Online

Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Chiping up

AutorsZiņojums
Huliits
29. Aug 2014, 23:12 #801

Kopš: 10. Jul 2008

Ziņojumi: 436

Braucu ar: e30

Arī e39,bet 2.5tds,vai ir jēga to darīt un būs jūtama atšķirība
Offline
Instigater
29. Aug 2014, 23:39 #802

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Atšķirība ir jūtama, pie tam, pēc čipošanas arī sajūgs turēs, jo ir salabota vecā E34 kaite ar pārāk mazo sajūga disku pat standarta jaudai.
Offline
al13n
30. Aug 2014, 08:59 #803

Kopš: 04. Sep 2008

Ziņojumi: 641

Braucu ar:

Golf 6 1,6 TDI kāds ir čipojis? Ir jūtams jaudas pieagums? Cik maksā?
Offline
DjCrack
30. Aug 2014, 09:02 #804

Kopš: 11. Jun 2002

Ziņojumi: 1348

Braucu ar: kursoru pa zrc.lv

Kia sportage 2.0d 135kw kads ir meginajis chipot?
135kw, bet mironis, maximaals....

[ Šo ziņu laboja DjCrack, 30 Aug 2014, 09:03:22 ]

Offline
jjjjuris
30. Aug 2014, 11:40 #805

Kopš: 16. Dec 2008

No: Baldone

Ziņojumi: 2529

Braucu ar: vienu pirkstu


21 Jul 2014, 15:20:33 dust rakstīja:
Kā ienāc šeit - tā līdz asarām

Atbildēšu uz 90% ētera jautājumiem - Nē, tavu žurku nevar nočipot; Nē nevar nočipot neko kas sākas ar m52; Nē, arī m50 nevar. Tos vecos bezturbo benzīnauto jaudīgākus var padarīt tikai mehāniska iejaukšanās vai motora aizvietošana.

Reāla jūtami čipot var turbo motorus. Dīzeļus jo īpaši.

benzīnam var noņemt/pārlikt ierobežotāju. ikdienas braukšanai tas protams nav vajadzīgs. bet nav tā, ka nejūt, jo tu fiziski ļauj griest to motoru vairāk
Offline
Laoshi
30. Aug 2014, 11:47 #806

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


30 Aug 2014, 09:02:58 DjCrack rakstīja:
Kia sportage 2.0d 135kw kads ir meginajis chipot?
135kw, bet mironis, maximaals....


Visas trubas vietā, turbo griež, gaisa filtram kaut kas iet cauri?
Offline
CP17
30. Aug 2014, 11:54 #807

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


30 Aug 2014, 11:40:23 jjjjuris rakstīja:

21 Jul 2014, 15:20:33 dust rakstīja:
Kā ienāc šeit - tā līdz asarām

Atbildēšu uz 90% ētera jautājumiem - Nē, tavu žurku nevar nočipot; Nē nevar nočipot neko kas sākas ar m52; Nē, arī m50 nevar. Tos vecos bezturbo benzīnauto jaudīgākus var padarīt tikai mehāniska iejaukšanās vai motora aizvietošana.

Reāla jūtami čipot var turbo motorus. Dīzeļus jo īpaši.

benzīnam var noņemt/pārlikt ierobežotāju. ikdienas braukšanai tas protams nav vajadzīgs. bet nav tā, ka nejūt, jo tu fiziski ļauj griest to motoru vairāk
aha, pagriez to 400t nobraukto motoru virs redlaina... + paskaties jaudas līkni pie attiecīgiem apgriezieniem un sapratīsi atmosfērīgos bendzīniekus čipot vai nē tas ir kā omītei iedot red bull atšķaidītu ar ūdeni

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
jjjjuris
30. Aug 2014, 11:56 #808

Kopš: 16. Dec 2008

No: Baldone

Ziņojumi: 2529

Braucu ar: vienu pirkstu


30 Aug 2014, 11:54:01 CP17 rakstīja:

30 Aug 2014, 11:40:23 jjjjuris rakstīja:

21 Jul 2014, 15:20:33 dust rakstīja:
Kā ienāc šeit - tā līdz asarām

Atbildēšu uz 90% ētera jautājumiem - Nē, tavu žurku nevar nočipot; Nē nevar nočipot neko kas sākas ar m52; Nē, arī m50 nevar. Tos vecos bezturbo benzīnauto jaudīgākus var padarīt tikai mehāniska iejaukšanās vai motora aizvietošana.

Reāla jūtami čipot var turbo motorus. Dīzeļus jo īpaši.

benzīnam var noņemt/pārlikt ierobežotāju. ikdienas braukšanai tas protams nav vajadzīgs. bet nav tā, ka nejūt, jo tu fiziski ļauj griest to motoru vairāk
aha, pagriez to 400t nobraukto motoru virs redlaina... + paskaties jaudas līkni pie attiecīgiem apgriezieniem un sapratīsi atmosfērīgos bendzīniekus čipot vai nē tas ir kā omītei iedot red bull atšķaidītu ar ūdeni

augstāk biedrs minēja par tip top kaut ko
savādāk, protams kaušana
Offline
jjjjuris
30. Aug 2014, 12:38 #809

Kopš: 16. Dec 2008

No: Baldone

Ziņojumi: 2529

Braucu ar: vienu pirkstu

ā un kapēc jaudas līkne ir kāda tā ir .. tur attiecīgi konpis dod degmaisījumu, un ceļot apgriezienus, protams tas viss arī ir jāpārreseto

Offline
DjCrack
30. Aug 2014, 14:30 #810

Kopš: 11. Jun 2002

Ziņojumi: 1348

Braucu ar: kursoru pa zrc.lv


30 Aug 2014, 11:47:41 Laoshi rakstīja:
Visas trubas vietā, turbo griež, gaisa filtram kaut kas iet cauri?

35k nobraukums, sākumā domāju, ka iebrauksies, bet reālitātē mironis anyway. vienigi mosh dileris, iedevis kadu 100kw un notirgojis kaa 135kw
rav4 ar 136zs daudz jestrāks.
Offline
darkness
17. Sep 2014, 11:51 #811

Kopš: 08. Feb 2009

No: Saldus

Ziņojumi: 44

Braucu ar: BMW e38

Kāds lūdzu varētu padalīties ar lietotāja -INC- kontakttālruni?
Offline
Kaross
07. Nov 2014, 16:06 #812

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4359

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Attention! Pirmo reizi Latvijā!
Beidzot parādījusies iespēja nočipot F sērijas jaunākos BMW modeļus.
Gaidām ciemos jaunos klientus Kaross chiptuning telpās.

Īsts profesionāls chiptuning - programmēšana.
Nekādu tuning box vai tamlīdzīgu lietu.


BMW 1 series F20 / F21 (2011→)
BMW 2 series F22 (2014→)
BMW 3 series F30 / F31 / F32 (2011→)
BMW 3 GT F34 (2013→)
BMW 4 series F32 / F33 / F36 (2014→)
BMW 4 GC F36 (2014→)
BMW 5 series F10 / F11 (2009→)
BMW 5 GT F07 (2009→)
BMW 6 series F12 / F13 (2011→)
BMW 6 GC F06 (2012→)
BMW 7 series F01/F02/F03/F04 (2008→)
BMW X3 F25 (2011→)
BMW X4 F26 (2012→)
BMW X5 F15 (2013→)
BMW X6 F16 (2014→)

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
marihuans
07. Nov 2014, 16:10 #813

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666



-----------------
T: 203-65-203
Offline
funkyasshit
17. Nov 2014, 23:16 #814

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Čipotāji, vajag gudri paspriedelēt. Ir Vectra B 2.0DTi. Standartā 101hp/205nm. Motors tīri labi čipojās pats par sevi, bet ir doma nedaudz paeksperimentēt. Plunžera maiņa, smidzinātāju maiņa, turbīnas lāpstiņu maiņa, interkūlera maiņa, čips, bet vēl jāpārdomā ir izplūde (visticamāk 70mm visā garumā), kā arī aukstā gaisa ieplūde, bet jautājums ir tāds - cik daudz tas varēs izturēt?
Rodas jautājums, cik lielu jaudas pieaugumu varētu izturēt kārba un pusasis? Par sajūgu nerunājot, tur nav divu domu, ka tas izģērbsies pirmais pie izmaiņām jaudā. Vēl rodas jautājums par ķēdi. Par spararatu nav jāuztraucās, jo šim tas vēl ir vienmasas.
Nerunāsim ir jēga vai nav jēga, kā arī vai tas tiks darīts, vai netiks, bet gan vienkārši gribās dzirdēt viedokļus no cilvēkiem, kas saprot, ko dara. Kādi ir reālie iznākuma cipari? Uzstādīsim mērķi - 200hp/400nm, noapaļotas, izdomātas vērtības, līdz kurām vajadzētu tikt.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 17 Nov 2014, 23:17:17 ]

Offline
uldens1
17. Nov 2014, 23:19 #815

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16110

Braucu ar:

nu ķedei ir pohuj cik zirgi uzčipoti
Offline
lony611
17. Nov 2014, 23:53 #816

Kopš: 30. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 205

Braucu ar: e91, e46 3.0

Sveiki jaunieshi.
ir varbut muljkjigs jautajums bet tomeer.
Esmu dzirdejis ka chipo 2,5 un 2,8 benzina dzinejus.
Jautajums taads cik iela jeega no taa utt???
Offline
Jonix
18. Nov 2014, 00:45 #817

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Šobrī F sēriju dīzeļdzinējus nočipot nav problēmu, galvenais ir kvalitatīva iekārta un saprašana par veidamo darbu.

Jau kādu brīdi F sērijas var nočipot arī pie manis:

http://t.co/nPvSNTpmLT




-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Jonix
18. Nov 2014, 00:46 #818

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


17 Nov 2014, 23:16:34 funkyasshit rakstīja:
Čipotāji, vajag gudri paspriedelēt. Ir Vectra B 2.0DTi. Standartā 101hp/205nm. Motors tīri labi čipojās pats par sevi, bet ir doma nedaudz paeksperimentēt. Plunžera maiņa, smidzinātāju maiņa, turbīnas lāpstiņu maiņa, interkūlera maiņa, čips, bet vēl jāpārdomā ir izplūde (visticamāk 70mm visā garumā), kā arī aukstā gaisa ieplūde, bet jautājums ir tāds - cik daudz tas varēs izturēt?
Rodas jautājums, cik lielu jaudas pieaugumu varētu izturēt kārba un pusasis? Par sajūgu nerunājot, tur nav divu domu, ka tas izģērbsies pirmais pie izmaiņām jaudā. Vēl rodas jautājums par ķēdi. Par spararatu nav jāuztraucās, jo šim tas vēl ir vienmasas.
Nerunāsim ir jēga vai nav jēga, kā arī vai tas tiks darīts, vai netiks, bet gan vienkārši gribās dzirdēt viedokļus no cilvēkiem, kas saprot, ko dara. Kādi ir reālie iznākuma cipari? Uzstādīsim mērķi - 200hp/400nm, noapaļotas, izdomātas vērtības, līdz kurām vajadzētu tikt.
Plunžierus tik viegli nenomainīsi - VP44
Risinājums ir sprauslas, tomēr pie palielināta būsta šiem dzinējiem plaisā virzuļi, līdz ar to plānotie 200ZS būs samērā īss prieks.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
funkyasshit
18. Nov 2014, 01:33 #819

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


18 Nov 2014, 00:46:41 Jonix rakstīja:

17 Nov 2014, 23:16:34 funkyasshit rakstīja:
Čipotāji, vajag gudri paspriedelēt. Ir Vectra B 2.0DTi. Standartā 101hp/205nm. Motors tīri labi čipojās pats par sevi, bet ir doma nedaudz paeksperimentēt. Plunžera maiņa, smidzinātāju maiņa, turbīnas lāpstiņu maiņa, interkūlera maiņa, čips, bet vēl jāpārdomā ir izplūde (visticamāk 70mm visā garumā), kā arī aukstā gaisa ieplūde, bet jautājums ir tāds - cik daudz tas varēs izturēt?
Rodas jautājums, cik lielu jaudas pieaugumu varētu izturēt kārba un pusasis? Par sajūgu nerunājot, tur nav divu domu, ka tas izģērbsies pirmais pie izmaiņām jaudā. Vēl rodas jautājums par ķēdi. Par spararatu nav jāuztraucās, jo šim tas vēl ir vienmasas.
Nerunāsim ir jēga vai nav jēga, kā arī vai tas tiks darīts, vai netiks, bet gan vienkārši gribās dzirdēt viedokļus no cilvēkiem, kas saprot, ko dara. Kādi ir reālie iznākuma cipari? Uzstādīsim mērķi - 200hp/400nm, noapaļotas, izdomātas vērtības, līdz kurām vajadzētu tikt.
Plunžierus tik viegli nenomainīsi - VP44
Risinājums ir sprauslas, tomēr pie palielināta būsta šiem dzinējiem plaisā virzuļi, līdz ar to plānotie 200ZS būs samērā īss prieks.


Pats VP44 ir viena liela problēma.
Ar ko savstarpēji samainīt varētu sprauslas? Par laimi mehāniskās sprauslas un nav to problēmu izdarīt, bet nav jau VAG grupa, kur visiem dīzeļiem viss ir gandrīz savstarpēji samaināms.
200zs jau bija tāds sapņains skaitlis, tikai spriedelēšanai. Domāju, ka tie paši 130zs nebūtu problēmas. Kāda pieredze tev ar šiem motoriem? Kas, ko, kā?

P.S - Šī brīža turbopūte ir starp 0.7/0.8 bar no ražotāja 0.9 bar. To 0.1 bar es norakstu no intercooler, kurš nekad nav tīrīts, kā arī nobraukums. (~270k)

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 18 Nov 2014, 01:36:54 ]

Offline
Kaross
18. Nov 2014, 13:38 #820

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4359

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

130zs ir diezgan viegli iegūstams cipars arī bez jebkādām pārbūvēm. Šis dzinējs nav pateicīgākais dīzelis lielākai jaudai par standarta chiptuningu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo