Online

Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: VOLVO S60 vs BMW E39

AutorsZiņojums
daticho
17. Jun 2016, 10:00 #81

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

par kārbu runājot
Ja stav uz vietas turot uz bremzes, ir kāds sitiens, tas nav nekas īpašs.
Bet pārbaudi kārbu kad auto ir uzsilis lidz ideālai darba temp, iedod kartigi ručkā lai kārba arī uzsilst. Tad dari sekojoši, ieskrienies līdz ~110km/h un pārliec kārbu uz stepa, un pats neaiztiekot nevienu pedāli pamazām sāc likt zemākos robos, jā motors rēks un apgriezieni būs kosmosā BET nedrīkst būt NE MAZĀKAIS grūdiens. (parasti 2-4 robs ir grūdieni) ja sajūti kādu grūdienu, vnk izkāp ārā un ej prom. Par došanu virsū vispār nerunāsim, ja dodot virsū viņa tā kā izslid tad nemaz nevelc līdz tiem 110 kmh
Offline
daticho
17. Jun 2016, 10:03 #82

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


17 Jun 2016, 09:55:50 @Mixxx2005 rakstīja:
Neesmu automātu ikdienā lietojis, bet cik sanācis braukt, tad parasti pedal to the metal ir sitieni.

Īsumā var aprakstīt kādiem sitieniem ir jāuzmanās?
Tāpat liekot no P uz D sitiens ir kas slikts?


tur ir jau žopa
ja dari jebkuru darbību ar kloķi un ir kaut mazākais grūdiens, vnk ej prom. ja turi draiva un uz bremzes, un sajuti grūdienu, tad ir tas neintrālā funkcija. to var pārprogrammēt.
Offline
IngusV
17. Jun 2016, 15:44 #83

Kopš: 27. Dec 2013

No: Baloži

Ziņojumi: 41

Braucu ar: Sarkanām mašīnām

Ja vēl tēma par S60 aktuāla.

Pievienojos visiem iepriekš rakstītajiem saturīgajiem komentāriem. Papildus varu pieminēt sekojošo.

Pagrieziena rādiuss var būt sākumā neliela problēma meitenēm, kas pieradušas pie "veiklākiem" auto. Nedaudz ir jāpiedomā pirms šaurāku manevru veikšanas, bet pie tā piešaujas jau pirmajās dienās pēc S60 iegādes.

Vietas aizmugurē nav ļoti daudz, bet tas arī atkarīgs no priekšā braucošo garuma. Aiz 185cm cilvēkam pareizi noregulēta priekšējā sēdekļa īsti nevar ielikt mazo otrādāk apgriezto bēbīšu krēsliņu. Ja bērnu tēma aktuāla, tad arī ne visiem priekšā var atslēgt spilvenus. Tas nāca kā papildaprīkojums.

No praktiskā viedokļa svarīgi, ka ir ērti nolaižami aizmugurējie sēdekļi, kā arī slēpju caurums, ja tas kādam ir aktuāli. Priekšā ļoti ērti sēdekļi, un arī viss pogu un salona izkārtojums ir ļoti ērts un pārdomāts.

Rūsa normāli glabātiem auto nav vispār.

FWD vs. RWD - ja nav plāns meitenei ziemā likt katrā krustojumā sāniski, bet gan droši pārvietoties, tad ar S60 un labām ziemas riepām var izbraukt jebkurus mūsu piepilsētu ziemas ceļus, kur to normāli atļauj mašīnas augstums. Skaties, lai ir pilnā DSTC (Dynamic Stability and Traction Control) sistēma, nevis tikai STC. Volvo forumos aprakstītas atšķirības. Rezultātā ar visu ieslēgtu stabilitāti auto pat pieputinātā ceļā mierīgi iegriež jebkurā līkumā vai krustojumā.

Elektronika. Varu piebilst to, ka skaties vai panelī, kur kreisajā pusē info displejs, deg viss ekrāns, deg visas brīdinājuma lampas (tālie, pagriezieni, utt), kā arī nesteidzas pulkstenis. Ja tur kas nav labi, tad no mašīnas vecuma ir nooksidējušies kontakti instrumentu panelim, bet vietējie Volvo servisi to pa ~80 eur pat ar garantiju noregulēs.

Kārba. Jā, Aisin automātu īpašības te jau ir apspriestas, līdz ar to skaties uzmanīgi. Ja kārba nav pati sabeigta, tas hidrobloka remonts arī nekas traģisks nav.

Patēriņš. Nečipotam 6-8 litri vidēji ar bākas metodi pārsvarā pa pilsētu. Uz 90 kruīzā kompī arī var redzēt zem 4 litriem, bet nu pasmagam pieccilindru auto ar automātu nebūs Lupo patēriņš. 163 z.s. motoram cēliens ir pietiekams, lai normāli iekļautos ikdienas satiksmē, un nebūtu jābaidās no apdzīšanas.

Esmu novērojis, ka S60 no siltajām valstīm (Itālija, Francija, Holande) mēdz būt vājāk aprīkoti. Nav sēdekļu apsildes, nav motora priekšapsildes. Ļoti laba lieta, ja ir priekšapsildes krāsniņa, kas ziemā daudz ātrāk uzsilda dzinēju un salonu. Ir divi varianti - ar taimeri vai bez. Ar taimeri attiecīgi varēsi uzlikt laiku, bez taimera krāsns slēgsies tikai aukstākā laikā uzreiz pēc motora iedarbināšanas.

Daļas kopumā visas normālās cenās. Nekur nekāds kosmoss nav manīts. Uzturēšana kā jau visiem auto. Arī pērkot principā jau jāskatās viss tas pats, kas jebkuram citam.

Ņemot vērā oriģinālo topiku S60 vai E39, tad par otro man viedokļa nav. Kā jau minēts, tie ir pilnīgi dažādi auto. S60 savulaik tika radīts kā alternatīva E46. Līdz ar to pirkuma izvēle jau pašas braucējas ziņā - lai apskata visus, izbrauc, novērtē tehniski un tad jau redzēs, kurš labāk patīk.
Offline
Spok5
17. Jun 2016, 16:03 #84

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Pie kreisera cienīga apgrieziena radiusa ar laiku pierod, tb. vienkārši sāk skatīties, kur apgriezties laikus. Personīgi man tas krita uz nerva pirmo mēnesi, pēc tam kaut kā pierod. Tur gan ir jāskatās, kādi ierobežotāji ir pieskrūvēti (viņiem tādi ir 3 dažādu izmēru), lielākie ir priekš R17, vidēji R16, mazākie R15, vai kaut kā tā. Attiecīgi, R17 ir mazākais radiuss, un ja ir uzlikti mazāki rati (šaurāka riepa), tad iznāk, ka rati tiek nedagriezti.

Bet nu, ar to dīvānauto diezgan ātri atradinās huļigānēt.

Jā, par komplektāciju, beņķu apsildi vajadzētu, bet tad ir jāskatās, vai nav izsēdēts vadītāja beņķis, apsildes elements ir siets, kas iestrādās "zempakaļas spilvenā", un ja spilvens ir sasēdies, tad var sanākt kā man, ka tā drāts ir bik parīvējusies, un no rīta iekāpjot autiņā, pēc 3 min pamanīju laternas gaismā, ka man ciska kūp. Ļoti ātri pamodos. Principā, viss prasti - paskaties vai zem beņķa nav paralona gabaliņi/putekļi, tad tad krēslam ir hana un var būt piedzīvojumi ar caurumu pakaļā.

Ar elektroniku ir neforši, tur viss skraida caur centrālo smadzeni, kurai dažreiz mēdz satecēt ūdens virsū, bet kā jau rakstīja, tas ir ārstējams.

Ja kāds zin servisu, kur jau ir normāli iemācījušies pieprogrammēt citu OEM maģi no šrota (tā ka darbojas arī pogu apgaismojums), es arī gribu zināt.
Offline
Ielej
17. Jun 2016, 16:20 #85

Kopš: 26. Aug 2013

Ziņojumi: 44

Braucu ar:

kas ir ar 2.5 turbo benzīnu? kāds tas motors?
Offline
kkas
17. Jun 2016, 16:32 #86

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


17 Jun 2016, 16:20:08 @Ielej rakstīja:
kas ir ar 2.5 turbo benzīnu? kāds tas motors?


5 cilindru volvo motori iet saules mūžu. uz 500k tam motoram honējums uz cilindra sienām būs vēl redzams un turbīnai pirmais remonts prasīsies.
kartera ventilācija regulāri jātīra un vārstu blīvslēgus nevar kuram katram dot mainīt. eļļu laikam visi 5cil motori vairāk vai mazāk ēd.
2.5t ar 2x CVVT ir ļoti laba grieze visā apgriezienu diapazonā.

[ Šo ziņu laboja kkas, 17 Jun 2016, 16:39:17 ]

Offline
henis
17. Jun 2016, 16:53 #87

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

Vēl pie D5 pieminēšu, ka obligāti ir jāpārbauda cik kw dzinējs tas ir, ja auto vēl nav reģistrēts. Ir arī ierobežotas jaudas. Lai pēc tam pie CSDD pēc tehniskās pases saņemšanas nebūtu jāraud

Un neviens nav pieminējis D5 lielāko problēmu un sāpi. ĻOTI ĻOTI jāskatās un regulāri jāmaina celiņsiksna un viss, kas ar to saistīts. Ja viņa plīst, tad 99% paies zem zobsiksnas un būs līki vārsti!
Offline
daticho
17. Jun 2016, 20:06 #88

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

2.5t ir jaskatas tikai no 2005.g, loti labi liela resursa dzineji.
D5 labs traktors ja tiek kopts
Offline
Papakarlo
17. Jun 2016, 20:17 #89

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Rezumē ir tāds ka nevajag pirkt volvo
Meitenei vajag vieglu pakaļpiedziņu ar lielu jaudu un bloķi, tas e36 turbo ar 500zs/600nm derētu

Rekādu meitene nopērk auto kad izskalo viņai smadzenes
Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 17 Jun 2016, 20:24:16 ]

Offline
kexxx
22. Jun 2016, 17:19 #90

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12309

Braucu ar:


17 Jun 2016, 16:32:05 @kkas rakstīja:

17 Jun 2016, 16:20:08 @Ielej rakstīja:
kas ir ar 2.5 turbo benzīnu? kāds tas motors?


5 cilindru volvo motori iet saules mūžu. uz 500k tam motoram honējums uz cilindra sienām būs vēl redzams un turbīnai pirmais remonts prasīsies.
kartera ventilācija regulāri jātīra un vārstu blīvslēgus nevar kuram katram dot mainīt. eļļu laikam visi 5cil motori vairāk vai mazāk ēd.
2.5t ar 2x CVVT ir ļoti laba grieze visā apgriezienu diapazonā.


Saules mūžu, kā tad... Bloki (čaulas) plaisā un vērpjas uz nebēdu, rezultātā spiediens dzeses sistēmā... Šito herņu nopietni jāskatās, ja grib benzīnnieku ( it īpaši turbo) ņemt... Pašam tagad motora maiņa spīd

[ Šo ziņu laboja kexxx, 22 Jun 2016, 17:25:44 ]

Offline
kkas
22. Jun 2016, 18:22 #91

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


22 Jun 2016, 17:19:42 @kexxx rakstīja:

17 Jun 2016, 16:32:05 @kkas rakstīja:

17 Jun 2016, 16:20:08 @Ielej rakstīja:
kas ir ar 2.5 turbo benzīnu? kāds tas motors?


5 cilindru volvo motori iet saules mūžu. uz 500k tam motoram honējums uz cilindra sienām būs vēl redzams un turbīnai pirmais remonts prasīsies.
kartera ventilācija regulāri jātīra un vārstu blīvslēgus nevar kuram katram dot mainīt. eļļu laikam visi 5cil motori vairāk vai mazāk ēd.
2.5t ar 2x CVVT ir ļoti laba grieze visā apgriezienu diapazonā.


Saules mūžu, kā tad... Bloki (čaulas) plaisā un vērpjas uz nebēdu, rezultātā spiediens dzeses sistēmā... Šito herņu nopietni jāskatās, ja grib benzīnnieku ( it īpaši turbo) ņemt... Pašam tagad motora maiņa spīd

muļķības. vienīgajam 5cil motoram ir problēmas, kurš nāk s60r/v70r, tur čaulu sienas par plānu. ieliek metāla plāknsnītes un griež 500 zirgus easy, kamēr 4x4 sabirst lupatās
Offline
mxblack
22. Jun 2016, 19:00 #92

Kopš: 04. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 958

Braucu ar: mitsu


22 Jun 2016, 18:22:31 @kkas rakstīja:

22 Jun 2016, 17:19:42 @kexxx rakstīja:

17 Jun 2016, 16:32:05 @kkas rakstīja:

17 Jun 2016, 16:20:08 @Ielej rakstīja:
kas ir ar 2.5 turbo benzīnu? kāds tas motors?


5 cilindru volvo motori iet saules mūžu. uz 500k tam motoram honējums uz cilindra sienām būs vēl redzams un turbīnai pirmais remonts prasīsies.
kartera ventilācija regulāri jātīra un vārstu blīvslēgus nevar kuram katram dot mainīt. eļļu laikam visi 5cil motori vairāk vai mazāk ēd.
2.5t ar 2x CVVT ir ļoti laba grieze visā apgriezienu diapazonā.


Saules mūžu, kā tad... Bloki (čaulas) plaisā un vērpjas uz nebēdu, rezultātā spiediens dzeses sistēmā... Šito herņu nopietni jāskatās, ja grib benzīnnieku ( it īpaši turbo) ņemt... Pašam tagad motora maiņa spīd

muļķības. vienīgajam 5cil motoram ir problēmas, kurš nāk s60r/v70r, tur čaulu sienas par plānu. ieliek metāla plāknsnītes un griež 500 zirgus easy, kamēr 4x4 sabirst lupatās


+1

Savulaik 850tie ar basically to pašu 2.5 pieccilindrnieku pa 600-700k ripoja bez kapitālā remonta.
Offline
mxblack
22. Jun 2016, 19:02 #93

Kopš: 04. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 958

Braucu ar: mitsu


17 Jun 2016, 16:53:14 @henis rakstīja:
Vēl pie D5 pieminēšu, ka obligāti ir jāpārbauda cik kw dzinējs tas ir, ja auto vēl nav reģistrēts. Ir arī ierobežotas jaudas. Lai pēc tam pie CSDD pēc tehniskās pases saņemšanas nebūtu jāraud

Un neviens nav pieminējis D5 lielāko problēmu un sāpi. ĻOTI ĻOTI jāskatās un regulāri jāmaina celiņsiksna un viss, kas ar to saistīts. Ja viņa plīst, tad 99% paies zem zobsiksnas un būs līki vārsti!


Ne tikai D5, tas pats risks ir T6 un vēl kaut kādiem benzīnniekiem. Ja plīsīs celiņsiksna, tad pa pieskari aizies arī zobsiksna.
Offline
kexxx
22. Jun 2016, 19:16 #94

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12309

Braucu ar:


22 Jun 2016, 18:22:31 @kkas rakstīja:

22 Jun 2016, 17:19:42 @kexxx rakstīja:

17 Jun 2016, 16:32:05 @kkas rakstīja:

17 Jun 2016, 16:20:08 @Ielej rakstīja:
kas ir ar 2.5 turbo benzīnu? kāds tas motors?


5 cilindru volvo motori iet saules mūžu. uz 500k tam motoram honējums uz cilindra sienām būs vēl redzams un turbīnai pirmais remonts prasīsies.
kartera ventilācija regulāri jātīra un vārstu blīvslēgus nevar kuram katram dot mainīt. eļļu laikam visi 5cil motori vairāk vai mazāk ēd.
2.5t ar 2x CVVT ir ļoti laba grieze visā apgriezienu diapazonā.


Saules mūžu, kā tad... Bloki (čaulas) plaisā un vērpjas uz nebēdu, rezultātā spiediens dzeses sistēmā... Šito herņu nopietni jāskatās, ja grib benzīnnieku ( it īpaši turbo) ņemt... Pašam tagad motora maiņa spīd

muļķības. vienīgajam 5cil motoram ir problēmas, kurš nāk s60r/v70r, tur čaulu sienas par plānu. ieliek metāla plāknsnītes un griež 500 zirgus easy, kamēr 4x4 sabirst lupatās


Jebkurā servisā vai šrotā pajautā, kā ir ar to bloku plaisāšanu...ne es vienīgais tāds laimīgais. Un sūds tās plāksnītes vien ir, nopietnāk ķūnējot tur visas čaulas maina uz biezākām...
Offline
kexxx
22. Jun 2016, 19:38 #95

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12309

Braucu ar:


22 Jun 2016, 19:00:54 @mxblack rakstīja:

22 Jun 2016, 18:22:31 @kkas rakstīja:

22 Jun 2016, 17:19:42 @kexxx rakstīja:

17 Jun 2016, 16:32:05 @kkas rakstīja:

17 Jun 2016, 16:20:08 @Ielej rakstīja:
kas ir ar 2.5 turbo benzīnu? kāds tas motors?


5 cilindru volvo motori iet saules mūžu. uz 500k tam motoram honējums uz cilindra sienām būs vēl redzams un turbīnai pirmais remonts prasīsies.
kartera ventilācija regulāri jātīra un vārstu blīvslēgus nevar kuram katram dot mainīt. eļļu laikam visi 5cil motori vairāk vai mazāk ēd.
2.5t ar 2x CVVT ir ļoti laba grieze visā apgriezienu diapazonā.


Saules mūžu, kā tad... Bloki (čaulas) plaisā un vērpjas uz nebēdu, rezultātā spiediens dzeses sistēmā... Šito herņu nopietni jāskatās, ja grib benzīnnieku ( it īpaši turbo) ņemt... Pašam tagad motora maiņa spīd

muļķības. vienīgajam 5cil motoram ir problēmas, kurš nāk s60r/v70r, tur čaulu sienas par plānu. ieliek metāla plāknsnītes un griež 500 zirgus easy, kamēr 4x4 sabirst lupatās


+1

Savulaik 850tie ar basically to pašu 2.5 pieccilindrnieku pa 600-700k ripoja bez kapitālā remonta.


Atmosfērnieki varbūt arī ripoja
Offline
rencho
22. Jun 2016, 20:17 #96

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1414

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II


22 Jun 2016, 19:38:33 @kexxx rakstīja:

22 Jun 2016, 19:00:54 @mxblack rakstīja:

22 Jun 2016, 18:22:31 @kkas rakstīja:

22 Jun 2016, 17:19:42 @kexxx rakstīja:

17 Jun 2016, 16:32:05 @kkas rakstīja:

17 Jun 2016, 16:20:08 @Ielej rakstīja:
kas ir ar 2.5 turbo benzīnu? kāds tas motors?


5 cilindru volvo motori iet saules mūžu. uz 500k tam motoram honējums uz cilindra sienām būs vēl redzams un turbīnai pirmais remonts prasīsies.
kartera ventilācija regulāri jātīra un vārstu blīvslēgus nevar kuram katram dot mainīt. eļļu laikam visi 5cil motori vairāk vai mazāk ēd.
2.5t ar 2x CVVT ir ļoti laba grieze visā apgriezienu diapazonā.


Saules mūžu, kā tad... Bloki (čaulas) plaisā un vērpjas uz nebēdu, rezultātā spiediens dzeses sistēmā... Šito herņu nopietni jāskatās, ja grib benzīnnieku ( it īpaši turbo) ņemt... Pašam tagad motora maiņa spīd

muļķības. vienīgajam 5cil motoram ir problēmas, kurš nāk s60r/v70r, tur čaulu sienas par plānu. ieliek metāla plāknsnītes un griež 500 zirgus easy, kamēr 4x4 sabirst lupatās


+1

Savulaik 850tie ar basically to pašu 2.5 pieccilindrnieku pa 600-700k ripoja bez kapitālā remonta.


Atmosfērnieki varbūt arī ripoja


2.4 nonturbo benzīns - vienkāršs dzinējs ar lielu resursu. Man S80 ar 450tk uz tāfeles. No dzinēja nolietojuma pazīmēm ne smakas- neksas tur neizdilst, ja maina eļļas laicīgi.Vienīgais ko dzinējam darīju- saļņiku maiņa -pēc gadiem lietas pussintētikas ,servisā netīšăm ielēja ūber sintētiku un dienas laikā visi dzinēja saļņiki sāka tecēt,(pirms nelaimīgās eļļas maiņas uz dzinēja nebija neviena eļļas pleķīša un eļļu tas uz 12tk noēda labi ja trešdaļu no tausta .
Patēriņš nav liels: 6.5-8 litri .
Ritošā ļoti izturīga - ar VAG un BMW nesalīdzināt :truestory: . Vadāmība- kā kuğim Sportiski negribās braukt nemaz.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo