Online
Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 7er E23
Autors | Ziņojums |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| un kas tas par motoru bija? | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Tas pats kas tābrīža 525i E28 (nejaukt ar 525e). | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| tad 725 vai 725i? | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| i, protams. | Offline | | |
sejejs | | Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
| Man ir viss pakaļējais tilts no E23 732 bez viena suporta. Tilts ar ričagiem, suports, reduktors, pakaļējie amīši(tas,ja nu kādam vajag)! | Offline | | |
Laimigais | | Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 457
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
| A man garāžā mētājās izpūtējs. Normālā stāvoklī. | Offline | | |
Rockstar | | Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3697
Braucu ar:
| 1)745 TURBO
2)728i | Offline | | |
-ATAMAH- | | Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
| Nekursh netirgo 745 e23?! Vai dzinejs no vinjaj?! | Offline | | |
|
lallux | | Kopš: 22. Mar 2008
Ziņojumi: 17
Braucu ar: BMW e36
| Nesen iegaadajos BMW 732i 1981.gada.Cik esmu dzirdejis,shaadu masiinu nav paraak daudz.Ja kadam ir ko labu un sliktu varat teikt?? | Offline | | |
MilzuLempis | | Kopš: 22. Jan 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 734
Braucu ar: Seļarku.
|
22 Mar 2008, 10:01:23 lallux rakstīja:
Nesen iegaadajos BMW 732i 1981.gada.Cik esmu dzirdejis,shaadu masiinu nav paraak daudz.Ja kadam ir ko labu un sliktu varat teikt??
Tu saakumam pajem fotapparaatu un sabildee to sharku!taa siiki un smalki! un tad teiksim,labs vai slikts! | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| pielauju, ka sobrid uzturet tadu e23 ir krietni dargak kaa e32, varbut izamkaa pat tikapt kaa e38.
jo gadi dara savu un virbuves dalju remonts ir cakarigs process, kas ari nav nedz atrs ne leets.
kaa ari labu e23 LV ir loti gruti atrast. cik esmu tadus pedeja laika redzejis ir vainu nobraukti lidz ruckai un salons ari ir "izbeidzies" vai ari sapuvushi lidz nejegai. bet visbiezak ir gan sapuvushi, gan nojati.
ja nu kadam ir patiesham labs e23, tad es pat butu ar mieru vinju iemainit pret savu 92 gada e32.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
lallux | | Kopš: 22. Mar 2008
Ziņojumi: 17
Braucu ar: BMW e36
| Ko var uzskatiit par nojaatu liidz ruchkai???
Konkreti es savu e23 neuzskatu nenu par iipashi sapuvushu ne arii par nojaatu,un par to ka salons buutu izbeidzies vispaar nevar spriest!
Ar savu "haizivi" izbraucu tikai labi ja rezi paaris nedeelaas!
Par to ka uztureeshana sanaak daarga,gan vareetu piekrist! Cik Latvijaa vareetu makstaat normaali uztureets e23 ??? | Offline | | |
Beamer | | Kopš: 17. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 789
Braucu ar: B28-5
|
13 Feb 2008, 01:16:00 Rockstar rakstīja:
1)745 TURBO
2)728i
tam 745 nāca 4.0 turbo | Offline | | |
Chief | | Kopš: 28. Nov 2007
Ziņojumi: 5422
Braucu ar:
|
03 May 2008, 12:51:12 Beamer rakstīja:
13 Feb 2008, 01:16:00 Rockstar rakstīja:
1)745 TURBO
2)728i
tam 745 nāca 4.0 turbo
3.5 | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| E23 745i bija divi dzineeji !
Viens bija 3,2 litru un viens bija 3,5 litru, bet lielaakais bija pieejams tikai Afrikaa !!!
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
JV | | Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 649
Braucu ar: E39 M5 superčārdžots
| 3.2t līdz 1983 un pēc tam 3.5t. Dievid āfrikai bijs 745tai ar M88 motoru no M5/M6.
----------------- www.trackday.lv
| Offline | | |
|
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
03 May 2008, 15:25:25 JV rakstīja:
3.2t līdz 1983 un pēc tam 3.5t. Dievid āfrikai bijs 745tai ar M88 motoru no M5/M6.
Nepareizi !
Pameklee E23 lapaas siikaak, ja ir interse
Tas ar M88 vispaar nebija masveida produkcija !
Visi dzineeji bija uz M30 baazes !
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| piekritu tam, ka m88 nebija masveida produkcija, bet cik man zinams lidz kautkadam gadam naca 3.2, bet pec kautkada gada 3.5 - kas tieshi tur dzelzim iekshaa bija savadaks nezinu gan, bet abi auto saucaas 745i
lidz 83 naca "32 6T A", pec 83 "34 6T A"
vecakajam kompresijas pakape bija 7.5 un L-Jetronic sprice, bet jaunakajam jau Motronic un kompresijas pakape 8.0. zs abiem vienadi, par nm nezinu
aaa un lai cik divaini neliktos vecakjam motoram minimalais oktanskaitlis degvielai ir 98, bet jaunakajam 95[ Šo ziņu laboja Driver, 03 May 2008, 16:52:54 ]
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
03 May 2008, 16:43:03 Driver rakstīja:
piekritu tam, ka m88 nebija masveida produkcija, bet cik man zinams lidz kautkadam gadam naca 3.2, bet pec kautkada gada 3.5 - kas tieshi tur dzelzim iekshaa bija savadaks nezinu gan, bet abi auto saucaas 745i
lidz 83 naca "32 6T A", pec 83 "34 6T A"
vecakajam kompresijas pakape bija 7.5 un L-Jetronic sprice, bet jaunakajam jau Motronic un kompresijas pakape 8.0. zs abiem vienadi, par nm nezinu
aaa un lai cik divaini neliktos vecakjam motoram minimalais oktanskaitlis degvielai ir 98, bet jaunakajam 95
Preciizi !
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
JV | | Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 649
Braucu ar: E39 M5 superčārdžots
|
03 May 2008, 15:52:04 Tune-L rakstīja:
03 May 2008, 15:25:25 JV rakstīja:
3.2t līdz 1983 un pēc tam 3.5t. Dievid āfrikai bijs 745tai ar M88 motoru no M5/M6.
Nepareizi !
Pameklee E23 lapaas siikaak, ja ir interse
Tas ar M88 vispaar nebija masveida produkcija !
Visi dzineeji bija uz M30 baazes !
Kas ir nepareizi? Tas ka Dienvidāfrikas M745 bija ar M5/M6 motoru un ka šī motora kods ir M88?
----------------- www.trackday.lv
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|