Online
Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ceļi...
Autors | Ziņojums |
Android | | Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
09 Mar 2011, 23:06:43 Norchx rakstīja:
09 Mar 2011, 22:57:59 Drosmis rakstīja:
08 Mar 2011, 23:53:48 Android rakstīja:
08 Mar 2011, 23:14:20 Norchx rakstīja:
08 Mar 2011, 23:08:14 -Kristaps- rakstīja:
Esmu dzirdējis ka problēmas ar ceļiem ir tāpēc ka latvijā ir mīksta zeme un Jelgavā esot izteikti mīksta
Ja, kādam tiešām būtu vēlme ceļus sakārtot, tad tas arī būtu noticis, tagad ir tikai ieinteresētība ik pa diviem gadiem lāpīt jaunus ceļus. Betons zem asfalta jau ir pamats labam ceļam... zinoši cilvēki varētu man pateikt, kur tāds ir LV.
Betonu zem asfalta neliek jau sen - nedz vācijā, nedz kur citur
Kā jau teicu - latvijā problēma ar normāliem materiāliem - vietējais dolomīts ir mēsls, a granītu vest dārgi.
Tad turpinam būvēt ar lokālo mēslu nekā ievedam granītu??
Lietderīgāk būtu uzbuvēt 5 km ceļa kas nesabrūk pēc garantijas vai uzbūvēt 10 km ceļa kas pēc garantijas sabrūk un ceļš ir tāds pats kā pirms rekonstrukcijas tikai ar smukākām barjierām?
Plus mūsu Būvuzraugi ir mīkstie! Ir atsevišķi eksamplāri kas sevi var dēvēt par BŪVUZRAUGIEM, bet vairums (lielākā daļa) ir mīzalas.
Un kamēr valstī būvuzraugs baidīsies no būvuzņēmēja un būvuzņēmējs liks kluci uz galvas "būvuzraugam" labākus ceļus mēs nesagaidīsim.
Androids varētu paskaidrot, kā uzbūvēt normālu ceļu kādiem 10 gadiem vismaz ? Apakšā granīts ? Cik biezā slānī ? Kur LV pēc Tev pieejamās informācijas vispār ir kāds normāls paraugceļš ?
Normāls ceļš būs tad, ja būs sekojošie nosacījumi:
1. Valdība nemēģinās izp1st kapeiku un kā parasti izvēlēties lētāko būvnieku, turklāt vēl tādu, no kura N% kapitāldaļas pieder sļesarjam.
2. Pārvaldošo organizāciju valdēs un atbildīgos amatos būs nevis politiskie ielikteņi, bet speciālisti, turklāt ar pautiem - kas var aizstāvēt savu viedokli.
3. Kad projektētājiem nebūs pajāt uz visu, ka tik naudu dabū - tb kad būs saimnieciska pieeja - un lai arī par cik nosolīts objekts, taisīs pēc sirdsapziņas, nevis no 9.00-17.00 pa roku galam.
4. kad būvnieks domās līdzi ko dara, nemēģinās izp1st kapeiku, haltūrēt, utt - tas attiecas uz būvnieku no ģenerāldirektora līdz koļam, kas lāpstu vicina.
5. kad būvuzraugs būs goda vīrs un ar saprašanu savā lietā - kurš tiešām uzraudzīs, nevis būs visiem draugs.
Galvenā problēma ir cilvēkos - un ne tikai ceļu nozarē, bet visā valstī - hz vai tā ir mentalitāte vai kas, bet esmu novērojis, ka 70% ir raspizģaji, kuriem ir pilnīgi po uz padarītā darba kvalitāti - kalpi 700 gadus bijuši, un kā saimnieki arī nevar iemācīties domāt - dara ķeksīša pēc. Uzskatu, ka jebkurā darbā - no sētnieka līdz prezidentam, darbs jādara ar vislielāko centību un lai pēc tam pašam nav kauns... kaut gan kā viens zināms tēls teica - kauns par padarīto ir, bet tas netraucē...
Visa sistēma ir sapuvusi, no galvas līdz astei.
Konkrēti par ideālo ceļu - nav viena recepte jebkuram ceļam - katrai situācijai ir optimālā konstrukcija - tā arī tiek aprēķināta. Pareizi/nepareizi - tas cits jautājums...
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Tā ir, ka ķemeru mežā tajā černainajā posmā apakšā ir koka baļķi, kas tagad sākuši sadalīties...? | Offline | | |
Delerium | | Kopš: 29. Apr 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 8302
Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio
|
09 Mar 2011, 23:40:38 Modrs rakstīja:
Tā ir, ka ķemeru mežā tajā černainajā posmā apakšā ir koka baļķi, kas tagad sākuši sadalīties...?
tas posms ir tur tiltu pāri jābūvē par miljardu | Offline | | |
Android | | Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
09 Mar 2011, 23:40:38 Modrs rakstīja:
Tā ir, ka ķemeru mežā tajā černainajā posmā apakšā ir koka baļķi, kas tagad sākuši sadalīties...?
Hz, varētu būt - ceļš būvēts dikti sen, un hvz kas tur apakšā. Tāda tehnoloģija ar baļķiem katrā ziņā kādreiz tika praktizēta.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| drupināts laukakmens mūsu apstākļiem tak ir gana ok
liela problēma pie mums ir projektētāju un pasūtītāju nezināšana, kļūdas vai hvz kāds mārutks
un vel jau ir atsevišķs stāsts ar asfaltbetona ražotājiem, kas joprojām eksperimentē... starp citu ar ko ir beigušās Paidera aktivitātes? | Offline | | |
skudza | | Kopš: 27. Jan 2009
Ziņojumi: 825
Braucu ar: pelēci
|
09 Mar 2011, 23:42:49 Android rakstīja:
09 Mar 2011, 23:40:38 Modrs rakstīja:
Tā ir, ka ķemeru mežā tajā černainajā posmā apakšā ir koka baļķi, kas tagad sākuši sadalīties...?
Hz, varētu būt - ceļš būvēts dikti sen, un hvz kas tur apakšā. Tāda tehnoloģija ar baļķiem katrā ziņā kādreiz tika praktizēta.
zinu dažus tādus ceļu posmus. Urbumos parādās visādi brīnumi Gan jau arī kūdrā ir tas pats.
| Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
09 Mar 2011, 22:31:48 Martinsse rakstīja:
08 Mar 2011, 23:05:17 karlsonss rakstīja:
domaaju ka tos dzekus, kuri taisiija salaspils-ogre >> nu lai vinjiem nestaav un lai nekad darbu normaalu nedabuutu aarpus latvijas.
Tu lielo šoseju domā? Tur tak viss ir itkā ok, jeb pa šito ziemu jau segums dimbā ir?
tak tur virskaarta sadalaas jau.... malas apdrupushas... | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
|
09 Mar 2011, 23:42:34 Delerium rakstīja:
09 Mar 2011, 23:40:38 Modrs rakstīja:
Tā ir, ka ķemeru mežā tajā černainajā posmā apakšā ir koka baļķi, kas tagad sākuši sadalīties...?
tas posms ir tur tiltu pāri jābūvē par miljardu
vel jau leģendāra vieta uz rīga-v-pils ir pie tukuma starp jelgavas ceļa krustu un dzelzceļa pārvadu... ieplakā ceļa malas šļūc nost kopš sevi atceros [ Šo ziņu laboja shibernieks, 09 Mar 2011, 23:57:29 ] | Offline | | |
|
Srakans | | Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Saulkrastiem jābūt Neesmu gan kādu laiku tur braucis, bet nu tur tika sagrūsts. | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
09 Mar 2011, 23:57:01 shibernieks rakstīja:
09 Mar 2011, 23:42:34 Delerium rakstīja:
09 Mar 2011, 23:40:38 Modrs rakstīja:
Tā ir, ka ķemeru mežā tajā černainajā posmā apakšā ir koka baļķi, kas tagad sākuši sadalīties...?
tas posms ir tur tiltu pāri jābūvē par miljardu
vel jau leģendāra vieta uz rīga-v-pils ir pie tukuma starp jelgavas ceļa krustu un dzelzceļa pārvadu... ieplakā ceļa malas šļūc nost kopš sevi atceros
tur tak uztjuuneeja to bedri | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
|
09 Mar 2011, 23:59:53 karlsonss rakstīja:
tur tak uztjuuneeja to bedri
ja runājam par vienu un to pašu vietu tad špaktele uz sapujušas konstrukcijas nekad nav īpaši līdzējusi | Offline | | |
skudza | | Kopš: 27. Jan 2009
Ziņojumi: 825
Braucu ar: pelēci
|
09 Mar 2011, 23:54:01 shibernieks rakstīja:
drupināts laukakmens mūsu apstākļiem tak ir gana ok
liela problēma pie mums ir projektētāju un pasūtītāju nezināšana, kļūdas vai hvz kāds mārutks
un vel jau ir atsevišķs stāsts ar asfaltbetona ražotājiem, kas joprojām eksperimentē... starp citu ar ko ir beigušās Paidera aktivitātes?
ir pašvaldība, kas maina projektētā paredzēto dolomīta škembu pret drupināto.
šlokenbekai pateica, ka "u nas vsje dokumenti v porjadke" ja nemaldos, tipa pielietota cita piedeva, kas arī derīga | Offline | | |
skudza | | Kopš: 27. Jan 2009
Ziņojumi: 825
Braucu ar: pelēci
|
10 Mar 2011, 00:01:49 shibernieks rakstīja:
09 Mar 2011, 23:59:53 karlsonss rakstīja:
tur tak uztjuuneeja to bedri
ja runājam par vienu un to pašu vietu tad špaktele uz sapujušas konstrukcijas nekad nav īpaši līdzējusi
tur katru gadu krāmē tik virsū asfaltu. noteikti kādi 2m dziļumā jau būs | Offline | | |
Puika | | Kopš: 25. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2509
Braucu ar: Divriteni
| Viss Ventspils šosejas posms starp jūrmalas šoseju un otru jūrmalas galu ir pilnīgā dirsā, maigi izsakoties, par ķemeru meža posmu vispār nesākšu runāt, pusi jūrmalas domi vajadzētu ar kalašņikovu apslaktēt, ja jau vismaz 10 gadus to 2km posmu nevar noliet ar normālu asfaltu, jebal | Offline | | |
skudza | | Kopš: 27. Jan 2009
Ziņojumi: 825
Braucu ar: pelēci
|
10 Mar 2011, 00:14:25 V_V rakstīja:
negribas te sakult sviestu, bet kaut kur bija teikts, ka vācijā asfalta kārtas biezums ir 80cm.. un apakšā vēl kaudze visādu labumu... pie mums, cik esmu novērojis pie dienvidu tilta, asfalta klājuma biezums ir apmēram uz aci 40cm...
tu smejies, LV un 40cm... tik daudz pat šķembu reti kur uzber | Offline | | |
Puika | | Kopš: 25. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2509
Braucu ar: Divriteni
| Viss te ir dirsā, sākot jau ar to, ka "remonti" ilgst septiņas reizes ilgāk nekā tam vajadzētu būt un beidzot ar to, ka svaigi uzlietā asfaltā pēc 2 nedēļām kāds izdomā trubas nomainīt.
Pilnīgi zajebal, drīz nearko citu kā LC vai Patrolu vispār nevarēs braukt. | Offline | | |
|
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| ne jau tikai asfalta biezums nosaka seguma kvalitāti.
LV ceļu būvniekiem patīk uz bitumu ekonomēt... un asfaltbetona sastāvu gatavot kā tajā dienā šķiet pareizāk | Offline | | |
Andis | | Kopš: 12. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 383
Braucu ar: V6
|
10 Mar 2011, 00:14:25 V_V rakstīja:
negribas te sakult sviestu, bet kaut kur bija teikts, ka vācijā asfalta kārtas biezums ir 80cm.. un apakšā vēl kaudze visādu labumu... pie mums, cik esmu novērojis pie dienvidu tilta, asfalta klājuma biezums ir apmēram uz aci 40cm...
Tu ko, jobu dal? 80 cm | Offline | | |
djenkurs | | Kopš: 18. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1331
Braucu ar: rAudi Q
| pie mums tikai uzliek zīmi "bedres" un samazina braukšanas ātrumu, bet šodien dzirdētais bezsakars par ātruma palielināšanu vnk psc. uz Siguldas šoseju 110 pa kurieni tad var tos 110 atvilkt tur uzreiz autoevakuators jākabina aizmugurē, pēc sēnītes!!!
tiešām nopietni runājot. cik tālu LV nogrims... ar visiem šiem akcīzes pieaugumiem - elektro, benzīnam, kolai un tā bezgalīgi.... Ko tas Valdis tur domā... vai tiešām mēs ļausim sev tā kakāt virsū!!! neko nekurinu, bet viela nakts sapņiem | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Var saprast, ka Latvija nabaga valsts, jaekonomee utt., bet tas, ka atsevskjos celja posmos segums tiek mainits katru gadu ir vienkarsi slimi. Taa vien skjiet, ka valsts vaditaji ir tikai figuuras ar kuraam manipuleet, bet sava mugurkalua taam nav. Zeel. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|