Online

Pašreiz BMWPower skatās 257 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Darba tirgus

AutorsZiņojums
Archy96
14. Jan 2011, 19:01 #8041

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


14 Jan 2011, 18:44:08 lietus rakstīja:

14 Jan 2011, 18:32:21 rosigais rakstīja:
Kurš no Jums ir mācījies par mašinbūves inženieri?

Es esmu.

Es arī
Offline
Srakans
14. Jan 2011, 19:02 #8042

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Ārvalstis piesaukt kā piemēru ir labi, bet šoreiz nederēs. Esmu studējis, tiesa gan ne pabeidzis un nekad arī nepabeigšu kokapstrādes inženierus.
Kokapstrādes katedrā praktiskajos darbos bija tā. Galdnieki pa labi, vidusskola un pārējie pa kreisi. Labie zāģē un ēvelē, kreisie pienes/aiznes dēļus un pēc tam saslauka skaidas. Ja pats neuzprasījās un nevēlējās, tad tā arī viss palika. Paši lieli un gudri, ko tur tādus vairs mācīt. Kas māk, tas māk, pārējie iztiks. Citāts no katedras vadītāja
Offline
lucky3
14. Jan 2011, 19:20 #8043

Kopš: 05. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 165

Braucu ar: Bembīti


14 Jan 2011, 19:01:28 Archy96 rakstīja:

14 Jan 2011, 18:44:08 lietus rakstīja:

14 Jan 2011, 18:32:21 rosigais rakstīja:
Kurš no Jums ir mācījies par mašinbūves inženieri?

Es esmu.

Es arī esmu ne tikai mācījies,bet ieguvis arī inženiera diplomu
Offline
_Eddy_
14. Jan 2011, 20:01 #8044

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1672

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’


14 Jan 2011, 10:32:05 BMW530 rakstīja:

14 Jan 2011, 10:30:00 Modricimus rakstīja:
nemāk neko citu darīt, kā pirkt/pārdot.

Ja taadi buutu, tad tas buutu labi.

Ir, bet vairs ne Latvijaa.
Offline
markelis
14. Jan 2011, 21:25 #8045

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12928

Braucu ar: eFku

lielaakaa probleema ir muusu studentu galvaas. ir jaasaprot ka pasham jaagrib maaciities. nevis dot rinkjii ka klubiem, koljiit mazinajaas un uz skolu iet ar apzinju - "vot te es esmu, maaciet mani".

man laikam ir paveicies, jo kad maacijos skolaa mums bij pilniibaa ekipeets gan kokapstraades gan metaalapstraades darbmaaciibas kabinets.

lai gan esmu jurists, zinu kas i virpa, svarka un iisteniibaa miiljaakais hobijs ir namdara darbi un galdnieciiba. ljoti patiik straadaat ar koku. un par to visu lielumlielais paldies darbmaaciibas skolotaajam kursh bij sava darba fanaats.
Offline
colonel
14. Jan 2011, 22:00 #8046

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 398

Braucu ar: mērci

Vai var tuvāk kurā gadā tas bija un kurš bija tas pasniedzējs kokapstrādes katedrā? Un ja jau tik interesanti izsakies tad pasaki lūdzu arī kapēc nepabeidzi?

14 Jan 2011, 19:02:06 Srakans rakstīja:
Ārvalstis piesaukt kā piemēru ir labi, bet šoreiz nederēs. Esmu studējis, tiesa gan ne pabeidzis un nekad arī nepabeigšu kokapstrādes inženierus.
Kokapstrādes katedrā praktiskajos darbos bija tā. Galdnieki pa labi, vidusskola un pārējie pa kreisi. Labie zāģē un ēvelē, kreisie pienes/aiznes dēļus un pēc tam saslauka skaidas. Ja pats neuzprasījās un nevēlējās, tad tā arī viss palika. Paši lieli un gudri, ko tur tādus vairs mācīt. Kas māk, tas māk, pārējie iztiks. Citāts no katedras vadītāja
Offline
Modrs
14. Jan 2011, 22:01 #8047

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


14 Jan 2011, 19:20:24 lucky3 rakstīja:

14 Jan 2011, 19:01:28 Archy96 rakstīja:

14 Jan 2011, 18:44:08 lietus rakstīja:

14 Jan 2011, 18:32:21 rosigais rakstīja:
Kurš no Jums ir mācījies par mašinbūves inženieri?




Es esmu.

Es arī esmu ne tikai mācījies,bet ieguvis arī inženiera diplomu



arī es esmu mācījies, un pabeidzis maģistrus

Un uzskatu, ka šajā sfērā nevar kkāds trulības ekonomistu absolvents objektīvi vadīt organizāciju. Es tak ar savu izglītību neiešu trenkāt juristus, notārus vai būvinženierus. Bet bLatvijā jau pierasts, ka veterinārārsts var būt aizsardzības ministrs un tādā garā

Par katru sfēru ir jāzin līdz pašiem pamatiem, kaut vai tam pašam pārdevējam, kas pārdod dajebko. Viņam ir jāzin uzbūve utt. Vismaz pašam ļoti tracina, ja kāds jefiņš nezin lietas un brauc pa ausīm pilnā nopietnībā!

[ Šo ziņu laboja Modricimus, 14 Jan 2011, 22:02:59 ]

Offline
krishus_1
14. Jan 2011, 22:35 #8048

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's

to lietus

Nezinu no kurienes Tev tāds viedoklis, bet mūsu uzņēmumā viss notiek pilnīgi pretēji tevis šeit rakstītajam

Ja runājam par servisu, tad to jau daudzus gadus veiksmīgi vada cilvēki, kuri tur pat ir sākuši, kā mehāniķi (un pilnīgi visi- sākot ar tehnisko direktoru- līdz pat maiņu meistariem) Ir, protams bijuši gadījumi (senāk), kad no malas tiek paņemti "izcili vadītāji" , bet tas viss ir beidzies ar + vēl sadirstas attiecības ar dažiem klientiem, tieši nekompetences dēļ.

Un par skolu absolventiem arī galīgi nevaru piekrist. Mēs jau ntos gadus ņemam praksē džekus no RVT, RTĢ un tml. mācību iestādēm un tas zināšanu līmenis pa lielam ir OK priekš 18 gadīga džeka Pamatzināšanas jau nu tur ieliek A nianses iemācam mēs paši un rezultātā arī
izaug tas speciālists- ko daudzi cer sagaidīt no skolu izlaidumiem, bet diemžēl daudzi DD un arī šeit postētāji to nesaprot...
Pie kam daudzi bijušie praktikanti uz šo dienu jau ir labi un pieprasīti mehāniķi

Un par ārvalstu tehn. skolām un ārvalstu mehāniķiem arī man ir pilnīgi pretēja pieredze. Piemēram pie mums atbrauca kolēģi no zviedru servisa un nespēja iebraukt- kā tas var būt, ka cilvēks, kurš tikko regulēja sparuslas, vnk paņem metināmo un sāk metināt...

p.s. un mūsu uzņēmums galīgi nav kaktu kantoris

[ Šo ziņu laboja krishus_1, 14 Jan 2011, 22:38:16 ]

Offline
Bagio
14. Jan 2011, 22:45 #8049

Kopš: 30. Aug 2005

Ziņojumi: 1427

Braucu ar: V8, 954ccm


14 Jan 2011, 22:35:41 krishus_1 rakstīja:
to lietus

Nezinu no kurienes Tev tāds viedoklis, bet mūsu uzņēmumā viss notiek pilnīgi pretēji tevis šeit rakstītajam

Ja runājam par servisu, tad to jau daudzus gadus veiksmīgi vada cilvēki, kuri tur pat ir sākuši, kā mehāniķi (un pilnīgi visi- sākot ar tehnisko direktoru- līdz pat maiņu meistariem) Ir, protams bijuši gadījumi (senāk), kad no malas tiek paņemti "izcili vadītāji" , bet tas viss ir beidzies ar + vēl sadirstas attiecības ar dažiem klientiem, tieši nekompetences dēļ.

Un par skolu absolventiem arī galīgi nevaru piekrist. Mēs jau ntos gadus ņemam praksē džekus no RVT, RTĢ un tml. mācību iestādēm un tas zināšanu līmenis pa lielam ir OK priekš 18 gadīga džeka Pamatzināšanas jau nu tur ieliek A nianses iemācam mēs paši un rezultātā arī
izaug tas speciālists- ko daudzi cer sagaidīt no skolu izlaidumiem, bet diemžēl daudzi DD un arī šeit postētāji to nesaprot...
Pie kam daudzi bijušie praktikanti uz šo dienu jau ir labi un pieprasīti mehāniķi

Un par ārvalstu tehn. skolām un ārvalstu mehāniķiem arī man ir pilnīgi pretēja pieredze. Piemēram pie mums atbrauca kolēģi no zviedru servisa un nespēja iebraukt- kā tas var būt, ka cilvēks, kurš tikko regulēja sparuslas, vnk paņem metināmo un sāk metināt...

p.s. un mūsu uzņēmums galīgi nav kaktu kantoris


SCANIA Latvia?
Offline
krishus_1
14. Jan 2011, 22:45 #8050

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's

Starp citu, meklējam autoelekriķi darbam kravas a/m servisā Liepājā Visi papildus jautājumi un kontakti caur PM
Offline
krishus_1
14. Jan 2011, 22:46 #8051

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


14 Jan 2011, 22:45:10 Bagio rakstīja:

14 Jan 2011, 22:35:41 krishus_1 rakstīja:
to lietus

Nezinu no kurienes Tev tāds viedoklis, bet mūsu uzņēmumā viss notiek pilnīgi pretēji tevis šeit rakstītajam

Ja runājam par servisu, tad to jau daudzus gadus veiksmīgi vada cilvēki, kuri tur pat ir sākuši, kā mehāniķi (un pilnīgi visi- sākot ar tehnisko direktoru- līdz pat maiņu meistariem) Ir, protams bijuši gadījumi (senāk), kad no malas tiek paņemti "izcili vadītāji" , bet tas viss ir beidzies ar + vēl sadirstas attiecības ar dažiem klientiem, tieši nekompetences dēļ.

Un par skolu absolventiem arī galīgi nevaru piekrist. Mēs jau ntos gadus ņemam praksē džekus no RVT, RTĢ un tml. mācību iestādēm un tas zināšanu līmenis pa lielam ir OK priekš 18 gadīga džeka Pamatzināšanas jau nu tur ieliek A nianses iemācam mēs paši un rezultātā arī
izaug tas speciālists- ko daudzi cer sagaidīt no skolu izlaidumiem, bet diemžēl daudzi DD un arī šeit postētāji to nesaprot...
Pie kam daudzi bijušie praktikanti uz šo dienu jau ir labi un pieprasīti mehāniķi

Un par ārvalstu tehn. skolām un ārvalstu mehāniķiem arī man ir pilnīgi pretēja pieredze. Piemēram pie mums atbrauca kolēģi no zviedru servisa un nespēja iebraukt- kā tas var būt, ka cilvēks, kurš tikko regulēja sparuslas, vnk paņem metināmo un sāk metināt...

p.s. un mūsu uzņēmums galīgi nav kaktu kantoris


SCANIA Latvia?

Offline
Driver
14. Jan 2011, 22:51 #8052

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

atkal biki garam. Ja elektronikas inzenieris izstrada vadibu programmejamam darba galdam, tad jasak ar to, ka vinjs iemacas lietot "staljina virpu", nu ne kjert simtdaljas, bet pa lielam, lai butu sajega. Kad to iemacijies, tad var ari kerties pie pilnvertiga sava darba modernakas iekartas izstrade.

Tas tapat ka dzinejas vadibas sistemas inzenierim ir perfekti japarzin mehaniska dalja un visi procesi un blakusprocesi, kas notiek dzineja.

Bet ja par vaditaju razoshanas uznuemuma ir kreslapirdejs pec augstskolas ar "biznesmenja teoriju", kas nav pabijis razosanaa, tad bus pilniga zopa....

14 Jan 2011, 15:24:39 Archy96 rakstīja:

14 Jan 2011, 15:20:40 91 rakstīja:

14 Jan 2011, 15:15:58 Archy96 rakstīja:

Tam es piekrītu, dažs labs RTU maģistrants tehniskajos novirzienos pat ar virpu apieties nemāk, inženieri saucās


Tas nav tik viennozīmīgi.
Ne jau visiem inženieriem ir jāmāk ar virpu rīkoties. Ir taču, piemēram, elektronikas inženieri, kuriem tas nav vajadzīgs.

Es to paņēmu vienkārši kā piemēru.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Andic
15. Jan 2011, 18:54 #8053

Kopš: 16. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2933

Braucu ar: foliju pa zobiem


14 Jan 2011, 22:35:41 krishus_1 rakstīja:
.......Piemēram pie mums atbrauca kolēģi no zviedru servisa un nespēja iebraukt- kā tas var būt, ka cilvēks, kurš tikko regulēja sparuslas, vnk paņem metināmo un sāk metināt...

p.s. un mūsu uzņēmums galīgi nav kaktu kantoris

sveiciens no MAL
Offline
kalmens
17. Jan 2011, 18:18 #8054

Kopš: 01. Oct 2007

Ziņojumi: 12271

Braucu ar: kartupeļiem bagāžniekā

varbūt kādam noder nāc strādāt

-----------------
Offline
tomick
17. Jan 2011, 18:40 #8055

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D


14 Jan 2011, 22:51:43 Driver rakstīja:
atkal biki garam. Ja elektronikas inzenieris izstrada vadibu programmejamam darba galdam, tad jasak ar to, ka vinjs iemacas lietot "staljina virpu", nu ne kjert simtdaljas, bet pa lielam, lai butu sajega. Kad to iemacijies, tad var ari kerties pie pilnvertiga sava darba modernakas iekartas izstrade.

Tas tapat ka dzinejas vadibas sistemas inzenierim ir perfekti japarzin mehaniska dalja un visi procesi un blakusprocesi, kas notiek dzineja.

Bet ja par vaditaju razoshanas uznuemuma ir kreslapirdejs pec augstskolas ar "biznesmenja teoriju", kas nav pabijis razosanaa, tad bus pilniga zopa....

14 Jan 2011, 15:24:39 Archy96 rakstīja:

14 Jan 2011, 15:20:40 91 rakstīja:

14 Jan 2011, 15:15:58 Archy96 rakstīja:

Tam es piekrītu, dažs labs RTU maģistrants tehniskajos novirzienos pat ar virpu apieties nemāk, inženieri saucās


Tas nav tik viennozīmīgi.
Ne jau visiem inženieriem ir jāmāk ar virpu rīkoties. Ir taču, piemēram, elektronikas inženieri, kuriem tas nav vajadzīgs.

Es to paņēmu vienkārši kā piemēru.



Diezvai izcils traktorists varēs veiksmīgi vadīt traktoru ražošanas rūpnīcu.

Tīri ražošanas vadītājam ir jābūt tehniskai izglītībai, bet visa uzņēmuma vadīšanai diezvai ar to pietiks. Protams ja runā par lielākiem uzņēmumiem, nevis servisu ar 20 darbiniekiem.
Offline
radiaators
17. Jan 2011, 18:47 #8056

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


17 Jan 2011, 18:18:04 kalmens rakstīja:
varbūt kādam noder nāc strādāt

Man nez kāpēc liekas, ka tur neko jēdzīgu šajā laika nevar nopelnīt pat ar visu milzīgo, enerģisko skriešanu - tie mākleri maz ko nopelna ... Vai es kļūdoas - apgaismojiet mani lūdzu
Offline
colonel
17. Jan 2011, 18:52 #8057

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 398

Braucu ar: mērci

Uz tevi attiecas 2 punkts sludinājumā!!!!

17 Jan 2011, 18:47:02 radiaators rakstīja:

17 Jan 2011, 18:18:04 kalmens rakstīja:
varbūt kādam noder nāc strādāt

Man nez kāpēc liekas, ka tur neko jēdzīgu šajā laika nevar nopelnīt pat ar visu milzīgo, enerģisko skriešanu - tie mākleri maz ko nopelna ... Vai es kļūdoas - apgaismojiet mani lūdzu
Offline
Srakans
17. Jan 2011, 18:53 #8058

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


14 Jan 2011, 22:00:59 colonel rakstīja:
Vai var tuvāk kurā gadā tas bija un kurš bija tas pasniedzējs kokapstrādes katedrā? Un ja jau tik interesanti izsakies tad pasaki lūdzu arī kapēc nepabeidzi?

14 Jan 2011, 19:02:06 Srakans rakstīja:
Ārvalstis piesaukt kā piemēru ir labi, bet šoreiz nederēs. Esmu studējis, tiesa gan ne pabeidzis un nekad arī nepabeigšu kokapstrādes inženierus.
Kokapstrādes katedrā praktiskajos darbos bija tā. Galdnieki pa labi, vidusskola un pārējie pa kreisi. Labie zāģē un ēvelē, kreisie pienes/aiznes dēļus un pēc tam saslauka skaidas. Ja pats neuzprasījās un nevēlējās, tad tā arī viss palika. Paši lieli un gudri, ko tur tādus vairs mācīt. Kas māk, tas māk, pārējie iztiks. Citāts no katedras vadītāja


97/98 gads. Pasniedzēju tiesām neatceros, nav ne jausmas.
Kāpēc nepabeidzu? Izbesīja koju dzīve. Esmu mājas kaķis tici vai nē. Un dīvaini ir tas, ka vidusskolniekam tur bija vieglāk, nekā zellim, kas vismaz man šķita biš dīvaini. Protams nevar noliegt, ka savu ieguldījumu tur deva Cipariņš ar savu augstāko matemātiku un fizika/ķīmija.
Pēc tam iestājos citā savā miestā un protams pabeidzu :kojas_saks:
Offline
kalmens
17. Jan 2011, 18:56 #8059

Kopš: 01. Oct 2007

Ziņojumi: 12271

Braucu ar: kartupeļiem bagāžniekā


17 Jan 2011, 18:52:53 colonel rakstīja:
Uz tevi attiecas 2 punkts sludinājumā!!!!

17 Jan 2011, 18:47:02 radiaators rakstīja:

17 Jan 2011, 18:18:04 kalmens rakstīja:
varbūt kādam noder nāc strādāt

Man nez kāpēc liekas, ka tur neko jēdzīgu šajā laika nevar nopelnīt pat ar visu milzīgo, enerģisko skriešanu - tie mākleri maz ko nopelna ... Vai es kļūdoas - apgaismojiet mani lūdzu

ekselenti

pēc ka Tu spried, ka nepelna ? pelna un pietiekami labi, vajag tikai strādāt

-----------------
Offline
radiaators
17. Jan 2011, 18:57 #8060

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


17 Jan 2011, 18:52:53 colonel rakstīja:
Uz tevi attiecas 2 punkts sludinājumā!!!!

17 Jan 2011, 18:47:02 radiaators rakstīja:

17 Jan 2011, 18:18:04 kalmens rakstīja:
varbūt kādam noder nāc strādāt

Man nez kāpēc liekas, ka tur neko jēdzīgu šajā laika nevar nopelnīt pat ar visu milzīgo, enerģisko skriešanu - tie mākleri maz ko nopelna ... Vai es kļūdoas - apgaismojiet mani lūdzu


Ja nepamanīji tad es iepostēju, lai noskaidrotu ko vairak no citiem cilvekiem par so jomu nevis lai gaustos ...
Beztam nesaprotu, kur šeit powerā tik daudz gudrinieku, kuri var spriest par svešu cilveku vinu nepazīstot ...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo