Online

Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
Driver
05. Feb 2011, 23:50 #8041

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Nevelos iedzilinaties bezjedzigas diskusijas, bet ar normalu degvielu un biki veiksmes m57 var noripot veicot tik apkopes 500-700kkm
nezkapec esmu netisham pamanijis, ka dazam labam e39 ir nobraukums ar 8 pirmo skaitli...
Bet vizuali auto + - ir lidzigs pareji citiem ar 220kkm

nobrauktus dizeljus perk tikai bagati mazohisti vai vienkarshi muljki.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
06. Feb 2011, 00:05 #8042

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Problema ir tajaa, ka musu zeme cilveki nesaprot, ka jebkura auto ir jaliek ieksha nauda. Kad autinja par 20k jaieliek 2k ieksha, tad ir sashutushi kapec taa un tas nav normali, jo auto ir tak jauns, mazlietots (mazpistenis).
Bet kad transportlidzekli par 1k ir jaieliek 2k, tad ir veljovairak sashutushi un fraze ir "tas ir stulbi, jo auto maksa mazak"

jebkura gadijuma ir velme max iepist kapeiku un izvairities no remonta...

Tapec ari bljauj, ka tas ir suuc un tas, bet labs auto ir tas, kas neprasa ieguldijumus, jo vainu ir tik prasts un neplist, vai ir tads brinums, ka nevienam tads nav vajadzigs un tapec nobraukums ir mazs, jo visi saprotot kljudu megina no vinja atbrivoties, nevis max ilgi priecigi lietot to un izbaudot auto kamer tas nesak birt un tikai tad no vinja megina atbrivoties...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Ch
06. Feb 2011, 01:03 #8043

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


05 Feb 2011, 11:41:01 Ch rakstīja:

03 Feb 2011, 19:57:07 Ch rakstīja:
čoms lūdza pajautāt - Kur varētu būt vaina, ja sūdīgi sledzās robi manuālajai kārbai? Tjipa ar līdz galam izspiestu sajūgu neiet robā iekšā, savukārt, uzgāzējot slēdzas ok! Ar auto jābrauc kā ar kamazu, ar starpgāzi. Sinhonizātori, sajūga izspiedējcilindrs, kkas cits..?
Auto e39 535i manual


up! sajūgs var tur būt pie vainas, ka tjipa neizspiež līdz galam?
Offline
jedimindtricks
06. Feb 2011, 01:15 #8044

Kopš: 30. Jul 2009

Ziņojumi: 126

Braucu ar:


05 Feb 2011, 23:41:29 Araajz rakstīja:

05 Feb 2011, 23:21:08 Spiderman rakstīja:
Nu es nu gan neteiktu ka bmw 3.0 dīzelis ir slikts motors...Viens no labākajiem bmw dzinējiem un ja jau tik slikti tie bmw dīzeļi tad kāpēc citi ražotāji vēl aizvien izvēlās bmw dzinējus!?

A iet viņš pāri 300 000 vai pāri 600 000 km? Skuju! nekas neiet, klājās nost viss pēc kārtas! Ne nu kārbas iet, ne nu dzinēji? Tāpēc pilnībā piekrītu Black_Russian lietotāja viedoklim, ka jāņem benžā, jo dīzelis bembim sūkā!!! Tik daudz visādu ahūna gudru posmu sabūvēts, ka visus tik spēj labot. Un par to ņemšanu p1stu vai nenop1stu - fanātu atbilde, jei bogu mēs paņēmām māsai 95. gada Mondeo ar kuru 2x nedēļā braukāja pēc precēm 400km. Mēs paņēmām ar 300 000 nobraukmu jau tad, tagad vēl 400 000 virsū, vienīgais kas darīts - veiktas apkopes, mainītas sveces un labota turbīna!
un šodien mēs arī esam izbraukumā ar to vāgenu - i nava ni vaine, iet kā pulkstenis
BMW dīzelis ir uz ko tādu spējīgs? skuju!!! Lab, mans npistenis lūzt visu laiku, bet kādēļ tad arī citiem BMW dīzeļiem ir problēmas?


nu es nepiekritīšu

zinu cilvēku kurš ar slaveno e39 2.5 tds`u - nopirka auto ar 20k km(kad viņš bija jauns tobiš) nobraukumu un pats norulēja +350 k pa pāris gadiem, un motoram ārpuskārtas remontus(sprauslas,fēns un taml) tā arī nekad nevajadzēja veikt

Kā viņam tas izdevās? Jo viņš nekad nav iepisis nevienu kapeiku uz apkopēm, remontiem un taml.
Motors iet ļoti labi vēl šobalt dien nu jau ar 400+ nobraukumu, nu jau cita īpašnieka rokās

Beidziet normālos auto liet transformatoru eļļu, pirkt lētāko pieejamo motoreļļu no tuvējā kaktu kantora un citu huiņu taisīt un ilgtermiņā paši nevajadzēs pēc tam čikstēt ka tas sūds un tas sūds

:dizel_kapiekpisēji_bish_kretinē: :atmobenzinftw:
Offline
RedCap
06. Feb 2011, 01:18 #8045

Kopš: 11. Mar 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 124

Braucu ar: Sarkanu e36 ar 2.5i enginu



05 Feb 2011, 17:20:27 Ch rakstīja:

05 Feb 2011, 16:50:20 RedCap rakstīja:
Kas vajadzigs veel mainiit ja grib uzlikt m20 sparatu uz m50 motoru?


spararats, sajūga komplekts, bendikss/starteris no m20..


Ok paldies
Offline
Driver
06. Feb 2011, 01:31 #8046

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tadi kaa tavs coms ljaudis ir maz.
(vecus) Dizeljus perk tie, kas patiesiba nemaz nevar ajauties auto, vai to dara ar kretidiestazu starpniecibu.

Ja cilveks var noskaitit 10k un vairak (savas naudas) par auto, tad parasti ari nav problemas atrast naudu ekspluatacijai un remontiem.
Bet ja perkot auto budzets ir 2-3k eiro (un ja vel ne sava nauda), tad pirkt vecu dizeli ir
ir slimi fanati, kas var nopirkt mirushu 540 un ielikt vinja vel tikpat, bet tas kas perk vecu tds par 700ls nekad nebus vinja gatavs ielikt 1500ls...

06 Feb 2011, 01:15:30 jedimindtricks rakstīja:

05 Feb 2011, 23:41:29 Araajz rakstīja:

05 Feb 2011, 23:21:08 Spiderman rakstīja:
Nu es nu gan neteiktu ka bmw 3.0 dīzelis ir slikts motors...Viens no labākajiem bmw dzinējiem un ja jau tik slikti tie bmw dīzeļi tad kāpēc citi ražotāji vēl aizvien izvēlās bmw dzinējus!?

A iet viņš pāri 300 000 vai pāri 600 000 km? Skuju! nekas neiet, klājās nost viss pēc kārtas! Ne nu kārbas iet, ne nu dzinēji? Tāpēc pilnībā piekrītu Black_Russian lietotāja viedoklim, ka jāņem benžā, jo dīzelis bembim sūkā!!! Tik daudz visādu ahūna gudru posmu sabūvēts, ka visus tik spēj labot. Un par to ņemšanu p1stu vai nenop1stu - fanātu atbilde, jei bogu mēs paņēmām māsai 95. gada Mondeo ar kuru 2x nedēļā braukāja pēc precēm 400km. Mēs paņēmām ar 300 000 nobraukmu jau tad, tagad vēl 400 000 virsū, vienīgais kas darīts - veiktas apkopes, mainītas sveces un labota turbīna!
un šodien mēs arī esam izbraukumā ar to vāgenu - i nava ni vaine, iet kā pulkstenis
BMW dīzelis ir uz ko tādu spējīgs? skuju!!! Lab, mans npistenis lūzt visu laiku, bet kādēļ tad arī citiem BMW dīzeļiem ir problēmas?


nu es nepiekritīšu

zinu cilvēku kurš ar slaveno e39 2.5 tds`u - nopirka auto ar 20k km(kad viņš bija jauns tobiš) nobraukumu un pats norulēja +350 k pa pāris gadiem, un motoram ārpuskārtas remontus(sprauslas,fēns un taml) tā arī nekad nevajadzēja veikt

Kā viņam tas izdevās? Jo viņš nekad nav iepisis nevienu kapeiku uz apkopēm, remontiem un taml.
Motors iet ļoti labi vēl šobalt dien nu jau ar 400+ nobraukumu, nu jau cita īpašnieka rokās

Beidziet normālos auto liet transformatoru eļļu, pirkt lētāko pieejamo motoreļļu no tuvējā kaktu kantora un citu huiņu taisīt un ilgtermiņā paši nevajadzēs pēc tam čikstēt ka tas sūds un tas sūds

:dizel_kapiekpisēji_bish_kretinē: :atmobenzinftw:



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
DODmanSOJU
06. Feb 2011, 11:09 #8047

Kopš: 17. Jun 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 88

Braucu ar: mk2 1.8t un Corrado USDM G60

Sveki spečuki!

Varbūt kāds zin, kas jādara magnetolai(Reverse RDS), ja tš strādā normāli, tad ja auto nekustās, bet tiklīdz sāk braukt, tā minimālais atskaņošanas skaļums ir ĻOTI skaļš. Esmu dzirdējis, ka var uzstādīt kkādu minimālo atska
nošanas skaļumu braucot, bet mani tad interesētu, kā to var atcelt??

Magnetolas bilde ->
Offline
psih-arno
06. Feb 2011, 12:28 #8048

Kopš: 05. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2415

Braucu ar: e21, e36 332, e92 335, 944 s2

Ir, piemēram, jauni bremžu kluči ar kodu 481-20687 un 481-20776(uzskaites kods uz kastes). Kāds varbūt zin, kuram katalogam šie varētu būt piederīgi?

Pēc kodiem atrodu kaut kādus rezultātus interneta rezerves daļu veikalos, bet interesē oriģinālais katalogs ar pilnu sarakstu.

-----------------

Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings.
Offline
Ch
06. Feb 2011, 12:34 #8049

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


06 Feb 2011, 12:28:37 psih-arno rakstīja:
Ir, piemēram, jauni bremžu kluči ar kodu 481-20687 un 481-20776(uzskaites kods uz kastes). Kāds varbūt zin, kuram katalogam šie varētu būt piederīgi?

Pēc kodiem atrodu kaut kādus rezultātus interneta rezerves daļu veikalos, bet interesē oriģinālais katalogs ar pilnu sarakstu.


Mersim 220D, 230GE un 200E

http://www.google.lv/search?hl=lv&q=481-206...amp;aql=&oq=
Offline
psih-arno
06. Feb 2011, 12:40 #8050

Kopš: 05. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2415

Braucu ar: e21, e36 332, e92 335, 944 s2


06 Feb 2011, 12:34:22 Ch rakstīja:

06 Feb 2011, 12:28:37 psih-arno rakstīja:
Ir, piemēram, jauni bremžu kluči ar kodu 481-20687 un 481-20776(uzskaites kods uz kastes). Kāds varbūt zin, kuram katalogam šie varētu būt piederīgi?

Pēc kodiem atrodu kaut kādus rezultātus interneta rezerves daļu veikalos, bet interesē oriģinālais katalogs ar pilnu sarakstu.


Mersim 220D, 230GE un 200E

http://www.google.lv/search?hl=lv&q=481-206...amp;aql=&oq=

Jā, bet man nepieciešams atrast oriģinālo katalogu, kur ir arī visi citi kodi, nevis linku uz interneta veikalu.

[ Šo ziņu laboja psih-arno, 06 Feb 2011, 12:40:36 ]



-----------------

Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings.
Offline
Marta_22
06. Feb 2011, 12:58 #8051

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

Man te tāda problēma, tuvinot roku motortelpā pie svečvadiem dabūn pa knaģiem un tukšgaitā ik pa mirklim pazūd kāds cilindrs uzdodo gāzi virsū vai arī pēc kādā laika tā problēma pazūd uz kādām pāris nedēļam un tagad atkal parādijās. Tā tad kirdik ir svečvadiem? Jo iepriekšējam auto večvadu varēja mierīgi noņemt nost pie ieslēgta dzinēj un iekams pirkstu akurāt nebāzā tajā caurumā tikmēr pa knaģiem nevarēja dabūt.
Offline
Zinchux
06. Feb 2011, 13:43 #8052

Kopš: 18. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 814

Braucu ar: un reizēm arī bez.


05 Feb 2011, 23:21:31 SMOT rakstīja:
Kurā vietā ir tas kods? Diskas iekšpusē?

Jā, iekšpusē.
Offline
Driver
06. Feb 2011, 13:58 #8053

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

atrakais risinajums bus nokniebt vienu vadu, jo procis iet sviestaa. Teoretiski pareizais butu mainit aparatam proci, bet tas nebus ta verts (finansiali)

06 Feb 2011, 11:09:52 DODmanSOJU rakstīja:
Sveki spečuki!

Varbūt kāds zin, kas jādara magnetolai(Reverse RDS), ja tš strādā normāli, tad ja auto nekustās, bet tiklīdz sāk braukt, tā minimālais atskaņošanas skaļums ir ĻOTI skaļš. Esmu dzirdējis, ka var uzstādīt kkādu minimālo atska
nošanas skaļumu braucot, bet mani tad interesētu, kā to var atcelt??

Magnetolas bilde ->



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Lauriko
06. Feb 2011, 13:59 #8054

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


06 Feb 2011, 12:58:29 Marta_22 rakstīja:
Man te tāda problēma, tuvinot roku motortelpā pie svečvadiem dabūn pa knaģiem un tukšgaitā ik pa mirklim pazūd kāds cilindrs uzdodo gāzi virsū vai arī pēc kādā laika tā problēma pazūd uz kādām pāris nedēļam un tagad atkal parādijās. Tā tad kirdik ir svečvadiem? Jo iepriekšējam auto večvadu varēja mierīgi noņemt nost pie ieslēgta dzinēj un iekams pirkstu akurāt nebāzā tajā caurumā tikmēr pa knaģiem nevarēja dabūt.

Protams ka janomaina svečvadi!
Offline
Martinsse
06. Feb 2011, 14:04 #8055

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2444

Braucu ar: Turbo Cosworth

Kurš no šejieniešiem strādā Ulbrokas R1 riepu servisā? PM

[ Šo ziņu laboja Martinsse, 06 Feb 2011, 14:04:28 ]

Offline
roliks
06. Feb 2011, 14:28 #8056

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2773

Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**


06 Feb 2011, 12:28:37 psih-arno rakstīja:
Ir, piemēram, jauni bremžu kluči ar kodu 481-20687 un 481-20776(uzskaites kods uz kastes). Kāds varbūt zin, kuram katalogam šie varētu būt piederīgi?

Pēc kodiem atrodu kaut kādus rezultātus interneta rezerves daļu veikalos, bet interesē oriģinālais katalogs ar pilnu sarakstu.


izskatās pēc bap`a kodiem, koivunen`ā met ārā šitos kodus

481-20687:
MERCEDES-BENZ 180 1.8 1.1993 - 5.2000
MERCEDES-BENZ 190 2.0 1.1982 - 12.1984
MERCEDES-BENZ 190 2.0 1.1985 - 12.1993
MERCEDES-BENZ 190D 2.0 D 1.1984 - 12.1993
MERCEDES-BENZ 190D 2.5 D 1.1985 - 12.1993
MERCEDES-BENZ 190E 1.8 1.1990 - 12.1993
MERCEDES-BENZ 190E 2.0 1.1982 - 12.1984
MERCEDES-BENZ 190E 2.0 1.1985 - 12.1993
MERCEDES-BENZ 190E 2.3 1.1985 - 12.1992
MERCEDES-BENZ 190E 2.3 9.1986 - 8.1991
MERCEDES-BENZ 190E 2.6 1.1987 - 12.1991
MERCEDES-BENZ 190E 2.6 9.1986 - 8.1993
MERCEDES-BENZ 200 2.0 1.1993 - 5.2000
MERCEDES-BENZ 200D 2.0 D 1.1994 - 12.1996
MERCEDES-BENZ 220 2.2 1.1993 - 12.1996
MERCEDES-BENZ 220CE 2.2 1.1993 - 12.1994
MERCEDES-BENZ 220D 2.2 D 1.1994 - 5.2000
MERCEDES-BENZ 250D 2.5 D 1.1994 - 5.2000
MERCEDES-BENZ 280 2.8 1.1993 - 5.2000

481-20776:
ALFA ROMEO Alfa 33 1.5 6.1983 - 12.1985
FIAT 131 Mirafiori 1.3 1.1974 - 12.1982
FIAT 131 Mirafiori 1.4 1.1981 - 12.1985
FIAT 131 Mirafiori 1.6 1.1981 - 12.1984
FIAT 131 Supermirafiori 1.4 1.1982 - 12.1985
FIAT 131 Supermirafiori 1.6 1.1978 - 12.1982
FIAT 131 Supermirafiori 1.6 1.1982 - 12.1984
FIAT 131 Supermirafiori 2.0 1.1982 - 12.1984
FIAT Panda 45 0.9 1.1980 - 12.1984
FIAT Panda 45 1.0 1.1986 - 12.1988
FIAT Regata 70 1.3 1.1984 - 12.1990
FIAT Regata 85 1.5 1.1984 - 12.1990
FIAT Ritmo 1.7 D 1.1980 - 12.1985
FIAT Ritmo 100 1.6 1.1985 - 12.1988
FIAT Ritmo 65 1.3 1.1980 - 12.1983
FIAT Ritmo 70 1.3 1.1983 - 12.1989
FIAT Ritmo 75 1.5 1.1979 - 12.1982
FIAT Ritmo 85 1.5 1.1985 - 12.1988
FIAT Ritmo 85 1.5 1.1979 - 12.1984
FIAT Uno 1.3 1.1985 - 12.1992
FIAT Uno 45 0.9 1.1983 - 12.1985
FIAT Uno 45 1.0 1.1985 - 12.1992
FIAT Uno 55 1.1 1.1983 - 12.1985
FIAT Uno 60 1.1 1.1983 - 12.1990
FIAT Uno 60 1.1 1.1991 - 12.1996
FIAT Uno 70 1.3 1.1983 - 12.1993
FIAT Uno 70 1.4 1.1989 - 12.1993
FIAT Uno 75 1.5 1.1990 - 12.1992
LANCIA Y 10 1.1 1.1991 - 12.1991
LANCIA Y 10 Fire 1.0 1.1985 - 12.1990
SEAT Ibiza 0.9 1.1989 - 12.1990
SEAT Ibiza 1.2 1.1985 - 12.1993
SEAT Ibiza 1.5 1.1985 - 12.1991
SEAT Ibiza 1.5 1.1988 - 12.1993
SEAT Malaga 1.2 1.1985 - 12.1991
SEAT Malaga 1.5 1.1985 - 12.1991
Offline
mozais
06. Feb 2011, 16:10 #8057

Kopš: 14. Mar 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1674

Braucu ar: e61 525d

nepieciešams uzzināt cik max. sedinajumu atsperem var uzlikt uz stock melnajiem bilstein amishiem e36 kupejai ar R17 lietajiem...
Offline
Ch
06. Feb 2011, 16:40 #8058

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


06 Feb 2011, 16:10:45 mozais rakstīja:
nepieciešams uzzināt cik max. sedinajumu atsperem var uzlikt uz stock melnajiem bilstein amishiem e36 kupejai ar R17 lietajiem...


kkur 45/35 max..
Offline
mozais
06. Feb 2011, 16:41 #8059

Kopš: 14. Mar 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1674

Braucu ar: e61 525d


06 Feb 2011, 16:40:02 Ch rakstīja:

06 Feb 2011, 16:10:45 mozais rakstīja:
nepieciešams uzzināt cik max. sedinajumu atsperem var uzlikt uz stock melnajiem bilstein amishiem e36 kupejai ar R17 lietajiem...


kkur 45/35 max..
tnx
Offline
matiicins
06. Feb 2011, 17:21 #8060

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli

Ja panelī degvielas līmenis staigā par aptuveni +/- 15 litriem, tad vienīgais kas var būt vainīgs ir pludiņš bākā? auto ir e34
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo