Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Politika visā tās krāšņumā

AutorsZiņojums
Tomzs
13. Mar 2024, 17:51 #8121

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 3516

Braucu ar: VS & 29

Dzelzceļa un ostu apgrozījumu kritumu varēja paredzēt pirms gadiem 10-15. Kad Krievija izbūvēja Ustjlugas ostu, stiprināja Sanktpēterbugas termināļus, Primorsku u.t.t. Latvijas unikālais ģeogrāfiskais stāvoklis, kā daudziem agrāk patika piesaukt, nenes nekādas priekšrocības. Jo iebraukt Baltijas jūras līcī prasa laiku. Laiks ir nauda. Cik maksā viena stunda kuģa laika, lai eksperti atbild. Bet maza tā nav.
Offline
kkas
13. Mar 2024, 17:51 #8122

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9170

Braucu ar: zviedru ledusskapi


13 Mar 2024, 17:19:38 @Briize rakstīja:

13 Mar 2024, 17:14:01 @Araajz rakstīja:

13 Mar 2024, 17:10:33 @Briize rakstīja:

13 Mar 2024, 16:58:43 @Araajz rakstīja:

13 Mar 2024, 16:53:52 @Briize rakstīja:
Precīzi teikts, bet mūsējie jau ir aizskrējuši vilcienam pa priekšu un daudzko norakuši savai tautsaimniecībai dzelzsceļa un ostu ziņā a pārējās eiropas valstiņas itkā skaļiem lozungiem atbalsta Latvju antiņu, bet reāli darbi neseko un tik turpina pelnīt a Latvju antiņš pliku pakaļu bet izboztām krūtīm redz kā Latvija var...!

ja reiz daudz, tad jau nebūs grūti minēt kādus piemērus piecus, kur tautsaimniecībai dzelzsceļa un ostu ziņā esam aizspērušies pa priekšu

RVR jau zemāk visu precīzi izklāstija nav vairs ko piebilst...

tās ir sekas, kuras varētu būt, nevis daudz ko jau tagad esam sadirsuši, kā minēji

Pārvadāto kravu apjoms dzelzceļam ir būtiski krities, tāpat kā pārkrauto kravu apjoms ostās. Tas pamatīgi atsauksies uz valsts ekonomiku, ko jutīsim mēs visi, skat, ka tik drīz atkal nebūs viens sēņu lasītāju emigrācijas vilnis uz Īriju drīzumā...traki...
Un kurš tad būs tas aizvietotājs, kurš izmantos mūsu dzelzsceļa un ostu pajalpojumus, ja no austrumu kaimiņiem pilnībā norobežojamies ?
Tās pašas eiropas savienības valstis galīgi nesteidzās saraut ekonomiskās un biznesa saites ar austrumiem...tā pati Vācija turpina pumpēt gāzīti un viss notiek...


Mēs daudz pazaudējām ostās, jo jau pirms kara krievija sāka celt un pabeidza ostas, lai mūsu nebūtu jāizmanto. Ar krievu biznesu nāk līdzi ģimeņu draudzības. RVR čīkst par darba vietām. Bet mēs tāpat ik pa laikam maksājam par to visu, jo vienā rītā krievi izdomā, ka neļaus importēt. Zivju rūpnieki jau cik reizes apdedzinājās. Neko, atrada tirgus rietumos un uz krieviju tirgo mazāko daļu vai vispār netirgo.
Offline
Mikels
13. Mar 2024, 18:00 #8123

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4845

Braucu ar: cieņu


13 Mar 2024, 17:48:08 @Briize rakstīja:

13 Mar 2024, 17:31:32 @Araajz rakstīja:

13 Mar 2024, 17:19:38 @Briize rakstīja:

13 Mar 2024, 17:14:01 @Araajz rakstīja:

13 Mar 2024, 17:10:33 @Briize rakstīja:

13 Mar 2024, 16:58:43 @Araajz rakstīja:

13 Mar 2024, 16:53:52 @Briize rakstīja:
Precīzi teikts, bet mūsējie jau ir aizskrējuši vilcienam pa priekšu un daudzko norakuši savai tautsaimniecībai dzelzsceļa un ostu ziņā a pārējās eiropas valstiņas itkā skaļiem lozungiem atbalsta Latvju antiņu, bet reāli darbi neseko un tik turpina pelnīt a Latvju antiņš pliku pakaļu bet izboztām krūtīm redz kā Latvija var...!

ja reiz daudz, tad jau nebūs grūti minēt kādus piemērus piecus, kur tautsaimniecībai dzelzsceļa un ostu ziņā esam aizspērušies pa priekšu

RVR jau zemāk visu precīzi izklāstija nav vairs ko piebilst...

tās ir sekas, kuras varētu būt, nevis daudz ko jau tagad esam sadirsuši, kā minēji

Pārvadāto kravu apjoms dzelzceļam ir būtiski krities, tāpat kā pārkrauto kravu apjoms ostās.

Kādēļ ir krities? Kas ir tas "daudz kas", ko esam sačakrējuši Tikai bez demagoģijas - konkrēti, ko?
Un es pareizi saprotu, ka esi gatavs apgādāt valsti ar lodēm nogalināšanai, lai tikai pašam ir labi tagad?

Pārējo nekomentēšu - to var klausīties katru vakaru garāžu kooperatīvā

Es neturpināšu diskusiju ar tendenciozi noskaņotiem cilvēkiem, man nevienam nekas nav jāpierāda, dzīvojiet savu ilūziju burbulī, ka mēs varam būt ekonomiskā ziņa liela, stipra, neatkarīga valsts bez jebkādas saistības ar austrumu kaimiņiem, lai Dievs nedod, ka jums drīzumā nāksies doties ekonomiskajā trimdā...
Atbildod uz jautājumu jau rakstīju dzelzceļš, ostas, tie paši minerālmēsli, bizness Latvijā esošiem uzņēmējiem, kuri realizēja savu saražoto Krievijā vai Baltkrievijā tagad grib aplikt peļņu ar kosmiskiem nodokļie, ok viss kārtībā tie uzņēmēji aizies no Latvijas un atstās lērumu ar bezdarbniekiem ar plikām pakaļām , bet tu vari turpināt Panorāmas baiļu par karu uzkurināts turpināt bļaut par lodēm un citiem populistiskiem lozungiem
Tad tagad normāls lūgums atbildēt uz konkrētiem jautājumiem saucas “tendenciozi noskaņoti cilvēki” ,kā saucas tad Tava tukšā pļūtīšana bez neviena fakta vai pamatojuma ? Klau, kā tur palika ar tiem komandu devējiem žurnālistiem klusēt ?
Offline
Output
13. Mar 2024, 18:09 #8124

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 505

Braucu ar: G20


13 Mar 2024, 18:00:39 @Mikels rakstīja:

13 Mar 2024, 17:48:08 @Briize rakstīja:

13 Mar 2024, 17:31:32 @Araajz rakstīja:

13 Mar 2024, 17:19:38 @Briize rakstīja:

13 Mar 2024, 17:14:01 @Araajz rakstīja:

13 Mar 2024, 17:10:33 @Briize rakstīja:

13 Mar 2024, 16:58:43 @Araajz rakstīja:

13 Mar 2024, 16:53:52 @Briize rakstīja:
Precīzi teikts, bet mūsējie jau ir aizskrējuši vilcienam pa priekšu un daudzko norakuši savai tautsaimniecībai dzelzsceļa un ostu ziņā a pārējās eiropas valstiņas itkā skaļiem lozungiem atbalsta Latvju antiņu, bet reāli darbi neseko un tik turpina pelnīt a Latvju antiņš pliku pakaļu bet izboztām krūtīm redz kā Latvija var...!

ja reiz daudz, tad jau nebūs grūti minēt kādus piemērus piecus, kur tautsaimniecībai dzelzsceļa un ostu ziņā esam aizspērušies pa priekšu

RVR jau zemāk visu precīzi izklāstija nav vairs ko piebilst...

tās ir sekas, kuras varētu būt, nevis daudz ko jau tagad esam sadirsuši, kā minēji

Pārvadāto kravu apjoms dzelzceļam ir būtiski krities, tāpat kā pārkrauto kravu apjoms ostās.

Kādēļ ir krities? Kas ir tas "daudz kas", ko esam sačakrējuši Tikai bez demagoģijas - konkrēti, ko?
Un es pareizi saprotu, ka esi gatavs apgādāt valsti ar lodēm nogalināšanai, lai tikai pašam ir labi tagad?

Pārējo nekomentēšu - to var klausīties katru vakaru garāžu kooperatīvā

Es neturpināšu diskusiju ar tendenciozi noskaņotiem cilvēkiem, man nevienam nekas nav jāpierāda, dzīvojiet savu ilūziju burbulī, ka mēs varam būt ekonomiskā ziņa liela, stipra, neatkarīga valsts bez jebkādas saistības ar austrumu kaimiņiem, lai Dievs nedod, ka jums drīzumā nāksies doties ekonomiskajā trimdā...
Atbildod uz jautājumu jau rakstīju dzelzceļš, ostas, tie paši minerālmēsli, bizness Latvijā esošiem uzņēmējiem, kuri realizēja savu saražoto Krievijā vai Baltkrievijā tagad grib aplikt peļņu ar kosmiskiem nodokļie, ok viss kārtībā tie uzņēmēji aizies no Latvijas un atstās lērumu ar bezdarbniekiem ar plikām pakaļām , bet tu vari turpināt Panorāmas baiļu par karu uzkurināts turpināt bļaut par lodēm un citiem populistiskiem lozungiem
Tad tagad normāls lūgums atbildēt uz konkrētiem jautājumiem saucas “tendenciozi noskaņoti cilvēki” ,kā saucas tad Tava tukšā pļūtīšana bez neviena fakta vai pamatojuma ? Klau, kā tur palika ar tiem komandu devējiem žurnālistiem klusēt ?


Tur tāda drusku vates smaciņa - "Ar kaimiņiem jādraudzējas"..
Un nabaga biznesmenīši, kuri kopš 2008. gada nav sapratuši, ka krievija nav normāls sadarbības partneris. Būtu vismaz 2014. gadā atjēgušies. Vai nu pats pēdējais 2022. gadā. Bet nē - ar kaimiņiem jādraudzējs un vienīgais mūsu tirgus uz austrumiem.

[ Šo ziņu laboja Output, 13 Mar 2024, 18:11:10 ]

Offline
Samsasi
13. Mar 2024, 18:11 #8125

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4246

Braucu ar:


13 Mar 2024, 17:48:08 @Briize rakstīja:

13 Mar 2024, 17:31:32 @Araajz rakstīja:

13 Mar 2024, 17:19:38 @Briize rakstīja:

13 Mar 2024, 17:14:01 @Araajz rakstīja:

13 Mar 2024, 17:10:33 @Briize rakstīja:

13 Mar 2024, 16:58:43 @Araajz rakstīja:

13 Mar 2024, 16:53:52 @Briize rakstīja:
Precīzi teikts, bet mūsējie jau ir aizskrējuši vilcienam pa priekšu un daudzko norakuši savai tautsaimniecībai dzelzsceļa un ostu ziņā a pārējās eiropas valstiņas itkā skaļiem lozungiem atbalsta Latvju antiņu, bet reāli darbi neseko un tik turpina pelnīt a Latvju antiņš pliku pakaļu bet izboztām krūtīm redz kā Latvija var...!

ja reiz daudz, tad jau nebūs grūti minēt kādus piemērus piecus, kur tautsaimniecībai dzelzsceļa un ostu ziņā esam aizspērušies pa priekšu

RVR jau zemāk visu precīzi izklāstija nav vairs ko piebilst...

tās ir sekas, kuras varētu būt, nevis daudz ko jau tagad esam sadirsuši, kā minēji

Pārvadāto kravu apjoms dzelzceļam ir būtiski krities, tāpat kā pārkrauto kravu apjoms ostās.

Kādēļ ir krities? Kas ir tas "daudz kas", ko esam sačakrējuši Tikai bez demagoģijas - konkrēti, ko?
Un es pareizi saprotu, ka esi gatavs apgādāt valsti ar lodēm nogalināšanai, lai tikai pašam ir labi tagad?

Pārējo nekomentēšu - to var klausīties katru vakaru garāžu kooperatīvā

Es neturpināšu diskusiju ar tendenciozi noskaņotiem cilvēkiem, man nevienam nekas nav jāpierāda, dzīvojiet savu ilūziju burbulī, ka mēs varam būt ekonomiskā ziņa liela, stipra, neatkarīga valsts bez jebkādas saistības ar austrumu kaimiņiem, lai Dievs nedod, ka jums drīzumā nāksies doties ekonomiskajā trimdā...
Atbildod uz jautājumu jau rakstīju dzelzceļš, ostas, tie paši minerālmēsli, bizness Latvijā esošiem uzņēmējiem, kuri realizēja savu saražoto Krievijā vai Baltkrievijā tagad grib aplikt peļņu ar kosmiskiem nodokļie, ok viss kārtībā tie uzņēmēji aizies no Latvijas un atstās lērumu ar bezdarbniekiem ar plikām pakaļām , bet tu vari turpināt Panorāmas baiļu par karu uzkurināts turpināt bļaut par lodēm un citiem populistiskiem lozungiem
nu nirmāliem cilvēkiem sen bija laiks pārkārtoties no NVS valstīm un Rietumeiropu....tie, kuri to neizdarija, tagad saņem augļus.
Online
RVR
13. Mar 2024, 19:47 #8126

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22196

Braucu ar: RVR

Par to savlaicīgumu viss ir taisnība - tikai, vēlreiz atkārtošos, tos pabalstus jau vajadzēs priekš parastiem darba ņēmējiem, nevis biznesa organizētājiem. Un jāsametas būs mums visiem no saviem nodokļiem.
Offline
RVR
13. Mar 2024, 19:56 #8127

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22196

Braucu ar: RVR

Plus arī tīri ģeogrāfijas moments - dzelzceļam un ostām jau nemaz nav citu variantu, uz kuriem pārkārtoties... Rietumos jūra, ziemeļos un dienvidos valstis, kurām pašām savas ostas.
Kaut kāda neliela kravu kustība varētu būt ziemeļu-dienvidu virzienos, bet priekš dzelzceļa apjomiem tur būs baigi maz...
Offline
kaprons2
13. Mar 2024, 20:08 #8128

Kopš: 04. Jun 2019

Ziņojumi: 1028

Braucu ar:

Kādus pabalstus!
Latvijas banka saka, ka vajag tikai darbaspēku un investīcījas un tad viss būs!
Offline
shirminieks
13. Mar 2024, 20:09 #8129

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1667

Braucu ar: 81


13 Mar 2024, 17:51:41 @Tomzs rakstīja:
Dzelzceļa un ostu apgrozījumu kritumu varēja paredzēt pirms gadiem 10-15. Kad Krievija izbūvēja Ustjlugas ostu, stiprināja Sanktpēterbugas termināļus, Primorsku u.t.t. Latvijas unikālais ģeogrāfiskais stāvoklis, kā daudziem agrāk patika piesaukt, nenes nekādas priekšrocības. Jo iebraukt Baltijas jūras līcī prasa laiku. Laiks ir nauda. Cik maksā viena stunda kuģa laika, lai eksperti atbild. Bet maza tā nav.


BINGO!

Jau sen bija redzams, ka krievija masveidā izbūvē ostu infrastruktūru Sanktpeterburgā / Ustlugā, bet mūsējie magoņi turpinājā izmest milzu naudu lai uzlabotu dzelzceļa līnijas no vates robežas uz Rīgu. Jau sen visi varēja saprast, ka tas bizītis - krievijas kravu tranzīts - Latvijā būs tikai tad, ja mēs iesim vates ietekmes sfērā, un tas tiks izmnatots kā burkāns ko pērkamie politiķi (khem, Ainārs, khem) varētu izmantot kā saukli par labu “draudzīgu attiecību uzturēšanai ar kaimiņiem”.

Ar krieviju nav iespējama normāla ekonomiska sadarbība - viņu tirgu interesē tikai lētas, zemās pievienotās vērtības drazas (šprotes) vai luksusa-preces (Porsche un Prada).

Un visi tie uzņēmēji, kas pēc 2008.gada vai 2014.gada nesaprata, ka krievija nav adekvāts eksporta tirgus, ir pelnījuši maksātnespējas; sauksim to par stulbuma / alkatības nodokli.
Offline
Samsasi
13. Mar 2024, 21:24 #8130

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4246

Braucu ar:

Vēl vairak - mēs pat 30 gados neesam atkārtojušies no krievu mantojuma dzelzcļā, sākot ar sistēmam un beidzot ar vataino darbaspēku.

Shirmim trekns ➕

[ Šo ziņu laboja Samsasi, 13 Mar 2024, 21:25:05 ]

Online
Araajz
13. Mar 2024, 21:39 #8131

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28249

Braucu ar: E39

Vispār jau te par to ir diskusija un tas fb links ir iepriekšējā lpp

[ Šo ziņu laboja Araajz, 13 Mar 2024, 21:40:31 ]

Offline
CP17
13. Mar 2024, 21:40 #8132

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli



-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
bum_bumz
14. Mar 2024, 00:09 #8133

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6636

Braucu ar: E34

Ostas vajadzēja par latu (jā, tai laikā) atdot Maersk, Happag-Lloyd utt. Būtu mums gāzes, ūdeņraža termināļi utt. un cilvēkiem darbs. COSCO pieder 1/4 kazahu sausās ostas, konteineru terminālis Grieķijā ... Latvijai jāiztiek ar vietējo eksportu, kautkādām mazām kravām un prāmjiem.

Bet kas priecē, IZM ieteica slēgt 2 vateņu vidusskolas. Vatņiki prom, skolas tukšas. Mūsu komuņagas, protams, grib sildīt mironi kamēr pašus reiz ķers Rēzeknes defolts
Offline
Mizx
14. Mar 2024, 00:25 #8134

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5981

Braucu ar:


14 Mar 2024, 00:09:31 @bum_bumz rakstīja:
Ostas vajadzēja par latu (jā, tai laikā) atdot Maersk, Happag-Lloyd utt. Būtu mums gāzes, ūdeņraža termināļi utt. un cilvēkiem darbs. COSCO pieder 1/4 kazahu sausās ostas, konteineru terminālis Grieķijā ... Latvijai jāiztiek ar vietējo eksportu, kautkādām mazām kravām un prāmjiem.

Bet kas priecē, IZM ieteica slēgt 2 vateņu vidusskolas. Vatņiki prom, skolas tukšas. Mūsu komuņagas, protams, grib sildīt mironi kamēr pašus reiz ķers Rēzeknes defolts
Raksti it kā AŠie vai Lembis būtu baigi maksājuši par ostām... Visādi citādi cīņas par ostām ilgst kopš cilvēce sāka būvēt peldlīdzekļus. 80% kravu pasaulē tiek pārvadātas caur ostām. Ostas visur uzskata par stratēģiskas nozīmes objektiem, kam jābūt valsts īpašumā, tajās var tikai ļaut kādam strādāt. Piemēram, šobrīd visur ir satraukums par to, ka Ķīna ir ieņēmusi ļoti daudz ostu teritoriju un kaut kas jādara, lai Ķīnas atrašanos dažādās ostās ierobežotu. Vara ir tam, kam pieder osta. Uz tāda fona ieteikums par 1 Latu kādam atdot to, par ko citur notiek reālas cīņas, raisa neviltotu izbrīnu. RTO tieši tika "atdota" iepriekš visiem iegalvojot, ka to nevienam nevajag, nevajadzēs un tikai vienas problēmas un zaudējumi no ostas, tūlīt visu nojauksim un izbūvēsim vietā pludmales, kur sauļoties.
Offline
martins_usars
14. Mar 2024, 09:21 #8135

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

raģiks ir ļoti satraucies par melnstrādniekiem, kuri hujārī krievu kantoros gatavā māte terēze vatētā pufaikā
Offline
bum_bumz
14. Mar 2024, 10:18 #8136

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6636

Braucu ar: E34


14 Mar 2024, 00:25:23 @Mizx rakstīja:

14 Mar 2024, 00:09:31 @bum_bumz rakstīja:
Ostas vajadzēja par latu (jā, tai laikā) atdot Maersk, Happag-Lloyd utt. Būtu mums gāzes, ūdeņraža termināļi utt. un cilvēkiem darbs. COSCO pieder 1/4 kazahu sausās ostas, konteineru terminālis Grieķijā ... Latvijai jāiztiek ar vietējo eksportu, kautkādām mazām kravām un prāmjiem.

Bet kas priecē, IZM ieteica slēgt 2 vateņu vidusskolas. Vatņiki prom, skolas tukšas. Mūsu komuņagas, protams, grib sildīt mironi kamēr pašus reiz ķers Rēzeknes defolts
Raksti it kā AŠie vai Lembis būtu baigi maksājuši par ostām... Visādi citādi cīņas par ostām ilgst kopš cilvēce sāka būvēt peldlīdzekļus. 80% kravu pasaulē tiek pārvadātas caur ostām. Ostas visur uzskata par stratēģiskas nozīmes objektiem, kam jābūt valsts īpašumā, tajās var tikai ļaut kādam strādāt. Piemēram, šobrīd visur ir satraukums par to, ka Ķīna ir ieņēmusi ļoti daudz ostu teritoriju un kaut kas jādara, lai Ķīnas atrašanos dažādās ostās ierobežotu. Vara ir tam, kam pieder osta. Uz tāda fona ieteikums par 1 Latu kādam atdot to, par ko citur notiek reālas cīņas, raisa neviltotu izbrīnu. RTO tieši tika "atdota" iepriekš visiem iegalvojot, ka to nevienam nevajag, nevajadzēs un tikai vienas problēmas un zaudējumi no ostas, tūlīt visu nojauksim un izbūvēsim vietā pludmales, kur sauļoties.

Tev arī patīk vērot vardītes
Vismaz nolobēt, lai te ir NATO flote. Tev ar tāda birokrāta smaciņa, ja alegoriski 1 lats, tad pieņem kā reālu
Ja te ir dāņu, vācu kautvai ķīniešu īpašums, tad viņi te gribēs drošību. Aktuāli, te nevienam neko nevajag, izņemot krievus.
Offline
RVR
14. Mar 2024, 10:41 #8137

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22196

Braucu ar: RVR

Filozofēt kā senāk būtu vajadzējis pareizi darīt ir vispateicīgākā nodarbošanās, jo skatoties atpakaļ vienmēr var pateikt vislabākos risinājumus

Tomēr mēs dzīvojam šodien, šeit un esošajā situācijā.
Reģionā ir 4 ES valstis, caur kuru ostām uz/no austrumiem (abos virzienos) iet kravas, kuras ved pa 1520 sistēmas dzelzceļu. Tās ir FI, EE, LV, LT. Kravas ir gan uz/no RU, gan arī caur RU uz/no citām austrumu puses valstīm.
Tāpēc vēlreiz jautājums - ja mēs pirmie un vienīgie uz robežas izrokam grāvi šķērsām sliedēm un aiztaisam ciet savas ostas un savu dzelzceļu - kāds tieši no tā labums un kāda palīdzība būs Ukrainai?

Tiešām nešķiet, ka efekts būtu vien tad, ja visas šīs 4 valstis to izdarītu vienlaikus?

Stāstus par to kā citi sakaunēsies un ņems piemēru varbūt atstājiet kādām pasakām, te ir stāsts par nopietnu ietekmi uz visu šo valstu ekonomikām un ES līmeņa lēmumiem, lai to mazinātu.

P.S. dzelzceļa, ostu un iesaistītās loģistikas sfērā strādā vairāki desmiti tūkstoši "melnstrādnieku" - kāds te iepriekš pieminēja Liepājas metalurgu, salīdzinot ar šo tas bija nieks... kāds teiks, ka LDz jau iepriekš samazināja darbinieku skaitu - tā ir taisnība, bet LDz jau ne tuvu nav vienīgais iesaistītais, tas pat dzelzceļa kravu pārvadājumos nebūt nav vienīgais operators.
Offline
Tomzs
14. Mar 2024, 11:48 #8138

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 3516

Braucu ar: VS & 29

bum_bumz ir points. Pirms vairākiem gadiem DP World (viens no lielākajiem pārvadātājiem) sarunās piedāvāja valdībai pārņemt ostu pretim dodot kravas. Pretējā gadījumā nav intereses.
Offline
piradzinjsh
14. Mar 2024, 11:56 #8139

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2266

Braucu ar: vienu radzi


14 Mar 2024, 10:41:13 @RVR rakstīja:
Filozofēt kā senāk būtu vajadzējis pareizi darīt ir vispateicīgākā nodarbošanās, jo skatoties atpakaļ vienmēr var pateikt vislabākos risinājumus

Tomēr mēs dzīvojam šodien, šeit un esošajā situācijā.
Reģionā ir 4 ES valstis, caur kuru ostām uz/no austrumiem (abos virzienos) iet kravas, kuras ved pa 1520 sistēmas dzelzceļu. Tās ir FI, EE, LV, LT. Kravas ir gan uz/no RU, gan arī caur RU uz/no citām austrumu puses valstīm.
Tāpēc vēlreiz jautājums - ja mēs pirmie un vienīgie uz robežas izrokam grāvi šķērsām sliedēm un aiztaisam ciet savas ostas un savu dzelzceļu - kāds tieši no tā labums un kāda palīdzība būs Ukrainai?

Tiešām nešķiet, ka efekts būtu vien tad, ja visas šīs 4 valstis to izdarītu vienlaikus?

Stāstus par to kā citi sakaunēsies un ņems piemēru varbūt atstājiet kādām pasakām, te ir stāsts par nopietnu ietekmi uz visu šo valstu ekonomikām un ES līmeņa lēmumiem, lai to mazinātu.

P.S. dzelzceļa, ostu un iesaistītās loģistikas sfērā strādā vairāki desmiti tūkstoši "melnstrādnieku" - kāds te iepriekš pieminēja Liepājas metalurgu, salīdzinot ar šo tas bija nieks... kāds teiks, ka LDz jau iepriekš samazināja darbinieku skaitu - tā ir taisnība, bet LDz jau ne tuvu nav vienīgais iesaistītais, tas pat dzelzceļa kravu pārvadājumos nebūt nav vienīgais operators.


reku tā pati Igaunija laika definēja savu programmu/ plānu, kā atbalstit Ukrainu. Varbūt tur viss šis ir iekšā. Bet vai kāds ES klausīesies.
Bet var jau arī Baltvijas valstis vienoties savā starpā, āāā, bet Siliņai Šlesere draudzene...
Offline
HUBLOC
14. Mar 2024, 12:03 #8140

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4680

Braucu ar: Q7


14 Mar 2024, 10:41:13 @RVR rakstīja:
Filozofēt kā senāk būtu vajadzējis pareizi darīt ir vispateicīgākā nodarbošanās, jo skatoties atpakaļ vienmēr var pateikt vislabākos risinājumus

Tomēr mēs dzīvojam šodien, šeit un esošajā situācijā.
Reģionā ir 4 ES valstis, caur kuru ostām uz/no austrumiem (abos virzienos) iet kravas, kuras ved pa 1520 sistēmas dzelzceļu. Tās ir FI, EE, LV, LT. Kravas ir gan uz/no RU, gan arī caur RU uz/no citām austrumu puses valstīm.
Tāpēc vēlreiz jautājums - ja mēs pirmie un vienīgie uz robežas izrokam grāvi šķērsām sliedēm un aiztaisam ciet savas ostas un savu dzelzceļu - kāds tieši no tā labums un kāda palīdzība būs Ukrainai?

Tiešām nešķiet, ka efekts būtu vien tad, ja visas šīs 4 valstis to izdarītu vienlaikus?

Stāstus par to kā citi sakaunēsies un ņems piemēru varbūt atstājiet kādām pasakām, te ir stāsts par nopietnu ietekmi uz visu šo valstu ekonomikām un ES līmeņa lēmumiem, lai to mazinātu.

P.S. dzelzceļa, ostu un iesaistītās loģistikas sfērā strādā vairāki desmiti tūkstoši "melnstrādnieku" - kāds te iepriekš pieminēja Liepājas metalurgu, salīdzinot ar šo tas bija nieks... kāds teiks, ka LDz jau iepriekš samazināja darbinieku skaitu - tā ir taisnība, bet LDz jau ne tuvu nav vienīgais iesaistītais, tas pat dzelzceļa kravu pārvadājumos nebūt nav vienīgais operators.


precīzi, un vēl aizliegt runāt krieviski ar ukraiņiem vajag un tiem, kam ir krievu pases Latvijā, vajag atņemt un uz konclageri nosūtīt - taisīt žogu gar Krievijas un Baltkrievijas robežu

atgādina bērnudārzā kaujas un apsaukāšanos, un savstarpēju nerunāšanu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4