Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 201 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
HUBLOC
28. Aug 2013, 16:09 #8081

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4686

Braucu ar: Q7


28 Aug 2013, 15:34:10 meija rakstīja:

28 Aug 2013, 13:00:35 rihardsv rakstīja:

28 Aug 2013, 12:44:10 Rolanc rakstīja:
kurš var pateikt kurš pateicīgāks passāts b5 ar 4x4? Domāts motoru klāsts 1.9tdi, 2.5tdi vai 2.8 benzins.

Šams ir ok? http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswag...at-b5/nhhgg.html


Par konkrēto nezinu, bet kolēģim ir 2.0 pencīns- rūsē arkas un spārni tikai tā.

Nobraucu ar b5 1.9PD 2000.gada vairākus gadus un pārāk neiespringu uz arku vaskošanu rezultāts - pat šogad pārdodot uz virsbūves rūsas nebija nekur! Nu tā ka nekur, arī vietās, kur dēļ sēdinājuma ritenis bija vienā pleķītī nositis krāsu arkai - pliks metāls un rūsu cauri nesit, so... varu teikt daudz sliktu vārdu par b5 piekari, bet virsbūve un 1.9 pumpe duse ir pelnijuši sitienu pa plecu un labus vārdus no manas puses


njā daudz pretrunas par rūsu un ritošo
Offline
al13n
28. Aug 2013, 16:20 #8082

Kopš: 04. Sep 2008

Ziņojumi: 641

Braucu ar:


28 Aug 2013, 16:09:47 Rolanc rakstīja:

28 Aug 2013, 15:34:10 meija rakstīja:

28 Aug 2013, 13:00:35 rihardsv rakstīja:

28 Aug 2013, 12:44:10 Rolanc rakstīja:
kurš var pateikt kurš pateicīgāks passāts b5 ar 4x4? Domāts motoru klāsts 1.9tdi, 2.5tdi vai 2.8 benzins.

Šams ir ok? http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswag...at-b5/nhhgg.html


Par konkrēto nezinu, bet kolēģim ir 2.0 pencīns- rūsē arkas un spārni tikai tā.

Nobraucu ar b5 1.9PD 2000.gada vairākus gadus un pārāk neiespringu uz arku vaskošanu rezultāts - pat šogad pārdodot uz virsbūves rūsas nebija nekur! Nu tā ka nekur, arī vietās, kur dēļ sēdinājuma ritenis bija vienā pleķītī nositis krāsu arkai - pliks metāls un rūsu cauri nesit, so... varu teikt daudz sliktu vārdu par b5 piekari, bet virsbūve un 1.9 pumpe duse ir pelnijuši sitienu pa plecu un labus vārdus no manas puses


njā daudz pretrunas par rūsu un ritošo

Nobraucu ar B5 3 gadus, nekādu dižu problēmu nejutu, pa 70k km tika pārlasīta priekšējā ritošā, bet tur vēl visas sviras bija no rūpnīcas. Rūsa vispār nebija
Offline
einaars
28. Aug 2013, 17:04 #8083

Kopš: 17. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2264

Braucu ar:

tie PD motori ir labi vai slikti? vai tomer labaki par tiem vecajiem tdi?
Offline
///Meija
28. Aug 2013, 17:26 #8084

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1019

Braucu ar:


28 Aug 2013, 17:04:52 einaars rakstīja:
tie PD motori ir labi vai slikti? vai tomer labaki par tiem vecajiem tdi?

Pumpe Duse jaudas/patēriņa attiecība tam 130bhp dzinējam bija palaba! Pēc INC čipošanas gāja lopā bet patēriņš pie on/off gāzes bija smieklīgs!
Runā, ka ja nojūkot sprauslas tas esot dārgs prieks, man par laimi nekas tāds nenojuka. Regulāri mainīju rekomendējamo Castrol eļļu, siksnu i svjo! No mazmotoriem iesaku tieši šo, jo no 2.0TDI (common rail laikam) ir dzirdētu šausmu stāsti i no Šaraniem, i pasātiem
Parastais TDI bez sarkanajiem neiet vispār, cik esmu braucis ar IV golfu un to pašu b5, bet ēd tā pat vai pat vairāk

[ Šo ziņu laboja meija, 28 Aug 2013, 17:30:24 ]

Offline
kkas
28. Aug 2013, 18:04 #8085

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9319

Braucu ar: Alfu


28 Aug 2013, 17:04:52 einaars rakstīja:
tie PD motori ir labi vai slikti? vai tomer labaki par tiem vecajiem tdi?


man kolēģim 4 golfam tulīt 500k uz tāfeles būs. gandrīz 200k viņš pats ir nobraucis. lej pareizo eļļu un brauc. cik zinu par visu laiku turbīnu tīrija, kkādas šļauciņas mainīja, kkādu blīvi, kur dīzelis suloja. tā brauc un slavē.
Offline
Martini22
28. Aug 2013, 18:09 #8086

Kopš: 28. Apr 2003

Ziņojumi: 713

Braucu ar: AA4070

70-100 EUR atkarībā no vietas.


28 Aug 2013, 14:59:04 gan4a rakstīja:

27 Aug 2013, 21:59:48 dainiiz rakstīja:
tranziita numuri, kuros ieklauta apdrosinaasana.

straafs polijas mentam, baanis, ja brauksi no poznasas puses.

Paartika ja taisies eest, bet ja taisies paraadiit kaa brauc letini tad vairaak nekas, tikai soda naudas ;D

Cik tad maksa tie tranzita numuri?
Offline
Magnum
28. Aug 2013, 18:28 #8087

Kopš: 26. Jul 2013

No: Salaspils

Ziņojumi: 599

Braucu ar: VW


28 Aug 2013, 17:04:52 einaars rakstīja:
tie PD motori ir labi vai slikti? vai tomer labaki par tiem vecajiem tdi?


Man ir A3 1,9 tdi 96kw, 6 pakāpju kārba, iet lopā ! Pilsētā patēriņš 5,5/100 pa trasi ja braukt uz 100, tad kādi 4. Ja vilkt 120-130, tad ap 4,5 Pa lielam, ja lej pareizo eļļu un laicīgi to maini, tad viss bumbās. Tas ko stāsta par sprauslām ir pagājušā gadsimta stāsti, jo commonrail sprauslu remonts neizmaksā lētāk, tapēc neredzu stresam pamatu.
Offline
toms
28. Aug 2013, 19:08 #8088

Kopš: 16. Dec 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 126

Braucu ar: BMW

Kādam ir info par šo un par sugu kā tādu - ko ēd, ar ko slimo? domāts meitenei pa Rīgu pārvietoties.

Honda

Offline
neteiksu
28. Aug 2013, 19:27 #8089

Kopš: 21. Jul 2013

Ziņojumi: 10

Braucu ar: e46 330d


27 Aug 2013, 21:54:51 gan4a rakstīja:
Kadas bus izmaksas,ja es pats dzishu auto no Vacijas,iznjemot bendzhu

Reālās izmaksas ir sulīgas, ņemot vērā to, pa cik tu iegādājies auto tur un tas, kas sanāk atdzenot uz LV.
Tātad sākam:
1) Tev jātiek uz turieni, tātad lidmašīna + vēl vilciens/autobuss, lai tiktu līdz tai pilsētai - rupji rēķinot ap 100EUR
2) Viss ticamāk ka jāpaliek pa nakti kaut kur viesnīcā,
3) Tranzītnummuri - ~100EUR, tas ir atkarīgs no reģiona kurā esi, ir bijis gadījumi, ka man kā LV pilsonim nedod 5dienu tranzītnummurus un nākas ņemt sarkanos nummurus, kas ir 30 - 60 dienām, kas jau maksā ap 200EUR. (nummuru cenā ir nummuri + apdrošināšana)
4) Mājupceļš degviela ap 200EUR + polijas bāņu biļetes, braucot no berlīnes puses iekšā polijā (ap 20EUR)
5) Un tagad pati skaistākā daļa nodokļi un visi citi brīnumi LV:
-tehniskā + stock nummuri ap 30ls
-skate + ceļa nodoklis
-apdrošināšana
-dabas resursu nodoklis 22ls
-IEVEDMUITAS NODOKLIS (atkarīgs no mašīnas vecuma/motora tilpuma)
teiksim 10gadus vecai mašīnai, līdz 3.0l motoram - 100ls
bet jau 15g.v. auto jau ir manliekas 180ls
+/- ap 300ls CSDD jānoloka.

6) Protams tālāk viss standarts, sveces, eļļa, siksnas, akumulātors, riepas utt..
7) Ja brauksi prātīgi, neuzrausies uz mentiem, bet Poļiem vācijas tranzītnummuri ir kā saldais ēdiens, labāk kādus 20 liekus eur nolikt aiz saules sarga.

P.S. Viss labākais ir tad, ja tevi kāds sagaida un to palīdz izdarīt, jo pašam pirmajā reizē ir braukt smagi, un ja esi ar Vācu valodu uz Jūs, tad būs grūti nopirkt auto no Vācieša, kurš nerunās angliski, protams ir visādi, bet kad pēdējo auto dzinu, bija tīrais vācietis, angliski ne vārda.

Kā arī mans subjektīvais viedoklis ir tāds, ka DE arī nav nekāda medusmaize, sanāk nopirkt nedaudz lētāk, bet arī tur var labi ieberzties, mobile.de sēž skameri, un appis%^i, visādus brīnumus izstāstīs.

Latviju var apbrauktāt un apskatīties tos auto, it īpaši jau no Rīgas, bet kad Vācijā ir jābrauc skatīties auto 500km uz vienu pusi un 500km atpakaļ, tad gan vairs roka neceļas.

Ja kādi jautājumi, droši PM, visu pastāstīšu.
Offline
Martini22
28. Aug 2013, 19:31 #8090

Kopš: 28. Apr 2003

Ziņojumi: 713

Braucu ar: AA4070


28 Aug 2013, 19:27:25 neteiksu rakstīja:

27 Aug 2013, 21:54:51 gan4a rakstīja:
Kadas bus izmaksas,ja es pats dzishu auto no Vacijas,iznjemot bendzhu

Reālās izmaksas ir sulīgas, ņemot vērā to, pa cik tu iegādājies auto tur un tas, kas sanāk atdzenot uz LV.
Tātad sākam:
1) Tev jātiek uz turieni, tātad lidmašīna + vēl vilciens/autobuss, lai tiktu līdz tai pilsētai - rupji rēķinot ap 100EUR
2) Viss ticamāk ka jāpaliek pa nakti kaut kur viesnīcā,
3) Tranzītnummuri - ~100EUR, tas ir atkarīgs no reģiona kurā esi, ir bijis gadījumi, ka man kā LV pilsonim nedod 5dienu tranzītnummurus un nākas ņemt sarkanos nummurus, kas ir 30 - 60 dienām, kas jau maksā ap 200EUR. (nummuru cenā ir nummuri + apdrošināšana)
4) Mājupceļš degviela ap 200EUR + polijas bāņu biļetes, braucot no berlīnes puses iekšā polijā (ap 20EUR)
5) Un tagad pati skaistākā daļa nodokļi un visi citi brīnumi LV:
-tehniskā + stock nummuri ap 30ls
-skate + ceļa nodoklis
-apdrošināšana
-dabas resursu nodoklis 22ls
-IEVEDMUITAS NODOKLIS (atkarīgs no mašīnas vecuma/motora tilpuma)
teiksim 10gadus vecai mašīnai, līdz 3.0l motoram - 100ls
bet jau 15g.v. auto jau ir manliekas 180ls
+/- ap 300ls CSDD jānoloka.

6) Protams tālāk viss standarts, sveces, eļļa, siksnas, akumulātors, riepas utt..
7) Ja brauksi prātīgi, neuzrausies uz mentiem, bet Poļiem vācijas tranzītnummuri ir kā saldais ēdiens, labāk kādus 20 liekus eur nolikt aiz saules sarga.

P.S. Viss labākais ir tad, ja tevi kāds sagaida un to palīdz izdarīt, jo pašam pirmajā reizē ir braukt smagi, un ja esi ar Vācu valodu uz Jūs, tad būs grūti nopirkt auto no Vācieša, kurš nerunās angliski, protams ir visādi, bet kad pēdējo auto dzinu, bija tīrais vācietis, angliski ne vārda.

Kā arī mans subjektīvais viedoklis ir tāds, ka DE arī nav nekāda medusmaize, sanāk nopirkt nedaudz lētāk, bet arī tur var labi ieberzties, mobile.de sēž skameri, un appis%^i, visādus brīnumus izstāstīs.

Latviju var apbrauktāt un apskatīties tos auto, it īpaši jau no Rīgas, bet kad Vācijā ir jābrauc skatīties auto 500km uz vienu pusi un 500km atpakaļ, tad gan vairs roka neceļas.

Ja kādi jautājumi, droši PM, visu pastāstīšu.


Liela taisnība teiktajam.
Offline
einaars
28. Aug 2013, 19:36 #8091

Kopš: 17. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2264

Braucu ar:

kapēc poļiem vācu tranzīt numuri nepatīk ? par ko viņi piesienas?
Offline
stucers
28. Aug 2013, 19:58 #8092

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:

Vai kāds var pakonsultēt? Ir doma iegādāties vēsturisku spēkratu no DE. Agrāk bija tabula, kurā vecākiem par xx gadiem auto ir atbrīvots no gada nodevas? Vai var to 5 dienu laikā iegūt VS statusu un tad reģistrēt? CSDD lapā nemāku atrast info??

[ Šo ziņu laboja stucers, 28 Aug 2013, 22:55:49 ]

Offline
Martini22
28. Aug 2013, 21:27 #8093

Kopš: 28. Apr 2003

Ziņojumi: 713

Braucu ar: AA4070


28 Aug 2013, 19:36:10 einaars rakstīja:
kapēc poļiem vācu tranzīt numuri nepatīk ? par ko viņi piesienas?


Ja ved busu iekšā ar tranzīta numuriem, tad leiši ķer uz muļķi un netālu no robežas ķer uz kaut kādām nodevām.

Jāsūta bekot.
Offline
SmokeAndRide
28. Aug 2013, 22:54 #8094

Kopš: 08. Mar 2010

No: Baloži

Ziņojumi: 791

Braucu ar: porku


28 Aug 2013, 19:08:49 tm777 rakstīja:
Kādam ir info par šo un par sugu kā tādu - ko ēd, ar ko slimo? domāts meitenei pa Rīgu pārvietoties.

Honda


Labāk jau skaties facelift, smukāks un mazāk rūsas.. Dzinēju noteikti 1.6 vtec būs daudz atsaucīgāks un rij tik pat cik tas 1.4.
Ja ņemsi 1.6 problēmu ar dzinēju nevajadzētu būt, vienīgi varētu būt, ka čīkstēs sajūga pedālis un grabes stūres reika, šiem modēļiem izteikta problēma, par pedāli vēl poh, bet reika ir dārgs prieks, bet nu braukšanu ķip netraucē, var regulēt nipponā pa dažiem latiem it kā paliek labāk.
Pa 1.6k ls nopirksi neko vairāk kā sū**, vismaz 2 latus vajadzēs.

[ Šo ziņu laboja SmokeAndRide, 28 Aug 2013, 23:00:04 ]

Offline
DrumB
29. Aug 2013, 00:25 #8095

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


28 Aug 2013, 22:54:33 SmokeAndRide rakstīja:
Labāk jau skaties facelift, smukāks ...


Smoke, tev tak pašam bija arsenālā viens Type R. Rādi pareizos piemērus, nevis 1.4 utt.
Offline
SmokeAndRide
29. Aug 2013, 01:18 #8096

Kopš: 08. Mar 2010

No: Baloži

Ziņojumi: 791

Braucu ar: porku

tur ekspluatacijas izmaksas mazliet atšķirsies
Offline
neteiksu
29. Aug 2013, 06:56 #8097

Kopš: 21. Jul 2013

Ziņojumi: 10

Braucu ar: e46 330d


28 Aug 2013, 19:58:56 stucers rakstīja:
Vai kāds var pakonsultēt? Ir doma iegādāties vēsturisku spēkratu no DE. Agrāk bija tabula, kurā vecākiem par xx gadiem auto ir atbrīvots no gada nodevas? Vai var to 5 dienu laikā iegūt VS statusu un tad reģistrēt? CSDD lapā nemāku atrast info??

Rekur ir tā tabula:
Csdd
Es gan nebiju to dzirdējis ka atbrīvots no nodokļa, bet tur ir tiešām līdz 25g.v. Auto.
Offline
madarsv
29. Aug 2013, 08:17 #8098

Kopš: 22. Mar 2010

Ziņojumi: 656

Braucu ar: 7


28 Aug 2013, 19:58:56 stucers rakstīja:
Vai kāds var pakonsultēt? Ir doma iegādāties vēsturisku spēkratu no DE. Agrāk bija tabula, kurā vecākiem par xx gadiem auto ir atbrīvots no gada nodevas? Vai var to 5 dienu laikā iegūt VS statusu un tad reģistrēt? CSDD lapā nemāku atrast info??
Vecākiem par 30 gadiem nav jāmaksā. Var uztaisīt VS statusu pirms reģistrē un VS papīrs derēs arī kā nummuru salīdzināšana un nebūs jāved csdd uz nummuru salīdzināšanu, pa taisno uz reģistrāciju,vajadzēs samaksāt tikai par nummuriem un tehnisko ja pareizi atceros.
Offline
Atmars
29. Aug 2013, 11:18 #8099

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1389

Braucu ar: e100

Kas ar šo? Ir kāds skatījies?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/528/cfmpi.html
Offline
delfins01
29. Aug 2013, 16:54 #8100

Kopš: 13. Feb 2011

No: Ventspils

Ziņojumi: 801

Braucu ar:

Samurai edition
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo