Online
Pašreiz BMWPower skatās 74 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par čipiem...
Autors | Ziņojums |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Nu vo, problēma atrasta, viņš jau bija :zaļš: pirms čipošanas! | Offline | | |
IELEJAM | | Kopš: 28. Jan 2008
Ziņojumi: 3223
Braucu ar: prieku
| Pie INC čipoju pavasarī, līdz šim nekādas citas izmaiņas, kā tikai jaudas pieaugumu izjutis neesmu.
Auto Audi A6 q ar 2.5tdi R5 un manuālo kārbu. Ak jā, reizēm pie kautkādiem apgriezieniem spararats taisa nelielu vibrāciju, bet tas esot novēršams uzliekot atvieglināto spararatu. Zāģē kā gribi, vidējais patēriņš virs 8litri nekāpj, esmu apmierināts. | Offline | | |
LAKSHMI | | Kopš: 22. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1692
Braucu ar: LAKSHMI
| Es savu E65 arī čipoju....protams iet tagad kudish labāk.Pa visu šo laiku tikai gaisa merītāju biju nomainījis,bet ne dēļ čipa ....bet gan dēļ gaisa filtra(biju ielicis to kruto kas ar eļļas virsmu) ...degviela vidēji 10.5 kompis rāda...sanāk visu laiku pa pilsētu
Kaut ko jau tā čipošana dod arī labu. | Offline | | |
LAKSHMI | | Kopš: 22. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1692
Braucu ar: LAKSHMI
| ir arī mazs mīnus.....dūmot sāka mazliet vairāk | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Tas kā kuram. Un to var pieregulēt arī no parastā diagnostikas kompja, nevajag tur neko īpašu. Es gan nezinu, kas ir "parastais kompis" E65 gadījumā. | Offline | | |
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3532
Braucu ar: w163; w639; w203
|
29 Oct 2010, 16:20:29 alvisrobeznieks rakstīja:
un ints neko pirms čipošanas neieteica sataisīt,nomainīt?
es saprotu, ka daudziem tdi ints šķiet Dieva, vietā
tam auto tikai mainīts viss pēc kārtas
inta ieteikums bija noņemt tjūnēto turbīnu
labi man nav Tev personīgi nekas jāpierāda, bet tas ir mans piemērs no dzīves, kur tobrīd tika fanots par auto un krauts iekšā bez žēlastības
secinājums
inc 120
smidzinātāji 180zs 200-300
turbīna (lāpstiņas no bmw) 200-300
vēlāk bloks motora - daudz
beigās - automāc
tagad rokas ir nolaidušās vari nopirkt un pabeigt projektu 1800 LVL
| Offline | | |
Zigmars | | Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 433
Braucu ar:
| Tas tak ir A6 C5 | Offline | | |
NixN | | Kopš: 26. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1983
Braucu ar: S6 2.2T
| INC turbo-nedīzeļus ar čipo? vai arī tā ir gluži cita opera ar saviem lielmeistariem?
----------------- We Are All Made of Stars | Offline | | |
|
Zigmars | | Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 433
Braucu ar:
| Čipo [ Šo ziņu laboja Zigmars, 29 Oct 2010, 17:35:21 ] | Offline | | |
boocis83 | | Kopš: 07. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 796
Braucu ar: rAUDI 1.8TQ
| A cik naudinas vajag apmeeram lai pie INC nocipotu TDSu???Cik Juus esat samaksaajushi par ciposhanu??? | Offline | | |
RoDeO | | Kopš: 30. Aug 2006
Ziņojumi: 229
Braucu ar:
| kur nocipot Cayenu 4.5turbo?
vai incs nemas vispar ar benziiniekiem? | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| INC ņemas arī ar turbo benzīniem, tas maksā dārgāk, nekā dīzeļi. Audi 2.5TDi dzinējs vispār ir kapi salīdzinot ar to pašu 1.9TDi (gan PD, gan nePD). | Offline | | |
psih-arno | | Kopš: 05. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2415
Braucu ar: e21, e36 332, e92 335, 944 s2
|
30 Oct 2010, 10:42:22 RoDeO rakstīja:
kur nocipot Cayenu 4.5turbo?
vai incs nemas vispar ar benziiniekiem?
Es varu nočipot
PM
-----------------
Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings. | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
30 Oct 2010, 13:40:56 Laoshi rakstīja:
INC ņemas arī ar turbo benzīniem, tas maksā dārgāk, nekā dīzeļi. Audi 2.5TDi dzinējs vispār ir kapi salīdzinot ar to pašu 1.9TDi (gan PD, gan nePD).
kapi man domaat bija tie 2.5, kas nebija R5. | Offline | | |
zaglis | | Kopš: 12. Oct 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 140
Braucu ar: Amarok Canyon
|
23 Jul 2011, 21:04:58 Solo rakstīja:
Kā ir ja piemēram tiek nopirks jauns auto no salona-piemēram 1er ar mazāko dīzeli vai kautkāds mazauto - getz, polo, un utt un jaunam auto tiek uzlikts kaut kāds sakarīgs čips ( inc utt ) nu katrā ziņa ne kaktu kantori.
Kā dīleris skatās uz garantiju, apkopēm un utt ? Vai maz redz ka auto kaut kas darīts'' ?
Vai maz ir labi čipot ''nullīti'' ? vai varbūt tieši labāk jo dzinējs jau no sākuma ''pierod'' strādāt konkrētā rēžīmā ? vai tas neko nemaina ?
Vai ''mazmotoram'' tas nedara vairāk ļauna jo tas motors jau tā ''nosacīti'' ir ''izvīlets'' un ar nosacījumu ka auto tiek braukts un baudīts exstra HP un utt ?
Domajams ka jauns auto jaiebrauc vismaz lidz 3k un tad var ko domaat! Sorry mans subjektivs viedoklis! | Offline | | |
riils | | Kopš: 19. Feb 2011
Ziņojumi: 131
Braucu ar: 5.6 litriem uz simta
|
23 Jul 2011, 21:04:58 Solo rakstīja:
Kā ir ja piemēram tiek nopirks jauns auto no salona-piemēram 1er ar mazāko dīzeli vai kautkāds mazauto - getz, polo, un utt un jaunam auto tiek uzlikts kaut kāds sakarīgs čips ( inc utt ) nu katrā ziņa ne kaktu kantori.
Kā dīleris skatās uz garantiju, apkopēm un utt ? Vai maz redz ka auto kaut kas darīts'' ?
Vai maz ir labi čipot ''nullīti'' ? vai varbūt tieši labāk jo dzinējs jau no sākuma ''pierod'' strādāt konkrētā rēžīmā ? vai tas neko nemaina ?
Vai ''mazmotoram'' tas nedara vairāk ļauna jo tas motors jau tā ''nosacīti'' ir ''izvīlets'' un ar nosacījumu ka auto tiek braukts un baudīts exstra HP un utt ?
Ja ātrumkārbas maksimālā pieļaujamā grieze ir X Nm un tavs čips dod X+100 Nm, tad tā kārba vai sajūgs, visticamāk, nobeigties ātrāk un, iespējams, tas būs garantijas periodā. Tādēļ, loģiski spriežot, garantijai nevajadzētu pieļaut čipošanu. | Offline | | |
|
Saabich | | Kopš: 12. Aug 2007
No: Dagda
Ziņojumi: 1989
Braucu ar: WC numurzīmēm
| a kā var dabūt ekonomiju palielinot jaudu ar to ''čipu'' | Offline | | |
riils | | Kopš: 19. Feb 2011
Ziņojumi: 131
Braucu ar: 5.6 litriem uz simta
|
23 Jul 2011, 22:30:02 Saabich rakstīja:
a kā var dabūt ekonomiju palielinot jaudu ar to ''čipu''
Neko nenokā nevar dabūt. Ja gribi iegūt ekonomiju, tad nāksies upurēt veiktspēju, atgāzes, dzinēja ilgmūžību utt.
Tie čipi un programmas, kas ir dzinējos no rūpnīcas parasti dod vislabāko kompromisu (no ražotāja skatpunkta) starp visiem šiem faktoriem. | Offline | | |
Mafiozum | | Kopš: 02. Feb 2011
Ziņojumi: 657
Braucu ar:
|
23 Jul 2011, 22:30:02 Saabich rakstīja:
a kā var dabūt ekonomiju palielinot jaudu ar to ''čipu''
Nu reāli nekādas ekonomijas taču nav,lai justu ekonomiju ir jāpiešaujas braukt un tas jau vairs nav nekāds blefs, taču griezes moments ir uzreiz lielāks, jauda arī, apdzenot izmanto mazāku kapacitāti no motora jaudas, ja mīsi kā atsaldētais pedāli grīdā, tad nesapņo! | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Čipojot var dabūt ekonomiju, piem., komerctransportu tikai tapēc arī čipo, īpaši jaunos dīzeļus. Protams, palielinot jaudu, izdodas ieekonomēt labi ja 0.5L/100km. Nāksies kko ziedot, šinī gadījumā tas ir atgāzes. Auto no rūpnīcas tiek regulēts tā, ka atbilst EURO5 (laikam) atgāžu normam, reāli jaunajiem dīzeļiem ar kata un kvēpu filtru no izpūtēja nāk ārā tīrs gaiss bez maz vai. Tomēr katrs ir redzējis čipotu dīzeli, kuram, ieberot grīdā, parādās melnu dūmu mākonis kā lokomotīvei. Atgāzes var iziet tāpat, ja vien auto nav sabeigts galīgi. Vēl kas - ekonomiskāks paliek, jo īpašnieks tad arī grib jaudu izjust un griež dīzeli augstāk par 1.2k rpm kā vairums, līdz ar to padeg kvēpi katalizatorā, motors izkakājas un iet vieglāk, dīzelisti ar sēņošanu jau audzē viņu ciet.
Dažiem šrotiem pēc čipošanas nākas ziedot sajūgu un spararatu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|