Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 118 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Rail Baltica

AutorsZiņojums
Automaniaks
07. Mar 2015, 00:00 #81

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168


06 Mar 2015, 23:56:43 stucers rakstīja:

06 Mar 2015, 23:55:18 stucers rakstīja:

06 Mar 2015, 23:49:44 SteelRat rakstīja:

06 Mar 2015, 23:29:26 edzulis rakstīja:

06 Mar 2015, 20:38:40 JDS rakstīja:
Tie vecteevu zemju iipashnieki vairaak cer uz neadekvaataam kompensaacijaam, tapeec arii blaustaas apKaart. Domaaa lkelaa kaarts izkritiis ozoli vinjus uztrauc


Nekādas kompensācijas nav vajadzīgas. īpašums ir paliels, bet sliedes plānotas gandrīz pa vidu un atpirks tikai to pleķi. Attiecīgi dzīvot būs jāpaliek, bet viss apkārt tiks izpists konkrēti. Vēl tagad tur tusē reti putni un stirnas vazājas katru dienu. Ja būtu vienkārši veca omes būda, būtu pouj, bet šobrīd ir sāpīgi


+

Man gan neko pa virsu nebuveees, bet es negribu kaukadu mesla sliedi tuvumaa savam marupes gabalinjam

Tas vilciens nav skaļš, cik var atkārtoties
Kaimiņš ar zāles pļavēju un lapu pūtēju būs precīzi 1000x skaļāks

Ja man būtu teikšana, tad Mārupē ierīkotu Rīgas otro izgāztuvi, būs jūsu retajiem putniņiem ēdiens un klusums apkārt


netālu jau ir - jaunmārupē
Offline
PAPS1990
07. Mar 2015, 00:16 #82

Kopš: 27. Dec 2014

Ziņojumi: 725

Braucu ar:

Protams, ka nevajag šo dzelzceļu,jo:
1. Kas izmantos viņu, ņemot vērā, ka pieturas nebūs katrā ciemā un pilsētā;
2. Cik cilvēkiem nāksies atteikties no saviem īpašumiem vai arī ņemot vērā, ka tas būs milzu mūris, dažiem nāksies apiet daudzus kilometrus lai nokļūtu uz sev vēlamo vietu;
3. Protams, ka arī valsts aamatspersonas apzinās, ka mums tas nav vajadzīgs, taču ES miljardus vajag izdalīt tomēr, lai pašiem arī tiek.

Grūti nosaukt kādu reālu ieguvumu no šī dzelzceļa.
Offline
Mizx
07. Mar 2015, 00:20 #83

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6250

Braucu ar:

2000. gadā lidoju no Francijas, man blakus sēdēja kuģa kapteinis un stūrmanis, abi atgriezās Rīgā pēc 9 mēnešu reisa. Runājām par daudz ko, daudz aprunājām naudas lietas, tērēšanu un Latvijas turīgos. Bija viennozīmīgs apgalvojums, ka mums Rīgā pilns idiotu, kas vispār neko nesaprot no nekustamā īpašuma pirkšanas, vismaz sev nesaprot. Visur pasaulē pie lidostām ir bomžu rajoni, maskačkas. Tikai pie Rīgas lidostas ir miljonāru mājas... Mārupei bija jābūt industriālam rajonam ar dzelzceļu, lidostu, visādu saistīto infrastruktūru un diemžēl mierīgai mājas dzīvei nepiemērotu infrastruktūru. Lidostai jāattīstās, tajā 24/7 jālido lidmašīnām vienai pēc otras, visam pārējam jānotiek. Bet te idiotiem tirgo zemi, idioti būvē lepnas mājas un tagad idioti apvainojas, ka ir uzmesti... Jebkuram ar saprātu apveltītam cilvēkam bija jābūt skaidram, ka lepnas privātmājas būvē citādās vietās, kur nevienu neinteresē būvēt neko citu, kur neko citu nemaz nevar uzbūvēt, jo nav jēgas. Tā ka ņemšanās ap Mārupi ir pašu stulbeņu problēma, kas iedomājās, ka viņu dēļ apturēs lidostas un saistītās infrastruktūras attīstību, kā arī lidosta ar laiku strādās tikai no 11:00 līdz 17:00. Par to vispār nav vērts diskutēt.

RB citās vietās? — nu, pabīdīs trasi 1 km uz vienu vai otru pusi, tāpat kādam būs problēmas! Ko lai dara, ka pie mums nav tuksnesis un vēsturiski ceļi, robežas, viss ir līkumu līkumos. Vienmēr kāds būs ieguvējs, kāds zaudētājs. Saprotu, ja runa par kādiem dabas parkiem, rezervātiem, valsts nozīmes pieminekļiem. Bet tāpat šādus objektus bieži būvē tādiem cauri. Neko darīt. Zemes gabalus atdeva īpašniekiem vēl pirms nonācām ES, pirms kāds varēja sākt sapņot par šādu projektu. Labāk domāt kā no tā iegūt. Par vērtības krišanos neesmu tik pārliecināts, jo no vienas puses pēkšņi vairs neesi meža vidū nekurienē, pēkšņi infrastruktūra pietuvojas — nedomāju, ka īpašumu vērtība no tā mainīsies, jo būdu meža vidū tāpat nevienam nevajag. Tik cik sentimentālās atmiņas, ka senāk uz ezeru gāji pa taciņu pār pļavu, bet tagad būs jāiet caur tuvāko tuneli / tiltu.
Offline
shmurger
07. Mar 2015, 00:22 #84

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


07 Mar 2015, 00:16:43 PAPS1990 rakstīja:
Protams, ka nevajag šo dzelzceļu,jo:
1. Kas izmantos viņu, ņemot vērā, ka pieturas nebūs katrā ciemā un pilsētā;
2. Cik cilvēkiem nāksies atteikties no saviem īpašumiem vai arī ņemot vērā, ka tas būs milzu mūris, dažiem nāksies apiet daudzus kilometrus lai nokļūtu uz sev vēlamo vietu;
3. Protams, ka arī valsts aamatspersonas apzinās, ka mums tas nav vajadzīgs, taču ES miljardus vajag izdalīt tomēr, lai pašiem arī tiek.

Grūti nosaukt kādu reālu ieguvumu no šī dzelzceļa.
bet tieši tā! Kurš muļķis mūsdienās izmanto dzelzceļu,visi takš braukā ar auto
Offline
Mizx
07. Mar 2015, 00:23 #85

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6250

Braucu ar:


07 Mar 2015, 00:16:43 PAPS1990 rakstīja:
Protams, ka nevajag šo dzelzceļu,jo:
1. Kas izmantos viņu, ņemot vērā, ka pieturas nebūs katrā ciemā un pilsētā;
2. Cik cilvēkiem nāksies atteikties no saviem īpašumiem vai arī ņemot vērā, ka tas būs milzu mūris, dažiem nāksies apiet daudzus kilometrus lai nokļūtu uz sev vēlamo vietu;
3. Protams, ka arī valsts aamatspersonas apzinās, ka mums tas nav vajadzīgs, taču ES miljardus vajag izdalīt tomēr, lai pašiem arī tiek.

Grūti nosaukt kādu reālu ieguvumu no šī dzelzceļa.
Grūti nosaukt, jo, lasot uzrakstīto, šādus dzelzceļus laikam esi redzējis tikai labākajā gadījumā pa logu, nevis reāli atradies tādam blakus un konstatējis, ka tas nav kilometriem garš mūris. Piedevām, upes, dzelzceļi, šosejas jau tagad dala īpašumus, bet kaut kā laimīgi dzīvo.
Offline
gacha
07. Mar 2015, 00:23 #86

Kopš: 01. Aug 2002

Ziņojumi: 1836

Braucu ar: F11 JG40

Viss muļķības.... RailBaltic vajag.. tiem kam vajadzēs tiem konfiscēs punkc

-----------------
Offline
PAPS1990
07. Mar 2015, 00:26 #87

Kopš: 27. Dec 2014

Ziņojumi: 725

Braucu ar:


07 Mar 2015, 00:23:12 Mizx rakstīja:

07 Mar 2015, 00:16:43 PAPS1990 rakstīja:
Protams, ka nevajag šo dzelzceļu,jo:
1. Kas izmantos viņu, ņemot vērā, ka pieturas nebūs katrā ciemā un pilsētā;
2. Cik cilvēkiem nāksies atteikties no saviem īpašumiem vai arī ņemot vērā, ka tas būs milzu mūris, dažiem nāksies apiet daudzus kilometrus lai nokļūtu uz sev vēlamo vietu;
3. Protams, ka arī valsts aamatspersonas apzinās, ka mums tas nav vajadzīgs, taču ES miljardus vajag izdalīt tomēr, lai pašiem arī tiek.

Grūti nosaukt kādu reālu ieguvumu no šī dzelzceļa.
Grūti nosaukt, jo, lasot uzrakstīto, šādus dzelzceļus laikam esi redzējis tikai labākajā gadījumā pa logu, nevis reāli atradies tādam blakus un konstatējis, ka tas nav kilometriem garš mūris. Piedevām, upes, dzelzceļi, šosejas jau tagad dala īpašumus, bet kaut kā laimīgi dzīvo.

Nu iespējams tu labāk zini nekā kungi, kas bija prezentācijā un tā arī atbildēja, kur būs mūri un kur nebūs. Dažiem cilvēkiem sanāks doties 10km, lai tiktu uz autobusa pieturu.
Protams, nevar jau arī pamest Banānijas ierēdņus nelaimē, protams, ka bizīti vajag bīdīt, lai pašiem arī ķešās tiek.
Viens nu ir skaidrs - parastajai tautai šis dzelzceļš nekādus plusus nenesīs. Tiem kuriem zilās asinis, līdzīgi kā ar VID ēku u.c., protams, ka viss būs
Offline
Mizx
07. Mar 2015, 00:32 #88

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6250

Braucu ar:


07 Mar 2015, 00:26:11 PAPS1990 rakstīja:

Nu iespējams tu labāk zini nekā kungi, kas bija prezentācijā un tā arī atbildēja, kur būs mūri un kur nebūs. Dažiem cilvēkiem sanāks doties 10km, lai tiktu uz autobusa pieturu.
Protams, nevar jau arī pamest Banānijas ierēdņus nelaimē, protams, ka bizīti vajag bīdīt, lai pašiem arī ķešās tiek.
Viens nu ir skaidrs - parastajai tautai šis dzelzceļš nekādus plusus nenesīs. Tiem kuriem zilās asinis, līdzīgi kā ar VID ēku u.c., protams, ka viss būs
Gribu gan redzēt kā viņi saskaņos bez visiem tuneļiem zem tā. Tagad tak taisa pat varžu un ežu ejas, par pārējo dzīvnieku nerunājot, cilvēkiem tāpat. Kā jau teicu, cits ceļš pie mums visiem šķiet katastrofa. Es arī apdzīvotā vietā vēlos atjaunot dīķus oriģinālā izskatā, bet vietējie no tā mirst nost, jo mainīsies viņu ierastie pārvietošanās maršruti — 200 m garāks gabals jāsoļo apkārt... Tas, ka tur tāpat viss slikti un bīstami, tas nevienu neinteresē, jo pārmaiņas riebjas principā, pirms vispār uzzina ieguvumus un zaudējumus. Tā ka šis projekts noteikti ir tas pats — problēma tikai cilvēku galvās, nevis reāla.
Offline
PAPS1990
07. Mar 2015, 00:37 #89

Kopš: 27. Dec 2014

Ziņojumi: 725

Braucu ar:


07 Mar 2015, 00:32:30 Mizx rakstīja:

07 Mar 2015, 00:26:11 PAPS1990 rakstīja:

Nu iespējams tu labāk zini nekā kungi, kas bija prezentācijā un tā arī atbildēja, kur būs mūri un kur nebūs. Dažiem cilvēkiem sanāks doties 10km, lai tiktu uz autobusa pieturu.
Protams, nevar jau arī pamest Banānijas ierēdņus nelaimē, protams, ka bizīti vajag bīdīt, lai pašiem arī ķešās tiek.
Viens nu ir skaidrs - parastajai tautai šis dzelzceļš nekādus plusus nenesīs. Tiem kuriem zilās asinis, līdzīgi kā ar VID ēku u.c., protams, ka viss būs
Gribu gan redzēt kā viņi saskaņos bez visiem tuneļiem zem tā. Tagad tak taisa pat varžu un ežu ejas, par pārējo dzīvnieku nerunājot, cilvēkiem tāpat. Kā jau teicu, cits ceļš pie mums visiem šķiet katastrofa. Es arī apdzīvotā vietā vēlos atjaunot dīķus oriģinālā izskatā, bet vietējie no tā mirst nost, jo mainīsies viņu ierastie pārvietošanās maršruti — 200 m garāks gabals jāsoļo apkārt... Tas, ka tur tāpat viss slikti un bīstami, tas nevienu neinteresē, jo pārmaiņas riebjas principā, pirms vispār uzzina ieguvumus un zaudējumus. Tā ka šis projekts noteikti ir tas pats — problēma tikai cilvēku galvās, nevis reāla.

Nu acīmredzot tev nav zilās asinis, tur tak jau viss ir sadalīts, līdzīgi kā tas tika izdarīts ar VID ēku, kura tiek īrēta par neadekvātu summu (daļa īrnieka, daļa personām, kas panāca šo iespēju). Protams, tas notiek jebkurā valsts pasūtijumā, bet mēs jau dzīvojam demokrātijā.
Demokrātiju varētu nodēvēt par bagāto un ietekmīgo, iespēju nesodīti zagt. Protams, ne tikai.
Offline
Mizx
07. Mar 2015, 00:41 #90

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6250

Braucu ar:

Man laikam ir zilās asinis, jo es redzu tikai plusus valsts labklājības uzlabošanai. Jeb bāņus Latvijā arī nevajag? Domājiet, ka tos izveidos no esošajiem ceļīem? Visai neiespējami. Daudzviet būs tas pats — paņemam lineālu un velkam līniju, kam trāpa īpašumā, tam trāpa. Un tad pēkšņi visi atkal nolems, ka bāņus nevajag. Jā, tad varēs komentēt, ka ir tak RB, visi var braukt ar to, ka mašīnas ir vēsture.
Offline
gacha
07. Mar 2015, 00:43 #91

Kopš: 01. Aug 2002

Ziņojumi: 1836

Braucu ar: F11 JG40


07 Mar 2015, 00:41:30 Mizx rakstīja:
Man laikam ir zilās asinis, jo es redzu tikai plusus valsts labklājības uzlabošanai. Jeb bāņus Latvijā arī nevajag? Domājiet, ka tos izveidos no esošajiem ceļīem? Visai neiespējami. Daudzviet būs tas pats — paņemam lineālu un velkam līniju, kam trāpa īpašumā, tam trāpa. Un tad pēkšņi visi atkal nolems, ka bāņus nevajag. Jā, tad varēs komentēt, ka ir tak RB, visi var braukt ar to, ka mašīnas ir vēsture.




-----------------
Offline
PAPS1990
07. Mar 2015, 00:45 #92

Kopš: 27. Dec 2014

Ziņojumi: 725

Braucu ar:


07 Mar 2015, 00:41:30 Mizx rakstīja:
Man laikam ir zilās asinis, jo es redzu tikai plusus valsts labklājības uzlabošanai. Jeb bāņus Latvijā arī nevajag? Domājiet, ka tos izveidos no esošajiem ceļīem? Visai neiespējami. Daudzviet būs tas pats — paņemam lineālu un velkam līniju, kam trāpa īpašumā, tam trāpa. Un tad pēkšņi visi atkal nolems, ka bāņus nevajag. Jā, tad varēs komentēt, ka ir tak RB, visi var braukt ar to, ka mašīnas ir vēsture.

Drošivien tu ar savu vilcienu čūčināsi pa tām sliedēm un drošivien, ka kāds tevi tur laidīs.
Nevajag salīdzināt pirkstu ar pmpi.
Offline
Mizx
07. Mar 2015, 00:51 #93

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6250

Braucu ar:


07 Mar 2015, 00:45:52 PAPS1990 rakstīja:

07 Mar 2015, 00:41:30 Mizx rakstīja:
Man laikam ir zilās asinis, jo es redzu tikai plusus valsts labklājības uzlabošanai. Jeb bāņus Latvijā arī nevajag? Domājiet, ka tos izveidos no esošajiem ceļīem? Visai neiespējami. Daudzviet būs tas pats — paņemam lineālu un velkam līniju, kam trāpa īpašumā, tam trāpa. Un tad pēkšņi visi atkal nolems, ka bāņus nevajag. Jā, tad varēs komentēt, ka ir tak RB, visi var braukt ar to, ka mašīnas ir vēsture.

Drošivien tu ar savu vilcienu čūčināsi pa tām sliedēm un drošivien, ka kāds tevi tur laidīs.
Nevajag salīdzināt pirkstu ar pmpi.
Jā, mani ļoti interesē iespēja ātri pārvietoties. Un nesēdēt vienmēr pie stūres ir priekšrocība. Tā ka es salīdzinu tieši to, ko ir jāsalīdzina.
Offline
PAPS1990
07. Mar 2015, 00:55 #94

Kopš: 27. Dec 2014

Ziņojumi: 725

Braucu ar:


07 Mar 2015, 00:51:08 Mizx rakstīja:

07 Mar 2015, 00:45:52 PAPS1990 rakstīja:

07 Mar 2015, 00:41:30 Mizx rakstīja:
Man laikam ir zilās asinis, jo es redzu tikai plusus valsts labklājības uzlabošanai. Jeb bāņus Latvijā arī nevajag? Domājiet, ka tos izveidos no esošajiem ceļīem? Visai neiespējami. Daudzviet būs tas pats — paņemam lineālu un velkam līniju, kam trāpa īpašumā, tam trāpa. Un tad pēkšņi visi atkal nolems, ka bāņus nevajag. Jā, tad varēs komentēt, ka ir tak RB, visi var braukt ar to, ka mašīnas ir vēsture.

Drošivien tu ar savu vilcienu čūčināsi pa tām sliedēm un drošivien, ka kāds tevi tur laidīs.
Nevajag salīdzināt pirkstu ar pmpi.
Jā, mani ļoti interesē iespēja ātri pārvietoties. Un nesēdēt vienmēr pie stūres ir priekšrocība. Tā ka es salīdzinu tieši to, ko ir jāsalīdzina.

Man prieks par tevi. Ceru, ka apzinies, ka pieturas nebūs ik pēc 5km, piemēram, no Latvijas robežas - Ainaži - Rīga, cik noprotu vispār nebūs pieturas.
Protams, saujiņai cilvēku, būs labi, aizpirst katru dienu uz Vāciju un atpakaļ (protams), bet tie ir smieklīgs skaits cilvēku un lai kāds pateiktu, ka tas būs baigais ieguvums Latvijai, tad diemžēl viņu ir jānosauc par muļķi.
Offline
b1te
07. Mar 2015, 00:57 #95

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1910

Braucu ar: das auto


07 Mar 2015, 00:51:08 Mizx rakstīja:
Jā, mani ļoti interesē iespēja ātri pārvietoties.


160km/h nav tas ātrākais pārvietošanas veids...
Offline
Mizx
07. Mar 2015, 01:00 #96

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6250

Braucu ar:

Es tieši priecājos, ka pieturu nebūs pārāk daudz. Tuvā attālumā vienmēr vienkāršāk ar auto, bet tikai lielos attālumos rodas šādu vilcienu / bāņu priekšrocības. Man darbs prasa strauji un daudz pārvietoties, priecāšos, ja būs reālas alternatīvas automašīnai ne par lidmašīnas cenu + čakarēšanos ar ierašanos 2h pirms, kontroli līdz izģērbšanai apakšbiksēs. Un pēkšņi izrādīsies, ka Ainažos un tuvējos rajonos ir visai forša dzīve, nevis nostūris nekurienē, uz kuru aizbraukt un atbraukt pēc noteikumiem prasa veselu dienu.
Offline
Mizx
07. Mar 2015, 01:02 #97

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6250

Braucu ar:


07 Mar 2015, 00:57:13 b1te rakstīja:

07 Mar 2015, 00:51:08 Mizx rakstīja:
Jā, mani ļoti interesē iespēja ātri pārvietoties.


160km/h nav tas ātrākais pārvietošanas veids...
Mums ir vēl citas legālas alternatīvas? Bāņi arī oficiāli principā ir 130 km/h, Vācija vienīgā izceļas. 160 km/h pa taisno būs 2x ātrāk kā šobrīd tas pats maršruts ar auto pēc visiem noteikumiem.
Offline
PAPS1990
07. Mar 2015, 01:03 #98

Kopš: 27. Dec 2014

Ziņojumi: 725

Braucu ar:


07 Mar 2015, 01:00:23 Mizx rakstīja:
Es tieši priecājos, ka pieturu nebūs pārāk daudz. Tuvā attālumā vienmēr vienkāršāk ar auto, bet tikai lielos attālumos rodas šādu vilcienu / bāņu priekšrocības. Man darbs prasa strauji un daudz pārvietoties, priecāšos, ja būs reālas alternatīvas automašīnai ne par lidmašīnas cenu + čakarēšanos ar ierašanos 2h pirms, kontroli līdz izģērbšanai apakšbiksēs. Un pēkšņi izrādīsies, ka Ainažos un tuvējos rajonos ir visai forša dzīve, nevis nostūris nekurienē, uz kuru aizbraukt un atbraukt pēc noteikumiem prasa veselu dienu.

Tu tak esi nereāli neaptēsts vai tēlo?

Lētāk tiem straujajiem cilvēkiem, kā tev, ir uzsaukt taksi nevis uzbūvēt dzelzceļa infrastruktūru un uzturēt to.
Offline
Black
07. Mar 2015, 01:06 #99

Kopš: 27. Mar 2003

Ziņojumi: 1787

Braucu ar: 1

Lai būvē un apgūst naudu, attīstās. Mārupe ir pierīgas pļava, ja pāris zemes gabalus atsavinās un izmaksās kompensāciju, tad nav par ko cepties, nav nekāds elitārs rajons tomēr. Ieguvums katrā ziņā būs lielāks, ja atkal visu paši nesačakarēs.
Offline
Mizx
07. Mar 2015, 01:08 #100

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6250

Braucu ar:


07 Mar 2015, 01:03:31 PAPS1990 rakstīja:

07 Mar 2015, 01:00:23 Mizx rakstīja:
Es tieši priecājos, ka pieturu nebūs pārāk daudz. Tuvā attālumā vienmēr vienkāršāk ar auto, bet tikai lielos attālumos rodas šādu vilcienu / bāņu priekšrocības. Man darbs prasa strauji un daudz pārvietoties, priecāšos, ja būs reālas alternatīvas automašīnai ne par lidmašīnas cenu + čakarēšanos ar ierašanos 2h pirms, kontroli līdz izģērbšanai apakšbiksēs. Un pēkšņi izrādīsies, ka Ainažos un tuvējos rajonos ir visai forša dzīve, nevis nostūris nekurienē, uz kuru aizbraukt un atbraukt pēc noteikumiem prasa veselu dienu.

Tu tak esi nereāli neaptēsts vai tēlo?

Lētāk tiem straujajiem cilvēkiem, kā tev, ir uzsaukt taksi nevis uzbūvēt dzelzceļa infrastruktūru un uzturēt to.
Neaptēsti ir tie, kas neredz iespējas, ko RB piedāvātu. Vai tās izmantot, jau ir katra indivīda privāta lieta. Piemēram, ja viss labi sanāks, tad no vasaras man būs vairākas dienas mēnesī jāstrādā Tallinā. Viss forši, tikai pārvietošanās risinājumi neiepriecina. Lūk, reāla mobilitāte, Eiropā darbojas, pie mums nedarbosies? Ā, pareizi, mums jebkuras pārmaiņas principa pēc nekam neder un darbs nedrīkst būt tālāk kā 15 min, vēl pa ceļam jābūt lielveikalam un maķītim.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4