Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 200 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
AF
18. Oct 2019, 11:27 #801

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


18 Oct 2019, 11:14:46 @Ruudis rakstīja:
Ja DPF, EGR un viss pārējais ir savā vietā un darbojas kā nākas, tad čipsi var mest virsū vai labāk nē?
var, bet dpf ātrāk aizies ciet, cik ātri tas jau ir sarežģīts jautājums
Offline
depo
18. Oct 2019, 11:27 #802

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu


18 Oct 2019, 11:24:05 @sys9291 rakstīja:

18 Oct 2019, 11:10:06 @kexxx rakstīja:
M54 ir kādas baigās vainas? Nu, neskaitot tādu pamazu jaudu?
Sorry, nepārzinu bmw matorus

un līdz kuram gadam tad viņus lika uz E60?


2003–2005 E60/E61 520i

2003–2005 E60/E61 525i, 525xi

2003–2005 E60 530i
Offline
kkas
18. Oct 2019, 11:36 #803

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


18 Oct 2019, 11:27:11 @AF rakstīja:

18 Oct 2019, 11:14:46 @Ruudis rakstīja:
Ja DPF, EGR un viss pārējais ir savā vietā un darbojas kā nākas, tad čipsi var mest virsū vai labāk nē?
var, bet dpf ātrāk aizies ciet, cik ātri tas jau ir sarežģīts jautājums


bet viņu tak katru reizi reģenerācija izdedzina piem, es savu paskatījos un pēc oem numura dpf ir gan tiem motoriem kam 163hp un tāds pats dpf nāk lielākiem motoriem ar 215hp no rūpnīcas.
Offline
Ruudis
18. Oct 2019, 11:46 #804

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


18 Oct 2019, 11:36:58 @kkas rakstīja:

18 Oct 2019, 11:27:11 @AF rakstīja:

18 Oct 2019, 11:14:46 @Ruudis rakstīja:
Ja DPF, EGR un viss pārējais ir savā vietā un darbojas kā nākas, tad čipsi var mest virsū vai labāk nē?
var, bet dpf ātrāk aizies ciet, cik ātri tas jau ir sarežģīts jautājums


bet viņu tak katru reizi reģenerācija izdedzina piem, es savu paskatījos un pēc oem numura dpf ir gan tiem motoriem kam 163hp un tāds pats dpf nāk lielākiem motoriem ar 215hp no rūpnīcas.

Šeit noteikti pakomentēt varētu kaross vai jonix.
Gribētos savu sulaspaku moš uzčipsot, bet bail par partikulāro
Offline
sys9291
18. Oct 2019, 11:54 #805

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Oct 2019, 11:27:54 @depo rakstīja:

18 Oct 2019, 11:24:05 @sys9291 rakstīja:

18 Oct 2019, 11:10:06 @kexxx rakstīja:
M54 ir kādas baigās vainas? Nu, neskaitot tādu pamazu jaudu?
Sorry, nepārzinu bmw matorus

un līdz kuram gadam tad viņus lika uz E60?


2003–2005 E60/E61 520i

2003–2005 E60/E61 525i, 525xi

2003–2005 E60 530i

pareizi - bet tie ir murgainie E60 līdz 2005
Offline
AF
18. Oct 2019, 11:59 #806

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


18 Oct 2019, 11:36:58 @kkas rakstīja:

18 Oct 2019, 11:27:11 @AF rakstīja:

18 Oct 2019, 11:14:46 @Ruudis rakstīja:
Ja DPF, EGR un viss pārējais ir savā vietā un darbojas kā nākas, tad čipsi var mest virsū vai labāk nē?
var, bet dpf ātrāk aizies ciet, cik ātri tas jau ir sarežģīts jautājums


bet viņu tak katru reizi reģenerācija izdedzina piem, es savu paskatījos un pēc oem numura dpf ir gan tiem motoriem kam 163hp un tāds pats dpf nāk lielākiem motoriem ar 215hp no rūpnīcas.
reģenerācija izdedzina sodrējus, pelnus ta neizdedzina. Tāpēc ar laiku jebkurš dpf vairs nereģenerejas, to ir mehāniskā veidā ar speciālu aprīkojumu jātīra, bet ne visiem dpf to var veiksmīgi izdarīt.

[ Šo ziņu laboja AF, 18 Oct 2019, 12:00:04 ]

Offline
Alkaans
18. Oct 2019, 13:15 #807

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

un man tāda sajūta ka man ir pilns ar pelniem un sodrējiem vairs nav vietas, jo bieži sanāk dedzināt, tapec gribu amputēt lai nav jāuztraucas pie mana braukšanas stila
Offline
Staris
18. Oct 2019, 13:38 #808

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Es tomēr ieteiktu iztērēt naudu tīrīšanā ar cerību, kas tas palīdzēs.
Offline
sys9291
18. Oct 2019, 13:40 #809

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Oct 2019, 13:38:04 @Staris rakstīja:
Es tomēr ieteiktu iztērēt naudu tīrīšanā ar cerību, kas tas palīdzēs.

pie reizes paskatoties kas notiek ar sprauslām - turbīnas spiedienu, dzinēja darba temperatūru un etc. Pie kam ja izpūtēji ir ar melniem sodrējiem - tad saglābt neizdosies...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 18 Oct 2019, 13:41:14 ]

Offline
protams
18. Oct 2019, 14:11 #810

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


18 Oct 2019, 13:15:11 @Alkaans rakstīja:
un man tāda sajūta ka man ir pilns ar pelniem un sodrējiem vairs nav vietas, jo bieži sanāk dedzināt, tapec gribu amputēt lai nav jāuztraucas pie mana braukšanas stila

Bieža, neregulāra reģenerācija notiek arī pie netīra ieplūdes kolektora, kas pie mīnētiem braukšanas režīmiem būtu norma.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Alkaans
18. Oct 2019, 14:14 #811

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

Ista D gan jau redz turbīnas spiedienu ja? Pliki cipari tur ir jeb ir arī ieteiktās robežas kā sprauslām? Jo pa lielam ciparus vel varetu nolasīt pats, bet nezinu kas skaitās labi un kas slikti

Nesen pirms pāris mēnešiem bija vakuma šļauciņas gali pavērušies kad uzsprausts virsū, samainija kur tika klaat, tad nebija turbolag uz kādām 3 nedēļām, pēc tam takā parādījas no jauna, nomainija tikai tās kas pie turbīnām, varbūt otrā pusē zem kolektora ar kāda pavērās vaļā

[ Šo ziņu laboja Alkaans, 18 Oct 2019, 14:23:43 ]

Offline
Staris
18. Oct 2019, 14:28 #812

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Joprojām ieteiktu nejāt kapeiku un aizbraukt kaut Igaunijā pie normāla zinoša meistara, kas saved kārtībā visas citas problēmas un pēc tam tikai domā par DPF amputāciju. Kā pats jau stāsti - problēma tev nav tikai viena. Izņemsi DPF un nākamais ar ko saskarsies - auto kūp pat mierīgi braucot. Un tāpat dabūsi cīnīties ar visām problēmām.
nav jēgas atlikt remontus, kuri tāpat jau tevi sagaida
Offline
Ruudis
18. Oct 2019, 14:35 #813

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Nav pat jābrauc pie urmasiem. Tas pats Angelz var to drotu savest kārtībā, taču no Valmieras jau nebrauks uz Rīgu
Offline
Staris
18. Oct 2019, 14:37 #814

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Tas kā piemērs
Te ir skaidrs, ka DPF amputācija tev varbūt atrisinās vienu problēmu, bet izcels saulesgaismā 3 citas problēmas. Varbūt tomēr ir jēga salabot problēmas, iztīrīt DPF un tad skatīties vai amputācija reāli ir nepieciešama.
Grozi kā gribi, bet tas dzinējs būs jāremontē neatkarīgi no tā ko ar DPF darīs. Tāpēc personīgi neiesaku sākt ar problēmas risināšanu no nepareizā gala
Offline
Ruudis
18. Oct 2019, 14:41 #815

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


18 Oct 2019, 14:37:53 @Staris rakstīja:
Tas kā piemērs
Te ir skaidrs, ka DPF amputācija tev varbūt atrisinās vienu problēmu, bet izcels saulesgaismā 3 citas problēmas. Varbūt tomēr ir jēga salabot problēmas, iztīrīt DPF un tad skatīties vai amputācija reāli ir nepieciešama.
Grozi kā gribi, bet tas dzinējs būs jāremontē neatkarīgi no tā ko ar DPF darīs. Tāpēc personīgi neiesaku sākt ar problēmas risināšanu no nepareizā gala

Vēl ir iespēja drotu pārdot un tālāk lai sipās nākamais laimīgais īpašnieks
Offline
sys9291
18. Oct 2019, 14:52 #816

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Oct 2019, 14:37:53 @Staris rakstīja:
Tas kā piemērs
Te ir skaidrs, ka DPF amputācija tev varbūt atrisinās vienu problēmu, bet izcels saulesgaismā 3 citas problēmas. Varbūt tomēr ir jēga salabot problēmas, iztīrīt DPF un tad skatīties vai amputācija reāli ir nepieciešama.
Grozi kā gribi, bet tas dzinējs būs jāremontē neatkarīgi no tā ko ar DPF darīs. Tāpēc personīgi neiesaku sākt ar problēmas risināšanu no nepareizā gala

YES +1
Offline
Kaross
18. Oct 2019, 15:09 #817

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

+1. Un te tiešām izskatās, ka DPF izgriešana pilnīgi neko nerisinās, jo problēmas ir vēl vismaz 2.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
18. Oct 2019, 15:13 #818

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


18 Oct 2019, 11:46:57 @Ruudis rakstīja:

18 Oct 2019, 11:36:58 @kkas rakstīja:

18 Oct 2019, 11:27:11 @AF rakstīja:

18 Oct 2019, 11:14:46 @Ruudis rakstīja:
Ja DPF, EGR un viss pārējais ir savā vietā un darbojas kā nākas, tad čipsi var mest virsū vai labāk nē?
var, bet dpf ātrāk aizies ciet, cik ātri tas jau ir sarežģīts jautājums


bet viņu tak katru reizi reģenerācija izdedzina piem, es savu paskatījos un pēc oem numura dpf ir gan tiem motoriem kam 163hp un tāds pats dpf nāk lielākiem motoriem ar 215hp no rūpnīcas.

Šeit noteikti pakomentēt varētu kaross vai jonix.
Gribētos savu sulaspaku moš uzčipsot, bet bail par partikulāro


Pirmkārt jāskatās kādā stāvokli ir tas DPF. Otrkārt, kā Tu domā vai tagad visi garantijas auto un pāris gadus veci visu uzreiz kapā laukā DPF un tad tikai čipo? Protams, ka nē un reāli sāk besīt ja kāds zvana no bmwpower vai tamlīdzīgiem forumiem ar jautājumu par chiptuningu, tad uzreiz pieņem, ka chiptuninga cenā ietilpst visa motora apgraizīšana un vēl sazin kas. Ir bijuši pāris gadījumi, kad atbrauc uz chiptuningu un pēc chipa ir neapmierināts, jo neesmu izgriezis DPF kaut gan auto bija atbraucis nočipot un neviens jautājums nav bijis par DPF.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
18. Oct 2019, 15:16 #819

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Sanāca gari, bet tas ko vēlējos pateikt - ja auto ir tehniski labā stāvoklī, DPF strādā, tad arī pēc chiptuninga viss strādās. Ja korekti saregulē degvielas/gaisa padevi, tad ārā nenāk "melnais" un filtru pastiprināta neaizdirš. Par kādiem gramiem tas kvēpu daudzums palielinās, bet ne tik ļoti, lai tuvākā nākotnē nokautu filtru. Pēc analoģijas 318D ar 115HP nāk tāds pats DPF kā 320D ar 177HP. 320D parasti pie mazāka nobraukuma jau sākas DPF problēmas, bet tāpat tas ir krietni virs 300 000km normālā gadījumā.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
FFL
23. Oct 2019, 23:36 #820

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Varu palīdzēt ar ms41/42/43 remap/chiptuning, ews delete
Tāpat DPF, EGR izgriezšanu un izprogrammēšanu, stage1 chiptuning praktiski jebkuram automobilim.
Latgale
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo