Online

Pašreiz BMWPower skatās 85 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
01. Feb 2024, 11:24 #8141

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6755

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


01 Feb 2024, 11:15:16 @smudo rakstīja:

01 Feb 2024, 10:57:49 @Mikels rakstīja:

01 Feb 2024, 10:22:53 @smudo rakstīja:

01 Feb 2024, 09:44:30 @Deivid rakstīja:

31 Jan 2024, 23:43:50 @pelu_junkurs rakstīja:
Te palika interesanti, veciem, nu jau 90% nojātiem iksiem detaļa maksā x2 kā paaudzi jaunākam auto?


Tas tak tikai loģiski. Mazāks pieprasījums = augstāka cena. Naudas iesaldēšāna un detaļas glabāšana ieslēdz skaitītāju un tur nevienu neinteresē vai tas ir e36 vai Maserati

Izņēmums ir kad kāds ir beidzot gatavs par jebkādu cenu atbrīvoties no sava dead stock, bet parasti jau šādas noliktavas/tirgotāji ir palieli un birokrātiskais aparāts centīsies šīs izmaksas piedzīt no tevis


Tā laikam standarta pieeja, kad kādai pieprasītai OE detaļai, kuru iespējams, OE formā vairs neražo un nekad neražos, stocks iet uz beigām, tiek pacelta cena atlikušajiem krājumiem. E46 kārbas swapam meklēju kulises mehānismam gumijas blīvītes. Divas gabalas (lagerbuche oval), kas vēl nesem pāris EUR gabalā maksāja, ETK.lv bija pa 57 EUR (115 par abām). Tas pats ar detent pins, kuri centrē kulisi zf kārbai laikam - vēl pirms gada vai diviem viss kārbas komplekts 5 gabali ap 100 EUR bija, bet tagad katrs 80 EUR, jeb 400 EUR.

Porshe tādā ziņā forši - 70 - 80% OE detaļas veciem auto (ar veciem ar saprotu 60-80 gadu modeļi) caur dīleri pieejamas un cenas, lai arī nav zemas, tomēr ir stabilas un neprognozējami nelēkā gadu no gada.

Pēc regulas, ražotājam laikam tikai 10 gadi jāuztura OE rezerves daļu krājumi? Līdz ar to kad tie beidzas, var nākties pāriet uz nezināmas kvalitātes aftermarket detaļām vai arī kaut ko pielāgot, bet tas nav variants modernākiem auto.

ETK ir liels uzcenojums oem daļām.
Apskaties cenas eparts.lv pēc oem numura. Es, protams, nezinu vai meklēju pēc pareizā numura un tas ir īstais, bet BMW Set of detent pins - 16.84 eur


Paldies par ieteikumu. OE numurs abām buksēm ir 25117519670. E-parts standarta cena bez ielogošanās uzrādās 62,12 gabalā. Realoem cenu rāda 2,18 USD gabalā, bet vēl nesen tās arī pie mums maksāja zem 5 EUR gabalā. Uzlikšu poli bukses.
25117519670 stāv plauktā 2gab jau gadus 5, biju atmetis cerības, ka kādreiz būs vajadzīgas, tagad izrādās, ka zelta vērtībā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
smudo
01. Feb 2024, 11:27 #8142

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3586

Braucu ar: 944T & Cayman & 330iX


01 Feb 2024, 11:24:06 @RSAWorkshop rakstīja:

01 Feb 2024, 11:15:16 @smudo rakstīja:

01 Feb 2024, 10:57:49 @Mikels rakstīja:

01 Feb 2024, 10:22:53 @smudo rakstīja:

01 Feb 2024, 09:44:30 @Deivid rakstīja:

31 Jan 2024, 23:43:50 @pelu_junkurs rakstīja:
Te palika interesanti, veciem, nu jau 90% nojātiem iksiem detaļa maksā x2 kā paaudzi jaunākam auto?


Tas tak tikai loģiski. Mazāks pieprasījums = augstāka cena. Naudas iesaldēšāna un detaļas glabāšana ieslēdz skaitītāju un tur nevienu neinteresē vai tas ir e36 vai Maserati

Izņēmums ir kad kāds ir beidzot gatavs par jebkādu cenu atbrīvoties no sava dead stock, bet parasti jau šādas noliktavas/tirgotāji ir palieli un birokrātiskais aparāts centīsies šīs izmaksas piedzīt no tevis


Tā laikam standarta pieeja, kad kādai pieprasītai OE detaļai, kuru iespējams, OE formā vairs neražo un nekad neražos, stocks iet uz beigām, tiek pacelta cena atlikušajiem krājumiem. E46 kārbas swapam meklēju kulises mehānismam gumijas blīvītes. Divas gabalas (lagerbuche oval), kas vēl nesem pāris EUR gabalā maksāja, ETK.lv bija pa 57 EUR (115 par abām). Tas pats ar detent pins, kuri centrē kulisi zf kārbai laikam - vēl pirms gada vai diviem viss kārbas komplekts 5 gabali ap 100 EUR bija, bet tagad katrs 80 EUR, jeb 400 EUR.

Porshe tādā ziņā forši - 70 - 80% OE detaļas veciem auto (ar veciem ar saprotu 60-80 gadu modeļi) caur dīleri pieejamas un cenas, lai arī nav zemas, tomēr ir stabilas un neprognozējami nelēkā gadu no gada.

Pēc regulas, ražotājam laikam tikai 10 gadi jāuztura OE rezerves daļu krājumi? Līdz ar to kad tie beidzas, var nākties pāriet uz nezināmas kvalitātes aftermarket detaļām vai arī kaut ko pielāgot, bet tas nav variants modernākiem auto.

ETK ir liels uzcenojums oem daļām.
Apskaties cenas eparts.lv pēc oem numura. Es, protams, nezinu vai meklēju pēc pareizā numura un tas ir īstais, bet BMW Set of detent pins - 16.84 eur


Paldies par ieteikumu. OE numurs abām buksēm ir 25117519670. E-parts standarta cena bez ielogošanās uzrādās 62,12 gabalā. Realoem cenu rāda 2,18 USD gabalā, bet vēl nesen tās arī pie mums maksāja zem 5 EUR gabalā. Uzlikšu poli bukses.
25117519670 stāv plauktā 2gab jau gadus 5, biju atmetis cerības, ka kādreiz būs vajadzīgas, tagad izrādās, ka zelta vērtībā


Cik par tām prasi?
Offline
RSAWorkshop
01. Feb 2024, 11:33 #8143

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6755

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

es tā skatos, ka dahuja un dahuja kas ir nereāli dārgāks palicis no tā kas stāv noliktavā Vai ta nu tiešām būs viena no retajām reizēm kad krājumiem būs pieaugusi vērtība? kādas +/- 2500 pozīcijas ir uz vietas ar visu ko

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
01. Feb 2024, 11:38 #8144

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6755

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

25117519670 70eur par abām

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
01. Feb 2024, 11:43 #8145

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6755

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Pagājušajā gadā iesāku restaurēt e46 Galerija
Vēl tieši domāju likt tās bukses jaunas vai atstāt vecās (kuras ieliku 2018tajā), pačamdiju un secināju, ka var atstāt. Laikam labi vien ir, ka atstāju vecās

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
smudo
01. Feb 2024, 12:43 #8146

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3586

Braucu ar: 944T & Cayman & 330iX


01 Feb 2024, 11:38:10 @RSAWorkshop rakstīja:
25117519670 70eur par abām


Paldies! Man rīt vai pirmdien ar kurjeru atnāks lietota kulise, ko uzsūtīju + pārējās bukses, kas jaunas ap 35 EUR izmaksāja un tad skatīsies. Meistars, kas veiks, swapu, saka ka sākumā nočekos kas tur virsū būs un ja būs jāmaina un nebūs labas poli alternatīvas, tad būs jāatgriežas pie Tava piedāvājuma.
Offline
smudo
01. Feb 2024, 12:44 #8147

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3586

Braucu ar: 944T & Cayman & 330iX


01 Feb 2024, 11:43:07 @RSAWorkshop rakstīja:
Pagājušajā gadā iesāku restaurēt e46 Galerija
Vēl tieši domāju likt tās bukses jaunas vai atstāt vecās (kuras ieliku 2018tajā), pačamdiju un secināju, ka var atstāt. Laikam labi vien ir, ka atstāju vecās


Bildes neredz, ka neesi tās FB grupas dalībnieks. Ir vērts tur reģistrēties?
Offline
esir
01. Feb 2024, 12:52 #8148

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 591

Braucu ar:


01 Feb 2024, 11:15:16 @smudo rakstīja:

01 Feb 2024, 10:57:49 @Mikels rakstīja:

01 Feb 2024, 10:22:53 @smudo rakstīja:

01 Feb 2024, 09:44:30 @Deivid rakstīja:

31 Jan 2024, 23:43:50 @pelu_junkurs rakstīja:
Te palika interesanti, veciem, nu jau 90% nojātiem iksiem detaļa maksā x2 kā paaudzi jaunākam auto?


Tas tak tikai loģiski. Mazāks pieprasījums = augstāka cena. Naudas iesaldēšāna un detaļas glabāšana ieslēdz skaitītāju un tur nevienu neinteresē vai tas ir e36 vai Maserati

Izņēmums ir kad kāds ir beidzot gatavs par jebkādu cenu atbrīvoties no sava dead stock, bet parasti jau šādas noliktavas/tirgotāji ir palieli un birokrātiskais aparāts centīsies šīs izmaksas piedzīt no tevis


Tā laikam standarta pieeja, kad kādai pieprasītai OE detaļai, kuru iespējams, OE formā vairs neražo un nekad neražos, stocks iet uz beigām, tiek pacelta cena atlikušajiem krājumiem. E46 kārbas swapam meklēju kulises mehānismam gumijas blīvītes. Divas gabalas (lagerbuche oval), kas vēl nesem pāris EUR gabalā maksāja, ETK.lv bija pa 57 EUR (115 par abām). Tas pats ar detent pins, kuri centrē kulisi zf kārbai laikam - vēl pirms gada vai diviem viss kārbas komplekts 5 gabali ap 100 EUR bija, bet tagad katrs 80 EUR, jeb 400 EUR.

Porshe tādā ziņā forši - 70 - 80% OE detaļas veciem auto (ar veciem ar saprotu 60-80 gadu modeļi) caur dīleri pieejamas un cenas, lai arī nav zemas, tomēr ir stabilas un neprognozējami nelēkā gadu no gada.

Pēc regulas, ražotājam laikam tikai 10 gadi jāuztura OE rezerves daļu krājumi? Līdz ar to kad tie beidzas, var nākties pāriet uz nezināmas kvalitātes aftermarket detaļām vai arī kaut ko pielāgot, bet tas nav variants modernākiem auto.

ETK ir liels uzcenojums oem daļām.
Apskaties cenas eparts.lv pēc oem numura. Es, protams, nezinu vai meklēju pēc pareizā numura un tas ir īstais, bet BMW Set of detent pins - 16.84 eur


Paldies par ieteikumu. OE numurs abām buksēm ir 25117519670. E-parts standarta cena bez ielogošanās uzrādās 62,12 gabalā. Realoem cenu rāda 2,18 USD gabalā, bet vēl nesen tās arī pie mums maksāja zem 5 EUR gabalā. Uzlikšu poli bukses.


eparts cenas ir salīdzinoši dārgas, pašreizējais favorīts ir dts.lv(piegādes izmaksas ir drusku lielākas bet to visu kompensē cenas atškirība - 25117519670 dts ir 54.15eur)
Offline
protams
01. Feb 2024, 12:55 #8149

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5553

Braucu ar: null ziiben

Leišu dīleris:
https://www.bmwautoparts.net/search/index?query=25117519670


-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
smudo
01. Feb 2024, 12:58 #8150

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3586

Braucu ar: 944T & Cayman & 330iX

Paldies visiem par linkiem - laikam pietiks te spamot
Offline
RSAWorkshop
01. Feb 2024, 13:10 #8151

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6755

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


01 Feb 2024, 12:44:28 @smudo rakstīja:

01 Feb 2024, 11:43:07 @RSAWorkshop rakstīja:
Pagājušajā gadā iesāku restaurēt e46 Galerija
Vēl tieši domāju likt tās bukses jaunas vai atstāt vecās (kuras ieliku 2018tajā), pačamdiju un secināju, ka var atstāt. Laikam labi vien ir, ka atstāju vecās


Bildes neredz, ka neesi tās FB grupas dalībnieks. Ir vērts tur reģistrēties?


Es uzliku kā privātu grupu, lai tur nelien visādi spameri ar kredīta piedāvājumiem un neeksistējošām rezerves daļām

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
defekc
01. Feb 2024, 16:37 #8152

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14457

Braucu ar: BMW


31 Jan 2024, 17:05:27 @V_Riks rakstīja:

31 Jan 2024, 16:42:48 @protams rakstīja:

31 Jan 2024, 16:36:33 @V_Riks rakstīja:

31 Jan 2024, 16:32:20 @protams rakstīja:
Kas rada vibrāciju/rezonanci uz stūres tukšgaitā?
Motora spilveni jauni..
Mators N57


Spilveni OEM?

Nē, bet vibrēja arī pirms maiņas tapēc arī maiņiju...domāju moš demferis vai kārbas spilveni?


Paziņa gribēja ietaupīt uz spilveniem, paņēma Febi vai Swag, tirinājās vēl trakāk.
Bet tas bija F01.


man ar gadījās tā ar lemforder domāju sotaku ietaupīšu un bet sanāca, ka pakāsu sotaku
Offline
crime
01. Feb 2024, 16:56 #8153

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8465

Braucu ar: m635csi

lemforders jau labu laiku ieņēmis pārcenota mēsla statusu, tagad tikai un vienīgi OEM, gan bmw, gan vag, reāli neatmaksājās pirkt neko no aftermarketa.
Offline
Z4
02. Feb 2024, 19:43 #8154

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 380

Braucu ar: F10 n47

Labs vakars!

Paskatījos , ka savam f10 n47 aizmugurējam reduktoram ir bukses ar plaisām!
Jautājums- ir jēga likt aftermarketa bukses, ja jā, tad kuru?
Offline
protams
02. Feb 2024, 21:45 #8155

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5553

Braucu ar: null ziiben


02 Feb 2024, 19:43:17 @Z4 rakstīja:
Labs vakars!

Paskatījos , ka savam f10 n47 aizmugurējam reduktoram ir bukses ar plaisām!
Jautājums- ir jēga likt aftermarketa bukses, ja jā, tad kuru?

Viņas maina ik pēc 150kkm...kāds vēl aftermarkets

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Z4
03. Feb 2024, 10:31 #8156

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 380

Braucu ar: F10 n47


02 Feb 2024, 21:45:08 @protams rakstīja:

02 Feb 2024, 19:43:17 @Z4 rakstīja:
Labs vakars!

Paskatījos , ka savam f10 n47 aizmugurējam reduktoram ir bukses ar plaisām!
Jautājums- ir jēga likt aftermarketa bukses, ja jā, tad kuru?

Viņas maina ik pēc 150kkm...kāds vēl aftermarkets


Un? Jautājums bija vairāk domāts vai aftermarket ir līdzvērtīgas/varbūt pat labākas vai pilnīgs sūds salīdzinājumā ar oem buksēm, manā gadijumā Daudz pieejamākas gan cenā gan pieejamibā ir aftermarketa bukses(nedzīvoju Rīgas tuvumā)

Pie sevis domāju, kā tas ir iespējams, ka 99% gadijumos oem ir labākās detaļas, ka nav neviens ražotājs labāks vai līdzvērtīgs kā oem... kaut kā neticās, ka bmw uzreiz ir piemeklējis detaļu ražotājus vai arī pašas detaļas uzražojis vislabāk?
Offline
Kaross
03. Feb 2024, 11:27 #8157

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4351

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kāds vēl aftermarket? Priekšējās oriģinālās maksā 25e gab un aizmugurējā 40e gab pat bez atlaidēm.
Darbs izmaksā 2x vairāk kā detaļas. Vispār ir jēga izskatīt aftermarket, ja ietaupījums būs 20-30e labākajā gadījumā.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
ATB
03. Feb 2024, 13:51 #8158

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5242

Braucu ar: ♛ ♛


01 Feb 2024, 10:22:53 @smudo rakstīja:

01 Feb 2024, 09:44:30 @Deivid rakstīja:

31 Jan 2024, 23:43:50 @pelu_junkurs rakstīja:
Te palika interesanti, veciem, nu jau 90% nojātiem iksiem detaļa maksā x2 kā paaudzi jaunākam auto?


Tas tak tikai loģiski. Mazāks pieprasījums = augstāka cena. Naudas iesaldēšāna un detaļas glabāšana ieslēdz skaitītāju un tur nevienu neinteresē vai tas ir e36 vai Maserati

Izņēmums ir kad kāds ir beidzot gatavs par jebkādu cenu atbrīvoties no sava dead stock, bet parasti jau šādas noliktavas/tirgotāji ir palieli un birokrātiskais aparāts centīsies šīs izmaksas piedzīt no tevis


Tā laikam standarta pieeja, kad kādai pieprasītai OE detaļai, kuru iespējams, OE formā vairs neražo un nekad neražos, stocks iet uz beigām, tiek pacelta cena atlikušajiem krājumiem. E46 kārbas swapam meklēju kulises mehānismam gumijas blīvītes. Divas gabalas (lagerbuche oval), kas vēl nesem pāris EUR gabalā maksāja, ETK.lv bija pa 57 EUR (115 par abām). Tas pats ar detent pins, kuri centrē kulisi zf kārbai laikam - vēl pirms gada vai diviem viss kārbas komplekts 5 gabali ap 100 EUR bija, bet tagad katrs 80 EUR, jeb 400 EUR.




Bembim ir zināms slieksnis, kad modelis/tā rez. daļas iekļūst bmw classic kategorijā un uzreiz ir + pie to cenas klāt, jo raritāte. Vlasovs vienreiz par šo runāja, kad stāstīja, ka e39 apakšējie plastmasas aizsargi maksāja kosmosu jauni.
Nezinu vai tie bija 20 gadi vai cik, bet tas izskaidrotu pēkšņo cenu pieaugumu.
Offline
kb
04. Feb 2024, 11:00 #8159

Kopš: 02. Jan 2007

Ziņojumi: 198

Braucu ar: i3s / Lexus GS300

Pārdodu savu BMW 530d F11 2012.g.
Havanna brūns ar melniem ādas sporta sēdekļiem, tumšajiem griestiem, Hifi, panorāmas lūku, Navi Pro un adaptīvo piekari.
VIN WBAXB51050DW56124
Numurzīmes KB40 paliek man, maiņa neinteresē.
10400 EUR vai labākais piedāvājums.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/cxckk.html
Kārlis, 26565354

[ Šo ziņu laboja kb, 19 Feb 2024, 19:12:01 ]

Offline
Celkplesis
20. Feb 2024, 08:30 #8160

Kopš: 17. Mar 2017

Ziņojumi: 127

Braucu ar: SpaceQuest

Pārdodou Harman Kardon priekšējo durvju skalruņus (pīkstuļus) uz Bmw F10 F11, kas nāk durvju stūrī. Pilns komplekts. Vadi, pīkstuļi un restīte HK. Var pieslēgt jebkuram, ari kam nav pīkstuļu vispār.

Komplekta cena 60eur.

PM
28.138.004
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo