Online
Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Chiping up
Autors | Ziņojums |
Huliits | | Kopš: 10. Jul 2008
Ziņojumi: 436
Braucu ar: e30
| Arī e39,bet 2.5tds,vai ir jēga to darīt un būs jūtama atšķirība | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Atšķirība ir jūtama, pie tam, pēc čipošanas arī sajūgs turēs, jo ir salabota vecā E34 kaite ar pārāk mazo sajūga disku pat standarta jaudai. | Offline | | |
al13n | | Kopš: 04. Sep 2008
Ziņojumi: 641
Braucu ar:
| Golf 6 1,6 TDI kāds ir čipojis? Ir jūtams jaudas pieagums? Cik maksā? | Offline | | |
DjCrack | | Kopš: 11. Jun 2002
Ziņojumi: 1348
Braucu ar: kursoru pa zrc.lv
| Kia sportage 2.0d 135kw kads ir meginajis chipot?
135kw, bet mironis, maximaals....[ Šo ziņu laboja DjCrack, 30 Aug 2014, 09:03:22 ] | Offline | | |
jjjjuris | | Kopš: 16. Dec 2008
No: Baldone
Ziņojumi: 2529
Braucu ar: vienu pirkstu
|
21 Jul 2014, 15:20:33 dust rakstīja:
Kā ienāc šeit - tā līdz asarām
Atbildēšu uz 90% ētera jautājumiem - Nē, tavu žurku nevar nočipot; Nē nevar nočipot neko kas sākas ar m52; Nē, arī m50 nevar. Tos vecos bezturbo benzīnauto jaudīgākus var padarīt tikai mehāniska iejaukšanās vai motora aizvietošana.
Reāla jūtami čipot var turbo motorus. Dīzeļus jo īpaši.
benzīnam var noņemt/pārlikt ierobežotāju. ikdienas braukšanai tas protams nav vajadzīgs. bet nav tā, ka nejūt, jo tu fiziski ļauj griest to motoru vairāk | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
30 Aug 2014, 09:02:58 DjCrack rakstīja:
Kia sportage 2.0d 135kw kads ir meginajis chipot?
135kw, bet mironis, maximaals....
Visas trubas vietā, turbo griež, gaisa filtram kaut kas iet cauri? | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
30 Aug 2014, 11:40:23 jjjjuris rakstīja:
21 Jul 2014, 15:20:33 dust rakstīja:
Kā ienāc šeit - tā līdz asarām
Atbildēšu uz 90% ētera jautājumiem - Nē, tavu žurku nevar nočipot; Nē nevar nočipot neko kas sākas ar m52; Nē, arī m50 nevar. Tos vecos bezturbo benzīnauto jaudīgākus var padarīt tikai mehāniska iejaukšanās vai motora aizvietošana.
Reāla jūtami čipot var turbo motorus. Dīzeļus jo īpaši.
benzīnam var noņemt/pārlikt ierobežotāju. ikdienas braukšanai tas protams nav vajadzīgs. bet nav tā, ka nejūt, jo tu fiziski ļauj griest to motoru vairāk
aha, pagriez to 400t nobraukto motoru virs redlaina... + paskaties jaudas līkni pie attiecīgiem apgriezieniem un sapratīsi atmosfērīgos bendzīniekus čipot vai nē tas ir kā omītei iedot red bull atšķaidītu ar ūdeni
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
jjjjuris | | Kopš: 16. Dec 2008
No: Baldone
Ziņojumi: 2529
Braucu ar: vienu pirkstu
|
30 Aug 2014, 11:54:01 CP17 rakstīja:
30 Aug 2014, 11:40:23 jjjjuris rakstīja:
21 Jul 2014, 15:20:33 dust rakstīja:
Kā ienāc šeit - tā līdz asarām
Atbildēšu uz 90% ētera jautājumiem - Nē, tavu žurku nevar nočipot; Nē nevar nočipot neko kas sākas ar m52; Nē, arī m50 nevar. Tos vecos bezturbo benzīnauto jaudīgākus var padarīt tikai mehāniska iejaukšanās vai motora aizvietošana.
Reāla jūtami čipot var turbo motorus. Dīzeļus jo īpaši.
benzīnam var noņemt/pārlikt ierobežotāju. ikdienas braukšanai tas protams nav vajadzīgs. bet nav tā, ka nejūt, jo tu fiziski ļauj griest to motoru vairāk
aha, pagriez to 400t nobraukto motoru virs redlaina... + paskaties jaudas līkni pie attiecīgiem apgriezieniem un sapratīsi atmosfērīgos bendzīniekus čipot vai nē tas ir kā omītei iedot red bull atšķaidītu ar ūdeni
augstāk biedrs minēja par tip top kaut ko
savādāk, protams kaušana | Offline | | |
|
jjjjuris | | Kopš: 16. Dec 2008
No: Baldone
Ziņojumi: 2529
Braucu ar: vienu pirkstu
| ā un kapēc jaudas līkne ir kāda tā ir .. tur attiecīgi konpis dod degmaisījumu, un ceļot apgriezienus, protams tas viss arī ir jāpārreseto
| Offline | | |
DjCrack | | Kopš: 11. Jun 2002
Ziņojumi: 1348
Braucu ar: kursoru pa zrc.lv
|
30 Aug 2014, 11:47:41 Laoshi rakstīja:
Visas trubas vietā, turbo griež, gaisa filtram kaut kas iet cauri?
35k nobraukums, sākumā domāju, ka iebrauksies, bet reālitātē mironis anyway. vienigi mosh dileris, iedevis kadu 100kw un notirgojis kaa 135kw
rav4 ar 136zs daudz jestrāks. | Offline | | |
darkness | | Kopš: 08. Feb 2009
No: Saldus
Ziņojumi: 44
Braucu ar: BMW e38
| Kāds lūdzu varētu padalīties ar lietotāja -INC- kontakttālruni? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Attention! Pirmo reizi Latvijā!
Beidzot parādījusies iespēja nočipot F sērijas jaunākos BMW modeļus.
Gaidām ciemos jaunos klientus Kaross chiptuning telpās.
Īsts profesionāls chiptuning - programmēšana.
Nekādu tuning box vai tamlīdzīgu lietu.
BMW 1 series F20 / F21 (2011→)
BMW 2 series F22 (2014→)
BMW 3 series F30 / F31 / F32 (2011→)
BMW 3 GT F34 (2013→)
BMW 4 series F32 / F33 / F36 (2014→)
BMW 4 GC F36 (2014→)
BMW 5 series F10 / F11 (2009→)
BMW 5 GT F07 (2009→)
BMW 6 series F12 / F13 (2011→)
BMW 6 GC F06 (2012→)
BMW 7 series F01/F02/F03/F04 (2008→)
BMW X3 F25 (2011→)
BMW X4 F26 (2012→)
BMW X5 F15 (2013→)
BMW X6 F16 (2014→)
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
marihuans | | Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
|
----------------- T: 203-65-203
| Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Čipotāji, vajag gudri paspriedelēt. Ir Vectra B 2.0DTi. Standartā 101hp/205nm. Motors tīri labi čipojās pats par sevi, bet ir doma nedaudz paeksperimentēt. Plunžera maiņa, smidzinātāju maiņa, turbīnas lāpstiņu maiņa, interkūlera maiņa, čips, bet vēl jāpārdomā ir izplūde (visticamāk 70mm visā garumā), kā arī aukstā gaisa ieplūde, bet jautājums ir tāds - cik daudz tas varēs izturēt?
Rodas jautājums, cik lielu jaudas pieaugumu varētu izturēt kārba un pusasis? Par sajūgu nerunājot, tur nav divu domu, ka tas izģērbsies pirmais pie izmaiņām jaudā. Vēl rodas jautājums par ķēdi. Par spararatu nav jāuztraucās, jo šim tas vēl ir vienmasas.
Nerunāsim ir jēga vai nav jēga, kā arī vai tas tiks darīts, vai netiks, bet gan vienkārši gribās dzirdēt viedokļus no cilvēkiem, kas saprot, ko dara. Kādi ir reālie iznākuma cipari? Uzstādīsim mērķi - 200hp/400nm, noapaļotas, izdomātas vērtības, līdz kurām vajadzētu tikt.[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 17 Nov 2014, 23:17:17 ] | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16202
Braucu ar:
| nu ķedei ir pohuj cik zirgi uzčipoti | Offline | | |
lony611 | | Kopš: 30. Oct 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 205
Braucu ar: e91, e46 3.0
| Sveiki jaunieshi.
ir varbut muljkjigs jautajums bet tomeer.
Esmu dzirdejis ka chipo 2,5 un 2,8 benzina dzinejus.
Jautajums taads cik iela jeega no taa utt??? | Offline | | |
|
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Šobrī F sēriju dīzeļdzinējus nočipot nav problēmu, galvenais ir kvalitatīva iekārta un saprašana par veidamo darbu.
Jau kādu brīdi F sērijas var nočipot arī pie manis:
http://t.co/nPvSNTpmLT
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
17 Nov 2014, 23:16:34 funkyasshit rakstīja:
Čipotāji, vajag gudri paspriedelēt. Ir Vectra B 2.0DTi. Standartā 101hp/205nm. Motors tīri labi čipojās pats par sevi, bet ir doma nedaudz paeksperimentēt. Plunžera maiņa, smidzinātāju maiņa, turbīnas lāpstiņu maiņa, interkūlera maiņa, čips, bet vēl jāpārdomā ir izplūde (visticamāk 70mm visā garumā), kā arī aukstā gaisa ieplūde, bet jautājums ir tāds - cik daudz tas varēs izturēt?
Rodas jautājums, cik lielu jaudas pieaugumu varētu izturēt kārba un pusasis? Par sajūgu nerunājot, tur nav divu domu, ka tas izģērbsies pirmais pie izmaiņām jaudā. Vēl rodas jautājums par ķēdi. Par spararatu nav jāuztraucās, jo šim tas vēl ir vienmasas.
Nerunāsim ir jēga vai nav jēga, kā arī vai tas tiks darīts, vai netiks, bet gan vienkārši gribās dzirdēt viedokļus no cilvēkiem, kas saprot, ko dara. Kādi ir reālie iznākuma cipari? Uzstādīsim mērķi - 200hp/400nm, noapaļotas, izdomātas vērtības, līdz kurām vajadzētu tikt.
Plunžierus tik viegli nenomainīsi - VP44
Risinājums ir sprauslas, tomēr pie palielināta būsta šiem dzinējiem plaisā virzuļi, līdz ar to plānotie 200ZS būs samērā īss prieks.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
18 Nov 2014, 00:46:41 Jonix rakstīja:
17 Nov 2014, 23:16:34 funkyasshit rakstīja:
Čipotāji, vajag gudri paspriedelēt. Ir Vectra B 2.0DTi. Standartā 101hp/205nm. Motors tīri labi čipojās pats par sevi, bet ir doma nedaudz paeksperimentēt. Plunžera maiņa, smidzinātāju maiņa, turbīnas lāpstiņu maiņa, interkūlera maiņa, čips, bet vēl jāpārdomā ir izplūde (visticamāk 70mm visā garumā), kā arī aukstā gaisa ieplūde, bet jautājums ir tāds - cik daudz tas varēs izturēt?
Rodas jautājums, cik lielu jaudas pieaugumu varētu izturēt kārba un pusasis? Par sajūgu nerunājot, tur nav divu domu, ka tas izģērbsies pirmais pie izmaiņām jaudā. Vēl rodas jautājums par ķēdi. Par spararatu nav jāuztraucās, jo šim tas vēl ir vienmasas.
Nerunāsim ir jēga vai nav jēga, kā arī vai tas tiks darīts, vai netiks, bet gan vienkārši gribās dzirdēt viedokļus no cilvēkiem, kas saprot, ko dara. Kādi ir reālie iznākuma cipari? Uzstādīsim mērķi - 200hp/400nm, noapaļotas, izdomātas vērtības, līdz kurām vajadzētu tikt.
Plunžierus tik viegli nenomainīsi - VP44
Risinājums ir sprauslas, tomēr pie palielināta būsta šiem dzinējiem plaisā virzuļi, līdz ar to plānotie 200ZS būs samērā īss prieks.
Pats VP44 ir viena liela problēma.
Ar ko savstarpēji samainīt varētu sprauslas? Par laimi mehāniskās sprauslas un nav to problēmu izdarīt, bet nav jau VAG grupa, kur visiem dīzeļiem viss ir gandrīz savstarpēji samaināms.
200zs jau bija tāds sapņains skaitlis, tikai spriedelēšanai. Domāju, ka tie paši 130zs nebūtu problēmas. Kāda pieredze tev ar šiem motoriem? Kas, ko, kā?
P.S - Šī brīža turbopūte ir starp 0.7/0.8 bar no ražotāja 0.9 bar. To 0.1 bar es norakstu no intercooler, kurš nekad nav tīrīts, kā arī nobraukums. (~270k)
[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 18 Nov 2014, 01:36:54 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| 130zs ir diezgan viegli iegūstams cipars arī bez jebkādām pārbūvēm. Šis dzinējs nav pateicīgākais dīzelis lielākai jaudai par standarta chiptuningu.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|