Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 24 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
RaL
24. Jan 2025, 14:02 #801

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3721

Braucu ar: kruīzu


24 Jan 2025, 13:21:44 @jermanis83 rakstīja:
Briize malacis, chotkaa mashina, iet lopaa, tas auto pleesh zemi laukaa un neklauzies basnjas, tas autonepiersano jo ir gana jauns un inzhenieri jau visu ir padomajusi lai tas auto butu dabai tirs. Maksimalai jaudai nochipo un buus viss chikiniekaa, resurss tam visam ir liels!

Elna, tu tacu neko nesaproti par teemu, kas tad tev par auto pasham ja taa brauc visiem agresivi teemaa? Beidz skaust ludzu, vel viens elektromaaciitaajs? Ludzu pastasti ja jau esi tik gudrs, kadu auto tad pirkt cilvekiem, iznemot ja saksi runat par elektrofantazijam


ja pareizi atceros, tad viņš brauc ar 440i.

Pēc būtības jau jebkas ar benzīnu ir ok. Sliktākajā gadījumā arī dīzelis, kam viss strādā un MP rādās max pārdesmit tūkstoši.

No apkārtējā gaisa piesārņojuma, protams, EV ir vislabākā izvēle
Offline
jermanis83
24. Jan 2025, 14:16 #802

Kopš: 31. Aug 2023

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 535D 2013 370HP


24 Jan 2025, 14:02:36 @RaL rakstīja:

24 Jan 2025, 13:21:44 @jermanis83 rakstīja:
Briize malacis, chotkaa mashina, iet lopaa, tas auto pleesh zemi laukaa un neklauzies basnjas, tas autonepiersano jo ir gana jauns un inzhenieri jau visu ir padomajusi lai tas auto butu dabai tirs. Maksimalai jaudai nochipo un buus viss chikiniekaa, resurss tam visam ir liels!

Elna, tu tacu neko nesaproti par teemu, kas tad tev par auto pasham ja taa brauc visiem agresivi teemaa? Beidz skaust ludzu, vel viens elektromaaciitaajs? Ludzu pastasti ja jau esi tik gudrs, kadu auto tad pirkt cilvekiem, iznemot ja saksi runat par elektrofantazijam


ja pareizi atceros, tad viņš brauc ar 440i.

Pēc būtības jau jebkas ar benzīnu ir ok. Sliktākajā gadījumā arī dīzelis, kam viss strādā un MP rādās max pārdesmit tūkstoši.

No apkārtējā gaisa piesārņojuma, protams, EV ir vislabākā izvēle


Ja tas ta patiesam ir, izsaku visdzilakas lidzjutibas! https://zeperfs.com/en/duel5216-6504.htm

Paskaties ssa, tur tadu motoru vispar nav, pilnigs meesls, ne tur grieze, ne kas, tikai 15l paterins un vanosi jaremonte, sprauslas, inzektori, motors izbeidzas pie 150000km un ko tad darit?
Offline
Zalespljavejs
24. Jan 2025, 14:19 #803

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2566

Braucu ar: tautas auto


24 Jan 2025, 14:16:32 @jermanis83 rakstīja:

24 Jan 2025, 14:02:36 @RaL rakstīja:

24 Jan 2025, 13:21:44 @jermanis83 rakstīja:
Briize malacis, chotkaa mashina, iet lopaa, tas auto pleesh zemi laukaa un neklauzies basnjas, tas autonepiersano jo ir gana jauns un inzhenieri jau visu ir padomajusi lai tas auto butu dabai tirs. Maksimalai jaudai nochipo un buus viss chikiniekaa, resurss tam visam ir liels!

Elna, tu tacu neko nesaproti par teemu, kas tad tev par auto pasham ja taa brauc visiem agresivi teemaa? Beidz skaust ludzu, vel viens elektromaaciitaajs? Ludzu pastasti ja jau esi tik gudrs, kadu auto tad pirkt cilvekiem, iznemot ja saksi runat par elektrofantazijam


ja pareizi atceros, tad viņš brauc ar 440i.

Pēc būtības jau jebkas ar benzīnu ir ok. Sliktākajā gadījumā arī dīzelis, kam viss strādā un MP rādās max pārdesmit tūkstoši.

No apkārtējā gaisa piesārņojuma, protams, EV ir vislabākā izvēle


Ja tas ta patiesam ir, izsaku visdzilakas lidzjutibas! https://zeperfs.com/en/duel5216-6504.htm

Paskaties ssa, tur tadu motoru vispar nav, pilnigs meesls, ne tur grieze, ne kas, tikai 15l paterins un vanosi jaremonte, sprauslas, inzektori, motors izbeidzas pie 150000km un ko tad darit?



Tā jau būs Kaspiča problēma.

Bet nav ne pirmā, ne pēdējā reize, kad Kaspičš ir izvēlējies "ciešanu" ceļu. Arī iepriekš gadiem pārvietojās ar E60 ar benzīna motoru un sagrūda tur krietni lielu summu.
Offline
Mikels
24. Jan 2025, 14:32 #804

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5023

Braucu ar: cieņu


24 Jan 2025, 14:16:32 @jermanis83 rakstīja:

24 Jan 2025, 14:02:36 @RaL rakstīja:

24 Jan 2025, 13:21:44 @jermanis83 rakstīja:
Briize malacis, chotkaa mashina, iet lopaa, tas auto pleesh zemi laukaa un neklauzies basnjas, tas autonepiersano jo ir gana jauns un inzhenieri jau visu ir padomajusi lai tas auto butu dabai tirs. Maksimalai jaudai nochipo un buus viss chikiniekaa, resurss tam visam ir liels!

Elna, tu tacu neko nesaproti par teemu, kas tad tev par auto pasham ja taa brauc visiem agresivi teemaa? Beidz skaust ludzu, vel viens elektromaaciitaajs? Ludzu pastasti ja jau esi tik gudrs, kadu auto tad pirkt cilvekiem, iznemot ja saksi runat par elektrofantazijam


ja pareizi atceros, tad viņš brauc ar 440i.

Pēc būtības jau jebkas ar benzīnu ir ok. Sliktākajā gadījumā arī dīzelis, kam viss strādā un MP rādās max pārdesmit tūkstoši.

No apkārtējā gaisa piesārņojuma, protams, EV ir vislabākā izvēle


Ja tas ta patiesam ir, izsaku visdzilakas lidzjutibas! https://zeperfs.com/en/duel5216-6504.htm

Paskaties ssa, tur tadu motoru vispar nav, pilnigs meesls, ne tur grieze, ne kas, tikai 15l paterins un vanosi jaremonte, sprauslas, inzektori, motors izbeidzas pie 150000km un ko tad darit?

Jā, N57 gan ir lielisks dzinējs, aprautas šāles, problēmas ar kloķenēm, plīstošas ķēdes, EGR, sprauslas, sūkņi, skriemeļi, dpf, Adblue bākas un citi "rashodņiki" Pat powera mehi saka, ka tas dzinējs ir pēdējais sūds, bet nu dažiem šeit gadus atpakaļ arī topā bija kastrēt dīzeļus, lai dzinējs labāk "elpo" un slavēt to.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 24 Jan 2025, 14:36:14 ]

Offline
smudo
24. Jan 2025, 14:33 #805

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3741

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


24 Jan 2025, 14:16:32 @jermanis83 rakstīja:

24 Jan 2025, 14:02:36 @RaL rakstīja:

24 Jan 2025, 13:21:44 @jermanis83 rakstīja:
Briize malacis, chotkaa mashina, iet lopaa, tas auto pleesh zemi laukaa un neklauzies basnjas, tas autonepiersano jo ir gana jauns un inzhenieri jau visu ir padomajusi lai tas auto butu dabai tirs. Maksimalai jaudai nochipo un buus viss chikiniekaa, resurss tam visam ir liels!

Elna, tu tacu neko nesaproti par teemu, kas tad tev par auto pasham ja taa brauc visiem agresivi teemaa? Beidz skaust ludzu, vel viens elektromaaciitaajs? Ludzu pastasti ja jau esi tik gudrs, kadu auto tad pirkt cilvekiem, iznemot ja saksi runat par elektrofantazijam


ja pareizi atceros, tad viņš brauc ar 440i.

Pēc būtības jau jebkas ar benzīnu ir ok. Sliktākajā gadījumā arī dīzelis, kam viss strādā un MP rādās max pārdesmit tūkstoši.

No apkārtējā gaisa piesārņojuma, protams, EV ir vislabākā izvēle


Ja tas ta patiesam ir, izsaku visdzilakas lidzjutibas! https://zeperfs.com/en/duel5216-6504.htm

Paskaties ssa, tur tadu motoru vispar nav, pilnigs meesls, ne tur grieze, ne kas, tikai 15l paterins un vanosi jaremonte, sprauslas, inzektori, motors izbeidzas pie 150000km un ko tad darit?


B58 varētu būt labākais daily auto benzīna dzīnējs vidējam vai lielam auto, ko BMW ir pēdējos gados uzražojis. Samērā ekonomisks pret to jaudu, relatīvi robusts un labi skan un labi iet.

To auto ssā nav daudz, jo tie ir ļoti pieprasīti Eiropā un arī lietoti vācijā maksā vairāk nekā B57. G30 virsbūvē uz vienu 540i ir 3 gabali 530d, bet tā kā cenas tiem ir lielākas nekā 530d, tad uz LV viņus perekupi neved - pērk tikai tie, kas sev tos auto meklē, līdz ar to ssā reti parādas.
Offline
jermanis83
24. Jan 2025, 14:40 #806

Kopš: 31. Aug 2023

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 535D 2013 370HP


24 Jan 2025, 14:33:06 @smudo rakstīja:

24 Jan 2025, 14:16:32 @jermanis83 rakstīja:

24 Jan 2025, 14:02:36 @RaL rakstīja:

24 Jan 2025, 13:21:44 @jermanis83 rakstīja:
Briize malacis, chotkaa mashina, iet lopaa, tas auto pleesh zemi laukaa un neklauzies basnjas, tas autonepiersano jo ir gana jauns un inzhenieri jau visu ir padomajusi lai tas auto butu dabai tirs. Maksimalai jaudai nochipo un buus viss chikiniekaa, resurss tam visam ir liels!

Elna, tu tacu neko nesaproti par teemu, kas tad tev par auto pasham ja taa brauc visiem agresivi teemaa? Beidz skaust ludzu, vel viens elektromaaciitaajs? Ludzu pastasti ja jau esi tik gudrs, kadu auto tad pirkt cilvekiem, iznemot ja saksi runat par elektrofantazijam


ja pareizi atceros, tad viņš brauc ar 440i.

Pēc būtības jau jebkas ar benzīnu ir ok. Sliktākajā gadījumā arī dīzelis, kam viss strādā un MP rādās max pārdesmit tūkstoši.

No apkārtējā gaisa piesārņojuma, protams, EV ir vislabākā izvēle


Ja tas ta patiesam ir, izsaku visdzilakas lidzjutibas! https://zeperfs.com/en/duel5216-6504.htm

Paskaties ssa, tur tadu motoru vispar nav, pilnigs meesls, ne tur grieze, ne kas, tikai 15l paterins un vanosi jaremonte, sprauslas, inzektori, motors izbeidzas pie 150000km un ko tad darit?


B58 varētu būt labākais daily auto benzīna dzīnējs vidējam vai lielam auto, ko BMW ir pēdējos gados uzražojis. Samērā ekonomisks pret to jaudu, relatīvi robusts un labi skan un labi iet.

To auto ssā nav daudz, jo tie ir ļoti pieprasīti Eiropā un arī lietoti vācijā maksā vairāk nekā B57. G30 virsbūvē uz vienu 540i ir 3 gabali 530d, bet tā kā cenas tiem ir lielākas nekā 530d, tad uz LV viņus perekupi neved - pērk tikai tie, kas sev tos auto meklē, līdz ar to ssā reti parādas.



Nu pats atbildeji, nevienam tads suds nav vajadzigs, tapec tirgu tadu nav.. Ekonomisks labi iet ne nu ja kapremontu uztaisa tad ticu ka tas darbojas. Neviens ar tadiem nebrauc, nevienam nav pieredze uz galda ka tas motors darbojas vairak par paris teikumiem internetos un piedod, varam vel padiskutet par duramax / cummins dizeliem, jeb lietam kas nav aktualas latvija, kamer videjais cilveks brauks ar ko citu. Galu gala visi ir tik aroganti gudri bet tapat neviens man nepalidzeja ieteikt ar servisu atgazem 535D F10.
Offline
Briize
24. Jan 2025, 14:59 #807

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 721

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


24 Jan 2025, 14:32:49 @Mikels rakstīja:

24 Jan 2025, 14:16:32 @jermanis83 rakstīja:

24 Jan 2025, 14:02:36 @RaL rakstīja:

24 Jan 2025, 13:21:44 @jermanis83 rakstīja:
Briize malacis, chotkaa mashina, iet lopaa, tas auto pleesh zemi laukaa un neklauzies basnjas, tas autonepiersano jo ir gana jauns un inzhenieri jau visu ir padomajusi lai tas auto butu dabai tirs. Maksimalai jaudai nochipo un buus viss chikiniekaa, resurss tam visam ir liels!

Elna, tu tacu neko nesaproti par teemu, kas tad tev par auto pasham ja taa brauc visiem agresivi teemaa? Beidz skaust ludzu, vel viens elektromaaciitaajs? Ludzu pastasti ja jau esi tik gudrs, kadu auto tad pirkt cilvekiem, iznemot ja saksi runat par elektrofantazijam


ja pareizi atceros, tad viņš brauc ar 440i.

Pēc būtības jau jebkas ar benzīnu ir ok. Sliktākajā gadījumā arī dīzelis, kam viss strādā un MP rādās max pārdesmit tūkstoši.

No apkārtējā gaisa piesārņojuma, protams, EV ir vislabākā izvēle


Ja tas ta patiesam ir, izsaku visdzilakas lidzjutibas! https://zeperfs.com/en/duel5216-6504.htm

Paskaties ssa, tur tadu motoru vispar nav, pilnigs meesls, ne tur grieze, ne kas, tikai 15l paterins un vanosi jaremonte, sprauslas, inzektori, motors izbeidzas pie 150000km un ko tad darit?

Jā, N57 gan ir lielisks dzinējs, aprautas šāles, problēmas ar kloķenēm, plīstošas ķēdes, EGR, sprauslas, sūkņi, skriemeļi, dpf, Adblue bākas un citi "rashodņiki" Pat powera mehi saka, ka tas dzinējs ir pēdējais sūds, bet nu dažiem šeit gadus atpakaļ arī topā bija kastrēt dīzeļus, lai dzinējs labāk "elpo" un slavēt to.

Miķelīt G sērijai nāk B57 dīzeļdzinējs nevis N57 un B57 dzinējiem vismaz ar ķēdēm problēmu nav vispār, pat pie 300k km nobraukuma, par šālēm laiks radīs, bet cik esmu runājis ar BMW mehiem vēl nevienam nav bijis atvests ar aprautām šālēm, laiks rādīs kā būs !
Offline
Zalespljavejs
24. Jan 2025, 15:00 #808

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2566

Braucu ar: tautas auto

Man neskauž, Kaspič. Ir lietderīgākas vietas, kur to naudas summu tērēt, un man butu neērti lielīties ar to, ka tik liela naudas summa tiek iztērēta vecā premium braucamajā. Bet, you do you, Gaļaspils Pavēlniek.
Offline
jermanis83
24. Jan 2025, 15:23 #809

Kopš: 31. Aug 2023

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 535D 2013 370HP

Noskatieties lidz galam profesionala viedokli

https://youtu.be/Sf6QSEjHw_U
Offline
jermanis83
24. Jan 2025, 15:25 #810

Kopš: 31. Aug 2023

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 535D 2013 370HP


24 Jan 2025, 15:19:57 @Elna rakstīja:

24 Jan 2025, 15:16:57 @jermanis83 rakstīja:

24 Jan 2025, 15:10:03 @Elna rakstīja:
Ar N53 nobraucu 800.000km un auto joprojaam ierindaa.
Pasham dzineejam mainiits kjeedes spriegotaajs un kjeedes vadotnes.
Pie 400kkm - hpfp.
Pie 450kkm CO kati (TA vareeja mieriigi iziet,tikai pie jaudas bija kljuudas). Tagad 350kkm bez nevienas kljuudas,neskatoties uz palielinaatu elljas pateerinju (1 ltrs uz 2000..2500km).
Pie 300kkm uudenssuknis.
Pie 500kkm AC suuknis.
Pie 600kkm gjeneratora profilakse.
Pie 500kkm meh kaarbas profilakse - gultnji n shit.
Jaa,sprauslas - mainiitas vairaak,bet reaali kalpo ap 300.000km
NOx sisteema - kam interesee,zina.
Pateerinjsh - smiekliigs. Weekendaa pa LV ar 60 litru baaku braucu ap 1200km.
Nestresojot ar baaku reaali liidz Varshavai un atpakalj - esmu braucis.
320Nm, tuvu 300hp. Nepietiek jaudas?


Tiesam lielies par 320nm? darba busam ir 2x vairak! Tie laiki ir garam, tadi raditaji nekam neinterese


Klau,ar gaternieku es neveelos striideeties.
320Nm liidz 6000RPM
No 6000..7000RPM pilna jauda.
Veel ir jautaajumi?


535D 370ZS 700NM 6.00 sek 0-100
Offline
jermanis83
24. Jan 2025, 15:26 #811

Kopš: 31. Aug 2023

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 535D 2013 370HP


24 Jan 2025, 15:24:15 @Elna rakstīja:

24 Jan 2025, 15:23:19 @jermanis83 rakstīja:
Noskatieties lidz galam profesionala viedokli

https://youtu.be/Sf6QSEjHw_U


Puika,neblameejies.


Es uzticesos profesionaliem . Ko tiesi tur saka nepareizi? Nu tiesi precizi vards varda????

[ Šo ziņu laboja jermanis83, 24 Jan 2025, 15:26:36 ]

Offline
Araajz
24. Jan 2025, 15:27 #812

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28381

Braucu ar: E39


Nu par smēķēšanu neesmu tik pārliecināts. Ja klasisko tabaku smēķē mazāk, tad tos elektro sūdus velk krietni vairāk. Un tas vēl lielāks štrunts.

Kādēļ lielāks štrunts
Offline
Mikels
24. Jan 2025, 16:06 #813

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5023

Braucu ar: cieņu


24 Jan 2025, 15:23:19 @jermanis83 rakstīja:
Noskatieties lidz galam profesionala viedokli

https://youtu.be/Sf6QSEjHw_U

Vlaslovs ir parasts servisa skrūvētājs, kurš no benzīna dzinējiem neko nesaprot un viņš pat pats to ir atzinis. Kad cilvēki beidzot beigs uztvert katru parastu servisa atslēdznieku ar YouTube kanālu par drūmāko jomas speciālistu
Offline
abyss
24. Jan 2025, 16:10 #814

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8382

Braucu ar: e39 523


24 Jan 2025, 15:25:31 @jermanis83 rakstīja:

24 Jan 2025, 15:19:57 @Elna rakstīja:

24 Jan 2025, 15:16:57 @jermanis83 rakstīja:

24 Jan 2025, 15:10:03 @Elna rakstīja:
Ar N53 nobraucu 800.000km un auto joprojaam ierindaa.
Pasham dzineejam mainiits kjeedes spriegotaajs un kjeedes vadotnes.
Pie 400kkm - hpfp.
Pie 450kkm CO kati (TA vareeja mieriigi iziet,tikai pie jaudas bija kljuudas). Tagad 350kkm bez nevienas kljuudas,neskatoties uz palielinaatu elljas pateerinju (1 ltrs uz 2000..2500km).
Pie 300kkm uudenssuknis.
Pie 500kkm AC suuknis.
Pie 600kkm gjeneratora profilakse.
Pie 500kkm meh kaarbas profilakse - gultnji n shit.
Jaa,sprauslas - mainiitas vairaak,bet reaali kalpo ap 300.000km
NOx sisteema - kam interesee,zina.
Pateerinjsh - smiekliigs. Weekendaa pa LV ar 60 litru baaku braucu ap 1200km.
Nestresojot ar baaku reaali liidz Varshavai un atpakalj - esmu braucis.
320Nm, tuvu 300hp. Nepietiek jaudas?


Tiesam lielies par 320nm? darba busam ir 2x vairak! Tie laiki ir garam, tadi raditaji nekam neinterese


Klau,ar gaternieku es neveelos striideeties.
320Nm liidz 6000RPM
No 6000..7000RPM pilna jauda.
Veel ir jautaajumi?


535D 370ZS 700NM 6.00 sek 0-100


Tev tur kaut kas smagi sapisies... Vag ar 200kw zem 6 ieskrienas. Un grieze ~400 nm. Zem 5 vajadzētu būt mierīgi.
Offline
smudo
24. Jan 2025, 16:15 #815

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3741

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


23 Jan 2025, 23:34:03 @Elna rakstīja:
https://www.youtube.com/watch?v=E3mWtgqJpEU

reecu lidz asaraam.


Noskatijos video - smieklīgi un reizē bēdīgi, ka cilvēks zinot, ka tie auto neatbilst TA jaunajām prasībām pēc būtības, visu laiku cepjas par aparātu rādījumiem, lai gan redzams, ka viņa paša aparātā tie mērījumi vienam auto atšķiras pat 10 reizes. Nav arī skaidrs, ko viņš tu mēģina panākt ar žurnālistu palīdzību - sūdzēsies, ka auto bez DPFiem TA nevar vairs iziet?
Offline
jermanis83
24. Jan 2025, 16:18 #816

Kopš: 31. Aug 2023

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 535D 2013 370HP


24 Jan 2025, 16:10:09 @abyss rakstīja:

24 Jan 2025, 15:25:31 @jermanis83 rakstīja:

24 Jan 2025, 15:19:57 @Elna rakstīja:

24 Jan 2025, 15:16:57 @jermanis83 rakstīja:

24 Jan 2025, 15:10:03 @Elna rakstīja:
Ar N53 nobraucu 800.000km un auto joprojaam ierindaa.
Pasham dzineejam mainiits kjeedes spriegotaajs un kjeedes vadotnes.
Pie 400kkm - hpfp.
Pie 450kkm CO kati (TA vareeja mieriigi iziet,tikai pie jaudas bija kljuudas). Tagad 350kkm bez nevienas kljuudas,neskatoties uz palielinaatu elljas pateerinju (1 ltrs uz 2000..2500km).
Pie 300kkm uudenssuknis.
Pie 500kkm AC suuknis.
Pie 600kkm gjeneratora profilakse.
Pie 500kkm meh kaarbas profilakse - gultnji n shit.
Jaa,sprauslas - mainiitas vairaak,bet reaali kalpo ap 300.000km
NOx sisteema - kam interesee,zina.
Pateerinjsh - smiekliigs. Weekendaa pa LV ar 60 litru baaku braucu ap 1200km.
Nestresojot ar baaku reaali liidz Varshavai un atpakalj - esmu braucis.
320Nm, tuvu 300hp. Nepietiek jaudas?


Tiesam lielies par 320nm? darba busam ir 2x vairak! Tie laiki ir garam, tadi raditaji nekam neinterese


Klau,ar gaternieku es neveelos striideeties.
320Nm liidz 6000RPM
No 6000..7000RPM pilna jauda.
Veel ir jautaajumi?


535D 370ZS 700NM 6.00 sek 0-100


Tev tur kaut kas smagi sapisies... Vag ar 200kw zem 6 ieskrienas. Un grieze ~400 nm. Zem 5 vajadzētu būt mierīgi.


Atslegta prieksa awd,palika rwd, jo nobeidzas paris elementi un ir cips ka ari ir viss tur labi, kaa jauns auto!
Offline
jermanis83
24. Jan 2025, 16:19 #817

Kopš: 31. Aug 2023

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 535D 2013 370HP


24 Jan 2025, 16:06:19 @Mikels rakstīja:

24 Jan 2025, 15:23:19 @jermanis83 rakstīja:
Noskatieties lidz galam profesionala viedokli

https://youtu.be/Sf6QSEjHw_U

Vlaslovs ir parasts servisa skrūvētājs, kurš no benzīna dzinējiem neko nesaprot un viņš pat pats to ir atzinis. Kad cilvēki beidzot beigs uztvert katru parastu servisa atslēdznieku ar YouTube kanālu par drūmāko jomas speciālistu


Iesaki labaku, aizbrauksu
Offline
kkas
24. Jan 2025, 16:34 #818

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9483

Braucu ar: Alfu


24 Jan 2025, 16:15:59 @smudo rakstīja:

23 Jan 2025, 23:34:03 @Elna rakstīja:
https://www.youtube.com/watch?v=E3mWtgqJpEU

reecu lidz asaraam.


Noskatijos video - smieklīgi un reizē bēdīgi, ka cilvēks zinot, ka tie auto neatbilst TA jaunajām prasībām pēc būtības, visu laiku cepjas par aparātu rādījumiem, lai gan redzams, ka viņa paša aparātā tie mērījumi vienam auto atšķiras pat 10 reizes. Nav arī skaidrs, ko viņš tu mēģina panākt ar žurnālistu palīdzību - sūdzēsies, ka auto bez DPFiem TA nevar vairs iziet?


Viņš gadu stāstija, ja sačipos brīvgaitu, salies bākā brīnumus un būs, tikai visam pārejam motorā jāstrādā korekti. Vēl mērijumus rādija. Bet tikai tagad izrādās ka mērijumi vienam auto vienā dienā un pat minūtēs var atšķirties 10x un pilnīgā randomā lēkājot. Vnk tirsa, lai klientus dabūtu.
Offline
uldens1
24. Jan 2025, 17:14 #819

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16379

Braucu ar:

turpinājums https://www.youtube.com/watch?v=BUbUAIN6j9w
Offline
uldens1
24. Jan 2025, 17:44 #820

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16379

Braucu ar:

un galvenā kļudaa ko viņi kā lohi nepārbaudīja,kā tie aparāti mēra uz tās 1 miljona robežas,šeit viņi mērija dzīvi filtru,bet kas notiek kad mēra mirušus filtrus kur tikpat labi ir 1 miljons,vai 1,5 miljons
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo