Online
Pašreiz BMWPower skatās 232 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Nākotnes klasika
Autors | Ziņojums |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163799
Braucu ar: E95
| Avarija bija, sanaca shaizite viena serivsaa jaa, mazgatuve precizaak pircejam pastastishu un paradishu vietu kur tika istsu n saitasiic, taisija BR, visss tiasni un chotka [ Šo ziņu laboja SteelRat, 04 Jan 2015, 00:09:51 ]
-----------------
| Offline | | |
koni4jo | | Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
04 Jan 2015, 00:04:09 Spike rakstīja:
04 Jan 2015, 00:01:12 Montana rakstīja:
avarija notikusi automazgatuves telpaas, mazgatajs palii ar klienta skodu uzbraucis virsu steela mazuliitei un saskrapejis sparnu prieksa, bukte ari esot bijusi, sikak jau BR izstastis.
Ta tak nav avarija tak bojevaja rana!
Pats steelrat bija ielicis kaut kādas bildes kur haube, spārns, fāra, bampers pasažiera pusē bija uzskaldīts.
Bet neesmu īsti drošs, ka tā pati Mka, jo powerā tādu violetu ir vairākas. | Offline | | |
cirteejs | | Kopš: 22. Feb 2008
Ziņojumi: 612
Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L
| Iveta ir tava draudzene? | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Reku materiāls investīcijām
03 Apr 2011, 20:05:26 Kristaps rakstīja:
BMW M's Secret Underground Garage
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
kas tas par katafalku ? | Offline | | |
cirteejs | | Kopš: 22. Feb 2008
Ziņojumi: 612
Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L
| Negribu būt piekasīgs, bet tam E34 izskatās ka haube stāv augstāk par labo spārnu + pr. bampers ir izvirzīts nedaudz uz āru attiecībā pret labo spārnu + labais gabarīts izdedzis (sīkums, bet tomēr)
| Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Jā vadi arī caur dirsu vilkti, bildē tik viens kreisais gabarīts deg | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163799
Braucu ar: E95
| Zini cirteej, auto no salona biezhi ir kreitni shkjiibaki Seit nav nekas tads, ko nevaretu sareguleet Bet maz ticams , ka tu pirksi shadu auto
-----------------
| Offline | | |
|
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Tas E39 m5 labs! Pats BR sagadaja donoru no kaa piemetinaat prieksejo dalu. Donoru ar kompi nocekoja utt. | Offline | | |
cirteejs | | Kopš: 22. Feb 2008
Ziņojumi: 612
Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L
| Zinu, zinu pie tam ne tikai masveida produkcijas markām. Ir redzēta arī "nullīte" Ferrari 458, kurai itāļi bija aizmirsuši ielikt bagāžnieka plastmasai pāris spraudnes. | Offline | | |
Arsmens | | Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
| Un atkal jau... Nākotne vēl nav pienākusi, bet klasika jau tiek tirogta! Nu kaut kas nav ar jums, powera klasiķi | Offline | | |
elbee | | Kopš: 22. Sep 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 252
Braucu ar:
|
03 Jan 2015, 15:23:41 AV rakstīja:
Ir kadas idejas nedargam cabrio ar odzinu?
z3, mx-5, e30 negribu. MB SL R129 skjiet interesants. Bet varetu kautko veel vecaku.
Lidzigu problemu pirms kada laika atrisinaju ar R129, un joprojam uzskatu, ka tas bija pareizi darits. Un mani pat isti neinterese tas masinas nakotnes vertiba, par ko saja topika tiek tik loti diskutets. Mani vairak interese si briza kvalitates
Perfekts, izcils dizains, ta jau debijas bridi kluva par ikonu. Ta ir pamatigi buveta, ari 20 gadus vecai viss strada, nekas negrab, nelurkajas, nekrit nost. Opciju saraksts un sajutas pie stures ir ka musdieniga masina. Ar to var normali, kofortabli parvietoties ari ikdiena, katrs brauciens nav piedzivojums ka ar vairumu 20+ gadus vecam masinam. Un nemot vera tas sakumcenu, "veco perdelu" statusu, ta loti reti nonakusi studentu un skuneru rokas, tapec ir viegli atrast koptas, nenopistas masinas.
Bet nedomaju, ka ir jega pirkt R129 lai to pardotu dargak, labakaja gadijuma tam nekritis vertiba ka E90 kabrio, bet paris nopietnaki remonti un viss aprekins poda
Gribas naudu pelnit, tad drosak izveleties W113 Pagoda, kas jau ir cits cenu limenis, vai C107, bet tas ir loti neglits... | Offline | | |
elbee | | Kopš: 22. Sep 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 252
Braucu ar:
| Un par vecu masinu restauresanu, uzlabosanu vai vienkarsi naudas ieguldisanu veca luzni, manuprat, liela kluda ir kartigi nepadomat pirms kerties klat... Rezultata pilni sludinajumu portali ar iesaktiem projektiem, labam, bet sabojatam un nevienam vairs nevajadzigam masinam.
Svarigi atbildet uz jautajumiem, prieks kam tas vajadzigs, kas gala sanaks un ko es ar to iesaksu?
Pardosu lai nopelnitu ka "wheeler dealers". Ok, tas der, bet atgadinasu, ka tas ir tikai TV sovs Dzive tas bus loti gruti, dargi un sarezgiti.
Sataisisu un braukasu ikdiena. Ar e30 vai pirmo Golfu? Uz darbu sastregumos? Nopietni? Protams, ne.
Turesu garaza un izbrauksu brivdienas. Vasara pie +30 bez klimatkontroles? Cik daudz ir to vasaras brivdienu, kad ir laiks braukat apkart, tapat vien, ar sterilu Ford Sierra? Ar sievu un berniem lidzi?
Uztunesu dzineju, saliksu sporta piekari, resnos stabilizatorus, pusslikus... Un? Gazisi "Minisoseja"? Drifta? Dragreisa? Ar savu originalu "muha nejeblas" Porsche 968?
Vobsem viena lieta ir skatities datora ekrana uz bildem un cenam izsoles, pavisam kaut kas cits nodarboties ar to savu sapnu masinu. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| kāds tev motors tam r129?
| Offline | | |
Redliner | | Kopš: 05. May 2004
Ziņojumi: 4327
Braucu ar: Cadillac
| Man šķiet ekskluzīvāk par R129 ir A124, retāk sastopams. | Offline | | |
elbee | | Kopš: 22. Sep 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 252
Braucu ar:
|
04 Jan 2015, 05:25:57 edzulis rakstīja:
kāds tev motors tam r129?
94. gada SL320 ar 5 robu karbu. Ja, nav 500tais, toties originali 80k km. Labi 500tie zem 10k euro nemedz but. Ja vel javed no arzemem, jaregistre, sanak tik dargi, ka stipri jadoma, vai ir to verts, jo 10~15k budzeta var nopirkt loti daudz dazadas interesantas masinas
[url=http://postimg.org/image/4viryjvnt/][/url]
| Offline | | |
|
elbee | | Kopš: 22. Sep 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 252
Braucu ar:
|
04 Jan 2015, 09:28:39 Redliner rakstīja:
Man šķiet ekskluzīvāk par R129 ir A124, retāk sastopams.
Nu nez, ta ir parasta 124 kupeja ar nonemtu jumtu, vieniga ekskluzivitate, ka reti sastopams, jo jaunus neviens nepirka, jo nevienam nepatika | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
04 Jan 2015, 11:09:12 elbee rakstīja:
04 Jan 2015, 09:28:39 Redliner rakstīja:
Man šķiet ekskluzīvāk par R129 ir A124, retāk sastopams.
Nu nez, ta ir parasta 124 kupeja ar nonemtu jumtu, vieniga ekskluzivitate, ka reti sastopams, jo jaunus neviens nepirka, jo nevienam nepatika
Precizēšu — vienīgā ekskluzivitāte, ka Latvijā reti sastopams. Gandrīz 34000 eksemplāru mūsdienās ir daudz par daudz, lai skaitītos rets auto.
elbee, par 107 modeli gan laikam Tava gaumes lieta. Sauc par neglītu to, ko citi uzskatīja par izcilu, attiecīgi tas ir visilgāk nemainīti ražotais MB modelis. Ilgāks mūžs ir bijis 100-tajiem Pullman limuzīniem, ko izgatavoja tikai pēc pasūtījuma un G-klasēm, kas arī top sadarbībā un ir roku darbs. Lai gan pie mums gaume tiešām ir citāda kā pasaulē kopumā, te C140 cilvēkiem patīk, bet pasaulē tā skaitās totāla Daimler AG neveiksme un brāķis. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
04 Jan 2015, 10:57:38 elbee rakstīja:
04 Jan 2015, 05:25:57 edzulis rakstīja:
kāds tev motors tam r129?
94. gada SL320 ar 5 robu karbu. Ja, nav 500tais, toties originali 80k km. Labi 500tie zem 10k euro nemedz but. Ja vel javed no arzemem, jaregistre, sanak tik dargi, ka stipri jadoma, vai ir to verts, jo 10~15k budzeta var nopirkt loti daudz dazadas interesantas masinas
[url=http://postimg.org/image/4viryjvnt/][/url]
Ļoti stilīgs variants par to naudu. | Offline | | |
Spike | | Kopš: 04. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2146
Braucu ar: 13
| Par G klasi : Auto ir ar statusu, tā ir Leģedenda, bet pa lielam tada grabaža, gan 350cdi, G Brabus un G63
Braucot tu zini ka ir liela uzmanība no apkartejiem, viņš ir brutāls un itka kruts, bet bezgala nekvalitativs un skaļš, komforts 0
Par C140 ja runa, ja auto ir laba stavoklī: viņš ir bezgala komfortabls, kluss un manevrīgs, drošs, visas viņa ekstras ir domātas priekš tevis: ļoti patikami braukt!
Protams ir savi mīnusi un varbūt viņš nav pats smukakais
Man šads auto ir Top 10
04 Jan 2015, 12:02:31 Mizx rakstīja:
04 Jan 2015, 11:09:12 elbee rakstīja:
04 Jan 2015, 09:28:39 Redliner rakstīja:
Man šķiet ekskluzīvāk par R129 ir A124, retāk sastopams.
Nu nez, ta ir parasta 124 kupeja ar nonemtu jumtu, vieniga ekskluzivitate, ka reti sastopams, jo jaunus neviens nepirka, jo nevienam nepatika
Precizēšu — vienīgā ekskluzivitāte, ka Latvijā reti sastopams. Gandrīz 34000 eksemplāru mūsdienās ir daudz par daudz, lai skaitītos rets auto.
elbee, par 107 modeli gan laikam Tava gaumes lieta. Sauc par neglītu to, ko citi uzskatīja par izcilu, attiecīgi tas ir visilgāk nemainīti ražotais MB modelis. Ilgāks mūžs ir bijis 100-tajiem Pullman limuzīniem, ko izgatavoja tikai pēc pasūtījuma un G-klasēm, kas arī top sadarbībā un ir roku darbs. Lai gan pie mums gaume tiešām ir citāda kā pasaulē kopumā, te C140 cilvēkiem patīk, bet pasaulē tā skaitās totāla Daimler AG neveiksme un brāķis.
-----------------
Рождённые в СССР
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|