Online
Pašreiz BMWPower skatās 266 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Audi topiks
Autors | Ziņojums |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3635
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
11 Apr 2018, 17:17:23 @elbruss rakstīja:
Cik saprotu, tad tas AdBlue jau nav slikti. Sanāk, ka pārējās dzinēju smacējošās atgāžu recirkulācijas sistēmas tiek noregulētas brīvāk. Attiecīgi dzinejā nokļūst mazāk kvēpu un ir mazāka iespēja, ka kaut kas aizaug. Papildināt to šķidrumu jau arī nav ļoti dārgi, it īpaši šādas klases auto.
Ta ir, ka teorija siem var but liesaks maisijums ar mazak kvepiem un papildus NOX tiek neitralizets SCR filtra un ir mazaks CO2 neka modernam benzina dzinejam, taja pasa laika izpildot EURO6 NOx normas. Skidrums maksa nepilni 10 EUR uz 10k km. Ja pildisi Molleri, tad ar “darbu” bus 30+ EUR, bet var ari pats neste uzpildit. Protams, ka saja sistema ir daudz sensoru dargs katalizators, tadel nakotne pie lielakam problmam gan jau to biezi sagaidis DPF liktenis. | Online | | |
kamikadzemk | | Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Audi eksperti - kā šim ar komplektāciju? Kas tur vēl trūkst pilnai laimei?
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13618
Braucu ar: 30niekiem
| Par AdBlue runājot. Kur Jūs viņu iegādājaties? Kādus 20l esmu lējis un vnm sanācis CirkleK ņemt. Spriežot pēc tā, ka logu šķidrums tur ir vairāk kā 2x dārgāks, gan jau AdBlue arī kkur var par adekvātāku ciparu paņemt. | Offline | | |
IELEJAM | | Kopš: 28. Jan 2008
Ziņojumi: 3207
Braucu ar: prieku
|
11 Apr 2018, 18:45:53 @kamikadzemk rakstīja:
Audi eksperti - kā šim ar komplektāciju? Kas tur vēl trūkst pilnai laimei?
Šis patiešām jauks, vienīgais trūkums quattro neesamība un attiecīgi multitroniks ar, ja nemaldos, 204zs. Quattro ar 245zs, vai biturbo ar 313zs būtu pati maizīte.
| Offline | | |
Ards | | Kopš: 22. Feb 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 487
Braucu ar: Toyotu
| Tur nav pats galvenais kas dod prieku - 4x4 | Offline | | |
jurrus | | Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
| Alternatīva tam sarkanajam allroad | Offline | | |
kamikadzemk | | Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Salons ir vienkārši briesmīgs. Es, protams, saprotu, ka gaumes lieta, bet tie tumšie brūnie koka paneļi Tā jau komplektācija tīri neko. Es gan esmu iesprindzis tā lai obligāti būtu dubultie logi, kas stipri samazina izskatāmos variantus.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3635
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
11 Apr 2018, 19:25:58 @kamikadzemk rakstīja:
Salons ir vienkārši briesmīgs. Es, protams, saprotu, ka gaumes lieta, bet tie tumšie brūnie koka paneļi Tā jau komplektācija tīri neko. Es gan esmu iesprindzis tā lai obligāti būtu dubultie logi, kas stipri samazina izskatāmos variantus.
Dublto logu šiem auto nav (edit: tomer ir dubultie logi, ar plevi starp tiem, turklat ir aprikojums ar dubultajiem logiem tikai prieksa un tumso plevi aizmugure un variants ar dubultajiem logiem gan prieksejas, gan aizmugurejas durvis, bez iespejas papildus dabut tumso plevi aizmugure) - tie ir logi ar speciālu pārklājumu (plēvi?), kas aiztur skaņu un saules starus, līdz ar to tas nebūtu tas, uz ko koncentrēties. Par 3.0d dzinēja mazjaudīgāko versiju un piedziņu jau minēja (šim ir S-tronic (DSG) vai multitronic - facelift multitronic opcijas vairs nebija?). Šim ir "parastie krēsli" - vēl ir "sporta" un "komforta" un S-line. Piekare gan jau arī standarta (vēl ir sport line, S-Line un regulējamā un spilveniem. Salona apdare arī standarta (pelēka plastmasj). Šāds vidēji aprīkots jauns auto ar standarta atlaidi tāpat maksāja ap 60k EUR, līdz ar to cena par 4 gadus vecu un ar reāli 145k nobraukumu, manuprāt, ir
laba.[ Šo ziņu laboja smudo, 19 Apr 2018, 11:33:43 ] | Online | | |
|
kamikadzemk | | Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Paldies par skaidrojumu
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
IELEJAM | | Kopš: 28. Jan 2008
Ziņojumi: 3207
Braucu ar: prieku
| Šādi būtu jāizskatās labi aprīkotam auto. Paskatoties uz cenu bez PVN un nobraukumu, es teiktu, ka baigā hkonfekte.
| Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6750
Braucu ar: E34
|
11 Apr 2018, 19:25:58 @kamikadzemk rakstīja:
Salons ir vienkārši briesmīgs. Es, protams, saprotu, ka gaumes lieta, bet tie tumšie brūnie koka paneļi Tā jau komplektācija tīri neko. Es gan esmu iesprindzis tā lai obligāti būtu dubultie logi, kas stipri samazina izskatāmos variantus.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/a6/gmhle.html
Šitāds salons ir. Tas koks ir matēts un raksts tikpat kā nav redzams. ap navi varēja būt mazāk alumīnija. Bet šis ir vecais 10.g interjers.
Jaunie šeit komentētie - pie brūnā salona alu par daudz, kā opelī. Otrajam tas koks baigi izteiksmīgs, arī so so. | Offline | | |
ilmars4998 | | Kopš: 28. Nov 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1468
Braucu ar: XY-28
| Pērku automātisko kārbu no 1.9tdi 96kw. Karbas kods GHQ | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10301
Braucu ar: sporta variantu
| Klau, A7 facelift viss ir alumīnija? Vai tikai priekša? | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10301
Braucu ar: sporta variantu
| Aizmugurējie spārni sanāk bleķa? | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10301
Braucu ar: sporta variantu
| Pagaidām tikai apsveru variantus... | Offline | | |
Nello | | Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
| Audi a3 97 gada 1.6 tomātam nav 4tā roba, tāda problēma parādījusies pēc startera vai ģenerātora remonta, vairāk info nav.. Vai tā varētu būt elektroniska problēma, jeb jāsāk ar eļļas nomaiņu. | Offline | | |
|
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10301
Braucu ar: sporta variantu
| Ir kādam argumenti kāpēc nevajadzētu ņemt A7 2.0 TFSI 252 koņei? | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Mazlitrāžas sindroms izteikti jūtams. Lai tas auto dinamiski kustētos baigi jāgāzē. Gadus ~ 3 atpakaļ tādu mēģināju. Pēc ~200km ar to 2.0tfsi pārsēžoties uz savu veco a6 c6 3.0tdi ar padsmit zs mazāku jaudu jutos krietni labāk.
3.0tdi ir mazākais ar kuru tas auto ir baudāms :vwfans:
Ļoti laba versija ir biturbo tdi. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3635
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
27 Aug 2018, 09:16:20 @Vantage rakstīja:
neņemtu 2.0tfsi, kur nu vēl 1.8tfsi, jo manuprāt, par gausu tam auto. iekš a4 tādu dzinēju way to go.
3.0tfsi/3.0tdi un tikai vai neko.
Pedejam facelift modelim no benzina dzinejiem bija tikai 2,0tfsi, vai ari 4,0tfsi S un RS modelos. 3,0, ja nemaldos, bija pieejami tikai lidz 2016. Gadam. Tapat ari A6 C7 facelift modelim. | Online | | |
ReG | | Kopš: 21. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1218
Braucu ar: 335d
| Esiet reali visi tie audi dzineji ir sūdi.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|