Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
Ruudis
06. Mar 2019, 09:43 #8061

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


06 Mar 2019, 09:20:41 @lanvin777 rakstīja:
Jautājums paliek aktuāls, kas varētu būt par problēmu un kurš to var atrisināt', cik tas maksās? Viss bija labi sākās sitiens, gribu likvidēt!

Dzen uz Vittrans vai recro
Offline
amons
06. Mar 2019, 10:03 #8062

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 845

Braucu ar: 325

Kas uz kārbā attiecas, jūs anlgiski nemāka lasīt,v ai problēmas ar googles lietošanu?
Ražotājam ZF ir pieejami smuki manuāļi par to kas un kā jādara. Pēc eļļas maiņas, nepieciešams nomest adaptāciju, tāpat arī pēc kārbas softa vai kārbas remonta. BMW protams saka ka eļļa life time, bet kārbas ražotājs ZF saka ka eļļa jāmaina laikam pie 100k.
Šitās visas mītiskās lietas parasti viena tante otrai stāsta no paaudzes paaudzē, bet, būtu labāk veltījuši 5 min. laika un izlasījuši ko pats ražotājs saka.
Offline
Kaross
06. Mar 2019, 10:59 #8063

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


06 Mar 2019, 07:40:21 @HiJaCKeR rakstīja:
nebij tā, ka adaptāciju resetošana palīdz uz kādu laiku kārbai, kura iet jau uz beigām


Nē. Tieši pretēji. Ja kārba iet uz beigām adaptācijas ir ļoti tālu no jaunas kārbas adaptācijām. Būtībā adaptācijas pielāgojas defektam un palīdz vēl pusdzīvai kārbai slēgties normāli. Paceļ spiedienus uz konkrētiem sajūgiem u.t.t. Ja nomet pa nullēm, tad vairs dilušie sajūgi netiek kompensēti un kārba var sākt vājprātīgi slīdēt, sist pārslēdzoties. Tāpēc tas var novest tikai pie kārbas beigām, jo adaptācijas vairs nespēs pieadaptēties tādā līmenī kādas tās bija pa gadiem ejot līdzi kārbas dilumam.
Cerams izskaidroju saprotami.
Tāpēc tas ir viens no iemesliem kapēc viņas nedzēst nost arī pie vienkāršas eļļas maiņas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
troyka
06. Mar 2019, 13:04 #8064

Kopš: 02. Jul 2018

Ziņojumi: 54

Braucu ar:

Pārdega aizmugurejie luktura gabarīt-diodi uz e92 ,iesakiet kontaktus kas var aizlodēt kāds serviss/cilvēks
Offline
Negantelis
07. Mar 2019, 18:38 #8065

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Biju uzlicis vasaras riepas 225 ? 17 uz e91. Pa ziemu nācās uzlikt standarta 225-45-17.

Varbūt vēl kāds Rīdzinieks ir licis balonus un atceras max augstuma parametrus.Tā kā vecās vasarenes bija jau nodilušas atstāju utilizēt un neatceros vai tas bija 50 vai 55 augstums kas centās no visa spēka palīdzēt ar gludajām ielām.
Offline
GirtzB
07. Mar 2019, 18:45 #8066

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

225/45 oem mērs 225/50 varētu būt max ko priekšējā arka grib redzēt. Baloni ir 225/50 r16

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
Meeris
07. Mar 2019, 21:26 #8067

Kopš: 21. Mar 2013

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 100

Braucu ar: BiTurbo


06 Mar 2019, 13:04:18 @troyka rakstīja:
Pārdega aizmugurejie luktura gabarīt-diodi uz e92 ,iesakiet kontaktus kas var aizlodēt kāds serviss/cilvēks


zinu vienu chali, kas var aizlodēt ciet tā, ka to lukturi neredzēt vairs. reāli - chalis/serviss, līdzīgi kā cilvēks orķestris
Offline
smilee45
08. Mar 2019, 00:28 #8068

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 986

Braucu ar:


07 Mar 2019, 18:45:19 @GirtzB rakstīja:
225/45 oem mērs 225/50 varētu būt max ko priekšējā arka grib redzēt. Baloni ir 225/50 r16

Bija pašam 225/50, ja vizuāli 225/45 nedaudz labāk izskatas. Tad 225/50 braukšanas komfors itkā tikai 5mm, bet nesalīdzināmi labāks.
Vienīgi spidometrs tad īsti neštimē un viss pārējais no tā izrietošais.
Esmu viens no tiem, kas tomēr pieturas pie stock un to vērtēju kā kaut ko daudz labāku, kā kaut kādas modifikācijas....

[ Šo ziņu laboja smilee45, 08 Mar 2019, 00:30:12 ]

Offline
Meeris
08. Mar 2019, 00:44 #8069

Kopš: 21. Mar 2013

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 100

Braucu ar: BiTurbo


08 Mar 2019, 00:28:59 @smilee45 rakstīja:

07 Mar 2019, 18:45:19 @GirtzB rakstīja:
225/45 oem mērs 225/50 varētu būt max ko priekšējā arka grib redzēt. Baloni ir 225/50 r16

Bija pašam 225/50, ja vizuāli 225/45 nedaudz labāk izskatas. Tad 225/50 braukšanas komfors itkā tikai 5mm, bet nesalīdzināmi labāks.
Vienīgi spidometrs tad īsti neštimē un viss pārējais no tā izrietošais.
Esmu viens no tiem, kas tomēr pieturas pie stock un to vērtēju kā kaut ko daudz labāku, kā kaut kādas modifikācijas....


Par kādiem 5mm tu tur runā? /45 un /50 nav mm, bet gan %

[ Šo ziņu laboja Meeris, 08 Mar 2019, 03:19:24 ]

Offline
Negantelis
08. Mar 2019, 02:21 #8070

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Ja dzīvotu pilsētā ar ielām tad varēru arī braukt ar stck izmēru. Dzīve piespiež nevis braukt bet jāt.
Offline
abrahamslinkons
13. Mar 2019, 15:17 #8071

Kopš: 08. Apr 2016

Ziņojumi: 106

Braucu ar: E92 alpinweiss3 E61 alpinweiss3

Kads ir braucis ar HSD koilām? Lieta sekojoša. Priekšā e92 stāv HSD. No regulēšanas poņas nekādas. Atsperes max atbrīvotas,.šoki uz pus cietību. Kā dziļāka bedre vai izcilnis tā izsit cauri. Sākumā asara bira, tagad jau ikdiena.. reāli pretīga braukšana.

Tā varētu būt regulēšanas vaina vai tomër ir citi veidi kā nedaudz mīkstināt amortizāciju? Sedinājums nav liels apm 30mm
Offline
janisdaubergs
13. Mar 2019, 16:16 #8072

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 409

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio


13 Mar 2019, 15:17:44 @abrahamslinkons rakstīja:
Kads ir braucis ar HSD koilām? Lieta sekojoša. Priekšā e92 stāv HSD. No regulēšanas poņas nekādas. Atsperes max atbrīvotas,.šoki uz pus cietību. Kā dziļāka bedre vai izcilnis tā izsit cauri. Sākumā asara bira, tagad jau ikdiena.. reāli pretīga braukšana.

Tā varētu būt regulēšanas vaina vai tomër ir citi veidi kā nedaudz mīkstināt amortizāciju? Sedinājums nav liels apm 30mm

3er jau tā ir ciets un stīvs ar 18' par ar stock;
Pirmajā dienā nopērkot e90 pirms 7g amputēju pērnā saimnieka sēdinājumu un sajūtas bija kā pārsēsties no karietes uz auto, tas gan joprojām bija ciets, bet nu ja galvenais ir izskats, tad par komfortu nav ko jautāt.
Offline
13lucky
15. Mar 2019, 14:59 #8073

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:

Vispār nav skaidrs vai sit cauri, vai sit, jo pārāk cietas atsperes.

Ja bump stop, tad jāceļ augšā, vai jau uzliktas pārāk vājas atsperes

Ja sit atsperes (redzēju e39 ar sarkanām atsperēm. Amortizācija 0 pat nekustējās) tad jāmet ārā coilas
Offline
vadjiksBMW
15. Mar 2019, 15:21 #8074

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Tīri mans subjektīvais, ka jāgriež stingrāk visus iespējamos regulējumus, jo ja sit cauri uz elementāriem negludumiem tad vnk ir pārāk mīksts, jo zemāk nolaists, jo cietāks jāliek, ja ir zems auto un hadene mīksta, tad nekas cits tur sanākt nevar kā kārtīgs trieciens, jo nepietiek, lai absorbētu triecienu, pašam pat ar TA nekādu caursišanas problēmu nav bijis, lai arī noskrūvēts praktiski līdz galam lejā
Offline
13lucky
15. Mar 2019, 15:49 #8075

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:

Tur ir tikai preload ko tu griezīsi?

Man jau ļoti liekas, ka tur 4cyl coilas uz 6cyl e92 uzliktas

[ Šo ziņu laboja 13lucky, 15 Mar 2019, 15:51:24 ]

Offline
AngelinaJolieed
15. Mar 2019, 18:09 #8076

Kopš: 29. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 324td<->M57D30

E90 /91 2006 gaids problēma ar maģi, radio pikseļi uzsilstot paliek plāvi , tā ka gribetos izdzist. Aukstam visu rāda labi. Kas par problemu un vai iespejams tur kaut ko pārlodēt un kurš to var izdarīt.
Un jautajums vel cik ir starpiba atsperem starp stock un m pack??
Offline
AdultHitler
15. Mar 2019, 18:28 #8077

Kopš: 17. Feb 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 32

Braucu ar:

Pārdodu:
1) E90/91/92 lielo navigācijas ekrānu, ar vadu - EUR 60;
2) E90/91/92 peli/pogu navigācijai - gumijas uzmava - EUR 40;
3) E90/91/92 CCC/Navi bloka priekšējā plastmasa + standarta poga (redzams foto) - 10 EUR


Profesionāli foto šeit: https://failiem.lv/u/nmkhgdsk
Offline
Devilangelo
15. Mar 2019, 18:42 #8078

Kopš: 10. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 677

Braucu ar: Mopēdu bagāžniekā...


15 Mar 2019, 18:09:39 @AngelinaJolieed rakstīja:
E90 /91 2006 gaids problēma ar maģi, radio pikseļi uzsilstot paliek plāvi , tā ka gribetos izdzist. Aukstam visu rāda labi. Kas par problemu un vai iespejams tur kaut ko pārlodēt un kurš to var izdarīt.
Un jautajums vel cik ir starpiba atsperem starp stock un m pack??


Pixeļu Remonts 150-200€..
Offline
Kristapskristaps
16. Mar 2019, 17:30 #8079

Kopš: 24. Jul 2017

Ziņojumi: 164

Braucu ar: r19 j10 et-10

Sveicinati. Iesakiet kur iegadaat e91 priekseejo lukturu stiklus? xenon 2006.g
Offline
Mikuzz
16. Mar 2019, 19:16 #8080

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Kas noticis?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo