Online
Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Dienas snapshot 22
Autors | Ziņojums |
ledusskapis- | 02. Sep 2019, 20:25 |
#8141
|
|  Kopš: 19. Jun 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: VW golf2 & Kia Ceed
|
02 Sep 2019, 20:09:11 @Jurchixx rakstīja:
būtu kāds glīts e30, tad pretenziju nebūtu, bet ne jau golfs 
piedod, nav man e30 
šis mk2 ir mans pirmais auto un apstākļu sakritības pēc ir vēl šodien. Un kā tādu relikviju paturēšu.
2005/2019
[ Šo ziņu laboja ledusskapis-, 02 Sep 2019, 20:25:54 ] | Offline | | |
ledusskapis- | 02. Sep 2019, 21:13 |
#8142
|
|  Kopš: 19. Jun 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: VW golf2 & Kia Ceed
|
02 Sep 2019, 21:06:28 @Jurchixx rakstīja:
kur drona bildes? pārdevi,lai goļāru uz skati var sačiņīt?
dronam viss kārtībā 
| Offline | | |
smudo  | 02. Sep 2019, 22:40 |
#8143
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3812
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Golfs ir OK, bet man tā krāsa neiet kopā ar auto gadu - labāk piestāvētu OEM krāsojums vai kāds nemetaliks no 80tajiem (ne obligāti no 2trā Golfa - var, piemēram, kādu vēsturisku Porsche krāsu piemeklēt - bonusā būs neliels ice-braker stāsts kādā pasākumā, kad kāds izteiks komplimentu par svaigokrāsojumu Diski izskatās vismaz izmētu pa lielu un arī nav period correct.
Lai nav off topic- bilde no pavasara - bija diezgan ilgs laiks vajadzīgs, lai saskaņotu to lokāciju ar atbildīgajām personām!
| Offline | | |
CP17  | 03. Sep 2019, 14:23 |
#8144
|
|  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Īsta veča komplekts 
| Offline | | |
Bimmer  | 04. Sep 2019, 13:34 |
#8145
|
|  Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24401
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| #HomeOfNokiaPhones
Espoo, Finland

| Offline | | |
matrixxxx | 04. Sep 2019, 14:41 |
#8146
|
|  Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
04 Sep 2019, 13:34:24 @Bimmer rakstīja:
#HomeOfNokiaPhones
Espoo, Finland

https://i.postimg.cc/hvJtNrnh/nokio.jpg
Bimmer, tur bija tāds aparāts kā kreisajā pusē apakšējais ?
| Offline | | |
Zivis | 05. Sep 2019, 02:48 |
#8147
|
|  Kopš: 07. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 750
Braucu ar: nēģi
| [URL=https://beta.photobucket.com/u/Zivis777/p/d42ba42d-0e14-4b79-aec6-2a9823c4454b][/URL]
Ironiski ept[ Šo ziņu laboja Zivis, 05 Sep 2019, 02:49:31 ] | Offline | | |
968-jk | 05. Sep 2019, 13:25 |
#8148
|
|  Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13745
Braucu ar: 30niekiem
| Bērniem laiks lego nomainīt pret dzelžiem.
@csdd Valmiera apķērīgāki darbinieki kā Rīgā.
| Offline | | |
|
Zivis | 06. Sep 2019, 04:56 |
#8149
|
|  Kopš: 07. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 750
Braucu ar: nēģi
| [URL=https://files.fm/u/8v5hcg5f#/view/CEBCC908-EB7F-4E3F-829F-00BE794739BA.jpeg][/URL] [ Šo ziņu laboja sn, 06 Sep 2019, 08:45:36 ] | Offline | | |
smudo  | 06. Sep 2019, 10:23 |
#8150
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3812
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Zemāk bildē piemērs numura zīmēm, kur modeļa numurs ir ietverts VNZ - tas ir tik specifisks, ka nevienam citam tāds numurs neinteresēs un šie numuri, manuprāt, pat nav izvēles numuri? Kā jau AV minēja, vizuāli arī šādi ir harmoniskāk. Abiem diviem ir VS statuss.
Edzulim kādreiz bija 944 S2 ar numuru - ES-2944, Manuprāt, arī interesanta izvēle, tajā pašā laikā parasts ierindas numurs un interesants kļust tikai uz konkrēta auto 
| Offline | | |
smudo  | 06. Sep 2019, 12:50 |
#8151
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3812
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
06 Sep 2019, 10:56:45 @GirtzB rakstīja:
06 Sep 2019, 10:23:24 @smudo rakstīja:
Zemāk bildē piemērs numura zīmēm, kur modeļa numurs ir ietverts VNZ - tas ir tik specifisks, ka nevienam citam tāds numurs neinteresēs un šie numuri, manuprāt, pat nav izvēles numuri? Kā jau AV minēja, vizuāli arī šādi ir harmoniskāk. Abiem diviem ir VS statuss.
Edzulim kādreiz bija 944 S2 ar numuru - ES-2944, Manuprāt, arī interesanta izvēle, tajā pašā laikā parasts ierindas numurs un interesants kļust tikai uz konkrēta auto 
Ja gribas līdz galam precīzi tad DU 944 jau nu bija jābūt DU 951
Domāju, ka tas, kurš to numuru auto reģistrējot Latvijā uzlika, to varēja arī nezināt. Formāli pēc papīriem tas ir 944 turbo, bet Tev taisnība, ka rūpnīcas kods ir 951. Kad vēl bija brīvs VS 951, tad bija attāla doma paņemt to numuru, bet jau kādu laiku VS 951 ir uz 944 na un iespējams, ka drīzumā tiks pārlikts uz cita 951, kam jau ir VS statuss, bet pat pagaidām citas sērijas 944 numurs As šiem auto, īpaši ja tie tiek braukti pa trasi 30+ vecumā, pietiek citas lietas par ko rūpēties - tur pat viena forumā zināma e60 n53 uzturēšanas izmaksas vairs neliekas lielas 
Vēl viena bilde, lai nav pārāk liels off-topic:
| Offline | | |
kurlis | 06. Sep 2019, 13:28 |
#8152
|
|  Kopš: 19. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4162
Braucu ar: mexipoku.com
|
06 Sep 2019, 12:50:22 @smudo rakstīja:
As šiem auto, īpaši ja tie tiek braukti pa trasi 30+ vecumā, pietiek citas lietas par ko rūpēties - tur pat viena forumā zināma e60 n53 uzturēšanas izmaksas vairs neliekas lielas 
Kas tieši tam 944 ir tik astronomiski dārgs, ka pa (pieņemsim) piecām trases reizēm sezonā, pa ~30min tīro trases laiku (tas vēl ir labs gadījums) izmaksas ir tik ļoti lielas? 
Pārsteidz mani.
Lai nav offtopiks:
P.S. - Par auto atbilstošiem vnz piekrītu, normāla padarīšana.  [ Šo ziņu laboja kurlis, 06 Sep 2019, 13:28:52 ] | Offline | | |
smudo  | 06. Sep 2019, 14:20 |
#8153
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3812
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
06 Sep 2019, 13:28:00 @kurlis rakstīja:
Kas tieši tam 944 ir tik astronomiski dārgs, ka pa (pieņemsim) piecām trases reizēm sezonā, pa ~30min tīro trases laiku (tas vēl ir labs gadījums) izmaksas ir tik ļoti lielas? 
Pārsteidz mani.
Lai nav offtopiks:
P.S. - Par auto atbilstošiem vnz piekrītu, normāla padarīšana. 
Pats par sevi auto, ja ir sagatavots, ir izturīgs - ne velti 80tajos bija Porsche Turbo Cup autošosejas sērija, kur šādi, nedaudz čipoti OEM auto tika braukti salonmašīnu sacensībās.
Braukšana pa trasi palielina slodzi uz daudzām OEM detaļām, īpaši tām, kas ir no plastmasas un gumijas - ja brauktu pa ielu, tad vēl 10 gadus daudzas no tām noietu. Tā kā auto neplānoju tirgot un nu jau tam ir VS status, tad visas detaļas tiek liktas OEM. Daži piemēri, OEM gaisa filtra kastei sāka sagurt stiprinājumi/skrūvju vietas, ūdens izplešanās trauks sāka sulot gar vāciņu, motora spilveni ir pakļauti papildus termi slodzei, jo viens no tiem ir tuvu izplūdes kolektoram. Auto ir nesan pilnībā pārkrāsots un pēc pāris track days, īpaši ja pabrauc vilcieniņā vai pavizinās pa gravel zonu, priekša un apakša prasa atkal piekrāsošanu Bremžu kluči iet kādus 100 apļus (aizmugure vairāk).
Bet principā dārgākais pasākums bija pārlasīt visu dzinēju, lai to padarītu drošu trasei (piemēram vieglāki kaltie klaņi, uzlabojumi eļļošanas un dzesēšanas sistēmā, galva, blīves utml) - OEM izpildījumā vajā vieta ir 2 klaņa šāles, kuram pienāk garākais eļļas kanāls un ir dažādi veidi kā ar to cīnīties. Trīs reizes mainīts turbo (tagad ir no 944 Turbo S - nevienam no turbo nebija ne vainas - vienkārši gribējās paeksperimentēt ar to variācijām), abas atsaites no 968 CS, priekšā lielākas bremzes no 944 Turbo S/(928 4S), uzlabota eļļas un ūdens dzesēšanas sistēma. Ja paceļ turbo spiedienu, tad arī vēlams uzlikt nedaudz stingrāku kurvi un sajūgu, kā arī jārēķinās, ka šis ir transaxle auto, "kardānā" iekšā ir gultņi, kuriem arī, ja tie nekad nav mainīti, ilgstoši nepatiks augsti dzinēja apgriezieni. Ja neskaita izplūdi un pāris citus sīkumus, tad būtībā šis auto ir ļoti tuvu OEM ar nedaudz agresīvāku dzinēja regulējumu. Labākais aplis Biķerniekos ir 1:38 un Pērnavā 1:32, bet es neesmu profesionāls braucējs un nebraucu uz 100%, jo šim auto nav drošības karkass. Līdz ierobežotājam 5. ātrumā uzceļ ļoti viegli - pēc GPS tas ir ap 2.7, bet protams, pēc mūsdienu mērauklām šis nav nekāds super ātrs braucamais - tam nav nekādu pretslīdes sistēmu - pat ne ABS, tādēļ trasē ļoti noder heal and toe tehnika. Tam piemīt klasiskā 80to gadu auto turbo bedre – turbīna pilnībā uzpūš spiedienu 3. ātrumā virs 3k rpm. Kopumā trasē auto vadās ļoti neitrāli, dēļ 50% pret 50% svara sadalījuma starp asīm - tam ir arī OEM LSD. Ļoti lēnos līkumos būs viegls understeer, ja būs agresīva ieeja līkumā un ļoti ātros līkumos drīzāk jādomā par oversteer koriģēšanu. Pa slapju trasi gan ir ļoti viegli sagriezties. Katrā gadījumā pēc tam iekāpjo ikdienas auto, sākumā sajūtas ir ka spēlēt datorspēli - visa vadība šķiet ļoti viegla!
Liela izmaksu pozīcija ir meistaru darbs, jo pats savā garāžā veicu tikai dažādus sīkumus. Ik pa laikam auto tiek atrādīts meistaram, lai pārliecinātos, ka pēc trases viss ir savās vietās, jo bieži pēc trases no karstuma motortelpā vai vibrācijām izbeidzas kāds sensors vai devējs (cik nu viņu tam auto vispār ir). Viss ir ļoti kopakts un ar miljons vakuma trubām, tādēļ bieži dažādu sīku detaļu nomaiņai, jāpatērē samērā daudz laika, lai tiktu klāt – nav gan tik traki kā 928.
Protams, ka tiek veikti arī citi remonta, apkopju uz vizuālie darbi, kā jau 30+ gadus vecam auto, bet tie uz braukšanu pa trasi tiešā veidā neattiecas. Exceli ar remontu un uzlabojumu izmaksām jau kādu laiku vairs nepildu 
Par konkrētām izmaksām, ja interesē, pienāc klāt kādā pasākumā, ja mani redzi - pastāstīšu. Šeit ir normāla mājas lapa un sarunas par svešu naudu parasti noved pie milzīga off-topic!
Šādi tas izskatās no auto - filmēts ar telefonu 
Youtube[ Šo ziņu laboja smudo, 08 Sep 2019, 22:35:15 ] | Offline | | |
wheelie  | 06. Sep 2019, 16:00 |
#8154
|
| Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6807
Braucu ar: 1.6
|
----------------- 8) | Offline | | |
ixers  | 06. Sep 2019, 20:18 |
#8155
|
|  Kopš: 29. Jul 2004
No: Ludza
Ziņojumi: 3293
Braucu ar: svešu auto
|
06 Sep 2019, 04:56:20 @Zivis rakstīja:
[URL=https://files.fm/u/8v5hcg5f#/view/CEBCC908-EB7F-4E3F-829F-00BE794739BA.jpeg][/URL]
Domenikss vieglo auto pārdevējs. | Offline | | |
Mikuzz  | 06. Sep 2019, 20:42 |
#8156
|
|  Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41372
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Kupeja ar nozāģētu jumtu,californija laikam  | Offline | | |
|
uldens1 | 06. Sep 2019, 20:57 |
#8157
|
|  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16555
Braucu ar:
| pēdējie īstie merši  | Offline | | |
sn  | 07. Sep 2019, 12:22 |
#8158
|
|  Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879735
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
07 Sep 2019, 12:10:25 @kurlis rakstīja:
07 Sep 2019, 01:28:08 @CP17 rakstīja:
tieši 2vus mēnešus nebija tīrīts topiks, psc....
Kāds var pateikt, kāpēc viņš vispār ir jātīra?
jo cilvēki te nāk skatīties bildi nevis spamu uz 7 lapām starp katrām 2 bildēm.
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
smudo  | 08. Sep 2019, 15:34 |
#8159
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3812
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Šodien piecēlos agri no rīta un izmetu 300 km likumu pa foršiem ceļiem (bilžu nav) un atpakaļceļā uz mājām piestāju YTR cars & coffee pasākumā pie Motormuzejam un satiku paziņu, kas nesen iegādājies ļoti interesantu auto - pirmās paaudzes Lotus Elise. Latvijā, pieņemu, ka vienīgais (tieši pirmā paaudze). Stiklaškiedras krēsli ir ar minimālu polsterējumu un faktiski pieskrūvēti pie grīdas (pasažierim tas nemaz neregulējas). Auto ir alumīnija rāmis ar stiklaškiedrs paneļiem un Lotus iženieri to būvējot, ļoti piestrādāja pie tā, lai tas būtu ļoti viegls un labi vadītos un bremzētos. Auto pašmasa ir neticami 700kg! Šim ir agresīvāks dzinēja regulējums un lielāka jauda, tādēļ jāpiestrādā, lai tukšgāzes atgāzes iekļautos normas, bet tas ir risināms. Ļoti laba piekare ar Olins amjiem un vēl ļoti daudz dažādas lietas, kas to padara par īstu track day auto (tai skaitā ļoti liels difuzors). Iekāpšana un izkāpšana ir samērā interesanta Reku pāris bildes:
[ Šo ziņu laboja smudo, 08 Sep 2019, 16:24:14 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | 08. Sep 2019, 16:39 |
#8160
|
|  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4732
Braucu ar: BMW E90 330i
| baigais kartings | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, maxell, mrc, noisex, smudo
|