Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
crime
31. Jan 2024, 21:02 #8121

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8536

Braucu ar: m635csi


31 Jan 2024, 20:00:39 @RSAWorkshop rakstīja:

31 Jan 2024, 19:31:01 @crime rakstīja:
350€

e70 feisliftam no 526 uz 929

tā klienta cena vai tavējā?
man rāda 769

f15 pagaidām 350eur, moš jānopērk un jānoliek plauktā

[ Šo ziņu laboja crime, 31 Jan 2024, 21:03:35 ]

Offline
RSAWorkshop
31. Jan 2024, 21:16 #8122

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7146

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

769 ir bez pvn, attiecīgi 929

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kipismpower
31. Jan 2024, 21:32 #8123

Kopš: 05. Jun 2018

Ziņojumi: 82

Braucu ar:

Jautājums speciem...bija doma profilaktiski samainīt šāles. Sāku interesēties par šāļu iegādi-izrādās, ka dotajā brīdī nekur nav pieejamas
Tāds mazliet šoks, kā var nebūt pieejama, tāda it kā elementāra detaļa ?!
Offline
Locis
31. Jan 2024, 21:56 #8124

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11276

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nez,gan jau tie kas ar to nodarbojas tocna zinas kur nopirkt vai kaut kas stocka stāv..
Offline
RSAWorkshop
31. Jan 2024, 22:00 #8125

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7146

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

hvz, man, piemēram, stāv plauktā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kipismpower
31. Jan 2024, 22:11 #8126

Kopš: 05. Jun 2018

Ziņojumi: 82

Braucu ar:


31 Jan 2024, 22:00:05 @RSAWorkshop rakstīja:
hvz, man, piemēram, stāv plauktā


Nu labi-būšu nekaunīgs...
Kur pirki, cik maksāja un kāds ražotājs?
Offline
Kaross
31. Jan 2024, 22:19 #8127

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Zināt jau zinās, bet viņas ir izpirktas. Visur. Kaut kur pa reizei parādās, bet uzreiz izķer. Dilex var pazvanīt. Par izvēles iespējam gan aizmirsti.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
kipismpower
31. Jan 2024, 22:23 #8128

Kopš: 05. Jun 2018

Ziņojumi: 82

Braucu ar:


31 Jan 2024, 22:19:17 @Kaross rakstīja:
Zināt jau zinās, bet viņas ir izpirktas. Visur. Kaut kur pa reizei parādās, bet uzreiz izķer. Dilex var pazvanīt. Par izvēles iespējam gan aizmirsti.


Un vispār kādas prognozes? Kādreiz vēl būs pieejamas? Bmw šāles aizliegtas ražot vai kāda cita problēma? vnk nesaprotu ....
Offline
RSAWorkshop
31. Jan 2024, 22:38 #8129

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7146

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

hvz, neesmu saskāries ar piegādes traucējumiem

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
pelu_junkurs
31. Jan 2024, 23:43 #8130

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2348

Braucu ar: žurx


31 Jan 2024, 21:02:16 @crime rakstīja:

31 Jan 2024, 20:00:39 @RSAWorkshop rakstīja:

31 Jan 2024, 19:31:01 @crime rakstīja:
350€

e70 feisliftam no 526 uz 929

tā klienta cena vai tavējā?
man rāda 769

f15 pagaidām 350eur, moš jānopērk un jānoliek plauktā


Te palika interesanti, veciem, nu jau 90% nojātiem iksiem detaļa maksā x2 kā paaudzi jaunākam auto?
Offline
sliir
01. Feb 2024, 00:26 #8131

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 846

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Te palika interesanti, veciem, nu jau 90% nojātiem iksiem detaļa maksā x2 kā paaudzi jaunākam auto?


Tas vienkaarshi ir standarta rekets ar detalju cenaam. Varbuut taa doma ir ka lielas apdrosinaataaju kompaanijas buus spiestas maksaat taas izspieshanas naudas utt.

Protams ka tam suuda gumijas/metaala rimbulim bija jaamaksaa 50 eur, ne vairaak.

Shajaas situaacijaas vieniigais glaabinsh uz ko var cereet ir aftermarketa razhotaaji. N57 utt tak ir pietiekami lielaa skaitaa sarazoti lai atmaksaatos aftermarketam taas daljas taisiit...
Offline
RSAWorkshop
01. Feb 2024, 09:33 #8132

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7146

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


31 Jan 2024, 22:23:12 @kipismpower rakstīja:

31 Jan 2024, 22:19:17 @Kaross rakstīja:
Zināt jau zinās, bet viņas ir izpirktas. Visur. Kaut kur pa reizei parādās, bet uzreiz izķer. Dilex var pazvanīt. Par izvēles iespējam gan aizmirsti.


Un vispār kādas prognozes? Kādreiz vēl būs pieejamas? Bmw šāles aizliegtas ražot vai kāda cita problēma? vnk nesaprotu ....

Būs pieejamas jā, problēma tiek risināta. Principā, problēmas ir dēļ kara

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
VVRECK
01. Feb 2024, 09:35 #8133

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


31 Jan 2024, 17:16:25 @RSAWorkshop rakstīja:

31 Jan 2024, 16:32:20 @protams rakstīja:
Kas rada vibrāciju/rezonanci uz stūres tukšgaitā?
Motora spilveni jauni..
Mators N57

Saremontētam auto tas motors arī paliek ļoti ļoti kluss, tuvu kā benzīnnieks




Par šo nevaru nepiekrist! Reāli kluss, it īpaši pēc tā kad pamēģināju to zaļo Liquiy Molly Molygen eļļu
Offline
Deivid
01. Feb 2024, 09:44 #8134

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


31 Jan 2024, 23:43:50 @pelu_junkurs rakstīja:
Te palika interesanti, veciem, nu jau 90% nojātiem iksiem detaļa maksā x2 kā paaudzi jaunākam auto?


Tas tak tikai loģiski. Mazāks pieprasījums = augstāka cena. Naudas iesaldēšāna un detaļas glabāšana ieslēdz skaitītāju un tur nevienu neinteresē vai tas ir e36 vai Maserati

Izņēmums ir kad kāds ir beidzot gatavs par jebkādu cenu atbrīvoties no sava dead stock, bet parasti jau šādas noliktavas/tirgotāji ir palieli un birokrātiskais aparāts centīsies šīs izmaksas piedzīt no tevis

[ Šo ziņu laboja Deivid, 01 Feb 2024, 10:00:11 ]

Offline
Mikels
01. Feb 2024, 09:53 #8135

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4978

Braucu ar: cieņu


31 Jan 2024, 21:32:21 @kipismpower rakstīja:
Jautājums speciem...bija doma profilaktiski samainīt šāles. Sāku interesēties par šāļu iegādi-izrādās, ka dotajā brīdī nekur nav pieejamas
Tāds mazliet šoks, kā var nebūt pieejama, tāda it kā elementāra detaļa ?!

Vienkārši F10 gadījumā tas ir "rashodņiks"
Offline
smudo
01. Feb 2024, 10:22 #8136

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3685

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


01 Feb 2024, 09:44:30 @Deivid rakstīja:

31 Jan 2024, 23:43:50 @pelu_junkurs rakstīja:
Te palika interesanti, veciem, nu jau 90% nojātiem iksiem detaļa maksā x2 kā paaudzi jaunākam auto?


Tas tak tikai loģiski. Mazāks pieprasījums = augstāka cena. Naudas iesaldēšāna un detaļas glabāšana ieslēdz skaitītāju un tur nevienu neinteresē vai tas ir e36 vai Maserati

Izņēmums ir kad kāds ir beidzot gatavs par jebkādu cenu atbrīvoties no sava dead stock, bet parasti jau šādas noliktavas/tirgotāji ir palieli un birokrātiskais aparāts centīsies šīs izmaksas piedzīt no tevis


Tā laikam standarta pieeja, kad kādai pieprasītai OE detaļai, kuru iespējams, OE formā vairs neražo un nekad neražos, stocks iet uz beigām, tiek pacelta cena atlikušajiem krājumiem. E46 kārbas swapam meklēju kulises mehānismam gumijas blīvītes. Divas gabalas (lagerbuche oval), kas vēl nesem pāris EUR gabalā maksāja, ETK.lv bija pa 57 EUR (115 par abām). Tas pats ar detent pins, kuri centrē kulisi zf kārbai laikam - vēl pirms gada vai diviem viss kārbas komplekts 5 gabali ap 100 EUR bija, bet tagad katrs 80 EUR, jeb 400 EUR.

Porshe tādā ziņā forši - 70 - 80% OE detaļas veciem auto (ar veciem ar saprotu 60-80 gadu modeļi) caur dīleri pieejamas un cenas, lai arī nav zemas, tomēr ir stabilas un neprognozējami nelēkā gadu no gada.

Pēc regulas, ražotājam laikam tikai 10 gadi jāuztura OE rezerves daļu krājumi? Līdz ar to kad tie beidzas, var nākties pāriet uz nezināmas kvalitātes aftermarket detaļām vai arī kaut ko pielāgot, bet tas nav variants modernākiem auto.
Offline
Deivid
01. Feb 2024, 10:50 #8137

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Jebkura sīksērijas ražošana klasiskā veidā (bez 3d drukas) maksā kosmosu, tieši tāpat kā uzglabāšanas izmaksas akumulējas.
Offline
Mikels
01. Feb 2024, 10:57 #8138

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4978

Braucu ar: cieņu


01 Feb 2024, 10:22:53 @smudo rakstīja:

01 Feb 2024, 09:44:30 @Deivid rakstīja:

31 Jan 2024, 23:43:50 @pelu_junkurs rakstīja:
Te palika interesanti, veciem, nu jau 90% nojātiem iksiem detaļa maksā x2 kā paaudzi jaunākam auto?


Tas tak tikai loģiski. Mazāks pieprasījums = augstāka cena. Naudas iesaldēšāna un detaļas glabāšana ieslēdz skaitītāju un tur nevienu neinteresē vai tas ir e36 vai Maserati

Izņēmums ir kad kāds ir beidzot gatavs par jebkādu cenu atbrīvoties no sava dead stock, bet parasti jau šādas noliktavas/tirgotāji ir palieli un birokrātiskais aparāts centīsies šīs izmaksas piedzīt no tevis


Tā laikam standarta pieeja, kad kādai pieprasītai OE detaļai, kuru iespējams, OE formā vairs neražo un nekad neražos, stocks iet uz beigām, tiek pacelta cena atlikušajiem krājumiem. E46 kārbas swapam meklēju kulises mehānismam gumijas blīvītes. Divas gabalas (lagerbuche oval), kas vēl nesem pāris EUR gabalā maksāja, ETK.lv bija pa 57 EUR (115 par abām). Tas pats ar detent pins, kuri centrē kulisi zf kārbai laikam - vēl pirms gada vai diviem viss kārbas komplekts 5 gabali ap 100 EUR bija, bet tagad katrs 80 EUR, jeb 400 EUR.

Porshe tādā ziņā forši - 70 - 80% OE detaļas veciem auto (ar veciem ar saprotu 60-80 gadu modeļi) caur dīleri pieejamas un cenas, lai arī nav zemas, tomēr ir stabilas un neprognozējami nelēkā gadu no gada.

Pēc regulas, ražotājam laikam tikai 10 gadi jāuztura OE rezerves daļu krājumi? Līdz ar to kad tie beidzas, var nākties pāriet uz nezināmas kvalitātes aftermarket detaļām vai arī kaut ko pielāgot, bet tas nav variants modernākiem auto.

ETK ir liels uzcenojums oem daļām.
Apskaties cenas eparts.lv pēc oem numura. Es, protams, nezinu vai meklēju pēc pareizā numura un tas ir īstais, bet BMW Set of detent pins - 16.84 eur
Offline
smudo
01. Feb 2024, 11:15 #8139

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3685

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


01 Feb 2024, 10:57:49 @Mikels rakstīja:

01 Feb 2024, 10:22:53 @smudo rakstīja:

01 Feb 2024, 09:44:30 @Deivid rakstīja:

31 Jan 2024, 23:43:50 @pelu_junkurs rakstīja:
Te palika interesanti, veciem, nu jau 90% nojātiem iksiem detaļa maksā x2 kā paaudzi jaunākam auto?


Tas tak tikai loģiski. Mazāks pieprasījums = augstāka cena. Naudas iesaldēšāna un detaļas glabāšana ieslēdz skaitītāju un tur nevienu neinteresē vai tas ir e36 vai Maserati

Izņēmums ir kad kāds ir beidzot gatavs par jebkādu cenu atbrīvoties no sava dead stock, bet parasti jau šādas noliktavas/tirgotāji ir palieli un birokrātiskais aparāts centīsies šīs izmaksas piedzīt no tevis


Tā laikam standarta pieeja, kad kādai pieprasītai OE detaļai, kuru iespējams, OE formā vairs neražo un nekad neražos, stocks iet uz beigām, tiek pacelta cena atlikušajiem krājumiem. E46 kārbas swapam meklēju kulises mehānismam gumijas blīvītes. Divas gabalas (lagerbuche oval), kas vēl nesem pāris EUR gabalā maksāja, ETK.lv bija pa 57 EUR (115 par abām). Tas pats ar detent pins, kuri centrē kulisi zf kārbai laikam - vēl pirms gada vai diviem viss kārbas komplekts 5 gabali ap 100 EUR bija, bet tagad katrs 80 EUR, jeb 400 EUR.

Porshe tādā ziņā forši - 70 - 80% OE detaļas veciem auto (ar veciem ar saprotu 60-80 gadu modeļi) caur dīleri pieejamas un cenas, lai arī nav zemas, tomēr ir stabilas un neprognozējami nelēkā gadu no gada.

Pēc regulas, ražotājam laikam tikai 10 gadi jāuztura OE rezerves daļu krājumi? Līdz ar to kad tie beidzas, var nākties pāriet uz nezināmas kvalitātes aftermarket detaļām vai arī kaut ko pielāgot, bet tas nav variants modernākiem auto.

ETK ir liels uzcenojums oem daļām.
Apskaties cenas eparts.lv pēc oem numura. Es, protams, nezinu vai meklēju pēc pareizā numura un tas ir īstais, bet BMW Set of detent pins - 16.84 eur


Paldies par ieteikumu. OE numurs abām buksēm ir 25117519670. E-parts standarta cena bez ielogošanās uzrādās 62,12 gabalā. Realoem cenu rāda 2,18 USD gabalā, bet vēl nesen tās arī pie mums maksāja zem 5 EUR gabalā. Uzlikšu poli bukses.
Offline
RSAWorkshop
01. Feb 2024, 11:24 #8140

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7146

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


01 Feb 2024, 11:15:16 @smudo rakstīja:

01 Feb 2024, 10:57:49 @Mikels rakstīja:

01 Feb 2024, 10:22:53 @smudo rakstīja:

01 Feb 2024, 09:44:30 @Deivid rakstīja:

31 Jan 2024, 23:43:50 @pelu_junkurs rakstīja:
Te palika interesanti, veciem, nu jau 90% nojātiem iksiem detaļa maksā x2 kā paaudzi jaunākam auto?


Tas tak tikai loģiski. Mazāks pieprasījums = augstāka cena. Naudas iesaldēšāna un detaļas glabāšana ieslēdz skaitītāju un tur nevienu neinteresē vai tas ir e36 vai Maserati

Izņēmums ir kad kāds ir beidzot gatavs par jebkādu cenu atbrīvoties no sava dead stock, bet parasti jau šādas noliktavas/tirgotāji ir palieli un birokrātiskais aparāts centīsies šīs izmaksas piedzīt no tevis


Tā laikam standarta pieeja, kad kādai pieprasītai OE detaļai, kuru iespējams, OE formā vairs neražo un nekad neražos, stocks iet uz beigām, tiek pacelta cena atlikušajiem krājumiem. E46 kārbas swapam meklēju kulises mehānismam gumijas blīvītes. Divas gabalas (lagerbuche oval), kas vēl nesem pāris EUR gabalā maksāja, ETK.lv bija pa 57 EUR (115 par abām). Tas pats ar detent pins, kuri centrē kulisi zf kārbai laikam - vēl pirms gada vai diviem viss kārbas komplekts 5 gabali ap 100 EUR bija, bet tagad katrs 80 EUR, jeb 400 EUR.

Porshe tādā ziņā forši - 70 - 80% OE detaļas veciem auto (ar veciem ar saprotu 60-80 gadu modeļi) caur dīleri pieejamas un cenas, lai arī nav zemas, tomēr ir stabilas un neprognozējami nelēkā gadu no gada.

Pēc regulas, ražotājam laikam tikai 10 gadi jāuztura OE rezerves daļu krājumi? Līdz ar to kad tie beidzas, var nākties pāriet uz nezināmas kvalitātes aftermarket detaļām vai arī kaut ko pielāgot, bet tas nav variants modernākiem auto.

ETK ir liels uzcenojums oem daļām.
Apskaties cenas eparts.lv pēc oem numura. Es, protams, nezinu vai meklēju pēc pareizā numura un tas ir īstais, bet BMW Set of detent pins - 16.84 eur


Paldies par ieteikumu. OE numurs abām buksēm ir 25117519670. E-parts standarta cena bez ielogošanās uzrādās 62,12 gabalā. Realoem cenu rāda 2,18 USD gabalā, bet vēl nesen tās arī pie mums maksāja zem 5 EUR gabalā. Uzlikšu poli bukses.
25117519670 stāv plauktā 2gab jau gadus 5, biju atmetis cerības, ka kādreiz būs vajadzīgas, tagad izrādās, ka zelta vērtībā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo