Online

Pašreiz BMWPower skatās 188 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Apkure, santehnika

AutorsZiņojums
kasp
21. Nov 2022, 23:20 #8001

Kopš: 28. Aug 2002

Ziņojumi: 831

Braucu ar:

ahoy!
ja sistēma palaista, padalies plz, kādā režīmā, cik grādi utt tagad sildies ar Daikinu, lai iekšā būtu +21C?



27 Oct 2022, 10:31:37 @Kalnz rakstīja:
Kā ir ekonomiskāk?

Laist grīdās siltāku (piemēram +35c) ar domu ka sūknis mazāku laiku "strādā", jo ātrāk sasniedz telpas norādīto temperatūru
VAI
Laist grīdās vēsāku (piemēram + 25c) ar domu ka sūknis "strādā" biežāk, bet siltumu ražo mazāku

Telpā siltums +21c
Offline
Blackadder
22. Nov 2022, 08:00 #8002

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2142

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


21 Nov 2022, 21:31:14 @Noname rakstīja:
Ja tevi troksnis neskar un vasarā laba gaisapmaiņa - way to go.


Pateicos! Jā, pie situācijas izklāsta piemirstu piebilst, ka bēniņi ir tā sauktie aukstie - proti, ar vaļējām pažobelēm, savukārt griesti attiecīgi nosiltināti ar diezgan biezu seno laiku siltumizolācijas slāni, un es pieņemu, ka tiem, kā jau pamīkstai konstrukcijai, skaņas aizturēšanas īpašības varētu būt pat labākas, nekā sienas gadījumā ne pārāk tālu no loga.
Offline
Blackadder
22. Nov 2022, 08:17 #8003

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2142

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


21 Nov 2022, 21:58:02 @elbruss rakstīja:
Viss atkarīgs no tā, vai tur "vējš svilpo" t.i. eksistē paliela gaisa plūsma cauri. Savādāk būs briesmīga efektivitāte (COP). Iedomājies, ka ārā ir +30 un gribi mājā ieslēgt kondiķi, bet bēniņi saulē uzkarsuši līdz +40-50 C. Lai ārā bloks spētu atdot tavu iekšas siltumu, sanāk, ka siltumnesēja gāze jāuzkarsē(jāsaspiež) vismaz līdz 60-70 C.
Tas pats ziemā, tikai otrādi. Ja bēniņos nebūs pietiekama gaisa apmaiņa, tad tur pēc siltumsūkņa ieslēgšanas kritīsies temperatūra un būs COP kā arktikā

Nu jā... un tas troksnis būs jūtams.


Paldies , ir laba viela pārdomām. Jā, par troksni es jau piebildu, ka tā vēl varētu būt maz aktuāla lieta, kuru teorētiski es varētu arī drošībai censties notestēt laicīgi, uznesot kaut kādu trokšņa avotu uz bēniņiem. Par ziemas periodu arī man nav lielas bažas, jo dēļ vaļējām pažobelēm gaisa apmaiņa ir pat ļoti pieklājīga, tur faktiski turas ārgaisa temperatūra. Bet nu vasaras jautājums gan man lika aizdomāties, jo ziemā nekādu lielāks aukstums, kā uz ielas, tur nav iespējams, bet vasarā, khm, jā, ar uzkarsušu jumtu gan varētu uzkāpt arī krietni virs ielas temperatūras. Man gan tas kondicionieris/SS ir plānots vaiŗāk tieši apkurei, nevis dzesēšanai, bet ... jā, dzesēšanas funkcionalitāti arī negribētos gluži apkaut. Nu vēl jau no manu ērtību viedokļa patīkams scenārijs būtu tāds, ja varētu ārējo bloku uzstādīt kā parasti, ārā, bet freona trubas un elektrisko kabeli palaist cauri mājas konstrukcijai caur griestiem, nevis pa tiešo caur sienu, proti, apgrieztā U veidā. Bet nu, tas, protams, tikai tad, ja kondicionieru spečuki atzītu, ka tā patiešām var un drīkst.
Offline
dsks
22. Nov 2022, 08:27 #8004

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Ārējam blokam ( bēniņu blokam ) būs jātaisa panna, kur kondensātam savākties,jo pēc noklusējuma tas ne tikai tecēs pa rūpnieciski paredzēto `trapu`, bet viscaur var palikt mitrs un no visām malām tecēt ... Attiecībā uz eļļas cilpu ir šodien jānoskaidro pie ražotāja/pārdēvēja ( kaysun/lg - ultraline ... midea/daikin - airwave ... utt ) ... ir kuriem nevajag, ir kuriem vajag ik pēc 4m sūcpusei ... ( pēc noklusējuma jauno daudzdzīvokļu basic variants - ārējais bloks uz jumtu un krīt lejā uz dzīvokli ) ...

Par bloku beniņos - jānodrošina `elpošana`,kā jau šeit rakstīja ...
Offline
Mixzzz
22. Nov 2022, 09:02 #8005

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2788

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


22 Nov 2022, 08:17:59 @Blackadder rakstīja:

21 Nov 2022, 21:58:02 @elbruss rakstīja:
Viss atkarīgs no tā, vai tur "vējš svilpo" t.i. eksistē paliela gaisa plūsma cauri. Savādāk būs briesmīga efektivitāte (COP). Iedomājies, ka ārā ir +30 un gribi mājā ieslēgt kondiķi, bet bēniņi saulē uzkarsuši līdz +40-50 C. Lai ārā bloks spētu atdot tavu iekšas siltumu, sanāk, ka siltumnesēja gāze jāuzkarsē(jāsaspiež) vismaz līdz 60-70 C.
Tas pats ziemā, tikai otrādi. Ja bēniņos nebūs pietiekama gaisa apmaiņa, tad tur pēc siltumsūkņa ieslēgšanas kritīsies temperatūra un būs COP kā arktikā

Nu jā... un tas troksnis būs jūtams.


Paldies , ir laba viela pārdomām. Jā, par troksni es jau piebildu, ka tā vēl varētu būt maz aktuāla lieta, kuru teorētiski es varētu arī drošībai censties notestēt laicīgi, uznesot kaut kādu trokšņa avotu uz bēniņiem. Par ziemas periodu arī man nav lielas bažas, jo dēļ vaļējām pažobelēm gaisa apmaiņa ir pat ļoti pieklājīga, tur faktiski turas ārgaisa temperatūra. Bet nu vasaras jautājums gan man lika aizdomāties, jo ziemā nekādu lielāks aukstums, kā uz ielas, tur nav iespējams, bet vasarā, khm, jā, ar uzkarsušu jumtu gan varētu uzkāpt arī krietni virs ielas temperatūras. Man gan tas kondicionieris/SS ir plānots vaiŗāk tieši apkurei, nevis dzesēšanai, bet ... jā, dzesēšanas funkcionalitāti arī negribētos gluži apkaut. Nu vēl jau no manu ērtību viedokļa patīkams scenārijs būtu tāds, ja varētu ārējo bloku uzstādīt kā parasti, ārā, bet freona trubas un elektrisko kabeli palaist cauri mājas konstrukcijai caur griestiem, nevis pa tiešo caur sienu, proti, apgrieztā U veidā. Bet nu, tas, protams, tikai tad, ja kondicionieru spečuki atzītu, ka tā patiešām var un drīkst.
Nu tur būs vajadzīga tiešām laba gaisa caurplūde, lai ziemā tas SS neatdzesētu bēniņus krietni zem āra gaisa temperatūras.
Offline
dsks
22. Nov 2022, 09:18 #8006

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Nav labāk padomāt,kā to bloku iznest ārpusē ? ... ja tur starpstāvā nav betona pārsegums, lieku uz to,ka vibrācija būs un `zvanīs` cauri ... otrs moments,ka var nepietikt ar dabīgo elpināšanu un būs jāliek piespiedu ... tad vēl kondensāta novadīšana jāveido ...
Offline
Blackadder
22. Nov 2022, 09:58 #8007

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2142

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Paldies forumiešiem par pārdomām, ņemot vērā šeit minētos argumentus un neatbildētos jautājumus, secinu, ka labāk tomēr rīkošos konservatīvi un tomēr sakodīšu zobus, laižot visas trubas cauri sienai tradicionālā veidā. Papildus vienīgi gribētos uzklausīt šejieniešu ierosinājumus par vēl vienu naivo nezinātāja jautājumu. Ņemot vērā to, ka mājoklī gribu uzstādīt četrus kondicionierus/siltumsūkņus, lai katrā telpā, kur tas ir nepieciešams ir savs siltuma un dzesēšanas avots. Un, protams, uzreiz nākas rēķināties, ka kopējais rēķins par montāžu kļūst jau tāds, pie kura gribas sākt apsvērt iespējas kaut ko daŗīt arī pašam. Cik loti tas samazina izmaksas, ja iekšējos un ārējos blokus, kā arī tiem nepieciešamos tehnoloģiskos urbumus sienā, un elektrības pieslēgumu izveidi veic patstāvīgi, un aukstuma iekārtu meistaru pārziņā atstāj iekārtu uzpildīšanu ar aukstumaģentu, pārbaudi un palaišanu? Vai to ir vērts darīt, vai ir kādi nejauki knifi uzstādīšanas, kuri nav nosegti siltumsūknim/kondicionierim līdzi nākošajā tehniskajā dokumentācijā. p.s. Šobrīd no nepieciešamajiem četriem agregātiem ir iepirkts viens. Jo nu, pilna uzstādīšana vienam agregātam tomēr ir 200-350 EUR, attiecīgi 4 agregātiem tie jau ir attiecīgi no 800 līdz 1400 EUR, kas ir līdzvertīgi jau divu nelielu vai viena liela siltumsūkņa cenai, piekritīsiet, ka summa ir pietiekami motivējoša tam, lai apsvērtu iespēju pašam palīkņāt dažas dienas ar urbi un skrūvgriežiem un kabeļiem gar māju? No otras puses, man arī nav nekādas vēlēšanās būt baigajam sīkstulim pret iekārtu meistariem, tomēr es ļoti šaubos, ka viņiem čakarēšanās ar urbumiem sienā un elektŗības kabeļu vilkšanu ir tā saldākā un ienesīgākā daļa no darba. To es saku tāpēc, ka man pašam ir zināma saistība ar radniecīgu nozari, un varu pateikt, ka darbi, kuri nav saistīti ar meistara tiešo kompetenci, parasti nekādu lielu materiālu ieguvumu darba veicējam nedod, un nebūt nav slikti, ka klients tiešajam darbam darba vietu ir sagatavojis jau laicīgi. Nu, piemēram, ja man būtu jāuzstāda jauna elektrības sadales kaste klientam pie ārsienas, es būtu visai priecīgs, ka klients jau ir attīrījis sienu no krūmājiem un kasti jau ir pieskrūvējis pie sienas, un savukārt es darbojos ar to, ko māku, piemēram, kabeļu un slēdžu montāžu kastē, un paspēju apbraukt un apkalpot vairāk klientu, nekā tad, ja man vēl būtu jānodarbojas ar sienas urbšanu un krūmu attīrīšanu. Vārdu sakot - pārdomas very welcomed.
Offline
dsks
22. Nov 2022, 10:41 #8008

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Tad vispirms atrodi cilvēku, kurš būs gatavs aizbraukt nopresēt, atvakumēt un ja nepieciešams papildinat sistēmu un tā arī pateikt,ka viss būs izdarīts līdz tādai un tādai pakāpei ... neviens jau nezin tavas iemaņas un beigās nesanāk,ka būs par zemu/augstu iztriecis atvērumus iekšējiem blokiem , nebūsi paredzējis pašteci kondensātam , aizlocījis kādu cauruli, greizi uzvalcējis vai datu kabelim vienu dzīslu par maz paņēmis ... un stundas darbi pārvēršas dienās ...
Offline
RSAWorkshop
22. Nov 2022, 10:47 #8009

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7065

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


22 Nov 2022, 10:41:54 @dsks rakstīja:
Tad vispirms atrodi cilvēku, kurš būs gatavs aizbraukt nopresēt, atvakumēt un ja nepieciešams papildinat sistēmu un tā arī pateikt,ka viss būs izdarīts līdz tādai un tādai pakāpei ... neviens jau nezin tavas iemaņas un beigās nesanāk,ka būs par zemu/augstu iztriecis atvērumus iekšējiem blokiem , nebūsi paredzējis pašteci kondensātam , aizlocījis kādu cauruli, greizi uzvalcējis vai datu kabelim vienu dzīslu par maz paņēmis ... un stundas darbi pārvēršas dienās ...
Šitais līdzīgi kā daži eksemplāri ir ekonomijas nolūkos atveduši jau pusizjauktu motoru-lai ir lētāk, jo jau izjauca, būšot mazāk darbs

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
dsks
22. Nov 2022, 10:58 #8010

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:


22 Nov 2022, 10:47:45 @RSAWorkshop rakstīja:

22 Nov 2022, 10:41:54 @dsks rakstīja:
Tad vispirms atrodi cilvēku, kurš būs gatavs aizbraukt nopresēt, atvakumēt un ja nepieciešams papildinat sistēmu un tā arī pateikt,ka viss būs izdarīts līdz tādai un tādai pakāpei ... neviens jau nezin tavas iemaņas un beigās nesanāk,ka būs par zemu/augstu iztriecis atvērumus iekšējiem blokiem , nebūsi paredzējis pašteci kondensātam , aizlocījis kādu cauruli, greizi uzvalcējis vai datu kabelim vienu dzīslu par maz paņēmis ... un stundas darbi pārvēršas dienās ...
Šitais līdzīgi kā daži eksemplāri ir ekonomijas nolūkos atveduši jau pusizjauktu motoru-lai ir lētāk, jo jau izjauca, būšot mazāk darbs


Apmēram ... un sūdīgākais tādos momentos, kad sākas problēmas, tad nav uz ko novelt un beigās vēl pats ražotājs/izplatītājs normāli atraujas
Offline
Agrello
22. Nov 2022, 10:59 #8011

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 304

Braucu ar: BMW S54B32 // G32

Saprotams, ka patīk DIY.. bet ir lietas, kur mazākā kļūda var izmaksu ieguvumu pārvērst izmaksu tēriņos.

Man visos objektos ir A/C, vienā objektā bija līdzīga dillema par bēniņiem... bet tur ieguvums/risks ir tricky.. Iznesu dzēšanas bloku uz jumta pie skursteņa, kura arī piestiprināju.

Ja interesē iedošu labu kontaktu, kuri izdarīs un uzliks korekti.



22 Nov 2022, 09:58:33 @Blackadder rakstīja:
Paldies forumiešiem par pārdomām, ņemot vērā šeit minētos argumentus un neatbildētos jautājumus, secinu, ka labāk tomēr rīkošos konservatīvi un tomēr sakodīšu zobus, laižot visas trubas cauri sienai tradicionālā veidā. Papildus vienīgi gribētos uzklausīt šejieniešu ierosinājumus par vēl vienu naivo nezinātāja jautājumu. Ņemot vērā to, ka mājoklī gribu uzstādīt četrus kondicionierus/siltumsūkņus, lai katrā telpā, kur tas ir nepieciešams ir savs siltuma un dzesēšanas avots. Un, protams, uzreiz nākas rēķināties, ka kopējais rēķins par montāžu kļūst jau tāds, pie kura gribas sākt apsvērt iespējas kaut ko daŗīt arī pašam. Cik loti tas samazina izmaksas, ja iekšējos un ārējos blokus, kā arī tiem nepieciešamos tehnoloģiskos urbumus sienā, un elektrības pieslēgumu izveidi veic patstāvīgi, un aukstuma iekārtu meistaru pārziņā atstāj iekārtu uzpildīšanu ar aukstumaģentu, pārbaudi un palaišanu? Vai to ir vērts darīt, vai ir kādi nejauki knifi uzstādīšanas, kuri nav nosegti siltumsūknim/kondicionierim līdzi nākošajā tehniskajā dokumentācijā. p.s. Šobrīd no nepieciešamajiem četriem agregātiem ir iepirkts viens. Jo nu, pilna uzstādīšana vienam agregātam tomēr ir 200-350 EUR, attiecīgi 4 agregātiem tie jau ir attiecīgi no 800 līdz 1400 EUR, kas ir līdzvertīgi jau divu nelielu vai viena liela siltumsūkņa cenai, piekritīsiet, ka summa ir pietiekami motivējoša tam, lai apsvērtu iespēju pašam palīkņāt dažas dienas ar urbi un skrūvgriežiem un kabeļiem gar māju? No otras puses, man arī nav nekādas vēlēšanās būt baigajam sīkstulim pret iekārtu meistariem, tomēr es ļoti šaubos, ka viņiem čakarēšanās ar urbumiem sienā un elektŗības kabeļu vilkšanu ir tā saldākā un ienesīgākā daļa no darba. To es saku tāpēc, ka man pašam ir zināma saistība ar radniecīgu nozari, un varu pateikt, ka darbi, kuri nav saistīti ar meistara tiešo kompetenci, parasti nekādu lielu materiālu ieguvumu darba veicējam nedod, un nebūt nav slikti, ka klients tiešajam darbam darba vietu ir sagatavojis jau laicīgi. Nu, piemēram, ja man būtu jāuzstāda jauna elektrības sadales kaste klientam pie ārsienas, es būtu visai priecīgs, ka klients jau ir attīrījis sienu no krūmājiem un kasti jau ir pieskrūvējis pie sienas, un savukārt es darbojos ar to, ko māku, piemēram, kabeļu un slēdžu montāžu kastē, un paspēju apbraukt un apkalpot vairāk klientu, nekā tad, ja man vēl būtu jānodarbojas ar sienas urbšanu un krūmu attīrīšanu. Vārdu sakot - pārdomas very welcomed.
Offline
kkas
22. Nov 2022, 12:58 #8012

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9325

Braucu ar: Alfu


22 Nov 2022, 10:47:45 @RSAWorkshop rakstīja:

22 Nov 2022, 10:41:54 @dsks rakstīja:
Tad vispirms atrodi cilvēku, kurš būs gatavs aizbraukt nopresēt, atvakumēt un ja nepieciešams papildinat sistēmu un tā arī pateikt,ka viss būs izdarīts līdz tādai un tādai pakāpei ... neviens jau nezin tavas iemaņas un beigās nesanāk,ka būs par zemu/augstu iztriecis atvērumus iekšējiem blokiem , nebūsi paredzējis pašteci kondensātam , aizlocījis kādu cauruli, greizi uzvalcējis vai datu kabelim vienu dzīslu par maz paņēmis ... un stundas darbi pārvēršas dienās ...
Šitais līdzīgi kā daži eksemplāri ir ekonomijas nolūkos atveduši jau pusizjauktu motoru-lai ir lētāk, jo jau izjauca, būšot mazāk darbs


Jap. Un vēl jautājums vai tas kurš piekritīs pabeigt, būs normāls meistars. Manā pieredzē labi meistari sūta nax DIY no malas- tipa es te visu pabeidzu, bet tu lūdzu tik uzliec parakstu ar savu sertifikātu.
Jebkurā DIY pirmais ir max visu iemācīties pašmācības ceļā, lai tu 100% pats visu vari izdarīt. Ntās stundas internāts, aiziet parunāties ar uzstādītājiem + tu par jebko teorijā vari iemācīties par simbolisku 30 eur mēnešu maksu visādos Thinkific, utml.
Teiksim tā, ja tev DIY primāri, lai ietaupītu - aizmirsti. Pasauc meistarus, izdarīs un miers.
Ja primāri patīk pašam iemācīties ko jaunu un fail gadījumā maksāt par savām kļūdām, tad DIY būs great success.
Offline
Blackadder
22. Nov 2022, 13:33 #8013

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2142

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


22 Nov 2022, 10:41:54 @dsks rakstīja:
Tad vispirms atrodi cilvēku, kurš būs gatavs aizbraukt nopresēt, atvakumēt un ja nepieciešams papildinat sistēmu un tā arī pateikt,ka viss būs izdarīts līdz tādai un tādai pakāpei ... neviens jau nezin tavas iemaņas un beigās nesanāk,ka būs par zemu/augstu iztriecis atvērumus iekšējiem blokiem , nebūsi paredzējis pašteci kondensātam , aizlocījis kādu cauruli, greizi uzvalcējis vai datu kabelim vienu dzīslu par maz paņēmis ... un stundas darbi pārvēršas dienās ...


OK, pamatota argumentācija , tieši tāpēc es gribu dzirdēt, ko cilvēki par šo saka, jo situācijas var atšķirties pamatīgi. Redzi, es vienkārši raugos uz to pragmatiski un ar savu pieredzi. Ja man ir jābrauc ievilkt elektrības kabelis un pieskrūvēt elektrības, tad man pilnīgi ir izdevīgāk atbraukt un to kabeli ievilkt tad, kad caurums sienā kabelim jau ir ieguldīts. Kāpēc? Sienas urbšana ir blakus darbs, palīgdarbs, kur var būt nepieciešams neproporcionāli daudz laika, lai nonāktu līdz galvenajam darbam, proti, kabelu un kastes montāžai. Un ja klients ir aiztaupījis man laiku, un attīrījis krūmus pie ārsienas, un pats izurbis to caurumu sienā, un pieskrūvējis vajadzīgo kasti pie sienas, tas taupa manu laiku, es pie šī klienta varu ātri un ar tīrām rokām izdarīt savu tiešo darbu, un braukt pie vēl kāda cita klienta, un man tas tikpat labi var sanākt izdevīgāk, nekā vēl pirms vairākas stundas tīrīt vīteņaugus no viņa mājas sienas urbt caurunmu sienā, un bakstīties ap citiem generic darba vietas sagatavošanas darbiem. Bet - es pieņemu, ka katram meistaram ir savs viedoklis, un savi apsvērumi, kas viņam ir izdevīgāk. Taupīt bezjēdzīgi uz citu cilvēka darba rēķina negribu gan - ja taupīt, tad tikai tā, ka tas ir izdevīgi abām iesaistītajām pusēm.
Offline
Blackadder
22. Nov 2022, 13:40 #8014

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2142

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


22 Nov 2022, 10:47:45 @RSAWorkshop rakstīja:
Šitais līdzīgi kā daži eksemplāri ir ekonomijas nolūkos atveduši jau pusizjauktu motoru-lai ir lētāk, jo jau izjauca, būšot mazāk darbs


Nu, redzi, tāpēc jau es arī jautāju, lai savu viedokli izsaka paši meistari, vai tie arī, kuriem ir ar viņiem pieredze. Jo redzi, es kaut kad interesējos par iespēju pārkrāsot vai pārvilkt ādas stūri - un tur savukārt praktiski visi kantori, kurus paspēju izpētīt, diezgan strikti bija pateikuši - ar stūres un salona montāžu nenodarbojamies, vai nu ved jau nomontētu stūri vai sēdekli, vai arī vari nemaz pie mums nenākt. Es, piemēram, ja būtu elektromontieris, arī klientiem ieteiktu, lai tranšeju kabelim labāk tomēr laicīgi sagatavo jau pats, man tas būs izdevīgāk, nekā vēl pašam meklēt kādu, kurš vada ekskavatoru, un vēl stāvēt visam šim procesam blakus.
Offline
Blackadder
22. Nov 2022, 13:43 #8015

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2142

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


22 Nov 2022, 10:59:11 @Agrello rakstīja:
Saprotams, ka patīk DIY.. bet ir lietas, kur mazākā kļūda var izmaksu ieguvumu pārvērst izmaksu tēriņos.

Man visos objektos ir A/C, vienā objektā bija līdzīga dillema par bēniņiem... bet tur ieguvums/risks ir tricky.. Iznesu dzēšanas bloku uz jumta pie skursteņa, kura arī piestiprināju.

Ja interesē iedošu labu kontaktu, kuri izdarīs un uzliks korekti.



DIY patīk līdz tam mirklim, kamēr tas atvieglo dzīvi man un citam, bet tāpēc jau arī labāk uzklausu padomus no pieredzējušākiem ļaudīm, lai zinātu, kurā mirklī labāk ir apstāties, un nodot darbu citam. Kontaktus droši atsūti vai ieraksti šeit, vienīgi manā gadījumā pakalpojums būs vajadzīgs provincē, zinu, ka ne visi būvmeistari ir gatavi braukt uz citu Latvijas galu - un pamatoti.
Offline
elbruss
22. Nov 2022, 16:16 #8016

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1004

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes

Es varu ieteikt lietotāju marxxx šeit no foruma. Viņš pats strādā ar industriāliem objektiem, bet parasti vasarās piehaltūrē ar privātajiem. Visu var normāli sarunāt. Man 3 gab kondicionierus ir licis dažādos objektos arī 100km no Rīgas.
Es parasti cenšos visu jau sagatavot darbam, izmērīta atzīmēta trases vieta, pēc iespējas uztaisīti caurumi, pievilkta elektrība, utt.
Protams, nedaudz ir jāzina (kur jābūt kritumam, cik biezu kabeli, kādu drošinātāju, utml.). Tad to visu var izstāstīt un vienoties par viņa cenu.
Offline
Bosnija
22. Nov 2022, 16:19 #8017

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13585

Braucu ar:

Bēniņos āra bloku neliec, lai vai cik tie db būtu zemi, koka konstrukcija atdos pa visu māju. Un pārbaudi veco laiku siltinājumu, manā gadījumā visai labi nebija un piepūtu ekovati 40 cm
Offline
Blackadder
22. Nov 2022, 16:27 #8018

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2142

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


22 Nov 2022, 16:16:16 @elbruss rakstīja:
Es varu ieteikt lietotāju marxxx šeit no foruma. Viņš pats strādā ar industriāliem objektiem, bet parasti vasarās piehaltūrē ar privātajiem. Visu var normāli sarunāt. Man 3 gab kondicionierus ir licis dažādos objektos arī 100km no Rīgas.
Es parasti cenšos visu jau sagatavot darbam, izmērīta atzīmēta trases vieta, pēc iespējas uztaisīti caurumi, pievilkta elektrība, utt.
Protams, nedaudz ir jāzina (kur jābūt kritumam, cik biezu kabeli, kādu drošinātāju, utml.). Tad to visu var izstāstīt un vienoties par viņa cenu.


Super, paldies par ieteikumu.
Offline
Blackadder
22. Nov 2022, 16:31 #8019

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2142

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


22 Nov 2022, 16:19:05 @Bosnija rakstīja:
Bēniņos āra bloku neliec, lai vai cik tie db būtu zemi, koka konstrukcija atdos pa visu māju. Un pārbaudi veco laiku siltinājumu, manā gadījumā visai labi nebija un piepūtu ekovati 40 cm


Jā, nu aizvien vairāk izskatās, ka ideja par bēniņiem nav īsti to vērta.
Offline
RSAWorkshop
28. Nov 2022, 13:27 #8020

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7065

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Buderus dīzeļa katlam gribās pievienot euroster 4040 vadību, lai var ar aplikāciju caur wifi darbināt, bet kaut kā viņi negrib sadzīvot, varbūt kāds var pieslēgt (iespējams, ka kaut kas tai sistēmai pietrūkst)

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo