Online

Pašreiz BMWPower skatās 200 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
LOLVO
23. May 2013, 22:44 #8061

Kopš: 22. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1244

Braucu ar:


23 May 2013, 22:40:01 elmolv rakstīja:
ar auto gāzi esmu saskāries caur hondu cr-v, ieliku iekārtu pa 300ls, kaut kāda īpašā bija vajadzīga, bet savu atpelniju, nobraukāju aptuveni 3 gadus, nekas neplīsa un trešajā gadā nopārdevu, uzskatu, ka tā ir tīrākā laimes spēle, paveiksies- ies, nepaveiksies- maksāsi remontos.

Ej zīlē pie zīlniecēm. Tur nav nekāda laimes spēle viss atkarīgs no licēja roku garuma.
Offline
karats
23. May 2013, 22:46 #8062

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 248

Braucu ar: BMW-735 e23

Nissanam Terrano I ar monošprici ir uzlikta pirmās paaudzes gāzes iekārta,ir atslēgtas sprauslas ieliekot relejus + vados. Kad auto padarbojies uz gāzi pārejot uz benzīnu tas pāriet avārijas rezīumā un neļauj palielināt apgriezienus vairāk par 2500 apgr. Noņemot aķitim klemi un pēc laika uzliekot viss ir kārtībā. Kas būtu jādara lai kompis nepārietu avārijas režīmā? Varbūt variet ieteikt kādu meistaru.
Offline
Modjo
23. May 2013, 22:52 #8063

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

+1.
Monosprices ir jau gandriz vesture. Normala 4 paudze pa lielam tuvinas 100% uzlikt iespejamibai. Par piekto nezinu, jo cik noprotu, te vel tiek mekleti izmeginajuma trusisi.

23 May 2013, 22:44:44 LOLVO rakstīja:

23 May 2013, 22:40:01 elmolv rakstīja:
ar auto gāzi esmu saskāries caur hondu cr-v, ieliku iekārtu pa 300ls, kaut kāda īpašā bija vajadzīga, bet savu atpelniju, nobraukāju aptuveni 3 gadus, nekas neplīsa un trešajā gadā nopārdevu, uzskatu, ka tā ir tīrākā laimes spēle, paveiksies- ies, nepaveiksies- maksāsi remontos.

Ej zīlē pie zīlniecēm. Tur nav nekāda laimes spēle viss atkarīgs no licēja roku garuma.
Offline
LOLVO
23. May 2013, 22:56 #8064

Kopš: 22. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1244

Braucu ar:

Ar piekto tizli, ka nav paredzēta visiem motoriem
Offline
Laoshi
23. May 2013, 22:57 #8065

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


23 May 2013, 22:56:24 LOLVO rakstīja:
Ar piekto tizli, ka nav paredzēta visiem motoriem


Vai tad... ?

Tak benzīnu jau iesmidzina šķidru, pofig, kolektorā vai cilindrā, piekto arī var tāpat
Offline
akuts
23. May 2013, 23:13 #8066

Kopš: 14. Dec 2010

Ziņojumi: 29

Braucu ar: zaļo pūķi


23 May 2013, 22:38:46 Modjo rakstīja:
Iespejams, ka kaut kur kaut kas nesadeg. Kad sveces mainitas un spoles parbauditas. Iemesli var but ari saistiti ar instalaciju.


Sveces tika mainītas pavisam nesen, sveces gāzei.
Par spolēm gan neko nezinu, kā tas ietekmē?
iespējams vajadzēs pieteikties uz pārbaudi.
Offline
jaks
23. May 2013, 23:19 #8067

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

ar piekto ir problēmas tikai direct injection dzinējiem...tur ir atsevišķi motori kas gāzējas un kas ne
Offline
Mikelis
23. May 2013, 23:25 #8068

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke


23 May 2013, 23:19:38 jaks rakstīja:
ar piekto ir problēmas tikai direct injection dzinējiem...tur ir atsevišķi motori kas gāzējas un kas ne

Ar piekto nav problēmu!
Ar ceturto ir problēmas uz TSI un TFSI.
Piektā pa lielam ir izstrādāta priekš vairuma šo dzinēju un darbojas kā šveices pulkstenis. Vismaz Viallei, par pārējiem ražotājiem, kas nav tikuši līdzi tehnoloģijai, nevaru galvot

-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
Laoshi
23. May 2013, 23:26 #8069

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


23 May 2013, 23:25:45 Mikelis rakstīja:

23 May 2013, 23:19:38 jaks rakstīja:
ar piekto ir problēmas tikai direct injection dzinējiem...tur ir atsevišķi motori kas gāzējas un kas ne

Ar piekto nav problēmu!
Ar ceturto ir problēmas uz TSI un TFSI.
Piektā pa lielam ir izstrādāta priekš vairuma šo dzinēju un darbojas kā šveices pulkstenis. Vismaz Viallei, par pārējiem ražotājiem, kas nav tikuši līdzi tehnoloģijai, nevaru galvot


Miķeli, nekārdini
Offline
derek
23. May 2013, 23:28 #8070

Kopš: 10. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: alpine

kādas atsauksmes par PRO GAZE AUTO stacijām ?
ne acis nepisas , tad redzēju ka 37 saņi litra..
lētāk nekā jebkur
Offline
jaks
23. May 2013, 23:32 #8071

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


16 May 2013, 10:14:38 Vecais rakstīja:

Kamēr iekārtas ražo praktiski divi ražotāji domāju cenas nekritīs un īstenībā tur nav kam maksāt mazāk Ja 4'tai nebūtu poļu uz korejiešu masu produkcija arī tā maksātu ap 800Ls uz 4cyl Bet lai izstrādātu 5'to tiešās iesmidzes motoriem uz katru modeli(motors/gads/virsbūve) inženieriem aiziet vidēji 2-3mēn. kas ir lielas investīcijas.
Offline
Mikelis
23. May 2013, 23:36 #8072

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke


23 May 2013, 23:26:53 Laoshi rakstīja:

23 May 2013, 23:25:45 Mikelis rakstīja:

23 May 2013, 23:19:38 jaks rakstīja:
ar piekto ir problēmas tikai direct injection dzinējiem...tur ir atsevišķi motori kas gāzējas un kas ne

Ar piekto nav problēmu!
Ar ceturto ir problēmas uz TSI un TFSI.
Piektā pa lielam ir izstrādāta priekš vairuma šo dzinēju un darbojas kā šveices pulkstenis. Vismaz Viallei, par pārējiem ražotājiem, kas nav tikuši līdzi tehnoloģijai, nevaru galvot


Miķeli, nekārdini

Nu kautkāda skaidrība tak ir jāievieš
Domāju, ka laika gaitā vairums dabīgā ceļā nonāks līdz 5th gen, tas vienkārši nenotiek tā uzreiz

-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
Laoshi
23. May 2013, 23:42 #8073

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


23 May 2013, 23:36:05 Mikelis rakstīja:

23 May 2013, 23:26:53 Laoshi rakstīja:

23 May 2013, 23:25:45 Mikelis rakstīja:

23 May 2013, 23:19:38 jaks rakstīja:
ar piekto ir problēmas tikai direct injection dzinējiem...tur ir atsevišķi motori kas gāzējas un kas ne

Ar piekto nav problēmu!
Ar ceturto ir problēmas uz TSI un TFSI.
Piektā pa lielam ir izstrādāta priekš vairuma šo dzinēju un darbojas kā šveices pulkstenis. Vismaz Viallei, par pārējiem ražotājiem, kas nav tikuši līdzi tehnoloģijai, nevaru galvot


Miķeli, nekārdini

Nu kautkāda skaidrība tak ir jāievieš
Domāju, ka laika gaitā vairums dabīgā ceļā nonāks līdz 5th gen, tas vienkārši nenotiek tā uzreiz


Nu ja Vecais_ pa 1.4kls liek piekto un par litru E98 var nopirkt gandrīz 3 litrus gāzes, tad dabīgā degvielas tipa atlase ir nenovēršama
Offline
nagla
24. May 2013, 02:47 #8074

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


23 May 2013, 23:28:57 derek rakstīja:
kādas atsauksmes par PRO GAZE AUTO stacijām ?
ne acis nepisas , tad redzēju ka 37 saņi litra..
lētāk nekā jebkur
hvz sakuma tik vinu gazi lietoju uz jelgavas shosejas! preksh pirmas paaudzes viss ok,un vel pa brivu dod (deva) atlaides piekarinu,ko japieliek pie nolasitaja pirms maksat! kautkads santims laikam bija atlaide!
tada luk shiem atlaides karte

[ Šo ziņu laboja nagla, 24 May 2013, 02:50:34 ]

Offline
Modjo
24. May 2013, 08:25 #8075

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

"Liek" tas ir procesa apzīmējums. Vai ir jau uzlikta un tā uzlikta, lai kāds var pateikt, ka man auto tāds un tāds, un viss ir kārtībā. Ir kādam šejienietim uzlikts un "strādā" tip top? Visi tik noslēpumaini kā jauno gāzes klondaiku atraduši

23 May 2013, 23:42:15 Laoshi rakstīja:

23 May 2013, 23:36:05 Mikelis rakstīja:

23 May 2013, 23:26:53 Laoshi rakstīja:

23 May 2013, 23:25:45 Mikelis rakstīja:

23 May 2013, 23:19:38 jaks rakstīja:
ar piekto ir problēmas tikai direct injection dzinējiem...tur ir atsevišķi motori kas gāzējas un kas ne

Ar piekto nav problēmu!
Ar ceturto ir problēmas uz TSI un TFSI.
Piektā pa lielam ir izstrādāta priekš vairuma šo dzinēju un darbojas kā šveices pulkstenis. Vismaz Viallei, par pārējiem ražotājiem, kas nav tikuši līdzi tehnoloģijai, nevaru galvot


Miķeli, nekārdini

Nu kautkāda skaidrība tak ir jāievieš
Domāju, ka laika gaitā vairums dabīgā ceļā nonāks līdz 5th gen, tas vienkārši nenotiek tā uzreiz


Nu ja Vecais_ pa 1.4kls liek piekto un par litru E98 var nopirkt gandrīz 3 litrus gāzes, tad dabīgā degvielas tipa atlase ir nenovēršama
Offline
Ri
24. May 2013, 11:22 #8076

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: acajno un miatu

Tak ir jau uzlikta uz e36 m3 ar S50 dzinēju un atsauksmes tikai labas
Offline
Laoshi
24. May 2013, 11:40 #8077

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


24 May 2013, 08:25:26 Modjo rakstīja:
"Liek" tas ir procesa apzīmējums. Vai ir jau uzlikta un tā uzlikta, lai kāds var pateikt, ka man auto tāds un tāds, un viss ir kārtībā. Ir kādam šejienietim uzlikts un "strādā" tip top? Visi tik noslēpumaini kā jauno gāzes klondaiku atraduši


Uzprasi Miķelim, šis ir iecēlis 5to, tagad nevar atkauties no skaudīgiem skatieniem un skaistām sievietēm.

Un jā, Lukoilā gāze 0.379, ar karti mīnus 2 saņi, pat pagājušā vasarā tik lēti nebija. Galverā noteikti zem 30 saņi jau

Šā topika sākumā var palasīt tekstus, ka pacels akcīzi gāzei un maksās tikpat cik benzīns, muahahahahahā
Offline
Modjo
24. May 2013, 11:41 #8078

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

E36 ir Mkai motors, kuru pat 4tā paaudze normāli var pabarot. Kur ir tie motori sagazificētie, kuriem reāli nav citu alternatīvu kā tikai un vienīgi 5tā paaudze. Nepārliecina. Neturiet sveci zem pūra, razkladu studijā null

[ Šo ziņu laboja Modjo, 24 May 2013, 11:42:11 ]

Offline
Mikelis
24. May 2013, 11:49 #8079

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

Modjo, man ir 5tā paaudze uz M3, jo 4taa nemaz normāli nevelk 300+hp, piedevām vēl korekti. Un jā - ir ļoti ok
Vecais tak uzlika arī 6.Golfam ar TFSI, vai kautko tādu un viss darbojās lieliski.
Un parādi konkrēti kādu sagāzētu S dzinēju, kurš ar 4.paaudzi iet korekti un visā apgriezienu diapozonā, t.sk. griežot nepārtraukti redlainā

Jā, Laoshi - ja būtu jau agrāk zinājis kāda būs sieviešu reakcija - būtu piecus gadus atpakaļ uz NL dzinis auto, lai uzliktu 5th gen

[ Šo ziņu laboja Mikelis, 24 May 2013, 11:51:38 ]



-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
xjs_4
24. May 2013, 11:53 #8080

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23863

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2

Laikam ilgi uz 4taas pelniiji $$ ka esi sasniedzis tādu turīguma līmeni M3 un LPG 5th generation

-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo