Online

Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Politika visā tās krāšņumā

AutorsZiņojums
RVR
14. Mar 2024, 15:15 #8161

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR

O, atkal tika pieminētas cukurfabrikas, tā ir nemirstīga tēma

Tas nekas, ka paši īpašnieki tās toreiz garšīgi pārdeva un pārcēlās uz Monako un kur tur vēl - NN gadu laikā pēc notikušā kāds ik pa brīdim to karina klāt jebkurai valdībai kā kaut kādu noziegumu (nez, kā privātīpašuma pārdošana varētu būt noziegums...)
Offline
kexxx
14. Mar 2024, 15:19 #8162

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

lielais dzelzSSSSceļa eksperts pašu vārdu nemāk uzrakstīt
https://tezaurs.lv/dzelzce%C4%BC%C5%A1:1

par cukurfabrikām jau padsmit gadus maļ vienu un to pašu sūdu
īpašnieki paši piekrita labāk saņemt kompensācijas, nekā turpināt bizīti
Offline
Mizx
14. Mar 2024, 15:21 #8163

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


14 Mar 2024, 14:59:10 @Briize rakstīja:

...

-Dzelzsceļš — Pasākums, kam nebija perspektīvas līdz ar PSRS sabrukumu. izbūvēts darbam ar Krieviju un mūsdienās nozīmēja tikai D līšanu, lai kaut ko ar to darītu un kādu vagonu dabūtu. Līdz ar karu Ukrainā principā par tā eksistenci var aizmirst, kamēr neizveidos savienojumus ar Eiropu un nepieradinās pie kravu plūsām citos virzienos. tam vajadzēs gadu desmitus.
-Ostas — pakārtotas dzelzceļam. Nekas labs nevarēja sanākt, kad Krievija sabūvēja savas jaunās. Neietekmējams process un ar kritumu bija jārēķinās, jautājums tikai cik lielu kritumu
-Cukurfabrikas — OK, šis ir piemērs kā visus apčakarēja.
-Kūdras ieguve — politiķi nespēja pierādīt, ka te kūdru nekurina. Un tagad ss ir pilns ar kudras briketēm... Ja nespēja sakārtot, ka kūdru neļauj kurināt, tad ir šāds rezultāts.
-Subsīdijas un kāds ir to apmērs mūsu un citu eiropas valstu lauksaimniekiem. — jā, mūsējie neprot un nespēj šo jautājumu risināt.
-Vienotības visatļautība nodoklu maksātāju naudas izšķērdēšanā ar Kariņa lidojumiem un... — diemžēl politikā lien cilvēki ne ar to skaidrāko izpratni par lietām, bet kam ir aicinājums veidot politiķu karjeru. Bet nekompetenti cilvēki raujas visās sfērās, tikai šī visvairāk ietekmē iedzīvotājus kopumā.
Offline
Tomzs
14. Mar 2024, 15:21 #8164

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 3535

Braucu ar: VS & 29


14 Mar 2024, 14:44:01 @Mizx rakstīja:

14 Mar 2024, 12:57:38 @Tomzs rakstīja:

14 Mar 2024, 12:35:26 @Mizx rakstīja:

14 Mar 2024, 11:48:09 @Tomzs rakstīja:
bum_bumz ir points. Pirms vairākiem gadiem DP World (viens no lielākajiem pārvadātājiem) sarunās piedāvāja valdībai pārņemt ostu pretim dodot kravas. Pretējā gadījumā nav intereses.
Solīt var nez ko, pretī bieži vien ir uzmetiens. Tā tomēr ir biznesa stratēģija — paņemt konkurentu, lai nevis to izmantotu, bet likvidētu. Tāpēc svarīgos jautājumos iejaucas KP. Piemēram, uzreiz nāk prātā uzmetiens ar cukurfabrikām. Nesaku, ka mums tagad būtu kaut kāds lētais cukurs, gan jau cīnītos par tirgus cenām, bet tā būtu vēl viena nozare, kam būtu iespēja darboties. To atjaunot ir tuvu nereālam, jo pārāk lielas investīcijas tehnikā vajadzētu, bet tolaik bija +/- OK. Likvidēšanas brīdī gan bija stiprs lobijs un arī kukuļi. Sasolīja nez ko un beigās vienkārši novāca konkurentus no kartes. Tas pats par Salaspils AR — vajadzēja novākt no kartes.


Protams. Bet ja jāizvēlās ticēt AAA grupējumam ar n-tajiem uzmetieniem un miskasti ostas krastā vai DP World ar pierādāmu profesionālu menedžmentu globāli, t.sk. šādos dīlos - atbilde ir skaidra.
Šim nekādi nevar piekrist. Ja tev ir 10 īpašumi, kuros darboties, nekad neattīstīsi visus 10, daļa būs B plāns un daļa C plāns. Jo īpaši ostām, kur ātrums ir kritisks. Ja Roterdamā banānu kuģi izkrauj minūtēs, nevis stundās, tad nevienam nav nekādas intereses attīstīt analogu citviet, bet ieguldīt naudu lai jau esošajā ostā strādātu vēl ātrāk. Paskaties kā lielveikali strādā — rajonā pircēju maz, bet uztaisa tur veikalu mazā, nomirušā vietā ar nekādu saturu un faktiski bez personāla tikai lai konkurenti neienāk. Jā, formāli veikals tur ir, bet lai kaut ko normālu nopirktu tāpat jābrauc projām. Formāli osta būtu, bet normālam servisam un cenām lietotu citu. Neviens, kam jau ir osta Ziemeļeiropā, labprātīgi neveidotu te vēl vienu lielu lai konkurētu ar pirmo. Tad der tikai Ķīnas modelis, kam ir mērķis pārņemt biznesu visur (maksā valsts) un tad gatavi stāstīt kā kraus naftas produktus Salacgrīvā. Ja vajadzēs līguma izpildei, tad formāli reizi gadā vienu cisternu arī pārkraus.


Nu jā, risku menedžments 1.01. Google maps arī labi parāda kāpēc Roterdamai ir salīdzinoša priekšrocība banānu kuģu pārkraušanai. Tur Latvijai neizkonkurēt. Tikai kāpēc to iesaistīt argumentā - hz. Bet atbilde Big4 reportu cienīga
Offline
Briize
14. Mar 2024, 15:23 #8165

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


14 Mar 2024, 15:10:39 @kexxx rakstīja:

14 Mar 2024, 15:01:31 @Briize rakstīja:

14 Mar 2024, 14:51:26 @kexxx rakstīja:

14 Mar 2024, 13:00:06 @Briize rakstīja:

14 Mar 2024, 12:39:45 @Lafter rakstīja:
Atbalstīt vati nav labi.
Bet tad jābūt visas eiropas kopīgam lēmumam. Nevis vieni ràda priekšzīmi. Zudumi peļņā, biznesā- piemēram Latvija, vai Igaunija. Nav starpības kura valsts. Un pieņemsim Polija, Swe- turpina bizi.
Viedoklis personīgs.

Tu uzrakstīji tieši to, ko vakardien te vairākkārt paštaisnajiem tendenciozajiem auniem centos pateikt, bet neizdevās līdz kaut kādām saprāta paliekām aizklauvēties
Tu starpcitu par šo viedokli arī tūlīt tiksi nokristīts par vateni !


par vateni tevi ar iepriekšējo niku nokristīja un izbanoja pavisam par citādākiem tekstiem

Ja vēlies varam parunāt par to kā tevi gandrīz izbanoja un kā tu esi piegriezies jau te daudziem jūzeriem ar savu tukso, bezargumentu demagoģiju ?!


es tev varu pat ļoti argumentēti atgādināt, par ko tevi nobanoja DIVREIZ
varbūt pastāstīsi konkrētus gadījumus par ostām, kur un kas tieši ir sačakarēts?

Pirmo reizi pats palūdzu, lai likvidē manu profilu, kad bija apnicis komunicēt ar tadiem kā tu ! Otrajā reizē sn-čikam ļoti sagribējās manu viedokli notraktēt stingri caur viņa uzveres prizmu un tas arī tad nobanoja, bet es pat negaidu, ka tu to sapratīsi, jo tava šizofrēnija jau lika redzēt Kariņu pludmalē atpūšamies, bildēs, kuras bija ņemtas no alkahola veikala apsardzes kamerām un kuras Kariņš ar sievu,bez maskām, krāva pilnus ratus ar šmigu, laikā kad pats bija aizliedzis to darīt visai sabiedrībai, smuki klucēja tādiem kā tu uz galvas kovida laikā tai skaitā par tavu un tev līdzīgo nodokļu maksātāju naudu lidojot ar privātajiem reisiem un ēdot izsmalcinātus ēdienus, a tu davai marš strādāt un maksāt nodokļus, lai Kariņam ir ko tēret, pietiek pļurkstēt tukšu !
Offline
Tomzs
14. Mar 2024, 15:23 #8166

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 3535

Braucu ar: VS & 29


14 Mar 2024, 15:15:17 @RVR rakstīja:
O, atkal tika pieminētas cukurfabrikas, tā ir nemirstīga tēma

Tas nekas, ka paši īpašnieki tās toreiz garšīgi pārdeva un pārcēlās uz Monako un kur tur vēl - NN gadu laikā pēc notikušā kāds ik pa brīdim to karina klāt jebkurai valdībai kā kaut kādu noziegumu (nez, kā privātīpašuma pārdošana varētu būt noziegums...)


Cukurfabriku stāstā esmu nedaudz par jaunu (man "tikai" 32), tāpēc nejūtos spēcīgs argumentos. Bet viena zināma ģimene bija mazākumdaļu shareholderi. Galīgi nesūdzējās pēc exita. Arī kad Latvijas IKP bija -25%. Pēc 20 gadiem arī nesūdzās.

[ Šo ziņu laboja Tomzs, 14 Mar 2024, 15:27:22 ]

Offline
Lafter
14. Mar 2024, 15:24 #8167

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


14 Mar 2024, 14:59:10 @Briize rakstīja:

14 Mar 2024, 14:46:22 @Araajz rakstīja:

14 Mar 2024, 13:00:06 @Briize rakstīja:

14 Mar 2024, 12:39:45 @Lafter rakstīja:
Atbalstīt vati nav labi.
Bet tad jābūt visas eiropas kopīgam lēmumam. Nevis vieni ràda priekšzīmi. Zudumi peļņā, biznesā- piemēram Latvija, vai Igaunija. Nav starpības kura valsts. Un pieņemsim Polija, Swe- turpina bizi.
Viedoklis personīgs.

Tu uzrakstīji tieši to, ko vakardien te vairākkārt paštaisnajiem tendenciozajiem auniem centos pateikt, bet neizdevās līdz kaut kādām saprāta paliekām aizklauvēties
Tu starpcitu par šo viedokli arī tūlīt tiksi nokristīts par vateni !

Vispār jau tu uzrakstīji, ka mēs jau TAGAD esam ļoti daudzas lietas sadirsuši, kamēr pārējie rullē - piemēru gan nav

izņemot minerālmēstu stāstu no drauga

Izskatās tu lasīt nemāki !
-Dzelzsceļš
-Ostas
-Cukurfabrikas
-Kūdras ieguve no 2030.g off par to parūpējās jūs mīļā Vienotība.
-Saslēguši līgumus ar Nordpool biržu līdz 2045.g, ka mūsu saražoto elektribu paši pirksim par 4 reiz lielāku cenu un par to maksāsim.
-Burvīgā Airbaltic sāga kuras ietvaros tūlīt atkal tiks pumpēti milijoni nodokļu maksātāju naudas.
-Darbaspēka nodokļu slogs, kurš nu nekādi neveicina konkurētspēju ar to pašu Poliju piemēram.
-Subsīdijas un kāds ir to apmērs mūsu un citu eiropas valstu lauksaimniekiem.
-Vienotības visatļautība nodoklu maksātāju naudas izšķērdēšanā ar Kariņa lidojumiem un nodokļu nemaksāšanā ar aplokšņu algām, vienlaikus, kad viņu pašu finanšu ministrs draud uzņēmejiem kā par tiem tik ievākta informācija un piedzīts katrs cents nodokļu nomaksas ietvaros...

Pāris piemēri uz ātro, bet tu vari turpināt dzīvot ilūzija, ka te viss ir šokolādē es atmetos no šīs "auglīgas" diskusijas!


@airbaltic - Esmu lepns lidinoties ar Airbaltic. Kad Latvijas kompānija. Pat Norvēģi priekšroku dod airbaltic nevis norwegian. Neieslīgstot detaļās- Jebkurā biznesā ir jāinvestē. Pirkt un uzturēt lidmašīnas nav Tev velosipēdus taisīt vai autoservisu uzturēt. Lîdzu paliksim pie veselā saprāta.
@kudras ieguve?
Kur apstājusies/apstāsies? Man Diviem paziņām pieder kūdras ieguves uzņēmumi. Vijciems laikam pārformējās. Strādā uz urrā. Pedelē tas pats. Tur platības jebaķ my life. Bizis iet- viss atīstās. Tehnika utt. Nezinu kur Tev kūdras ieguve ir apstāsies- varbūt izlasi! IEGUVE ENERĢĒTIKAI!! Kurināmais!!! Vācijai, āfrikai, ķīnai kūdru tāpat vajadzēs lai audzētu dàrzeņus, puķes un visu citu.

Izpildot tā prasības, tās ieguve enerģētikai līdz 2030. gadam būtu pilnībā jāpārtrauc.

@cukurbietes- dotēta huiņa. Tas lūk rija naudu. Un neekonomiski mūsu gadījumā ir piesties ar bietēm.
Nav īpaši laika - jāstūrē. Bet vēl varētu turpināt.


Man Tev jautājums- cik bieži Tu izbrauc ārpus valsts?? X gadā? 2x? Vai vispār izbrauc? Man rodas iespaids, ka Tev ir darbs, māja, Tv un čomi ar kuriem kopā uzkurinot vienam otru pie glāzītes visu laiku spriest cik viss ir apkārt lielā dirsā. Un tā dienu no dienas, gadu, no gada. Kāpēc tāds viedoklis?
Cik es powerā gan pastarpināti, gan personīgi pazīstu lietotājus- un tiri paskatos ko raksta. Nu tie, kuri redzējuši vairāk pasauli- ir ar plašāku redzes loku un atvērtāku pràtu. Tāds novērojums.
P.s
Kolhoza laiki ir pagātnē @briize. Tu dzīvo padomijā vēl ar domāšanu. Un liela daļa iedzīvotāju. Nav katram loham Norgē pieņemsim zvejas kuģītis. Visi koorporējās. Lielie kuģi zvejo pietiekami. Kāpēc katrs mājā govi, cūku un bullīti netur joprojām?
Jo tas naher nav vajadzīgs- paši cilvēki nonāca pie tāda slēdziena. Tad kàpèc valstij un Eu ar kolhoza padarīšanu jānodarbojas?? Nav katrā miesta slimnīca, pasts un 101 cits pakalpojums, lai tikai tie desmit pagātnē dzīvojošie nečīkstētu. Tāda ir eiropa uz kuru tiecamies. Par Tevi gan sāk mākt šaubas- uz kuru pusi Tu skaties.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 14 Mar 2024, 15:38:40 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Mizx
14. Mar 2024, 15:26 #8168

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


14 Mar 2024, 15:15:17 @RVR rakstīja:
O, atkal tika pieminētas cukurfabrikas, tā ir nemirstīga tēma

Tas nekas, ka paši īpašnieki tās toreiz garšīgi pārdeva un pārcēlās uz Monako un kur tur vēl - NN gadu laikā pēc notikušā kāds ik pa brīdim to karina klāt jebkurai valdībai kā kaut kādu noziegumu (nez, kā privātīpašuma pārdošana varētu būt noziegums...)
Tas jau nebija klasisks pārdošanas gadījums. Tur fonā bija visādi nesmukumi, saistību nepildīšanas utt. Tāpat digitālā TV lieta būs vienmēr atmiņās un citas šādas shēmas, kur pēc papīriem viss tīrs — parasts biznesa darījums.
Offline
Briize
14. Mar 2024, 15:27 #8169

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


14 Mar 2024, 15:19:42 @kexxx rakstīja:
lielais dzelzSSSSceļa eksperts pašu vārdu nemāk uzrakstīt
https://tezaurs.lv/dzelzce%C4%BC%C5%A1:1

par cukurfabrikām jau padsmit gadus maļ vienu un to pašu sūdu
īpašnieki paši piekrita labāk saņemt kompensācijas, nekā turpināt bizīti


Jā tāpat kā zvejas kuģu īpašniekiem samaksāja kapeikas par zvejas kuģu sagriezšanu un tagad mazi zvejnieki līča piekrastē pat nevar dabūt atļaujas ar savu mazo laivu zivis pazvejot, jo redzies eiropas savienība kvotas nedodot viss ir zajebis valstī - Vienotība un Naciķi rullē ar savu kara propogandu !
Offline
Samsasi
14. Mar 2024, 15:27 #8170

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4575

Braucu ar:


14 Mar 2024, 14:51:03 @RVR rakstīja:

14 Mar 2024, 14:32:38 @bum_bumz rakstīja:

Jopcik, tad dariet. Es pa logu redzu gadien tukšu ostu. Novelc prievīti un pats sāc kautko darīt.
Stratēģisks un pelnošs kaiju placdarms



Vispār jau osta darbojas tīri labi, vismaz iesaistītajiem (jā, arī abiem AŠ tai skaitā, bet ne tikai tiem) ienākumus nodrošina.
Tas, ka tur kādā placī, kur padomju laikā kaut ko krāva, mūsdienās neko nekrauj, vēl neko nepasaka par visu ostu kopumā. Mainās kravu veidi un to īpatsvars, mainās apjomi, rodas jauni termināli un pazūd vecie - tas viss ir normāls process.
Skatīties vajag uz cipariem, nevis pa logu.

P.S. Rīgas osta jau nav tikai kaut kāds viens placis - tā ir milzīga teritorija no pasažieru ostas centrā līdz pat Vecmīlgrāvim, Rīnūžiem un Mangaļsalai, un tur visādi termināli ir dažādās vietās, tāpat arī Pārdaugavas pusē no Daugavgrīvas līdz Voleriem.
nu tad cik % no ostu un dzelzceļa apgrozījuma ir ar krieviju?

[ Šo ziņu laboja Samsasi, 14 Mar 2024, 15:56:16 ]

Offline
Tomzs
14. Mar 2024, 15:28 #8171

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 3535

Braucu ar: VS & 29


14 Mar 2024, 15:26:09 @Mizx rakstīja:

14 Mar 2024, 15:15:17 @RVR rakstīja:
O, atkal tika pieminētas cukurfabrikas, tā ir nemirstīga tēma

Tas nekas, ka paši īpašnieki tās toreiz garšīgi pārdeva un pārcēlās uz Monako un kur tur vēl - NN gadu laikā pēc notikušā kāds ik pa brīdim to karina klāt jebkurai valdībai kā kaut kādu noziegumu (nez, kā privātīpašuma pārdošana varētu būt noziegums...)
Tas jau nebija klasisks pārdošanas gadījums. Tur fonā bija visādi nesmukumi, saistību nepildīšanas utt. Tāpat digitālā TV lieta būs vienmēr atmiņās un citas šādas shēmas, kur pēc papīriem viss tīrs — parasts biznesa darījums.


Pastāsti, lūdzu, kas bija īstais ieguvējs cukurfabriku keisā? Man tiešām tumša bilde Shēmu izlobēja caur Briseles kabinetiem un nolocīja EU nodokļu maksātāju naudu, lai kāds cukura ražotājs dabūtu tirgu? Kurš tas bija?

[ Šo ziņu laboja Tomzs, 14 Mar 2024, 15:30:31 ]

Offline
Mizx
14. Mar 2024, 15:32 #8172

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


14 Mar 2024, 15:21:41 @Tomzs rakstīja:

Nu jā, risku menedžments 1.01. Google maps arī labi parāda kāpēc Roterdamai ir salīdzinoša priekšrocība banānu kuģu pārkraušanai. Tur Latvijai neizkonkurēt. Tikai kāpēc to iesaistīt argumentā - hz. Bet atbilde Big4 reportu cienīga
Nesaku, ka mums būtu jākrauj banāni, bet iesaku pamācīties, kāpēc Roterdamai šajā ziņā nav konkurences. Uzreiz sapratīsi, ko saku par ostām, jo šis tieši ir piemērs par to kā strādā stratēģija ar ostām. Mācību grāmatās liek iekšā.
Offline
kexxx
14. Mar 2024, 15:33 #8173

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


14 Mar 2024, 15:27:38 @Briize rakstīja:

14 Mar 2024, 15:19:42 @kexxx rakstīja:
lielais dzelzSSSSceļa eksperts pašu vārdu nemāk uzrakstīt
https://tezaurs.lv/dzelzce%C4%BC%C5%A1:1

par cukurfabrikām jau padsmit gadus maļ vienu un to pašu sūdu
īpašnieki paši piekrita labāk saņemt kompensācijas, nekā turpināt bizīti


Jā tāpat kā zvejas kuģu īpašniekiem samaksāja kapeikas par zvejas kuģu sagriezšanu un tagad mazi zvejnieki līča piekrastē pat nevar dabūt atļaujas ar savu mazo laivu zivis pazvejot, jo redzies eiropas savienība kvotas nedodot viss ir zajebis valstī - Vienotība un Naciķi rullē ar savu kara propogandu !


kara propOgandu ar steigu ir jāpārtrauc un jāsadarbojas ar Krieviju, jāpelna naudu?
Offline
Samsasi
14. Mar 2024, 15:37 #8174

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4575

Braucu ar:


14 Mar 2024, 15:24:10 @Lafter rakstīja:

@cukurbietes- dotēta huiņa. Tas lūk rija naudu. Un neekonomiski mūsu gadījumā ir piesties ar bietēm.
Nav īpaši laika - jāstūrē. Bet vēl varētu turpināt.



starp citu, LT ir atjaunojuši to "dotētās huiņas" audzēšanu...
Offline
RVR
14. Mar 2024, 15:38 #8175

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR


14 Mar 2024, 15:27:38 @Samsasi rakstīja:

14 Mar 2024, 14:51:03 @RVR rakstīja:

14 Mar 2024, 14:32:38 @bum_bumz rakstīja:

Jopcik, tad dariet. Es pa logu redzu gadien tukšu ostu. Novelc prievīti un pats sāc kautko darīt.
Stratēģisks un pelnošs kaiju placdarms



Vispār jau osta darbojas tīri labi, vismaz iesaistītajiem (jā, arī abiem AŠ tai skaitā, bet ne tikai tiem) ienākumus nodrošina.
Tas, ka tur kādā placī, kur padomju laikā kaut ko krāva, mūsdienās neko nekrauj, vēl neko nepasaka par visu ostu kopumā. Mainās kravu veidi un to īpatsvars, mainās apjomi, rodas jauni termināli un pazūd vecie - tas viss ir normāls process.
Skatīties vajag uz cipariem, nevis pa logu.

P.S. Rīgas osta jau nav tikai kaut kāds viens placis - tā ir milzīga teritorija no pasažieru ostas centrā līdz pat Vecmīlgrāvim, Rīnūžiem un Mangaļsalai, un tur visādi termināli ir dažādās vietās, tāpat arī Pārdaugavas pusē no Daugavgrīvas līdz Voleriem.
nu tad cik % no ostu apgrozījuma ir ar krieviju?


Sadalījumu pa valstīm no galvas nezinu, bet gan jau, ka liels.
Bet tam pat nebūtu nozīmes, jo piedāvātajā variantā ar "grāvi šķērsām sliedēm pie robežas" apgrozījuma vairs nebūs vispār nekāda, jo gandrīz viss taču nāk no/iet uz austrumiem - Kazahstāna, Ķīna, utt. taču arī pie mums var tikt tikai caur RUS.

Ja paliek tikai vietējais tirgus, tad mums pietiek ar vienu pašu Liepājas ostu, un arī ne tuvu ne visā tās jaudā...
Offline
Lafter
14. Mar 2024, 15:41 #8176

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


14 Mar 2024, 15:37:48 @Samsasi rakstīja:

14 Mar 2024, 15:24:10 @Lafter rakstīja:

@cukurbietes- dotēta huiņa. Tas lūk rija naudu. Un neekonomiski mūsu gadījumā ir piesties ar bietēm.
Nav īpaši laika - jāstūrē. Bet vēl varētu turpināt.



starp citu, LT ir atjaunojuši to "dotētās huiņas" audzēšanu...
Latvijā arī audzē. Labrît!! Latvijā audzē cukurbietes un ir audzētas visu laiku. Ar to starpību, kad negaida uz cukurfabriku un neberzē rociñas. No kurienes viedoklis, kad Latvijā neaudzē cukurbietes??

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Mizx
14. Mar 2024, 15:43 #8177

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


14 Mar 2024, 15:28:40 @Tomzs rakstīja:

14 Mar 2024, 15:26:09 @Mizx rakstīja:

14 Mar 2024, 15:15:17 @RVR rakstīja:
O, atkal tika pieminētas cukurfabrikas, tā ir nemirstīga tēma

Tas nekas, ka paši īpašnieki tās toreiz garšīgi pārdeva un pārcēlās uz Monako un kur tur vēl - NN gadu laikā pēc notikušā kāds ik pa brīdim to karina klāt jebkurai valdībai kā kaut kādu noziegumu (nez, kā privātīpašuma pārdošana varētu būt noziegums...)
Tas jau nebija klasisks pārdošanas gadījums. Tur fonā bija visādi nesmukumi, saistību nepildīšanas utt. Tāpat digitālā TV lieta būs vienmēr atmiņās un citas šādas shēmas, kur pēc papīriem viss tīrs — parasts biznesa darījums.


Pastāsti, lūdzu, kas bija īstais ieguvējs cukurfabriku keisā? Man tiešām tumša bilde Shēmu izlobēja caur Briseles kabinetiem un nolocīja EU nodokļu maksātāju naudu, lai kāds cukura ražotājs dabūtu tirgu? Kurš tas bija?
Viss tika sakārtots tā, lai labas kompensācijas saņem uz pirkstiem skaitāmas personas. Tas, ka nozarē darbojās simtiem uzņēmumu, zemnieku, tika piemirsts, zemnieki cīnījās lai vispār pa nullēm tiktu cauri, jo nozare bija specifiska un neko no tās nevarēja pārorientēt uz citu, tehnika lūžņos (t.sk. jauna) utt. Nevienam konkrēti tirgus netika atdots, vienkārši "nozaru likvidēšana" ir viens no atbalsa mehānismiem, ko pamatoti vai nepamatoti izmanto. Eiropā baigi neiespringst par saturu, varbūt pat ka viņiem ķeksītim vajag lai ir šādas nozaru likvidēšanas šur tur Eiropā visu laiku, lai attaisnotu savu ierēdņu štata eksistenci. Tagad fonā turpinās zvejas kuģu likvidēšana, bet tas vismaz tāds ilgtermiņa pasākums un neviens nepērk jaunus kuģus, jo zina fonu. Cukurfabriku jautājums bija faktiski kā ar cirvi nocirst. Daži saskatīja iespēju, izdomāja projektu, nolobēja situāciju un nopelnīja. Tāpēc arī saku, ka tā bija shēma, vienu no rezultātā dzimušiem miljonāriem zinu (pirms shēmas viņš pārstāvēja vidusslāni). Sorosam arī neviens nesit pa plecu kāds viņš malacis, vienkārši zina, ka ir pelnījis ar citiem nepieņemamām metodēm, kas tagad vairs varētu neiet cauri.
Offline
RVR
14. Mar 2024, 15:49 #8178

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR


14 Mar 2024, 15:23:49 @Tomzs rakstīja:

14 Mar 2024, 15:15:17 @RVR rakstīja:
O, atkal tika pieminētas cukurfabrikas, tā ir nemirstīga tēma

Tas nekas, ka paši īpašnieki tās toreiz garšīgi pārdeva un pārcēlās uz Monako un kur tur vēl - NN gadu laikā pēc notikušā kāds ik pa brīdim to karina klāt jebkurai valdībai kā kaut kādu noziegumu (nez, kā privātīpašuma pārdošana varētu būt noziegums...)


Cukurfabriku stāstā esmu nedaudz par jaunu (man "tikai" 32), tāpēc nejūtos spēcīgs argumentos. Bet viena zināma ģimene bija mazākumdaļu shareholderi. Galīgi nesūdzējās pēc exita. Arī kad Latvijas IKP bija -25%. Pēc 20 gadiem arī nesūdzās.


Cik var redzēt senos preses rakstos, Jelgavai pienācās restrukturizācijas atbalsts 27,367 miljoni eiro, ja demontē visu pilnībā.
Tolaik vairākuma akcionāri bija vietējie, 33% kaut kādi angļi un vēl mazāki arī vietējie.

Nav brīnums, ka tie akcionāri par dzīvi nesūdzas arī joprojām.

P.S. es tikai nesaprotu, kāda vaina tam vai citam šī brīža politiskajam spēkam, ja toreiz tie akcionāri (privāta uzņēmuma akcionāri!) izlēma tālāk ar to visu vairs ne*isties, bet atdot pret labu naudu? Tas bija viņu īpašums un viņu lēmums.

[ Šo ziņu laboja RVR, 14 Mar 2024, 15:55:49 ]

Offline
Mizx
14. Mar 2024, 15:53 #8179

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


14 Mar 2024, 15:41:24 @Lafter rakstīja:

14 Mar 2024, 15:37:48 @Samsasi rakstīja:

14 Mar 2024, 15:24:10 @Lafter rakstīja:

@cukurbietes- dotēta huiņa. Tas lūk rija naudu. Un neekonomiski mūsu gadījumā ir piesties ar bietēm.
Nav īpaši laika - jāstūrē. Bet vēl varētu turpināt.



starp citu, LT ir atjaunojuši to "dotētās huiņas" audzēšanu...
Latvijā arī audzē. Labrît!! Latvijā audzē cukurbietes un ir audzētas visu laiku. Ar to starpību, kad negaida uz cukurfabriku un neberzē rociñas. No kurienes viedoklis, kad Latvijā neaudzē cukurbietes??
Lietuviešu fabrikas strādājot ar max jaudu, jo esot laba peļņa, tāpēc arī Latvijas pusē atsāk audzēt un vest uz Lietuvu.
Offline
Samsasi
14. Mar 2024, 15:54 #8180

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4575

Braucu ar:


14 Mar 2024, 15:41:24 @Lafter rakstīja:

14 Mar 2024, 15:37:48 @Samsasi rakstīja:

14 Mar 2024, 15:24:10 @Lafter rakstīja:

@cukurbietes- dotēta huiņa. Tas lūk rija naudu. Un neekonomiski mūsu gadījumā ir piesties ar bietēm.
Nav īpaši laika - jāstūrē. Bet vēl varētu turpināt.



starp citu, LT ir atjaunojuši to "dotētās huiņas" audzēšanu...
Latvijā arī audzē. Labrît!! Latvijā audzē cukurbietes un ir audzētas visu laiku. Ar to starpību, kad negaida uz cukurfabriku un neberzē rociñas. No kurienes viedoklis, kad Latvijā neaudzē cukurbietes??


Pareizi! Audzē, priekš leišiem.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4