Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 156 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Darba tirgus

AutorsZiņojums
lowera
14. Jan 2011, 14:21 #8001

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5575

Braucu ar: 1717

Tā teikt, abas puses var iegrābties. Tādēļ tas laiks ir dots, lai saprastu, der/neder, patīk/nepatīk.
Vienmēr jau ir arī iespēja pārbaudes laiku nenoteikt
Offline
markelis
14. Jan 2011, 14:22 #8002

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12877

Braucu ar: eFku


14 Jan 2011, 14:21:13 lowera rakstīja:
Tā teikt, abas puses var iegrābties. Tādēļ tas laiks ir dots, lai saprastu, der/neder, patīk/nepatīk.
Vienmēr jau ir arī iespēja pārbaudes laiku nenoteikt


ne vienmeer
Offline
lietus
14. Jan 2011, 14:22 #8003

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2054

Braucu ar:


14 Jan 2011, 13:39:02 gapp rakstīja:
Darba devējam vienk. ir jāprot motivēt darbinieku, lai tas strādā ar iedvesmu un jūt, ka viņa darbs ir vajadzīgs un arī atbilstoši atalgots. Ne vienmēr tieši darba alga ir lielākais motivators, taču tai ir nozīmīga loma. Kā jau Driver rakstīja, darbiniekam darba vietā ir jābūt bez stresa un pilnībā jānododas dotajam darbam. Ja jāstrādā bailēs no priekšniecības, vai domājot par to, kur CV vēl varētu aizsūtīt, vai varbūt par to, vai algas diena netiks par nedēļu pārcelta, tad cik gan labs var būt tāds darbinieks?

Protams, muļķiem nelīdzēs nekāda motivācija, bet priekš tam jau ir arī pārbaudes laiks.

Darbiniekam arii ir jaabuut taadam, lai darba deveejam nav jaastaav klaat citaadi nekas nenotiek + darbiniekam ir sevi jaapaara no labaakaas puses, lai vinju buutu taa iespeeja noveerteet + darbiniekam jaasaprot, ka uznjeemuma un darba deveeja dziive negriezhas tikai ap vinju, ka KLIENTS IR TAS, KAS MAKSAA VINJAM ALGU nevis piepishaas ar savaam probleemaam u.t.t.

katrs mees skatamies no sava redzes loka uz lietaam, bet ir lietderiigi sho redzesloku paplashinaat.
Offline
Modrs
14. Jan 2011, 14:22 #8004

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10352

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


14 Jan 2011, 14:16:13 lietus rakstīja:

14 Jan 2011, 13:19:31 Driver rakstīja:
kas no skruvetaja lenam ir izaudzis par to kas ir (visbiezak).

reti kaads izaug, paarsvaraa skruuveetaajs arii paliek skruuveetaajs un fascinee, ka vinjiem arii patiik un neko citu dziivee nevajag un principaa neder arii.
Koteejaas tie cilveeki kuri ir izaugushi no meha par labu vaditaaju vai "pusvadiitaaju", bet taadu ir ljooooti maz.



atkarīgs no sfēras.
tehnikas nozarē nevar vnk iecelt kkādu balto apkaklīti, kas tagad vadīs procesus, kaut pašam ir tikai teorētiskā zināšanu bāze un nemāk velosipēdam ķēdi nomainīt
Offline
lowera
14. Jan 2011, 14:23 #8005

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5575

Braucu ar: 1717


14 Jan 2011, 14:22:21 markelis rakstīja:

14 Jan 2011, 14:21:13 lowera rakstīja:
Tā teikt, abas puses var iegrābties. Tādēļ tas laiks ir dots, lai saprastu, der/neder, patīk/nepatīk.
Vienmēr jau ir arī iespēja pārbaudes laiku nenoteikt


ne vienmeer


sīkāk, Tava atbilde diemžēl daudz ko neizsaka

[ Šo ziņu laboja lowera, 14 Jan 2011, 14:24:51 ]

Offline
Modrs
14. Jan 2011, 14:24 #8006

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10352

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


14 Jan 2011, 14:22:29 lietus rakstīja:

14 Jan 2011, 13:39:02 gapp rakstīja:
Darba devējam vienk. ir jāprot motivēt darbinieku, lai tas strādā ar iedvesmu un jūt, ka viņa darbs ir vajadzīgs un arī atbilstoši atalgots. Ne vienmēr tieši darba alga ir lielākais motivators, taču tai ir nozīmīga loma. Kā jau Driver rakstīja, darbiniekam darba vietā ir jābūt bez stresa un pilnībā jānododas dotajam darbam. Ja jāstrādā bailēs no priekšniecības, vai domājot par to, kur CV vēl varētu aizsūtīt, vai varbūt par to, vai algas diena netiks par nedēļu pārcelta, tad cik gan labs var būt tāds darbinieks?

Protams, muļķiem nelīdzēs nekāda motivācija, bet priekš tam jau ir arī pārbaudes laiks.

Darbiniekam arii ir jaabuut taadam, lai darba deveejam nav jaastaav klaat citaadi nekas nenotiek + darbiniekam ir sevi jaapaara no labaakaas puses, lai vinju buutu taa iespeeja noveerteet + darbiniekam jaasaprot, ka uznjeemuma un darba deveeja dziive negriezhas tikai ap vinju, ka KLIENTS IR TAS, KAS MAKSAA VINJAM ALGU nevis piepishaas ar savaam probleemaam u.t.t.

katrs mees skatamies no sava redzes loka uz lietaam, bet ir lietderiigi sho redzesloku paplashinaat.


vot te pilnībā piekrītu!
Offline
lietus
14. Jan 2011, 14:24 #8007

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2054

Braucu ar:


14 Jan 2011, 14:22:58 Modricimus rakstīja:

14 Jan 2011, 14:16:13 lietus rakstīja:

14 Jan 2011, 13:19:31 Driver rakstīja:
kas no skruvetaja lenam ir izaudzis par to kas ir (visbiezak).

reti kaads izaug, paarsvaraa skruuveetaajs arii paliek skruuveetaajs un fascinee, ka vinjiem arii patiik un neko citu dziivee nevajag un principaa neder arii.
Koteejaas tie cilveeki kuri ir izaugushi no meha par labu vaditaaju vai "pusvadiitaaju", bet taadu ir ljooooti maz.



atkarīgs no sfēras.
tehnikas nozarē nevar vnk iecelt kkādu balto apkaklīti, kas tagad vadīs procesus, kaut pašam ir tikai teorētiskā zināšanu bāze un nemāk velosipēdam ķēdi nomainīt

tehniskaas lietas atstaajam tehnisko cilveeku zinjaa un vadiibu vaditaajiem
Offline
markelis
14. Jan 2011, 14:25 #8008

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12877

Braucu ar: eFku


14 Jan 2011, 14:22:58 Modricimus rakstīja:

14 Jan 2011, 14:16:13 lietus rakstīja:

14 Jan 2011, 13:19:31 Driver rakstīja:
kas no skruvetaja lenam ir izaudzis par to kas ir (visbiezak).

reti kaads izaug, paarsvaraa skruuveetaajs arii paliek skruuveetaajs un fascinee, ka vinjiem arii patiik un neko citu dziivee nevajag un principaa neder arii.
Koteejaas tie cilveeki kuri ir izaugushi no meha par labu vaditaaju vai "pusvadiitaaju", bet taadu ir ljooooti maz.



atkarīgs no sfēras.
tehnikas nozarē nevar vnk iecelt kkādu balto apkaklīti, kas tagad vadīs procesus, kaut pašam ir tikai teorētiskā zināšanu bāze un nemāk velosipēdam ķēdi nomainīt


var un taa notiek. tikai tad padotajiem darbs paarveeshas murgaa. konkreeti zinu vienu apsardzes firmu kur i taa noticis. parastajiem apsargiem jau poh, bet tiem kas instalee taas sisteemas darbs i paarveerties par murgu.
Offline
Zoo
14. Jan 2011, 14:26 #8009

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger

driizaak staasts ir par to, ka tehniskaa izgliitiiba vai vismaz ievirze , sliktaakajaa gadiijumaa darbmaaciibas stundas peedeejos 20 gadus pie mums netika popularizeetas, aiz kam darbinieku vecumaa no 18-35 gadi ir stipri maz...
jaaņem vai nu vecaaks (tam vajadzees maksaat vairaak nekaa 1 ls stundaa) vai puika un jākrāmējas ar apmācīšanu...
Offline
Zoo
14. Jan 2011, 14:30 #8010

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger

vislabaak ir ka priekšnieki mainās, bet es palieku...
Offline
lietus
14. Jan 2011, 14:31 #8011

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2054

Braucu ar:


14 Jan 2011, 14:26:35 Zoo rakstīja:
driizaak staasts ir par to, ka tehniskaa izgliitiiba vai vismaz ievirze , sliktaakajaa gadiijumaa darbmaaciibas stundas peedeejos 20 gadus pie mums netika popularizeetas, aiz kam darbinieku vecumaa no 18-35 gadi ir stipri maz...
jaaņem vai nu vecaaks (tam vajadzees maksaat vairaak nekaa 1 ls stundaa) vai puika un jākrāmējas ar apmācīšanu...

taa tehniskaa izgliitiiba arii nav nekaads garants kaut elementaaraam zinaashanaam par pielietojamaam nemaz nerunaajot. Par auto/mehaanikas nozari runaajot principaa visas LV iestaades ir meesli/biznesa projekti maaciibu iestaazhu vadiitaajiem ar 0 ieguldiijumu tautsaimnieciibaa, naudas izshkjeerdeeshanu u.t.t. Teoreetiski 90% audzeeknju no shiim iestaadeem nav deriigi darbam savaa nozaree.
Offline
lietus
14. Jan 2011, 14:32 #8012

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2054

Braucu ar:


14 Jan 2011, 14:25:45 markelis rakstīja:

14 Jan 2011, 14:22:58 Modricimus rakstīja:

14 Jan 2011, 14:16:13 lietus rakstīja:

14 Jan 2011, 13:19:31 Driver rakstīja:
kas no skruvetaja lenam ir izaudzis par to kas ir (visbiezak).

reti kaads izaug, paarsvaraa skruuveetaajs arii paliek skruuveetaajs un fascinee, ka vinjiem arii patiik un neko citu dziivee nevajag un principaa neder arii.
Koteejaas tie cilveeki kuri ir izaugushi no meha par labu vaditaaju vai "pusvadiitaaju", bet taadu ir ljooooti maz.



atkarīgs no sfēras.
tehnikas nozarē nevar vnk iecelt kkādu balto apkaklīti, kas tagad vadīs procesus, kaut pašam ir tikai teorētiskā zināšanu bāze un nemāk velosipēdam ķēdi nomainīt


var un taa notiek. tikai tad padotajiem darbs paarveeshas murgaa. konkreeti zinu vienu apsardzes firmu kur i taa noticis. parastajiem apsargiem jau poh, bet tiem kas instalee taas sisteemas darbs i paarveerties par murgu.

domaaju tur probleema ir konkreetaa cilveekaa nevis peec definiicijas baltajaa apkakliitee
Offline
Archy96
14. Jan 2011, 15:15 #8013

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


14 Jan 2011, 14:31:17 lietus rakstīja:

14 Jan 2011, 14:26:35 Zoo rakstīja:
driizaak staasts ir par to, ka tehniskaa izgliitiiba vai vismaz ievirze , sliktaakajaa gadiijumaa darbmaaciibas stundas peedeejos 20 gadus pie mums netika popularizeetas, aiz kam darbinieku vecumaa no 18-35 gadi ir stipri maz...
jaaņem vai nu vecaaks (tam vajadzees maksaat vairaak nekaa 1 ls stundaa) vai puika un jākrāmējas ar apmācīšanu...

taa tehniskaa izgliitiiba arii nav nekaads garants kaut elementaaraam zinaashanaam par pielietojamaam nemaz nerunaajot. Par auto/mehaanikas nozari runaajot principaa visas LV iestaades ir meesli/biznesa projekti maaciibu iestaazhu vadiitaajiem ar 0 ieguldiijumu tautsaimnieciibaa, naudas izshkjeerdeeshanu u.t.t. Teoreetiski 90% audzeeknju no shiim iestaadeem nav deriigi darbam savaa nozaree.

Tam es piekrītu, dažs labs RTU maģistrants tehniskajos novirzienos pat ar virpu apieties nemāk, inženieri saucās
Offline
Archy96
14. Jan 2011, 15:19 #8014

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


14 Jan 2011, 14:24:43 lietus rakstīja:

14 Jan 2011, 14:22:58 Modricimus rakstīja:

14 Jan 2011, 14:16:13 lietus rakstīja:

14 Jan 2011, 13:19:31 Driver rakstīja:
kas no skruvetaja lenam ir izaudzis par to kas ir (visbiezak).

reti kaads izaug, paarsvaraa skruuveetaajs arii paliek skruuveetaajs un fascinee, ka vinjiem arii patiik un neko citu dziivee nevajag un principaa neder arii.
Koteejaas tie cilveeki kuri ir izaugushi no meha par labu vaditaaju vai "pusvadiitaaju", bet taadu ir ljooooti maz.



atkarīgs no sfēras.
tehnikas nozarē nevar vnk iecelt kkādu balto apkaklīti, kas tagad vadīs procesus, kaut pašam ir tikai teorētiskā zināšanu bāze un nemāk velosipēdam ķēdi nomainīt

tehniskaas lietas atstaajam tehnisko cilveeku zinjaa un vadiibu vaditaajiem

Lai Tu varētu pilnvērtīgi un veiksmīgi vadīt uzņēmumu, ir ļoti labi jāmāk orientēties pilnīgi visās tehniskajās niansēs, kas saistītas ar uzņēmuma darbību, vadīt uzņēmumu - tas nav sēdēt ofisā baltā kreklā ar kājām uz galda un ar gudru ģīmi visus komandēt, tici man
Offline
RVR
14. Jan 2011, 15:20 #8015

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22232

Braucu ar: RVR


14 Jan 2011, 15:15:58 Archy96 rakstīja:

Tam es piekrītu, dažs labs RTU maģistrants tehniskajos novirzienos pat ar virpu apieties nemāk, inženieri saucās


Tas nav tik viennozīmīgi.
Ne jau visiem inženieriem ir jāmāk ar virpu rīkoties. Ir taču, piemēram, elektronikas inženieri, kuriem tas nav vajadzīgs.
Offline
Archy96
14. Jan 2011, 15:24 #8016

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


14 Jan 2011, 15:20:40 91 rakstīja:

14 Jan 2011, 15:15:58 Archy96 rakstīja:

Tam es piekrītu, dažs labs RTU maģistrants tehniskajos novirzienos pat ar virpu apieties nemāk, inženieri saucās


Tas nav tik viennozīmīgi.
Ne jau visiem inženieriem ir jāmāk ar virpu rīkoties. Ir taču, piemēram, elektronikas inženieri, kuriem tas nav vajadzīgs.

Es to paņēmu vienkārši kā piemēru.
Offline
lietus
14. Jan 2011, 15:27 #8017

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2054

Braucu ar:


14 Jan 2011, 15:20:40 91 rakstīja:

14 Jan 2011, 15:15:58 Archy96 rakstīja:

Tam es piekrītu, dažs labs RTU maģistrants tehniskajos novirzienos pat ar virpu apieties nemāk, inženieri saucās


Tas nav tik viennozīmīgi.
Ne jau visiem inženieriem ir jāmāk ar virpu rīkoties. Ir taču, piemēram, elektronikas inženieri, kuriem tas nav vajadzīgs.

runa iet par mashiinbuuves inzhenieriem, kuri nav pat viili redzeejushi par darbagaldiem un metinaashanu nerunaajot
Offline
lietus
14. Jan 2011, 15:33 #8018

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2054

Braucu ar:


Lai Tu varētu pilnvērtīgi un veiksmīgi vadīt uzņēmumu, ir ļoti labi jāmāk orientēties pilnīgi visās tehniskajās niansēs, kas saistītas ar uzņēmuma darbību, vadīt uzņēmumu - tas nav sēdēt ofisā baltā kreklā ar kājām uz galda un ar gudru ģīmi visus komandēt, tici man

nevajag paarspiileet. Lai tev vieglaak saprast-uznjeemumaa paarsvaraa ir vairaaki departamenti (finansisti, paardoshanas dalja, peecpaardoshanas u.t.t.)un katrs ar vinjiem nodarbojas ar savaam lietaam. vadiitaajam nafig nevajag zinaat katra departamenta darbiibas siikumus. prieksh tam ir departamentu vadiitaaji kuriem arii nafig nevajag zinaat vios siikumos par citiem departamentiem- prieksh tam ir koleegji.
Offline
Puuchuks
14. Jan 2011, 15:48 #8019

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

ar pārbaudes laiku smieklīgi ir tas, ka vairums darba devēju to pieņem tikai kā dd iespēju uzreiz atlaist darbinieku.
bet neiedomājas, ka tas darbojas arī otrādi un darbiniekam patiešām var neiepatikties tā darba vieta un viņš vienā dienā mierīgi pasaka "paldies, es vairāk nenākšu", un tad dd ir

Offline
lowera
14. Jan 2011, 15:51 #8020

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5575

Braucu ar: 1717


14 Jan 2011, 15:48:35 Puuchuks rakstīja:
ar pārbaudes laiku smieklīgi ir tas, ka vairums darba devēju to pieņem tikai kā dd iespēju uzreiz atlaist darbinieku.
bet neiedomājas, ka tas darbojas arī otrādi un darbiniekam patiešām var neiepatikties tā darba vieta un viņš vienā dienā mierīgi pasaka "paldies, es vairāk nenākšu", un tad dd ir




Tieši tā, pietam vēl nākas dzirdēt tekstus: "Tev taču bija jāatstrādā, ko Tu vispār iedomājies?!"
Bet tas, kādēļ darbinieks ir izvēlējies tā darīt, DD tā arī skaidrs nekļūst

[ Šo ziņu laboja lowera, 14 Jan 2011, 15:52:02 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo