Online

Pašreiz BMWPower skatās 158 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
ATB
18. Mar 2021, 14:00 #801

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


18 Mar 2021, 13:29:44 @sys9291 rakstīja:

18 Mar 2021, 10:41:52 @elbruss rakstīja:
Tas šķidrums tiek izmantots tādos gadījumos, kad DPF nav bijis iespējams izvietot pietiekami tuvu motoram. Attiecīgi DPF nespēj sasniegt pietiekamu dūmgāzu temperatūru sodrēju sadegšanai. Šķidrums samazina nepieciešamo temperatūru sodrēju sadegšanai.
Tur atkarībā no gada un modifikācijas var būt vai nebūt tas papildus bačoks ar šķidrumu. Kā nu kurā reizē izdevās piemetināt DPF

demagoģija - uz berlingo DPF ir uzreiz aiz turbīnas - kā sacīt jāsaka tuvāk vairs nesanāk... a šķidrums vēl joprojām ir...
Pretstatā BMW E60 pirmajiem izlaidumiem DPF bija aš gandrīz 2 metri no dzinēja un visa reģenerācija gāja uz urrā...


Tai pašā laikā f10 DPF izturība ir kā diena pret nakti salīdzinot ar e60
Offline
elbruss
18. Mar 2021, 14:41 #802

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1003

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes


18 Mar 2021, 13:29:44 @sys9291 rakstīja:
Pretstatā BMW E60 pirmajiem izlaidumiem DPF bija aš gandrīz 2 metri no dzinēja un visa reģenerācija gāja uz urrā...


Pieņemu, ka BMW inženieri (vai drīzāk finanšu optimizatori) pieņēma, ka BMW katru dienu brauks pa bāni uz 140km/h un tadā veidā iztīrīs trubas. Bet franči rēķināja, ka viņu bulkuvāģi mīcīsies pa pilsētu līdz 90km/h.
Offline
mm325
17. Jul 2023, 21:32 #803

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1347

Braucu ar: zilu 4.6is

Cik tagad maksā par m57 3.0d PDFu?
Offline
badmoon
18. Sep 2023, 23:33 #804

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8442

Braucu ar: Braucu ar

Ford dīzelis, 2.0, 103 kW. DPF būs laikam beidzies, met kļūdu, ka sasniegta kaut kāda tur max pretestība, respektīvi, DPF vairs normāli nestrādā. Protams, ticu, ka pie vainas ir dīzelim nedraudzīgie daudzie īsie pārbraucieni un auto kopējais cienījamais vecums (200..8..)
Man piedāvā 80 eur naudas, izgriezt, izprogrammēt un aizmirst
eur 120 skatos šie piedāvā mazgāt
https://www.proring.lv/kvepu-filtra-mazgasana
Cenas atšķirība pofig, drīzāk jautājums, ja izvēlas vieglāko ceļu - izgriezt, vai motors pēc tam vēl strādās "normāli"? (fonā dzirdu Kaspich kliedzot nēēē!) Vai mazgāšanai ir jēga?

[ Šo ziņu laboja badmoon, 18 Sep 2023, 23:34:45 ]

Offline
smilee45
19. Sep 2023, 00:02 #805

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 987

Braucu ar:


18 Sep 2023, 23:33:45 @badmoon rakstīja:
Ford dīzelis, 2.0, 103 kW. DPF būs laikam beidzies, met kļūdu, ka sasniegta kaut kāda tur max pretestība, respektīvi, DPF vairs normāli nestrādā. Protams, ticu, ka pie vainas ir dīzelim nedraudzīgie daudzie īsie pārbraucieni un auto kopējais cienījamais vecums (200..8..)
Man piedāvā 80 eur naudas, izgriezt, izprogrammēt un aizmirst
eur 120 skatos šie piedāvā mazgāt
https://www.proring.lv/kvepu-filtra-mazgasana
Cenas atšķirība pofig, drīzāk jautājums, ja izvēlas vieglāko ceļu - izgriezt, vai motors pēc tam vēl strādās "normāli"? (fonā dzirdu Kaspich kliedzot nēēē!) Vai mazgāšanai ir jēga?

Izmazgāsi netīro veļu, atkal kļūs netīra. Ko tad darīsi? Saproti uz ko velu?
Kvēpu daļiņas csdd mērīs eur6 mašīnām, pat tas vēl nav oficiāli....
Offline
Mixzzz
19. Sep 2023, 00:08 #806

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


19 Sep 2023, 00:02:30 @smilee45 rakstīja:

18 Sep 2023, 23:33:45 @badmoon rakstīja:
Ford dīzelis, 2.0, 103 kW. DPF būs laikam beidzies, met kļūdu, ka sasniegta kaut kāda tur max pretestība, respektīvi, DPF vairs normāli nestrādā. Protams, ticu, ka pie vainas ir dīzelim nedraudzīgie daudzie īsie pārbraucieni un auto kopējais cienījamais vecums (200..8..)
Man piedāvā 80 eur naudas, izgriezt, izprogrammēt un aizmirst
eur 120 skatos šie piedāvā mazgāt
https://www.proring.lv/kvepu-filtra-mazgasana
Cenas atšķirība pofig, drīzāk jautājums, ja izvēlas vieglāko ceļu - izgriezt, vai motors pēc tam vēl strādās "normāli"? (fonā dzirdu Kaspich kliedzot nēēē!) Vai mazgāšanai ir jēga?

Izmazgāsi netīro veļu, atkal kļūs netīra. Ko tad darīsi? Saproti uz ko velu?
Kvēpu daļiņas csdd mērīs eur6 mašīnām, pat tas vēl nav oficiāli....
Tātad tu nevelc apenes, jo viņas atkal būs netīras?

Mazgāšanai būs jēga tik tad ja tas dpf ir pilns ar pelniem nevis vienk tāpat aizaudzis. Drīzāk tad jau var mēģināt kādu piedevu piešaut un piespiedu kārtā izdedzināt.

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 19 Sep 2023, 00:08:41 ]

Offline
reimondz
19. Sep 2023, 07:52 #807

Kopš: 21. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar:

Pirms gada sharanam uzliku aftermarket DPF, šobrīd esmu nobraucis 35k, pilnīgi nekādu problēmu. Izmaksāja tas 450 EUR + darbs.

[ Šo ziņu laboja reimondz, 19 Sep 2023, 07:53:05 ]

Offline
dr_viruss
19. Sep 2023, 09:14 #808

Kopš: 29. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 1219

Braucu ar: e60 530d FL


19 Sep 2023, 07:52:20 @reimondz rakstīja:
Pirms gada sharanam uzliku aftermarket DPF, šobrīd esmu nobraucis 35k, pilnīgi nekādu problēmu. Izmaksāja tas 450 EUR + darbs.


Vari pastāstīt sīkāk?

Noņēmi/izjauci apskatījies? Vai vienkārši nemet kļūdas panelī?
Offline
Kaross
19. Sep 2023, 09:57 #809

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


18 Sep 2023, 23:33:45 @badmoon rakstīja:
Ford dīzelis, 2.0, 103 kW. DPF būs laikam beidzies, met kļūdu, ka sasniegta kaut kāda tur max pretestība, respektīvi, DPF vairs normāli nestrādā. Protams, ticu, ka pie vainas ir dīzelim nedraudzīgie daudzie īsie pārbraucieni un auto kopējais cienījamais vecums (200..8..)
Man piedāvā 80 eur naudas, izgriezt, izprogrammēt un aizmirst
eur 120 skatos šie piedāvā mazgāt
https://www.proring.lv/kvepu-filtra-mazgasana
Cenas atšķirība pofig, drīzāk jautājums, ja izvēlas vieglāko ceļu - izgriezt, vai motors pēc tam vēl strādās "normāli"? (fonā dzirdu Kaspich kliedzot nēēē!) Vai mazgāšanai ir jēga?


Vēlu veiksmi! it sevišķi par sadaļu izprogrammēt un aizmirst.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
smilee45
19. Sep 2023, 10:15 #810

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 987

Braucu ar:


19 Sep 2023, 00:08:04 @Mixzzz rakstīja:

19 Sep 2023, 00:02:30 @smilee45 rakstīja:

18 Sep 2023, 23:33:45 @badmoon rakstīja:
Ford dīzelis, 2.0, 103 kW. DPF būs laikam beidzies, met kļūdu, ka sasniegta kaut kāda tur max pretestība, respektīvi, DPF vairs normāli nestrādā. Protams, ticu, ka pie vainas ir dīzelim nedraudzīgie daudzie īsie pārbraucieni un auto kopējais cienījamais vecums (200..8..)
Man piedāvā 80 eur naudas, izgriezt, izprogrammēt un aizmirst
eur 120 skatos šie piedāvā mazgāt
https://www.proring.lv/kvepu-filtra-mazgasana
Cenas atšķirība pofig, drīzāk jautājums, ja izvēlas vieglāko ceļu - izgriezt, vai motors pēc tam vēl strādās "normāli"? (fonā dzirdu Kaspich kliedzot nēēē!) Vai mazgāšanai ir jēga?

Izmazgāsi netīro veļu, atkal kļūs netīra. Ko tad darīsi? Saproti uz ko velu?
Kvēpu daļiņas csdd mērīs eur6 mašīnām, pat tas vēl nav oficiāli....
Tātad tu nevelc apenes, jo viņas atkal būs netīras?


Netīras apenes var izmazgāt. Tā pat arī netīru dpf auto pats iztīra. Bet ja DPF, vai apenes ir piedirstas, domāju mazgāt nevajadzētu.
Offline
reimondz
20. Sep 2023, 09:12 #811

Kopš: 21. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar:


19 Sep 2023, 09:14:09 @dr_viruss rakstīja:

19 Sep 2023, 07:52:20 @reimondz rakstīja:
Pirms gada sharanam uzliku aftermarket DPF, šobrīd esmu nobraucis 35k, pilnīgi nekādu problēmu. Izmaksāja tas 450 EUR + darbs.


Vari pastāstīt sīkāk?

Noņēmi/izjauci apskatījies? Vai vienkārši nemet kļūdas panelī?
Sabira otrais katalizators, aizsita ciet trešo, radās pretspiediens, auto uznāca vēlme nemitigi veikt reģenerāciju, bet nekādas kļūdas nemeta. Tādā režīmā atbraucu no Horvātijas. Nomainiju katalizatorus un pēc pāris dienām izmeta kļūdu par DPF. Finālā DPF's bija izdedzināts, uzliku aftermarket un braucu bez bēdu.
Offline
Deivid
20. Sep 2023, 11:17 #812

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Kādam auto ir trīs katalizatori rindā
Offline
K_K
20. Sep 2023, 13:00 #813

Kopš: 24. Nov 2016

Ziņojumi: 176

Braucu ar:


20 Sep 2023, 09:12:09 @reimondz rakstīja:

19 Sep 2023, 09:14:09 @dr_viruss rakstīja:

19 Sep 2023, 07:52:20 @reimondz rakstīja:
Pirms gada sharanam uzliku aftermarket DPF, šobrīd esmu nobraucis 35k, pilnīgi nekādu problēmu. Izmaksāja tas 450 EUR + darbs.


Vari pastāstīt sīkāk?

Noņēmi/izjauci apskatījies? Vai vienkārši nemet kļūdas panelī?
Sabira otrais katalizators, aizsita ciet trešo, radās pretspiediens, auto uznāca vēlme nemitigi veikt reģenerāciju, bet nekādas kļūdas nemeta. Tādā režīmā atbraucu no Horvātijas. Nomainiju katalizatorus un pēc pāris dienām izmeta kļūdu par DPF. Finālā DPF's bija izdedzināts, uzliku aftermarket un braucu bez bēdu.

Kāds ražotājs aftermarket filtram? Pie kā mainīji? Var arī PM atbildēt..

[ Šo ziņu laboja K_K, 20 Sep 2023, 13:00:38 ]

Offline
endurists
20. Sep 2023, 14:10 #814

Kopš: 21. Apr 2009

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d


19 Sep 2023, 09:57:17 @Kaross rakstīja:

18 Sep 2023, 23:33:45 @badmoon rakstīja:
Ford dīzelis, 2.0, 103 kW. DPF būs laikam beidzies, met kļūdu, ka sasniegta kaut kāda tur max pretestība, respektīvi, DPF vairs normāli nestrādā. Protams, ticu, ka pie vainas ir dīzelim nedraudzīgie daudzie īsie pārbraucieni un auto kopējais cienījamais vecums (200..8..)
Man piedāvā 80 eur naudas, izgriezt, izprogrammēt un aizmirst
eur 120 skatos šie piedāvā mazgāt
https://www.proring.lv/kvepu-filtra-mazgasana
Cenas atšķirība pofig, drīzāk jautājums, ja izvēlas vieglāko ceļu - izgriezt, vai motors pēc tam vēl strādās "normāli"? (fonā dzirdu Kaspich kliedzot nēēē!) Vai mazgāšanai ir jēga?


Vēlu veiksmi! it sevišķi par sadaļu izprogrammēt un aizmirst.


Reiz man bija darba auto, Focus 1.6 tdci, kolēģis pa pilsētu muļļājoties aizdirsa DPF un tajā tālajā laikā loģiskākais solis bija izgriešana + čipošana. Pēc tam nobraucu vēl kādus 8-9 gadus un ap 200 tūkst km, nebija absolūti nekādu problēmu ar atgāzēm un utt. Beigās tas auto daļēji nopuva, bet dzinējs strādāja perfekti. Varu rekomendēt Karosu, tiesa - tie nebūs 80 €
Offline
reimondz
20. Sep 2023, 15:22 #815

Kopš: 21. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar:


20 Sep 2023, 13:00:02 @K_K rakstīja:

20 Sep 2023, 09:12:09 @reimondz rakstīja:

19 Sep 2023, 09:14:09 @dr_viruss rakstīja:

19 Sep 2023, 07:52:20 @reimondz rakstīja:
Pirms gada sharanam uzliku aftermarket DPF, šobrīd esmu nobraucis 35k, pilnīgi nekādu problēmu. Izmaksāja tas 450 EUR + darbs.


Vari pastāstīt sīkāk?

Noņēmi/izjauci apskatījies? Vai vienkārši nemet kļūdas panelī?
Sabira otrais katalizators, aizsita ciet trešo, radās pretspiediens, auto uznāca vēlme nemitigi veikt reģenerāciju, bet nekādas kļūdas nemeta. Tādā režīmā atbraucu no Horvātijas. Nomainiju katalizatorus un pēc pāris dienām izmeta kļūdu par DPF. Finālā DPF's bija izdedzināts, uzliku aftermarket un braucu bez bēdu.

Kāds ražotājs aftermarket filtram? Pie kā mainīji? Var arī PM atbildēt..
Liku poļu, firma laikam saucās JMJ
Offline
reimondz
20. Sep 2023, 15:29 #816

Kopš: 21. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar:


20 Sep 2023, 11:17:07 @Deivid rakstīja:
Kādam auto ir trīs katalizatori rindā
VW SHARAN 2015, ar Ad Blue sistēmu. Rindā gluži nenāk, un to pirmo grūti uzskatīt par katalizatoru, tāds dzirksteļu slāpētājs vien ir, bet nu skaitās.
Offline
zebra
11. Nov 2023, 21:53 #817

Kopš: 13. Aug 2009

Ziņojumi: 1995

Braucu ar: tavu mammu

kas tur ar to DPF mazgāšanu, ir no viņas jēga? Vai fufels un jāliek jauns?

It kā jau tādi kantori kā:
http://www.dpfcleaninggroup.lv
https://www.dpftirisana.lv
promotē to pasākumu.

Skatos, ka kaross arī mazgā, tad jau arī var padalīties ar pieredzi, jo ir jau pagājis kāds laiks, t.i., ir feedback no klientiem, cik ilgi strādā.

Interesē uz MB E350d.

Paldies!
Offline
CAPSLOCK
12. Nov 2023, 02:57 #818

Kopš: 17. Oct 2016

Ziņojumi: 878

Braucu ar:


11 Nov 2023, 21:53:20 @zebra rakstīja:
kas tur ar to DPF mazgāšanu, ir no viņas jēga? Vai fufels un jāliek jauns?

It kā jau tādi kantori kā:
http://www.dpfcleaninggroup.lv
https://www.dpftirisana.lv
promotē to pasākumu.

Skatos, ka kaross arī mazgā, tad jau arī var padalīties ar pieredzi, jo ir jau pagājis kāds laiks, t.i., ir feedback no klientiem, cik ilgi strādā.

Interesē uz MB E350d.

Paldies!

Kolēģis urla ar hujdaj Xoveru beigās izdomāja otčistj kad skatē nelaida
MB domāju nesaies
Offline
CAPSLOCK
12. Nov 2023, 02:57 #819

Kopš: 17. Oct 2016

Ziņojumi: 878

Braucu ar:


11 Nov 2023, 21:53:20 @zebra rakstīja:
kas tur ar to DPF mazgāšanu, ir no viņas jēga? Vai fufels un jāliek jauns?

It kā jau tādi kantori kā:
http://www.dpfcleaninggroup.lv
https://www.dpftirisana.lv
promotē to pasākumu.

Skatos, ka kaross arī mazgā, tad jau arī var padalīties ar pieredzi, jo ir jau pagājis kāds laiks, t.i., ir feedback no klientiem, cik ilgi strādā.

Interesē uz MB E350d.

Paldies!

Kolēģis urla ar hujdaj Xoveru beigās izdomāja otčistj kad skatē nelaida
MB domāju nesaies
Offline
Kaross
12. Nov 2023, 12:27 #820

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kas tieši tur nesaies? Ar ko MB filtrs ir citādāks kā Hujdai?
Nav tādas vienas atbildes vai ir jēga DPF tīrīt vai nav. Jāņem vērā daudzi faktori, ko cilvēki nemēģina saprast un padomāt dziļāk.

1. Jānovērtē filtra stāvoklis. Reizēm vienkārši nav jēga to darīt ja ir pilnīgi nobraukts DPF, aizaudzis ar biezu kvēpu kārtu.

2. Filtram var būt mehāniski bojājumi - pārkarsēts, saplaisājis, sakusis. To var redzēt jau pēc vizuālas pārbaudes, kad noņemts.

3. Braukšanas apstākļi. Reizēm klienti iedomājas, ka iztīrīs un nu filtrs ies 5 gadi, bet auto lieto max līdz 60km/h pilsētā, sastrēgumos. DPF neveic reģenerācijas, pastirpināti aizsērē un pēc tam bļauj, ka mazgāšana nestrādā, viss ir sūds. Tikai paši pie tā vien ir vainīgi.

4. Auto kopējais stāvoklis. Ko dod ja iztīra, uzliek virsū labu DPF, kaut vai jaunu DPF, bet auto ir nobraukts. Pusdzīvas sprauslas, kļūdas par svecēm, nestrādājošs termotstats un vēl sazin kas. Varēsi mazgāt katru otro mēnesi un atkal bļaut, ka mazgāšana nestrādā, servisi lohi. Protams, tāds serviss, kas izmazgā un truli uzliek atpakaļ bez tālākas pārbaudes - ir lohi.

5. Mazgāšana strādā. Nebūs kā jauns filtrs, nefiltrēs kvēpus tik labi, bet tas ir variants

6. Beidzot ir jāsaprot viena svarīga lieta. Dīzelis NAV domāts pilsētai.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 12 Nov 2023, 12:29:11 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo