Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Raicha23
02. Dec 2012, 11:16 #8121

Kopš: 20. Nov 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 19

Braucu ar: E92 335i

Kādu eļļu liet 316i e36? Ko iesakat?
Offline
by_magnus
02. Dec 2012, 11:18 #8122

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1878

Braucu ar: melno

Zdrastje svētdienā!

Varbūt kāds nazis var pateikt, kas šie par diskiem? Informācija paskopa, der mustangam. Emblēma līdzīga infiniti. Bildēts ar tējkannu, grūti logo saskatīt! Nāk no ASV. Ja nu, kas pasviež man idejas! Tenkjū

[ Šo ziņu laboja by_magnus, 02 Dec 2012, 11:23:02 ]

Offline
vanfan
02. Dec 2012, 11:21 #8123

Kopš: 20. Nov 2011

Ziņojumi: 130

Braucu ar:


02 Dec 2012, 11:08:40 uldens1 rakstīja:

02 Dec 2012, 10:28:34 vanfan rakstīja:
M-40 dzinējam pie 5t rpm sāk zust kāds cilindrs/jauda...
Trūkst degvielas?Cik atm jādod sūknim?
jamera neviss atmoseras,bet l/min.

Kam tad domāts ventīlis reikā?
Offline
uldens1
02. Dec 2012, 11:33 #8124

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:


02 Dec 2012, 11:21:20 vanfan rakstīja:

02 Dec 2012, 11:08:40 uldens1 rakstīja:

02 Dec 2012, 10:28:34 vanfan rakstīja:
M-40 dzinējam pie 5t rpm sāk zust kāds cilindrs/jauda...
Trūkst degvielas?Cik atm jādod sūknim?
jamera neviss atmoseras,bet l/min.

Kam tad domāts ventīlis reikā?
atmoseras vari merit un konstatet ka suknis vispar nepumpe,tava gadijuma izklausas ka pietrukst ražibas,varbut ka uztverejs ciet vai filtrs,vai pats suknis vairs nespej sapumpet nepieciešamos litrus minutē
Offline
vanfan
02. Dec 2012, 11:45 #8125

Kopš: 20. Nov 2011

Ziņojumi: 130

Braucu ar:


02 Dec 2012, 11:33:23 uldens1 rakstīja:

02 Dec 2012, 11:21:20 vanfan rakstīja:

02 Dec 2012, 11:08:40 uldens1 rakstīja:

02 Dec 2012, 10:28:34 vanfan rakstīja:
M-40 dzinējam pie 5t rpm sāk zust kāds cilindrs/jauda...
Trūkst degvielas?Cik atm jādod sūknim?
jamera neviss atmoseras,bet l/min.

Kam tad domāts ventīlis reikā?
atmoseras vari merit un konstatet ka suknis vispar nepumpe,tava gadijuma izklausas ka pietrukst ražibas,varbut ka uztverejs ciet vai filtrs,vai pats suknis vairs nespej sapumpet nepieciešamos litrus minutē

ok,mājas apstākļos litrus nebūs ar ko mērīt...
cik atm jābūt reikā?
Offline
R0biits
02. Dec 2012, 11:51 #8126

Kopš: 11. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 125

Braucu ar: e36

Jautaajums sekojoss kaadu reduktoru buutu labaak likt uz e36 320 ? Nesem paarluuza metinaatais diffs un tagad mekleeju citu redukt. Gribeeju uzzinaat kaada reduktora attieciiba buutu vislabaakaa? vai var dabuut redukt. ar kkaadu % blokesanos
Offline
IngusSeflers
02. Dec 2012, 12:07 #8127

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


01 Dec 2012, 19:59:16 BMW530 rakstīja:
Nez kāpēc pie pilnas eļļas maiņas hidrotransformatorā ir nepieciešams speciāls aprīkojums, kā arī jādarbina dzinējs

Forši padomi

Tev liekās,ka es to nezinu un esi visgudrākais, jo zini,ka tur ir hidrotransofmators???
Tev kāds prasija par pilno maiņu???
Ir auto ražotāji kuriem pat pie dīlera servisos netaisa FULL , bet gan FLUSH...
Esmu runājis ar cilvēku kurš kārbai apkopi irtaisijis FZ servisā Vācijā un pat tur, tikai pēc klienta lūguma tiek mainīta visa eļļa.
Takā ja tavā galvā ir iesēdies tas,ka obligāti ir jāmaina arī transformatora, tad dzīvo ar tādu pieņēmumu un nekritizē cius...
Offline
edzhaans
02. Dec 2012, 12:31 #8128

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


02 Dec 2012, 11:18:16 by_magnus rakstīja:
Zdrastje svētdienā!

Varbūt kāds nazis var pateikt, kas šie par diskiem? Informācija paskopa, der mustangam. Emblēma līdzīga infiniti. Bildēts ar tējkannu, grūti logo saskatīt! Nāk no ASV. Ja nu, kas pasviež man idejas! Tenkjū


Tajā atspulgā kas diskā, tevi var redzēt labāk nekā logo, paņem nofoķē logo tuvāk, vai ir arī pameklē pats kaut kādus ciparus uz diska, un ievadi googlee
Offline
Robel
02. Dec 2012, 12:53 #8129

Kopš: 22. Feb 2008

Ziņojumi: 192

Braucu ar:

Kāds nodarbojas ar auto atdzīšānu no Nīderlandes(var arī būt Duisburgas apkārtnē)??? Un kādas ir aptuvenās cenas?v
Offline
wheels
02. Dec 2012, 13:42 #8130

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10062

Braucu ar: V8

Jautājums sekojoš. Dots VW LT 2.8td dzinējs, tikko uznāk pirmie nelielie mīnusi izlec sekojoša problēma. Auto pirmajā reizē pielec bez problēmām, taču pēc 2-3min darbošanās noslāpst un bez ievilkšanas iedarbināt nereāli.
Filtri, utt viss jauns. Degvielas trubas nomainītas tā lai nekur nepiesūktu gaisu, taču kad tās 2-3 min auto darbojas, tāpat trubās ir burbulīši ļoti izteikti.
Pie dīzelistiem biju, rausta plecus
Offline
howitzer
02. Dec 2012, 13:58 #8131

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto


29 Nov 2012, 22:17:20 Bagio rakstīja:
Kurš zin kā sauc skaņdarbu, kas ir Danske bankas reklāmā?

http://www.youtube.com/watch?v=hhnZkNj7kAo

Iesaku telefonā uzinstalēt Shazam aplikāciju - bieži noder.
Offline
uldens1
02. Dec 2012, 14:24 #8132

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:


02 Dec 2012, 11:45:46 vanfan rakstīja:

02 Dec 2012, 11:33:23 uldens1 rakstīja:

02 Dec 2012, 11:21:20 vanfan rakstīja:

02 Dec 2012, 11:08:40 uldens1 rakstīja:

02 Dec 2012, 10:28:34 vanfan rakstīja:
M-40 dzinējam pie 5t rpm sāk zust kāds cilindrs/jauda...
Trūkst degvielas?Cik atm jādod sūknim?
jamera neviss atmoseras,bet l/min.

Kam tad domāts ventīlis reikā?
atmoseras vari merit un konstatet ka suknis vispar nepumpe,tava gadijuma izklausas ka pietrukst ražibas,varbut ka uztverejs ciet vai filtrs,vai pats suknis vairs nespej sapumpet nepieciešamos litrus minutē

ok,mājas apstākļos litrus nebūs ar ko mērīt...
cik atm jābūt reikā?
tur jau neko daudz nevajag ka pudeli un šļauku.Pulksteni ari vajag
Offline
6500
02. Dec 2012, 14:30 #8133

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


02 Dec 2012, 11:51:52 R0biits rakstīja:
Jautaajums sekojoss kaadu reduktoru buutu labaak likt uz e36 320 ? Nesem paarluuza metinaatais diffs un tagad mekleeju citu redukt. Gribeeju uzzinaat kaada reduktora attieciiba buutu vislabaakaa? vai var dabuut redukt. ar kkaadu % blokesanos


3.91...varu sakombinet 20%,45%,75%...pec tavas izveles

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Driver
02. Dec 2012, 14:39 #8134

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


02 Dec 2012, 14:24:45 uldens1 rakstīja:

02 Dec 2012, 11:45:46 vanfan rakstīja:

02 Dec 2012, 11:33:23 uldens1 rakstīja:

02 Dec 2012, 11:21:20 vanfan rakstīja:

02 Dec 2012, 11:08:40 uldens1 rakstīja:

02 Dec 2012, 10:28:34 vanfan rakstīja:
M-40 dzinējam pie 5t rpm sāk zust kāds cilindrs/jauda...
Trūkst degvielas?Cik atm jādod sūknim?
jamera neviss atmoseras,bet l/min.

Kam tad domāts ventīlis reikā?
atmoseras vari merit un konstatet ka suknis vispar nepumpe,tava gadijuma izklausas ka pietrukst ražibas,varbut ka uztverejs ciet vai filtrs,vai pats suknis vairs nespej sapumpet nepieciešamos litrus minutē

ok,mājas apstākļos litrus nebūs ar ko mērīt...
cik atm jābūt reikā?
tur jau neko daudz nevajag ka pudeli un šļauku.Pulksteni ari vajag

tikai merit tos litrus reikas ventili ir bezjedzigi...
Un vispar mosh tur sadalene beigusies un palikusi divreiz tievaka

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
uldens1
02. Dec 2012, 14:55 #8135

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:


02 Dec 2012, 14:39:56 Driver rakstīja:

02 Dec 2012, 14:24:45 uldens1 rakstīja:

02 Dec 2012, 11:45:46 vanfan rakstīja:

02 Dec 2012, 11:33:23 uldens1 rakstīja:

02 Dec 2012, 11:21:20 vanfan rakstīja:

02 Dec 2012, 11:08:40 uldens1 rakstīja:

02 Dec 2012, 10:28:34 vanfan rakstīja:
M-40 dzinējam pie 5t rpm sāk zust kāds cilindrs/jauda...
Trūkst degvielas?Cik atm jādod sūknim?
jamera neviss atmoseras,bet l/min.

Kam tad domāts ventīlis reikā?
atmoseras vari merit un konstatet ka suknis vispar nepumpe,tava gadijuma izklausas ka pietrukst ražibas,varbut ka uztverejs ciet vai filtrs,vai pats suknis vairs nespej sapumpet nepieciešamos litrus minutē

ok,mājas apstākļos litrus nebūs ar ko mērīt...
cik atm jābūt reikā?
tur jau neko daudz nevajag ka pudeli un šļauku.Pulksteni ari vajag

tikai merit tos litrus reikas ventili ir bezjedzigi...
Un vispar mosh tur sadalene beigusies un palikusi divreiz tievaka
jemera atpludē,tas tak skaidrs
Offline
sergis15
02. Dec 2012, 14:56 #8136

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12025

Braucu ar: pikapu

vakar notika šaize!
730d e38 1998gads!

iebēru straujāk pagriezienā noslāpa!
bākā bija nu kādi 5-7L

ilgi bija jāzāģē!
pēc tam mierīgi aizsēņoju, noparkojos, darbinu, atkal jāzāģē!
un tā katru reizi, un ar katru bija ar vien ilgāk un ilgāk!
pēc tam braucot mājās, pārbaudīt vai noslāps uzspiedu pedāli līdz 50% un pie 2k jau atkal noslāpa, pēc tam tik ilgi bija jāzāģē, ka aķīts tukšs!

pirms tam ir bijis, pāris reizes, ka berot pedāli grīdā, mēdza noslāpt! vienreiz pie 190km/h

bet nu, tad bija tā, ka apstājies, ieliec pārkingā pagriez aizdedzi un uz pirmo sitienu rūca!

varētu būt, ka kāds degvielas filtrs ir aizgājis ciet?
tas vakar notika tik strauji un tieši pie sānslīdes, kad sākās zāģēšanas gemars!

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Driver
02. Dec 2012, 14:57 #8137

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


02 Dec 2012, 14:55:36 uldens1 rakstīja:

02 Dec 2012, 14:39:56 Driver rakstīja:

02 Dec 2012, 14:24:45 uldens1 rakstīja:

02 Dec 2012, 11:45:46 vanfan rakstīja:

02 Dec 2012, 11:33:23 uldens1 rakstīja:

02 Dec 2012, 11:21:20 vanfan rakstīja:

02 Dec 2012, 11:08:40 uldens1 rakstīja:

02 Dec 2012, 10:28:34 vanfan rakstīja:
M-40 dzinējam pie 5t rpm sāk zust kāds cilindrs/jauda...
Trūkst degvielas?Cik atm jādod sūknim?
jamera neviss atmoseras,bet l/min.

Kam tad domāts ventīlis reikā?
atmoseras vari merit un konstatet ka suknis vispar nepumpe,tava gadijuma izklausas ka pietrukst ražibas,varbut ka uztverejs ciet vai filtrs,vai pats suknis vairs nespej sapumpet nepieciešamos litrus minutē

ok,mājas apstākļos litrus nebūs ar ko mērīt...
cik atm jābūt reikā?
tur jau neko daudz nevajag ka pudeli un šļauku.Pulksteni ari vajag

tikai merit tos litrus reikas ventili ir bezjedzigi...
Un vispar mosh tur sadalene beigusies un palikusi divreiz tievaka
jemera atpludē,tas tak skaidrs

atplude nav stucera tak!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
uldens1
02. Dec 2012, 14:58 #8138

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:


02 Dec 2012, 14:56:24 sergis15 rakstīja:
vakar notika šaize!
730d e38 1998gads!

iebēru straujāk pagriezienā noslāpa!
bākā bija nu kādi 5-7L

ilgi bija jāzāģē!
pēc tam mierīgi aizsēņoju, noparkojos, darbinu, atkal jāzāģē!
un tā katru reizi, un ar katru bija ar vien ilgāk un ilgāk!
pēc tam braucot mājās, pārbaudīt vai noslāps uzspiedu pedāli līdz 50% un pie 2k jau atkal noslāpa, pēc tam tik ilgi bija jāzāģē, ka aķīts tukšs!

pirms tam ir bijis, pāris reizes, ka berot pedāli grīdā, mēdza noslāpt! vienreiz pie 190km/h

bet nu, tad bija tā, ka apstājies, ieliec pārkingā pagriez aizdedzi un uz pirmo sitienu rūca!

varētu būt, ka kāds degvielas filtrs ir aizgājis ciet?
tas vakar notika tik strauji un tieši pie sānslīdes, kad sākās zāģēšanas gemars!
pirma doma ka kada sprausla laiz uz atpludi
Offline
Driver
02. Dec 2012, 14:58 #8139

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


02 Dec 2012, 14:56:24 sergis15 rakstīja:
vakar notika šaize!
730d e38 1998gads!

iebēru straujāk pagriezienā noslāpa!
bākā bija nu kādi 5-7L

ilgi bija jāzāģē!
pēc tam mierīgi aizsēņoju, noparkojos, darbinu, atkal jāzāģē!
un tā katru reizi, un ar katru bija ar vien ilgāk un ilgāk!
pēc tam braucot mājās, pārbaudīt vai noslāps uzspiedu pedāli līdz 50% un pie 2k jau atkal noslāpa, pēc tam tik ilgi bija jāzāģē, ka aķīts tukšs!

pirms tam ir bijis, pāris reizes, ka berot pedāli grīdā, mēdza noslāpt! vienreiz pie 190km/h

bet nu, tad bija tā, ka apstājies, ieliec pārkingā pagriez aizdedzi un uz pirmo sitienu rūca!

varētu būt, ka kāds degvielas filtrs ir aizgājis ciet?
tas vakar notika tik strauji un tieši pie sānslīdes, kad sākās zāģēšanas gemars!

ko man Tev teikt?
mosh sakumam uzpildi lidz 55litriem

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
uldens1
02. Dec 2012, 15:00 #8140

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:


02 Dec 2012, 14:57:17 Driver rakstīja:

02 Dec 2012, 14:55:36 uldens1 rakstīja:

02 Dec 2012, 14:39:56 Driver rakstīja:

02 Dec 2012, 14:24:45 uldens1 rakstīja:

02 Dec 2012, 11:45:46 vanfan rakstīja:

02 Dec 2012, 11:33:23 uldens1 rakstīja:

02 Dec 2012, 11:21:20 vanfan rakstīja:

02 Dec 2012, 11:08:40 uldens1 rakstīja:

02 Dec 2012, 10:28:34 vanfan rakstīja:
M-40 dzinējam pie 5t rpm sāk zust kāds cilindrs/jauda...
Trūkst degvielas?Cik atm jādod sūknim?
jamera neviss atmoseras,bet l/min.

Kam tad domāts ventīlis reikā?
atmoseras vari merit un konstatet ka suknis vispar nepumpe,tava gadijuma izklausas ka pietrukst ražibas,varbut ka uztverejs ciet vai filtrs,vai pats suknis vairs nespej sapumpet nepieciešamos litrus minutē

ok,mājas apstākļos litrus nebūs ar ko mērīt...
cik atm jābūt reikā?
tur jau neko daudz nevajag ka pudeli un šļauku.Pulksteni ari vajag

tikai merit tos litrus reikas ventili ir bezjedzigi...
Un vispar mosh tur sadalene beigusies un palikusi divreiz tievaka
jemera atpludē,tas tak skaidrs

atplude nav stucera tak!
bla,tocna,nu ta nekagaidam kad stucers naks atpakaļ
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo