Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 īpašnieku topiks II

AutorsZiņojums
chalis
25. Aug 2013, 18:43 #8101

Kopš: 10. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 522

Braucu ar: E46 or FF


25 Aug 2013, 15:54:10 DrumB rakstīja:

25 Aug 2013, 12:37:56 chalis rakstīja:
Varbūt kāds ir atkodis e46 problēmu ar slapjo paklāju pasažiera pusē? pa kurieni tek iekšā salonā ūdens?

p.s.- caurumu gridā nav.

Tas tiešām ir ūdens?


es domaju ka jā, vainu arī ta ir sakritība ar lietu, jo ižžāveju paklaju viss sauss un uzlist lietus, mašina vnk stav pie majas un atkal slapšš.
Offline
Driver
25. Aug 2013, 18:54 #8102

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

durvim kads apsuvumus njemis nost, noplesis to suudu, kas skaitas izolacija un gar turieni tev ari viss gazas ieksa

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
ozindziss
27. Aug 2013, 21:09 #8103

Kopš: 18. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 839

Braucu ar: pirkstu pa katalogu

HELP-
e46 330d ir problēma ar pielekšanu:ir reizes,kad lec bez problēmām un viss ok,bet šodien pie mājas darbinot auto,motors uz kādu pussekundi tākā pielec un noslāpst... 5min pacakarējos,bez rezultāta...Atgriežoties pēc 30min auto pieleca
Pie kompja pieslēdzot izmet kļūdas-
1260 pre-supply pressure monitoring;
1E25 Monitoring,speed sensor
Servī teica,ka varbūt 1ns no sūkņiem nedarbojas pilnvērtīgi,vai jāskatās kloķenes devējs Sad
Varbūt kāds var ieteikt ar ko sākt un moš kādu sakarīgu meistaru,jo grūti saprasties ar slāvu darboņiem servī
hvz
Offline
Driver
27. Aug 2013, 21:16 #8104

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tur ir divi defekti un abi ietekme neleksanu
kad auto ir pielaists, vari piebraukt, lai saprastu kas ar suuknjiem notiek

[ Šo ziņu laboja Driver, 27 Aug 2013, 21:17:44 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
add
28. Aug 2013, 00:06 #8105

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:

Zinu, ka tā ir interneta diagnostika, bet problēma sekojoša ar e46 330d 204zs, proti iedegās eļļas lampiņa, pabraucu vēl kādus pārsimts metrus līdz tāds kā krakšķis vai cirtiens(grūti noraksturot) noskanēja no dzinēja un nostājos malā, noslāpēju un griežot aizdedzi pat starteris nepagriež, pie visa tam 1h gaidot cilvēku, kas aizvilks, zem mašīnas sakrājās kāds 1l eļļas. Cik uz ātro paskatijos tad karteris ir zem pannas un panna vesela tā kā ir tumšs un šovakar nekur auto nedzīšu un ar mieriīgu sirdi aiziet gulēt nevarēšu ( ) tad uzjautāju te, varbūt ir kāds, kam ir nojauta, kas par vainu varētu būt. Cerēt uz sliktāko, pārsists karteris un motors noķīlēts zinu, ka varbūt stulbs minējums, bet e46 nav gadījumā kāda drošīobas funkcija, ka pie zema eļļas spiediena dzinējs tiek noslāpēts un sistēma neļauj to piestartēt
Offline
defekc
28. Aug 2013, 00:14 #8106

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

visdriizaak, ka klanis izliida caur bloku
Offline
DrumB
28. Aug 2013, 00:17 #8107

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


28 Aug 2013, 00:06:49 add rakstīja:
Zinu, ka tā ir interneta diagnostika, bet problēma sekojoša ar e46 330d 204zs, proti iedegās eļļas lampiņa, pabraucu vēl kādus pārsimts metrus līdz tāds kā krakšķis vai cirtiens(grūti noraksturot) noskanēja no dzinēja un nostājos malā, noslāpēju un griežot aizdedzi pat starteris nepagriež, pie visa tam 1h gaidot cilvēku, kas aizvilks, zem mašīnas sakrājās kāds 1l eļļas. Cik uz ātro paskatijos tad karteris ir zem pannas un panna vesela tā kā ir tumšs un šovakar nekur auto nedzīšu un ar mieriīgu sirdi aiziet gulēt nevarēšu ( ) tad uzjautāju te, varbūt ir kāds, kam ir nojauta, kas par vainu varētu būt. Cerēt uz sliktāko, pārsists karteris un motors noķīlēts zinu, ka varbūt stulbs minējums, bet e46 nav gadījumā kāda drošīobas funkcija, ka pie zema eļļas spiediena dzinējs tiek noslāpēts un sistēma neļauj to piestartēt

Nja...

Bet kāpēc, lai karteris būtu pārsists, ja vienkārši brauci?
Offline
add
28. Aug 2013, 00:35 #8108

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:

tādā gadījumā drīz būs viens e46 ar motorschadenu uz detaļām
kāpēc turpināju braukt, pie iedegušās lampiņas, tāpēc, ka auto tika tikko iepirkts ar ziemassvētku eglīti panelī un lampiņas iedegšanās blakus 5, kuras jau dega, nešķita, ka varētu izraisīt to, kas notika
Mācaties no citu kļūdām, arī ja jābrauc 20km ar auto, kam stāvoklis nav 100% zināms, labāk lieciet uz treilera

par kartera pārsišanu bija pirmās domas, bet nu nekur jau netika uzsists, vienkāŗši iztecējusī eļļa radīja aizdomas, bet tikpat labi kā jau defekc teica, ka klanis laukā un tad jau eļļa no turienes varēja iztecēt, bet nu rīt būs jauna diena un tad jau redzēs
kā arī likās jocīgi,'tas ka starteri pat negriež

[ Šo ziņu laboja add, 28 Aug 2013, 00:39:14 ]

Offline
defekc
28. Aug 2013, 00:41 #8109

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

varbuut tas ~ litrs, kas izlija bija vieniigais litrs motoraa un motors vienk pa sauso fiziski nokjiileeja un izjuka.
Offline
artc
28. Aug 2013, 08:55 #8110

Kopš: 23. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2934

Braucu ar: muti

e46 jau ir divas lampiņas, no sākuma iedegās dzeltenā, kas brīdina, ka ir zem līmeņa, taču tur klanis izlīst nevarētu. Protams, ja turpina braukt un gaida, kamēr iedegās sarkanā un vēl tad turpina braukt, tad visādi brīnumi var būt.
Offline
rivis
29. Aug 2013, 00:52 #8111

Kopš: 18. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 58

Braucu ar: e46 320d FL

Sveiciens kolēģi!
Padalieties lūdzu ar noderīgu informāciju, kuru iespējams līdz galam neizprotu.
Sen nebiju pa nakti braucis un tikko kā no Daugavpils atpakaļ uz Rīgu atbraucu.
Manam e46 330Ci 2002.gada pirms FL ir oriģinālie Hrenoni.
Cik noprotu, daudzi par xenoniem vispār baigi "spļaudās", saka: "Izsist tādus ar akmeņiem.." utt.
Jau biju pieradis, ka visi domā, ka braucu tipa ar tālajiem un žilbina mani, tad protams kaut kad izbesos un žilbinu pretim. Bet droši vien, ka reāli, paši hrenoni besī.
Katrā ziņā, tos jau pats neizvēlējos. Kādi bija no rūpnīcas, tādi bija.
Bet šajā braucienā, kādi pāris tikai mani nežilbināja. Visi vienkārši tur ieslēgtus jau pa kilometru. Tas jau bija totāli ZB.
Ko iesakāt? Mainīt uz ne xenonu? WTF?
Xenons taču skaitās papildus ekstra. Kādam izpatikt, vai uzlikt mīksto? Savādāk jau jūties kā noziedznieks uz ceļa.
Paldies!
Offline
Modjo
29. Aug 2013, 00:59 #8112

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Varbūt tev pilns bagāžnieks, tāpēc purns gaisā, bet visi domā, ka ar tālajiem mauc.
Offline
rivis
29. Aug 2013, 01:03 #8113

Kopš: 18. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 58

Braucu ar: e46 320d FL


Tukšs bagāžs. Gaismas arī saregulētas.
Offline
DrumB
29. Aug 2013, 03:25 #8114

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Spļaudās par ne-oriģinālajiem ksenoniem, nevis rūpnīcas.
Offline
rivis
29. Aug 2013, 08:29 #8115

Kopš: 18. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 58

Braucu ar: e46 320d FL

Kā uz aci naktī atšķir oriģinālu ksenonu no neoriģināla?
Offline
jj
29. Aug 2013, 08:31 #8116

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 595

Braucu ar: miskasti


29 Aug 2013, 00:52:21 rivis rakstīja:
Sveiciens kolēģi!
Padalieties lūdzu ar noderīgu informāciju, kuru iespējams līdz galam neizprotu.
Sen nebiju pa nakti braucis un tikko kā no Daugavpils atpakaļ uz Rīgu atbraucu.
Manam e46 330Ci 2002.gada pirms FL ir oriģinālie Hrenoni.
Cik noprotu, daudzi par xenoniem vispār baigi "spļaudās", saka: "Izsist tādus ar akmeņiem.." utt.
Jau biju pieradis, ka visi domā, ka braucu tipa ar tālajiem un žilbina mani, tad protams kaut kad izbesos un žilbinu pretim. Bet droši vien, ka reāli, paši hrenoni besī.
Katrā ziņā, tos jau pats neizvēlējos. Kādi bija no rūpnīcas, tādi bija.
Bet šajā braucienā, kādi pāris tikai mani nežilbināja. Visi vienkārši tur ieslēgtus jau pa kilometru. Tas jau bija totāli ZB.
Ko iesakāt? Mainīt uz ne xenonu? WTF?
Xenons taču skaitās papildus ekstra. Kādam izpatikt, vai uzlikt mīksto? Savādāk jau jūties kā noziedznieks uz ceļa.
Paldies!


Pirmāmkārtām smagais bagāžnieks te ņipričom, jo auto ar xenonu ir automātiskais augstuma regulātors.

Iespējams, ka kļūdos, bet man liekas, ka kkur dzirdēju, ka ja tas regulātors ir saplīsis/nodilis, lukturi paliek augšējā stāvoklī. Palabojiet, ja kļūdos, neesmu 100% drošs.

Mani(e46) xenoni ieslēdzoties ir ļoti augstu un kādas 1 sec laikā nokrīt daudz zemāk, apskaties vai Tev notiek tas pats...

P.S. Neviens nekad vēl nav mirkšķinājies, vb Tev tiešām lauku xenons?

[ Šo ziņu laboja _jj, 29 Aug 2013, 08:32:39 ]

Offline
jj
29. Aug 2013, 08:33 #8117

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 595

Braucu ar: miskasti


29 Aug 2013, 08:29:02 rivis rakstīja:
Kā uz aci naktī atšķir oriģinālu ksenonu no neoriģināla?


Ja vari ar grozāmo pogu regulēt lukturu augstumu, tas nav orižinal!

Ja ir lukturu mazgājamais aparāts, tad ir orižinal xenons, ieskatam:



Vēl var pēc vin nummura apskatīties vai auto komplektācijā tas ir iekļauts

[ Šo ziņu laboja _jj, 29 Aug 2013, 08:38:30 ]

Offline
Artis_D
29. Aug 2013, 08:34 #8118

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

ja ksenona līmeņa devējs ir beigts - tad tieši otrādi - paliek apakšējā stāvoklī.
Offline
jj
29. Aug 2013, 08:41 #8119

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 595

Braucu ar: miskasti


29 Aug 2013, 08:34:32 Artis_D rakstīja:
ja ksenona līmeņa devējs ir beigts - tad tieši otrādi - paliek apakšējā stāvoklī.


Eh, kā man biezpiens noderētu
Offline
labaiss
29. Aug 2013, 10:54 #8120

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


29 Aug 2013, 00:52:21 rivis rakstīja:
Sveiciens kolēģi!
Padalieties lūdzu ar noderīgu informāciju, kuru iespējams līdz galam neizprotu.
Sen nebiju pa nakti braucis un tikko kā no Daugavpils atpakaļ uz Rīgu atbraucu.
Manam e46 330Ci 2002.gada pirms FL ir oriģinālie Hrenoni.
Cik noprotu, daudzi par xenoniem vispār baigi "spļaudās", saka: "Izsist tādus ar akmeņiem.." utt.
Jau biju pieradis, ka visi domā, ka braucu tipa ar tālajiem un žilbina mani, tad protams kaut kad izbesos un žilbinu pretim. Bet droši vien, ka reāli, paši hrenoni besī.
Katrā ziņā, tos jau pats neizvēlējos. Kādi bija no rūpnīcas, tādi bija.
Bet šajā braucienā, kādi pāris tikai mani nežilbināja. Visi vienkārši tur ieslēgtus jau pa kilometru. Tas jau bija totāli ZB.
Ko iesakāt? Mainīt uz ne xenonu? WTF?
Xenons taču skaitās papildus ekstra. Kādam izpatikt, vai uzlikt mīksto? Savādāk jau jūties kā noziedznieks uz ceļa.
Paldies!

Domaju, ka tev lampas pa augstu sareguletas. Panem un noregule nedaudz uz leju. Man bija tiesi tas pats- biezhi midzinaja pretimbraucosie. Tad noreguleju nedaudz zemak un vairs nevienam acis neapzilbinu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo