Online
Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Dārza darbi un tehnika
Autors | Ziņojums |
Apins | | Kopš: 14. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3463
Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS
| No tiem 4 vienīgajam Ariens nav piespiedu eļļošana. [ Šo ziņu laboja Apins, 05 May 2016, 16:24:58 ]
----------------- Eu, kāpēc nerāda parakstu? | Offline | | |
Chainsaw | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6497
Braucu ar: trimmeri
| tie ssā esošie mini traktorīši janmar utt brīnumi ir vispār kam derīgi?! jo te aprunātie plastmasas traktorīši es saprotu, ka platībām virs h sadalīsies rēzinātājos pirmajā sezonā ar visiem saviem plastmasas skriemeļiem un zeķubikšu siksnām | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Tagad tik jāsaprot vai tiešām viena cilindra dzinējam piespiedu eļļošana ir tik ļoti nepieciešama, vai arī tā ir matu skaldīšana un mārketings. Visiem it kā zināms, ka piespiedu ir labāk, bet nu vismaz man nevienam zināmam cilvēkam pļāvējs nav nobeidzies dēļ eļļošanas problēmām. Drīzāk parasti pati kaste jau sāk brukt kopā vai vienkārši morāli noveco nevis dzinējs nomirst. | Offline | | |
Apins | | Kopš: 14. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3463
Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS
| Chainsaw, kurus tieši traktoriņus domā?
Piespiedu eļļošana ir vajadzīga, ja lielas platības pļaus un lielas darba stundas būs, kā arī obligāta prasība tā ir divcilindru dzinējiem - tur ar šļaksta tipa nebūs labi.[ Šo ziņu laboja Apins, 05 May 2016, 16:48:21 ]
----------------- Eu, kāpēc nerāda parakstu? | Offline | | |
RH | | Kopš: 05. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1097
Braucu ar: četriem riņķiem
| Saimniecībā Ariens ar 21Hp motoru un automātu, jauda pietiek, bet reiz sanāca pamēģināt kkād MCC ar kkādiem 12hp nu tā pašvaks.
Degvielu leju sajauktu ar 2T eļļu, to pašu ko trimerī un motorzāģī.
[ Šo ziņu laboja RH, 05 May 2016, 20:19:49 ] | Offline | | |
Chainsaw | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6497
Braucu ar: trimmeri
| apins, nu es domāju par to, ka lielām platībām ņemt kkādu mini traktorīti ar dīzeļmotoru, vai kkādu šo plastmasas benzīnrūcekli | Offline | | |
einaars | | Kopš: 17. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2264
Braucu ar:
| nav par tehniku, bet ar ko un kādā veidā iznīcināt nezāles un nevēlamu zāli?kādu ķīmiju lietot? | Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
05 May 2016, 22:05:45 @einaars rakstīja:
nav par tehniku, bet ar ko un kādā veidā iznīcināt nezāles un nevēlamu zāli?kādu ķīmiju lietot?
Raundaps
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
|
edw | | Kopš: 29. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 587
Braucu ar: E70
|
05 May 2016, 16:39:22 @cipargalva rakstīja:
Tagad tik jāsaprot vai tiešām viena cilindra dzinējam piespiedu eļļošana ir tik ļoti nepieciešama, vai arī tā ir matu skaldīšana un mārketings. Visiem it kā zināms, ka piespiedu ir labāk, bet nu vismaz man nevienam zināmam cilvēkam pļāvējs nav nobeidzies dēļ eļļošanas problēmām. Drīzāk parasti pati kaste jau sāk brukt kopā vai vienkārši morāli noveco nevis dzinējs nomirst.
Man pirms 3 gadi viens traktors, bez piespiedu eļļošanas, ar BS motoru aizgāja... Pietika ar nelielu slīpumu mazāk kā min [ Šo ziņu laboja edw, 05 May 2016, 22:56:10 ] | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6746
Braucu ar: E34
|
05 May 2016, 20:26:20 @Chainsaw rakstīja:
apins, nu es domāju par to, ka lielām platībām ņemt kkādu mini traktorīti ar dīzeļmotoru, vai kkādu šo plastmasas benzīnrūcekli
Nejauc mauriņa vaboles ar traktorīšiem, kuriem pa vagu jābrauc.
Līdz 1/2 hektāram iztiek ar kultivatoru, līdz 3ha - ar motobloku.
Tā vismaz ruslandes forumos aktīvisti dara.
Pats urbos, ko ņemt, jo Janmar-veidīgo īsti nevajag, pareizāk sakot, nav kur uzglabāt šobrīd. Man apstrādājams ~0,2ha, īzi tiek galā ar kultivatoru. Arī 100 g vecu atmatu vienu gabalu uzplēsu
No sākuma vēl bij starpposms, ņemt motobloku, krievu Ņevu ar B&S. Beigās izskaitļoju MTD 380M ar paša ražotu bīdekli.
No visa pārējā klāsta pa lielam tur bija 1 un tā paša tehnika ar dažādām uzlīmēm, īsti B&S vai klonēti - atliek vien minēt.
Šobrīd lauki jau apstrādāti, vēl būs jāpadarbina - jāuzrušina un jāizlīdzina nedaudz ainava. Tad jau drīz rindstarpu rušināšana.
Auzu motoru izbāž vienos vārtos, rudenī būs 2 gadi, pagaidām bez niķiem. | Offline | | |
Apins | | Kopš: 14. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3463
Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS
| Ar mini traktoru būs vieglāk noplaut lielas platības, taču gala rezultātu par mauriņu nosaukt būs grūti, taču ar mauriņa traktoru lielos hektārus nepavilks. Ir viens klients - viesnīca, kur ir ap 10ha pļaujami, ko līdz šim pļāva ar 17zs traktorīti. Tā kā darbs pļāvējam bija 5dienas nedēļā, tad traktorītis kalpo vidēji 2 gadus.
----------------- Eu, kāpēc nerāda parakstu? | Offline | | |
Apins | | Kopš: 14. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3463
Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS
|
05 May 2016, 22:53:42 @edw rakstīja:
05 May 2016, 16:39:22 @cipargalva rakstīja:
Tagad tik jāsaprot vai tiešām viena cilindra dzinējam piespiedu eļļošana ir tik ļoti nepieciešama, vai arī tā ir matu skaldīšana un mārketings. Visiem it kā zināms, ka piespiedu ir labāk, bet nu vismaz man nevienam zināmam cilvēkam pļāvējs nav nobeidzies dēļ eļļošanas problēmām. Drīzāk parasti pati kaste jau sāk brukt kopā vai vienkārši morāli noveco nevis dzinējs nomirst.
Man pirms 3 gadi viens traktors, bez piespiedu eļļošanas, ar BS motoru aizgāja... Pietika ar nelielu slīpumu mazāk kā min
Jebkurā gadījumā maksimālais slīpums, kas norādīts uz traktorīšiem, ar vai bez piespiedu eļļošanu, ir vienāds.
----------------- Eu, kāpēc nerāda parakstu? | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
06 May 2016, 00:20:52 @Apins rakstīja:
05 May 2016, 22:53:42 @edw rakstīja:
05 May 2016, 16:39:22 @cipargalva rakstīja:
Tagad tik jāsaprot vai tiešām viena cilindra dzinējam piespiedu eļļošana ir tik ļoti nepieciešama, vai arī tā ir matu skaldīšana un mārketings. Visiem it kā zināms, ka piespiedu ir labāk, bet nu vismaz man nevienam zināmam cilvēkam pļāvējs nav nobeidzies dēļ eļļošanas problēmām. Drīzāk parasti pati kaste jau sāk brukt kopā vai vienkārši morāli noveco nevis dzinējs nomirst.
Man pirms 3 gadi viens traktors, bez piespiedu eļļošanas, ar BS motoru aizgāja... Pietika ar nelielu slīpumu mazāk kā min
Jebkurā gadījumā maksimālais slīpums, kas norādīts uz traktorīšiem, ar vai bez piespiedu eļļošanu, ir vienāds.
Par to piespiedu eļļošanu:
B&S I/C 1 cilindra motors - šlakstveida eļļošana
ja ir B&S parastais I/C 1 cilindra motors ar eļļas filtru, vai B&S intek 1 cilindra - tad tur eļļa tikai tiek dzīta caur filtru un eļļo kloķenes apakšējo galu. Viss tāpat uz šlakstveidu eļļojas.
bildē var redzēt "mārketingu" 1 cilindra intek motoram
Ja ir 2 cilindru B&S I/C, Vanguard utt, tad tur viss iz zem spiediena. Bet tas nepalīdz, jo sadalenes sēžas ir vājā vieta šiem motoriem - izdilst.
Ja ir 1 cilindra B&S XRD (extended life series), tad tur arī viss ir zem spiediena. bet šie motori ir dārgāki, un es neesmu ne uz viena traktoriņa tādu redzējis.
Jebkura kohler motoram ar eļļas filtru ir pilnā spiediena maģistrāle, un tas ir daudz labāks, par B&S. Vienīgais, plastmasas zobrati sadalenēm (twin cam courage 15-18 hp)
Hondas viencilindra un to kloniem nav sanācis vēl izpētīt eļļošanas sistēmu, bet šā vai tā šie motori ir galvas tiesu pārāki par kohleru. B&S ir motori, kurus es uzskatu par akmens laikmeta izstrādājumiem - prasta kartera ventilācija, starteris bez reduktora (tāpēc parasti komplektējas ar milzīgu aķi, jo starteris vnk nevar izgriezt to bezkompresijas motoru). Trokšnaini, problemātiski. Tāpat B&S motoriem neregulējas aizdedzes apsteidze, kas ir pilnīgs čau :esmu
Kawasaki - nākamie aiz hondas - pilna spiediena eļļošana, tikai sanacis vairākus dzirdēt ar klabošiem pamatniekiem.
Ja grib pļaut slīpumos, tad vnk 1 cilindra motorā ielej nevis 1.4l eļļas, bet 1.8 + prolong piedevu. Tad pa skursteni nenāk ne zilais un vienīgais stress, lai pa prasto kartera ventilāciju nenāk eļļa ieplūdē.
Man pašam ir B&S 13.5 zs motors ar paaugstinātu eļļas līmeni, kuru dūšīgi slogoju slīpumos. Viss ir ok jau otro gadu
[ Šo ziņu laboja Modrs, 06 May 2016, 06:45:57 ] | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Un ja runā par brenda izvēli tad mc cullohs aka partner būtu pēdējais brends, ko izvēlēties.
plastmasas transaxle vai CVT ir pilnīgs čau.
viss uz buksēm un ķep ļep
hidrostatiskā kārba ar kājas vadību ir vislabākā izvēle.
Ja par brendiem runājam vēl, tad castelgarden komplektētie mezgli ir vissakarīgākie.[ Šo ziņu laboja Modrs, 06 May 2016, 06:53:43 ] | Offline | | |
jaks | | Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| Ir hidrostatika uz roku un patīk. Ar kājas vadību nav braukts, bet šķiet ka bebūtu ērti | Offline | | |
Zoo | | Kopš: 27. Sep 2007
Ziņojumi: 7814
Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger
|
05 May 2016, 23:27:30 @bum_bumz rakstīja:
05 May 2016, 20:26:20 @Chainsaw rakstīja:
apins, nu es domāju par to, ka lielām platībām ņemt kkādu mini traktorīti ar dīzeļmotoru, vai kkādu šo plastmasas benzīnrūcekli
Nejauc mauriņa vaboles ar traktorīšiem, kuriem pa vagu jābrauc.
Līdz 1/2 hektāram iztiek ar kultivatoru, līdz 3ha - ar motobloku.
Tā vismaz ruslandes forumos aktīvisti dara.
Pats urbos, ko ņemt, jo Janmar-veidīgo īsti nevajag, pareizāk sakot, nav kur uzglabāt šobrīd. Man apstrādājams ~0,2ha, īzi tiek galā ar kultivatoru. Arī 100 g vecu atmatu vienu gabalu uzplēsu
No sākuma vēl bij starpposms, ņemt motobloku, krievu Ņevu ar B&S. Beigās izskaitļoju MTD 380M ar paša ražotu bīdekli.
No visa pārējā klāsta pa lielam tur bija 1 un tā paša tehnika ar dažādām uzlīmēm, īsti B&S vai klonēti - atliek vien minēt.
Šobrīd lauki jau apstrādāti, vēl būs jāpadarbina - jāuzrušina un jāizlīdzina nedaudz ainava. Tad jau drīz rindstarpu rušināšana.
Auzu motoru izbāž vienos vārtos, rudenī būs 2 gadi, pagaidām bez niķiem.
Tie janmari uz price/performance lietotājam-amatierim ir par dārgu.
Jau gadus piecus lietoju MB1 (vecā Ņeva) ar B&S 8hp
ss.ellvee vēl ir pilns ar dzelžiem no šitā, un rāmavā arī ir jauni nopērkami.
Man viņš velk piekabi, frēzē zemi, pūš sniegu un pļauj zāli, vago arī ja vajag. Un tas par smieklīgām naudām.
Jā- šļakstveida eļļošanai vajag SAE 30 eļļu. Nekādi 10w40 tur neder. | Offline | | |
|
RH | | Kopš: 05. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1097
Braucu ar: četriem riņķiem
| Kāds tam pamatojums par sae30?
B&S lapā pat ielicis tabulu un piedāvā izmantot 5w30 un 5w40 sintētiku.
| Offline | | |
Zoo | | Kopš: 27. Sep 2007
Ziņojumi: 7814
Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger
| Pamatojums tāds ka tā eļļa ir tikpat sena cik eļļošana ar lāpstu. (akmens laikmeta tehnoloģijas) un tā sae30 bagātīgāk uzklājas un mazāk notek. Viskozitāte arvienvārdsakot.
Krievu pakaļdarinājumu tam B&S motoram es nokāvu, lejot eļļas no mašīnu kanniņām.
Agrāk B&S ekomendēja tikai sae30. Snowblower engines laikam tagad ar. | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Tu taču saproti, ka SAE30 būs tikpat bieza pie darba temperatūras kā 5W30 vai 10W30. 5W40 un 10W40 būs tikai nedaudz biezāka. | Offline | | |
Apins | | Kopš: 14. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3463
Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS
| Visbiežāk instrukcijās pļāvējiem, kam ir b&s dzinējs ir rakstīts, ka jālej sae30. Pļāvējiem ar Hondu gan ir 5w30 jālej.
Var jau būt, ka b&s dzinēji ir vecmodīgi, bet kāpēc klienti, kad ienāk veikalā, tad viņiem visbiežāk ir vienalga, kādā krāsā pļautene, bet galvenais, lai ir b&s dzinējs?
Modrs, castelgarden ir stiga lētais brends kā mcculloch husqarnai, taču Latvijā viņu importē tik mazos apjomos, ka cena ir augstāka vai vienāda ar stigu.
----------------- Eu, kāpēc nerāda parakstu? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|