Online

Pašreiz BMWPower skatās 281 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Pirmais auto E39 - jautājumi par remontiem un detaļām

AutorsZiņojums
arnijs_e39
13. Sep 2014, 12:53 #81

Kopš: 14. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 707

Braucu ar: LI-92 , AB-55

Nez cik no tiem, kas stāsta, ka TDS ir pēdējie krāmi, paši jeb kad ir bijuši to īpašnieki ?

Offline
Peecis
13. Sep 2014, 12:58 #82

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


13 Sep 2014, 12:53:23 arnijs_e39 rakstīja:
Nez cik no tiem, kas stāsta, ka TDS ir pēdējie krāmi, paši jeb kad ir bijuši to īpašnieki ?



Biju uz diviem mēnešiem, bet laimējās tikt vaļā bez zaudējumiem pat pēc dzinēja galvas remonta.
Offline
Driver
13. Sep 2014, 13:03 #83

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Sep 2014, 12:53:23 arnijs_e39 rakstīja:
Nez cik no tiem, kas stāsta, ka TDS ir pēdējie krāmi, paši jeb kad ir bijuši to īpašnieki ?



Ir cilveki, kas macas no svesham kljudam un ir ari tadi, kas macibu dabuu tikai tad, kad visu izbauda uz savas adas. Un tas, ka te kads uzrodas, kam ir tads auto, kas visu laiku neplist, jo nav nopirkts jau nopists un ar to nebrauc vairak kaa 5kkm gada, ir pavisam cits stasts...

Bet taa kaa visiem auto ir magiskie 120-250kkm shilte, tad velu veiksmi


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
berny757
13. Sep 2014, 13:08 #84

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


13 Sep 2014, 11:34:53 Peecis rakstīja:
Atzīstās, kuram ir TDS, kurš atbilst šīm prasībām:

1) Ziemā nav problēmu ar iedarbināšanu (5x kvēlsveču sildīšana neskaitās) un auksts dzinējs neraustās kā puņķis uz drāts
2) Kārtīgi atvelkot (110-180) nekarst.
3) Pēc atvilkšanas noslāpējot, pēc brīža var iedarbināt no pusapgrieziena
4) Ir stabila tukšgaita (arī ar kondišku un grozot stūri)
5) Nedūmo kā Ikarus pie palaišanas vai ieberot
6) Netek degviela vai eļļa pa visām malām
7) Iet arī tad, ja bākā ir 5l degvielas

gan jau vēl kaut ko aizmirsu..
Driver papildinas

Kādu pusgadu pēc iegādes, bija atbilstoš visiem punktiem. Bet tad sākās un nebeidzās
Offline
highlander
13. Sep 2014, 14:20 #85

Kopš: 03. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1974

Braucu ar: diviem pedāļiem


13 Sep 2014, 13:08:12 berny757 rakstīja:

13 Sep 2014, 11:34:53 Peecis rakstīja:
Atzīstās, kuram ir TDS, kurš atbilst šīm prasībām:

1) Ziemā nav problēmu ar iedarbināšanu (5x kvēlsveču sildīšana neskaitās) un auksts dzinējs neraustās kā puņķis uz drāts
2) Kārtīgi atvelkot (110-180) nekarst.
3) Pēc atvilkšanas noslāpējot, pēc brīža var iedarbināt no pusapgrieziena
4) Ir stabila tukšgaita (arī ar kondišku un grozot stūri)
5) Nedūmo kā Ikarus pie palaišanas vai ieberot
6) Netek degviela vai eļļa pa visām malām
7) Iet arī tad, ja bākā ir 5l degvielas

gan jau vēl kaut ko aizmirsu..
Driver papildinas

Kādu pusgadu pēc iegādes, bija atbilstoš visiem punktiem. Bet tad sākās un nebeidzās


Tpu tpu tpu, man pagaidām tā ir, braucu gandrīz gadu un nobraukti tuvu pie 20k kilometri. Ja kāds vēlas pirkt tad izsakiet piedāvājumu
Offline
bum_bumz
13. Sep 2014, 16:50 #86

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6746

Braucu ar: E34


13 Sep 2014, 11:34:53 Peecis rakstīja:
Atzīstās, kuram ir TDS, kurš atbilst šīm prasībām:

1) Ziemā nav problēmu ar iedarbināšanu (5x kvēlsveču sildīšana neskaitās) un auksts dzinējs neraustās kā puņķis uz drāts
2) Kārtīgi atvelkot (110-180) nekarst.
3) Pēc atvilkšanas noslāpējot, pēc brīža var iedarbināt no pusapgrieziena
4) Ir stabila tukšgaita (arī ar kondišku un grozot stūri)
5) Nedūmo kā Ikarus pie palaišanas vai ieberot
6) Netek degviela vai eļļa pa visām malām
7) Iet arī tad, ja bākā ir 5l degvielas

gan jau vēl kaut ko aizmirsu..
Driver papildinas


6 gadi bez uzrādītajiem simptomiem.

Tiesa gan, tad, kad šovasar laukā bij +37, nobraucot 200km no vietas, parādījās 4 punkts.
Stresa nav. Ja arī rīt viņš pilnīgi izģērbjas, uzskatu ka cenas attiecība pret kvalitāti ir augstā līmenī.
Ja rullīšu un siksnas maiņa pieder pie dzinēja, tad tas ir vienīgais ieguldījums. Viņš arī sagremo visu, kas nedaudz smird pēc naftas.

7. Punkts nav nopietni. Ir braukts pārdesmit km ar sarkano, bet kāpēc neieliet degvielu, ja var ieliet.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo