Online

Pašreiz BMWPower skatās 74 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Par čipiem...

AutorsZiņojums
Instigater
29. Oct 2010, 16:15 #81

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Nu vo, problēma atrasta, viņš jau bija :zaļš: pirms čipošanas!
Offline
IELEJAM
29. Oct 2010, 16:21 #82

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3223

Braucu ar: prieku

Pie INC čipoju pavasarī, līdz šim nekādas citas izmaiņas, kā tikai jaudas pieaugumu izjutis neesmu.
Auto Audi A6 q ar 2.5tdi R5 un manuālo kārbu. Ak jā, reizēm pie kautkādiem apgriezieniem spararats taisa nelielu vibrāciju, bet tas esot novēršams uzliekot atvieglināto spararatu. Zāģē kā gribi, vidējais patēriņš virs 8litri nekāpj, esmu apmierināts.
Offline
LAKSHMI
29. Oct 2010, 16:30 #83

Kopš: 22. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1692

Braucu ar: LAKSHMI

Es savu E65 arī čipoju....protams iet tagad kudish labāk.Pa visu šo laiku tikai gaisa merītāju biju nomainījis,bet ne dēļ čipa ....bet gan dēļ gaisa filtra(biju ielicis to kruto kas ar eļļas virsmu) ...degviela vidēji 10.5 kompis rāda...sanāk visu laiku pa pilsētu
Kaut ko jau tā čipošana dod arī labu.
Offline
LAKSHMI
29. Oct 2010, 16:31 #84

Kopš: 22. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1692

Braucu ar: LAKSHMI

ir arī mazs mīnus.....dūmot sāka mazliet vairāk
Offline
Instigater
29. Oct 2010, 16:35 #85

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Tas kā kuram. Un to var pieregulēt arī no parastā diagnostikas kompja, nevajag tur neko īpašu. Es gan nezinu, kas ir "parastais kompis" E65 gadījumā.
Offline
Usins
29. Oct 2010, 16:36 #86

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3532

Braucu ar: w163; w639; w203


29 Oct 2010, 16:20:29 alvisrobeznieks rakstīja:
un ints neko pirms čipošanas neieteica sataisīt,nomainīt?


es saprotu, ka daudziem tdi ints šķiet Dieva, vietā

tam auto tikai mainīts viss pēc kārtas

inta ieteikums bija noņemt tjūnēto turbīnu

labi man nav Tev personīgi nekas jāpierāda, bet tas ir mans piemērs no dzīves, kur tobrīd tika fanots par auto un krauts iekšā bez žēlastības

secinājums
inc 120
smidzinātāji 180zs 200-300
turbīna (lāpstiņas no bmw) 200-300
vēlāk bloks motora - daudz

beigās - automāc

tagad rokas ir nolaidušās vari nopirkt un pabeigt projektu 1800 LVL
Offline
Zigmars
29. Oct 2010, 17:08 #87

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 433

Braucu ar:

Tas tak ir A6 C5
Offline
NixN
29. Oct 2010, 17:27 #88

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T

INC turbo-nedīzeļus ar čipo? vai arī tā ir gluži cita opera ar saviem lielmeistariem?

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
Zigmars
29. Oct 2010, 17:35 #89

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 433

Braucu ar:

Čipo

[ Šo ziņu laboja Zigmars, 29 Oct 2010, 17:35:21 ]

Offline
boocis83
30. Oct 2010, 10:30 #90

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ

A cik naudinas vajag apmeeram lai pie INC nocipotu TDSu???Cik Juus esat samaksaajushi par ciposhanu???
Offline
RoDeO
30. Oct 2010, 10:42 #91

Kopš: 30. Aug 2006

Ziņojumi: 229

Braucu ar:

kur nocipot Cayenu 4.5turbo?

vai incs nemas vispar ar benziiniekiem?
Offline
Laoshi
30. Oct 2010, 13:40 #92

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

INC ņemas arī ar turbo benzīniem, tas maksā dārgāk, nekā dīzeļi. Audi 2.5TDi dzinējs vispār ir kapi salīdzinot ar to pašu 1.9TDi (gan PD, gan nePD).
Offline
psih-arno
30. Oct 2010, 18:31 #93

Kopš: 05. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2415

Braucu ar: e21, e36 332, e92 335, 944 s2


30 Oct 2010, 10:42:22 RoDeO rakstīja:
kur nocipot Cayenu 4.5turbo?

vai incs nemas vispar ar benziiniekiem?

Es varu nočipot
PM

-----------------

Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings.
Offline
karlsonss
30. Oct 2010, 18:33 #94

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


30 Oct 2010, 13:40:56 Laoshi rakstīja:
INC ņemas arī ar turbo benzīniem, tas maksā dārgāk, nekā dīzeļi. Audi 2.5TDi dzinējs vispār ir kapi salīdzinot ar to pašu 1.9TDi (gan PD, gan nePD).

kapi man domaat bija tie 2.5, kas nebija R5.
Offline
zaglis
23. Jul 2011, 22:09 #95

Kopš: 12. Oct 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Amarok Canyon


23 Jul 2011, 21:04:58 Solo rakstīja:
Kā ir ja piemēram tiek nopirks jauns auto no salona-piemēram 1er ar mazāko dīzeli vai kautkāds mazauto - getz, polo, un utt un jaunam auto tiek uzlikts kaut kāds sakarīgs čips ( inc utt ) nu katrā ziņa ne kaktu kantori.


Kā dīleris skatās uz garantiju, apkopēm un utt ? Vai maz redz ka auto kaut kas darīts'' ?

Vai maz ir labi čipot ''nullīti'' ? vai varbūt tieši labāk jo dzinējs jau no sākuma ''pierod'' strādāt konkrētā rēžīmā ? vai tas neko nemaina ?

Vai ''mazmotoram'' tas nedara vairāk ļauna jo tas motors jau tā ''nosacīti'' ir ''izvīlets'' un ar nosacījumu ka auto tiek braukts un baudīts exstra HP un utt ?

Domajams ka jauns auto jaiebrauc vismaz lidz 3k un tad var ko domaat! Sorry mans subjektivs viedoklis!
Offline
riils
23. Jul 2011, 22:22 #96

Kopš: 19. Feb 2011

Ziņojumi: 131

Braucu ar: 5.6 litriem uz simta


23 Jul 2011, 21:04:58 Solo rakstīja:
Kā ir ja piemēram tiek nopirks jauns auto no salona-piemēram 1er ar mazāko dīzeli vai kautkāds mazauto - getz, polo, un utt un jaunam auto tiek uzlikts kaut kāds sakarīgs čips ( inc utt ) nu katrā ziņa ne kaktu kantori.


Kā dīleris skatās uz garantiju, apkopēm un utt ? Vai maz redz ka auto kaut kas darīts'' ?

Vai maz ir labi čipot ''nullīti'' ? vai varbūt tieši labāk jo dzinējs jau no sākuma ''pierod'' strādāt konkrētā rēžīmā ? vai tas neko nemaina ?

Vai ''mazmotoram'' tas nedara vairāk ļauna jo tas motors jau tā ''nosacīti'' ir ''izvīlets'' un ar nosacījumu ka auto tiek braukts un baudīts exstra HP un utt ?


Ja ātrumkārbas maksimālā pieļaujamā grieze ir X Nm un tavs čips dod X+100 Nm, tad tā kārba vai sajūgs, visticamāk, nobeigties ātrāk un, iespējams, tas būs garantijas periodā. Tādēļ, loģiski spriežot, garantijai nevajadzētu pieļaut čipošanu.
Offline
Saabich
23. Jul 2011, 22:30 #97

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1989

Braucu ar: WC numurzīmēm

a kā var dabūt ekonomiju palielinot jaudu ar to ''čipu''
Offline
riils
23. Jul 2011, 23:00 #98

Kopš: 19. Feb 2011

Ziņojumi: 131

Braucu ar: 5.6 litriem uz simta


23 Jul 2011, 22:30:02 Saabich rakstīja:
a kā var dabūt ekonomiju palielinot jaudu ar to ''čipu''


Neko nenokā nevar dabūt. Ja gribi iegūt ekonomiju, tad nāksies upurēt veiktspēju, atgāzes, dzinēja ilgmūžību utt.

Tie čipi un programmas, kas ir dzinējos no rūpnīcas parasti dod vislabāko kompromisu (no ražotāja skatpunkta) starp visiem šiem faktoriem.
Offline
Mafiozum
23. Jul 2011, 23:10 #99

Kopš: 02. Feb 2011

Ziņojumi: 657

Braucu ar:


23 Jul 2011, 22:30:02 Saabich rakstīja:
a kā var dabūt ekonomiju palielinot jaudu ar to ''čipu''


Nu reāli nekādas ekonomijas taču nav,lai justu ekonomiju ir jāpiešaujas braukt un tas jau vairs nav nekāds blefs, taču griezes moments ir uzreiz lielāks, jauda arī, apdzenot izmanto mazāku kapacitāti no motora jaudas, ja mīsi kā atsaldētais pedāli grīdā, tad nesapņo!
Offline
Laoshi
23. Jul 2011, 23:18 #100

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Čipojot var dabūt ekonomiju, piem., komerctransportu tikai tapēc arī čipo, īpaši jaunos dīzeļus. Protams, palielinot jaudu, izdodas ieekonomēt labi ja 0.5L/100km. Nāksies kko ziedot, šinī gadījumā tas ir atgāzes. Auto no rūpnīcas tiek regulēts tā, ka atbilst EURO5 (laikam) atgāžu normam, reāli jaunajiem dīzeļiem ar kata un kvēpu filtru no izpūtēja nāk ārā tīrs gaiss bez maz vai. Tomēr katrs ir redzējis čipotu dīzeli, kuram, ieberot grīdā, parādās melnu dūmu mākonis kā lokomotīvei. Atgāzes var iziet tāpat, ja vien auto nav sabeigts galīgi. Vēl kas - ekonomiskāks paliek, jo īpašnieks tad arī grib jaudu izjust un griež dīzeli augstāk par 1.2k rpm kā vairums, līdz ar to padeg kvēpi katalizatorā, motors izkakājas un iet vieglāk, dīzelisti ar sēņošanu jau audzē viņu ciet.

Dažiem šrotiem pēc čipošanas nākas ziedot sajūgu un spararatu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo