Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 26 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
04. Jul 2018, 18:01 #8001

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:

tagad visi cites un liks pa vienam modelim klat?
https://en.wikipedia.org/wiki/Inboard_brake
Offline
Mizx
04. Jul 2018, 23:19 #8002

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:


04 Jul 2018, 18:01:59 @muldis rakstīja:
tagad visi cites un liks pa vienam modelim klat?
https://en.wikipedia.org/wiki/Inboard_brake
Pieminētajiem MB šīs bremzes bija diezgan attīstītas, ne tā vienkārši kā bildē. Ventilējami un milzīgi, no apakšas skatoties dīvaina izskata veidojumi, ko citādi riteņos iemontēt tajos gados nevarēja, bet fakts — viss taisīts sportam. Kad to konstrukciju pirmo reizi ieraudzīju sapratu, ka motormuzejos daudzus auto varētu būt interesanti rādīt arī šādi no apakšas, citādi tagad dizainu vien izstāda, mums Motormuzejā arī arvien mazāk paliek ko darīt tiem, ko vairāk interesē tehniskā puse.
Offline
jim-beam
04. Jul 2018, 23:36 #8003

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 11096

Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp

tad jau audi brmzes ar ir jārāda:


Pats braucu ar tādām. bremzē labi, bet gaužām ātri pārkarst... toties uz uz bremžu diska diametrs 320mm un var uzlikt R15 riteņa disku...
Offline
08. Jul 2018, 17:18 #8004

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:

Spied "Play", lai skatītos video!

Offline
968-jk
09. Jul 2018, 19:04 #8005

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13618

Braucu ar: 30niekiem

Šim FordamLV reģ.nr.zīmes?
Offline
vadjiksBMW
09. Jul 2018, 19:07 #8006

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2682

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


09 Jul 2018, 19:04:50 @968-jk rakstīja:
Šim FordamLV reģ.nr.zīmes?


Jā, bet tā nav nekāda briesmu lieta
Offline
520i
09. Jul 2018, 19:09 #8007

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2688

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS

ja nemaldos tas notika kkur Preiļos vai Līvanos pirms vairāk kā 10 gadiem. Vadītājs toreiz tika sveikā bez maz ar nobrāzumiem, jo, laikam, izkrita pirms tam no forda.
Offline
Agritis
09. Jul 2018, 20:17 #8008

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2092

Braucu ar: Astra ST

Priekuļos?
Offline
elbee
10. Jul 2018, 11:16 #8009

Kopš: 22. Sep 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 252

Braucu ar:


04 Jul 2018, 14:48:22 @smudo rakstīja:

04 Jul 2018, 14:25:35 @kkas rakstīja:

04 Jul 2018, 14:20:07 @Vantage rakstīja:
rekur foršs auto

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/alfa-r...o/gtv/bkdkh.html



nemaz nezināju, ka šāds risinājums var būt auto




Ja nekludos, tad sis nav vienigais Alfa modelis, kam ir sads risinajums (jau no rupnicas). Ir plusi, bet vairak tomer minusu.


Alfa "inboard" bremzes plaši izmantoja gandrīz visos modeļos no 70. līdz pat 90. gadiem, gan priekšpiedziņas uz Alfasud bāzētajiem 33, Sprint, gan visām pakaļpiedziņas uz Alfetta bāzētajām 75, GTV, SZ/RZ u.c. Plusi ir vadāmības niansēs, to laiku Alfas bija vienas no vislabāk vadāmajām mašīnām, tāpēc joprojām aktīvi tiek izmantotas dažādos youngtimer pasākumos. Sākotnēji gan Sud, gan Alfetta bija četru cilindru motori ar ~100zs, tāpēc bremzes viņiem nevajadzēja, galvenais lai labi griežas līkumos un nezaudē ātrumu Diski un uzlikas ir maziņi, ar vēlāko gadu V6 braucot trasē jādomā par papildus dzesēšanu, arī apkalpot mazliet grūtāk, bet tā ir mehāniķu nevis braucēja problēma.

No savas pieredzes varu teikt, ka 3.0l 75 ar Ferodo DS2500 un Castrol SRF šķidrumu ir ok, piecus Biķernieku apļus var nobraukt ar nemainīgi labām bremzēm, pēc tam jāsāk piedomāt, cik agresīvi bremzēt Ielas braukšanai vispār nav problēmu.
Offline
RitvarsE30
10. Jul 2018, 18:14 #8010

Kopš: 04. Oct 2009

Ziņojumi: 1117

Braucu ar: CNG


09 Jul 2018, 19:09:23 @520i rakstīja:
ja nemaldos tas notika kkur Preiļos vai Līvanos pirms vairāk kā 10 gadiem. Vadītājs toreiz tika sveikā bez maz ar nobrāzumiem, jo, laikam, izkrita pirms tam no forda.

Priekuļos. Tā arī bija, ka izkrita ārā,sveiks un vesels.
Offline
Rhs1992
10. Jul 2018, 20:33 #8011

Kopš: 09. Apr 2016

Ziņojumi: 652

Braucu ar: W211 E350

Kāpēc par tām Suprām fano? Izskata dēļ?
Offline
kaprons
13. Jul 2018, 15:52 #8012

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

https://www.msn.com/en-gb/cars/news/top-10-pors...?ocid=spartanntp
A technical showcase, most Panameras are four-wheel drive and have PDK automated transmissions. But a very small number of buyers specced rear-wheel drive V8s with manual gearboxes and, if you can find one, these represent an unusual and driver-focused twist on the formula.
AutoFact: The 400ps/395bhp V8 S two-wheel drive manual is a whole 200kg lighter than the flagship Turbo version of the time.
Offline
Amish
13. Jul 2018, 17:22 #8013

Kopš: 21. Mar 2015

Ziņojumi: 995

Braucu ar: sievasmātes Opeli

Šodien šādu brīnumu satiku.
Teica, ka auto nekas nezlūt, jābrauc tik.
Cik nopratu, tad ir no Latgales puses.




[ Šo ziņu laboja Amish, 13 Jul 2018, 17:23:48 ]

Offline
bikernieks
13. Jul 2018, 17:39 #8014

Kopš: 27. May 2018

Ziņojumi: 142

Braucu ar:

Un tad vini tevi pavizinaja uz jumta?
Offline
Amish
13. Jul 2018, 17:47 #8015

Kopš: 21. Mar 2015

Ziņojumi: 995

Braucu ar: sievasmātes Opeli


13 Jul 2018, 17:39:03 @bikernieks rakstīja:
Un tad vini tevi pavizinaja uz jumta?


Nehuja!
Es viņus ielas vidū speciāli apstādināju un ar viņu atļauju uztaisīju dažas bildes.
Kungs bija ap gadiem 60, laikam, no 70-80mito gadu hipiju paaudzes, bet viņam blakus gan bija tīri cērtams milfiņš.


Tev, pediņ, gan nederētu. Tev jau vajag mature
Offline
shvillis
20. Jul 2018, 13:38 #8016

Kopš: 02. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3293

Braucu ar: smaidu...

Kas klasiku speciem par sho eksemplaaru sakaams

https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/500/apxkl.html
Offline
Mizx
20. Jul 2018, 16:21 #8017

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:


20 Jul 2018, 14:28:13 @Vantage rakstīja:

20 Jul 2018, 13:38:40 @shvillis rakstīja:
Kas klasiku speciem par sho eksemplaaru sakaams

https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/500/apxkl.html


mani kautkā atgrūž tas AMG pakojums (šaubos, ka autentisks), tur pat spārns ar bamperi ar drausmīgu izlocījumu bildē redzams. pārējās ļistvas arī dīvaini stāv uz virsbūves ar spraugām un nevienlīdzību. neaizmirstam, ka tas ir preFL "mazmotora" versija (to nevajag gan kā mīnusu uzskatīt bet salīdzināt kāds izskatās pirmo gadu c126). 500sec logo fake_n_gay.

Salons ar to sūda koku (man cita vārda nav), skat. vēl priekšējās stoikās izskatās galīgi ne autentisks.

par 10 eur es tādu nepirktu. labāk tīru, smuku un oriģinālu pirmo gadu kupeju nekā feiku sarīsotu "amg".
Piekrītu, šis ir šķūnings klasiskā izpratnē. Stūre kaut kāds 90-to gadu beigu brīnums, koks, ja tas vispār ir koks, ir kaut kādas pašizpausmes rezultāts, lukturi no ķīnas, fake500 birka, griesti uztaisīti kā padomju laiku dermantīna apšuvums Ķēmuraga dzīvokļa durvīm, diski kreisi, jo hromētus OEM nepiedāvāja, piedevām, šiem vēl lika vecā stila Pentas, salons pārkrāsots, lai gan bildes tik sliktas, ka saprast grūti, no OEM AMG tur VARBŪT ir bodykits, bet ne salona sliekšņi (tad neviens netaisīja izgaismotus...), paklājiņus tādus taisa tagad kaktu kantoros. AMG izplūde? — varbūt uzlikti uzgaļi no 90-to vidus, jo tā nav W126 OEM AMG izplūde, oriģināli būtu jābūt apaļiem uzgaļiem. Tad vēl kaut kādi hromēti brīnumi uz spoguļiem...
Pirms pirkt, jāparēķina, cik izmaksātu visa tā kolhoza aizvākšana un vai labāk nav ņemt kādu nesačakarētu.
Offline
shvillis
20. Jul 2018, 16:59 #8018

Kopš: 02. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3293

Braucu ar: smaidu...

Nu jasnijs,taa jau man likaas...
Offline
W116
20. Jul 2018, 17:12 #8019

Kopš: 16. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 142

Braucu ar: W116


20 Jul 2018, 17:01:08 @Vantage rakstīja:

20 Jul 2018, 16:21:24 @Mizx rakstīja:

20 Jul 2018, 14:28:13 @Vantage rakstīja:

20 Jul 2018, 13:38:40 @shvillis rakstīja:
Kas klasiku speciem par sho eksemplaaru sakaams

https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/500/apxkl.html


mani kautkā atgrūž tas AMG pakojums (šaubos, ka autentisks), tur pat spārns ar bamperi ar drausmīgu izlocījumu bildē redzams. pārējās ļistvas arī dīvaini stāv uz virsbūves ar spraugām un nevienlīdzību. neaizmirstam, ka tas ir preFL "mazmotora" versija (to nevajag gan kā mīnusu uzskatīt bet salīdzināt kāds izskatās pirmo gadu c126). 500sec logo fake_n_gay.

Salons ar to sūda koku (man cita vārda nav), skat. vēl priekšējās stoikās izskatās galīgi ne autentisks.

par 10 eur es tādu nepirktu. labāk tīru, smuku un oriģinālu pirmo gadu kupeju nekā feiku sarīsotu "amg".
Piekrītu, šis ir šķūnings klasiskā izpratnē. Stūre kaut kāds 90-to gadu beigu brīnums, koks, ja tas vispār ir koks, ir kaut kādas pašizpausmes rezultāts, lukturi no ķīnas, fake500 birka, griesti uztaisīti kā padomju laiku dermantīna apšuvums Ķēmuraga dzīvokļa durvīm, diski kreisi, jo hromētus OEM nepiedāvāja, piedevām, šiem vēl lika vecā stila Pentas, salons pārkrāsots, lai gan bildes tik sliktas, ka saprast grūti, no OEM AMG tur VARBŪT ir bodykits, bet ne salona sliekšņi (tad neviens netaisīja izgaismotus...), paklājiņus tādus taisa tagad kaktu kantoros. AMG izplūde? — varbūt uzlikti uzgaļi no 90-to vidus, jo tā nav W126 OEM AMG izplūde, oriģināli būtu jābūt apaļiem uzgaļiem. Tad vēl kaut kādi hromēti brīnumi uz spoguļiem...
Pirms pirkt, jāparēķina, cik izmaksātu visa tā kolhoza aizvākšana un vai labāk nav ņemt kādu nesačakarētu.


Griestus nemanīju.. šausmas, ne auto. Nekas tur nav OEM, es pat teiktu. 2kEUR max lai nobrauktu pa kaktiem un detaļās nodotu...

Es zinu, ka daudzi ieceklējas uz to AMG, Brabusiem, Lorinseriem, bet nekas nav labāks par neapgānītu auto, pat ZAĻU ar FAKING ZAĻU ZAMŠA salonu, kā te zemāk:




... pat ar manuālo kārbu un logu airiem
Offline
Mizx
20. Jul 2018, 17:23 #8020

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:


20 Jul 2018, 17:08:18 @Vantage rakstīja:
@Mizx, varbut tu labak orientejies. Kapec daziem 126ajiem kombiinstrumentu panelis tads divains, ar tadu biezu graudu? Taas ir kadas bojajuma peedas vai opcija original/neoriginal? Nu taa kaa shim apdzeltejushajam 560sel https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/560/ohcpm.html
Tas grauds kaut kāds dīvains — nevajadzētu būt. Varbūt bilde safotošopota un rezultātā tā izskatās?
Starp citu, samta saloni jau sākotnēji bijuši daudz dārgāki par ādu. ASV āda vispār skaitās lētākais variants, jo kopjama ir ar grīdas birsti un ziepjūdeni, bet samta kopšana prasa pilnīgi citu attieksmi, nevar šokolādi beņķī iesmērēt. Mums te kaut kā otrādi āda skaitās labākais. Šie samta saloni ir fantastiski ērti un patīkami.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo