Online
Pašreiz BMWPower skatās 24 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF
Autors | Ziņojums |
RaL | | Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3721
Braucu ar: kruīzu
|
24 Jan 2025, 13:21:44 @jermanis83 rakstīja:
Briize malacis, chotkaa mashina, iet lopaa, tas auto pleesh zemi laukaa un neklauzies basnjas, tas autonepiersano jo ir gana jauns un inzhenieri jau visu ir padomajusi lai tas auto butu dabai tirs. Maksimalai jaudai nochipo un buus viss chikiniekaa, resurss tam visam ir liels!
Elna, tu tacu neko nesaproti par teemu, kas tad tev par auto pasham ja taa brauc visiem agresivi teemaa? Beidz skaust ludzu, vel viens elektromaaciitaajs? Ludzu pastasti ja jau esi tik gudrs, kadu auto tad pirkt cilvekiem, iznemot ja saksi runat par elektrofantazijam
ja pareizi atceros, tad viņš brauc ar 440i.
Pēc būtības jau jebkas ar benzīnu ir ok. Sliktākajā gadījumā arī dīzelis, kam viss strādā un MP rādās max pārdesmit tūkstoši.
No apkārtējā gaisa piesārņojuma, protams, EV ir vislabākā izvēle | Offline | | |
jermanis83 | | Kopš: 31. Aug 2023
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 535D 2013 370HP
|
24 Jan 2025, 14:02:36 @RaL rakstīja:
24 Jan 2025, 13:21:44 @jermanis83 rakstīja:
Briize malacis, chotkaa mashina, iet lopaa, tas auto pleesh zemi laukaa un neklauzies basnjas, tas autonepiersano jo ir gana jauns un inzhenieri jau visu ir padomajusi lai tas auto butu dabai tirs. Maksimalai jaudai nochipo un buus viss chikiniekaa, resurss tam visam ir liels!
Elna, tu tacu neko nesaproti par teemu, kas tad tev par auto pasham ja taa brauc visiem agresivi teemaa? Beidz skaust ludzu, vel viens elektromaaciitaajs? Ludzu pastasti ja jau esi tik gudrs, kadu auto tad pirkt cilvekiem, iznemot ja saksi runat par elektrofantazijam
ja pareizi atceros, tad viņš brauc ar 440i.
Pēc būtības jau jebkas ar benzīnu ir ok. Sliktākajā gadījumā arī dīzelis, kam viss strādā un MP rādās max pārdesmit tūkstoši.
No apkārtējā gaisa piesārņojuma, protams, EV ir vislabākā izvēle
Ja tas ta patiesam ir, izsaku visdzilakas lidzjutibas! https://zeperfs.com/en/duel5216-6504.htm
Paskaties ssa, tur tadu motoru vispar nav, pilnigs meesls, ne tur grieze, ne kas, tikai 15l paterins un vanosi jaremonte, sprauslas, inzektori, motors izbeidzas pie 150000km un ko tad darit? | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2566
Braucu ar: tautas auto
|
24 Jan 2025, 14:16:32 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 14:02:36 @RaL rakstīja:
24 Jan 2025, 13:21:44 @jermanis83 rakstīja:
Briize malacis, chotkaa mashina, iet lopaa, tas auto pleesh zemi laukaa un neklauzies basnjas, tas autonepiersano jo ir gana jauns un inzhenieri jau visu ir padomajusi lai tas auto butu dabai tirs. Maksimalai jaudai nochipo un buus viss chikiniekaa, resurss tam visam ir liels!
Elna, tu tacu neko nesaproti par teemu, kas tad tev par auto pasham ja taa brauc visiem agresivi teemaa? Beidz skaust ludzu, vel viens elektromaaciitaajs? Ludzu pastasti ja jau esi tik gudrs, kadu auto tad pirkt cilvekiem, iznemot ja saksi runat par elektrofantazijam
ja pareizi atceros, tad viņš brauc ar 440i.
Pēc būtības jau jebkas ar benzīnu ir ok. Sliktākajā gadījumā arī dīzelis, kam viss strādā un MP rādās max pārdesmit tūkstoši.
No apkārtējā gaisa piesārņojuma, protams, EV ir vislabākā izvēle
Ja tas ta patiesam ir, izsaku visdzilakas lidzjutibas! https://zeperfs.com/en/duel5216-6504.htm
Paskaties ssa, tur tadu motoru vispar nav, pilnigs meesls, ne tur grieze, ne kas, tikai 15l paterins un vanosi jaremonte, sprauslas, inzektori, motors izbeidzas pie 150000km un ko tad darit?
Tā jau būs Kaspiča problēma.
Bet nav ne pirmā, ne pēdējā reize, kad Kaspičš ir izvēlējies "ciešanu" ceļu. Arī iepriekš gadiem pārvietojās ar E60 ar benzīna motoru un sagrūda tur krietni lielu summu. | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5023
Braucu ar: cieņu
|
24 Jan 2025, 14:16:32 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 14:02:36 @RaL rakstīja:
24 Jan 2025, 13:21:44 @jermanis83 rakstīja:
Briize malacis, chotkaa mashina, iet lopaa, tas auto pleesh zemi laukaa un neklauzies basnjas, tas autonepiersano jo ir gana jauns un inzhenieri jau visu ir padomajusi lai tas auto butu dabai tirs. Maksimalai jaudai nochipo un buus viss chikiniekaa, resurss tam visam ir liels!
Elna, tu tacu neko nesaproti par teemu, kas tad tev par auto pasham ja taa brauc visiem agresivi teemaa? Beidz skaust ludzu, vel viens elektromaaciitaajs? Ludzu pastasti ja jau esi tik gudrs, kadu auto tad pirkt cilvekiem, iznemot ja saksi runat par elektrofantazijam
ja pareizi atceros, tad viņš brauc ar 440i.
Pēc būtības jau jebkas ar benzīnu ir ok. Sliktākajā gadījumā arī dīzelis, kam viss strādā un MP rādās max pārdesmit tūkstoši.
No apkārtējā gaisa piesārņojuma, protams, EV ir vislabākā izvēle
Ja tas ta patiesam ir, izsaku visdzilakas lidzjutibas! https://zeperfs.com/en/duel5216-6504.htm
Paskaties ssa, tur tadu motoru vispar nav, pilnigs meesls, ne tur grieze, ne kas, tikai 15l paterins un vanosi jaremonte, sprauslas, inzektori, motors izbeidzas pie 150000km un ko tad darit?
Jā, N57 gan ir lielisks dzinējs, aprautas šāles, problēmas ar kloķenēm, plīstošas ķēdes, EGR, sprauslas, sūkņi, skriemeļi, dpf, Adblue bākas un citi "rashodņiki" Pat powera mehi saka, ka tas dzinējs ir pēdējais sūds, bet nu dažiem šeit gadus atpakaļ arī topā bija kastrēt dīzeļus, lai dzinējs labāk "elpo" un slavēt to.[ Šo ziņu laboja Mikels, 24 Jan 2025, 14:36:14 ] | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3741
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
24 Jan 2025, 14:16:32 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 14:02:36 @RaL rakstīja:
24 Jan 2025, 13:21:44 @jermanis83 rakstīja:
Briize malacis, chotkaa mashina, iet lopaa, tas auto pleesh zemi laukaa un neklauzies basnjas, tas autonepiersano jo ir gana jauns un inzhenieri jau visu ir padomajusi lai tas auto butu dabai tirs. Maksimalai jaudai nochipo un buus viss chikiniekaa, resurss tam visam ir liels!
Elna, tu tacu neko nesaproti par teemu, kas tad tev par auto pasham ja taa brauc visiem agresivi teemaa? Beidz skaust ludzu, vel viens elektromaaciitaajs? Ludzu pastasti ja jau esi tik gudrs, kadu auto tad pirkt cilvekiem, iznemot ja saksi runat par elektrofantazijam
ja pareizi atceros, tad viņš brauc ar 440i.
Pēc būtības jau jebkas ar benzīnu ir ok. Sliktākajā gadījumā arī dīzelis, kam viss strādā un MP rādās max pārdesmit tūkstoši.
No apkārtējā gaisa piesārņojuma, protams, EV ir vislabākā izvēle
Ja tas ta patiesam ir, izsaku visdzilakas lidzjutibas! https://zeperfs.com/en/duel5216-6504.htm
Paskaties ssa, tur tadu motoru vispar nav, pilnigs meesls, ne tur grieze, ne kas, tikai 15l paterins un vanosi jaremonte, sprauslas, inzektori, motors izbeidzas pie 150000km un ko tad darit?
B58 varētu būt labākais daily auto benzīna dzīnējs vidējam vai lielam auto, ko BMW ir pēdējos gados uzražojis. Samērā ekonomisks pret to jaudu, relatīvi robusts un labi skan un labi iet.
To auto ssā nav daudz, jo tie ir ļoti pieprasīti Eiropā un arī lietoti vācijā maksā vairāk nekā B57. G30 virsbūvē uz vienu 540i ir 3 gabali 530d, bet tā kā cenas tiem ir lielākas nekā 530d, tad uz LV viņus perekupi neved - pērk tikai tie, kas sev tos auto meklē, līdz ar to ssā reti parādas.
| Offline | | |
jermanis83 | | Kopš: 31. Aug 2023
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 535D 2013 370HP
|
24 Jan 2025, 14:33:06 @smudo rakstīja:
24 Jan 2025, 14:16:32 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 14:02:36 @RaL rakstīja:
24 Jan 2025, 13:21:44 @jermanis83 rakstīja:
Briize malacis, chotkaa mashina, iet lopaa, tas auto pleesh zemi laukaa un neklauzies basnjas, tas autonepiersano jo ir gana jauns un inzhenieri jau visu ir padomajusi lai tas auto butu dabai tirs. Maksimalai jaudai nochipo un buus viss chikiniekaa, resurss tam visam ir liels!
Elna, tu tacu neko nesaproti par teemu, kas tad tev par auto pasham ja taa brauc visiem agresivi teemaa? Beidz skaust ludzu, vel viens elektromaaciitaajs? Ludzu pastasti ja jau esi tik gudrs, kadu auto tad pirkt cilvekiem, iznemot ja saksi runat par elektrofantazijam
ja pareizi atceros, tad viņš brauc ar 440i.
Pēc būtības jau jebkas ar benzīnu ir ok. Sliktākajā gadījumā arī dīzelis, kam viss strādā un MP rādās max pārdesmit tūkstoši.
No apkārtējā gaisa piesārņojuma, protams, EV ir vislabākā izvēle
Ja tas ta patiesam ir, izsaku visdzilakas lidzjutibas! https://zeperfs.com/en/duel5216-6504.htm
Paskaties ssa, tur tadu motoru vispar nav, pilnigs meesls, ne tur grieze, ne kas, tikai 15l paterins un vanosi jaremonte, sprauslas, inzektori, motors izbeidzas pie 150000km un ko tad darit?
B58 varētu būt labākais daily auto benzīna dzīnējs vidējam vai lielam auto, ko BMW ir pēdējos gados uzražojis. Samērā ekonomisks pret to jaudu, relatīvi robusts un labi skan un labi iet.
To auto ssā nav daudz, jo tie ir ļoti pieprasīti Eiropā un arī lietoti vācijā maksā vairāk nekā B57. G30 virsbūvē uz vienu 540i ir 3 gabali 530d, bet tā kā cenas tiem ir lielākas nekā 530d, tad uz LV viņus perekupi neved - pērk tikai tie, kas sev tos auto meklē, līdz ar to ssā reti parādas.
Nu pats atbildeji, nevienam tads suds nav vajadzigs, tapec tirgu tadu nav.. Ekonomisks labi iet ne nu ja kapremontu uztaisa tad ticu ka tas darbojas. Neviens ar tadiem nebrauc, nevienam nav pieredze uz galda ka tas motors darbojas vairak par paris teikumiem internetos un piedod, varam vel padiskutet par duramax / cummins dizeliem, jeb lietam kas nav aktualas latvija, kamer videjais cilveks brauks ar ko citu. Galu gala visi ir tik aroganti gudri bet tapat neviens man nepalidzeja ieteikt ar servisu atgazem 535D F10. | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 721
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
24 Jan 2025, 14:32:49 @Mikels rakstīja:
24 Jan 2025, 14:16:32 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 14:02:36 @RaL rakstīja:
24 Jan 2025, 13:21:44 @jermanis83 rakstīja:
Briize malacis, chotkaa mashina, iet lopaa, tas auto pleesh zemi laukaa un neklauzies basnjas, tas autonepiersano jo ir gana jauns un inzhenieri jau visu ir padomajusi lai tas auto butu dabai tirs. Maksimalai jaudai nochipo un buus viss chikiniekaa, resurss tam visam ir liels!
Elna, tu tacu neko nesaproti par teemu, kas tad tev par auto pasham ja taa brauc visiem agresivi teemaa? Beidz skaust ludzu, vel viens elektromaaciitaajs? Ludzu pastasti ja jau esi tik gudrs, kadu auto tad pirkt cilvekiem, iznemot ja saksi runat par elektrofantazijam
ja pareizi atceros, tad viņš brauc ar 440i.
Pēc būtības jau jebkas ar benzīnu ir ok. Sliktākajā gadījumā arī dīzelis, kam viss strādā un MP rādās max pārdesmit tūkstoši.
No apkārtējā gaisa piesārņojuma, protams, EV ir vislabākā izvēle
Ja tas ta patiesam ir, izsaku visdzilakas lidzjutibas! https://zeperfs.com/en/duel5216-6504.htm
Paskaties ssa, tur tadu motoru vispar nav, pilnigs meesls, ne tur grieze, ne kas, tikai 15l paterins un vanosi jaremonte, sprauslas, inzektori, motors izbeidzas pie 150000km un ko tad darit?
Jā, N57 gan ir lielisks dzinējs, aprautas šāles, problēmas ar kloķenēm, plīstošas ķēdes, EGR, sprauslas, sūkņi, skriemeļi, dpf, Adblue bākas un citi "rashodņiki" Pat powera mehi saka, ka tas dzinējs ir pēdējais sūds, bet nu dažiem šeit gadus atpakaļ arī topā bija kastrēt dīzeļus, lai dzinējs labāk "elpo" un slavēt to.
Miķelīt G sērijai nāk B57 dīzeļdzinējs nevis N57 un B57 dzinējiem vismaz ar ķēdēm problēmu nav vispār, pat pie 300k km nobraukuma, par šālēm laiks radīs, bet cik esmu runājis ar BMW mehiem vēl nevienam nav bijis atvests ar aprautām šālēm, laiks rādīs kā būs ! | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2566
Braucu ar: tautas auto
| Man neskauž, Kaspič. Ir lietderīgākas vietas, kur to naudas summu tērēt, un man butu neērti lielīties ar to, ka tik liela naudas summa tiek iztērēta vecā premium braucamajā. Bet, you do you, Gaļaspils Pavēlniek. | Offline | | |
|
jermanis83 | | Kopš: 31. Aug 2023
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 535D 2013 370HP
| Noskatieties lidz galam profesionala viedokli
https://youtu.be/Sf6QSEjHw_U | Offline | | |
jermanis83 | | Kopš: 31. Aug 2023
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 535D 2013 370HP
|
24 Jan 2025, 15:19:57 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 15:16:57 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 15:10:03 @Elna rakstīja:
Ar N53 nobraucu 800.000km un auto joprojaam ierindaa.
Pasham dzineejam mainiits kjeedes spriegotaajs un kjeedes vadotnes.
Pie 400kkm - hpfp.
Pie 450kkm CO kati (TA vareeja mieriigi iziet,tikai pie jaudas bija kljuudas). Tagad 350kkm bez nevienas kljuudas,neskatoties uz palielinaatu elljas pateerinju (1 ltrs uz 2000..2500km).
Pie 300kkm uudenssuknis.
Pie 500kkm AC suuknis.
Pie 600kkm gjeneratora profilakse.
Pie 500kkm meh kaarbas profilakse - gultnji n shit.
Jaa,sprauslas - mainiitas vairaak,bet reaali kalpo ap 300.000km
NOx sisteema - kam interesee,zina.
Pateerinjsh - smiekliigs. Weekendaa pa LV ar 60 litru baaku braucu ap 1200km.
Nestresojot ar baaku reaali liidz Varshavai un atpakalj - esmu braucis.
320Nm, tuvu 300hp. Nepietiek jaudas?
Tiesam lielies par 320nm? darba busam ir 2x vairak! Tie laiki ir garam, tadi raditaji nekam neinterese
Klau,ar gaternieku es neveelos striideeties.
320Nm liidz 6000RPM
No 6000..7000RPM pilna jauda.
Veel ir jautaajumi?
535D 370ZS 700NM 6.00 sek 0-100 | Offline | | |
jermanis83 | | Kopš: 31. Aug 2023
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 535D 2013 370HP
|
24 Jan 2025, 15:24:15 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 15:23:19 @jermanis83 rakstīja:
Noskatieties lidz galam profesionala viedokli
https://youtu.be/Sf6QSEjHw_U
Puika,neblameejies.
Es uzticesos profesionaliem . Ko tiesi tur saka nepareizi? Nu tiesi precizi vards varda????[ Šo ziņu laboja jermanis83, 24 Jan 2025, 15:26:36 ] | Offline | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28381
Braucu ar: E39
|
Nu par smēķēšanu neesmu tik pārliecināts. Ja klasisko tabaku smēķē mazāk, tad tos elektro sūdus velk krietni vairāk. Un tas vēl lielāks štrunts.
Kādēļ lielāks štrunts | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5023
Braucu ar: cieņu
|
24 Jan 2025, 15:23:19 @jermanis83 rakstīja:
Noskatieties lidz galam profesionala viedokli
https://youtu.be/Sf6QSEjHw_U
Vlaslovs ir parasts servisa skrūvētājs, kurš no benzīna dzinējiem neko nesaprot un viņš pat pats to ir atzinis. Kad cilvēki beidzot beigs uztvert katru parastu servisa atslēdznieku ar YouTube kanālu par drūmāko jomas speciālistu | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8382
Braucu ar: e39 523
|
24 Jan 2025, 15:25:31 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 15:19:57 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 15:16:57 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 15:10:03 @Elna rakstīja:
Ar N53 nobraucu 800.000km un auto joprojaam ierindaa.
Pasham dzineejam mainiits kjeedes spriegotaajs un kjeedes vadotnes.
Pie 400kkm - hpfp.
Pie 450kkm CO kati (TA vareeja mieriigi iziet,tikai pie jaudas bija kljuudas). Tagad 350kkm bez nevienas kljuudas,neskatoties uz palielinaatu elljas pateerinju (1 ltrs uz 2000..2500km).
Pie 300kkm uudenssuknis.
Pie 500kkm AC suuknis.
Pie 600kkm gjeneratora profilakse.
Pie 500kkm meh kaarbas profilakse - gultnji n shit.
Jaa,sprauslas - mainiitas vairaak,bet reaali kalpo ap 300.000km
NOx sisteema - kam interesee,zina.
Pateerinjsh - smiekliigs. Weekendaa pa LV ar 60 litru baaku braucu ap 1200km.
Nestresojot ar baaku reaali liidz Varshavai un atpakalj - esmu braucis.
320Nm, tuvu 300hp. Nepietiek jaudas?
Tiesam lielies par 320nm? darba busam ir 2x vairak! Tie laiki ir garam, tadi raditaji nekam neinterese
Klau,ar gaternieku es neveelos striideeties.
320Nm liidz 6000RPM
No 6000..7000RPM pilna jauda.
Veel ir jautaajumi?
535D 370ZS 700NM 6.00 sek 0-100
Tev tur kaut kas smagi sapisies... Vag ar 200kw zem 6 ieskrienas. Un grieze ~400 nm. Zem 5 vajadzētu būt mierīgi. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3741
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
23 Jan 2025, 23:34:03 @Elna rakstīja:
https://www.youtube.com/watch?v=E3mWtgqJpEU
reecu lidz asaraam.
Noskatijos video - smieklīgi un reizē bēdīgi, ka cilvēks zinot, ka tie auto neatbilst TA jaunajām prasībām pēc būtības, visu laiku cepjas par aparātu rādījumiem, lai gan redzams, ka viņa paša aparātā tie mērījumi vienam auto atšķiras pat 10 reizes. Nav arī skaidrs, ko viņš tu mēģina panākt ar žurnālistu palīdzību - sūdzēsies, ka auto bez DPFiem TA nevar vairs iziet?
| Offline | | |
jermanis83 | | Kopš: 31. Aug 2023
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 535D 2013 370HP
|
24 Jan 2025, 16:10:09 @abyss rakstīja:
24 Jan 2025, 15:25:31 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 15:19:57 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 15:16:57 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 15:10:03 @Elna rakstīja:
Ar N53 nobraucu 800.000km un auto joprojaam ierindaa.
Pasham dzineejam mainiits kjeedes spriegotaajs un kjeedes vadotnes.
Pie 400kkm - hpfp.
Pie 450kkm CO kati (TA vareeja mieriigi iziet,tikai pie jaudas bija kljuudas). Tagad 350kkm bez nevienas kljuudas,neskatoties uz palielinaatu elljas pateerinju (1 ltrs uz 2000..2500km).
Pie 300kkm uudenssuknis.
Pie 500kkm AC suuknis.
Pie 600kkm gjeneratora profilakse.
Pie 500kkm meh kaarbas profilakse - gultnji n shit.
Jaa,sprauslas - mainiitas vairaak,bet reaali kalpo ap 300.000km
NOx sisteema - kam interesee,zina.
Pateerinjsh - smiekliigs. Weekendaa pa LV ar 60 litru baaku braucu ap 1200km.
Nestresojot ar baaku reaali liidz Varshavai un atpakalj - esmu braucis.
320Nm, tuvu 300hp. Nepietiek jaudas?
Tiesam lielies par 320nm? darba busam ir 2x vairak! Tie laiki ir garam, tadi raditaji nekam neinterese
Klau,ar gaternieku es neveelos striideeties.
320Nm liidz 6000RPM
No 6000..7000RPM pilna jauda.
Veel ir jautaajumi?
535D 370ZS 700NM 6.00 sek 0-100
Tev tur kaut kas smagi sapisies... Vag ar 200kw zem 6 ieskrienas. Un grieze ~400 nm. Zem 5 vajadzētu būt mierīgi.
Atslegta prieksa awd,palika rwd, jo nobeidzas paris elementi un ir cips ka ari ir viss tur labi, kaa jauns auto! | Offline | | |
|
jermanis83 | | Kopš: 31. Aug 2023
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 535D 2013 370HP
|
24 Jan 2025, 16:06:19 @Mikels rakstīja:
24 Jan 2025, 15:23:19 @jermanis83 rakstīja:
Noskatieties lidz galam profesionala viedokli
https://youtu.be/Sf6QSEjHw_U
Vlaslovs ir parasts servisa skrūvētājs, kurš no benzīna dzinējiem neko nesaprot un viņš pat pats to ir atzinis. Kad cilvēki beidzot beigs uztvert katru parastu servisa atslēdznieku ar YouTube kanālu par drūmāko jomas speciālistu
Iesaki labaku, aizbrauksu | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9483
Braucu ar: Alfu
|
24 Jan 2025, 16:15:59 @smudo rakstīja:
23 Jan 2025, 23:34:03 @Elna rakstīja:
https://www.youtube.com/watch?v=E3mWtgqJpEU
reecu lidz asaraam.
Noskatijos video - smieklīgi un reizē bēdīgi, ka cilvēks zinot, ka tie auto neatbilst TA jaunajām prasībām pēc būtības, visu laiku cepjas par aparātu rādījumiem, lai gan redzams, ka viņa paša aparātā tie mērījumi vienam auto atšķiras pat 10 reizes. Nav arī skaidrs, ko viņš tu mēģina panākt ar žurnālistu palīdzību - sūdzēsies, ka auto bez DPFiem TA nevar vairs iziet?
Viņš gadu stāstija, ja sačipos brīvgaitu, salies bākā brīnumus un būs, tikai visam pārejam motorā jāstrādā korekti. Vēl mērijumus rādija. Bet tikai tagad izrādās ka mērijumi vienam auto vienā dienā un pat minūtēs var atšķirties 10x un pilnīgā randomā lēkājot. Vnk tirsa, lai klientus dabūtu. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16379
Braucu ar:
| turpinājums https://www.youtube.com/watch?v=BUbUAIN6j9w | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16379
Braucu ar:
| un galvenā kļudaa ko viņi kā lohi nepārbaudīja,kā tie aparāti mēra uz tās 1 miljona robežas,šeit viņi mērija dzīvi filtru,bet kas notiek kad mēra mirušus filtrus kur tikpat labi ir 1 miljons,vai 1,5 miljons | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|