Online
Pašreiz BMWPower skatās 194 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kaspicha izdomājumi un citi meli
Autors | Ziņojums |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1071
Braucu ar:
| Tad jautājums tā arī palika neatbildēts-no kurienes un kā tiek pasmelti tie 20% papildus jaudas.
1. Dzinējam paredzēts darboties vissūrākajos apstākļos saglabājot griezi/jaudu.
2. Pasmeļot no dzinēja resursa-aka nobrauks nevis 200k bet 150k.
3...
Kaross? FFL? | Offline | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| tā laikam ir vieglāk - paņemt vagu, nekā atzīt, ka esi totāli nokļūdījies | Offline | | |
BigDog24 | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
| jā, nu, žēl. Dažreiz viņš aizķēra kādas interesantas tēmas, bij feini palasīt dažādus viedokļus, pieredzi. Protams, bija viņam tieksme pasniegt savu interpretāciju kā stingri pārbaudītu faktu. Tad nu, lai mums izdodas pacelt interesantas tēmas, esam iecietīgi, ja kāds uzraksta kādu muļķību | Offline | | |
mrc | | Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1220
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
|
10 Oct 2022, 13:22:46 @TObY rakstīja:
Norobežojoties no visādiem apvainojumiem Kaspicha un citu lietotāju starpā un citiem murgiem, Kaspicha topiks likās interesants, un viens no iemesliem, kādēļ šeit iegriezos. Ēras beigas.
Nekas, tas kā gobzemam kārtējās atvadas uz visiem laikiem | Offline | | |
Arsmens | | Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
| Kko ļoti episku pateica un izgāzās vai episkums bija izsmērēts gadu gaitā? | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
10 Oct 2022, 17:44:09 @Arsmens rakstīja:
Kko ļoti episku pateica un izgāzās vai episkums bija izsmērēts gadu gaitā?
Kaross tehniski salika vienos vārtos šoreiz | Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13374
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Ielūkojos dēļ jauna nosaukuma, Kaross čipojis, pagājuši gadi 6ši. Kam bija jānotiek? 335 tērē kā ķerra, kļūdu nav, nekas nav nobeidzies. Zinu, ka sākumā bija problēmas un viņš skrēja pie dīlera, lai sakopt sūdus, bet tas jau ir procesa un apmācības gaita.
Tālāk ņidzojaties | Offline | | |
Arsmens | | Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
| Kaross bija ļoti zinošais dīzeļu cilvēks, kurš atbalsta čipšotu kvēpu genocīdu un dēļ kura manam auto recirkulācijas poga ir nodilusi?
| Offline | | |
|
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
10 Oct 2022, 15:18:08 @josi rakstīja:
10 Oct 2022, 13:53:09 @sys9291 rakstīja:
Jo ja ņemam klasiskos Valvetronic dzinējus, tad droseles vienīgais uzdevums ir nodrošināt konstantu retinājum ieplūdes traktā lai adekvāti notiktu kartera ventilācija...
Nav gan tā - kas notiek ar droseli Valvetronic avārijas gadījumā?
Es te domāju pamatrežīmu. Jā avārijas režīmā, kā arī dažiem dzinējiem (n42 piemēram līdz 70 grādiem) uzsilšanas režīmē drosele strādā clasic... | Offline | | |
streetking | | Kopš: 06. Nov 2017
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
| Jā, nu žēl, praktiski vienīgais topic kuru es šeit lasīju. Bieži bija interesantas tēmas un ir jomas kurās viņam zināšanas ir.
Kaspar, ja lasi - paldies par bezmaksas info, pētījumiem, novērojumiem un audio stuffs bija ļoti labs.
Mani divi centi par "čipots = totāla avārija"
Japānis, Denso vadība, euro5, dpf ielikts atpakaļ.
Nobraukti kādi 70k laikam 4 gadu laikā. Viss strādā, viss pieprasītais atbilst realajam, gaisi, boosti, degviela utt.
Īsti nav kur piesieties. Biju pat iešuvis oem softu, lai pārliecinātos vai no čipošanas ir kada jēga arī pēc nobrauktiem 50k km. Ir jēga
| Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
10 Oct 2022, 14:00:51 @SteelRat rakstīja:
Tiem, kas vēlas lasīt Kaspiča tehniskās diskusijas, vēl noteikti paliek viņa blogs, un, pieļauju, vēl kāds tehnikas forums kur viņš postē
Ja kādam ir linki, iemetat, man tādas info naf
Nu ielikt jau varētu, bet cik amn zināms pēdējos gados viņš nav baigi nevienā LV forumā, cik nu viņi vispār ir, darbojies. A bet agrāk, kas to lai zin tur jau viņam bijuši tik daudz pseidonīmi, ka pat zilā kalna marta nevarētu biezumos tos visus izzīlēt.
Elfa forumā viņs ir bijis zinu, manliekas bija arī tādā mobileaudio.lv utt, vēl viskur ir bijis. Viņa raksti pat ir pārkopēti un citi tos postojuši. Nu apmēram taka svētie raksti zin, pāriet no paaudzes paudzē
Bet saki ko gribi visur ir arī komenti par viņa raksturu un stilu taka neko padarīt.
| Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
|
10 Oct 2022, 15:48:55 @cmax rakstīja:
Tad jautājums tā arī palika neatbildēts-no kurienes un kā tiek pasmelti tie 20% papildus jaudas.
1. Dzinējam paredzēts darboties vissūrākajos apstākļos saglabājot griezi/jaudu.
2. Pasmeļot no dzinēja resursa-aka nobrauks nevis 200k bet 150k.
3...
Kaross? FFL?
Nu idejiski tur tas resurss ir tam dzinējam, var arī uzgriezt. Tiesa jebkuras jaudas pieaugums nesīs ātrāku dilšanu utt, bet stāsts jau nebija šoreiz par to, bet gan strīds par to vai uzgriežot tā nu vidēji stipri panelī būs eglīte tikko Latvijā iestāsies +32 uz vairākām dienām vai kāds aizbrauks uz himalajiem.
Beigās vienkārši sanāca tā (arī par pārsteigumu man pašam) , ka kaspicham izbeidzās argumenti , bet Kaross pārņēma stafeti.
Un lieki piebilst, ka Karosam daudzkārt nav bijusi taisnība agrāk tajā pat tēmā, bet šoreiz kaspars laikam pārak aizbrauca uz emocijām un naidu pret Karosu un tapēc tie reālie argumenti aizpeldēja un beigās laikam pats to saprata.
Jo tas arguments par to, ka tā stock turbīna principā jau gandrīz izbeidzas vēl pie paša dzinēja stock augšējiem RPM un līdz ar to no viņas var necerēt vispār kautko paņemt - nu netur ūdeni tas arguments. Kaspich centās pie tā turēties par katru cenu, bet pat ātrs search internetā rāda, ka cilveki, kas sačipojuši tos stock b58 tomēr dabū ārā no tās turbas to, ko saka.
Tad aizgāja bazars par to, ka neturēs boost tikko iestāsies sliktāki apstākļi, bet arī tur nebij skaidri pierādījumi nu viss beidzās ar to, ka aizgāja pats kaspars.
Kā teikt kaspars neizturēja pats sevis uzdoto griezi pie augstajiem RPM.
Un ironiski arī tas, ka beigās tā arī skaidrāks nepalika , kurai pusei kuros argumentos bija un nebija taisnība.
Jo tur bija nianses no Kaspara teiktā, kas atbilda realitātei, bet beigās viss aizgāja putrā
[ Šo ziņu laboja maasters, 10 Oct 2022, 21:24:28 ] | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2494
Braucu ar: tautas auto
| Kā jau senāk esmu minējis - ja cilvēks runātu pa tēmu un tikai pa tēmu, tad nekādu pretenziju nav un nebūtu. Bet, visu nomāc viņa uzbraucieni un bezjēdzīgā cilvēku apvainošana. Jau pēdējās nedēļas varēja redzēt, ka cilvēkiem, ar šķietami elementāriem jautājumiem, viņš atbildēja ar sarkastiskiem vai rupjiem komentāriem. Kāda tur pievienotā vērtība? Visam pa virsu vēl fakts, ka nespēj atzīt savas kļūdas. Tā vietā, lai izietu uz dialogu ar Karosu un kopīgi apvienotu spēkus un zināšanas, čalis pasūta visus nahuj un izdzēšās. | Offline | | |
FisherS | | Kopš: 20. Jun 2013
Ziņojumi: 1481
Braucu ar: tīriem diskiem
| Principā powers priekš manis palika lasāms, kad speķgalvu ieslodzīja savā topikā. Bija bardaks, sūdu smērēšana visur, nodirsa visus par visu, mācīja citus kā dzīvot, kaut arī pats pusmūža mērkaķis, dzīvo mantotā saļika hruščovfkā. Viņa topikā nelīdu, varūt tikai tad, ja kādā citā topikā tika pieminēts kāds prikols no turienes. Un arī tad tika malts viss pa riņķi, dpf, kredīt-līzing bomži, polska bahn utt.
Personīgi man, pilnīgi neinteresē viņa apspriestās tehniskās lietas, jo neesmu ne mehāniķis, ne audio eksperts/veidotājs, ne diagnostiķis. Visas problēmas, kas skar manus auto, tās ir mana mehāniķa problēmas, es tur nelienu, tikai savācu gatavu auto.
Neskumšu par šo zaudējumu.
Kam vajadzēs, ir viņa superblogs.
Basta.[ Šo ziņu laboja FisherS, 10 Oct 2022, 22:29:20 ] | Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13374
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| kaspich vol.1 man visvairāk patika lasīt, pat biju pret banošanu, zandale arī bija interesants.
Bet personiskie aizvainojumi, nonstopā, padarīja nejēdzīgu un nelasāmu, interesantu tēmu.
[ Šo ziņu laboja Fandulis, 10 Oct 2022, 22:47:43 ] | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11225
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
10 Oct 2022, 18:38:51 @Arsmens rakstīja:
Kaross bija ļoti zinošais dīzeļu cilvēks, kurš atbalsta čipšotu kvēpu genocīdu un dēļ kura manam auto recirkulācijas poga ir nodilusi?
Nez, pirms gada atdzinu no DE ar 150k F15 3.0d ,bija pirmajā skatē 0.03 vai tml atgazes ,nočipoju pie Karosa nobraucu pa gadu kādus 60k un nākamajā skatē pa nullēm atgazes Bet nu es zinu ,ka ir daudz un dažādi cipotaji un dzirdēti visādi brīnumi,tāpēc baigi negribētu riskēt pie kāda cita čipot | Offline | | |
|
defekc | | Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
| katrā ziņā, stipri mazāks zaudējums šim forumam būtu, ja koferi parautu kaross | Online | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
10 Oct 2022, 23:04:43 @defekc rakstīja:
katrā ziņā, stipri mazāks zaudējums šim forumam būtu, ja koferi parautu kaross
+1 | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
10 Oct 2022, 23:04:43 @defekc rakstīja:
katrā ziņā, stipri mazāks zaudējums šim forumam būtu, ja koferi parautu kaross
Es gan tā neteiktu. Dzīvē jau nav gluži rā kā pilsonis te izteicās. Viss nav tik viennozīmīgi… | Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| Bet cilvēkus jau tomēr piesaista intriga un lai nu kurš to mācēja tas bija kaspich.
Cik pats atceros agrāk viņš nepostēja par BMW neko , bet pārsvarā par audio visādos LV formumos, kas saistīti ar to tēmu.
Audio tēmā viņš principā bija gandrīz vai Dievs, tur īsti neija nevienam ko pret argumentēt un viss bija smuki paskaidrots bez lamām utt. Vismaz tos postus, ko pats esu lasījis agrāk.
Kāds zin, kurā brīdī viņš no audio bazara pārgāja uz vaļsirdīgu BMW iztirzāšanu un sāka savu BMW power karjeru?
Es to sākumu palaidu garām viņam šeit. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|