Online
Pašreiz BMWPower skatās 158 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF kvēpu filtrs
Autors | Ziņojums |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
18 Mar 2021, 13:29:44 @sys9291 rakstīja:
18 Mar 2021, 10:41:52 @elbruss rakstīja:
Tas šķidrums tiek izmantots tādos gadījumos, kad DPF nav bijis iespējams izvietot pietiekami tuvu motoram. Attiecīgi DPF nespēj sasniegt pietiekamu dūmgāzu temperatūru sodrēju sadegšanai. Šķidrums samazina nepieciešamo temperatūru sodrēju sadegšanai.
Tur atkarībā no gada un modifikācijas var būt vai nebūt tas papildus bačoks ar šķidrumu. Kā nu kurā reizē izdevās piemetināt DPF
demagoģija - uz berlingo DPF ir uzreiz aiz turbīnas - kā sacīt jāsaka tuvāk vairs nesanāk... a šķidrums vēl joprojām ir...
Pretstatā BMW E60 pirmajiem izlaidumiem DPF bija aš gandrīz 2 metri no dzinēja un visa reģenerācija gāja uz urrā...
Tai pašā laikā f10 DPF izturība ir kā diena pret nakti salīdzinot ar e60 | Offline | | |
elbruss | | Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1003
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
|
18 Mar 2021, 13:29:44 @sys9291 rakstīja:
Pretstatā BMW E60 pirmajiem izlaidumiem DPF bija aš gandrīz 2 metri no dzinēja un visa reģenerācija gāja uz urrā...
Pieņemu, ka BMW inženieri (vai drīzāk finanšu optimizatori) pieņēma, ka BMW katru dienu brauks pa bāni uz 140km/h un tadā veidā iztīrīs trubas. Bet franči rēķināja, ka viņu bulkuvāģi mīcīsies pa pilsētu līdz 90km/h. | Offline | | |
mm325 | | Kopš: 20. Oct 2007
No: Valmiera
Ziņojumi: 1347
Braucu ar: zilu 4.6is
| Cik tagad maksā par m57 3.0d PDFu? | Offline | | |
badmoon | | Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8442
Braucu ar: Braucu ar
| Ford dīzelis, 2.0, 103 kW. DPF būs laikam beidzies, met kļūdu, ka sasniegta kaut kāda tur max pretestība, respektīvi, DPF vairs normāli nestrādā. Protams, ticu, ka pie vainas ir dīzelim nedraudzīgie daudzie īsie pārbraucieni un auto kopējais cienījamais vecums (200..8..)
Man piedāvā 80 eur naudas, izgriezt, izprogrammēt un aizmirst
eur 120 skatos šie piedāvā mazgāt
https://www.proring.lv/kvepu-filtra-mazgasana
Cenas atšķirība pofig, drīzāk jautājums, ja izvēlas vieglāko ceļu - izgriezt, vai motors pēc tam vēl strādās "normāli"? (fonā dzirdu Kaspich kliedzot nēēē!) Vai mazgāšanai ir jēga?[ Šo ziņu laboja badmoon, 18 Sep 2023, 23:34:45 ] | Offline | | |
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
|
18 Sep 2023, 23:33:45 @badmoon rakstīja:
Ford dīzelis, 2.0, 103 kW. DPF būs laikam beidzies, met kļūdu, ka sasniegta kaut kāda tur max pretestība, respektīvi, DPF vairs normāli nestrādā. Protams, ticu, ka pie vainas ir dīzelim nedraudzīgie daudzie īsie pārbraucieni un auto kopējais cienījamais vecums (200..8..)
Man piedāvā 80 eur naudas, izgriezt, izprogrammēt un aizmirst
eur 120 skatos šie piedāvā mazgāt
https://www.proring.lv/kvepu-filtra-mazgasana
Cenas atšķirība pofig, drīzāk jautājums, ja izvēlas vieglāko ceļu - izgriezt, vai motors pēc tam vēl strādās "normāli"? (fonā dzirdu Kaspich kliedzot nēēē!) Vai mazgāšanai ir jēga?
Izmazgāsi netīro veļu, atkal kļūs netīra. Ko tad darīsi? Saproti uz ko velu?
Kvēpu daļiņas csdd mērīs eur6 mašīnām, pat tas vēl nav oficiāli.... | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
19 Sep 2023, 00:02:30 @smilee45 rakstīja:
18 Sep 2023, 23:33:45 @badmoon rakstīja:
Ford dīzelis, 2.0, 103 kW. DPF būs laikam beidzies, met kļūdu, ka sasniegta kaut kāda tur max pretestība, respektīvi, DPF vairs normāli nestrādā. Protams, ticu, ka pie vainas ir dīzelim nedraudzīgie daudzie īsie pārbraucieni un auto kopējais cienījamais vecums (200..8..)
Man piedāvā 80 eur naudas, izgriezt, izprogrammēt un aizmirst
eur 120 skatos šie piedāvā mazgāt
https://www.proring.lv/kvepu-filtra-mazgasana
Cenas atšķirība pofig, drīzāk jautājums, ja izvēlas vieglāko ceļu - izgriezt, vai motors pēc tam vēl strādās "normāli"? (fonā dzirdu Kaspich kliedzot nēēē!) Vai mazgāšanai ir jēga?
Izmazgāsi netīro veļu, atkal kļūs netīra. Ko tad darīsi? Saproti uz ko velu?
Kvēpu daļiņas csdd mērīs eur6 mašīnām, pat tas vēl nav oficiāli....
Tātad tu nevelc apenes, jo viņas atkal būs netīras?
Mazgāšanai būs jēga tik tad ja tas dpf ir pilns ar pelniem nevis vienk tāpat aizaudzis. Drīzāk tad jau var mēģināt kādu piedevu piešaut un piespiedu kārtā izdedzināt.[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 19 Sep 2023, 00:08:41 ] | Offline | | |
reimondz | | Kopš: 21. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar:
| Pirms gada sharanam uzliku aftermarket DPF, šobrīd esmu nobraucis 35k, pilnīgi nekādu problēmu. Izmaksāja tas 450 EUR + darbs. [ Šo ziņu laboja reimondz, 19 Sep 2023, 07:53:05 ] | Offline | | |
dr_viruss | | Kopš: 29. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 1219
Braucu ar: e60 530d FL
|
19 Sep 2023, 07:52:20 @reimondz rakstīja:
Pirms gada sharanam uzliku aftermarket DPF, šobrīd esmu nobraucis 35k, pilnīgi nekādu problēmu. Izmaksāja tas 450 EUR + darbs.
Vari pastāstīt sīkāk?
Noņēmi/izjauci apskatījies? Vai vienkārši nemet kļūdas panelī? | Offline | | |
|
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
18 Sep 2023, 23:33:45 @badmoon rakstīja:
Ford dīzelis, 2.0, 103 kW. DPF būs laikam beidzies, met kļūdu, ka sasniegta kaut kāda tur max pretestība, respektīvi, DPF vairs normāli nestrādā. Protams, ticu, ka pie vainas ir dīzelim nedraudzīgie daudzie īsie pārbraucieni un auto kopējais cienījamais vecums (200..8..)
Man piedāvā 80 eur naudas, izgriezt, izprogrammēt un aizmirst
eur 120 skatos šie piedāvā mazgāt
https://www.proring.lv/kvepu-filtra-mazgasana
Cenas atšķirība pofig, drīzāk jautājums, ja izvēlas vieglāko ceļu - izgriezt, vai motors pēc tam vēl strādās "normāli"? (fonā dzirdu Kaspich kliedzot nēēē!) Vai mazgāšanai ir jēga?
Vēlu veiksmi! it sevišķi par sadaļu izprogrammēt un aizmirst.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
|
19 Sep 2023, 00:08:04 @Mixzzz rakstīja:
19 Sep 2023, 00:02:30 @smilee45 rakstīja:
18 Sep 2023, 23:33:45 @badmoon rakstīja:
Ford dīzelis, 2.0, 103 kW. DPF būs laikam beidzies, met kļūdu, ka sasniegta kaut kāda tur max pretestība, respektīvi, DPF vairs normāli nestrādā. Protams, ticu, ka pie vainas ir dīzelim nedraudzīgie daudzie īsie pārbraucieni un auto kopējais cienījamais vecums (200..8..)
Man piedāvā 80 eur naudas, izgriezt, izprogrammēt un aizmirst
eur 120 skatos šie piedāvā mazgāt
https://www.proring.lv/kvepu-filtra-mazgasana
Cenas atšķirība pofig, drīzāk jautājums, ja izvēlas vieglāko ceļu - izgriezt, vai motors pēc tam vēl strādās "normāli"? (fonā dzirdu Kaspich kliedzot nēēē!) Vai mazgāšanai ir jēga?
Izmazgāsi netīro veļu, atkal kļūs netīra. Ko tad darīsi? Saproti uz ko velu?
Kvēpu daļiņas csdd mērīs eur6 mašīnām, pat tas vēl nav oficiāli....
Tātad tu nevelc apenes, jo viņas atkal būs netīras?
Netīras apenes var izmazgāt. Tā pat arī netīru dpf auto pats iztīra. Bet ja DPF, vai apenes ir piedirstas, domāju mazgāt nevajadzētu. | Offline | | |
reimondz | | Kopš: 21. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar:
|
19 Sep 2023, 09:14:09 @dr_viruss rakstīja:
19 Sep 2023, 07:52:20 @reimondz rakstīja:
Pirms gada sharanam uzliku aftermarket DPF, šobrīd esmu nobraucis 35k, pilnīgi nekādu problēmu. Izmaksāja tas 450 EUR + darbs.
Vari pastāstīt sīkāk?
Noņēmi/izjauci apskatījies? Vai vienkārši nemet kļūdas panelī?
Sabira otrais katalizators, aizsita ciet trešo, radās pretspiediens, auto uznāca vēlme nemitigi veikt reģenerāciju, bet nekādas kļūdas nemeta. Tādā režīmā atbraucu no Horvātijas. Nomainiju katalizatorus un pēc pāris dienām izmeta kļūdu par DPF. Finālā DPF's bija izdedzināts, uzliku aftermarket un braucu bez bēdu. | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Kādam auto ir trīs katalizatori rindā | Offline | | |
K_K | | Kopš: 24. Nov 2016
Ziņojumi: 176
Braucu ar:
|
20 Sep 2023, 09:12:09 @reimondz rakstīja:
19 Sep 2023, 09:14:09 @dr_viruss rakstīja:
19 Sep 2023, 07:52:20 @reimondz rakstīja:
Pirms gada sharanam uzliku aftermarket DPF, šobrīd esmu nobraucis 35k, pilnīgi nekādu problēmu. Izmaksāja tas 450 EUR + darbs.
Vari pastāstīt sīkāk?
Noņēmi/izjauci apskatījies? Vai vienkārši nemet kļūdas panelī?
Sabira otrais katalizators, aizsita ciet trešo, radās pretspiediens, auto uznāca vēlme nemitigi veikt reģenerāciju, bet nekādas kļūdas nemeta. Tādā režīmā atbraucu no Horvātijas. Nomainiju katalizatorus un pēc pāris dienām izmeta kļūdu par DPF. Finālā DPF's bija izdedzināts, uzliku aftermarket un braucu bez bēdu.
Kāds ražotājs aftermarket filtram? Pie kā mainīji? Var arī PM atbildēt..[ Šo ziņu laboja K_K, 20 Sep 2023, 13:00:38 ] | Offline | | |
endurists | | Kopš: 21. Apr 2009
Ziņojumi: 362
Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d
|
19 Sep 2023, 09:57:17 @Kaross rakstīja:
18 Sep 2023, 23:33:45 @badmoon rakstīja:
Ford dīzelis, 2.0, 103 kW. DPF būs laikam beidzies, met kļūdu, ka sasniegta kaut kāda tur max pretestība, respektīvi, DPF vairs normāli nestrādā. Protams, ticu, ka pie vainas ir dīzelim nedraudzīgie daudzie īsie pārbraucieni un auto kopējais cienījamais vecums (200..8..)
Man piedāvā 80 eur naudas, izgriezt, izprogrammēt un aizmirst
eur 120 skatos šie piedāvā mazgāt
https://www.proring.lv/kvepu-filtra-mazgasana
Cenas atšķirība pofig, drīzāk jautājums, ja izvēlas vieglāko ceļu - izgriezt, vai motors pēc tam vēl strādās "normāli"? (fonā dzirdu Kaspich kliedzot nēēē!) Vai mazgāšanai ir jēga?
Vēlu veiksmi! it sevišķi par sadaļu izprogrammēt un aizmirst.
Reiz man bija darba auto, Focus 1.6 tdci, kolēģis pa pilsētu muļļājoties aizdirsa DPF un tajā tālajā laikā loģiskākais solis bija izgriešana + čipošana. Pēc tam nobraucu vēl kādus 8-9 gadus un ap 200 tūkst km, nebija absolūti nekādu problēmu ar atgāzēm un utt. Beigās tas auto daļēji nopuva, bet dzinējs strādāja perfekti. Varu rekomendēt Karosu, tiesa - tie nebūs 80 € | Offline | | |
reimondz | | Kopš: 21. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar:
|
20 Sep 2023, 13:00:02 @K_K rakstīja:
20 Sep 2023, 09:12:09 @reimondz rakstīja:
19 Sep 2023, 09:14:09 @dr_viruss rakstīja:
19 Sep 2023, 07:52:20 @reimondz rakstīja:
Pirms gada sharanam uzliku aftermarket DPF, šobrīd esmu nobraucis 35k, pilnīgi nekādu problēmu. Izmaksāja tas 450 EUR + darbs.
Vari pastāstīt sīkāk?
Noņēmi/izjauci apskatījies? Vai vienkārši nemet kļūdas panelī?
Sabira otrais katalizators, aizsita ciet trešo, radās pretspiediens, auto uznāca vēlme nemitigi veikt reģenerāciju, bet nekādas kļūdas nemeta. Tādā režīmā atbraucu no Horvātijas. Nomainiju katalizatorus un pēc pāris dienām izmeta kļūdu par DPF. Finālā DPF's bija izdedzināts, uzliku aftermarket un braucu bez bēdu.
Kāds ražotājs aftermarket filtram? Pie kā mainīji? Var arī PM atbildēt..
Liku poļu, firma laikam saucās JMJ | Offline | | |
reimondz | | Kopš: 21. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar:
|
20 Sep 2023, 11:17:07 @Deivid rakstīja:
Kādam auto ir trīs katalizatori rindā
VW SHARAN 2015, ar Ad Blue sistēmu. Rindā gluži nenāk, un to pirmo grūti uzskatīt par katalizatoru, tāds dzirksteļu slāpētājs vien ir, bet nu skaitās. | Offline | | |
|
zebra | | Kopš: 13. Aug 2009
Ziņojumi: 1995
Braucu ar: tavu mammu
| kas tur ar to DPF mazgāšanu, ir no viņas jēga? Vai fufels un jāliek jauns?
It kā jau tādi kantori kā:
http://www.dpfcleaninggroup.lv
https://www.dpftirisana.lv
promotē to pasākumu.
Skatos, ka kaross arī mazgā, tad jau arī var padalīties ar pieredzi, jo ir jau pagājis kāds laiks, t.i., ir feedback no klientiem, cik ilgi strādā.
Interesē uz MB E350d.
Paldies! | Offline | | |
CAPSLOCK | | Kopš: 17. Oct 2016
Ziņojumi: 878
Braucu ar:
|
11 Nov 2023, 21:53:20 @zebra rakstīja:
kas tur ar to DPF mazgāšanu, ir no viņas jēga? Vai fufels un jāliek jauns?
It kā jau tādi kantori kā:
http://www.dpfcleaninggroup.lv
https://www.dpftirisana.lv
promotē to pasākumu.
Skatos, ka kaross arī mazgā, tad jau arī var padalīties ar pieredzi, jo ir jau pagājis kāds laiks, t.i., ir feedback no klientiem, cik ilgi strādā.
Interesē uz MB E350d.
Paldies!
Kolēģis urla ar hujdaj Xoveru beigās izdomāja otčistj kad skatē nelaida
MB domāju nesaies | Offline | | |
CAPSLOCK | | Kopš: 17. Oct 2016
Ziņojumi: 878
Braucu ar:
|
11 Nov 2023, 21:53:20 @zebra rakstīja:
kas tur ar to DPF mazgāšanu, ir no viņas jēga? Vai fufels un jāliek jauns?
It kā jau tādi kantori kā:
http://www.dpfcleaninggroup.lv
https://www.dpftirisana.lv
promotē to pasākumu.
Skatos, ka kaross arī mazgā, tad jau arī var padalīties ar pieredzi, jo ir jau pagājis kāds laiks, t.i., ir feedback no klientiem, cik ilgi strādā.
Interesē uz MB E350d.
Paldies!
Kolēģis urla ar hujdaj Xoveru beigās izdomāja otčistj kad skatē nelaida
MB domāju nesaies | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Kas tieši tur nesaies? Ar ko MB filtrs ir citādāks kā Hujdai?
Nav tādas vienas atbildes vai ir jēga DPF tīrīt vai nav. Jāņem vērā daudzi faktori, ko cilvēki nemēģina saprast un padomāt dziļāk.
1. Jānovērtē filtra stāvoklis. Reizēm vienkārši nav jēga to darīt ja ir pilnīgi nobraukts DPF, aizaudzis ar biezu kvēpu kārtu.
2. Filtram var būt mehāniski bojājumi - pārkarsēts, saplaisājis, sakusis. To var redzēt jau pēc vizuālas pārbaudes, kad noņemts.
3. Braukšanas apstākļi. Reizēm klienti iedomājas, ka iztīrīs un nu filtrs ies 5 gadi, bet auto lieto max līdz 60km/h pilsētā, sastrēgumos. DPF neveic reģenerācijas, pastirpināti aizsērē un pēc tam bļauj, ka mazgāšana nestrādā, viss ir sūds. Tikai paši pie tā vien ir vainīgi.
4. Auto kopējais stāvoklis. Ko dod ja iztīra, uzliek virsū labu DPF, kaut vai jaunu DPF, bet auto ir nobraukts. Pusdzīvas sprauslas, kļūdas par svecēm, nestrādājošs termotstats un vēl sazin kas. Varēsi mazgāt katru otro mēnesi un atkal bļaut, ka mazgāšana nestrādā, servisi lohi. Protams, tāds serviss, kas izmazgā un truli uzliek atpakaļ bez tālākas pārbaudes - ir lohi.
5. Mazgāšana strādā. Nebūs kā jauns filtrs, nefiltrēs kvēpus tik labi, bet tas ir variants
6. Beidzot ir jāsaprot viena svarīga lieta. Dīzelis NAV domāts pilsētai.[ Šo ziņu laboja Kaross, 12 Nov 2023, 12:29:11 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|