Online
Pašreiz BMWPower skatās 318 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ķēdes maiņa 320d E90
Autors | Ziņojums |
Elbarto | | Kopš: 25. Nov 2013
Ziņojumi: 157
Braucu ar:
|
20 Sep 2023, 22:38:07 @FisherS rakstīja:
Vēljoprojām nesaprotu priekškam jāpērk tās lamatas pa 5k, kur uz klikšķi var pusvērtību iecashot. itīpaši e90/1 un e87, kuri ir tādas pašas klaburkastes kā citas markas mizinieki, toties tie ir jaunāki un remonti lētāki.
Moš vēljoprojām kursē klasiskais purčika standarts, ka jābūt beha pie poģa.
Un kuri tad ir tie auto kas ir lētāki remontos? Es arī apsveru savu bmw lamatu mainīt pret kādu ekonomiski izdevīgāku braucamo. | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2493
Braucu ar: tautas auto
|
21 Sep 2023, 08:09:30 @Stasss rakstīja:
Ēst prasa visi auto.
Vienam tāda vājā vieta, citam cita.
Bet ar Bmw laikam tāpat kā ar Iphoniem, vislabāk, to ka tie ir sūdi, zin tie, kuriem to nav.
Nu nezinu. Es braucu ar citu vācu auto marku, tiesa gan pāris gadus vecāku par E91, un man nav tādas mega problēmas kādas ir tieši BMW E9x paaudzei. Nesaprotu kurš saprātīgs cilvēks pērk tās lamatas, tā tak ir konkrēta bēdu ieleja. | Offline | | |
fxquadro | | Kopš: 09. Dec 2018
Ziņojumi: 150
Braucu ar: Honda Accord X USA ver. / Tesla M3 LR Boost, USA ver.
| Vispar jautājums: kāpēc tik dārgi jāmaksā par ķedes maiņu? Pajautāju pie viena motor meistara, čoms teica, ka piemērām F30 N20 - ap 1200 eur ( darbs + detaļas).
Saskaitīju detaļu cenu pie xparts, partsale, dipex - iznāca ap 300-400 eur. tiešam par darbu tik daudz?[ Šo ziņu laboja fxquadro, 21 Sep 2023, 09:16:52 ] | Offline | | |
Amphiney | | Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1032
Braucu ar: F11
| Ārpus Rīgas ir lētāk. Pieprasījums augsts ir tieši Rīgā.
Arī provincēs ir spec tooļi, ISTAs un citi labumi. | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2493
Braucu ar: tautas auto
| Arī ārpus Rīgas esmu interesējies par ķēžu maiņu. Tobiš, ķēžu maiņa, kolektora tīrīšana un citi sūdi, ko parasti dara kad to dzinēju ceļ ārā. M47 - 1k eur, N47 - 1,2k eur. Arī nesaprotu, par ko tāds kosmoss. | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
|
21 Sep 2023, 08:09:30 @Stasss rakstīja:
Ēst prasa visi auto.
Vienam tāda vājā vieta, citam cita.
Bet ar Bmw laikam tāpat kā ar Iphoniem, vislabāk, to ka tie ir sūdi, zin tie, kuriem to nav.
iphone vismaz nav jāiegulda 3k pie pirmās apkopes | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
21 Sep 2023, 09:41:39 @Zalespljavejs rakstīja:
Arī ārpus Rīgas esmu interesējies par ķēžu maiņu. Tobiš, ķēžu maiņa, kolektora tīrīšana un citi sūdi, ko parasti dara kad to dzinēju ceļ ārā. M47 - 1k eur, N47 - 1,2k eur. Arī nesaprotu, par ko tāds kosmoss.
Tur arī viss tas salasās. Viskkādas random blīvītes, iztīri šito, iztīri to, pie reizes nomaini šito un to, vēl tehniskie šķidrumi. Man m47 saimainīt ķēdes un vēl pie reizes čupu ar lietām izdarīt, jo redz viegli visam tikt klāt uz daļām vien bija vismaz 600e. N47 Bija vairāk stabili, cik atceros. | Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8514
Braucu ar: m635csi
| jep, tā ir, var tak pats tās kjēdes samainīt, nah kādam maksāt pārkod veco, izvelc laukā, jauno ielaid pa cokji iekšā un ar drāti satin, 1k eur kabatā, win win | Offline | | |
|
Amphiney | | Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1032
Braucu ar: F11
| Tā pati kolektora tīrīšana (6cyl) + kanālu tīrīšana ar jaunām blīvēm būs vismaz tie paši 300€. Tas nav 1.2k par pliku ķēdes maiņu. salasās,ka jau kungi minēja.
Manā gadījumā dārgākas bija detaļas, nevis pats darbs.[ Šo ziņu laboja Amphiney, 21 Sep 2023, 10:03:55 ] | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Tur jau tā lieta, ka var jau tikai nomainīt ķēdes un ignorēt citas tur atrastās problēmas vai nemainīt preventīvi tās detaļas par kurām visi zin, ka viņas būs drīzumā tāpat jāmaina. Pēc tam var gadīties, ka nobrauksi 20k km ar jauno ķēdi un sāksies citas problēmas. Atkal varēs maksāt ekstra naudu par atkārtotu jaukšanu ārā, lai mainītu, piemēram, kādu iepriekš nenomainītu blīvi vai detaļu.
Saprotu, ka daļai ir vienaldzība vai naudas jautājums, bet citiem tā ir ierasta prakse - ja kaut kur dziļāk ierocies dzinējā vai piekarē, tad pie reizes salabo visu, kas tur ir labojams un preventīvi nomaini to, kas nemaksā kosmosu un drīz varētu tāpat būt maināms. Nevis jauc pēc tam 5x ārā vienu un to pašu, lai mainītu pa vienai detaļai.
Ja tādam 6cyl dzinējam maini kvēlsveces, tad pie reizes nomaini kvēlsveču bloku un iztīri kolektoru + samaini blīvītes nevis pēc gada atkārtoti jauc visu nost, lai mainītu tikai blīvītes, tīrītu kolektoru un mainītu kvēlsveču bloku.
Katram jau savs [ Šo ziņu laboja Staris, 21 Sep 2023, 10:16:10 ] | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
21 Sep 2023, 10:14:25 @Staris rakstīja:
Tur jau tā lieta, ka var jau tikai nomainīt ķēdes un ignorēt citas tur atrastās problēmas vai nemainīt preventīvi tās detaļas par kurām visi zin, ka viņas būs drīzumā tāpat jāmaina. Pēc tam var gadīties, ka nobrauksi 20k km ar jauno ķēdi un sāksies citas problēmas. Atkal varēs maksāt ekstra naudu par atkārtotu jaukšanu ārā, lai mainītu, piemēram, kādu iepriekš nenomainītu blīvi vai detaļu.
Saprotu, ka daļai ir vienaldzība vai naudas jautājums, bet citiem tā ir ierasta prakse - ja kaut kur dziļāk ierocies dzinējā vai piekarē, tad pie reizes salabo visu, kas tur ir labojams un preventīvi nomaini to, kas nemaksā kosmosu un drīz varētu tāpat būt maināms. Nevis jauc pēc tam 5x ārā vienu un to pašu, lai mainītu pa vienai detaļai.
Ja tādam 6cyl dzinējam maini kvēlsveces, tad pie reizes nomaini kvēlsveču bloku un iztīri kolektoru + samaini blīvītes nevis pēc gada atkārtoti jauc visu nost, lai mainītu tikai blīvītes, tīrītu kolektoru un mainītu kvēlsveču bloku.
Katram jau savs
Nu viss atkarīgs no tā cik grūti tikt klāt tam visam. Piem N47 kvēlsveču bloku jebkurā laikā vari nomainīt. Dīzeļiem ieplūdes kolektors vispār relatīvi viegli nāk nost. Tikko ņēmu nost N52, vot tur gan bija dirsa viņu noņemt ar visām miljons trubām zem viņa. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
21 Sep 2023, 09:49:03 @crime rakstīja:
jep, tā ir, var tak pats tās kjēdes samainīt, nah kādam maksāt pārkod veco, izvelc laukā, jauno ielaid pa cokji iekšā un ar drāti satin, 1k eur kabatā, win win
it kā pat nav ironija - pat dīlerim bija tāda procedūra, lai nebūtu mega jaukšanas, bija par ķēde ar atsevišķu kodu šādam pasākumam. Protams, ka ne ar drāti stiprināta... | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
21 Sep 2023, 10:46:52 @Mixzzz rakstīja:
21 Sep 2023, 10:14:25 @Staris rakstīja:
Tur jau tā lieta, ka var jau tikai nomainīt ķēdes un ignorēt citas tur atrastās problēmas vai nemainīt preventīvi tās detaļas par kurām visi zin, ka viņas būs drīzumā tāpat jāmaina. Pēc tam var gadīties, ka nobrauksi 20k km ar jauno ķēdi un sāksies citas problēmas. Atkal varēs maksāt ekstra naudu par atkārtotu jaukšanu ārā, lai mainītu, piemēram, kādu iepriekš nenomainītu blīvi vai detaļu.
Saprotu, ka daļai ir vienaldzība vai naudas jautājums, bet citiem tā ir ierasta prakse - ja kaut kur dziļāk ierocies dzinējā vai piekarē, tad pie reizes salabo visu, kas tur ir labojams un preventīvi nomaini to, kas nemaksā kosmosu un drīz varētu tāpat būt maināms. Nevis jauc pēc tam 5x ārā vienu un to pašu, lai mainītu pa vienai detaļai.
Ja tādam 6cyl dzinējam maini kvēlsveces, tad pie reizes nomaini kvēlsveču bloku un iztīri kolektoru + samaini blīvītes nevis pēc gada atkārtoti jauc visu nost, lai mainītu tikai blīvītes, tīrītu kolektoru un mainītu kvēlsveču bloku.
Katram jau savs
Nu viss atkarīgs no tā cik grūti tikt klāt tam visam. Piem N47 kvēlsveču bloku jebkurā laikā vari nomainīt. Dīzeļiem ieplūdes kolektors vispār relatīvi viegli nāk nost. Tikko ņēmu nost N52, vot tur gan bija dirsa viņu noņemt ar visām miljons trubām zem viņa.
un arī tie bloki un sveces uz N47 nemaz tā nemirst nost... | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| es pat teiktu, ka diezgan reti.
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
21 Sep 2023, 10:51:11 @sys9291 rakstīja:
21 Sep 2023, 09:49:03 @crime rakstīja:
jep, tā ir, var tak pats tās kjēdes samainīt, nah kādam maksāt pārkod veco, izvelc laukā, jauno ielaid pa cokji iekšā un ar drāti satin, 1k eur kabatā, win win
it kā pat nav ironija - pat dīlerim bija tāda procedūra, lai nebūtu mega jaukšanas, bija par ķēde ar atsevišķu kodu šādam pasākumam. Protams, ka ne ar drāti stiprināta...
Man šķiet vēl tagad ir remonta ķēde pieejama. Bauskā arī taisa ar līdzīgu tehnoloģiju, tikai mazliet advancētāk, piemēram visur saspiežot hermētiķi un pieskrūvējot pannas ar samoreziem pie grīdas
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Stasss | | Kopš: 24. Feb 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 104
Braucu ar:
| Laikam jau tas N47 nav nemaz tik slikts, ja neskaita vājo vietu - ķēžu resursu. | Offline | | |
|
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9313
Braucu ar: Alfu
| tak tolemts sagaida visus šitos ķēžu motoru auto, kur jau otrās un trešās vai pat ceturtās ķēžu maiņas iet. kā 7er ir retums, tik ķēžu auto ielās paliks kkādiem auto entuziastiem vai muļķiem.
pie esošajām darbu un materiālu cenām, šaubos vai arī baigā interese saglabāsies par importijas auto, kur pirmo reizi ķēde jāmaina. tādam tikko no vācijas auto ķēde + normālā lielā apkope mierīgi krietni pāri 2k...[ Šo ziņu laboja kkas, 21 Sep 2023, 11:03:54 ] | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
21 Sep 2023, 10:52:47 @sys9291 rakstīja:
21 Sep 2023, 10:46:52 @Mixzzz rakstīja:
21 Sep 2023, 10:14:25 @Staris rakstīja:
Tur jau tā lieta, ka var jau tikai nomainīt ķēdes un ignorēt citas tur atrastās problēmas vai nemainīt preventīvi tās detaļas par kurām visi zin, ka viņas būs drīzumā tāpat jāmaina. Pēc tam var gadīties, ka nobrauksi 20k km ar jauno ķēdi un sāksies citas problēmas. Atkal varēs maksāt ekstra naudu par atkārtotu jaukšanu ārā, lai mainītu, piemēram, kādu iepriekš nenomainītu blīvi vai detaļu.
Saprotu, ka daļai ir vienaldzība vai naudas jautājums, bet citiem tā ir ierasta prakse - ja kaut kur dziļāk ierocies dzinējā vai piekarē, tad pie reizes salabo visu, kas tur ir labojams un preventīvi nomaini to, kas nemaksā kosmosu un drīz varētu tāpat būt maināms. Nevis jauc pēc tam 5x ārā vienu un to pašu, lai mainītu pa vienai detaļai.
Ja tādam 6cyl dzinējam maini kvēlsveces, tad pie reizes nomaini kvēlsveču bloku un iztīri kolektoru + samaini blīvītes nevis pēc gada atkārtoti jauc visu nost, lai mainītu tikai blīvītes, tīrītu kolektoru un mainītu kvēlsveču bloku.
Katram jau savs
Nu viss atkarīgs no tā cik grūti tikt klāt tam visam. Piem N47 kvēlsveču bloku jebkurā laikā vari nomainīt. Dīzeļiem ieplūdes kolektors vispār relatīvi viegli nāk nost. Tikko ņēmu nost N52, vot tur gan bija dirsa viņu noņemt ar visām miljons trubām zem viņa.
un arī tie bloki un sveces uz N47 nemaz tā nemirst nost...
Tā laikam sanāk. Man tik nepaveicās, ka izrādījās beigtais bloks svilināja nost 1.cilindra sveci un pēc tam īsi atmetās pavisam. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
21 Sep 2023, 11:02:38 @kkas rakstīja:
tak tolemts sagaida visus šitos ķēžu motoru auto, kur jau otrās un trešās vai pat ceturtās ķēžu maiņas iet. kā 7er ir retums, tik ķēžu auto ielās paliks kkādiem auto entuziastiem vai muļķiem.
pie esošajām darbu un materiālu cenām, šaubos vai arī baigā interese saglabāsies par importijas auto, kur pirmo reizi ķēde jāmaina. tādam tikko no vācijas auto ķēde + normālā lielā apkope mierīgi krietni pāri 2k...
Kā vienmēr tas ir bijis - tie kas ir gatavi maksāt par labāku auto, tā arī darīs. Nu pat 3er nevar salīdzināt ar kia, hujdaj un tamlīdzīgām klaburkastēm, kur nav ne pakojums, ne kāda veikstspēja. Ja kādreiz lietots bmw maksāja kudi vairāk kā klaburkastes, tad tagad liekās līdzīgā ciparā, bet vienk vairāk jāiemet remontos.[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 21 Sep 2023, 11:11:24 ] | Offline | | |
martins_usars | | Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Par ko tu runā? Tas auto grab kā karotes sabērtas spainī. Premiums tur bija 20 gadus atpakaļ, attopies Dažreiz vajag paskatīties uz lietām objektīvi | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|