Online
Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap F10 / F11
Autors | Ziņojums |
crime | 31. Jan 2024, 21:02 |
#8121
|
| Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8536
Braucu ar: m635csi
|
31 Jan 2024, 20:00:39 @RSAWorkshop rakstīja:
31 Jan 2024, 19:31:01 @crime rakstīja:
350€
e70 feisliftam no 526 uz 929
tā klienta cena vai tavējā?
man rāda 769
f15 pagaidām 350eur, moš jānopērk un jānoliek plauktā [ Šo ziņu laboja crime, 31 Jan 2024, 21:03:35 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | 31. Jan 2024, 21:16 |
#8122
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7146
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| 769 ir bez pvn, attiecīgi 929
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
kipismpower | 31. Jan 2024, 21:32 |
#8123
|
| Kopš: 05. Jun 2018
Ziņojumi: 82
Braucu ar:
| Jautājums speciem...bija doma profilaktiski samainīt šāles. Sāku interesēties par šāļu iegādi-izrādās, ka dotajā brīdī nekur nav pieejamas
Tāds mazliet šoks, kā var nebūt pieejama, tāda it kā elementāra detaļa ?! | Offline | | |
Locis | 31. Jan 2024, 21:56 |
#8124
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11276
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Nez,gan jau tie kas ar to nodarbojas tocna zinas kur nopirkt vai kaut kas stocka stāv.. | Offline | | |
RSAWorkshop | 31. Jan 2024, 22:00 |
#8125
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7146
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| hvz, man, piemēram, stāv plauktā
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
kipismpower | 31. Jan 2024, 22:11 |
#8126
|
| Kopš: 05. Jun 2018
Ziņojumi: 82
Braucu ar:
|
31 Jan 2024, 22:00:05 @RSAWorkshop rakstīja:
hvz, man, piemēram, stāv plauktā
Nu labi-būšu nekaunīgs...
Kur pirki, cik maksāja un kāds ražotājs? | Offline | | |
Kaross | 31. Jan 2024, 22:19 |
#8127
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Zināt jau zinās, bet viņas ir izpirktas. Visur. Kaut kur pa reizei parādās, bet uzreiz izķer. Dilex var pazvanīt. Par izvēles iespējam gan aizmirsti.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
kipismpower | 31. Jan 2024, 22:23 |
#8128
|
| Kopš: 05. Jun 2018
Ziņojumi: 82
Braucu ar:
|
31 Jan 2024, 22:19:17 @Kaross rakstīja:
Zināt jau zinās, bet viņas ir izpirktas. Visur. Kaut kur pa reizei parādās, bet uzreiz izķer. Dilex var pazvanīt. Par izvēles iespējam gan aizmirsti.
Un vispār kādas prognozes? Kādreiz vēl būs pieejamas? Bmw šāles aizliegtas ražot vai kāda cita problēma? vnk nesaprotu .... | Offline | | |
|
RSAWorkshop | 31. Jan 2024, 22:38 |
#8129
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7146
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| hvz, neesmu saskāries ar piegādes traucējumiem
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
pelu_junkurs | 31. Jan 2024, 23:43 |
#8130
|
| Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2348
Braucu ar: žurx
|
31 Jan 2024, 21:02:16 @crime rakstīja:
31 Jan 2024, 20:00:39 @RSAWorkshop rakstīja:
31 Jan 2024, 19:31:01 @crime rakstīja:
350€
e70 feisliftam no 526 uz 929
tā klienta cena vai tavējā?
man rāda 769
f15 pagaidām 350eur, moš jānopērk un jānoliek plauktā
Te palika interesanti, veciem, nu jau 90% nojātiem iksiem detaļa maksā x2 kā paaudzi jaunākam auto? | Offline | | |
sliir | 01. Feb 2024, 00:26 |
#8131
|
| Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 846
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Te palika interesanti, veciem, nu jau 90% nojātiem iksiem detaļa maksā x2 kā paaudzi jaunākam auto?
Tas vienkaarshi ir standarta rekets ar detalju cenaam. Varbuut taa doma ir ka lielas apdrosinaataaju kompaanijas buus spiestas maksaat taas izspieshanas naudas utt.
Protams ka tam suuda gumijas/metaala rimbulim bija jaamaksaa 50 eur, ne vairaak.
Shajaas situaacijaas vieniigais glaabinsh uz ko var cereet ir aftermarketa razhotaaji. N57 utt tak ir pietiekami lielaa skaitaa sarazoti lai atmaksaatos aftermarketam taas daljas taisiit... | Offline | | |
RSAWorkshop | 01. Feb 2024, 09:33 |
#8132
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7146
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
31 Jan 2024, 22:23:12 @kipismpower rakstīja:
31 Jan 2024, 22:19:17 @Kaross rakstīja:
Zināt jau zinās, bet viņas ir izpirktas. Visur. Kaut kur pa reizei parādās, bet uzreiz izķer. Dilex var pazvanīt. Par izvēles iespējam gan aizmirsti.
Un vispār kādas prognozes? Kādreiz vēl būs pieejamas? Bmw šāles aizliegtas ražot vai kāda cita problēma? vnk nesaprotu ....
Būs pieejamas jā, problēma tiek risināta. Principā, problēmas ir dēļ kara
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
VVRECK | 01. Feb 2024, 09:35 |
#8133
|
| Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
31 Jan 2024, 17:16:25 @RSAWorkshop rakstīja:
31 Jan 2024, 16:32:20 @protams rakstīja:
Kas rada vibrāciju/rezonanci uz stūres tukšgaitā?
Motora spilveni jauni..
Mators N57
Saremontētam auto tas motors arī paliek ļoti ļoti kluss, tuvu kā benzīnnieks
Par šo nevaru nepiekrist! Reāli kluss, it īpaši pēc tā kad pamēģināju to zaļo Liquiy Molly Molygen eļļu | Offline | | |
Deivid | 01. Feb 2024, 09:44 |
#8134
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
31 Jan 2024, 23:43:50 @pelu_junkurs rakstīja:
Te palika interesanti, veciem, nu jau 90% nojātiem iksiem detaļa maksā x2 kā paaudzi jaunākam auto?
Tas tak tikai loģiski. Mazāks pieprasījums = augstāka cena. Naudas iesaldēšāna un detaļas glabāšana ieslēdz skaitītāju un tur nevienu neinteresē vai tas ir e36 vai Maserati
Izņēmums ir kad kāds ir beidzot gatavs par jebkādu cenu atbrīvoties no sava dead stock, bet parasti jau šādas noliktavas/tirgotāji ir palieli un birokrātiskais aparāts centīsies šīs izmaksas piedzīt no tevis[ Šo ziņu laboja Deivid, 01 Feb 2024, 10:00:11 ] | Offline | | |
Mikels | 01. Feb 2024, 09:53 |
#8135
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4978
Braucu ar: cieņu
|
31 Jan 2024, 21:32:21 @kipismpower rakstīja:
Jautājums speciem...bija doma profilaktiski samainīt šāles. Sāku interesēties par šāļu iegādi-izrādās, ka dotajā brīdī nekur nav pieejamas
Tāds mazliet šoks, kā var nebūt pieejama, tāda it kā elementāra detaļa ?!
Vienkārši F10 gadījumā tas ir "rashodņiks" | Offline | | |
smudo | 01. Feb 2024, 10:22 |
#8136
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3685
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
01 Feb 2024, 09:44:30 @Deivid rakstīja:
31 Jan 2024, 23:43:50 @pelu_junkurs rakstīja:
Te palika interesanti, veciem, nu jau 90% nojātiem iksiem detaļa maksā x2 kā paaudzi jaunākam auto?
Tas tak tikai loģiski. Mazāks pieprasījums = augstāka cena. Naudas iesaldēšāna un detaļas glabāšana ieslēdz skaitītāju un tur nevienu neinteresē vai tas ir e36 vai Maserati
Izņēmums ir kad kāds ir beidzot gatavs par jebkādu cenu atbrīvoties no sava dead stock, bet parasti jau šādas noliktavas/tirgotāji ir palieli un birokrātiskais aparāts centīsies šīs izmaksas piedzīt no tevis
Tā laikam standarta pieeja, kad kādai pieprasītai OE detaļai, kuru iespējams, OE formā vairs neražo un nekad neražos, stocks iet uz beigām, tiek pacelta cena atlikušajiem krājumiem. E46 kārbas swapam meklēju kulises mehānismam gumijas blīvītes. Divas gabalas (lagerbuche oval), kas vēl nesem pāris EUR gabalā maksāja, ETK.lv bija pa 57 EUR (115 par abām). Tas pats ar detent pins, kuri centrē kulisi zf kārbai laikam - vēl pirms gada vai diviem viss kārbas komplekts 5 gabali ap 100 EUR bija, bet tagad katrs 80 EUR, jeb 400 EUR.
Porshe tādā ziņā forši - 70 - 80% OE detaļas veciem auto (ar veciem ar saprotu 60-80 gadu modeļi) caur dīleri pieejamas un cenas, lai arī nav zemas, tomēr ir stabilas un neprognozējami nelēkā gadu no gada.
Pēc regulas, ražotājam laikam tikai 10 gadi jāuztura OE rezerves daļu krājumi? Līdz ar to kad tie beidzas, var nākties pāriet uz nezināmas kvalitātes aftermarket detaļām vai arī kaut ko pielāgot, bet tas nav variants modernākiem auto. | Offline | | |
|
Deivid | 01. Feb 2024, 10:50 |
#8137
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Jebkura sīksērijas ražošana klasiskā veidā (bez 3d drukas) maksā kosmosu, tieši tāpat kā uzglabāšanas izmaksas akumulējas. | Offline | | |
Mikels | 01. Feb 2024, 10:57 |
#8138
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4978
Braucu ar: cieņu
|
01 Feb 2024, 10:22:53 @smudo rakstīja:
01 Feb 2024, 09:44:30 @Deivid rakstīja:
31 Jan 2024, 23:43:50 @pelu_junkurs rakstīja:
Te palika interesanti, veciem, nu jau 90% nojātiem iksiem detaļa maksā x2 kā paaudzi jaunākam auto?
Tas tak tikai loģiski. Mazāks pieprasījums = augstāka cena. Naudas iesaldēšāna un detaļas glabāšana ieslēdz skaitītāju un tur nevienu neinteresē vai tas ir e36 vai Maserati
Izņēmums ir kad kāds ir beidzot gatavs par jebkādu cenu atbrīvoties no sava dead stock, bet parasti jau šādas noliktavas/tirgotāji ir palieli un birokrātiskais aparāts centīsies šīs izmaksas piedzīt no tevis
Tā laikam standarta pieeja, kad kādai pieprasītai OE detaļai, kuru iespējams, OE formā vairs neražo un nekad neražos, stocks iet uz beigām, tiek pacelta cena atlikušajiem krājumiem. E46 kārbas swapam meklēju kulises mehānismam gumijas blīvītes. Divas gabalas (lagerbuche oval), kas vēl nesem pāris EUR gabalā maksāja, ETK.lv bija pa 57 EUR (115 par abām). Tas pats ar detent pins, kuri centrē kulisi zf kārbai laikam - vēl pirms gada vai diviem viss kārbas komplekts 5 gabali ap 100 EUR bija, bet tagad katrs 80 EUR, jeb 400 EUR.
Porshe tādā ziņā forši - 70 - 80% OE detaļas veciem auto (ar veciem ar saprotu 60-80 gadu modeļi) caur dīleri pieejamas un cenas, lai arī nav zemas, tomēr ir stabilas un neprognozējami nelēkā gadu no gada.
Pēc regulas, ražotājam laikam tikai 10 gadi jāuztura OE rezerves daļu krājumi? Līdz ar to kad tie beidzas, var nākties pāriet uz nezināmas kvalitātes aftermarket detaļām vai arī kaut ko pielāgot, bet tas nav variants modernākiem auto.
ETK ir liels uzcenojums oem daļām.
Apskaties cenas eparts.lv pēc oem numura. Es, protams, nezinu vai meklēju pēc pareizā numura un tas ir īstais, bet BMW Set of detent pins - 16.84 eur | Offline | | |
smudo | 01. Feb 2024, 11:15 |
#8139
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3685
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
01 Feb 2024, 10:57:49 @Mikels rakstīja:
01 Feb 2024, 10:22:53 @smudo rakstīja:
01 Feb 2024, 09:44:30 @Deivid rakstīja:
31 Jan 2024, 23:43:50 @pelu_junkurs rakstīja:
Te palika interesanti, veciem, nu jau 90% nojātiem iksiem detaļa maksā x2 kā paaudzi jaunākam auto?
Tas tak tikai loģiski. Mazāks pieprasījums = augstāka cena. Naudas iesaldēšāna un detaļas glabāšana ieslēdz skaitītāju un tur nevienu neinteresē vai tas ir e36 vai Maserati
Izņēmums ir kad kāds ir beidzot gatavs par jebkādu cenu atbrīvoties no sava dead stock, bet parasti jau šādas noliktavas/tirgotāji ir palieli un birokrātiskais aparāts centīsies šīs izmaksas piedzīt no tevis
Tā laikam standarta pieeja, kad kādai pieprasītai OE detaļai, kuru iespējams, OE formā vairs neražo un nekad neražos, stocks iet uz beigām, tiek pacelta cena atlikušajiem krājumiem. E46 kārbas swapam meklēju kulises mehānismam gumijas blīvītes. Divas gabalas (lagerbuche oval), kas vēl nesem pāris EUR gabalā maksāja, ETK.lv bija pa 57 EUR (115 par abām). Tas pats ar detent pins, kuri centrē kulisi zf kārbai laikam - vēl pirms gada vai diviem viss kārbas komplekts 5 gabali ap 100 EUR bija, bet tagad katrs 80 EUR, jeb 400 EUR.
Porshe tādā ziņā forši - 70 - 80% OE detaļas veciem auto (ar veciem ar saprotu 60-80 gadu modeļi) caur dīleri pieejamas un cenas, lai arī nav zemas, tomēr ir stabilas un neprognozējami nelēkā gadu no gada.
Pēc regulas, ražotājam laikam tikai 10 gadi jāuztura OE rezerves daļu krājumi? Līdz ar to kad tie beidzas, var nākties pāriet uz nezināmas kvalitātes aftermarket detaļām vai arī kaut ko pielāgot, bet tas nav variants modernākiem auto.
ETK ir liels uzcenojums oem daļām.
Apskaties cenas eparts.lv pēc oem numura. Es, protams, nezinu vai meklēju pēc pareizā numura un tas ir īstais, bet BMW Set of detent pins - 16.84 eur
Paldies par ieteikumu. OE numurs abām buksēm ir 25117519670. E-parts standarta cena bez ielogošanās uzrādās 62,12 gabalā. Realoem cenu rāda 2,18 USD gabalā, bet vēl nesen tās arī pie mums maksāja zem 5 EUR gabalā. Uzlikšu poli bukses. | Offline | | |
RSAWorkshop | 01. Feb 2024, 11:24 |
#8140
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7146
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
01 Feb 2024, 11:15:16 @smudo rakstīja:
01 Feb 2024, 10:57:49 @Mikels rakstīja:
01 Feb 2024, 10:22:53 @smudo rakstīja:
01 Feb 2024, 09:44:30 @Deivid rakstīja:
31 Jan 2024, 23:43:50 @pelu_junkurs rakstīja:
Te palika interesanti, veciem, nu jau 90% nojātiem iksiem detaļa maksā x2 kā paaudzi jaunākam auto?
Tas tak tikai loģiski. Mazāks pieprasījums = augstāka cena. Naudas iesaldēšāna un detaļas glabāšana ieslēdz skaitītāju un tur nevienu neinteresē vai tas ir e36 vai Maserati
Izņēmums ir kad kāds ir beidzot gatavs par jebkādu cenu atbrīvoties no sava dead stock, bet parasti jau šādas noliktavas/tirgotāji ir palieli un birokrātiskais aparāts centīsies šīs izmaksas piedzīt no tevis
Tā laikam standarta pieeja, kad kādai pieprasītai OE detaļai, kuru iespējams, OE formā vairs neražo un nekad neražos, stocks iet uz beigām, tiek pacelta cena atlikušajiem krājumiem. E46 kārbas swapam meklēju kulises mehānismam gumijas blīvītes. Divas gabalas (lagerbuche oval), kas vēl nesem pāris EUR gabalā maksāja, ETK.lv bija pa 57 EUR (115 par abām). Tas pats ar detent pins, kuri centrē kulisi zf kārbai laikam - vēl pirms gada vai diviem viss kārbas komplekts 5 gabali ap 100 EUR bija, bet tagad katrs 80 EUR, jeb 400 EUR.
Porshe tādā ziņā forši - 70 - 80% OE detaļas veciem auto (ar veciem ar saprotu 60-80 gadu modeļi) caur dīleri pieejamas un cenas, lai arī nav zemas, tomēr ir stabilas un neprognozējami nelēkā gadu no gada.
Pēc regulas, ražotājam laikam tikai 10 gadi jāuztura OE rezerves daļu krājumi? Līdz ar to kad tie beidzas, var nākties pāriet uz nezināmas kvalitātes aftermarket detaļām vai arī kaut ko pielāgot, bet tas nav variants modernākiem auto.
ETK ir liels uzcenojums oem daļām.
Apskaties cenas eparts.lv pēc oem numura. Es, protams, nezinu vai meklēju pēc pareizā numura un tas ir īstais, bet BMW Set of detent pins - 16.84 eur
Paldies par ieteikumu. OE numurs abām buksēm ir 25117519670. E-parts standarta cena bez ielogošanās uzrādās 62,12 gabalā. Realoem cenu rāda 2,18 USD gabalā, bet vēl nesen tās arī pie mums maksāja zem 5 EUR gabalā. Uzlikšu poli bukses.
25117519670 stāv plauktā 2gab jau gadus 5, biju atmetis cerības, ka kādreiz būs vajadzīgas, tagad izrādās, ka zelta vērtībā
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|