Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Saab 9-5 iegāde

AutorsZiņojums
Zoo
15. Dec 2009, 16:36 #81

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger


15 Dec 2009, 16:32:17 BARONS rakstīja:
Nem sho te
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-3/epjoj.html





joopt...kas par cēēēnu :O:O:O
Offline
s-line
07. Mar 2012, 12:48 #82

Kopš: 08. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2578

Braucu ar: kūtiņu

Kurš ir gudrs par šitiem? 9-5 ap 2000.gadu ar 2.3 motoru labāk ņemt ar tomātu vai parasto kārbu? jeb tur uz izmaksām,ja viss ir slikti nav īpaša starpība?
Offline
undo_
07. Mar 2012, 13:25 #83

Kopš: 16. Dec 2011

Ziņojumi: 31

Braucu ar: E39 528

Labāk neņemt vispār Man bija 2.3t 125kw ar manuālo, patēriņš pilsētā 13-14l, ārpus 7-8. No remontiem 3 gadu laikā Di kasete- 200ls, droseles vārsts lietots 250ls un kkas vēl tur bija ap to summu. Ritošā daļa, kā jebkuram auto. Ja ņemtu, vēlreiz tad noteikti Aero. Pārdot, saabus ir grūti. Apkopes par saprātīgām cenām pie Ārnija vestienas ielā.
Offline
taksists
07. Mar 2012, 13:38 #84

Kopš: 22. Sep 2004

No: Kuldīga

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: dērtī dīl mobīl & bubaru impreza

Man kādus gadus bija 95 ar 3.0 benzīnnieku. 200 lopi bija gana labi. Piecus gadus nobraucu, neko "lielu" neremontēju. Piekare, kā jau piekare. Kārba uz beigām bišķiņ sāka slēgties ar rāvieniem, bet tad ex-sieva viņu sašķaidīja lupatās pret pretimbraucošu fūri.
Palika dzīva tieši tāpēc, ka SAAB. Ļoti drošs.



-----------------
Tā nav dzīve, bet stragls..
Offline
Laoshi
07. Mar 2012, 13:48 #85

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Brālis nopirka SAAB 9000, esmu redzējis viņu kustam tikai 1x. Pagalmā stāv 2 SAAB - 9000 un 9-5, abi brauc pa brīvdienām vasarā un 9000šam pirms un pēc brauciena kapots vaļā un šoferim kājas ārā.

Kas tā latviešiem ir par slimību pirkt to drotu un tad labot? Es saprotu, alfas pērk, jo viņas vismaz pēc izskata ir kkas, bet tas klucis neizskatās un neiet un lūzt
Offline
lapsins
07. Mar 2012, 13:51 #86

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 900

Braucu ar: subaru

draudzenes Tēvamm ir 9000cse 2.3turbo. Braukt man ar viņu patīk. ērts un mīksts. remonti nekādi vēl nav bijuši. Tiesa brauc viņš tikai gadu ar Saabu.

-----------------
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=8220
Offline
Simplex
07. Mar 2012, 13:58 #87

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 783

Braucu ar: www.autodirect.lv

Kaimiņam bija 9000, spēja tik labot, viss beidzās ar to ka izrusēja līz stadijai kad labāk/drošak bija nodot Tolmetā.

-----------------
Iepriekš pārbaudītu BMW un citas markas auto piegāde no Vācijas,pēc pasūtījuma, auto tirdzniecība uz ārvalstīm. PM vai [email protected]
www.autodirect.lv
Offline
Eidzy
07. Mar 2012, 14:03 #88

Kopš: 18. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1656

Braucu ar: E46 krabi


07 Mar 2012, 12:48:26 s-line rakstīja:
Kurš ir gudrs par šitiem? 9-5 ap 2000.gadu ar 2.3 motoru labāk ņemt ar tomātu vai parasto kārbu? jeb tur uz izmaksām,ja viss ir slikti nav īpaša starpība?


Biju izirējis Saab 9-3 2000 gada ar 2.3, automātu kabri. Vnk psc... Kaut ko tādu vēl stūrējis nebiju. Bija bail ar viņu braukt, vai ļaut draudzenei viņā kāpt. Rija bendzinu itkā bākā būtu caurums. Automātiskā kārbai bija savs prāts. Un iebraucot bedrē bija tāds troksnis, itkā uz pusēm pārlūztu tas drapaks. Kādreiz gribēju tādu Saab pirkt. Tagad man pat par brivu tādu neiesmērēsi. Un galvenais, ka saimnieks viņam man stāsta, ka nav tik traki. Viņam bija vecāks un daudz sliktākā stāvokli. Man pat bail iedomāties kāds tas bija... Paldies, labs Saab ir par dārgu un uzturēt ir vēl dārgāk.
But that's just my opinion.
Offline
GirtzB
07. Mar 2012, 14:20 #89

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

nus SAAB kabri nekad ar virsbūves stingrību nav izcēlušies tie auto ir kļūda.

Normāls 9-5 ir Aero vai biopower 2.3t , 3.0 motors ir GM tur no SAAB ir tikai nosaukums...

9000 ir problēmas ar durvju un aizmugurējā vāka rūsešanu. 9-5 galvenās problēmas ir aizdedzes bloks un elektrodrosele, pārējais kā jebkuram auto. 9-5 ķēdes maiņa imho bija reizi 130k km ja ne bik vairāk, kamēr negrab tikmēr viss ok(tm)...

p.s. izlasi šo

p.s.s. Biopower vari brīvi liet e85, attiecīgi kādi padsmit sant lētāk...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 07 Mar 2012, 14:23:29 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Dzvile
07. Mar 2012, 14:24 #90

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.

Nav ko niekus stāstīt.Ir bijuši entie 9000tie un pāris 9-5.
Ok,par automātu piekrītu-viņš ir mazliet dīvains.Bet nu par pārējo-fufelis,nav ko nojātus lūžņus lietot.
9000 vispār nav kur piepisties,izņemot dizains ir tizls ja godīgi.
9-5 turbo-ļurbo gan neiet mūžīgi.Un arī par degvielu neteiktu,ka baigi jau nur rija.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
GirtzB
07. Mar 2012, 14:28 #91

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

automātkārba nav dīvaina absolūti ok kārba tikai bik arhaiska 4-pārnesumu....

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Dzvile
07. Mar 2012, 14:34 #92

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


07 Mar 2012, 14:28:15 GirtzB rakstīja:
automātkārba nav dīvaina absolūti ok kārba tikai bik arhaiska 4-pārnesumu....

Ta ne jau tā es domāju.Tik vien kā vajadzēja brīdi viņiem no rītiem biku padomāt savas domas pirms slēgties.Bet ja godīgi,nesūdzējos ne par vienu.
Ā bija 9-5 eļļas sūknis aizvēries-lēti un viegli bija sataisīt.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
hronists
07. Mar 2012, 14:59 #93

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

dīvainīši, sapērkas kaut kādus lūžņus un pēc tam brīnās, ka lūzt. man ir bijuši 2 gab 9000 un 9-5 un ne par vienu nevar teikt, ka ir bijušas kādas mega problēmas. Tas, ka kādreiz ir jānomaina DI kasete nav nekas traks. Tad jau var sākt satraukties, ka sailentbloki via stūres šarnīri reizi trīs gados jāmaina.

ķēde vispār ir urbānais mīts, abi 9000 tika nobraukti līdz 400k un 500k km un pokuj tā ķēde. Jā, ir dzirdēts, ka kādam tā ir saplīsusi, bet nu nu tad vieglāk ir visu motoru nomainīt par pārsimts Ls nevis mainīt ķēdi pie 200 štukām.
Offline
s-line
07. Mar 2012, 15:04 #94

Kopš: 08. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2578

Braucu ar: kūtiņu

nezinu kas,bet kkas tai lamatā piesaista,pāris reizes esmu tādā sēdējis un likās jau nu mega ērti tajos beņķos. Protams,ka katra mašīna ir kārtīgi jāparbauda,lai nebūtu ieberziens,bet vnk tajā cenu kategorijā nekā diži sakarīgāka neredzu. Galvenais jautājums bija vai labāk ņemt tādu ar tomātu vai ručku,jo ir dzirdēts (iespējams,ka mīts),ka tomāta maiņa vismaz uz 1k ls saskrien.
Offline
GirtzB
07. Mar 2012, 15:07 #95

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

tomātam ir 4-ri pārnseumi, attiecīgi bik lielāks degvielas patēriņš kā ručkai, veco tomātu kapitālais remonts ~300ls parasti nostājas, nekā ubrmega dārga tur nav.

Galvēnais ņem labu auto nevis 700ls eksemplāru...

p.s. SAAB sēdekļi ir ērtākie kādos nācies sēdēt...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 07 Mar 2012, 15:08:15 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
undo_
07. Mar 2012, 23:29 #96

Kopš: 16. Dec 2011

Ziņojumi: 31

Braucu ar: E39 528


07 Mar 2012, 13:38:49 taksists rakstīja:
Man kādus gadus bija 95 ar 3.0 benzīnnieku. 200 lopi bija gana labi. Piecus gadus nobraucu, neko "lielu" neremontēju. Piekare, kā jau piekare. Kārba uz beigām bišķiņ sāka slēgties ar rāvieniem, bet tad ex-sieva viņu sašķaidīja lupatās pret pretimbraucošu fūri.
Palika dzīva tieši tāpēc, ka SAAB. Ļoti drošs.




Manējo čoms uz šosejas nošķīla 2 kūleņi un ar pakaļu stabā, izkāpām bez nevienas skrambas :P Tiešām droša mašīna
Offline
Artis_D
07. Mar 2012, 23:32 #97

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

nezinu par ko tur fanot - man draugam ir 9-5 kombi 3.0tid ar ~130k km. Nekā ērta un kvalitatīva salonā tur neredzu tiešām Lai viņu ziemā ievilktu - āķis jāskruvē bija zem motora pannas hvz kur
Offline
Delerium
07. Mar 2012, 23:47 #98

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8302

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio


07 Mar 2012, 23:32:39 Artis_D rakstīja:
nezinu par ko tur fanot - man draugam ir 9-5 kombi 3.0tid ar ~130k km. Nekā ērta un kvalitatīva salonā tur neredzu tiešām Lai viņu ziemā ievilktu - āķis jāskruvē bija zem motora pannas hvz kur

šausmigi briesmigi... aakji nevar atrast ....
Offline
Artis_D
07. Mar 2012, 23:55 #99

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

nu es pats viņu ievilku (viņam tur strāva hvz kur pazūd) - un velkamo āķi ziemā -27C Rīgā guļus jālien zem auto - tikmēr es izskaloju smadzenes, ka bembim to var izdarīt tikai :rakom: noliecoties - nevis pusstundu ar vafeli pa zemi
Offline
PowerBMW
08. Mar 2012, 00:13 #100

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

vajag 9-3 2002 gada stures parbuves komplektu! varbut kadam apnicis savs SAAB un var pardot to
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo