Online

Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
koijotss
22. May 2013, 06:44 #8041

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


21 May 2013, 23:37:31 derek rakstīja:

21 May 2013, 23:28:58 jaks rakstīja:
ir auto kam ir nepārtraukta cirkulācija caur salonu un ir kam elektrisks vārsts noslēdz. katram reduktors savādāk jāpieslēdz

varētu būt ka manā gadijumā ir tas elektroniskais vārsts
a kādi varianti tad savadāk pieslēgt?

kas par auto

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
koijotss
22. May 2013, 06:45 #8042

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


21 May 2013, 23:44:12 badmoon rakstīja:
Kas varētu būt pie vainas, ka braukājot mazus gabalus, mīcoties pa pilsētu, mierīgā tempā auto kaut ko tā kā raustās, negrib uz gāzi īsti strādāt utt. Atvelkot ~150 km pa šoseju, kādu laiku atkal viss ok.
A6 1999.g. 2.8

vainu sprauslas netīras , jeb aizdedzes sistēma

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
derek
22. May 2013, 08:30 #8043

Kopš: 10. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: alpine


22 May 2013, 06:44:01 koijotss rakstīja:

21 May 2013, 23:37:31 derek rakstīja:

21 May 2013, 23:28:58 jaks rakstīja:
ir auto kam ir nepārtraukta cirkulācija caur salonu un ir kam elektrisks vārsts noslēdz. katram reduktors savādāk jāpieslēdz

varētu būt ka manā gadijumā ir tas elektroniskais vārsts
a kādi varianti tad savadāk pieslēgt?

kas par auto


vectra b

vakardien pārliecinājos par to, jo uzslēdzu pečku karsto viss ok - reduktors karsts , viss notiekās

pārslēdzu uz auksto- pēc kāda laika pārslēdzās atpakaļ uz bendžu un reduktors ledains

Offline
Modjo
22. May 2013, 08:31 #8044

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Kads gudrinieks kaut ko nepareizi sabuvejis.
Tev dzese vispar ir limenis?

[ Šo ziņu laboja Modjo, 22 May 2013, 08:32:36 ]

Offline
derek
22. May 2013, 08:34 #8045

Kopš: 10. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: alpine


22 May 2013, 08:31:36 Modjo rakstīja:
Kads gudrinieks kaut ko nepareizi sabuvejis.
Tev dzese vispar ir limenis?


protams

a kā ir ar patēriņu ja gāžās iekša auksta gāze?
Offline
karlitto
22. May 2013, 09:04 #8046

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 836

Braucu ar: LUFTWAFFE, K3


21 May 2013, 23:26:04 derek rakstīja:
jautājums gāziniekiem
varētu tā būt, ka kamēr pečka nav pagriezta uz karsto , tosols uz pečku nemaz nepienāk
līdz ar to reduktors arī nesilst

ilgi brīnijos kapēc gāze paslēdzas pie 90 gradiem tikai

sanāca tā ka slēdzās tikai tad , kad motortelpa uzsildija temperatūras dačiku.
un gāza iekša aukstu gāzi.

un ja auksta gāze iet pa sprauslām tad pateriņš varētu būt kosmos?


pie pārāk zema dzesēšanas šķidruma līmeņa sistēmā šitā notiek...
Offline
derek
22. May 2013, 09:27 #8047

Kopš: 10. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: alpine


22 May 2013, 09:04:25 karlitto rakstīja:

21 May 2013, 23:26:04 derek rakstīja:
jautājums gāziniekiem
varētu tā būt, ka kamēr pečka nav pagriezta uz karsto , tosols uz pečku nemaz nepienāk
līdz ar to reduktors arī nesilst

ilgi brīnijos kapēc gāze paslēdzas pie 90 gradiem tikai

sanāca tā ka slēdzās tikai tad , kad motortelpa uzsildija temperatūras dačiku.
un gāza iekša aukstu gāzi.

un ja auksta gāze iet pa sprauslām tad pateriņš varētu būt kosmos?


pie pārāk zema dzesēšanas šķidruma līmeņa sistēmā šitā notiek...


saku jau , ka līmenis ir pat virs normas
Offline
Billy
22. May 2013, 09:50 #8048

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: E39


17 May 2013, 23:56:03 martins1111 rakstīja:

17 May 2013, 10:10:07 Uzmeteejs rakstīja:

17 May 2013, 09:48:41 edzulis rakstīja:
Da labi. KAs ir 1500ls, it īpaši uz dārgu auto, kur tie 1500ls ir teiksim 5-10% no auto vērtības, toties tev ir apziņa, ka tu vari pildīties ar benzīnam līdzvērtīgu degvielu zem 40 saņi L, pie tam, iespējams, iegūstot papildus jaudu. Nākošajam auto, ja likšu gāzi, noteikti šķidro.


+1 teiksim perkot jaunu auto izdevigaak saanak njemt benzinu un uzlikt 5 paaudzi, neka njemt dizeli. Dizeliem ceena videji par 2500ls vienmer ir augstaka.


Un jaunaa auto garantija saglabaajaas???


Var but kads vairak zin...Zinu ka VWagenisti karstene garnatiju uzreiz atsaka ja sagaze bet Toyotas dileri atstaj.Zinu ka si iemesla del ir uznemums kas nakamas masinas nenems del si iemsela un vel del ta ka serviss uz garnatijas masinu tur atstois-jaunam golf no sakta gala sajugs ne ta strada,dzirdamas skanas...neizspiez ko ka vajag..cik dots tad nekas netiek darits ka ari mainas masinu nav.
Offline
derek
23. May 2013, 09:22 #8049

Kopš: 10. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: alpine

55l balons
ielīda 43l
nevajadzētu ielīst nedaudz vairāk?
lukoil
Offline
rumpis
23. May 2013, 09:39 #8050

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 734

Braucu ar: Etalonu


23 May 2013, 09:22:15 derek rakstīja:
55l balons
ielīda 43l
nevajadzētu ielīst nedaudz vairāk?
lukoil

Normāli. Man 60L balonā parasti iepūšas 47L. Statoilā 1x iepūtu 57 vai 58L. Tur gan vairs nepildos
Offline
mats
23. May 2013, 09:44 #8051

Kopš: 21. Mar 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 896

Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli

Viss ir normāli,ja rēķina ,ka balonam ir japaliek 20% tukšam uzpildot. Tas ir, var uzpildīt tik 80% no kopējā tilpuma,tā tev nav benzīnbāka ,ka var uzpildīt lidz lūpai.
Offline
kkas
23. May 2013, 09:58 #8052

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9335

Braucu ar: Alfu

man liekas tur ir 100 un viens iemesls cik var iepildīt, sākot ar to ka ir katrs tanks spiež ar savu spiedienu un beidzot ar to ka balonu tukšu nevar izbraukt. tukšu rāda,kad spiediens nepietiek, bet kkāds atlikums paliek. ja jūs pildat netukšā balonā un nerēķinat pēc pilnas bākas principa, tad vispār nav jēgas diskutēt. cik esmu rēķinājis dažādos tankos ar pilnas bākas metodi, tad vienmēr uz 100km patēriņš ir konsekvents,tā kā tankos ar uzksaiti viss ok. pārsvārā pildos lukoilā.
Online
australia
23. May 2013, 11:00 #8053

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem


21 May 2013, 23:26:04 derek rakstīja:
jautājums gāziniekiem
varētu tā būt, ka kamēr pečka nav pagriezta uz karsto , tosols uz pečku nemaz nepienāk
līdz ar to reduktors arī nesilst

ilgi brīnijos kapēc gāze paslēdzas pie 90 gradiem tikai

sanāca tā ka slēdzās tikai tad , kad motortelpa uzsildija temperatūras dačiku.
un gāza iekša aukstu gāzi.

un ja auksta gāze iet pa sprauslām tad pateriņš varētu būt kosmos?

Nezinu, kas tev par sistēmu, bet parasti gāzes dators ieslēdz gāzi tikai tad, kad reduktorā ir pietiekams siltums.
Ja bija OK ziemā ar ieslēgtu pečku, bet vasarā ar izslēgtu pečku nav OK, tad gāzinieks ne tur būs reduktoru pievienojis
Offline
derek
23. May 2013, 11:10 #8054

Kopš: 10. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: alpine

a kā ir ar patēriņu, ja caur sprauslām gāžas šķidra gāze nevis gazveida?
Offline
kkas
23. May 2013, 12:22 #8055

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9335

Braucu ar: Alfu


23 May 2013, 11:10:15 derek rakstīja:
a kā ir ar patēriņu, ja caur sprauslām gāžas šķidra gāze nevis gazveida?

sprauslas tev vienkārši izbeigsies. gāze iztvaikojot rada aukstumu. sasals tev viss un sprauslas lupatās.
Online
rihardsv
23. May 2013, 12:57 #8056

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1821

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


22 May 2013, 09:50:21 Billy rakstīja:

17 May 2013, 23:56:03 martins1111 rakstīja:

17 May 2013, 10:10:07 Uzmeteejs rakstīja:

17 May 2013, 09:48:41 edzulis rakstīja:
Da labi. KAs ir 1500ls, it īpaši uz dārgu auto, kur tie 1500ls ir teiksim 5-10% no auto vērtības, toties tev ir apziņa, ka tu vari pildīties ar benzīnam līdzvērtīgu degvielu zem 40 saņi L, pie tam, iespējams, iegūstot papildus jaudu. Nākošajam auto, ja likšu gāzi, noteikti šķidro.


+1 teiksim perkot jaunu auto izdevigaak saanak njemt benzinu un uzlikt 5 paaudzi, neka njemt dizeli. Dizeliem ceena videji par 2500ls vienmer ir augstaka.


Un jaunaa auto garantija saglabaajaas???


Var but kads vairak zin...Zinu ka VWagenisti karstene garnatiju uzreiz atsaka ja sagaze bet Toyotas dileri atstaj.Zinu ka si iemesla del ir uznemums kas nakamas masinas nenems del si iemsela un vel del ta ka serviss uz garnatijas masinu tur atstois-jaunam golf no sakta gala sajugs ne ta strada,dzirdamas skanas...neizspiez ko ka vajag..cik dots tad nekas netiek darits ka ari mainas masinu nav.


Honda garantiju atstāj

Bet teorētiski, ja sagāze auto, tad garantija varētu nedarboties uz motoru vai kaut ko citu, saistībā ar gāzi, bet ja kaut kas notiek piekarē, sāk brukt DSG(tas ir normāli), vai vēl kaut kas, tad garantiju nemaz nevar atteikt
Offline
Modjo
23. May 2013, 14:12 #8057

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Vai tad viss ir tik slikti? Ir jau arī ražotāji, kuru modeļiem gāzes sprauslām ir paredzētas vietas. Atliek tikai ieurbties. Man paziņam Toyotā piedāvāja likt iekārtu, Fords arī piedāvā, Kia arī. Drīzāk nepiedāvā tie garantiju, kuru paši vai pašu sadarbības partneri neliek
Offline
akuts
23. May 2013, 22:26 #8058

Kopš: 14. Dec 2010

Ziņojumi: 29

Braucu ar: zaļo pūķi

Kas varētu būt pa vainu, ja pārslēdzoties uz gāzi mašīnai noraustas apgriezieni?
Kā arī mēdz smirdēt pēc gāzes gan ārpusē, gan piešķiļot iesit aromātu salonā.
Offline
Modjo
23. May 2013, 22:38 #8059

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Iespejams, ka kaut kur kaut kas nesadeg. Kad sveces mainitas un spoles parbauditas. Iemesli var but ari saistiti ar instalaciju.
Offline
elmolv
23. May 2013, 22:40 #8060

Kopš: 03. Apr 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 130

Braucu ar: e39

ar auto gāzi esmu saskāries caur hondu cr-v, ieliku iekārtu pa 300ls, kaut kāda īpašā bija vajadzīga, bet savu atpelniju, nobraukāju aptuveni 3 gadus, nekas neplīsa un trešajā gadā nopārdevu, uzskatu, ka tā ir tīrākā laimes spēle, paveiksies- ies, nepaveiksies- maksāsi remontos.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo