Online

Pašreiz BMWPower skatās 139 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautaajumi Permalatam v2.0

AutorsZiņojums
Melvins
19. May 2005, 15:36 #81

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.

Labdien!,
Permalat

Jautājums laikam dumjš un jau izskanējis - man liekas, ka ir pa lielu degvielas patēriņš...

Vai tas ir normāli?:
BMW 530i, 1989 gada ar motoru M30 - nomērot pēc vairākām bākām sanāk ap 16,30l uz 100km.
Braukšanas režīms 95% pilsēta + sastrēgumi. Atzīstu! - kāja man smaga .

Sāku skatīties uz patēriņu dēļ pieaugošajiem degvielas izdevumiem, kas protams!, pamatā ir saistīts ar degvielas cenas pieaugumu... plus vēl te visi bļaustās Lambda, Lambda zonde = radās šaubas .

ps: nesen pie jums tika regulēti vārsti + motorā kaut kas tīrīts.

jauku dienu
Melvins,
ar smaidu pa dzīvi
Offline
Permalat
19. May 2005, 15:42 #82

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-19 15:36, Melvins rakstīja:
Labdien!,
Permalat

Jautājums laikam dumjš un jau izskanējis - man liekas, ka ir pa lielu degvielas patēriņš...

Vai tas ir normāli?:
BMW 530i, 1989 gada ar motoru M30 - nomērot pēc vairākām bākām sanāk ap 16,30l uz 100km.
Braukšanas režīms 95% pilsēta + sastrēgumi. Atzīstu! - kāja man smaga .

Sāku skatīties uz patēriņu dēļ pieaugošajiem degvielas izdevumiem, kas protams!, pamatā ir saistīts ar degvielas cenas pieaugumu... plus vēl te visi bļaustās Lambda, Lambda zonde = radās šaubas .

ps: nesen pie jums tika regulēti vārsti + motorā kaut kas tīrīts.

jauku dienu
Melvins,
ar smaidu pa dzīvi

Sveiks, Melvin!
Nu, MAZ tas nav. Vai nu Tava kāja tiešām ir smaga, vai patēriņš ir bišku pa lielu..
Intereses pēc atbrauc, pieslēgsim pie diagnostikas to motoru, tad par lamdu būs skaidrība.. Ar tukšgaitu un auksta motora darbību viss kārtībā?
Offline
Melvins
19. May 2005, 16:00 #83

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


2005-05-19 15:42, Permalat rakstīja:
Sveiks, Melvin!
Nu, MAZ tas nav. Vai nu Tava kāja tiešām ir smaga, vai patēriņš ir bišku pa lielu..
Intereses pēc atbrauc, pieslēgsim pie diagnostikas to motoru, tad par lamdu būs skaidrība.. Ar tukšgaitu un auksta motora darbību viss kārtībā?


nobaidīji... sazvanīšos ar Guntaru un nākamās nedēļas sākumā piebraukšu notestēties (tikai cik sapratu, M30 tur tās diagnostikas iespējas īpaši lielas nav).

kad motors ir auksts, tad viņš labāk iet (lielāks uzrāviens), bet pamatā darbojas vienmērīgi, nekādi īpaši trūkumi nav novēroti.
vienīgais!, kad laukā ir īpaši mitrs, tad citreiz piedarbinot no sākuma peld apgriezieni - bet tas mani neuztrauc, jo vienreiz nospiežot gāzes pedāli pat līdz 2000rpm tas uzreiz pazūd (ja gāzes pedāli neaiztiek, tad nepilnas minūtes laikā motors darbojas vienmērīgi).
Offline
GS
19. May 2005, 16:07 #84

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six

tads biku pastulbs jautajums bet uz kuru pusi butu japus ventilatoram ja vins ir aiz radiatora tipo uz aru vai uz radiatoru ?

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Puce
19. May 2005, 16:11 #85

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

padomā pac vai radiatoram patiks silta motora gaiss vai ņemts no āra?



2005-05-19 16:07, GS rakstīja:
tads biku pastulbs jautajums bet uz kuru pusi butu japus ventilatoram ja vins ir aiz radiatora tipo uz aru vai uz radiatoru ?


-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
GS
19. May 2005, 16:14 #86

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


2005-05-19 16:11, Puce rakstīja:
padomā pac vai radiatoram patiks silta motora gaiss vai ņemts no āra?


Nuu mana situacija vins varetu pust no aras uz radiatora auksto jeb vilkt prom no radiatora karsto..... laikam jau japus uz radiatoru auksto.....

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Puce
19. May 2005, 16:21 #87

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

tavā gadījumā ventilatoram būtu jāvek no āras aukstais gaiss nevis jāpūš radiatoram virsū karstais no motortelpas.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
GS
19. May 2005, 16:23 #88

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


2005-05-19 16:21, Puce rakstīja:
tavā gadījumā ventilatoram būtu jāvek no āras aukstais gaiss nevis jāpūš radiatoram virsū karstais no motortelpas.


mana gadijuma VENTILATORS ATRODAS otra puse tipo aiz radiatora tipo prieksa radiatoram!!!!

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Puce
19. May 2005, 16:29 #89

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

aiz radiatora priekšā radiatoram...


-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
GS
19. May 2005, 16:31 #90

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six

seciba tada ventilators tad radiators un tad motors

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Puce
19. May 2005, 16:33 #91

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

nu bet galu galā saprati, no kurienes ir jākačā gaiss un kādu funkciju pilda ventilators..

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
GS
19. May 2005, 16:36 #92

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six

tatad japus aukstais gais radiatoram virsu ?

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Puce
19. May 2005, 16:38 #93

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

it kā jā, jo neesmu redzējis auto, kam būtu ventilators, kas pūstu karsto gaisu laukā no motortelpas.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Waldis
19. May 2005, 16:43 #94

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 1013

Braucu ar: All Grip

Man domaat, ka tam 530 kas pa pilseetu eed 16litrus/100km vajag steidzami kaut ko piereguleet, tas nav normaals pateerinsh! jaabuut 18litriem uz 100!
Offline
JZ
19. May 2005, 16:53 #95

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

shitaa viens kex servisaa testeeja tikko pashrociigi salikto e30 325ix, es biju bish paarfreezeejis luukas taa motora galvai, kex izbrauc - secinja: motors galiigi negriezhoties, neejot vispaar - njepraviljna galofka razpiljena... (atceramies ka vinjsh lika to motoru kopaa)

es atveru haubi, skatos ka gaazes trosiitei plastmasas atdure uzskruuveeta uz paaris vijumiem, respektiivi gaazes pedaalja nospieshana griidaa atver droseli tik par kaadiem 60-70%, pieskruuveeju liidz vajadziigajai vietai, iedevu tam specam veelreiz izbraukt - shis apklusa galofka njepraviljna razpiljena...
Offline
Melvins
19. May 2005, 17:03 #96

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


2005-05-19 16:43, Waldis rakstīja:
Man domaat, ka tam 530 kas pa pilseetu eed 16litrus/100km vajag steidzami kaut ko piereguleet, tas nav normaals pateerinsh! jaabuut 18litriem uz 100!



pirms kādiem pāris gadiem mērot bija 13-15l pa pilsētu = laikam tas ir pareizais M30 aptuvenais patēriņš vecam motoram .
Offline
GirtzB
19. May 2005, 17:06 #97

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22120

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Melvin - imho normāli, pirms pāris gaidem bij mazāki korķi

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
Melvins
19. May 2005, 17:12 #98

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


2005-05-19 17:06, GirtzB rakstīja:
Melvin - imho normāli, pirms pāris gaidem bij mazāki korķi


ekh!...
būs brīvdienās jāizbrauc ārpus Rīgas kaut kur pa trasi jāpaceļo - tagad laiks arī jau silts . ja būs uz 100km kādi 9-10l, tad motors ir kārtībā.

ps: atvainojos Permalat’am par spamu viņa topikā. vairs nedarīšu.
Offline
Permalat
19. May 2005, 17:22 #99

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-19 16:36, GS rakstīja:
tatad japus aukstais gais radiatoram virsu ?

Ventilatora uzdevums ir - pūst auksto gaisu uz radiatora (šajā gadījumā). Plūsmas virzienam jābūt no priekšpuses uz aizmuguri, lai palīdzētu normālai gaisa plūsmai. Nu, piemēram, ja būtu Poršs, sanāktu, ka motortelpas karsto gaisu dzen cauri radiatoram ārā..
Offline
Permalat
19. May 2005, 17:24 #100

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-19 16:53, JZ rakstīja:
shitaa viens kex servisaa testeeja tikko pashrociigi salikto e30 325ix, es biju bish paarfreezeejis luukas taa motora galvai, kex izbrauc - secinja: motors galiigi negriezhoties, neejot vispaar - njepraviljna galofka razpiljena... (atceramies ka vinjsh lika to motoru kopaa)

es atveru haubi, skatos ka gaazes trosiitei plastmasas atdure uzskruuveeta uz paaris vijumiem, respektiivi gaazes pedaalja nospieshana griidaa atver droseli tik par kaadiem 60-70%, pieskruuveeju liidz vajadziigajai vietai, iedevu tam specam veelreiz izbraukt - shis apklusa galofka njepraviljna razpiljena...

Tas tak hardware ekonometrs
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo