Online

Pašreiz BMWPower skatās 119 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Briize
05. Mar 2024, 21:05 #8181

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


05 Mar 2024, 19:06:52 @Kromis rakstīja:
Labs vakars, esmu kļuvis par laimīgo F11 īpašnieku... Auto labs, viss patīk...DPF izravēts, kaut gan esmu par to lai viss ir vietā...Lieta ir sekojoša, kad brīžiem ir aizture, spiežot pēdāli stāv kādu sekundi, paspaidot pedāli, viss atkal aiziet...tas pa pilsētu grozoties,pa šoseju viss labi, kikdown arī strādā perfekti uz apdzīšanu, jauda pietiek, griežās labi.... Ir aizdomas kad kaut kas nesaslēdzas ar turbīnu...Izdevās noskaidrot ka Turbīna mainīta, bet smadzenes pārliktas no vecās turbīnas....Kļudas nav par to nekādas... Vai to turbīnu nevajadzēja kaut kā ar kompi piešūt ???(kaut gan smadzenes vecās) Ir kādas idejas ko darīt, varbūt vajag kādu nopietnāku kompi pieslēgt, kas var kaut ko parādīs kur problēma ???

Gribas pajautām vai esi lietas kursā par šī cik noprotu N57 dzinēja tehniskajām niansēm ? Par dzinēja ķēdēm, šālēm, tekošiem vārstu vākiem, ar sažu aizaugušiem egr vārstiem un līdz ar to ieplūdes kolektoriem, par noķīlējušiem solenoīdiem egr siltummainim un tekošiem šiem pašiem siltummaiņiem, par saplaisājušiem kloķavārpstas skriemeļiem (demferiem), par augstspiediena sūkņiem, kuri dzen metāla skaidas un cik tas viss maksā ?
Par turbīnu Kaross jau visu atbildēja, savukārt par kvēpu filtru sāc jau krāt naudu jaunam filtram un visas tās sistēmas atjaunošanai citadi ar 2025.g kad būs auto jāiet skate to noliksi pie setas mieta...
Paredzu, ka tuvākā gada laikā tev šis auto izmaksās 10k euro, ja nav mainītas dzinēja ķēdes, šāles,eļļas sūknis, vārstu vāks, demferis, tīrīts ieplūdes kolektors un protams salikt atpakaļ visu ekoloģiju...
Offline
Kaross
05. Mar 2024, 21:06 #8182

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

1. Sanāk, ka sākumā jātaisa diagnostika, jāieraksta dati gaitā braucot un jāizanalizē - jāsalīdzina ar uzdotajiem paremetriem, kas auto teorētiski jāattīsta. Tad var izsecināt kurā virzienā vispār skatīties.

Ja liekas, ka tas nav nepieciešams, tad jā - sāc ar turbīnas demontāžu. Ja nepalīdz, atgriežamies pie 1.punkta.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kromis
05. Mar 2024, 21:30 #8183

Kopš: 24. Aug 2022

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


05 Mar 2024, 21:05:51 @Briize rakstīja:

05 Mar 2024, 19:06:52 @Kromis rakstīja:
Labs vakars, esmu kļuvis par laimīgo F11 īpašnieku... Auto labs, viss patīk...DPF izravēts, kaut gan esmu par to lai viss ir vietā...Lieta ir sekojoša, kad brīžiem ir aizture, spiežot pēdāli stāv kādu sekundi, paspaidot pedāli, viss atkal aiziet...tas pa pilsētu grozoties,pa šoseju viss labi, kikdown arī strādā perfekti uz apdzīšanu, jauda pietiek, griežās labi.... Ir aizdomas kad kaut kas nesaslēdzas ar turbīnu...Izdevās noskaidrot ka Turbīna mainīta, bet smadzenes pārliktas no vecās turbīnas....Kļudas nav par to nekādas... Vai to turbīnu nevajadzēja kaut kā ar kompi piešūt ???(kaut gan smadzenes vecās) Ir kādas idejas ko darīt, varbūt vajag kādu nopietnāku kompi pieslēgt, kas var kaut ko parādīs kur problēma ???

Gribas pajautām vai esi lietas kursā par šī cik noprotu N57 dzinēja tehniskajām niansēm ? Par dzinēja ķēdēm, šālēm, tekošiem vārstu vākiem, ar sažu aizaugušiem egr vārstiem un līdz ar to ieplūdes kolektoriem, par noķīlējušiem solenoīdiem egr siltummainim un tekošiem šiem pašiem siltummaiņiem, par saplaisājušiem kloķavārpstas skriemeļiem (demferiem), par augstspiediena sūkņiem, kuri dzen metāla skaidas un cik tas viss maksā ?
Par turbīnu Kaross jau visu atbildēja, savukārt par kvēpu filtru sāc jau krāt naudu jaunam filtram un visas tās sistēmas atjaunošanai citadi ar 2025.g kad būs auto jāiet skate to noliksi pie setas mieta...
Paredzu, ka tuvākā gada laikā tev šis auto izmaksās 10k euro, ja nav mainītas dzinēja ķēdes, šāles,eļļas sūknis, vārstu vāks, demferis, tīrīts ieplūdes kolektors un protams salikt atpakaļ visu ekoloģiju...


Nu par šo visu ir tā ka dzirdēts un lasīts...bet šobrīd mēģinu saprast, kā tur viss ir sataisīts, ķedes ir tiko mainītas ir servisa izdrukas, izņemts tas DPF filtrs, EGR bloķēts, flapi izravēti un kolektors iztīrīts...mainīta eļļa kārbai, turbīna uzlikta lietota... šobrīd jau tikai traucē tā aizture braucot, kad kaut kas iegļučī, bet jau sāku pierast, ātri paspiežot pedāli viss aiziet... Jāskatās, būs laikam jādodas pie Kaross uz diognostiku, lai saprastu kas tur īsti nenostrādā līdz galam...
Offline
Kromis
05. Mar 2024, 21:33 #8184

Kopš: 24. Aug 2022

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


05 Mar 2024, 21:06:56 @Kaross rakstīja:
1. Sanāk, ka sākumā jātaisa diagnostika, jāieraksta dati gaitā braucot un jāizanalizē - jāsalīdzina ar uzdotajiem paremetriem, kas auto teorētiski jāattīsta. Tad var izsecināt kurā virzienā vispār skatīties.

Ja liekas, ka tas nav nepieciešams, tad jā - sāc ar turbīnas demontāžu. Ja nepalīdz, atgriežamies pie 1.punkta.


Paldies par atbildēm, pieļauju kad būs jādodas pie Tevis uz diagnostiku, lai saprastu kas tur ir sadarīts un kā sadarīts....
Offline
Bmwpowerists
05. Mar 2024, 22:38 #8185

Kopš: 03. Jun 2010

Ziņojumi: 235

Braucu ar: ///M

Cik lielam aplim ir japaiet ar paaudzu mainjam un atrodamo informacijas daudzumu, lai nopirktu kko tadu 2024, vai nu laikam kad saltu kuritaji beidzot ir parkapushi no e60 uz f10, jo mazas vairs neskatas uz e60, un galvenais ir parbaudit auto kikdowna ar beigtu turbo un kinas motora kedem, dzive izdevusies.
Offline
Locis
05. Mar 2024, 22:44 #8186

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11276

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Briize,es neuzskatu ka ķēde ir problēma ,ja lielai daļai auto ,ari zobsniksnas preventativi maina šo ,jo tas ir svarīgs un nolietojas.
Offline
Briize
05. Mar 2024, 22:57 #8187

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


05 Mar 2024, 22:44:53 @Locis rakstīja:
Briize,es neuzskatu ka ķēde ir problēma ,ja lielai daļai auto ,ari zobsniksnas preventativi maina šo ,jo tas ir svarīgs un nolietojas.

Protams, protams, tas ir tikai viens no salīdzinoši maznozīmīgajiem, paredzamajiem "jaukumiem" tiem n57/n47 motoriem tu tak to labi zini, nez cik reižu par to runāts...
Offline
Kaross
06. Mar 2024, 00:02 #8188

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

ok, zobsiknas jāmaina, tikai tam pašam VAG intervāls zobenei ir 180-200 000km. Un maksā 1/3 no ķēdes maiņas cenas. Tas taču ir izsmiekls, ja ķēde iet nedaudz ilgāk kā parasta zobene.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kromis
06. Mar 2024, 05:53 #8189

Kopš: 24. Aug 2022

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Pastāstiet labāk labos stāstus... Nevis atkal viss slikti, Tev tagad sagaida nenormālas problēmas, izdevumi... Ja auto ir normāli apkopts un ekspluatēts, viss darbojas un nav jādzīvo servisos... Tāpēc šobrīd taisos saprast kas mašīnai ir darīts un tad jau var apkopt tālāk un baudīt auto priekšrocības...
Offline
martins_usars
06. Mar 2024, 06:55 #8190

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Tev ir nopists šrots ar izamputētu izplūdes detaļu un nopistu turbīnu fantast Tevi sagaida vilšanās un dzīves mācība, nevis pozitīvie stāsti. Ceru, ka tev ir lunkana mugura, jo 25. gadā būs jāsāk locīties
Offline
Kromis
06. Mar 2024, 07:28 #8191

Kopš: 24. Aug 2022

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


06 Mar 2024, 06:55:58 @martins_usars rakstīja:
Tev ir nopists šrots ar izamputētu izplūdes detaļu un nopistu turbīnu fantast Tevi sagaida vilšanās un dzīves mācība, nevis pozitīvie stāsti. Ceru, ka tev ir lunkana mugura, jo 25. gadā būs jāsāk locīties


Man prieks ka Tu pat zini labāk par mani, kas man ir un kas mani sagaida, Tev jāiet ir strādāt par extrasensu
TA pie kompja slēdz auto no 2012gada, man ir 2011 gads, tas viens, un vienmēr ir iespēja apiet likumus... Nav man 18gadi, esmu jau sava dzīvē daudz ko piedzīvojis, jau 4 naudas maiņas... Mugurkauls ir nostiprinājies un to tik viegli nesaliekt... Skumji ir ka mūsu sabiedrība nemainās, ka tik kādu nodirst, novēlēt problēmas... Priecāties par to ka kādam kaut kas neiet... Un trakākais jau ka tādi indivīdi šobrīd veidojas jauniešu vidū.. Tas gan nomāc, nākotnē... Un varat iet paši bļaut par saeimas atlaišanu, jo dzīvē vēl neko nēsat sasnieguši...
Offline
markelis
06. Mar 2024, 07:37 #8192

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12957

Braucu ar: eFku


06 Mar 2024, 05:53:21 @Kromis rakstīja:
Pastāstiet labāk labos stāstus... Nevis atkal viss slikti, Tev tagad sagaida nenormālas problēmas, izdevumi... Ja auto ir normāli apkopts un ekspluatēts, viss darbojas un nav jādzīvo servisos... Tāpēc šobrīd taisos saprast kas mašīnai ir darīts un tad jau var apkopt tālāk un baudīt auto priekšrocības...


par to slēgšanu pie kompja no 2012.gada gan nesapratu. Ja Tavam auto dpf ir paredzēts, bez tā skati neiziesi (un nevis vienkaarshi visuaali ir, bet arii nodroshina attieciigo izmeshu liimeni. tas taa - attieciibaa uz aftermarket dpf, kuri reizeem to nespeej pat jauni). Nekāda sakara ar 2012.gadu.

Nekas nav slikti. Šo auto remonti / apkopes un to izmaksas ir izrunāti līdz nelabumam. Izmaksas visam ir diezgan precīzi zināmas.
Nedaudz gan mulsina ideja pirkt auto ar izravētu eko sastāvdaļu, bet katram ir savi apsvērumi. Varbūt iegādes cena bija 4 pakas zem tirgus, un eko atgriešana ir ierēķināta. Varbūt ir plāni līdz 25.gada skatei baudīt prēmiumu un pēc tam pārkvalificēt to krūmu gonkām. vai izmantot kā vistu kūti. Vienīgi plāns iesmērēt to tālāk kādam gan varētu būt grūtāk realizējams.

[ Šo ziņu laboja markelis, 06 Mar 2024, 08:15:22 ]

Offline
crime
06. Mar 2024, 08:16 #8193

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8536

Braucu ar: m635csi

nomāc, ka pieaugušiem cilvēkiem nav smadzenes, vot tas gan nomāc, tavai ļerkatai ir euro5, attiecīgi skati bez filtra neredzēt, apsveicu ar pirkumu
Offline
martins_usars
06. Mar 2024, 08:37 #8194

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

būmer, tu esi staigājošs pierādījums tam, ka prāts ar gadiem neatnāk neraksti tādus palagus, tev tiešām šķiet, ka kādu internetos piš tavs dzīves stāts? reālijas tev izklāsta kā uz plaukstas iebāzīs izpūtējā zondi un likuma apiešana(lasi deviņdesmitajos nemaksāja nodokļus) izkūpēs ar tik pat melniem dūmiem kā CSDD boksā veļas no trubas ārā visprātīgāk ir to auto ar steigu pārdot kādam citam veiksimniekam. visgrūtāk ir savest kārtībā to, kur jau kāds ir sapisis. es tagad eju cauri dzīvokļa remonta procesam un tā ir svaiga empīriskā pieredze
Offline
kexxx
06. Mar 2024, 08:50 #8195

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12441

Braucu ar:

dpfi tagad ir kā bitcoins kādā 2011 gadā
kantori, kuri griež ārā/uzpērk var saglabāt dzīvos eksemplārus un pēc gada tirgot atpakaļ ar 5x varku
Offline
RSAWorkshop
06. Mar 2024, 08:52 #8196

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7146

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


06 Mar 2024, 05:53:21 @Kromis rakstīja:
Pastāstiet labāk labos stāstus... Nevis atkal viss slikti, Tev tagad sagaida nenormālas problēmas, izdevumi... Ja auto ir normāli apkopts un ekspluatēts, viss darbojas un nav jādzīvo servisos... Tāpēc šobrīd taisos saprast kas mašīnai ir darīts un tad jau var apkopt tālāk un baudīt auto priekšrocības...

Iz arhīva...
Izravētais DPF, bez variantiem, izmaksās ap 2500-4000eur. Ja ļoti paveiksies, tad pa kādiem 500 tiksi pie lietota, ja viņiem neuzleks cena, kurai būtu jāuzlec, tad vēl darbs salikt atpakaļ, pie viena arī EGR jāsakārto atpakaļ, īsāk sakot diezgan dārgs pasākums un labāk pirkt tādu, kam tas viss nav jādara

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
TObY
06. Mar 2024, 09:33 #8197

Kopš: 22. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar: 325i N52

Kromim ieteiktu atbrīvoties no tā auto pēc iespējas ātrāk...pārāk daudz trūkstošo detaļu.

Kāpēc cilvēki jau startā neņem F10 N55? Arī būs dārgi uzturēt, bet ne tik dārgi.
Offline
Mixzzz
06. Mar 2024, 09:35 #8198

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2812

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


06 Mar 2024, 09:33:00 @TObY rakstīja:
Kromim ieteiktu atbrīvoties no tā auto pēc iespējas ātrāk...pārāk daudz trūkstošo detaļu.

Kāpēc cilvēki jau startā neņem F10 N55? Arī būs dārgi uzturēt, bet ne tik dārgi.
Un vismaz smaids dzirdot benzīnu, kad iemin grīdā, ā, bet pareizi. Nebūs 8l pa pilsētu bet 11-12l.
Offline
Deivid
06. Mar 2024, 09:42 #8199

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


06 Mar 2024, 09:33:00 @TObY rakstīja:
Kromim ieteiktu atbrīvoties no tā auto pēc iespējas ātrāk...pārāk daudz trūkstošo detaļu.

Kāpēc cilvēki jau startā neņem F10 N55? Arī būs dārgi uzturēt, bet ne tik dārgi.


Tāpēc ka dzīvojam dīzeļu karalistē un nav ne pieprasījuma, ne piedāvājuma ar benzīna auto. Paskaties pats cik ss.lv ir . Protams var atrast Eiropā, bet atceramies ka daudziem pat maksāšana ar telefonu vai karti ir pārāk sarežģīta un moderna lieta, un jāgrabina monētas stāvot garā rīndā, līdz ar to rumbulnieku naktsmiers nav traucēts jo ļaudis kuriem svarīgi veikt diagnostiku uzsitot pa riepu nekur nepazudīs un dīzelis vien viņus tur sagaida.
Offline
sys9291
06. Mar 2024, 10:28 #8200

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


06 Mar 2024, 09:33:00 @TObY rakstīja:
Kromim ieteiktu atbrīvoties no tā auto pēc iespējas ātrāk...pārāk daudz trūkstošo detaļu.

Kāpēc cilvēki jau startā neņem F10 N55? Arī būs dārgi uzturēt, bet ne tik dārgi.

par atbrīvošanos pilnīgi piekrītu...savest šādu auto kārtībā nav ekonomiska pamata..., jo spriežot pēc apraksta auto bijis kapeikmīļa rokās, kur visas lietas ir risinātas pēc principa ka tik lētāk. Visdrīzāk apkopes arī nav taisītas, un eļļa dzinējā arī būs vislētākā...
Kas attiecas par auto izvēli - vēl joprojām gribam uzlekt augstāk, nekā ir iespēju, un vēl līdz šim brīdim nesaprotu kapēc izvēlēties līdz bezdibenim nolaistu premium klases auto, ko nevar uzturēt kur nu vēl savest kārtībā...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo