Online

Pašreiz BMWPower skatās 289 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Labākais deals jaunam, vienkāršam auto?

AutorsZiņojums
DeeCee
27. Aug 2019, 10:01 #81

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


27 Aug 2019, 07:11:03 @Murphy rakstīja:

26 Aug 2019, 16:30:58 @AV rakstīja:
Sobrid subjektivi specigakie kandidati:
- VW T-Roc (padargs un cieta panela plastmasa, bet labakais dzinejs/karba, vacu salona ergonomika un super likvids otrreizeja tirgu)
- Toyota CH-R (jaa, variators, bet labs aprikojums un specigs 'ala lexus' dizains, attiecigi ari labi performes otrreizeja tirgu)
- KIA Sportage (glits, 7 gadi garantija, bet visticamk chabiga real-life ekonomija un pagaidam neskaidrs aprikojuma limenis)


Toyota mazohistiem (nesaprotu kurš tos žiguļus pērk )



cilvēki, kuri grib braukt ar to mašīnu, kuru nopirka, nevis ar servisa maiņas mašīnu
Offline
kkas
27. Aug 2019, 10:17 #82

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9313

Braucu ar: Alfu

lietotu CHR nopirkt nereāli. nav vnk.
izbraucu carguru ar gandrīz nullīti. aparāts tik pavārgs pārsēžoties no diesel un krāsainie displeji precīzi tādi paši pikseļaini, kā pirms desmit gadiem.
Offline
desadesa
27. Aug 2019, 10:56 #83

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

Tas CHR, kad pabrauc garām manam X3 - CHR jumts apmēram man acu līmenī
Offline
Bimmer
27. Aug 2019, 11:10 #84

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


27 Aug 2019, 01:20:29 @Velsatis rakstīja:
(..) DS7 ir vienkārši izcils.. Kādēļ viņi Lv nepiedāvā? (..)

Šo reiz prasīju un teica, ka cena pret konkurentiem (visādiem VW u.tml.) nostājas ļoti nepievilcīga.
Offline
Reinis_m
27. Aug 2019, 11:11 #85

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


27 Aug 2019, 09:08:01 @Nixx rakstīja:

vai arī Dačija. Dusteram ir automāts. Godīgs 6 pak klasiskais automāts. Mobilē jau ir, piezvani uz Mūsmotoru, noskaidro, cik ilgā laikā var dabūt te


Kaut kā atrodas tikai 2017. un 2018. gada auto, un arī dacia.de ir tikai manuāļi.

Un: http://business-review.eu/business/auto/dacia-d...september-176438
Offline
cmax
27. Aug 2019, 14:48 #86

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1071

Braucu ar:


26 Aug 2019, 16:30:58 @AV rakstīja:
Sobrid subjektivi specigakie kandidati:
- VW T-Roc (padargs un cieta panela plastmasa, bet labakais dzinejs/karba, vacu salona ergonomika un super likvids otrreizeja tirgu)
- Toyota CH-R (jaa, variators, bet labs aprikojums un specigs 'ala lexus' dizains, attiecigi ari labi performes otrreizeja tirgu)
- KIA Sportage (glits, 7 gadi garantija, bet visticamk chabiga real-life ekonomija un pagaidam neskaidrs aprikojuma limenis)

CH-R hibrīds šobrīd benzīnautomāta cenā, idejiski pēc tam vēl vieglāk pārdot.
Offline
RaimisK
27. Aug 2019, 15:10 #87

Kopš: 02. Oct 2005

Ziņojumi: 3230

Braucu ar: erenpreisu

No Rio nav jābaidās. Vienam čomam darba mašīna, trešais gads. Viss ok
Otrs čoms šogad sievai nopirka, arī viss ok, pagaidām. Līdzīgi kā AV kalkulējot, servisa, apdrošināšanas utt izmaksas arī.
Offline
RaimisK
27. Aug 2019, 15:13 #88

Kopš: 02. Oct 2005

Ziņojumi: 3230

Braucu ar: erenpreisu

Ja neskaita samazinātu tiešo izmešu samazinājumu, pašreiz nopērkamiem hibrīdiem lielas jēgas nav. Pieļauju, ka otreizējā tirgū pēc 5 gadiem hibrīds būs cenu samazinošais ne palielinošas faktors.
Offline
DeeCee
27. Aug 2019, 15:21 #89

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


27 Aug 2019, 15:13:28 @RaimisK rakstīja:
Ja neskaita samazinātu tiešo izmešu samazinājumu, pašreiz nopērkamiem hibrīdiem lielas jēgas nav. Pieļauju, ka otreizējā tirgū pēc 5 gadiem hibrīds būs cenu samazinošais ne palielinošas faktors.


lexusi un rav4 varētu tev nepiekrist
Offline
cmax
27. Aug 2019, 20:22 #90

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1071

Braucu ar:


27 Aug 2019, 15:21:28 @DeeCee rakstīja:

27 Aug 2019, 15:13:28 @RaimisK rakstīja:
Ja neskaita samazinātu tiešo izmešu samazinājumu, pašreiz nopērkamiem hibrīdiem lielas jēgas nav. Pieļauju, ka otreizējā tirgū pēc 5 gadiem hibrīds būs cenu samazinošais ne palielinošas faktors.

lexusi un rav4 varētu tev nepiekrist

Kādi būtu tie iemesli cenas samazinājumam? Tas spēka agregāts ir atstrādāts līdz pilnībai, globāli nekas mega slikts nav dzirdēts. Ko gan nevar teikt par mazlitrāžas turbo benzīniem, pēc pieciem gadiem visi šitie litra turbo būs pilni pakši.
Offline
AV
28. Aug 2019, 15:38 #91

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500

Mazs follow-up par 1. posta pieminetajiem auto.

1. Apskatiju T-Roc (bez testdrive gan) - bez parsteigumiem. Jaa, prieksejais panelis ir pilnigi cieta plastmasa, tacu parejais viss sjiet pardomats un logisks. Jaa, kaa jau seit kautkas rakstija, jumta linija ir mazliet zemak, neka no bildem varetu domat. Kopuma joprojam OK.
Pec 5g/100kkm sola augstu atpirkuma procentus - 40-43%.

2. Apskatiju Toyota CH-R. Salons pirmaja bridi skjiet modernaks, neka T-Roc, tacu kad sac iedzilinaties paradas tipiskas japanu ergonomikas divainibas. Vel aizmugures sedvietas skjita loti tumsas del maza aizmugures sanu loga. Faktiska vieta vabut ir ok, bet sajuta loti tumsa/klaustrofobiska - mazi berni noteikti pa logu vispar neko neredz (saja gadijuma gan tas ari nav vajadzigs).
Atpirkuma procents zemaks, neka varetu gaidit - 30%.

3. Apskatiju/izbraucu ar akcijas/demo Skoda Karoq 1.0 DSG. Paatrinajums pilsetas atrumos tam 1.0 diezgan akceptejams, vienigi jarekinas ar lielu turbo bedri. Un nav skaidrs kas notiek, ja ir velme kapinat atrumu apdzenot no 100 uz 130kmh. Vel tam 3cyl motoram ir divaina/kaitinosa vibracija (detonacija?) pie maziem rpm - pardevejs saka, ka jaa 3cyl taa esot. Patika salons un materiali - labak, neka VW T-Roc, betnu vins jau ari pozicionejas augstak, drizak pret Tiguan. Kopuma neslikts value for money, konkretais demo auto 22k ar praktiski nekadu noskrejienu (vakar registrets).

[ Šo ziņu laboja AV, 28 Aug 2019, 16:05:57 ]

Offline
kurlis
28. Aug 2019, 15:42 #92

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com

Man arī nepatika kā 1.0 3cyl uzvedās - kaut kāda vibrācijas sajūta. Pilsētā drošvien ar jaudu pietiek, hvz kā ir ārpus tās. Vēl jo vairāk, ja salien pilna mašīna un/vai piekrauj bagāžnieku pilnu.
Offline
Oo_jaa_rs
28. Aug 2019, 15:58 #93

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 601

Braucu ar: Subaru

Te jau arī būtiski, cik % tu brauc viena/divatā un cik pilna mašīna ar mantām komplektā.
Uz šosīša par apdzīšanas laiku noteikti būs jāpiedomā jebkurā gadījumā.
Offline
AV
28. Aug 2019, 16:05 #94

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500

Vel papildus - apskatiju ari jauno Skoda Scala.
Jasaka, ka biju gaidijis bish augstvertigaku salonu. Cena diezgan lidziga akcijas cenam uz veco Octavia, bet Octavia salons tomer ir limeni augstak. Bet atkal uz Octavia sola tikai 25% atpirkumu pec 5g/100kkm, kas loti vaji un domajams ieskice ko var sagaidit no vertibas krituma.
Offline
viesulis
28. Aug 2019, 16:17 #95

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Kas ir būtiski VAG grupai, tad var rēķināties, ka lai kāds būtu salons, tad tāds tas arī būs pēc 4-5 gadiem. Der paskatīties ss.lv kādi ir 4-5 gadus veci auto.

Korejiešiem kādreiz ādai krāsa uz stūres ātri mainījās, japāņiem tā ir kārtu lētāka un pretīgāka. Šādi sīkumi ilgākā lietošanā var būt svarīgi.
Offline
Maxis
28. Aug 2019, 17:59 #96

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19


28 Aug 2019, 16:05:13 @AV rakstīja:
[..] Bet atkal uz Octavia sola tikai 25% atpirkumu pec 5g/100kkm, kas loti vaji un domajams ieskice ko var sagaidit no vertibas krituma.


Baigi maz
Man 2017. gada sākumā deva 40% atpirkumu uz 4g/100k operatīvo. Tiesa, tas vēl bija Karlo motors laikos
Offline
chiefcadet
28. Aug 2019, 19:12 #97

Kopš: 25. Sep 2012

Ziņojumi: 925

Braucu ar: buru pa vējam

Šobrīd esam teju identiskos meklējumos otrajai mašīnai. VW T-Cross nenormāli pārsteidza ar to 1.0 un automāta savienojumu gaitas ziņā. Ja vēl pipičkā no ekstrām drusku, patīkams auto. Ar Toyotu hibrīdu ir patīkams ekstras daudzums jau startā, kā arī ekonomija - hibrīds strādā arī lielākos ātrumos kā pirmie līdz 50km/h. Bet tups gan gaitas ziņā, skaņas izolācijas nav, uzņemot ātrumu stipri jūt motora vibrāciju un troksni salonā. Vēl turpinam izlūkošanu.
Offline
cipargalva
28. Aug 2019, 23:35 #98

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Vai ir kaut viens iemesls, lai saprātīgs cilvēks izvēlētos to 1.0 tsi dzinēju tādā virsbūvē? Karokam un T-Roc tur nebūs nekādi 5 litri kombinētais.
Vel te kāds minēja, ka uz bāņa ar 1.5 ir komfortabli. Kaut kādas muļķības. Pēc 120 km/st. komforts ir pazudis un pret kalnu jau jāmet zemākā, lai saglabātu ātrumu. Kā arī pamēģiniet iesēdināt vēl 2 cilvēkus. Vispār būs tāds komforts, ka nespēsiet vien nopriecāties. Grāmatu esmu lasījis.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 28 Aug 2019, 23:36:29 ]

Offline
AV
29. Aug 2019, 00:10 #99

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500

Tos mazos jau perk nevis del ipasas milestibas, bet zemas iegades cenas. Un kopa ar dsg karbu jau ir puslidz ok. Bet, jaa, dizelim ekonomija bus labaka, ipasi pilseta.
Offline
VLD
29. Aug 2019, 01:05 #100

Kopš: 20. May 2003

Ziņojumi: 5785

Braucu ar:

Atkartoshos

Jeep Renegade cenu lapa

Iesaku uzmest aci shitam aparatam, manaa skatijumaa krietni labaks deal nekaa lieaka dalja lidz shim pieminetie auto.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo