Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 139 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: C kategorija un 95. kods

AutorsZiņojums
Belluuns
29. Apr 2024, 14:10 #81

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9643

Braucu ar: quattro

Tieši tā, šoferim vispār nav jastiprina nekas. Kravu stiprina kravas izsniedzējs.
Offline
RR04
29. Apr 2024, 14:17 #82

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3787

Braucu ar: 41


29 Apr 2024, 14:10:58 @Belluuns rakstīja:
Tieši tā, šoferim vispār nav jastiprina nekas. Kravu stiprina kravas izsniedzējs.

pēc likuma. Bet nu ej to pasaki iekraušanas vietām. Uzreiz pateiks, ka kraujam ārā un vedīs cits. Eiropā pat šis neiet cauri
Offline
Nello
29. Apr 2024, 18:45 #83

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


29 Apr 2024, 14:10:58 @Belluuns rakstīja:
Tieši tā, šoferim vispār nav jastiprina nekas. Kravu stiprina kravas izsniedzējs.

Vot tas tik ir pavērsiens... . Cik sekoju līdz YT blogeriem, tie kas brauc ar tentu, visi viņi kravu stiprina paši..
Offline
spriditis
29. Apr 2024, 18:58 #84

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4054

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Kravas iekraušanā šoferis var nepiedalīties un neatbildēt par kravas saturu ar atbilstošām pavadzīmēm,bet cik zinu,šoferi paši stiprina paši
Offline
Belluuns
29. Apr 2024, 19:54 #85

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9643

Braucu ar: quattro


29 Apr 2024, 18:45:25 @Nello rakstīja:

29 Apr 2024, 14:10:58 @Belluuns rakstīja:
Tieši tā, šoferim vispār nav jastiprina nekas. Kravu stiprina kravas izsniedzējs.

Vot tas tik ir pavērsiens... . Cik sekoju līdz YT blogeriem, tie kas brauc ar tentu, visi viņi kravu stiprina paši..


Pirms kada brīža nokārtoju kompetences sertifikātu, šis jautājums bija ļoti aktuāls. Dzīvē protams, ka stiprina pilots, jo pašam būs jājājas ja kautkas aizies pa pieskari, bet pēc likuma tas nav jādara.
Offline
Mezs2022
29. Apr 2024, 21:23 #86

Kopš: 15. Apr 2022

Ziņojumi: 279

Braucu ar:

Nezinu ka tentiem, bet vedot kokus, beramās kravas, šoferis ir kravas izsniedzējs!
un atbild par nostiprināšanu/ svaru!
+ šoferis labāk zinās kā nosiet un tāpat stāsies lai pārspriegotu!
+ pa kravas nenostiprināšanu 80e, 24pallets x80.
Nenospriegota štrope, skaitās nenostiprināta!

[ Šo ziņu laboja Mezs2022, 29 Apr 2024, 21:24:29 ]

Offline
RR04
29. Apr 2024, 21:49 #87

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3787

Braucu ar: 41


29 Apr 2024, 18:45:25 @Nello rakstīja:

29 Apr 2024, 14:10:58 @Belluuns rakstīja:
Tieši tā, šoferim vispār nav jastiprina nekas. Kravu stiprina kravas izsniedzējs.

Vot tas tik ir pavērsiens... . Cik sekoju līdz YT blogeriem, tie kas brauc ar tentu, visi viņi kravu stiprina paši..

un atceramies, kavisu ko stāsta internetā nav taisnība. Jau teica, ka likums ir tāds, bet realitātē tas nestrādā. Vari nestrīdēties un neteikt, ko youtuberi rāda
Offline
RR04
29. Apr 2024, 21:50 #88

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3787

Braucu ar: 41


29 Apr 2024, 18:58:41 @spriditis rakstīja:
Kravas iekraušanā šoferis var nepiedalīties un neatbildēt par kravas saturu ar atbilstošām pavadzīmēm,bet cik zinu,šoferi paši stiprina paši

uzliekot parakstu uz CMR/pavadzīmes, tu apstiprini kravas skaita pareizību, saturu utt. Tu pieņem kravu pārvadāšanai, tu esi atbildīgs par kravu no tā brīža. Neparakstīsi cmr/pavadzīmi, PN, kraujam ārā un vedīs cits
Offline
qa
29. Apr 2024, 23:12 #89

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1407

Braucu ar:


29 Apr 2024, 21:50:38 @RR04 rakstīja:

29 Apr 2024, 18:58:41 @spriditis rakstīja:
Kravas iekraušanā šoferis var nepiedalīties un neatbildēt par kravas saturu ar atbilstošām pavadzīmēm,bet cik zinu,šoferi paši stiprina paši

uzliekot parakstu uz CMR/pavadzīmes, tu apstiprini kravas skaita pareizību, saturu utt. Tu pieņem kravu pārvadāšanai, tu esi atbildīgs par kravu no tā brīža. Neparakstīsi cmr/pavadzīmi, PN, kraujam ārā un vedīs cits

Nu nav jau gluži tā visur, ir vietas kur tiešām nelaiž klāt kravas iekraušanai un attiecīgi izdara ierakstu cmr.
Arī ir sertifikāts un Belūns pareizi saka, pēc likuma nav krava jāstiprina šoferim, šoferim jānodrošina stiprinājuma materiali(štropes, ķēdes, stūri, paklāji) un jāpārliecinās vai krava nostiprināta, bet
praksē ir savādāk.
P.s. ir bijuši gadījumi, kad nepabrīdina pārvadātāju par specifiskiem kravu stiprināšanas veidiem un pārvadātājs pasūta di..t visus,jo neļauj jaunā piekabē pie grīdas skrūvēt.
Offline
deadalive
30. Apr 2024, 08:05 #90

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1545

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi

oho.
Tad sanāk, tad kad pie manis atbrauc piemēram DSV, man ir jālieto lafete, jāievelk palete iekšā, jānostiprina kamēr šoferis bauda latti?
okey, šito nezināju.


-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
RR04
30. Apr 2024, 09:14 #91

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3787

Braucu ar: 41


29 Apr 2024, 23:12:46 @qa rakstīja:

29 Apr 2024, 21:50:38 @RR04 rakstīja:

29 Apr 2024, 18:58:41 @spriditis rakstīja:
Kravas iekraušanā šoferis var nepiedalīties un neatbildēt par kravas saturu ar atbilstošām pavadzīmēm,bet cik zinu,šoferi paši stiprina paši

uzliekot parakstu uz CMR/pavadzīmes, tu apstiprini kravas skaita pareizību, saturu utt. Tu pieņem kravu pārvadāšanai, tu esi atbildīgs par kravu no tā brīža. Neparakstīsi cmr/pavadzīmi, PN, kraujam ārā un vedīs cits

Nu nav jau gluži tā visur, ir vietas kur tiešām nelaiž klāt kravas iekraušanai un attiecīgi izdara ierakstu cmr.
Arī ir sertifikāts un Belūns pareizi saka, pēc likuma nav krava jāstiprina šoferim, šoferim jānodrošina stiprinājuma materiali(štropes, ķēdes, stūri, paklāji) un jāpārliecinās vai krava nostiprināta, bet
praksē ir savādāk.
P.s. ir bijuši gadījumi, kad nepabrīdina pārvadātāju par specifiskiem kravu stiprināšanas veidiem un pārvadātājs pasūta di..t visus,jo neļauj jaunā piekabē pie grīdas skrūvēt.

protams, ka ir vietas, kur nelaiž klāt utt., bet nu maz tādu vietu.

Un par grīdas naglošanu jā Vai nu papildus samaksai jābūt vai arī, lai ved kāds rumānis pa lēto
Offline
Mezs2022
30. Apr 2024, 09:15 #92

Kopš: 15. Apr 2022

Ziņojumi: 279

Braucu ar:


30 Apr 2024, 08:05:47 @deadalive rakstīja:
oho.
Tad sanāk, tad kad pie manis atbrauc piemēram DSV, man ir jālieto lafete, jāievelk palete iekšā, jānostiprina kamēr šoferis bauda latti?
okey, šito nezināju.



Velams uztaisit un pienest! Ja nav kafija, moka ari der
Offline
RVR
30. May 2024, 11:06 #93

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22350

Braucu ar: RVR

Tikko noliku C.
Nereklamēju, bet vienkārši dalos pieredzē - man patika kā viss bija organizēts "Einšteinā" (Rīgā), gan studentu portāls ērts un saprotams, gan instruktors bija jēdzīgs, gan birojā vienmēr laipni visu izskaidroja, kad bija jautājumi.

95. gan neliku, jo neplānoju strādāt, C bija vairāk priekš sevis, lai kaut ko noderīgu pamācītos un arī ikdienā drusku savādāk paskatītos uz satiksmi.
Offline
Asch
30. May 2024, 11:29 #94

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4307

Braucu ar:


30 Apr 2024, 09:15:36 @Mezs2022 rakstīja:

30 Apr 2024, 08:05:47 @deadalive rakstīja:
oho.
Tad sanāk, tad kad pie manis atbrauc piemēram DSV, man ir jālieto lafete, jāievelk palete iekšā, jānostiprina kamēr šoferis bauda latti?
okey, šito nezināju.



Velams uztaisit un pienest! Ja nav kafija, moka ari der

Ne nu ir jau soferi tadi naglaki, tas fakys. Bet nebiju dzirdejis, ka parvadatajs nenes atbildibu par kravu. Iepriekseja darba bija princips- tikko lafete ir aizverusies un auto ir izbraucis arpus teritorijas, ta musu atbidliba beidzas
Offline
RR04
30. May 2024, 11:55 #95

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3787

Braucu ar: 41


30 May 2024, 11:29:31 @Asch rakstīja:

30 Apr 2024, 09:15:36 @Mezs2022 rakstīja:

30 Apr 2024, 08:05:47 @deadalive rakstīja:
oho.
Tad sanāk, tad kad pie manis atbrauc piemēram DSV, man ir jālieto lafete, jāievelk palete iekšā, jānostiprina kamēr šoferis bauda latti?
okey, šito nezināju.



Velams uztaisit un pienest! Ja nav kafija, moka ari der

Ne nu ir jau soferi tadi naglaki, tas fakys. Bet nebiju dzirdejis, ka parvadatajs nenes atbildibu par kravu. Iepriekseja darba bija princips- tikko lafete ir aizverusies un auto ir izbraucis arpus teritorijas, ta musu atbidliba beidzas

kā nenes atbildību? no kurienes tāds apgalvojums?
Offline
Asch
30. May 2024, 12:41 #96

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4307

Braucu ar:


30 May 2024, 11:55:41 @RR04 rakstīja:

30 May 2024, 11:29:31 @Asch rakstīja:

30 Apr 2024, 09:15:36 @Mezs2022 rakstīja:

30 Apr 2024, 08:05:47 @deadalive rakstīja:
oho.
Tad sanāk, tad kad pie manis atbrauc piemēram DSV, man ir jālieto lafete, jāievelk palete iekšā, jānostiprina kamēr šoferis bauda latti?
okey, šito nezināju.



Velams uztaisit un pienest! Ja nav kafija, moka ari der

Ne nu ir jau soferi tadi naglaki, tas fakys. Bet nebiju dzirdejis, ka parvadatajs nenes atbildibu par kravu. Iepriekseja darba bija princips- tikko lafete ir aizverusies un auto ir izbraucis arpus teritorijas, ta musu atbidliba beidzas

kā nenes atbildību? no kurienes tāds apgalvojums?

Nu augstak te cilveki min, ka soferim krava neesot jastiprina
Offline
spriditis
30. May 2024, 13:04 #97

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4054

Braucu ar: ar savu lāpstu blad


30 Apr 2024, 09:15:36 @Mezs2022 rakstīja:

30 Apr 2024, 08:05:47 @deadalive rakstīja:
oho.
Tad sanāk, tad kad pie manis atbrauc piemēram DSV, man ir jālieto lafete, jāievelk palete iekšā, jānostiprina kamēr šoferis bauda latti?
okey, šito nezināju.



Velams uztaisit un pienest! Ja nav kafija, moka ari der


Kartupeļu daiviņas ar ķiploku mērci un karbonādi
Offline
upis
30. May 2024, 13:13 #98

Kopš: 11. Jul 2002

Ziņojumi: 6717

Braucu ar: M2A2


30 May 2024, 13:04:45 @spriditis rakstīja:

30 Apr 2024, 09:15:36 @Mezs2022 rakstīja:

30 Apr 2024, 08:05:47 @deadalive rakstīja:
oho.
Tad sanāk, tad kad pie manis atbrauc piemēram DSV, man ir jālieto lafete, jāievelk palete iekšā, jānostiprina kamēr šoferis bauda latti?
okey, šito nezināju.



Velams uztaisit un pienest! Ja nav kafija, moka ari der


Kartupeļu daiviņas ar ķiploku mērci un karbonādi


Ejat dirst ar savu moku. Man, lūdzu, īru kafiju ar Connemara un sklandrausi no Saldus Miko(vai kā tur bija) kafūža
Offline
deadalive
30. May 2024, 13:46 #99

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1545

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi


30 May 2024, 13:13:28 @upis rakstīja:


Ejat dirst ar savu moku. Man, lūdzu, īru kafiju ar Connemara un sklandrausi no Saldus Miko(vai kā tur bija) kafūža

Ja esi šoferis, nekādu problēmu. Visu kungiem/dzēm izdarīsim.

-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
RR04
30. May 2024, 13:56 #100

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3787

Braucu ar: 41


30 May 2024, 12:41:33 @Asch rakstīja:

30 May 2024, 11:55:41 @RR04 rakstīja:

30 May 2024, 11:29:31 @Asch rakstīja:

30 Apr 2024, 09:15:36 @Mezs2022 rakstīja:

30 Apr 2024, 08:05:47 @deadalive rakstīja:
oho.
Tad sanāk, tad kad pie manis atbrauc piemēram DSV, man ir jālieto lafete, jāievelk palete iekšā, jānostiprina kamēr šoferis bauda latti?
okey, šito nezināju.



Velams uztaisit un pienest! Ja nav kafija, moka ari der

Ne nu ir jau soferi tadi naglaki, tas fakys. Bet nebiju dzirdejis, ka parvadatajs nenes atbildibu par kravu. Iepriekseja darba bija princips- tikko lafete ir aizverusies un auto ir izbraucis arpus teritorijas, ta musu atbidliba beidzas

kā nenes atbildību? no kurienes tāds apgalvojums?

Nu augstak te cilveki min, ka soferim krava neesot jastiprina

nejaukt p ar pirktu. pēc likuma šoferim tas nav jādara, bet tas nenozīmē, ka viņš nenes atbildību.
No brīža kad šoferis paraksta cmr, tā atbildība ir uz šoferi, līdz brīdim kad saņēmējs paraksta cmr
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo