Online

Pašreiz BMWPower skatās 165 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: M50B25 iekš E30

AutorsZiņojums
grey325
31. Jan 2009, 16:28 #81

Kopš: 11. Jan 2006

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 496

Braucu ar: 1.9tdi sport


31 Jan 2009, 15:16:00 Lidoskate24 rakstīja:

31 Jan 2009, 15:09:22 TP rakstīja:
pirmas paaudzes MS ir neparak gudri musdienas likt jo vinjiem visiem ir iestradata kljuuda!otraa MS paaudze or jau labaka,tik pareizi jasaregulee,bet ja ir naudinja tad vislabak likt Wemu virsuu!!!bet ar visu regulaciju un pasu wemu jarekjinas uz 800ls!!tas ir tas ko es zinu par izmaksam,jo pats intresejos savam par wemu
Skaidr....Lidz vadibai vel daudz parvertibas jasataisa ar dzelzi.Nu bet MS stav Latvijas draga cempionam Agrim un vis tur strada ka vajag...

Greena driftcāram arī laikam stāv MS
Offline
Reinno
31. Jan 2009, 18:17 #82

Kopš: 04. Jan 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 892

Braucu ar: MB

Kads kurs ir to dariji var pateikt cik nauda ir aizgajusi visa procesa.
Offline
huligans325
31. Jan 2009, 18:44 #83

Kopš: 24. Nov 2005

No: Viesīte

Ziņojumi: 167

Braucu ar: žiguli

Aizsūti cilvēkiem pm,kas to ir darījuši!
Offline
kro
31. Jan 2009, 19:43 #84

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta


31 Jan 2009, 18:17:51 Reinno rakstīja:
Kads kurs ir to dariji var pateikt cik nauda ir aizgajusi visa procesa.


daudz... videji neviens projets kas man zināmi bez vairākiem tūkstošiem nemaz nav realizējušies. parasti jau vairs neviens nerēķina jo ja saŗēkinās sieva no mājām izmetīs Kad sieva prasa kas tas par verķi atkal koridorī mētājas tad tu atbildi: "aj pa lēto varēja nopikrt 10ls" (patiesiba 300ls ) vai ari "to man draugs atdeva"
Offline
Reinno
01. Feb 2009, 01:50 #85

Kopš: 04. Jan 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 892

Braucu ar: MB


31 Jan 2009, 19:43:29 kro rakstīja:

31 Jan 2009, 18:17:51 Reinno rakstīja:
Kads kurs ir to dariji var pateikt cik nauda ir aizgajusi visa procesa.


daudz... videji neviens projets kas man zināmi bez vairākiem tūkstošiem nemaz nav realizējušies. parasti jau vairs neviens nerēķina jo ja saŗēkinās sieva no mājām izmetīs Kad sieva prasa kas tas par verķi atkal koridorī mētājas tad tu atbildi: "aj pa lēto varēja nopikrt 10ls" (patiesiba 300ls ) vai ari "to man draugs atdeva"

Laba atbilde bet ludzu kas to ir darijusi ludzu rakstat uz pm vai topicka.
Offline
TP
01. Feb 2009, 02:37 #86

Kopš: 18. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4047

Braucu ar: e36 323ti e46 318i


01 Feb 2009, 01:50:50 Reinno rakstīja:

31 Jan 2009, 19:43:29 kro rakstīja:

31 Jan 2009, 18:17:51 Reinno rakstīja:
Kads kurs ir to dariji var pateikt cik nauda ir aizgajusi visa procesa.


daudz... videji neviens projets kas man zināmi bez vairākiem tūkstošiem nemaz nav realizējušies. parasti jau vairs neviens nerēķina jo ja saŗēkinās sieva no mājām izmetīs Kad sieva prasa kas tas par verķi atkal koridorī mētājas tad tu atbildi: "aj pa lēto varēja nopikrt 10ls" (patiesiba 300ls ) vai ari "to man draugs atdeva"




tas viss ir atkariigs kadai masiinai to visu taisa-kadam motoram!!!
teiksim ar audi turbo motoriwm,nu nav tik dargi,ar 1k ls var diezgan dabuut hp,bet tas ir cits stasts!!neredzu isti jegu atmosferu turbanizeet,spiediens bus laikam 0.5 bari
bet ja ir grabulis makaa un apnjemsanas tad visu cienju un veiksmi
Offline
noris
01. Feb 2009, 03:24 #87

Kopš: 01. May 2007

No: Viļaka

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e34 M50B28, e39 528, e30 (vēl pārtop)


31 Jan 2009, 13:33:32 kro rakstīja:

31 Jan 2009, 13:20:22 Lidoskate24 rakstīja:

Uztaisit ka nakas galvu 500ls. + sadalenes about 400ls(parslipetas) vadiba pie 450. Visu salikt kopa apmainit gredzenus, salles,kadi 500ls nu uz 2500 ls ir jarekinas po ljubomu(tas ar noteikumu ka jau ir e36 ar motoru 2.BE REAL


ar to jau viss vel nebeidzas
izplūde, bremzes, piekare utt. tur vēl aizies 1k+ ls lai visu sakoptu un uzlabotu... jo kada jēga normalam motora projektam bez parejām lietam ?
normāls koilu kits vien maksas pieklājīgu piķi ja grib driftā braukt utt.


Tieši tā, es savu M50B25 uzlaboju, kloķene no 2,8 un viss parējais arī, tad ieplūde un izplūde, čipots. Labi ka kārba pareizā, tā tur, toties sajūgs izbeidzās, nākamie bruka kardānam krust, 3 reduktori nobruka (pirms likšanas pārbaudīju, viss bij ok), bet tapat brūk nost, attiecību ar šito kārbu vajag 3,05 a tādus dabūt grūti , ritošo visu nācās uzlabot un meklēt izturīgākas detaļās, pat bremzes.
Vārdu sakot ar motora uzlabošanu viss nebeidzās, ir jāuzlabo viss, savadak bruks un juks tas autiņs
Offline
DoubleD
01. Feb 2009, 04:34 #88

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

Biezajam ja nemaldos ir nevis MS bet pavisam cita vadiiba

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Lidoskate24
01. Feb 2009, 10:57 #89

Kopš: 11. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 943

Braucu ar: renalts lizinga


01 Feb 2009, 04:34:29 DoubleD rakstīja:
Biezajam ja nemaldos ir nevis MS bet pavisam cita vadiiba
Palasi pedejo Forsazu.
Offline
huligans325
01. Feb 2009, 13:20 #90

Kopš: 24. Nov 2005

No: Viesīte

Ziņojumi: 167

Braucu ar: žiguli

+1
Offline
bmwrider
01. Feb 2009, 13:48 #91

Kopš: 03. Feb 2007

Ziņojumi: 491

Braucu ar: v8


01 Feb 2009, 03:24:23 noris rakstīja:

Tieši tā, es savu M50B25 uzlaboju, kloķene no 2,8 un viss parējais arī, tad ieplūde un izplūde, čipots. Labi ka kārba pareizā, tā tur, toties sajūgs izbeidzās, nākamie bruka kardānam krust, 3 reduktori nobruka (pirms likšanas pārbaudīju, viss bij ok), bet tapat brūk nost, attiecību ar šito kārbu vajag 3,05 a tādus dabūt grūti , ritošo visu nācās uzlabot un meklēt izturīgākas detaļās, pat bremzes.
Vārdu sakot ar motora uzlabošanu viss nebeidzās, ir jāuzlabo viss, savadak bruks un juks tas autiņs
nu jau gan nedaudz pārspīlēji to jukšanu . cits m3 motoram uzlicis m20 sajūgu un brauc.... piekrītu ka uzlabot vajag

[ Šo ziņu laboja bmwrider, 01 Feb 2009, 13:50:42 ]

Offline
Lidoskate24
01. Feb 2009, 13:53 #92

Kopš: 11. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 943

Braucu ar: renalts lizinga


01 Feb 2009, 13:48:36 bmwrider rakstīja:

01 Feb 2009, 03:24:23 noris rakstīja:

Tieši tā, es savu M50B25 uzlaboju, kloķene no 2,8 un viss parējais arī, tad ieplūde un izplūde, čipots. Labi ka kārba pareizā, tā tur, toties sajūgs izbeidzās, nākamie bruka kardānam krust, 3 reduktori nobruka (pirms likšanas pārbaudīju, viss bij ok), bet tapat brūk nost, attiecību ar šito kārbu vajag 3,05 a tādus dabūt grūti , ritošo visu nācās uzlabot un meklēt izturīgākas detaļās, pat bremzes.
Vārdu sakot ar motora uzlabošanu viss nebeidzās, ir jāuzlabo viss, savadak bruks un juks tas autiņs
nu jau gan nedaudz pārspīlēji to jukšanu . cits m3 motoram uzlicis m20 sajūgu un brauc.... piekrītu ka uzlabot vajag
+1 NEKAS TUR NEJUK ,JA NO SAKUMA PIRMS TAISISANAS VIS VEL NEBIJA NOJUCIS.Protams ritoso jasaved kartiba.
Offline
TP
01. Feb 2009, 14:05 #93

Kopš: 18. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4047

Braucu ar: e36 323ti e46 318i


01 Feb 2009, 04:34:29 DoubleD rakstīja:
Biezajam ja nemaldos ir nevis MS bet pavisam cita vadiiba


kadam te trauma ar MS es te ta skatos
Offline
Reinno
01. Feb 2009, 23:17 #94

Kopš: 04. Jan 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 892

Braucu ar: MB

Piedodiet par tadu jautajumu, bet kas ir MS?
Offline
janeks7
01. Feb 2009, 23:26 #95

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3450

Braucu ar:


01 Feb 2009, 23:17:49 Reinno rakstīja:
Piedodiet par tadu jautajumu, bet kas ir MS?

Programmējams dzinēja vadības bloks
Un tie kas te dirš par nenormālajām izmaksām,tas viss ir huiņa,ja vēlies ar savu auto braukt ikdienā un lai tas labi ietu nevajag entos tūkstošus latu
Offline
Reinno
02. Feb 2009, 12:34 #96

Kopš: 04. Jan 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 892

Braucu ar: MB

Ne masin bus predzet dzenat pa trasi. e30 pietiek vietas lai uzliktu turbo uz m50.
Offline
Whazaaa
02. Feb 2009, 12:42 #97

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

pietiek hotj diviem

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
martinsz
02. Feb 2009, 13:20 #98

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu

Ja vajag ir M50B25 motors, viss zborā, no E34 kakraz, lai liktu iekš E30. Ja kas PM

-----------------
...
Offline
mareksb
02. Feb 2009, 14:01 #99

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari


31 Jan 2009, 19:43:29 kro rakstīja:

31 Jan 2009, 18:17:51 Reinno rakstīja:
Kads kurs ir to dariji var pateikt cik nauda ir aizgajusi visa procesa.


daudz... videji neviens projets kas man zināmi bez vairākiem tūkstošiem nemaz nav realizējušies. parasti jau vairs neviens nerēķina jo ja saŗēkinās sieva no mājām izmetīs Kad sieva prasa kas tas par verķi atkal koridorī mētājas tad tu atbildi: "aj pa lēto varēja nopikrt 10ls" (patiesiba 300ls ) vai ari "to man draugs atdeva"
manejo vairs ta nepmanis uzreiz lamaties sak
Offline
Archuks
02. Feb 2009, 14:25 #100

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO

cik $$$ ielikt M50B25 iekš E30? tb no A līdz Z, dzinējs tipa ir ("pilnā sborā" )

PM
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo