Online

Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
kurlis
22. Aug 2018, 15:08 #8081

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com


22 Aug 2018, 14:55:31 @RR04 rakstīja:

22 Aug 2018, 14:18:24 @tg rakstīja:
Kas vainas , ka no Japānas? Agrāk nederēja no Anglijas, tur skaidrs stūre jāpārliek, bet cik saprotu, tad Japānā jau šitie brīnumi ko atved brauc ar stūri kreisajā pusē, tāpēc nesaprotu, kas vainas auto no Japānas?

Hujova saproti
Japānā stūre ir kā anglijā


Japānā ļoti daudz a/m ir ar stūri kreisajā pusē. Ja atmiņa neviļ, tad tas viņiem skaitījās "kruta" - braukt ar stūri "nepareizajā" pusē.
Offline
RR04
22. Aug 2018, 15:10 #8082

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


22 Aug 2018, 15:08:29 @kurlis rakstīja:

22 Aug 2018, 14:55:31 @RR04 rakstīja:

22 Aug 2018, 14:18:24 @tg rakstīja:
Kas vainas , ka no Japānas? Agrāk nederēja no Anglijas, tur skaidrs stūre jāpārliek, bet cik saprotu, tad Japānā jau šitie brīnumi ko atved brauc ar stūri kreisajā pusē, tāpēc nesaprotu, kas vainas auto no Japānas?

Hujova saproti
Japānā stūre ir kā anglijā


Japānā ļoti daudz a/m ir ar stūri kreisajā pusē. Ja atmiņa neviļ, tad tas viņiem skaitījās "kruta" - braukt ar stūri "nepareizajā" pusē.

Pirmā dzirdēšana, bet okey, aplauziens
Offline
Bimmer
22. Aug 2018, 15:18 #8083

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24388

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Jā, stūre kreisajā pusē viņiem ir statusa simbols - vari atļauties importu.

Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 22 Aug 2018, 16:03:30 ]

Online
RG
23. Aug 2018, 16:20 #8084

Kopš: 02. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar:


22 Aug 2018, 14:18:24 @tg rakstīja:
Kas vainas , ka no Japānas? Agrāk nederēja no Anglijas, tur skaidrs stūre jāpārliek, bet cik saprotu, tad Japānā jau šitie brīnumi ko atved brauc ar stūri kreisajā pusē, tāpēc nesaprotu, kas vainas auto no Japānas?

Nezinu kādēļ, bet daudziem Japānas MB ir aizdomīgi rūsas pleķi un nesaprotami bojājumi plastmasas detaļām. Tāda sajūta, ka dažus auto ved uz kuģa klāja, mēnešiem kaltē saulē un mērcē jūras ūdenī. Nez... Var būt viņi ir slīkuši tur, vai mētājušies ostās. Īsāk sakot, neuzrunā. Arī par auto vēsturi ir tumša bilde. Ko no tiem heroglifiem var secināt par auto?
Offline
ZulandersKebabish
23. Aug 2018, 16:25 #8085

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:

Ja pareizi, Rumbula uzticamāks/drosak, kāda nah Japānā :janka_garante:

[ Šo ziņu laboja ZulandersKebabish, 23 Aug 2018, 16:26:05 ]

Offline
Kalnz
23. Aug 2018, 17:08 #8086

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:

https://youtu.be/2tYnW_lQ7QA
Offline
Mizx
23. Aug 2018, 19:35 #8087

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:


23 Aug 2018, 16:20:58 @RG rakstīja:

22 Aug 2018, 14:18:24 @tg rakstīja:
Kas vainas , ka no Japānas? Agrāk nederēja no Anglijas, tur skaidrs stūre jāpārliek, bet cik saprotu, tad Japānā jau šitie brīnumi ko atved brauc ar stūri kreisajā pusē, tāpēc nesaprotu, kas vainas auto no Japānas?

Nezinu kādēļ, bet daudziem Japānas MB ir aizdomīgi rūsas pleķi un nesaprotami bojājumi plastmasas detaļām. Tāda sajūta, ka dažus auto ved uz kuģa klāja, mēnešiem kaltē saulē un mērcē jūras ūdenī. Nez... Var būt viņi ir slīkuši tur, vai mētājušies ostās. Īsāk sakot, neuzrunā. Arī par auto vēsturi ir tumša bilde. Ko no tiem heroglifiem var secināt par auto?
Diemžēl brīdī, kad uzķēra labu auto esamību tajā pusē, parādījās arī krāpnieki. Diemžēl daudzi LV tirgoti "no Japānas" tur varbūt bijuši tikai īsu brīdi. Un iemesls tāds, ka bija laiki ar izdevīgu valūtas kursu, bet šobrīd kurss ir tāds, ka atmaksājas vest tikai sev un ar pārliecību, ka būs labs auto — lai taisītu pārdošanas biznesu un vestu likšanai veikalā, cenas par augstu. Pārbaudīju daļu tādu "japāņu" — puse sākotnējās vēstures izrādās Vācija, pārdots Vācijas dīlercentrā vietējam vācietim. Tad vēl visādi viltotie AMG / Brabus / HVZ, kam izrādās visas plastmasiņas sakarinātas vēlākos gados. var jau būt, ka OEM un kvalitatīvi izdarīts, bet tirgo ta kā nez kādu brīnumu. Un tāpēc šobrīd vārdi "no Japānas" pie mums ir reāli sačakarēti. Pašam saistība ar vienu nu jau 11 gadus kā no Japānas atvestu MB, principā joprojām jebkurā mirkī var stumt iekšā izstādē. Bet tad šis pasākums nebija nonivelēts un pērkot arī samaksāju LV cenu x2.
Offline
Mizx
23. Aug 2018, 20:37 #8088

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:


23 Aug 2018, 17:08:20 @Kalnz rakstīja:
https://youtu.be/2tYnW_lQ7QA
Par AMG / MB autoram gan faktiski nav sajēgas, nav arī īsti sajēgas kas liecina par nolietojumu un kas ne.
Offline
protams
23. Aug 2018, 20:56 #8089

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5652

Braucu ar: null ziiben


23 Aug 2018, 17:08:20 @Kalnz rakstīja:
https://youtu.be/2tYnW_lQ7QA

Būtu labāk ar seksu nodarbojies...
Zveja, vecais perdelis sevi par blogeri tagad dēvē

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Agritis
23. Aug 2018, 20:56 #8090

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2092

Braucu ar: Astra ST

Pelmenis pidžamā zin drēbi
Offline
CP17
23. Aug 2018, 21:49 #8091

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Gribu tādu G, AMG, neatakarīgi no konkrētā apskata.

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
hasans
23. Aug 2018, 22:16 #8092

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:


23 Aug 2018, 20:56:17 @protams rakstīja:

23 Aug 2018, 17:08:20 @Kalnz rakstīja:
https://youtu.be/2tYnW_lQ7QA

Būtu labāk ar seksu nodarbojies...
Zveja, vecais perdelis sevi par blogeri tagad dēvē

Paga, Zveja jau tikai kruķī kameru, bet runā hvz kāds gīzeris.
Offline
sn
23. Aug 2018, 22:45 #8093

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879724

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


23 Aug 2018, 20:37:34 @Mizx rakstīja:

23 Aug 2018, 17:08:20 @Kalnz rakstīja:
https://youtu.be/2tYnW_lQ7QA
Par AMG / MB autoram gan faktiski nav sajēgas, nav arī īsti sajēgas kas liecina par nolietojumu un kas ne.

nesakrīt ar wikipedia rakstu?

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
sn
23. Aug 2018, 22:46 #8094

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879724

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


23 Aug 2018, 20:56:36 @Agritis rakstīja:
Pelmenis pidžamā zin drēbi
un filmētājs apenēs :atspulgs:

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
elbee
24. Aug 2018, 11:55 #8095

Kopš: 22. Sep 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 252

Braucu ar:


23 Aug 2018, 19:35:41 @Mizx rakstīja:

23 Aug 2018, 16:20:58 @RG rakstīja:

22 Aug 2018, 14:18:24 @tg rakstīja:
Kas vainas , ka no Japānas? Agrāk nederēja no Anglijas, tur skaidrs stūre jāpārliek, bet cik saprotu, tad Japānā jau šitie brīnumi ko atved brauc ar stūri kreisajā pusē, tāpēc nesaprotu, kas vainas auto no Japānas?

Nezinu kādēļ, bet daudziem Japānas MB ir aizdomīgi rūsas pleķi un nesaprotami bojājumi plastmasas detaļām. Tāda sajūta, ka dažus auto ved uz kuģa klāja, mēnešiem kaltē saulē un mērcē jūras ūdenī. Nez... Var būt viņi ir slīkuši tur, vai mētājušies ostās. Īsāk sakot, neuzrunā. Arī par auto vēsturi ir tumša bilde. Ko no tiem heroglifiem var secināt par auto?
Diemžēl brīdī, kad uzķēra labu auto esamību tajā pusē, parādījās arī krāpnieki. Diemžēl daudzi LV tirgoti "no Japānas" tur varbūt bijuši tikai īsu brīdi. Un iemesls tāds, ka bija laiki ar izdevīgu valūtas kursu, bet šobrīd kurss ir tāds, ka atmaksājas vest tikai sev un ar pārliecību, ka būs labs auto — lai taisītu pārdošanas biznesu un vestu likšanai veikalā, cenas par augstu. Pārbaudīju daļu tādu "japāņu" — puse sākotnējās vēstures izrādās Vācija, pārdots Vācijas dīlercentrā vietējam vācietim. Tad vēl visādi viltotie AMG / Brabus / HVZ, kam izrādās visas plastmasiņas sakarinātas vēlākos gados. var jau būt, ka OEM un kvalitatīvi izdarīts, bet tirgo ta kā nez kādu brīnumu. Un tāpēc šobrīd vārdi "no Japānas" pie mums ir reāli sačakarēti. Pašam saistība ar vienu nu jau 11 gadus kā no Japānas atvestu MB, principā joprojām jebkurā mirkī var stumt iekšā izstādē. Bet tad šis pasākums nebija nonivelēts un pērkot arī samaksāju LV cenu x2.


Japāna ir viena no bagātākajām pasaules valstīm, tajā ir ~130 mio iedzīvotāju, tiem pieder ~70 mio automašīnu. Salīdzinājumam Vācijā ir ~80 mio iedzīvotāju un ~60 mio auto. Japānas autotirgus ir milzīgs, tā nav tikai maza saliņa ar pāris puspuvušiem youngtimeriem

Klimats ir ļoti labvēlīgs lai auto ilgi saglabātos jauns un skaists. Sniegotajos reģionos sāli nekais, ceļus vienkārši apsilda. Mašīnas praktiski nerūsē. Eiropā tādu mašīnu vienkārši nav. Tomēr ja vecāks auto stāvējis zem klajas debess, saule to būs sadedzinājusi, krāsa, laka, salons, viss būs beigts, ar to jārēķinās. Arī kultūra tur pavisam cita, tunings ir ļoti cieņā, gandrīz nav mašīnu, kam nebūtu sabāzts xenons visur kur vien var, tv un navi ekrāni, handsfree un tml. ierīces.

Un, protams, jāsaprot, ka lēti var nopirkt tikai sūdu. Ir cilvēki, kas ar to nodarbojas, kas saprot kā lasīt vērtējumus, kas iztulko japānu tekstus, kas zina, kurās izsol';es var pirkt, kurās labāk nevajag, kuri dīleri ir ok, kuri nav... nekādu brīnumu tur nebūs!!! Manā skatījumā no Japānas ir vērts vest mašīnas, kuras Eiropa ir sapuvušas un nobrauktas, tur tās saglabājas daudz labāk. Bet nu katram pašam jāizvērtē, vai viņa iecienītais modelis ir tā vērts. Vēlreiz, Japāna var nopirkt ļoti, ļoti labas mašīnas, bet dārgi, un jāppērk uzmanīgi, pirms kaut ko pirkt rūpīgi iedziļināties un visu izpētīt.

Vēsturi var izsekot, kaut vai pēdējās divas apskates uzrāda eksporta sertifikāta. Parasti mašīnām ir līdzi biezas servisa grāmatas, vismaz apkopju datumus var saprast. Zobsiksnu maiņas viņi tāpat kā citur atzīmē motortelpā utt. Pēc vin numura pie dīlera redz arī Japānas servisus.

Vēl nevajag aizmirst, ka pat ja stūre būs kreisajā pusē sākot ar 2001. gadu auto vajag Eiropas sertifikāciju lai to varētu piereģitrēt, un lukturi oriģināli Japāna pārdotajām mašīnām būs ar staru uz otru pusi. Arī aizmugures miglas lukturis var būt otrā pusē. Ar tām mašīnām jebkurā gadījumā būs jādarbojas lai varētu reģistrēt un braukt.

Tikko atvedu ziemai auto, w124 kombi e320 benzīns, 94. gada ar ~150k km. Virsbūve visa oriģināla, neviena detaļa nav bijusi mainīta vai pārkrāsota, no apakšas 94. gada mersis ir kā jauns. Salonā gan saule ir izkaltējusi visu ko var, stūre saplaisājusi, sēdekļu āda ļoti cieta ar plaisām, makslīgās ādas paneļi atlīmējušies, bet tas ir sīkums, ātri un lēti risināms. Galvenais ir virsbūbe, tā ir ideāla. Vēl bija problēma ar kārbu, izslīd atpakaļgaita, kā arī miris MAFs un lambda. Mašīna galā izmaksās 10k+ eur, kas vecam mersism ir nereāli dārgi, bet Eiropā tādu mašīnu nav, vienkārši nav, ne par cik...
Offline
ozo
24. Aug 2018, 12:09 #8096

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Tad kad es piedāvāju E320 W124 kabri absolūti bez rūsas par 10k, tad visi blāva ka nenormāli dārgi un turpinās blaut jo izpuvušie sedani maksā ~1k. Tā tam būs būt.
Offline
Krabiz
24. Aug 2018, 14:19 #8097

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

Klasikas bez rūsas var arī no štatiem vilkt, izsoļniekiem parasti nenāk līdzi nekādi service records utt, bet pāris ir redzēti dzīve 25+ gadīgi auto un var tik nobrīnīties par stāvokli vienkārši pareizi koptam auto, kut neviens nav sačakarējis vadus, salicis mistiskas skrūves vai izpūtēju atsējis ar celtniecības materiāliem.

Krāsojums un saloni gan parasti ir diezgan cietuši.
Offline
Rockstar
25. Aug 2018, 01:08 #8098

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3697

Braucu ar:


24 Aug 2018, 11:55:01 @elbee rakstīja:

Tikko atvedu ziemai auto, w124 kombi e320 benzīns, 94. gada ar ~150k km. Virsbūve visa oriģināla, neviena detaļa nav bijusi mainīta vai pārkrāsota, no apakšas 94. gada mersis ir kā jauns. Salonā gan saule ir izkaltējusi visu ko var, stūre saplaisājusi, sēdekļu āda ļoti cieta ar plaisām, makslīgās ādas paneļi atlīmējušies, bet tas ir sīkums, ātri un lēti risināms. Galvenais ir virsbūbe, tā ir ideāla. Vēl bija problēma ar kārbu, izslīd atpakaļgaita, kā arī miris MAFs un lambda. Mašīna galā izmaksās 10k+ eur, kas vecam mersism ir nereāli dārgi, bet Eiropā tādu mašīnu nav, vienkārši nav, ne par cik...

Prātīga ziemas auto izvēle
Offline
alxz
25. Aug 2018, 01:29 #8099

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni

Nu par asv pluss. Tikko vinnēju e24 no Kalifornijas. Haube jāpārkrāso, salons jāmaina. Pārējais celka. Un cena kā par sakarīgu e39.

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
kaprons
27. Aug 2018, 21:10 #8100

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

lieku reizīti
https://www.msn.com/en-gb/cars/news/remembering...artanntp#image=1
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo