Online

Pašreiz BMWPower skatās 145 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
Driver
05. Feb 2011, 22:44 #8021

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Tur vainu ir karbas defekts, vai kads nemak braukt ar automatu!
Normali cilveki priecajas par ikdienas auto ar automatiku

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
05. Feb 2011, 22:47 #8022

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tas neskaitas!
ja vajag palidzibu, PM

05 Feb 2011, 22:38:46 russo rakstīja:

05 Feb 2011, 22:29:13 Driver rakstīja:

05 Feb 2011, 20:12:29 russo rakstīja:
m43 vietā ieswapots m44b19 no z3, bet degvielas sūknis nestrāda, kas varētu būt par vainu ?

ne vienmer pietiek tikai saspraust stekerus motortelpaa
tur var but daudz variantu, tai skaita problemas ar ews

pierūcināt var ar palīglīdzekļiem, bet tālak nekā


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jurxx
05. Feb 2011, 22:52 #8023

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:

teikšu godīgi, lietotu (vairāk kā 5 gadi veca) mašīnu ar tomātu nevisai gribētu.... Bet jā ir patīkami braukt.... pagaidām visiem autiņiem kam bijuši tomāti un bijušas gan stipri vecākas bija gļuki...
voyagerim - slimība ierasta, kad zūd robi uzsilstot...
saab 9000 k.kas konkreti ar mufti pisās...
otram saab 9000 itka viss +/- ok bet tāpat k.kādi gļuki parādījas pēc pārlasīšanas (jaa remonts bija pa dārgo)
vienu saab nogrudu vietējam, kas 2 dienu laikā viņu iznīcināja..
otru šovasar uz fiksu roku uztaisiju un 100% tagad k.kur nosprādzis krievijas ārēs
Offline
Driver
05. Feb 2011, 22:58 #8024

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Es biju domajis tikai bmw, vai vismaz auto ar ZF karbam.
Salidzinat automatisku bmw kaut 85 gada ar kautkadu citu divainishu auto pat 90to gadu ir bezjedzigi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Araajz
05. Feb 2011, 23:03 #8025

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28262

Braucu ar: E39

Čoma E32 92.gada tomāts iet vēl šodien, štepselēts tiek vispār bez jūtām - un nekādu problēmu, brauc tik, BET kā jau zināms, ka BMW nejēdz uztaisīt normālu dīzeli, tā arī nejēdz uztaisīt mūsdienīgu tomātu, un visi jūk un brūk tieši tāpat kā pārējiem auto...
Online
Srakans
05. Feb 2011, 23:06 #8026

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Kā nu nemāk. Māk un kā vēl, bet tiesa, pirmajam pircējam. Par tiem, kam pāri pusļimonam viņiem, iespējams arī ir pilnīgi pajāt.
Offline
Driver
05. Feb 2011, 23:07 #8027

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Feb 2011, 23:03:08 Araajz rakstīja:
Čoma E32 92.gada tomāts iet vēl šodien, štepselēts tiek vispār bez jūtām - un nekādu problēmu, brauc tik, BET kā jau zināms, ka BMW nejēdz uztaisīt normālu dīzeli, tā arī nejēdz uztaisīt mūsdienīgu tomātu, un visi jūk un brūk tieši tāpat kā pārējiem auto...

nepiekritishu! Nav ko pirkt nopistenjus!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jurxx
05. Feb 2011, 23:09 #8028

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:

Saab k.kados modeļos 9000 arī bija ZF kārbas
tāpat visiem ir/bija/buus problēmas...
resurs atsrtādāts....
Offline
Araajz
05. Feb 2011, 23:14 #8029

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28262

Braucu ar: E39


05 Feb 2011, 23:07:47 Driver rakstīja:
nepiekritishu! Nav ko pirkt nopistenjus!

ko nozīmē nopistenis tas kas vico pāri 300 000 km? BMW gan dīzeļi, gan tomāti dīzeļiem neiet tik daudz un viss, tāpēc tu ciest nevari TDS un kā pats teici, tad arī D - tāpēc, ka labi viņi ir tikai no salona. Tas pats ir ar tomātiem, nu kuram E39 nav noklājusies kārba? reti kuram - un kuram nav, tam tūlīt būs. Man ģimenē 3 Fordi dīzeļi jau sen ripo pāri 300 000 km un pilnīgi nekādu problēmu. Par komfortu nerunāsim vispār un par citām lietām arī, tikai un vienīgi dzinēju

[ Šo ziņu laboja Araajz, 05 Feb 2011, 23:18:19 ]

Online
SMOT
05. Feb 2011, 23:14 #8030

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 942

Braucu ar: 3er

Kā var pateikt vai ir oriģinālie Double spoke diski?
Offline
Driver
05. Feb 2011, 23:20 #8031

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tad, kad tu pats nopirksi no salona jaunu bmw un nomauksi 300-400kkm parunasim atkal
un es neesmu teicis, ka necieshu m57 un sutu tos dirst

05 Feb 2011, 23:14:13 Araajz rakstīja:

05 Feb 2011, 23:07:47 Driver rakstīja:
nepiekritishu! Nav ko pirkt nopistenjus!

ko nozīmē nopistenis tas kas vico pāri 300 000 km? BMW gan dīzeļi, gan tomāti dīzeļiem neiet tik daudz un viss, tāpēc tu ciest nevari TDS un kā pats teici, tad arī D - tāpēc, ka labi viņi ir tikai no salona. Tas pats ir ar tomātiem, nu kuram E39 nav noklājusies kārba? reti kuram - un kuram, tam tūlīt būs. Man ģimenē 3 Fordi dīzeļi jau sen ripo pāri 300 000 km un pilnīgi nekādu problēmu. Par komfortu nerunāsim vispār un par citām lietām arī, tikai un vienīgi dzinēju


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Zinchux
05. Feb 2011, 23:20 #8032

Kopš: 18. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 814

Braucu ar: un reizēm arī bez.


05 Feb 2011, 23:14:38 SMOT rakstīja:
Kā var pateikt vai ir oriģinālie Double spoke diski?

Pirmkārt jau pēc tā vai ir detaļas kods vai nav un vai tas ir pareizs. Otrkārt, ielikt šeit bildi
Offline
Spiderman
05. Feb 2011, 23:21 #8033

Kopš: 05. Jun 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 41

Braucu ar: BMW e46 320d touring


05 Feb 2011, 23:14:13 Araajz rakstīja:

05 Feb 2011, 23:07:47 Driver rakstīja:
nepiekritishu! Nav ko pirkt nopistenjus!

ko nozīmē nopistenis tas kas vico pāri 300 000 km? BMW gan dīzeļi, gan tomāti dīzeļiem neiet tik daudz un viss, tāpēc tu ciest nevari TDS un kā pats teici, tad arī D - tāpēc, ka labi viņi ir tikai no salona. Tas pats ir ar tomātiem, nu kuram E39 nav noklājusies kārba? reti kuram - un kuram nav, tam tūlīt būs. Man ģimenē 3 Fordi dīzeļi jau sen ripo pāri 300 000 km un pilnīgi nekādu problēmu. Par komfortu nerunāsim vispār un par citām lietām arī, tikai un vienīgi dzinēju

Nu es nu gan neteiktu ka bmw 3.0 dīzelis ir slikts motors...Viens no labākajiem bmw dzinējiem un ja jau tik slikti tie bmw dīzeļi tad kāpēc citi ražotāji vēl aizvien izvēlās bmw dzinējus!?
Offline
SMOT
05. Feb 2011, 23:21 #8034

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 942

Braucu ar: 3er


05 Feb 2011, 23:20:43 Zinchux rakstīja:

05 Feb 2011, 23:14:38 SMOT rakstīja:
Kā var pateikt vai ir oriģinālie Double spoke diski?

Pirmkārt jau pēc tā vai ir detaļas kods vai nav un vai tas ir pareizs. Otrkārt, ielikt šeit bildi

Kurā vietā ir tas kods? Diskas iekšpusē?
Offline
jurxx
05. Feb 2011, 23:34 #8035

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


05 Feb 2011, 23:21:08 Spiderman rakstīja:

05 Feb 2011, 23:14:13 Araajz rakstīja:

05 Feb 2011, 23:07:47 Driver rakstīja:
nepiekritishu! Nav ko pirkt nopistenjus!

ko nozīmē nopistenis tas kas vico pāri 300 000 km? BMW gan dīzeļi, gan tomāti dīzeļiem neiet tik daudz un viss, tāpēc tu ciest nevari TDS un kā pats teici, tad arī D - tāpēc, ka labi viņi ir tikai no salona. Tas pats ir ar tomātiem, nu kuram E39 nav noklājusies kārba? reti kuram - un kuram nav, tam tūlīt būs. Man ģimenē 3 Fordi dīzeļi jau sen ripo pāri 300 000 km un pilnīgi nekādu problēmu. Par komfortu nerunāsim vispār un par citām lietām arī, tikai un vienīgi dzinēju

Nu es nu gan neteiktu ka bmw 3.0 dīzelis ir slikts motors...Viens no labākajiem bmw dzinējiem un ja jau tik slikti tie bmw dīzeļi tad kāpēc citi ražotāji vēl aizvien izvēlās bmw dzinējus!?

Tādēļ kad citiem ražotājiem ir pa īsu finanses, lai izstrādātu savus... un jā Bmw dizeļi ir labi, bet kā jebkuram dīzelim ir savi niķi un stiķi... Un kā jebkurš dīzelis remontos ir dārgs.. un kā gandrīz ikkatrs dīzeļa saimnieks, kam beigusies garantija.. uz to meklēs kā maksāt mazāk....

Mātei šobrīd ir 2005 S60 dizelis tomāts.. ekonomisks salīdzinoši dinamisks, bet nu apokeps tomēr maksā... iepirkts 2007 ar 60k/km...
Un piemēram kursabiedrenei tāds pats 05 gada S60 kurš tika iegādāts, pagājuša gada sākumā no vācijas septembrī apstājās ar automātiskās kārbas defektu.. starpība noskrējienā protams arī bija...

Tādēļ esmu kritisks, par automātiem virs 5 gadiem.. jo nekad nezināsi, kas tur kā tur ar viņiem darīts un taisīts.. (visu var uztaisīt uz atro un nogrūzt) Kamēr ir garantija, tikmēr par tādām lietām +/- var nestresot...
Offline
Spiderman
05. Feb 2011, 23:38 #8036

Kopš: 05. Jun 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 41

Braucu ar: BMW e46 320d touring


05 Feb 2011, 23:34:55 jurxx rakstīja:

05 Feb 2011, 23:21:08 Spiderman rakstīja:

05 Feb 2011, 23:14:13 Araajz rakstīja:

05 Feb 2011, 23:07:47 Driver rakstīja:
nepiekritishu! Nav ko pirkt nopistenjus!

ko nozīmē nopistenis tas kas vico pāri 300 000 km? BMW gan dīzeļi, gan tomāti dīzeļiem neiet tik daudz un viss, tāpēc tu ciest nevari TDS un kā pats teici, tad arī D - tāpēc, ka labi viņi ir tikai no salona. Tas pats ir ar tomātiem, nu kuram E39 nav noklājusies kārba? reti kuram - un kuram nav, tam tūlīt būs. Man ģimenē 3 Fordi dīzeļi jau sen ripo pāri 300 000 km un pilnīgi nekādu problēmu. Par komfortu nerunāsim vispār un par citām lietām arī, tikai un vienīgi dzinēju

Nu es nu gan neteiktu ka bmw 3.0 dīzelis ir slikts motors...Viens no labākajiem bmw dzinējiem un ja jau tik slikti tie bmw dīzeļi tad kāpēc citi ražotāji vēl aizvien izvēlās bmw dzinējus!?

Tādēļ kad citiem ražotājiem ir pa īsu finanses, lai izstrādātu savus... un jā Bmw dizeļi ir labi, bet kā jebkuram dīzelim ir savi niķi un stiķi... Un kā jebkurš dīzelis remontos ir dārgs.. un kā gandrīz ikkatrs dīzeļa saimnieks, kam beigusies garantija.. uz to meklēs kā maksāt mazāk....

Mātei šobrīd ir 2005 S60 dizelis tomāts.. ekonomisks salīdzinoši dinamisks, bet nu apokeps tomēr maksā... iepirkts 2007 ar 60k/km...
Un piemēram kursabiedrenei tāds pats 05 gada S60 kurš tika iegādāts, pagājuša gada sākumā no vācijas septembrī apstājās ar automātiskās kārbas defektu.. starpība noskrējienā protams arī bija...

Tādēļ esmu kritisks, par automātiem virs 5 gadiem.. jo nekad nezināsi, kas tur kā tur ar viņiem darīts un taisīts.. (visu var uztaisīt uz atro un nogrūzt) Kamēr ir garantija, tikmēr par tādām lietām +/- var nestresot...

Es jau arī to pašu domāju par tiem automātiem, ja jauns tad braukt var, bet ja jau pabraukts tad jāsāk krāt nauda. Vispār jau manuālis labāk iet pie sirds.
Offline
Araajz
05. Feb 2011, 23:41 #8037

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28262

Braucu ar: E39


05 Feb 2011, 23:21:08 Spiderman rakstīja:
Nu es nu gan neteiktu ka bmw 3.0 dīzelis ir slikts motors...Viens no labākajiem bmw dzinējiem un ja jau tik slikti tie bmw dīzeļi tad kāpēc citi ražotāji vēl aizvien izvēlās bmw dzinējus!?

A iet viņš pāri 300 000 vai pāri 600 000 km? Skuju! nekas neiet, klājās nost viss pēc kārtas! Ne nu kārbas iet, ne nu dzinēji? Tāpēc pilnībā piekrītu Black_Russian lietotāja viedoklim, ka jāņem benžā, jo dīzelis bembim sūkā!!! Tik daudz visādu ahūna gudru posmu sabūvēts, ka visus tik spēj labot. Un par to ņemšanu p1stu vai nenop1stu - fanātu atbilde, jei bogu mēs paņēmām māsai 95. gada Mondeo ar kuru 2x nedēļā braukāja pēc precēm 400km. Mēs paņēmām ar 300 000 nobraukmu jau tad, tagad vēl 400 000 virsū, vienīgais kas darīts - veiktas apkopes, mainītas sveces un labota turbīna!
un šodien mēs arī esam izbraukumā ar to vāgenu - i nava ni vaine, iet kā pulkstenis
BMW dīzelis ir uz ko tādu spējīgs? skuju!!! Lab, mans npistenis lūzt visu laiku, bet kādēļ tad arī citiem BMW dīzeļiem ir problēmas?
Online
ryder_e28
05. Feb 2011, 23:42 #8038

Kopš: 12. Jul 2008

Ziņojumi: 1434

Braucu ar: E61/// A6


05 Feb 2011, 23:21:08 Spiderman rakstīja:

05 Feb 2011, 23:14:13 Araajz rakstīja:

05 Feb 2011, 23:07:47 Driver rakstīja:
nepiekritishu! Nav ko pirkt nopistenjus!

ko nozīmē nopistenis tas kas vico pāri 300 000 km? BMW gan dīzeļi, gan tomāti dīzeļiem neiet tik daudz un viss, tāpēc tu ciest nevari TDS un kā pats teici, tad arī D - tāpēc, ka labi viņi ir tikai no salona. Tas pats ir ar tomātiem, nu kuram E39 nav noklājusies kārba? reti kuram - un kuram nav, tam tūlīt būs. Man ģimenē 3 Fordi dīzeļi jau sen ripo pāri 300 000 km un pilnīgi nekādu problēmu. Par komfortu nerunāsim vispār un par citām lietām arī, tikai un vienīgi dzinēju

Nu es nu gan neteiktu ka bmw 3.0 dīzelis ir slikts motors...Viens no labākajiem bmw dzinējiem un ja jau tik slikti tie bmw dīzeļi tad kāpēc citi ražotāji vēl aizvien izvēlās bmw dzinējus!?

Pieļauju, ka 3.0D visu skatījumā ir labs motors jo ir jaunākas paaudzes un vēl nav noripojis tik, cik 2.4d un 2.5 Tds
Offline
mozais
05. Feb 2011, 23:45 #8039

Kopš: 14. Mar 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1674

Braucu ar: e61 525d


05 Feb 2011, 23:20:05 Driver rakstīja:
tad, kad tu pats nopirksi no salona jaunu bmw un nomauksi 300-400kkm parunasim atkal
un es neesmu teicis, ka necieshu m57 un sutu tos dirst
+1 M57
Offline
Araajz
05. Feb 2011, 23:47 #8040

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28262

Braucu ar: E39

Nav nekas labāk ar to 3.0D, arī cenu spēlē nobraukums pēc kura viss birst kā pēcziemassvētku egle un ja automāts - tad arī būs čau, vnk tiešām rodas iespaids, ka BMW ražo dīzeļus, kas var konkurēt ar benzīna dzinējiem, lai gan isturības ziņā ir pilīgie sūdi
Online

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo