Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kā darbojas dīzeļdzinējs?

AutorsZiņojums
Sancho1
14. Nov 2006, 11:34 #81

Kopš: 23. Nov 2004

Ziņojumi: 756

Braucu ar: Audi S6 V10 5.2


2006-11-14 08:42, GirtzB rakstīja:

2006-11-13 23:54, Sancho1 rakstīja:

2006-11-13 19:41, Ricshs rakstīja:
Saprotams, bet ludzu kāds detalizējiet


Nu,BĻIN!!! Kā tā var pateikt??? Uz X5 3.0D 260 Zs, 550Nm ir maz??? X5 ar 3.0i pat ne tuvu nestāv... Domāju, ka 530i arī neturās līdzi..

process šāds: dīzeļdegviela tiek iesmidzināt degkamerā, notiek virzuļa gājiens uz augšu, rodas ĻOTI liela kompresija, kā rezultātā notiek eksplozija.
Kvēlsveces vispār ņepričom, tikai pie palaišanas.

nepareizi.
Gaisu iesūc cilindrā saspiež un tad iesmidzina degvielu kura aizdegās no augstās gaisa temperatūras.
Benzīna motoriem iesmidzina degvielu un saspiež kopā ar gaisu, un pēc tam šo maisījumu aizdedzina.
Tā arī ir galvenā atšķirība.


Nu, labi - labi, procesa sākumu nepierakstīju!

Grieze 3.0D - tam, kurš standartā ar 218Zs:
Torque increase
Standard 500 Nm
KCR Box 560 Nm

Offline
lsd
14. Nov 2006, 11:37 #82

Kopš: 07. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 589

Braucu ar: 01 530d

Nezin kāds kur var palasīt par dīzeļu kompresiju cilindros? kāda mājas lapa vai tamlīdzīgi....
Offline
SEMIGALL
14. Nov 2006, 12:03 #83

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID


2006-11-14 10:15, martink rakstīja:
A jus blin saprotat, ka visi sietie zs un Nm ir suc, kad paskatas, uz ko spejigs elektromotors? vispar benzina un dizeljmotors ir 50 gadu sena vesture, kas ir aizkavejusies, pasi saprotat, kapeec

studentiem iesaku noskatities filmu "WHO KILLED THE ELECTRIC CAR", agrak bija ieks video google, bet tagad iznemta araa (autortiesiibas)

te ir pilnigi nevieta salidzinat elektromotora ipasibas ar dizela,jeb benzina dzineja ekspluataciju,tehniskajiem parametriem un tt
tev jasaprot,ka lai piedzitu kaut cik jaudigu elektromotoru tam ir japievada n-tie KW un n-tie Amperi
tik pat labi tad varetu slidzinat cik daudz prieksrocibas ir atomzemudenei pret dizeldzineja zemudeni
Offline
ivars001
14. Nov 2006, 13:09 #84

Kopš: 21. Dec 2003

Ziņojumi: 332

Braucu ar: vecu spaini


vo vo, piemeeram, slaavinieka apkaartnee un tad redzees, kuram pirmajam buus tuksha baaka.
nesen niiku tur korkhii 30 min 5 metri. ar benziinieku toch pus baakas nebuutu.


2006-11-14 13:04, Alexxxx rakstīja:
nu nu! satikshu tevi pilseta!

[ This message was edited by: ivars001 on 2006-11-14 13:12 ]
Offline
Laurens
14. Nov 2006, 13:10 #85

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8

Problēmas sākas no salīdzināšanas. Katram gadījumam savs risinājums. Te vairāk izskatās, ka katrs mēģina pierādīt sava pašreiz lietojamā degvielas veida bestākumu. Vot, es arī tagad braukāju ar dīzeli, ja kas. Vnk pēc benzīnniekiem bija interese izprovēt. Iespaidi: katram savi +/-

Problēma varētu būt šāda: agresīva persona(kapeikpisējs) iepērk miskastē izmetamu bemku, protams, dīzeli, jo viņš taču kapeikpisējs, "noliek" visus benzīndraiverus, ka viņi ir stulbi nejēgas, un tad viņu (bemku) tā kārtīgi izvirina (tjipa, parādīšu visiem, cik dīzels ir labi), beigās viņa nosprāgst un tad nu var pa sestdienu vakariem saviesīgās party sarunās atkaliņ klāstīt, cik tas dīzels ir sudz.
why?
Offline
se7en
14. Nov 2006, 13:13 #86

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27661

Braucu ar: SE7EN, MV-989


2006-11-13 19:46, Tune-L rakstīja:
Degvielu neviens nespiezh, to vienkarshi iesmidzina ar augstu spiedienu vajadziigajaa briidii cilindraa, kuraa saspiests gaiss ir jau priekshaa, kaa Balodis trakonamaa

kas tas bija?

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
se7en
14. Nov 2006, 13:14 #87

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27661

Braucu ar: SE7EN, MV-989


2006-11-13 19:48, SteelRat rakstīja:

2006-11-13 19:47, ūpis rakstīja:
Nākošais topiks būs par algebru 10. klasei vai arī sacerējums 7. klasei ?


nemaz nereec raicha vienam calim uzrakstiija literatuurai dzejoli

psc, kā es nepazinu šito saitu vidusskolā

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
GirtzB
14. Nov 2006, 13:23 #88

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22170

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


2006-11-14 11:34, Sancho1 rakstīja:

2006-11-14 08:42, GirtzB rakstīja:

2006-11-13 23:54, Sancho1 rakstīja:

2006-11-13 19:41, Ricshs rakstīja:
Saprotams, bet ludzu kāds detalizējiet


Nu,BĻIN!!! Kā tā var pateikt??? Uz X5 3.0D 260 Zs, 550Nm ir maz??? X5 ar 3.0i pat ne tuvu nestāv... Domāju, ka 530i arī neturās līdzi..

process šāds: dīzeļdegviela tiek iesmidzināt degkamerā, notiek virzuļa gājiens uz augšu, rodas ĻOTI liela kompresija, kā rezultātā notiek eksplozija.
Kvēlsveces vispār ņepričom, tikai pie palaišanas.

nepareizi.
Gaisu iesūc cilindrā saspiež un tad iesmidzina degvielu kura aizdegās no augstās gaisa temperatūras.
Benzīna motoriem iesmidzina degvielu un saspiež kopā ar gaisu, un pēc tam šo maisījumu aizdedzina.
Tā arī ir galvenā atšķirība.


Nu, labi - labi, procesa sākumu nepierakstīju!

Grieze 3.0D - tam, kurš standartā ar 218Zs:
Torque increase
Standard 500 Nm
KCR Box 560 Nm



tu galveno starpību tā arī neuzķēri:
rakstu vēlriez:

Benzīna motorā aizdedzina saspiestu gaisa-benzīna maisījumu, dzīzeļmotorā notiek pašaizdegšanās brīdī, kad saspiestā gaisā iesmidzina nepieciešamo degvielas daudzumu.
lai dīzelī iesmidzinātu degvielu ir nepieciešams augstiepiedna sūknis.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
se7en
14. Nov 2006, 13:33 #89

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27661

Braucu ar: SE7EN, MV-989


2006-11-14 12:03, SEMIGALL rakstīja:

2006-11-14 10:15, martink rakstīja:
A jus blin saprotat, ka visi sietie zs un Nm ir suc, kad paskatas, uz ko spejigs elektromotors? vispar benzina un dizeljmotors ir 50 gadu sena vesture, kas ir aizkavejusies, pasi saprotat, kapeec

studentiem iesaku noskatities filmu "WHO KILLED THE ELECTRIC CAR", agrak bija ieks video google, bet tagad iznemta araa (autortiesiibas)

te ir pilnigi nevieta salidzinat elektromotora ipasibas ar dizela,jeb benzina dzineja ekspluataciju,tehniskajiem parametriem un tt
tev jasaprot,ka lai piedzitu kaut cik jaudigu elektromotoru tam ir japievada n-tie KW un n-tie Amperi
tik pat labi tad varetu slidzinat cik daudz prieksrocibas ir atomzemudenei pret dizeldzineja zemudeni

moš kāds var uz PM atsūtīt kur to filmu var noskatīties vai novilkt

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
SEMIGALL
14. Nov 2006, 14:01 #90

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

Lai izbeigtu neaugligas,nelietderigas diskusijas pa dizela un benzina dzineja + un- Tad vispirms katram,kurs uzskata sevi par pietiekosu advancetu saja joma vajag atsvaidzinat atminu ar fizikas un termodinamikas pamatiem,dizela cikls,cik nepieciesams gaiss,lai sadedzinatu 1 kg dizela,dizela lietderibas koeficients un tt,.Tad izejot no siem faktiem var veidoties konstruktiva diskusija ,kur var apspriest viena otra dzineja nianses,to lietderibu,ekspluatacijas pozitivas un negativas nianses
bet te parsvara sanak lasit komentos isu destruktivu iestarpinajumu *dizelis ir suds * tapec ,kas vins neiet
tad jau to pasu sada konteksta var attiecinat uz NASA cik reiz vini atliek startu kadas tehniskas klumes del?
Man domat tas % ir diezgan liels no kopeja
Offline
GirtzB
14. Nov 2006, 15:13 #91

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22170

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

ja skatās uz lietderības koeficientu, tad dīzelim to ir iespējams sasniegt ir krietni augstāku nekā benzīniekam.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
osk
14. Nov 2006, 16:31 #92

Kopš: 29. Nov 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1342

Braucu ar: E61

aaa, dīzelim ir vēl viens mīnuss. parādās ziemā, kad temperatūra noslīd zem kādiem -30 grādiem. saļarka pārvēršas par biezu sīrupu un tad jābrauc ar peškarusu
Offline
colonel
14. Nov 2006, 16:37 #93

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 400

Braucu ar: mērci


2006-11-14 16:31, osk rakstīja:
aaa, dīzelim ir vēl viens mīnuss. parādās ziemā, kad temperatūra noslīd zem kādiem -30 grādiem. saļarka pārvēršas par biezu sīrupu un tad jābrauc ar peškarusu

nav taisnība pagājušajā ziemā es nevienu dienu nestaigāju kājām arī visaukstākajās dienās!!!!!!

-----------------
Mācies no pulksteņa. Tas nesteidzas pat tad, kad kavē!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo