Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 47 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija

Tēma: Par un ap 5er G30

AutorsZiņojums
smudo
13. Feb 2025, 15:45 #801

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3782

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


13 Feb 2025, 15:32:11 @martins_usars rakstīja:
teju 3 gadi ar B48, labāk būtu ņēmis B58 vai B47. normāls motors, bet čipot gan jēgas nav


ASV viņus čipo uz 300zs ar RON98 un 450 nm, bet saptotu, ka tur mazāks supports nekā B58 dzinējiem. BMW M130i modelī šis dzinējs nāca ar 306zs un 400nm (ar visu OPFu turklāt), bet neesmu iedziļinājies, vai tur nav cita turbīna un/vai degvielas padeve.

Es, ja nemaldos, dzirdēju Tavu bēdu stāstu no ex-foruma biedra. Interesanti būtu zināt, kas tam bija par iemeslu, bet sapratu, ka tā arī netiki skaidrībā un atgriezi visu kā bija.

Offline
martins_usars
13. Feb 2025, 16:07 #802

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1073

Braucu ar: BMW

vienu brīdi bija bootmod3 ar sapņu 320zs un 480nm, lejot RON98 vai patiesībā bija tādi zirgi un ņūtoni? grūti teikt, uz stenda neuzliku. auzās sagāja, kad āra temperatūra nokritās zem 0. tad sākās rough run un ecu aizdedzi grieza par -18.5 grādiem atpakaļ tukšgaitā. sirdsapziņa saka, ka šitas sapisa vanosu, kuru nācās nomainīt. te jāatcerās, ko savulaik kaspičs stāstīja par rezervēm, pielaidēm un dažādiem apstākļiem. teiksim tā, pie +20 un ideāla atmosfēras spiediena gāja zajebis, pie +10 pēc žopometra vairs nav tik skaisti un ideāli. no replacement for displacement custom čips gan jau labāks
Offline
smudo
13. Feb 2025, 16:38 #803

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3782

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


13 Feb 2025, 16:07:35 @martins_usars rakstīja:
vienu brīdi bija bootmod3 ar sapņu 320zs un 480nm, lejot RON98 vai patiesībā bija tādi zirgi un ņūtoni? grūti teikt, uz stenda neuzliku. auzās sagāja, kad āra temperatūra nokritās zem 0. tad sākās rough run un ecu aizdedzi grieza par -18.5 grādiem atpakaļ tukšgaitā. sirdsapziņa saka, ka šitas sapisa vanosu, kuru nācās nomainīt. te jāatcerās, ko savulaik kaspičs stāstīja par rezervēm, pielaidēm un dažādiem apstākļiem. teiksim tā, pie +20 un ideāla atmosfēras spiediena gāja zajebis, pie +10 pēc žopometra vairs nav tik skaisti un ideāli. no replacement for displacement custom čips gan jau labāks


"internets" priekš B58 un B48 iesaka MHD applikāciju/tuning platformu - tam neesot gļuku. Tas ir Vācijā izstrādāts produkts un ļoti populārs gan tur, gan ASV.

B58 dzinēja gadījumā turklāt ir ļoti daudz iespējas jaudas klasām, beidzot ar Stage0+, kurai ir BMW Mperformance and Power kit 500nm un 360zs, Stage1 ar E95, E98 utt.

Saskaņā ar interneta datiem B48 (bez OPF) Stage1 E95 būtu ap 290-300zs un 430-450zs un Stage1 ar E98 būs 300-310zs un 450-470zs. Tevis minētie jaudas cipari jau tiek aplēsti E30 Etanola un degvielas maisījumam.

Skaidrs, ka tunings rada papildus slodzi kā arī pasliktina izmešu situāciju, kās ir daļēji iemesls, kādēļ rūpnīca atstāj šīs rezerves.

Piemēram, interesants fakts, ka 911 992.2 (2025. gada modelis) Carrera S ar 3,0l turbo dzinēju ar standarta 480zs lamda pa pie max slodzes ir 1! Kas škiet samērā nereāli, bet tas viss tiek darīts, lai izpildītu pēdējās super stingrās ES emisijas prasības. Šādā scenārijā tūneriem pat neaiztiekot īpaši turbo spiedienu, bet tikai pamainot aizdedzi un degmaisījuma sastāvu, ir iepsējas iegūt papildus jaudu, nemaz nerunājot par to, kādas iespējas pacerās modificējot izplūdi un uzliekot afermarket EURO6 300 vai 400šūnu katalizatorus bez OPFa, OE "700 šūnu blīvuma" katalizatoru vietā.
Offline
Negantelis
13. Feb 2025, 17:58 #804

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1477

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


13 Feb 2025, 16:38:45 @smudo rakstīja:

13 Feb 2025, 16:07:35 @martins_usars rakstīja:
vienu brīdi bija bootmod3 ar sapņu 320zs un 480nm, lejot RON98 vai patiesībā bija tādi zirgi un ņūtoni? grūti teikt, uz stenda neuzliku. auzās sagāja, kad āra temperatūra nokritās zem 0. tad sākās rough run un ecu aizdedzi grieza par -18.5 grādiem atpakaļ tukšgaitā. sirdsapziņa saka, ka šitas sapisa vanosu, kuru nācās nomainīt. te jāatcerās, ko savulaik kaspičs stāstīja par rezervēm, pielaidēm un dažādiem apstākļiem. teiksim tā, pie +20 un ideāla atmosfēras spiediena gāja zajebis, pie +10 pēc žopometra vairs nav tik skaisti un ideāli. no replacement for displacement custom čips gan jau labāks


"internets" priekš B58 un B48 iesaka MHD applikāciju/tuning platformu - tam neesot gļuku. Tas ir Vācijā izstrādāts produkts un ļoti populārs gan tur, gan ASV.

B58 dzinēja gadījumā turklāt ir ļoti daudz iespējas jaudas klasām, beidzot ar Stage0+, kurai ir BMW Mperformance and Power kit 500nm un 360zs, Stage1 ar E95, E98 utt.

Saskaņā ar interneta datiem B48 (bez OPF) Stage1 E95 būtu ap 290-300zs un 430-450zs un Stage1 ar E98 būs 300-310zs un 450-470zs. Tevis minētie jaudas cipari jau tiek aplēsti E30 Etanola un degvielas maisījumam.

Skaidrs, ka tunings rada papildus slodzi kā arī pasliktina izmešu situāciju, kās ir daļēji iemesls, kādēļ rūpnīca atstāj šīs rezerves.

Piemēram, interesants fakts, ka 911 992.2 (2025. gada modelis) Carrera S ar 3,0l turbo dzinēju ar standarta 480zs lamda pa pie max slodzes ir 1! Kas škiet samērā nereāli, bet tas viss tiek darīts, lai izpildītu pēdējās super stingrās ES emisijas prasības. Šādā scenārijā tūneriem pat neaiztiekot īpaši turbo spiedienu, bet tikai pamainot aizdedzi un degmaisījuma sastāvu, ir iepsējas iegūt papildus jaudu, nemaz nerunājot par to, kādas iespējas pacerās modificējot izplūdi un uzliekot afermarket EURO6 300 vai 400šūnu katalizatorus bez OPFa, OE "700 šūnu blīvuma" katalizatoru vietā.




Ja jau panesās.
Ja kādam interesē.

Man ir sekojošas daļas no 2022 gada G15
B58 Gen2 turbīna 14.000 km, pats noņēmu no dzinēja.

Pārējā apkare no motora, AC kompresors, ģenerators, vadi

2x oem B58 gen 2 stock interkūleri

Wagner evo 1 interkūlers


INJEN vai FTP metāla chargepipe.


b58 gen2 OEM katalizators.

Ja nu kādam interesē tad droši dod ziņu. Vēl neesmu ielicis tirgošanā.

Pats tikko izgāju cauri procesam. Sākumā vajag FEMTO, pēctam MHD+ un reflex+ controlieri. Tas viss caur CAN tagad darbojas un ir Flexfuel.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 13 Feb 2025, 18:08:36 ]

Offline
martins_usars
13. Feb 2025, 19:02 #805

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1073

Braucu ar: BMW

kvalitatīvi ar to visu nopišoties nav jēdzīgāk uzreiz ņemt 4.4 v8?
Offline
Negantelis
13. Feb 2025, 19:04 #806

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1477

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


13 Feb 2025, 19:02:57 @martins_usars rakstīja:
kvalitatīvi ar to visu nopišoties nav jēdzīgāk uzreiz ņemt 4.4 v8?


Baigā piša jau nav. Ja konkrētajā virsbūvē tāds būtu pieejams
Offline
Kaross
13. Feb 2025, 21:38 #807

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4412

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nu baigā jau čakara tur nav. Viss vienkārši un ātri. Paziņa uzlika downpipe, HPFP, Pure turbo un galu galā 140i ar B58 no 100-200km/h ieskrējās precīzi 6 sekundēs pēc Dragy mērījuma. Uz stenda neuzlika, bet 600zs tur bija stabili.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Krizdole
19. Feb 2025, 21:32 #808

Kopš: 27. Jun 2018

Ziņojumi: 44

Braucu ar: G31 520d

Varbūt kāds var ieteikt kur veikt kardāna muftas nomaiņu? G31 520d
Offline
crime
19. Feb 2025, 21:43 #809

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8600

Braucu ar: m635csi


19 Feb 2025, 21:32:20 @Krizdole rakstīja:
Varbūt kāds var ieteikt kur veikt kardāna muftas nomaiņu? G31 520d

servisā, un jāmaina, ja ir jau diegi laukā, ja tikai plaisas, tad nav ko tur līst, jo arī jaunai oem tās plaisas var parādīties jau pēc 10-20tk km.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo