Online
Pašreiz BMWPower skatās 269 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Dyno day Jelgavā 28.12.15
Autors | Ziņojums |
kaadzis | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
30 Dec 2015, 15:01:08 edzhaans rakstīja:
Cik saprotu kaut kāds dīzeļfests. Viss super, bet nekā interesanta. Neviens atnosfērisks dzinējs, neviens turbo benzīns. Tu galīgi nepareizā laikā izplānoji visu šito, kad jau visiem nauda nodzerta un palciis pāri 5 l saļarai, lai uz stenda pakūpinātu
Vai tad jaudu nemēra ar 1:1 pārnesumu ? Piemēram manuālajām kārbām tas būtu 4-5 pārnesums, bet automātu vajadzētu arī piedabūt lai hidra nobloķējas pilnībā un ir 1:1 ? Es pieņemu ka jūs visu tur darījāt nu kā ir grāmatā rakstīts, par cik netaisos strīdēties, jo pašreiz esmu tikai dīvāna eksperts, vnk AF te minēja par kickdownu, kas nebūtu visai precīzs mērījums.
kā jau minēju kick down nebija nevienam.
vienā mēģinājumā netīšām piespiedās un to ļoti labi varēja just, bet kārbas iespaids noteikt ir rezultātiem. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| AF neieciklējies uz to vienu ciparu. Tas pilnīgi neko nenozīmē. Aizmirstiet 1500 rpm. skatieties, kas notiek pie 2000-2200 rpm. Tas ir tas uz ko būtu jāskatās un tālāk augstākos apgriezienos.
Laikam daži vēl nebija gatavi īstām jaudas stenda izdrukām. Tomēr ir kaut kas jāsaprot, ko es centos paskaidrot. Bet laikam neviens to nelasa, tikai maļ savu.
Es esmu gatavs tev apmaksāt jaudas stendu un droši aizbrauc vēlreiz samēri savējo. Gan jau varam sarunāt uzlikt vēlreiz to E46, lai beidzot tev sirds ir mierīga. Tavā klātbūtnē samērīt, lai viss ir godīgi.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| nu nahaļavu i uksus sladkij
Ok pavasarī ja būsi tik dāsns tad var | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
30 Dec 2015, 15:28:35 Kaross rakstīja:
AF neieciklējies uz to vienu ciparu. Tas pilnīgi neko nenozīmē. Aizmirstiet 1500 rpm. skatieties, kas notiek pie 2000-2200 rpm. Tas ir tas uz ko būtu jāskatās un tālāk augstākos apgriezienos.
Laikam daži vēl nebija gatavi īstām jaudas stenda izdrukām. Tomēr ir kaut kas jāsaprot, ko es centos paskaidrot. Bet laikam neviens to nelasa, tikai maļ savu.
Es esmu gatavs tev apmaksāt jaudas stendu un droši aizbrauc vēlreiz samēri savējo. Gan jau varam sarunāt uzlikt vēlreiz to E46, lai beidzot tev sirds ir mierīga. Tavā klātbūtnē samērīt, lai viss ir godīgi.
saproti es jau nebrēcu par tālākiem cipariem, bet to ka līkne sākas no totāla lēciena debesīs, kāpēc tam pašām e61 tāda nav un tev arī? Tikai izteikti tam e46 - kas tam raksturīgs?
Godīgi tteikšu es ļoti skeptiski skatos uz Nm rādijumiem visiem tiem auto
tas pats e39 virs 600nm un arī pašā sākumā
kas īsti notiek?
[ Šo ziņu laboja AF, 30 Dec 2015, 15:38:51 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Es tev teicu, neieciklējies uz to lēcienu. Tā tikpat labi ir automāta īpatnība. Lockup muftā pārāk strauji sacērt kopā vai tamlīdzīgi. Nevaru izskaidrot. Es jau sākumā minēju, ka pašam rezultāts liekas neobjektīvs, vajag taču palasīt un padomāt...
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| nu tas ka neobjektīvs to redz daudzi, neviens jau nevaino tevi
lab viss, man sirds mierīga | Offline | | |
krods | | Kopš: 02. Nov 2012
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 1134
Braucu ar: Sulas paku
Attention whore
| Tad sanāk ka tie cipari ir pilnīgi nepareizi,un nevar viņiem ticēt!un stends rāda pēc sētas mietiem? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Te dažiem laikam viss ir tikai melns un balts...
Kaut kur tālāk var vismaz pamēģināt padomāt un izlasīt to ko uzrakstīju mēģinot apskaidrot vienkāršotā valodā. Cipari ir objektīvi skatoties pieaugumu pirms, pēc. Analizējot dzinēja raksturlīkni, dažādos apgriezienos u.t.t.
Tās izdrukas ir domātas, lai redzētu kā auto uzvedās, kā iepūš turbīna, kas vispār ar viņu notiek. Nevis ierauga vienu ciparu, kurš pat dotajā brīdī ir mazsvarīgs, un tad nu rej. Skaidri redzams, ka tas E46 ir ar ļoti labu dzinēju un turbo, kurš ir ideāli piemērots tam dzinējam. Iepūš mega ātri, atsaucīgs, agresīvs.
Stends rāda pareizi, bet ir ļoti daudz mainīgo lielumu, kas šo rezultātu ietekmē un tas būtu jāsaprot... Patiekt, ka Mustang MD1750 stends par 80 000 + Euro ir neprecīzs sūds, ir diezgan stulbi un to var pateikt tikai nesaprotot pilnīgi neko no tā visa.
[ Šo ziņu laboja Kaross, 30 Dec 2015, 16:31:09 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
SpOrcMeN | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 33995
Braucu ar: banderautomobili
| LAUKU TJUNINGS PALIEK LAUKU TJUNINGS ))
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
| Online | | |
kaadzis | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
30 Dec 2015, 16:33:21 SpOrcMeN rakstīja:
LAUKU TJUNINGS PALIEK LAUKU TJUNINGS ))
teica sporcmens meklējot bmw power kur var izvirpot ātrumkloķi | Offline | | |
krods | | Kopš: 02. Nov 2012
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 1134
Braucu ar: Sulas paku
Attention whore
| bet te tak daudzi saprot to ka tam e46 nu 800nm grieze noteikti nav!,bet stends tos ir uzrādījis,tipa dēļ kārbas/kickdowna uzrāda daudz par daudz?
es domāju stends nevar parādīt vairāk nm kā tam aparātam ir,kas to ruli griež,bet laikam tā nav!
| Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Kāpēc startā tam E46 jau bija 605 Nm? | Offline | | |
520i | | Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2687
Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS
|
30 Dec 2015, 17:10:51 cipargalva rakstīja:
Kāpēc startā tam E46 jau bija 605 Nm?
jo uz to nahuj nav jāskatās. Nerāda pareizi, jo ir dahuja mainīgo, bet pēc čipa mērot uzreiz ar tiem pašiem nahuj mainīgajiem, var redzēt starpību. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Fuck this. I am out.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
volvos40 | | Kopš: 27. Feb 2007
Ziņojumi: 99
Braucu ar: 1.4,2.5,3.6,5.4
| ož pēc slēptās reklāmas!
ps. cipari nereāli! | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Nevienu ne par ko neapvainoju vienkārši interesē, jo kantētājs minēja, ka esot stoks bijis. | Offline | | |
|
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13610
Braucu ar: 30niekiem
| Kapē tik lieli cipari? Tāpēc, ka saregulēts priekš poweristiem. | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13610
Braucu ar: 30niekiem
| Un noteikti Locis 500Nm buss arī tika regulēts uz šī paša stenda. | Offline | | |
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
Kaross galvenie merijumi ir vina pieliktie zs un nm, parejie radijuma tur ir slima suna murgi.
+40zs pec - very well.
P.s varetu atbraukt bertons un to e46 ar savu juku [ Šo ziņu laboja RS7, 30 Dec 2015, 17:51:04 ] | Offline | | |
Ch | | Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4339
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Tas jau ir izsenis zināms, ka v8, turbobezīnnieki, emkas utt pienes ūdeni labi nočipotam dīzelim ar pusļimaku aiz muguras. Vismaz pēc pašu dīzelistu domām toch.
Bet pa lielam jā, jāskatās šeit ir uz formulu:
(dzinēja jauda uz ratiem pēc čipa+stenda kļūda) - (dzinēja jauda uz ratiem pirms čipa+stenda kļūda) = jaudas ieguvums uz ratiem no čipa.
Protams, tas korekti strādā, ja tā stenda kļūda paliek konstanta.
Par 800nm uz spararata tīri tāpēc, ka nenopists un nočipots - tur nav jābūt baigi apdāvinātam, lai saprastu, ka tas ir bullshits. [ Šo ziņu laboja Ch, 30 Dec 2015, 18:01:36 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|