Online

Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF filtra izņemšana (nabagu topiks)

AutorsZiņojums
Laoshi
20. May 2015, 10:00 #81

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


20 May 2015, 09:36:15 JDS rakstīja:

20 May 2015, 08:36:15 roliks rakstīja:
dpf griezēji jūs keramiku atdodat klientam atpakaļ vai paši "utilizējat"?

Arii interesee


Nu Kaross kādu laiku atpakaļ bija iepostējis attēlu ar uz galda sakrautu DPF grēdu
Offline
funkyasshit
20. May 2015, 10:09 #82

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

ADblue gan ir štelle. Smidzina urīnu izpūtējā un samazina dīzeļa mēslainību par 90%.
Kāds vai tad arī uzpērk tos keramikas DPF un katalizatorus? Cik zinu visi grib platīnu, nevis keramiku.
Offline
JDS
20. May 2015, 10:28 #83

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


20 May 2015, 10:09:34 funkyasshit rakstīja:
ADblue gan ir štelle. Smidzina urīnu izpūtējā un samazina dīzeļa mēslainību par 90%.
Kāds vai tad arī uzpērk tos keramikas DPF un katalizatorus? Cik zinu visi grib platīnu, nevis keramiku.

pilns ss ar uzpirceejiem
Offline
Mizx
20. May 2015, 11:05 #84

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:

Mēs esam trešās pasaules valsts, kurā griež visu laukā un sūta uz attīstītajām valstīm, lai tur stellētu atpakaļ. Pats savulaik vedu uz Vāciju, laba naudiņa sanāca. Tas par izņemtiem labajiem, ne nokalpojušajiem elementiem.
Offline
nagla
20. May 2015, 11:22 #85

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


20 May 2015, 08:52:20 kkas rakstīja:

20 May 2015, 08:02:42 VWfans rakstīja:
Tomēr neskaidrs ir palicis jautājums - kāpēc DPF filtrs maksā TIK DĀRGI??? Ja tas maksātu normālu cenu (100-200 eiro), tad varētu mainīt un nepārdzīvot...

nu hvz. skatījos avensim ebrejā 500 eur. imho priekš vienreizēja ieguldījuma tas nekas nav.
bet nu ja cilvēks līzingam knapi mēneša maksu var sakasīt, tad pat 200 eur ir nepaceļama summa
tika parasta nomaina nevar dot efektu,jaiegulda ari dzinaja remonta vispirms,jauns EGR un varbut pat dzineja kapremonts,lai jaunais PDF jau pec menesha nebutu aizdirsies!
Offline
nagla
20. May 2015, 11:24 #86

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


20 May 2015, 10:09:34 funkyasshit rakstīja:
ADblue gan ir štelle. Smidzina urīnu izpūtējā un samazina dīzeļa mēslainību par 90%.
Kāds vai tad arī uzpērk tos keramikas DPF un katalizatorus? Cik zinu visi grib platīnu, nevis keramiku.
platins jau ari ir taja keramikaa viss izdevigak iz vest kur taisa analizes tur pat laikam kautkada 4litru taurega kats bija nodots pa 200ls kilograma
Offline
notary
09. Jun 2015, 11:23 #87

Kopš: 16. Feb 2015

Ziņojumi: 6

Braucu ar: E61, 2007.g.

Sveiki visiem. Gribēju padalīties pieredzē. E60d 2007.g., nesen izņemts PDF ar visu programmēšanu. Pēdējā laikā gan uz vietas darbinot, vienalga silts vai auksts, gan braucot (it īpaši ka uzber protams) no ispūtēja zilgani dūmi nāk. Neteikšu, ka baigi, bet redzami. Nogājis autiņš 300k. Eļļu ēd 1 l uz 10 000 k. Kāds var padalīties pieredzē par iespējo vainu?? Jeb varbūt tas ir normāli.
Offline
sn
09. Jun 2015, 12:20 #88

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879722

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

man kolēģim e91 tas notika uzreiz pēc DPF izgriešanas+čipošanas. garāžā iedarbinot auto zils dūms iznāk un piesmirdina garāžu.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
notary
09. Jun 2015, 12:48 #89

Kopš: 16. Feb 2015

Ziņojumi: 6

Braucu ar: E61, 2007.g.

Viņam zils dūms tikai iedarbinot vai visu laiku??? Es vienkārši mēģinu saprast cik daudz tas zilais dūms ir normāla parādība pēc pdf izņemšanas un kad ir jau jāsāk uztraukties.
Offline
DrumB
09. Jun 2015, 12:51 #90

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

PDF
Es ieteiktu aizbraukt pie tā, kas šo procesu veica un parunāt par blakusefektiem.
Offline
sn
09. Jun 2015, 12:54 #91

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879722

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

viņam tas dūms ir tikai iedarbinot.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
notary
09. Jun 2015, 13:51 #92

Kopš: 16. Feb 2015

Ziņojumi: 6

Braucu ar: E61, 2007.g.


09 Jun 2015, 12:51:28 DrumB rakstīja:
PDF
Es ieteiktu aizbraukt pie tā, kas šo procesu veica un parunāt par blakusefektiem.


Tev kaut kas zināms par blakusefektiem?
Offline
Lauriko
09. Jun 2015, 13:55 #93

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Sprauslu stāvoklis?
Bet var būt arī kaut kas nepareizs programmā!
Offline
DrumB
09. Jun 2015, 13:55 #94

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


09 Jun 2015, 13:51:59 notary rakstīja:

09 Jun 2015, 12:51:28 DrumB rakstīja:
PDF
Es ieteiktu aizbraukt pie tā, kas šo procesu veica un parunāt par blakusefektiem.


Tev kaut kas zināms par blakusefektiem?

Nav bijusi pieredze ar negatīvām blakusparādībām, bet, ja vien negriezi ārā vietējā garāžā to filtru, tad normālā kantorī izstāstīs tev, vai tas varētu būt no filtra vai no kā cita.
Offline
kkas
09. Jun 2015, 14:13 #95

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9313

Braucu ar: Alfu

Varbūt turbīnai eļļu sāka spiest garām asij. Palika mazāka izplūdes pretestība, kad izgriests DPF
Offline
Kaross
09. Jun 2015, 23:07 #96

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Zili dūmi parasti liecina par eļļas noplūdi no turbīnas vai defektīvām sprauslām.
DPF izņemot vienkārši šis defekts kļuva redzams. Ar DPF esamību/neesamību ir attāls sakars.
JA nu vienīgi tas, ka pārāk ilgi braukts ar beigtu filtru kā rezultātā ir bojāta turbīna.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Locis
09. Jun 2015, 23:44 #97

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11221

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


20 May 2015, 09:31:00 PowerBMW rakstīja:

19 May 2015, 14:16:40 Driver rakstīja:

19 May 2015, 12:56:34 funkyasshit rakstīja:
Kāpēc jābrauc ar dīzeli, ja jāņem/jāprogrammē nost EGR/DPF un tad vēl jāizdomā kādi risinājumi, lai samazinātu smakas?

tak puse ja varetu panjemtu sev e90, bet ar 2.4td motoru ieksha no e28, kam butu virsu mehaniskais suknis.

no arpuses gandriz kaa m3, bet visadi citadi viss pa leto un nav nedz CR sprauslas jaremonte, nedz DPF un EGR japisina

jap un benzīngalvām jāliek LPG un jajājas ar dzinēja darbību
Jus dauni esiet? Kadas problemas? Vecas miskastes ar vecam gazes iekartam tik redzejusi ,tagad visu mera pec savas lauku pieredzes. Nu zheel,ka te katrs 2. shauraa pieriite no gatera.
Offline
Jonix
10. Jun 2015, 23:31 #98

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


09 Jun 2015, 11:23:42 notary rakstīja:
Sveiki visiem. Gribēju padalīties pieredzē. E60d 2007.g., nesen izņemts PDF ar visu programmēšanu. Pēdējā laikā gan uz vietas darbinot, vienalga silts vai auksts, gan braucot (it īpaši ka uzber protams) no ispūtēja zilgani dūmi nāk. Neteikšu, ka baigi, bet redzami. Nogājis autiņš 300k. Eļļu ēd 1 l uz 10 000 k. Kāds var padalīties pieredzē par iespējo vainu?? Jeb varbūt tas ir normāli.
* Sprauslas
* Turbo
* Kartera ventilācija
* Kompresija

Tieši šādā secībā.



09 Jun 2015, 12:54:28 sn rakstīja:
viņam tas dūms ir tikai iedarbinot.
Sprauslas lej, ja uzreiz iedarbinot, nevis pēc 30s.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
atomsmasher
06. Sep 2015, 14:56 #99

Kopš: 06. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 37

Braucu ar:


19 May 2015, 12:52:49 Jonix rakstīja:
Jā, pārdevējiem tas ir izdevīgi. Rumbulā šis pasākums maksā 110€!

BET!
Pēc tam vajag rēķināties ar to, ka visi dzinēja drošības režīmi ir izdzēsti, un kļūdas arī vairāk vispār nerādīs, kaut vai izņem dzinēju.

Savukārt kvalitatīvs darbs ir tāds, kad reģenerācijas tiek pilnībā apturētas, neceļas eļļas līmenis, nekūp, perfekti strādā diagnostika un dzinēja drošības aizsardzības.


ja ceļas eļļas līmenis? ko tas nozīmē? kaut kur pārprogrammēšanā ir bijusi kļūda?
kā to novērst?
Offline
ELL
06. Sep 2015, 15:12 #100

Kopš: 07. Apr 2004

No: Baloži

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: VW T3

Man uz rAudi ar piedaavaaja ..iznnemt lieko,,bet teica ka par probleemaas,kas var rasties nakotnee neatbild,,tomeer atteicos un lkm taa ir pareizaak
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo