Online

Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
cirteejs
04. Jan 2015, 00:31 #806

Kopš: 22. Feb 2008

Ziņojumi: 612

Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L

Negribu būt piekasīgs, bet tam E34 izskatās ka haube stāv augstāk par labo spārnu + pr. bampers ir izvirzīts nedaudz uz āru attiecībā pret labo spārnu + labais gabarīts izdedzis (sīkums, bet tomēr)
Offline
edzhaans
04. Jan 2015, 00:35 #807

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Jā vadi arī caur dirsu vilkti, bildē tik viens kreisais gabarīts deg
Offline
SteelRat
04. Jan 2015, 00:37 #808

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163803

Braucu ar: E95

Zini cirteej, auto no salona biezhi ir kreitni shkjiibaki Seit nav nekas tads, ko nevaretu sareguleet Bet maz ticams , ka tu pirksi shadu auto

-----------------
Offline
Locis
04. Jan 2015, 00:39 #809

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11228

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Tas E39 m5 labs! Pats BR sagadaja donoru no kaa piemetinaat prieksejo dalu. Donoru ar kompi nocekoja utt.
Offline
cirteejs
04. Jan 2015, 00:41 #810

Kopš: 22. Feb 2008

Ziņojumi: 612

Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L

Zinu, zinu pie tam ne tikai masveida produkcijas markām. Ir redzēta arī "nullīte" Ferrari 458, kurai itāļi bija aizmirsuši ielikt bagāžnieka plastmasai pāris spraudnes.
Offline
Arsmens
04. Jan 2015, 00:46 #811

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Un atkal jau... Nākotne vēl nav pienākusi, bet klasika jau tiek tirogta! Nu kaut kas nav ar jums, powera klasiķi
Offline
elbee
04. Jan 2015, 01:03 #812

Kopš: 22. Sep 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 252

Braucu ar:


03 Jan 2015, 15:23:41 AV rakstīja:
Ir kadas idejas nedargam cabrio ar odzinu?
z3, mx-5, e30 negribu. MB SL R129 skjiet interesants. Bet varetu kautko veel vecaku.


Lidzigu problemu pirms kada laika atrisinaju ar R129, un joprojam uzskatu, ka tas bija pareizi darits. Un mani pat isti neinterese tas masinas nakotnes vertiba, par ko saja topika tiek tik loti diskutets. Mani vairak interese si briza kvalitates

Perfekts, izcils dizains, ta jau debijas bridi kluva par ikonu. Ta ir pamatigi buveta, ari 20 gadus vecai viss strada, nekas negrab, nelurkajas, nekrit nost. Opciju saraksts un sajutas pie stures ir ka musdieniga masina. Ar to var normali, kofortabli parvietoties ari ikdiena, katrs brauciens nav piedzivojums ka ar vairumu 20+ gadus vecam masinam. Un nemot vera tas sakumcenu, "veco perdelu" statusu, ta loti reti nonakusi studentu un skuneru rokas, tapec ir viegli atrast koptas, nenopistas masinas.

Bet nedomaju, ka ir jega pirkt R129 lai to pardotu dargak, labakaja gadijuma tam nekritis vertiba ka E90 kabrio, bet paris nopietnaki remonti un viss aprekins poda

Gribas naudu pelnit, tad drosak izveleties W113 Pagoda, kas jau ir cits cenu limenis, vai C107, bet tas ir loti neglits...
Offline
elbee
04. Jan 2015, 01:35 #813

Kopš: 22. Sep 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 252

Braucu ar:

Un par vecu masinu restauresanu, uzlabosanu vai vienkarsi naudas ieguldisanu veca luzni, manuprat, liela kluda ir kartigi nepadomat pirms kerties klat... Rezultata pilni sludinajumu portali ar iesaktiem projektiem, labam, bet sabojatam un nevienam vairs nevajadzigam masinam.

Svarigi atbildet uz jautajumiem, prieks kam tas vajadzigs, kas gala sanaks un ko es ar to iesaksu?

Pardosu lai nopelnitu ka "wheeler dealers". Ok, tas der, bet atgadinasu, ka tas ir tikai TV sovs Dzive tas bus loti gruti, dargi un sarezgiti.

Sataisisu un braukasu ikdiena. Ar e30 vai pirmo Golfu? Uz darbu sastregumos? Nopietni? Protams, ne.

Turesu garaza un izbrauksu brivdienas. Vasara pie +30 bez klimatkontroles? Cik daudz ir to vasaras brivdienu, kad ir laiks braukat apkart, tapat vien, ar sterilu Ford Sierra? Ar sievu un berniem lidzi?

Uztunesu dzineju, saliksu sporta piekari, resnos stabilizatorus, pusslikus... Un? Gazisi "Minisoseja"? Drifta? Dragreisa? Ar savu originalu "muha nejeblas" Porsche 968?

Vobsem viena lieta ir skatities datora ekrana uz bildem un cenam izsoles, pavisam kaut kas cits nodarboties ar to savu sapnu masinu.
Offline
edzulis
04. Jan 2015, 05:25 #814

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

kāds tev motors tam r129?
Offline
Redliner
04. Jan 2015, 09:28 #815

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: Cadillac

Man šķiet ekskluzīvāk par R129 ir A124, retāk sastopams.
Offline
elbee
04. Jan 2015, 10:57 #816

Kopš: 22. Sep 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 252

Braucu ar:


04 Jan 2015, 05:25:57 edzulis rakstīja:
kāds tev motors tam r129?



94. gada SL320 ar 5 robu karbu. Ja, nav 500tais, toties originali 80k km. Labi 500tie zem 10k euro nemedz but. Ja vel javed no arzemem, jaregistre, sanak tik dargi, ka stipri jadoma, vai ir to verts, jo 10~15k budzeta var nopirkt loti daudz dazadas interesantas masinas

[url=http://postimg.org/image/4viryjvnt/]
[/url]
Offline
elbee
04. Jan 2015, 11:09 #817

Kopš: 22. Sep 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 252

Braucu ar:


04 Jan 2015, 09:28:39 Redliner rakstīja:
Man šķiet ekskluzīvāk par R129 ir A124, retāk sastopams.


Nu nez, ta ir parasta 124 kupeja ar nonemtu jumtu, vieniga ekskluzivitate, ka reti sastopams, jo jaunus neviens nepirka, jo nevienam nepatika
Offline
Mizx
04. Jan 2015, 12:02 #818

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:


04 Jan 2015, 11:09:12 elbee rakstīja:

04 Jan 2015, 09:28:39 Redliner rakstīja:
Man šķiet ekskluzīvāk par R129 ir A124, retāk sastopams.


Nu nez, ta ir parasta 124 kupeja ar nonemtu jumtu, vieniga ekskluzivitate, ka reti sastopams, jo jaunus neviens nepirka, jo nevienam nepatika
Precizēšu — vienīgā ekskluzivitāte, ka Latvijā reti sastopams. Gandrīz 34000 eksemplāru mūsdienās ir daudz par daudz, lai skaitītos rets auto.

elbee, par 107 modeli gan laikam Tava gaumes lieta. Sauc par neglītu to, ko citi uzskatīja par izcilu, attiecīgi tas ir visilgāk nemainīti ražotais MB modelis. Ilgāks mūžs ir bijis 100-tajiem Pullman limuzīniem, ko izgatavoja tikai pēc pasūtījuma un G-klasēm, kas arī top sadarbībā un ir roku darbs. Lai gan pie mums gaume tiešām ir citāda kā pasaulē kopumā, te C140 cilvēkiem patīk, bet pasaulē tā skaitās totāla Daimler AG neveiksme un brāķis.
Offline
edzulis
04. Jan 2015, 12:11 #819

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


04 Jan 2015, 10:57:38 elbee rakstīja:

04 Jan 2015, 05:25:57 edzulis rakstīja:
kāds tev motors tam r129?



94. gada SL320 ar 5 robu karbu. Ja, nav 500tais, toties originali 80k km. Labi 500tie zem 10k euro nemedz but. Ja vel javed no arzemem, jaregistre, sanak tik dargi, ka stipri jadoma, vai ir to verts, jo 10~15k budzeta var nopirkt loti daudz dazadas interesantas masinas

[url=http://postimg.org/image/4viryjvnt/]
[/url]



Ļoti stilīgs variants par to naudu.
Offline
Spike
04. Jan 2015, 13:35 #820

Kopš: 04. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2146

Braucu ar: 13

Par G klasi : Auto ir ar statusu, tā ir Leģedenda, bet pa lielam tada grabaža, gan 350cdi, G Brabus un G63
Braucot tu zini ka ir liela uzmanība no apkartejiem, viņš ir brutāls un itka kruts, bet bezgala nekvalitativs un skaļš, komforts 0

Par C140 ja runa, ja auto ir laba stavoklī: viņš ir bezgala komfortabls, kluss un manevrīgs, drošs, visas viņa ekstras ir domātas priekš tevis: ļoti patikami braukt!
Protams ir savi mīnusi un varbūt viņš nav pats smukakais


Man šads auto ir Top 10



04 Jan 2015, 12:02:31 Mizx rakstīja:

04 Jan 2015, 11:09:12 elbee rakstīja:

04 Jan 2015, 09:28:39 Redliner rakstīja:
Man šķiet ekskluzīvāk par R129 ir A124, retāk sastopams.


Nu nez, ta ir parasta 124 kupeja ar nonemtu jumtu, vieniga ekskluzivitate, ka reti sastopams, jo jaunus neviens nepirka, jo nevienam nepatika
Precizēšu — vienīgā ekskluzivitāte, ka Latvijā reti sastopams. Gandrīz 34000 eksemplāru mūsdienās ir daudz par daudz, lai skaitītos rets auto.

elbee, par 107 modeli gan laikam Tava gaumes lieta. Sauc par neglītu to, ko citi uzskatīja par izcilu, attiecīgi tas ir visilgāk nemainīti ražotais MB modelis. Ilgāks mūžs ir bijis 100-tajiem Pullman limuzīniem, ko izgatavoja tikai pēc pasūtījuma un G-klasēm, kas arī top sadarbībā un ir roku darbs. Lai gan pie mums gaume tiešām ir citāda kā pasaulē kopumā, te C140 cilvēkiem patīk, bet pasaulē tā skaitās totāla Daimler AG neveiksme un brāķis.


-----------------

Рождённые в СССР


Offline
cirteejs
04. Jan 2015, 13:49 #821

Kopš: 22. Feb 2008

Ziņojumi: 612

Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L


04 Jan 2015, 13:35:36 Spike rakstīja:
Par G klasi : Auto ir ar statusu, tā ir Leģedenda, bet pa lielam tada grabaža, gan 350cdi, G Brabus un G63
Braucot tu zini ka ir liela uzmanība no apkartejiem, viņš ir brutāls un itka kruts, bet bezgala nekvalitativs un skaļš, komforts 0

Par C140 ja runa, ja auto ir laba stavoklī: viņš ir bezgala komfortabls, kluss un manevrīgs, drošs, visas viņa ekstras ir domātas priekš tevis: ļoti patikami braukt!
Protams ir savi mīnusi un varbūt viņš nav pats smukakais


Man šads auto ir Top 10

Spike, tu tik daudz raksti, bet tā arī nepasaki neko No offence, bet, manuprāt, argumenti ir sākumskolas līmenī

Un kas tieši ir domāts ar tekstu: "visas viņa ekstras ir domātas tieši tev"?
Tobiš tu to domāji kā drivers car un nav nekādu ekstru blakussēdošajam un aizmugurē sēdošajiem vai kā?

[ Šo ziņu laboja cirteejs, 04 Jan 2015, 13:50:06 ]

Offline
Spike
04. Jan 2015, 13:58 #822

Kopš: 04. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2146

Braucu ar: 13

Kad pabraukāsi ar jaunām un sapratīsi visas tas bezgala krutās ekstras!

-----------------

Рождённые в СССР


Offline
SpOrcMeN
04. Jan 2015, 13:58 #823

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

gashka ir mashina garigi slimiem cilvekiem, ja ta ir vieniga mashina tad vispar pilnigiem slimniekiem ))

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Mizx
04. Jan 2015, 13:59 #824

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:

Nja, G vērtējums arī neadekvāts. Auto radīts militāriem mērķiem un tāds arī palicis. Ja paliekot mīkstāku spilvenu zem dibena un auksta gaisa putēju kāds gaida komfortu, tad ir vienkārši stulbs. Par kvalitāti atkal jāiebilst — tam tiešām tā pati ritošā daļa kā tankam. Neko citu tajā kvalitatīvu neviens nekad nav paredzējis, jo zelta diegu izšuvums spilvenā zem pakaļas izdabājot arābu šeiham nav kvalitāte. Auto domāts mocīšanai smagos apstākļos, viss pārējais tam ir pārpratums.
Offline
Spok5
04. Jan 2015, 14:06 #825

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Manuprāt, ir pēdējais laiks iepirkt Mazģecu RX, uztaisīt vankelim kapremontu un iestūķēt šķūnī uz gadiem 10-15.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo