Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ceļi...

AutorsZiņojums
Android
09. Mar 2011, 23:37 #801

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


09 Mar 2011, 23:06:43 Norchx rakstīja:

09 Mar 2011, 22:57:59 Drosmis rakstīja:

08 Mar 2011, 23:53:48 Android rakstīja:

08 Mar 2011, 23:14:20 Norchx rakstīja:

08 Mar 2011, 23:08:14 -Kristaps- rakstīja:
Esmu dzirdējis ka problēmas ar ceļiem ir tāpēc ka latvijā ir mīksta zeme un Jelgavā esot izteikti mīksta
Ja, kādam tiešām būtu vēlme ceļus sakārtot, tad tas arī būtu noticis, tagad ir tikai ieinteresētība ik pa diviem gadiem lāpīt jaunus ceļus. Betons zem asfalta jau ir pamats labam ceļam... zinoši cilvēki varētu man pateikt, kur tāds ir LV.

Betonu zem asfalta neliek jau sen - nedz vācijā, nedz kur citur
Kā jau teicu - latvijā problēma ar normāliem materiāliem - vietējais dolomīts ir mēsls, a granītu vest dārgi.


Tad turpinam būvēt ar lokālo mēslu nekā ievedam granītu??

Lietderīgāk būtu uzbuvēt 5 km ceļa kas nesabrūk pēc garantijas vai uzbūvēt 10 km ceļa kas pēc garantijas sabrūk un ceļš ir tāds pats kā pirms rekonstrukcijas tikai ar smukākām barjierām?

Plus mūsu Būvuzraugi ir mīkstie! Ir atsevišķi eksamplāri kas sevi var dēvēt par BŪVUZRAUGIEM, bet vairums (lielākā daļa) ir mīzalas.

Un kamēr valstī būvuzraugs baidīsies no būvuzņēmēja un būvuzņēmējs liks kluci uz galvas "būvuzraugam" labākus ceļus mēs nesagaidīsim.
Androids varētu paskaidrot, kā uzbūvēt normālu ceļu kādiem 10 gadiem vismaz ? Apakšā granīts ? Cik biezā slānī ? Kur LV pēc Tev pieejamās informācijas vispār ir kāds normāls paraugceļš ?

Normāls ceļš būs tad, ja būs sekojošie nosacījumi:
1. Valdība nemēģinās izp1st kapeiku un kā parasti izvēlēties lētāko būvnieku, turklāt vēl tādu, no kura N% kapitāldaļas pieder sļesarjam.
2. Pārvaldošo organizāciju valdēs un atbildīgos amatos būs nevis politiskie ielikteņi, bet speciālisti, turklāt ar pautiem - kas var aizstāvēt savu viedokli.
3. Kad projektētājiem nebūs pajāt uz visu, ka tik naudu dabū - tb kad būs saimnieciska pieeja - un lai arī par cik nosolīts objekts, taisīs pēc sirdsapziņas, nevis no 9.00-17.00 pa roku galam.
4. kad būvnieks domās līdzi ko dara, nemēģinās izp1st kapeiku, haltūrēt, utt - tas attiecas uz būvnieku no ģenerāldirektora līdz koļam, kas lāpstu vicina.
5. kad būvuzraugs būs goda vīrs un ar saprašanu savā lietā - kurš tiešām uzraudzīs, nevis būs visiem draugs.

Galvenā problēma ir cilvēkos - un ne tikai ceļu nozarē, bet visā valstī - hz vai tā ir mentalitāte vai kas, bet esmu novērojis, ka 70% ir raspizģaji, kuriem ir pilnīgi po uz padarītā darba kvalitāti - kalpi 700 gadus bijuši, un kā saimnieki arī nevar iemācīties domāt - dara ķeksīša pēc. Uzskatu, ka jebkurā darbā - no sētnieka līdz prezidentam, darbs jādara ar vislielāko centību un lai pēc tam pašam nav kauns... kaut gan kā viens zināms tēls teica - kauns par padarīto ir, bet tas netraucē...
Visa sistēma ir sapuvusi, no galvas līdz astei.

Konkrēti par ideālo ceļu - nav viena recepte jebkuram ceļam - katrai situācijai ir optimālā konstrukcija - tā arī tiek aprēķināta. Pareizi/nepareizi - tas cits jautājums...

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Modrs
09. Mar 2011, 23:40 #802

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Tā ir, ka ķemeru mežā tajā černainajā posmā apakšā ir koka baļķi, kas tagad sākuši sadalīties...?
Offline
Delerium
09. Mar 2011, 23:42 #803

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8302

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio


09 Mar 2011, 23:40:38 Modrs rakstīja:
Tā ir, ka ķemeru mežā tajā černainajā posmā apakšā ir koka baļķi, kas tagad sākuši sadalīties...?


tas posms ir tur tiltu pāri jābūvē par miljardu
Offline
Android
09. Mar 2011, 23:42 #804

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


09 Mar 2011, 23:40:38 Modrs rakstīja:
Tā ir, ka ķemeru mežā tajā černainajā posmā apakšā ir koka baļķi, kas tagad sākuši sadalīties...?

Hz, varētu būt - ceļš būvēts dikti sen, un hvz kas tur apakšā. Tāda tehnoloģija ar baļķiem katrā ziņā kādreiz tika praktizēta.


-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
shibernieks
09. Mar 2011, 23:54 #805

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

drupināts laukakmens mūsu apstākļiem tak ir gana ok

liela problēma pie mums ir projektētāju un pasūtītāju nezināšana, kļūdas vai hvz kāds mārutks

un vel jau ir atsevišķs stāsts ar asfaltbetona ražotājiem, kas joprojām eksperimentē... starp citu ar ko ir beigušās Paidera aktivitātes?
Offline
skudza
09. Mar 2011, 23:55 #806

Kopš: 27. Jan 2009

Ziņojumi: 825

Braucu ar: pelēci


09 Mar 2011, 23:42:49 Android rakstīja:

09 Mar 2011, 23:40:38 Modrs rakstīja:
Tā ir, ka ķemeru mežā tajā černainajā posmā apakšā ir koka baļķi, kas tagad sākuši sadalīties...?

Hz, varētu būt - ceļš būvēts dikti sen, un hvz kas tur apakšā. Tāda tehnoloģija ar baļķiem katrā ziņā kādreiz tika praktizēta.



zinu dažus tādus ceļu posmus. Urbumos parādās visādi brīnumi Gan jau arī kūdrā ir tas pats.
Offline
karlsonss
09. Mar 2011, 23:56 #807

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


09 Mar 2011, 22:31:48 Martinsse rakstīja:

08 Mar 2011, 23:05:17 karlsonss rakstīja:
domaaju ka tos dzekus, kuri taisiija salaspils-ogre >> nu lai vinjiem nestaav un lai nekad darbu normaalu nedabuutu aarpus latvijas.


Tu lielo šoseju domā? Tur tak viss ir itkā ok, jeb pa šito ziemu jau segums dimbā ir?


tak tur virskaarta sadalaas jau.... malas apdrupushas...
Offline
shibernieks
09. Mar 2011, 23:57 #808

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:


09 Mar 2011, 23:42:34 Delerium rakstīja:

09 Mar 2011, 23:40:38 Modrs rakstīja:
Tā ir, ka ķemeru mežā tajā černainajā posmā apakšā ir koka baļķi, kas tagad sākuši sadalīties...?


tas posms ir tur tiltu pāri jābūvē par miljardu


vel jau leģendāra vieta uz rīga-v-pils ir pie tukuma starp jelgavas ceļa krustu un dzelzceļa pārvadu... ieplakā ceļa malas šļūc nost kopš sevi atceros

[ Šo ziņu laboja shibernieks, 09 Mar 2011, 23:57:29 ]

Offline
Srakans
09. Mar 2011, 23:58 #809

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Saulkrastiem jābūt Neesmu gan kādu laiku tur braucis, bet nu tur tika sagrūsts.
Offline
karlsonss
09. Mar 2011, 23:59 #810

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


09 Mar 2011, 23:57:01 shibernieks rakstīja:

09 Mar 2011, 23:42:34 Delerium rakstīja:

09 Mar 2011, 23:40:38 Modrs rakstīja:
Tā ir, ka ķemeru mežā tajā černainajā posmā apakšā ir koka baļķi, kas tagad sākuši sadalīties...?


tas posms ir tur tiltu pāri jābūvē par miljardu


vel jau leģendāra vieta uz rīga-v-pils ir pie tukuma starp jelgavas ceļa krustu un dzelzceļa pārvadu... ieplakā ceļa malas šļūc nost kopš sevi atceros

tur tak uztjuuneeja to bedri
Offline
shibernieks
10. Mar 2011, 00:01 #811

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:


09 Mar 2011, 23:59:53 karlsonss rakstīja:
tur tak uztjuuneeja to bedri

ja runājam par vienu un to pašu vietu tad špaktele uz sapujušas konstrukcijas nekad nav īpaši līdzējusi
Offline
skudza
10. Mar 2011, 00:02 #812

Kopš: 27. Jan 2009

Ziņojumi: 825

Braucu ar: pelēci


09 Mar 2011, 23:54:01 shibernieks rakstīja:
drupināts laukakmens mūsu apstākļiem tak ir gana ok

liela problēma pie mums ir projektētāju un pasūtītāju nezināšana, kļūdas vai hvz kāds mārutks

un vel jau ir atsevišķs stāsts ar asfaltbetona ražotājiem, kas joprojām eksperimentē... starp citu ar ko ir beigušās Paidera aktivitātes?


ir pašvaldība, kas maina projektētā paredzēto dolomīta škembu pret drupināto.

šlokenbekai pateica, ka "u nas vsje dokumenti v porjadke" ja nemaldos, tipa pielietota cita piedeva, kas arī derīga
Offline
skudza
10. Mar 2011, 00:03 #813

Kopš: 27. Jan 2009

Ziņojumi: 825

Braucu ar: pelēci


10 Mar 2011, 00:01:49 shibernieks rakstīja:

09 Mar 2011, 23:59:53 karlsonss rakstīja:
tur tak uztjuuneeja to bedri

ja runājam par vienu un to pašu vietu tad špaktele uz sapujušas konstrukcijas nekad nav īpaši līdzējusi


tur katru gadu krāmē tik virsū asfaltu. noteikti kādi 2m dziļumā jau būs
Offline
Puika
10. Mar 2011, 00:09 #814

Kopš: 25. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2509

Braucu ar: Divriteni

Viss Ventspils šosejas posms starp jūrmalas šoseju un otru jūrmalas galu ir pilnīgā dirsā, maigi izsakoties, par ķemeru meža posmu vispār nesākšu runāt, pusi jūrmalas domi vajadzētu ar kalašņikovu apslaktēt, ja jau vismaz 10 gadus to 2km posmu nevar noliet ar normālu asfaltu, jebal
Offline
skudza
10. Mar 2011, 00:17 #815

Kopš: 27. Jan 2009

Ziņojumi: 825

Braucu ar: pelēci


10 Mar 2011, 00:14:25 V_V rakstīja:
negribas te sakult sviestu, bet kaut kur bija teikts, ka vācijā asfalta kārtas biezums ir 80cm.. un apakšā vēl kaudze visādu labumu... pie mums, cik esmu novērojis pie dienvidu tilta, asfalta klājuma biezums ir apmēram uz aci 40cm...


tu smejies, LV un 40cm... tik daudz pat šķembu reti kur uzber
Offline
Puika
10. Mar 2011, 00:17 #816

Kopš: 25. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2509

Braucu ar: Divriteni

Viss te ir dirsā, sākot jau ar to, ka "remonti" ilgst septiņas reizes ilgāk nekā tam vajadzētu būt un beidzot ar to, ka svaigi uzlietā asfaltā pēc 2 nedēļām kāds izdomā trubas nomainīt.
Pilnīgi zajebal, drīz nearko citu kā LC vai Patrolu vispār nevarēs braukt.
Offline
shibernieks
10. Mar 2011, 00:19 #817

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

ne jau tikai asfalta biezums nosaka seguma kvalitāti.
LV ceļu būvniekiem patīk uz bitumu ekonomēt... un asfaltbetona sastāvu gatavot kā tajā dienā šķiet pareizāk
Offline
Andis
10. Mar 2011, 00:20 #818

Kopš: 12. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 383

Braucu ar: V6


10 Mar 2011, 00:14:25 V_V rakstīja:
negribas te sakult sviestu, bet kaut kur bija teikts, ka vācijā asfalta kārtas biezums ir 80cm.. un apakšā vēl kaudze visādu labumu... pie mums, cik esmu novērojis pie dienvidu tilta, asfalta klājuma biezums ir apmēram uz aci 40cm...


Tu ko, jobu dal? 80 cm
Offline
djenkurs
10. Mar 2011, 00:20 #819

Kopš: 18. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1331

Braucu ar: rAudi Q

pie mums tikai uzliek zīmi "bedres" un samazina braukšanas ātrumu, bet šodien dzirdētais bezsakars par ātruma palielināšanu vnk psc. uz Siguldas šoseju 110 pa kurieni tad var tos 110 atvilkt tur uzreiz autoevakuators jākabina aizmugurē, pēc sēnītes!!!
tiešām nopietni runājot. cik tālu LV nogrims... ar visiem šiem akcīzes pieaugumiem - elektro, benzīnam, kolai un tā bezgalīgi.... Ko tas Valdis tur domā... vai tiešām mēs ļausim sev tā kakāt virsū!!! neko nekurinu, bet viela nakts sapņiem
Offline
ozo
10. Mar 2011, 00:22 #820

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Var saprast, ka Latvija nabaga valsts, jaekonomee utt., bet tas, ka atsevskjos celja posmos segums tiek mainits katru gadu ir vienkarsi slimi. Taa vien skjiet, ka valsts vaditaji ir tikai figuuras ar kuraam manipuleet, bet sava mugurkalua taam nav. Zeel.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo