Online
Pašreiz BMWPower skatās 234 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Aktuāli autoservisiem – krāpnieki!
Autors | Ziņojums |
Gestus | | Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1172
Braucu ar: Paseratti
|
07 Mar 2024, 13:59:13 @kkas rakstīja:
detaļu prasīšana ir sekas tam, cik lielā tirsā mums ir auto servisu nozare kopumā.
ja man būtu serviss, pirmreizējiem klientiem detaļas vienmēr dotu līdzi maisā
Un veco eļļu maisiņā | Offline | | |
GTs- | | Kopš: 03. Jun 2013
Ziņojumi: 708
Braucu ar:
| Rezumē - nemest ārā manītās detaļas, bet ja atbrauc ar mentiem, teikt ka uzlikusi tad vecās, jo jaunās ir tavs īpašums. Ja nu kas, liec visu veco atpakaļ virsū un lai tas čalis skrien ap egli. + Tikmēr vēl var kkadu "nejaušu" pārsteigumu sastrādāt.
Tās detaļas ir tieši tāds pats privātīpašums un tev ir tiesības uz viņām, vēl jo vairāk tev ir pierādījumi - rēķini.[ Šo ziņu laboja GTs-, 07 Mar 2024, 14:25:42 ] | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
07 Mar 2024, 10:15:12 @kexxx rakstīja:
07 Mar 2024, 10:09:03 @Locis rakstīja:
07 Mar 2024, 08:28:51 @kexxx rakstīja:
07 Mar 2024, 08:12:27 @Locis rakstīja:
Bet viņiem vai tad atrunāta pēcapmaksa bija? Ja norma ir ka uzreiz maksa par preci vai pakalpojumu ,ja nav kā īpaši atrunāts.
tu parasti servisā stāvi blakus meistaram ar maku rokās un maksā par katru štruntiņu, tiklīdz to uzliek mašīnai?
Tu bišķi nesaprati atšķirību ,ka random cilvēks ņem random pakalpojumu un par to uzreiz pēc darba samaksā-veikalā ,servisa ,frizētava. Nejaukt ar to ka VIENOJAS par pēcapmaksu. 99.9 % bez līgumiem privātajiem nekādas pecmaksas nedod rimi,Maxima ,Moller ,ganbei.
ja es sākumā samaksāju un tad saņemu preci/pakalpojumu- tā ir priekšapmaksa
piemēram, maximā es nevaru nest ārā aiz kases preces, kamēr neesmu samaksājis
ja sākumā saņemu preci/pakalpojumu- tad pēcapmaksa
servisos ir pēcapmaksa, tā es to uztveru
Pēcapmaksa ir ar kaut kādu termiņu,7-14d ,vai nu otrs variants ,parsvara-uzreiz pie preces ,pakalpojuma saņemsanas,ja nav līgums vai viņi utt . Vnk liekas jocīgi ,ja veikalā nesamaksā vai izstiep ārā iebazis aiz jakas ,tad ir policijas darīšana ,bet aizbrauc nesamaksajis par jauniem amortizatoriem kas uz auto uzlikti tad tas ir kaut kas cits | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
07 Mar 2024, 08:44:01 @RSAWorkshop rakstīja:
07 Mar 2024, 08:34:20 @crime rakstīja:
ja iedosi uz ķepas, ne to vien rubīs, tici man, sāksies tāds karuselis, par naudu tur viss notiek.
Man viens bija, ļoti sāpīga pieredze, rēķins bija bišku zem 20k, akts bija, līgums bija, viss bija. Vilka vilka, naudas nav, kamēr savilka parādus, pāarakstija SIA, aizgāja uz maksātnespēju no kuras neko paņemt vairs nevarēja, palika -20k+no tiem vēl PVN+alga+rezerves daļas+iztērētais laiks apmēram 2 mēneši pa kuriem varēja daudz ko citu izdarīt
Es zinu ka lielos projektos citi ņem apmaksu pa kārtām.. saskrējās 3k ,samaksa ,turpinām darbu.. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
07 Mar 2024, 14:26:48 @Locis rakstīja:
07 Mar 2024, 10:15:12 @kexxx rakstīja:
07 Mar 2024, 10:09:03 @Locis rakstīja:
07 Mar 2024, 08:28:51 @kexxx rakstīja:
07 Mar 2024, 08:12:27 @Locis rakstīja:
Bet viņiem vai tad atrunāta pēcapmaksa bija? Ja norma ir ka uzreiz maksa par preci vai pakalpojumu ,ja nav kā īpaši atrunāts.
tu parasti servisā stāvi blakus meistaram ar maku rokās un maksā par katru štruntiņu, tiklīdz to uzliek mašīnai?
Tu bišķi nesaprati atšķirību ,ka random cilvēks ņem random pakalpojumu un par to uzreiz pēc darba samaksā-veikalā ,servisa ,frizētava. Nejaukt ar to ka VIENOJAS par pēcapmaksu. 99.9 % bez līgumiem privātajiem nekādas pecmaksas nedod rimi,Maxima ,Moller ,ganbei.
ja es sākumā samaksāju un tad saņemu preci/pakalpojumu- tā ir priekšapmaksa
piemēram, maximā es nevaru nest ārā aiz kases preces, kamēr neesmu samaksājis
ja sākumā saņemu preci/pakalpojumu- tad pēcapmaksa
servisos ir pēcapmaksa, tā es to uztveru
Pēcapmaksa ir ar kaut kādu termiņu,7-14d ,vai nu otrs variants ,parsvara-uzreiz pie preces ,pakalpojuma saņemsanas,ja nav līgums vai viņi utt . Vnk liekas jocīgi ,ja veikalā nesamaksā vai izstiep ārā iebazis aiz jakas ,tad ir policijas darīšana ,bet aizbrauc nesamaksajis par jauniem amortizatoriem kas uz auto uzlikti tad tas ir kaut kas cits
ko tu mēģini pierādīt, varbūt vārdnīcā pētīsim vārdu "pirms" un "pēc" nozīmi? te jau uzrakstīja, kāda ir reālā situācija- atbrauc policija un auto ir jāatdod, viss. | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2494
Braucu ar: tautas auto
|
07 Mar 2024, 13:39:12 @kexxx rakstīja:
uzprasās secinājums, ka bembisti ir pinpji un metēji
volgo cik ir remontēts, nekad neko neviens nav prasījis parakstīt un pēc remonta pirms maksāšanas pat test drive atļauts
Tiešām izklausās, ka tikai BMW markas lietotājiem/remontētājiem tādas problēmas. VAG/Mercedes un Lolvo remontieriem un lietotājiem šādu problēmu nav. | Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1071
Braucu ar:
|
07 Mar 2024, 13:59:13 @kkas rakstīja:
detaļu prasīšana ir sekas tam, cik lielā tirsā mums ir auto servisu nozare kopumā.
ja man būtu serviss, pirmreizējiem klientiem detaļas vienmēr dotu līdzi maisā
Nu jau bijušais Baltic motors pēc neliela remonta un zobenes maiņas bija visu kārtīgi sakrāvuši bagažniekā bez jautāšanas. Baigo laimi nesajutu. Bet tas bija vēl treknajos, gan jau tad gan bieži pirksti vēdeklī pacikiem bija, kam sajūta ka visi viņus grib apčakarēt. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
07 Mar 2024, 14:24:28 @GTs- rakstīja:
Rezumē - nemest ārā manītās detaļas, bet ja atbrauc ar mentiem, teikt ka uzlikusi tad vecās, jo jaunās ir tavs īpašums. Ja nu kas, liec visu veco atpakaļ virsū un lai tas čalis skrien ap egli. + Tikmēr vēl var kkadu "nejaušu" pārsteigumu sastrādāt.
Tās detaļas ir tieši tāds pats privātīpašums un tev ir tiesības uz viņām, vēl jo vairāk tev ir pierādījumi - rēķini.
Zajebis kaut kādas vecās šāles un gredzenus likt atpakaļLētāk aizmirst | Offline | | |
|
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
07 Mar 2024, 16:22:08 @uldens1 rakstīja:
07 Mar 2024, 14:24:28 @GTs- rakstīja:
Rezumē - nemest ārā manītās detaļas, bet ja atbrauc ar mentiem, teikt ka uzlikusi tad vecās, jo jaunās ir tavs īpašums. Ja nu kas, liec visu veco atpakaļ virsū un lai tas čalis skrien ap egli. + Tikmēr vēl var kkadu "nejaušu" pārsteigumu sastrādāt.
Tās detaļas ir tieši tāds pats privātīpašums un tev ir tiesības uz viņām, vēl jo vairāk tev ir pierādījumi - rēķini.
Zajebis kaut kādas vecās šāles un gredzenus likt atpakaļLētāk aizmirst
mērķis jau nebūtu kko reāli atlikt atpakaļ, galvenais procesā kko saķimerēt, lai tālu tas auto netiktu | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7056
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Vēl jau laba opcija ir, ka pieņemšana un nodošana notiek atsevišķi no darba zonas un pašā darba zonā neviens no malas netiek ielaists, tad ir gan opcija savas detaļas noņemt gan arī mazāk visāda kasīšanās. Es arī tāpēc plānoju atsevišķu moduli ārpus teritorijas un pašā teritorijā neviens nepiederošs netiek ielaists. Norēķinājies un pa vārtiem izbrauc auto. Arī policiju var neielaist ja šitādi gudrinieki trāpās, pateikt sorry-šodien neatdosim, atdosim rīt, policija pret to neprotestēs, jo nav tā, ka atsakās atdot
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Online | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7056
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
07 Mar 2024, 16:32:14 @kexxx rakstīja:
07 Mar 2024, 16:22:08 @uldens1 rakstīja:
07 Mar 2024, 14:24:28 @GTs- rakstīja:
Rezumē - nemest ārā manītās detaļas, bet ja atbrauc ar mentiem, teikt ka uzlikusi tad vecās, jo jaunās ir tavs īpašums. Ja nu kas, liec visu veco atpakaļ virsū un lai tas čalis skrien ap egli. + Tikmēr vēl var kkadu "nejaušu" pārsteigumu sastrādāt.
Tās detaļas ir tieši tāds pats privātīpašums un tev ir tiesības uz viņām, vēl jo vairāk tev ir pierādījumi - rēķini.
Zajebis kaut kādas vecās šāles un gredzenus likt atpakaļLētāk aizmirst
mērķis jau nebūtu kko reāli atlikt atpakaļ, galvenais procesā kko saķimerēt, lai tālu tas auto netiktu
2 tūbiņas vārstu pulējamā pasta pie eļļas Vai sakult kopā olu ar pienu un ar šprici salaist paklājā, sēdekļos un apšuvumos un pēc pāris nedēļām izcils aromāts garantēts[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 07 Mar 2024, 16:34:27 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Online | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6746
Braucu ar: E34
|
07 Mar 2024, 13:37:08 @Kaross rakstīja:
07 Mar 2024, 09:08:58 @RSAWorkshop rakstīja:
Es domāju, ka jau labi sen vajadzēja ieviest servisu sertifikācijas metodi un prasību, hvz kā, bet lai regulāri notiktu apmācības utt. Lai strādātu darbinieki tikai ar speciālo izglītību, lai pašu servisu varētu izveidot tikai ja ir attiecīgā profesija iegūta. Tā būtu pati pamata prasība, pēc tam, noteikti, sava veida apdrošināšana. Bet tā nekad nebūs, vismaz ne šajā valstī, kaut vai tāpēc, ka ir nenormāls darbinieku trūkums jebkurā sfērā, vienkārši nav cilvēku, ja arī ir, tad pamatā laimes meklētāji kur pēc stundas darba jau ir skaidrs, ka tuvumā auto pat laist nevar
Par problēmu meklēšanu ar detaļu mainīšanas metodi-reizēm ir tādi momenti kad cita veida diagnostika nav iespējama. Tur, manuprāt, ir atkarīgs no situācijas, ja ir kaut kāds mistisks defekts kurš parādās tikai katra mēneša otrās ceturtdienas rītā pie attiecīgā gaisa mitruma, tad nu tur visādi var būt
Bet ja braucot kaut kas gaudo un prikola pēc nomaina ātrumkārbu un gaisa filtru, tad laikam, ka galīgi nav labi
+1, es ceru, ka tādu ieviesīs. Grāmatvedībā pāgājušajā gadā ieviesa. Ja nav izglītības un sertifikāta - pašol nah, tikai savu personīgo grāmatvedību vari vest.
Servisu kvalitāte LV ir tik nenormāli zemā līmenī, ka mati ceļas stāvus. Es to lieliski redzu ikdienā, jo sastrādājos ar diezgan daudziem. Ir tiešām gudri un labi mehi, bet lielākā daļa ir kaut kādi celtnieki un izbijuši galdnieki, kas izdomājuši mašīnas remontēt. Un tad cilvēki sastopoties ar tādiem domā, ka visi ir lohi. Reizēm jau pēc sarunas jūtu, ka pazvana, uzdod man jautājumu un jau sāk savus spriedelējumus, gudrības bārstīt. Tad variants ir viens - atvainojos, jums ne pie manis.
Strādājot 10 gadus ar klientiem esmu iemācījies atsijāt tādus detaļu pārbaudītājus, kas prasa uzrādīt vecās detaļas un vēl sazinko. Ja mani par lohu uzskata, tad lai iet kur nācis.
-17
Taisnība jau jums ir. Plašākam servisam vismaz vienam cilvēkam jābūt sertificētam uz kautko. Solo kaktu kantorim tās ir klientu atsauksmes. Jaunajiem jāsāk darīt ir kautkur.
Paliek vēl .... tāds tādu atrod ...
Par tēmu - auto vedu tur, kur dārgāk, bet man uzzvana, ja kas nav atrunāts (pirms remonta tiek sastādīta darbu tāme) un ieteicams labot. Varu arī atprasīt detaļas.
Pats kā serviss vispirms novērtēju cilvēku (vismaz 3 kategorijās), attiecīgi fiksēju bojājumus, sūtu video procesa laikā, zvanu, ja ieteicams mainīt, bet var arī nemainīt. Atdodu nomainītās detaļas. Nav neviens uzmestais. Es esmu uzmests vienu reizi nepareizas komunikācijas dēļ
Šodien tik ceturtdiena, bet šonedēļ esmu paguvis 3 dažādās profesijās pastrādāt | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| neprecīza/neesoša komunikācija ir ļoti daudzu problēmu cēlonis
es vsp cenšos darāmo darbu sarakstu uzrakstīt uz lapas un iedot servisam
darbi a,b,c, summa. ja kkas papildus- zvaniet.
vienu reizi pie motora maiņas pateicu- nomainīt visus blīvslēgus. skuju- sāk tecēt eļļa no kārbas puses.
"a tu neteici, ka jāmaina arī TO blīvslēgu "
nu beigās sarunājām 50% atlaidi, bet tāpat, manuprāt, to bija jādara bez maksas
[ Šo ziņu laboja kexxx, 07 Mar 2024, 17:25:24 ] | Offline | | |
DiksIrseejs | | Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1139
Braucu ar: Hibrīdu
| Nu man kā klientam ne pārāk patiktu, ja pēc remonta visas vecās detaļas atrastu bagāžniekā. Nah man tie sūdi kurus vēl daļu varbūt nemaz parastā miskastē nedrīkst izlingāt. | Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13371
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Pieredze ar servi ārzemēs, ne oficiālo, bet remontē tikai bmw. Atvedu autiņu no rīta, atdodu atslēgas, man iedod servisa blanku ar nosaukumu utt., kur ierakstu problēmu, parakstu, kopiju savāc (viena minūte).
Atbraucu vakarā, man iedod krāsainas izprintētas lapas ar darba gaitu, pa mezgliem, maisā detaļas (gribu neņemu) rēķins.
Latvija, atvedu autiņu, izstāstu, samaina tikai to ko vajag, pa ceļam sapiš visus sliekšņus, pasaka, ka viss izdarīts, beigās, jāurbj skrūves, sapisti gultņi, pats lohs. Eļļa tek, kāpēc? Tāpēc. Pis naher.
Eju tehnisko, neizeju, jo nebiju pateicis, ka tas ir jāizdara. Lohu lohi. Atrunas un poher uz klientiem, jo tūlīt iebrauks nākamais lohs lai uzčipot savu sūdu.
Tas kretīns ar bembi, protams, jāsoda. Tur iztēlei jādarbojas. [ Šo ziņu laboja Fandulis, 07 Mar 2024, 19:44:54 ] | Offline | | |
highlander | | Kopš: 03. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1974
Braucu ar: diviem pedāļiem
| uzmestais par uzmetēju jau kļuva?
tač nevar tā būt ka ne no kā, klients izdomā nemaksāt par auto remontu, bet aizbrauc uz policijas iecirkni, izstāsta kkādas pasakas un policijas ekipāža piekrīt braukt uz servisu pieprasīt atdot auto. neticu | Offline | | |
|
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Nu man kā klientam ne pārāk patiktu, ja pēc remonta visas vecās detaļas atrastu bagāžniekā. Nah man tie sūdi kurus vēl daļu varbūt nemaz parastā miskastē nedrīkst izlingāt.
Ir gan gadījumi kad būtu ļoti labi ja klients saņemtu detaļas atpakaļ vai vismaz parādītu servisā šīs detaļas lai var tīri intereses pēc apskatīties, piemēram, kādā stāvoklī zobsiksna bija vai motora spilveni utt.
Var arī gadīties ka kāda no tām detaļām var īpašniekam kaut kur citur noderēt vai būt kā rezerve.
Manuprāt servisiem vienmēr būtu pašiem jāpiedāvā šīs detaļas savākt, vai kā miniums parādīt. Lai nav klientam neērti prasīt un tad sagaidīt PN no tāda kā Kaross kurš domā ka detaļu prasīšana ir par lohu/krāpnieku uzskatīšana. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
07 Mar 2024, 19:50:21 @highlander rakstīja:
uzmestais par uzmetēju jau kļuva?
tač nevar tā būt ka ne no kā, klients izdomā nemaksāt par auto remontu, bet aizbrauc uz policijas iecirkni, izstāsta kkādas pasakas un policijas ekipāža piekrīt braukt uz servisu pieprasīt atdot auto. neticu
visādi kretīni gadās, bet te tiešām prasītos pilnu stāstu kas, ko un kā | Offline | | |
XK220 | | Kopš: 26. Dec 2015
Ziņojumi: 3264
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
| Veloremontā ja daru darbu, kas nav redzams kā nomainīta daļa, piemēram - dakšas pārjaukšana - procesā uztaisu pāris bildes un parādu klientam.
Lohi būs ik pa laikam, bet tur nevajag stresu meklēt. 99.5% ir forši cilvēi, bet būs kāds dzīves spbižotais, kurš liks detaļas skrūvēt nost, jo pirms 15 gadiem bija 3x lētāk | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
07 Mar 2024, 15:33:49 @Zalespljavejs rakstīja:
07 Mar 2024, 13:39:12 @kexxx rakstīja:
uzprasās secinājums, ka bembisti ir pinpji un metēji
volgo cik ir remontēts, nekad neko neviens nav prasījis parakstīt un pēc remonta pirms maksāšanas pat test drive atļauts
Tiešām izklausās, ka tikai BMW markas lietotājiem/remontētājiem tādas problēmas. VAG/Mercedes un Lolvo remontieriem un lietotājiem šādu problēmu nav.
Nu hvz. Man pēc pieredzes vislielākie bomži un urlas brauc ar Mercedes. Auto max nojāti, naudas nav, bet ar S klasi jābrauc un ne tikai S. Pārsvarā tie gan ir slāvi.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|