Online
Pašreiz BMWPower skatās 235 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: M3 E46
Autors | Ziņojums |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| p.s. atradu punktu:
"Sēdekļu izvietojumam jānodrošina droša un ērta pasažieru iekāpšana un izkāpšana. Ja transportlīdzeklī nav paredzētas speciālas ejas, lai pasažieri varētu pārvietoties, un pretī sēdekļu rindai nav durvju iekāpšanai un izkāpšanai, tad priekšā esošam sēdekļu rindas sēdeklim jābūt transformējamam (ielokāmam grīdā, pa sliedēm pārbīdāmam vai sagāžamam uz priekšu)"
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4613
Braucu ar: studentu variantu
| baigi tāds izplūdis formulējums, rezultāti var būt atkarīgi no TA inspektora "ķermeņa masas indeksa" | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| No savas emkas iekāpu citā ar bucket seats (KU-414 ex GO-300) un pēc īsa parbrauciena jau bija skaidrs ka tas ir pilnīgi cits auto. neesmu prasīgs, nečīkstu, nemekleju komfortu, bet nu tas ir ārpus normālas ikdienas braukšanas.
ja auto trasei - who cares kas notiek 1x gadā csdd
ja ikdienai - nestāstiet sev ka tas kaut izņemot mocības ikdienā dod un pārdzivojat par normālu cilvēku problēmām | Offline | | |
kars | | Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| Zemāku sēdpozīciju pirmām kārtām, bucket seats vari nopirkt atbilstošu savam augumam/resnumam, tie konkrētie varbūt tev nederēja. [ Šo ziņu laboja kars, 04 Jan 2019, 17:54:15 ] | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| ar nederēšanu es pieļauju ka man viņi spieda vai pa tiem metāja - nope. parasts augums.
tiešām teiksi ka viņi ir tik pat komfortabli cik normāli krēsli da labi
zemaka sedpozicija ir tas kas vajadzigs ikdienas brauksana? imho tu esi vel lenaks jo neredzi kas jaapbrauc un dabon vilkties par sliedem + lai mugurkauls nesap izkpajot (kas starpcitu ari ir jutami sarezgitak)
protams neaizmirsisim weight reduction. tur man nav argumentu
talak nespamosu. tikai mani divi centi ka sanaca iekapt tada pec tam kad gads nobraukts ar stock un varu teikt - sūds. neticu ka kāds tiešām var justies tādos ērtak ka ikdienas. ari saimnieks man piekrita pec ilgakas brauksanas, bet viņam nebija ar ko salidzinat.
par labakiem braucejiem sie kresli jus nepadarīs.[ Šo ziņu laboja Deivid, 04 Jan 2019, 18:06:23 ] | Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
04 Jan 2019, 17:38:35 @riddler rakstīja:
Konkrētajiem sprādzēšanās izskatas zem katras kritikas, no drošības viedokļa. Arī rollbar bija optional, bet pēc garajām diskusijām daticho Tevi nomierināja, ka ir piezīme - nav domāts highway lietošanai | Offline | | |
kars | | Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| Tāpēc tur blakus ir arī 3 punktu jostas
Ko tie csdd var filozofēt, grib izlikties ka ir gudrāki par Vāciešiem un visu pārējo EU? [ Šo ziņu laboja kars, 04 Jan 2019, 18:19:26 ] | Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
04 Jan 2019, 18:11:37 @riddler rakstīja:
nezinu ko tur daticho samurgoja, bet šādā paskatā konkrētos auto reģistrē nu ļoti daudzās valstīs ar pielaidi ielai
auto 2014 991 gt3rs
Te jau normāls risinājums.
Nezinu kas tur ar tiem poršiem, bet neko vairāk par tekstiem citās valstīs reģistrē, citur tas ir legāli, neesmu dzirdējis, man gan arī nav aktuāli kā Tev | Offline | | |
|
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Un tas ko iemeti ir NEražotāja drošības loks, kapēc lai kāds akceptētu tāda uzstādīšanu?
Tev labās ziņas, ka pēc eiropas noteikumiem tas ir "2"
Šāds arī pa Rīgu braukā, man neliekas baigi adekvātais ielas satiskmei
[ Šo ziņu laboja Mikuzz, 04 Jan 2019, 18:45:30 ] | Offline | | |
kars | | Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| Iegūsi negodīgas priekšrocības avārijas gadijumā
| Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
04 Jan 2019, 17:18:23 @riddler rakstīja:
04 Jan 2019, 17:10:07 @Mikuzz rakstīja:
04 Jan 2019, 17:05:22 @riddler rakstīja:
nu tad tur jums apmācības hujovas jo visi citi ar kuriem todien saskāros teica, ka pirmā dzirdēšana ka nelaižot ar kausiem. 2008 arī bija 944 ar kausiem neviens nepisās klāt takā hvz kas tur notiek...
"Vadītāja sēdeklim jābūt rūpnieciski izgatavotam, aprīkotam ar izgatavotāja paredzētajiem regulēšanas un fiksācijas mehānismiem un droši, stabili, atbilstoši nostiprinātam. Sēdekļa stiprinājumu aizliegts pārveidot. Sēdekļa un atzveltnes pārvietošanas un fiksācijas ierīcēm jābūt darba kārtībā. Vadītāja sēdekļa daļām jābūt bez bojājumiem."
man ir gt3 kausi uz oem stiprinājumiem, šoreiz nepatika
Tev nav GT3, tāpēc visiem ir pohuj | Offline | | |
shiirs_legit | | Kopš: 16. Jul 2018
Ziņojumi: 2405
Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu
|
04 Jan 2019, 18:43:58 @Mikuzz rakstīja:
Un tas ko iemeti ir NEražotāja drošības loks, kapēc lai kāds akceptētu tāda uzstādīšanu?
Tev labās ziņas, ka pēc eiropas noteikumiem tas ir "2"
Šāds arī pa Rīgu braukā, man neliekas baigi adekvātais ielas satiskmei
Kas tev vēl neliekas adekvāts? Tadi jūs tur esat, gudrīši.
Es jau saprotu, ka sev vajag atvieglot dzivi, lai tik nauda nāk un mazāk jāstrādā. Bet drīz jau haļava beigsies... | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
Kas tev vēl neliekas adekvāts? Tadi jūs tur esat, gudrīši.
Es jau saprotu, ka sev vajag atvieglot dzivi, lai tik nauda nāk un mazāk jāstrādā. Bet drīz jau haļava beigsies...
Nekas tur nebeigsies. Atdos legāli caur pareizi uzraksītu PI ''ārpakalpojumam''. īstenībā jau kopš CSDD dibināšanas apskati neveic CSDD, to dara AUTEKO. Shēmas ir dažādas, taču realitātē jaunatnācējs pārņems esošo staff'u un neviens neies izgudrot jaunu ameriku. Kā mūs pisa, tā arī pisīs turpmāk, tikai to saņems kāda privāta kabata, nevis tiks papildināts valsts budžets.[ Šo ziņu laboja plakanais, 04 Jan 2019, 19:26:48 ] | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Porsche ir vairāki aktuāli modeļi, kuriem var dabūt bucket seats, kuriem mugura nenolokās (ir arī tādi, kuriem nolokās). Ja tas ir 911, kam ir 4 vietas, tad izvēloties 911 T modeli, uzreiz tiek veikts arī rear seat delete. Full carbon bucket seats, kam neregulējas mugura, ir arī citiem ES ražotājiem un ir arī opcija ar race harness un roll bar šādu jostu stiprinājumiem (piemēram, McLaren, bet, pieņemu, šī problēma aktuāla tikai auto ar aizmugurējām sēdvietām?).
Ir sanācis pa trasi izbraukt ar Cayman GT4, kam arī no rūpnīcas standartā (nevis kā opcija) nāk drošības puskarkas un tam konkrētajam auto arī bija OEM 6 punktu jostas, kas stiprinās pie puskarkasa (protams, ka arī 3. punktu jostas tiek saglabātas ērtākai braukšanai ikdienā), bet no drošības viedokļa tās ir krietni pārākas par standarta 3. punktu jostām vispārējā situācijā notiekot avārijai.
Valsts institūciju pienākums būtu iedziļināties iedzīvotājiem svarīgos, īpaši ja tie skar drošību. Problēmjautājumu gadījumā ja to nevar atsisināt pārrunu ceļā, vajag vērsties ar oficiālu iesniegumu un negatīvas atbildes rezultātā tas ir pārsūdzam saskaņā ar Administratīvā procesa likums (jāizpildās pāris lietām, lai to varētu darīt) un tad jau augstāk stāvoša instance vai tiesa izlems, kam taisnība (pēc 5 gadi parasti ). Noteiktos gadījumos nav vērts runāt ar "maiņas vecāko", jo viņš tāpat neko nenosaka un tiesīgs rīkoties tikai esošo tiesību aktu ietvaros vai arī risinājums būs derīgs līdz nākamajai reizei, kad būs cita persona pretī. Šeit gan ir sakomentēts par ļoti dažādām situācijām un ja diskusiju turpina pēc būtības, tad tās būtu jānodala. | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
|
04 Jan 2019, 14:58:26 @kars rakstīja:
JWW grib csl'am ieswapot manuālo kārbu
Man interesē kā viņš iziet TA pie mums? ja benķus nevar atmest? Minišosejā arī nelaiž uz starta?
Spied "Play", lai skatītos video!
Bet kāpēc?
Tās atskirības ir relatīvi nelielas, lai nenemtu parastu M3 un papildinātu ar karbona ieplūdi, jumtu utt. Rezultātā ar mazākiem ieguldījumiem sanāktu pat kas labāks par CSL.
PS pārlasot internetus un pārskatot youtube, karbona ieplūde ir must have jebkuram M3, tas ieguldījums, manuprāt, pat darot visu ar galvu nav tik neadekvāts.
Bet iespējams tāpēc man nav M3, jo visas must have lietas sastādītu otra M3 cenu | Offline | | |
kars | | Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| Noteikti ka tā ir labāk, bet milionāram kā Jww pieļauju ka ir vienalga. | Offline | | |
|
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
04 Jan 2019, 19:16:49 @shiirs_legit rakstīja:
Kas tev vēl neliekas adekvāts? Tadi jūs tur esat, gudrīši.
Es jau saprotu, ka sev vajag atvieglot dzivi, lai tik nauda nāk un mazāk jāstrādā. Bet drīz jau haļava beigsies...
Kas ir jūs gudrīši, un kur tur?
Tu esi ļoti tālu no tēmas, par kuru te mēģini tagad kaut ko iestarpināt | Offline | | |
Krishus | | Kopš: 13. Mar 2006
No: Subate
Ziņojumi: 3217
Braucu ar:
|
04 Jan 2019, 17:38:35 @riddler rakstīja:
04 Jan 2019, 17:25:06 @GirtzB rakstīja:
Sākam demagoģiju: kur tajā tekstā ir vieta, ka aizmugurējai sēdvietai jābūt ekspluatējamai? Aprīkota ir, pieejama nav. Nav jau pirmā reize autobūves vēsturē.
nu rekur konkrēto auto nevar reģistrēt banānijā jo mūsu ūbercsdd to negrib
ražotājs visu ir šādi paredzējis, ir strassenzulassung, bet nē
996 GT3RS
996 Gt3, Carrera, Carrera 4, Carrera 4s, turbo, turboS tas ir optional equipment
ir rūpnīcas sertifikāti, ir vācijas TUV sertifikāti, LV pohuj
labi ko nu te offtopicā iet
tiem kas domā par šādām lietam rēķinaties ar iespējamu sagatavošanos priekš skates (pārskrūvēšanu)
Cerams, ka shis bezprigels beigsies ar paaris tiesas praavaam.. ta joptavai, ja no razzotaaaja ir paredzeets un ir visi "papiiri", tad tas aparaats ir street legal.
[ Šo ziņu laboja Krishus, 04 Jan 2019, 23:14:36 ] | Offline | | |
Rockstar | | Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3697
Braucu ar:
| Ministru kabineta noteikumi ir tādi kādi ir un TA vīri pēc tiem arī vadās... Daudz ko tur NEPIECIEŠAMS uzlabot. [ Šo ziņu laboja Rockstar, 04 Jan 2019, 23:42:15 ] | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Spied "Play", lai skatītos video!
Pareiza pieeja modifikācijām CSL ieplūde + Bremzes + R18...
[ Šo ziņu laboja GirtzB, 18 Feb 2019, 14:18:12 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|