Online

Pašreiz BMWPower skatās 300 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: m47n2 darba temperatūra ziemā

AutorsZiņojums
uldens1
21. Feb 2018, 21:20 #81

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16181

Braucu ar:


21 Feb 2018, 21:09:54 @RolandsK rakstīja:
Nav taču neviena normāla BMW benzīnnieka e90, e60 gados, tāpēc es arī nonācu līdz dīzelim, kaut gan pārsvarā pilsēta un īsie gabali. Visādi citādi es labāk būtu pircis benzīnnieku. Dīzeļiem vismaz detaļas pa pilnam un servisi arī kaut ko zina.
dizelis letaks remontos,mazāk rij,neredzu jēgu pirkt benzinieku,ja nu vienigi kaut ko no jaunajiem ,nu 2-3 gadus vecos
Offline
N53series
21. Feb 2018, 21:27 #82

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


21 Feb 2018, 21:20:27 @uldens1 rakstīja:

21 Feb 2018, 21:09:54 @RolandsK rakstīja:
Nav taču neviena normāla BMW benzīnnieka e90, e60 gados, tāpēc es arī nonācu līdz dīzelim, kaut gan pārsvarā pilsēta un īsie gabali. Visādi citādi es labāk būtu pircis benzīnnieku. Dīzeļiem vismaz detaļas pa pilnam un servisi arī kaut ko zina.
dizelis letaks remontos,mazāk rij,neredzu jēgu pirkt benzinieku,ja nu vienigi kaut ko no jaunajiem ,nu 2-3 gadus vecos


nu jau, kas tas par sviestu!

N52 ir leetaaks remontos toch! tam nav ne daargu sprauslu, ne augstspiediena suuknju!
reaalais pateerinjah - ljoooti tuvu diizelim. ljoti.
N53 ir liidzveertiigs diizelja remontiem [taas pashas sprauslas, tas pats augstspiediena suuknis, DPF vietaa NOx kats, 1:1 cenas zinjaa]. pateerinjsh - pilnigi noteikti ne lielaaks kaa diizelim.

tas, ka sekundaarajaa tirguu beznziinu [te/LV] nav, un tie, kas ir, ir kuda daargaaki - taa ir cita teema. bet taapeec jau nevajag dziit sviestu

servisi zin? servisi diizelju Rough run datus uzskata par 'kompensaacijaam', ja dizelis straadaa avaarijas rezhiimaa un neizliidzsvaro cilindrus, saak chakareet sprauslas. un shaadu piemeeru man daudz. patiesiibaa - spej tikai DPF izgriezt, izraut EGR [po, ka peec shiim proceduuraam ir avaarijas rezhiimi] un sprauslas uz DIS tehniku aizvest. visa jegshana
atkal - cita teema, ka diizeliestiem poh, ka vibre, poh, ka suudiigaak pielec - tas tachu ir diizelis. ja pieleca - var braukt!
Offline
N53series
21. Feb 2018, 21:29 #83

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


21 Feb 2018, 20:54:33 @Arturiks rakstīja:

21 Feb 2018, 20:40:13 @N53series rakstīja:

21 Feb 2018, 20:24:17 @Rockstar rakstīja:

21 Feb 2018, 20:05:27 @N53series rakstīja:

21 Feb 2018, 19:25:47 @JZ rakstīja:
nu bet nenoliegsi tak ka tas kartons palīdz saglabāt vairāk siltuma ja tas samazina āra gaisa pieplūdi zem haubes?

un termomuftes, arī pilnīgi veselas, tāpat velk līdzi ventilātoru pietiekami, lai tas kaut kādu gaisa apmaiņu tur taisītu

el piesildītāji šādiem augsti efektīvajiem motoriem vispār sāk izskatīties ļoti piemērots risinājums problēmai, rada papildus slodzi motoram tieši tad, kad vajadzīgs, nu, tas, ja atmet webasto variantus


apshaubu. bet, varam izveikt meeriijumus. ciparnieki termometri, gaisam pluusmas meeriitaaji, termokamera man ir

driizaak kartoni jaaliek priekshaa tiem, kam termomuftas kjiile aukstumaa un terostati silda radiatoru, ir pusatveerushies.


Manā gadījumā viena brauciena veicamais attālums ar pilnībā atdzisušu motoru ir 6-7km un brauciena ilgums 12-15 min.
Termostati kārtībā, svaigs antifrīzs, jauna termomufta. Ar kartonu ierobežoju aukstā gaisa plūsmu uz motora bloku, lai dzeses šķidrums ātrāk sasniegtu darba temperatūru.


nuu.. un shaadiem tripiem peerkam diizeli, jo tas sekundaarajaa tirguu leetaaks.
tu jau nomoci izpluudi - katu, dpf [kursh jau izraveets, ne?].
tas ir sadisms pret to auto.

Nu nu, paskaties tālāk par savu sapņu auto (lasīt - e60). Benzīni visi ir lētāki un interese par viņiem ir mazāka.

It īpaši tā ari ar ne-sulas pakas dzinējiem.


wat? kas tas par murgu? man ir priekslikums - ja staasti ko revolucionaaru, faktus studijaa. te taadu 'man kaiminjam BMW, es zinu' pietiek
Offline
uldens1
21. Feb 2018, 21:56 #84

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16181

Braucu ar:


21 Feb 2018, 21:27:34 @N53series rakstīja:

21 Feb 2018, 21:20:27 @uldens1 rakstīja:

21 Feb 2018, 21:09:54 @RolandsK rakstīja:
Nav taču neviena normāla BMW benzīnnieka e90, e60 gados, tāpēc es arī nonācu līdz dīzelim, kaut gan pārsvarā pilsēta un īsie gabali. Visādi citādi es labāk būtu pircis benzīnnieku. Dīzeļiem vismaz detaļas pa pilnam un servisi arī kaut ko zina.
dizelis letaks remontos,mazāk rij,neredzu jēgu pirkt benzinieku,ja nu vienigi kaut ko no jaunajiem ,nu 2-3 gadus vecos


nu jau, kas tas par sviestu!

N52 ir leetaaks remontos toch! tam nav ne daargu sprauslu, ne augstspiediena suuknju!
reaalais pateerinjah - ljoooti tuvu diizelim. ljoti.
N53 ir liidzveertiigs diizelja remontiem [taas pashas sprauslas, tas pats augstspiediena suuknis, DPF vietaa NOx kats, 1:1 cenas zinjaa]. pateerinjsh - pilnigi noteikti ne lielaaks kaa diizelim.

tas, ka sekundaarajaa tirguu beznziinu [te/LV] nav, un tie, kas ir, ir kuda daargaaki - taa ir cita teema. bet taapeec jau nevajag dziit sviestu

servisi zin? servisi diizelju Rough run datus uzskata par 'kompensaacijaam', ja dizelis straadaa avaarijas rezhiimaa un neizliidzsvaro cilindrus, saak chakareet sprauslas. un shaadu piemeeru man daudz. patiesiibaa - spej tikai DPF izgriezt, izraut EGR [po, ka peec shiim proceduuraam ir avaarijas rezhiimi] un sprauslas uz DIS tehniku aizvest. visa jegshana
atkal - cita teema, ka diizeliestiem poh, ka vibre, poh, ka suudiigaak pielec - tas tachu ir diizelis. ja pieleca - var braukt!
neticu ka m52 var dabut pateriņu kaut tuvu 7,5l videjam,man tikai pedejie 2 auto ir dizeļi,lidz tam visi benzini,neviens nekad mazāk pa 10l nav terejis.dizelis vibre tikai tukšgaitā,un tā kā es mašinā nedzivoju tad tukšgaitas vibrēšanu ilgāk pa 2 sekundēm nenākas baudīt
Offline
kriii
21. Feb 2018, 22:07 #85

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia

Kas tās par muļķībām, ka bez egr nesilst?

Ar 3.0 M57 nebija nekādu problēmu ar temperatūru nedz uz šosejas, nedz pilsētā. Siltais gaiss no pečkas nāca pēc dažām minūtēm, bulta pa vidu (75-90) grādi pilsētas režīmā pēc 10 min.

[ Šo ziņu laboja kriii, 21 Feb 2018, 22:08:20 ]

Online
N53series
21. Feb 2018, 22:10 #86

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


21 Feb 2018, 21:56:08 @uldens1 rakstīja:

21 Feb 2018, 21:27:34 @N53series rakstīja:

21 Feb 2018, 21:20:27 @uldens1 rakstīja:

21 Feb 2018, 21:09:54 @RolandsK rakstīja:
Nav taču neviena normāla BMW benzīnnieka e90, e60 gados, tāpēc es arī nonācu līdz dīzelim, kaut gan pārsvarā pilsēta un īsie gabali. Visādi citādi es labāk būtu pircis benzīnnieku. Dīzeļiem vismaz detaļas pa pilnam un servisi arī kaut ko zina.
dizelis letaks remontos,mazāk rij,neredzu jēgu pirkt benzinieku,ja nu vienigi kaut ko no jaunajiem ,nu 2-3 gadus vecos


nu jau, kas tas par sviestu!

N52 ir leetaaks remontos toch! tam nav ne daargu sprauslu, ne augstspiediena suuknju!
reaalais pateerinjah - ljoooti tuvu diizelim. ljoti.
N53 ir liidzveertiigs diizelja remontiem [taas pashas sprauslas, tas pats augstspiediena suuknis, DPF vietaa NOx kats, 1:1 cenas zinjaa]. pateerinjsh - pilnigi noteikti ne lielaaks kaa diizelim.

tas, ka sekundaarajaa tirguu beznziinu [te/LV] nav, un tie, kas ir, ir kuda daargaaki - taa ir cita teema. bet taapeec jau nevajag dziit sviestu

servisi zin? servisi diizelju Rough run datus uzskata par 'kompensaacijaam', ja dizelis straadaa avaarijas rezhiimaa un neizliidzsvaro cilindrus, saak chakareet sprauslas. un shaadu piemeeru man daudz. patiesiibaa - spej tikai DPF izgriezt, izraut EGR [po, ka peec shiim proceduuraam ir avaarijas rezhiimi] un sprauslas uz DIS tehniku aizvest. visa jegshana
atkal - cita teema, ka diizeliestiem poh, ka vibre, poh, ka suudiigaak pielec - tas tachu ir diizelis. ja pieleca - var braukt!
neticu ka m52 var dabut pateriņu kaut tuvu 7,5l videjam,man tikai pedejie 2 auto ir dizeļi,lidz tam visi benzini,neviens nekad mazāk pa 10l nav terejis.dizelis vibre tikai tukšgaitā,un tā kā es mašinā nedzivoju tad tukšgaitas vibrēšanu ilgāk pa 2 sekundēm nenākas baudīt


Var dabuut.
Offline
baisulis123
21. Feb 2018, 22:12 #87

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi


21 Feb 2018, 22:10:44 @N53series rakstīja:

21 Feb 2018, 21:56:08 @uldens1 rakstīja:

21 Feb 2018, 21:27:34 @N53series rakstīja:

21 Feb 2018, 21:20:27 @uldens1 rakstīja:

21 Feb 2018, 21:09:54 @RolandsK rakstīja:
Nav taču neviena normāla BMW benzīnnieka e90, e60 gados, tāpēc es arī nonācu līdz dīzelim, kaut gan pārsvarā pilsēta un īsie gabali. Visādi citādi es labāk būtu pircis benzīnnieku. Dīzeļiem vismaz detaļas pa pilnam un servisi arī kaut ko zina.
dizelis letaks remontos,mazāk rij,neredzu jēgu pirkt benzinieku,ja nu vienigi kaut ko no jaunajiem ,nu 2-3 gadus vecos


nu jau, kas tas par sviestu!

N52 ir leetaaks remontos toch! tam nav ne daargu sprauslu, ne augstspiediena suuknju!
reaalais pateerinjah - ljoooti tuvu diizelim. ljoti.
N53 ir liidzveertiigs diizelja remontiem [taas pashas sprauslas, tas pats augstspiediena suuknis, DPF vietaa NOx kats, 1:1 cenas zinjaa]. pateerinjsh - pilnigi noteikti ne lielaaks kaa diizelim.

tas, ka sekundaarajaa tirguu beznziinu [te/LV] nav, un tie, kas ir, ir kuda daargaaki - taa ir cita teema. bet taapeec jau nevajag dziit sviestu

servisi zin? servisi diizelju Rough run datus uzskata par 'kompensaacijaam', ja dizelis straadaa avaarijas rezhiimaa un neizliidzsvaro cilindrus, saak chakareet sprauslas. un shaadu piemeeru man daudz. patiesiibaa - spej tikai DPF izgriezt, izraut EGR [po, ka peec shiim proceduuraam ir avaarijas rezhiimi] un sprauslas uz DIS tehniku aizvest. visa jegshana
atkal - cita teema, ka diizeliestiem poh, ka vibre, poh, ka suudiigaak pielec - tas tachu ir diizelis. ja pieleca - var braukt!
neticu ka m52 var dabut pateriņu kaut tuvu 7,5l videjam,man tikai pedejie 2 auto ir dizeļi,lidz tam visi benzini,neviens nekad mazāk pa 10l nav terejis.dizelis vibre tikai tukšgaitā,un tā kā es mašinā nedzivoju tad tukšgaitas vibrēšanu ilgāk pa 2 sekundēm nenākas baudīt


Var dabuut.


Dabūt var mietu dirsā par šādu demagoģiju
Offline
Arturiks
21. Feb 2018, 22:23 #88

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11




nuu.. un shaadiem tripiem peerkam diizeli, jo tas sekundaarajaa tirguu leetaaks.
tu jau nomoci izpluudi - katu, dpf [kursh jau izraveets, ne?].
tas ir sadisms pret to auto.

Nu nu, paskaties tālāk par savu sapņu auto (lasīt - e60). Benzīni visi ir lētāki un interese par viņiem ir mazāka.

It īpaši tā ari ar ne-sulas pakas dzinējiem.


wat? kas tas par murgu? man ir priekslikums - ja staasti ko revolucionaaru, faktus studijaa. te taadu 'man kaiminjam BMW, es zinu' pietiek
Neshkjirstot ss.lv kvai e70/71 35i/4.8/50i vs 30/40/50d, F01 30/40/50i vs 30/40/50d. Saraksts varetu but daudz x garaks.
Kam to benzinus, kuriem nevar uzlikt nosu un birst visu laiku vajag?

[ Šo ziņu laboja Arturiks, 21 Feb 2018, 22:29:35 ]

Offline
Rockstar
21. Feb 2018, 22:33 #89

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3697

Braucu ar:

pilns ss, jo vācieši kratās vaļā no dīzeļmiskastēm, jo nevar iziet atgāzu testus(nevēlas investēt 1/3 no auto vērtības)
Offline
N53series
21. Feb 2018, 22:33 #90

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


21 Feb 2018, 22:23:48 @Arturiks rakstīja:



nuu.. un shaadiem tripiem peerkam diizeli, jo tas sekundaarajaa tirguu leetaaks.
tu jau nomoci izpluudi - katu, dpf [kursh jau izraveets, ne?].
tas ir sadisms pret to auto.

Nu nu, paskaties tālāk par savu sapņu auto (lasīt - e60). Benzīni visi ir lētāki un interese par viņiem ir mazāka.

It īpaši tā ari ar ne-sulas pakas dzinējiem.


wat? kas tas par murgu? man ir priekslikums - ja staasti ko revolucionaaru, faktus studijaa. te taadu 'man kaiminjam BMW, es zinu' pietiek
Neshkjirstot ss.lv kvai e70/71 35i/4.8/50i vs 30/40/50d, F01 30/40/50i vs 30/40/50d. Saraksts varetu but daudz x garaks.
Kam to benzinus, kuriem nevar uzlikt nosu un birst visu laiku vajag?


Klau,beidz dziit suudu. Kaut kads nekonkrets murgs.
Offline
HiJaCKeR
21. Feb 2018, 22:35 #91

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

kā dīzelis lētāks remonos par benzīnu lai vecu dīzeli savestu kārtībā, tur jobans vrot ir jāiegulda, tas tikai pie mums dpf off, egr off u.t.t. un vecā miskaste var braukt smirdēdama tālāk
Offline
N53series
21. Feb 2018, 22:49 #92

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Bmw ag virs 60% sarazho benziina dzineejus.
Latvijaa,kur nav neviena autobaanja,kur normaals celja posms meeraams kilometros, 95% ir diizelji,no kuriem kaadi 90% M57 ar mehaaniskajaam sprauslaam,bez dpf un bez egr.
Latvieshi atklaajushi ideaalo kombinaaciju
Offline
bmwaddict
21. Feb 2018, 23:06 #93

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


21 Feb 2018, 22:49:12 @N53series rakstīja:
Bmw ag virs 60% sarazho benziina dzineejus.
Latvijaa,kur nav neviena autobaanja,kur normaals celja posms meeraams kilometros, 95% ir diizelji,no kuriem kaadi 90% M57 ar mehaaniskajaam sprauslaam,bez dpf un bez egr.
Latvieshi atklaajushi ideaalo kombinaaciju


Latvijaa veci BMW diizelji tas pats kas Albaanijaa veci mershi

Offline
uldens1
21. Feb 2018, 23:13 #94

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16181

Braucu ar:


21 Feb 2018, 22:35:58 @HiJaCKeR rakstīja:
kā dīzelis lētāks remonos par benzīnu lai vecu dīzeli savestu kārtībā, tur jobans vrot ir jāiegulda, tas tikai pie mums dpf off, egr off u.t.t. un vecā miskaste var braukt smirdēdama tālāk
Jā un benzinu ir ahuni lētii savest kartibā,nox sensori,kati,vanosi hujanosi,un piedevām vel pateriņs jutami lielāks ar dargaku degvielu
Offline
RolandsK
21. Feb 2018, 23:16 #95

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3533

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Pazīstams detaļu pārdevējs arī deva padomu pirkt 3.0 dīzeli, bet par 2.0d lielāku neredzēju jēgu ņemt. Benzīnniekus neieteica galīgi - viens "fanāts" 2 vai 3 reizes esot pircis sprauslas jaunas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo