Online

Pašreiz BMWPower skatās 252 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Turbīnas restaurācija

AutorsZiņojums
MAXixt
14. Aug 2018, 22:23 #81

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13

Intereses pec, kadas vietas?
Offline
PowerBMW
14. Aug 2018, 22:44 #82

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


14 Aug 2018, 22:08:05 @RSAWorkshop rakstīja:
Ar elektrisko aktuatoru 4 dažādās vietās turbīna restaurēta 6!!! reizes! Rezultāts, nu teiksim tā, nav pat apmierinošs. Visi kā viens dievojās, ka problēma neesot turbīnā. Tas nekas, ka turbo līkne nesakrīt. Tikai nez kāpēc ar jaunu turbo no veikala problēmas beidzās



jo vairāk Tu raksti jo ŠĶībāka līke met uz Tavu kantori
Offline
josi
14. Aug 2018, 23:05 #83

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


14 Aug 2018, 21:42:54 @Staris rakstīja:
Tad jāpērk jaunu pa 1800 euro?
Lietotu pirkt īsti neceļas roka, jo tur ir vēl mazāka garantija, ka tā turbīna nenomirs pēc 10k km.

Kur tu tādas cenas atrodi? Skaties Garret rūpnieciski atjaunotās, kaut vai iekš TurboBaltija.
Offline
RSAWorkshop
14. Aug 2018, 23:17 #84

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


14 Aug 2018, 22:23:58 @MAXixt rakstīja:
Intereses pec, kadas vietas?
Oken Pluss 3x, Turbomotors, TurboMeistars un Turbobaltic, vairs pat nav vēlme mēģināt neko. Oken pluss viedoklis-pēc turbīnas remonta, jaunas kartera ventilācijas un visu blīvējumu nomaiņas eļļas pile uz gliemeža esot ok
Nez kapēc uzliekot rūpnieciski restaurētu tādu problēmu nav, tieši tas pats ar reikām, ģeneratoriem un visa veida sūkņiem. Nav mums ne speciālistu, ne aprīkojuma, ne zināšanu ne arī vēlmes mācīties.

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
14. Aug 2018, 23:20 #85

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


14 Aug 2018, 21:42:54 @Staris rakstīja:
Tad jāpērk jaunu pa 1800 euro?
Lietotu pirkt īsti neceļas roka, jo tur ir vēl mazāka garantija, ka tā turbīna nenomirs pēc 10k km.
Parasti jau jauna vairāk par 1000eur diži nav. Ok, Industriālajam varētu būt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
enimaals
14. Aug 2018, 23:23 #86

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:


14 Aug 2018, 22:44:09 @PowerBMW rakstīja:

14 Aug 2018, 22:08:05 @RSAWorkshop rakstīja:
Ar elektrisko aktuatoru 4 dažādās vietās turbīna restaurēta 6!!! reizes! Rezultāts, nu teiksim tā, nav pat apmierinošs. Visi kā viens dievojās, ka problēma neesot turbīnā. Tas nekas, ka turbo līkne nesakrīt. Tikai nez kāpēc ar jaunu turbo no veikala problēmas beidzās



jo vairāk Tu raksti jo ŠĶībāka līke met uz Tavu kantori


Un 100%balsos par kpv.lv
Offline
Staris
14. Aug 2018, 23:35 #87

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


14 Aug 2018, 23:05:51 @josi rakstīja:

14 Aug 2018, 21:42:54 @Staris rakstīja:
Tad jāpērk jaunu pa 1800 euro?
Lietotu pirkt īsti neceļas roka, jo tur ir vēl mazāka garantija, ka tā turbīna nenomirs pēc 10k km.

Kur tu tādas cenas atrodi? Skaties Garret rūpnieciski atjaunotās, kaut vai iekš TurboBaltija.


šobrīd tīri aptuveni pēc vin koda atradu turbo oem numuru un to iemaucu epartos
Kā tajā turbobaltija saprast ko viņi tur tirgo?
Tās ir rūpnieciski restaurētās, pašu restaurētās?

[ Šo ziņu laboja Staris, 14 Aug 2018, 23:38:35 ]

Offline
uldens1
15. Aug 2018, 00:09 #88

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16181

Braucu ar:


14 Aug 2018, 23:35:17 @Staris rakstīja:

14 Aug 2018, 23:05:51 @josi rakstīja:

14 Aug 2018, 21:42:54 @Staris rakstīja:
Tad jāpērk jaunu pa 1800 euro?
Lietotu pirkt īsti neceļas roka, jo tur ir vēl mazāka garantija, ka tā turbīna nenomirs pēc 10k km.

Kur tu tādas cenas atrodi? Skaties Garret rūpnieciski atjaunotās, kaut vai iekš TurboBaltija.


šobrīd tīri aptuveni pēc vin koda atradu turbo oem numuru un to iemaucu epartos
Kā tajā turbobaltija saprast ko viņi tur tirgo?
Tās ir rūpnieciski restaurētās, pašu restaurētās?

viņas ir tieši tāpat restaurētas kā citur,turbīna ir gaužam vienkārš mezgls un nav tur nekādas kosmosa tehnoloģijas.Galvenais kopā liekot nesalaist sūdus iekšā,tad problēmu nebūs.Un aukstajā galā eļļas mitrums būs vienmēr,pat svaigiem auto tur ir mitrs
Offline
Staris
15. Aug 2018, 00:36 #89

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

tā auto gadījumā ir tā, ka uz 10-15k km pazūd ~1l eļļas. Braucot un gāzējot zilu dūmu nav. Ja auto parūc uz vietas pusstundu, tad sāk parādīties degošas eļļas smaka un, ja ieskatās, tad var pamanīt, ka kaut kāds dūms ir parādījies no izplūdes. Ja izbrauc līkumu un apstājas, tad dūmu vairs nav. Rīt, cerams, varēs elementāro pārbaudīt - auksto galu un pakustināt turbo asi. Diez vai šajā gadījumā varēs nogrūst vainu uz kartera ventilācijām vai ko tādu
Offline
Ridlihs
15. Aug 2018, 00:36 #90

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

jūserim edwin no neringa var tak uzdot visus neskaidros jautājumus. čalis topika sākumā diezgan sīki uz visu atbildēja un izskaidroja. un var mēģināt viņam pa tiešo rokās nodot restaurējamo ļurbu.
Offline
RSAWorkshop
15. Aug 2018, 00:49 #91

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


15 Aug 2018, 00:09:42 @uldens1 rakstīja:

14 Aug 2018, 23:35:17 @Staris rakstīja:

14 Aug 2018, 23:05:51 @josi rakstīja:

14 Aug 2018, 21:42:54 @Staris rakstīja:
Tad jāpērk jaunu pa 1800 euro?
Lietotu pirkt īsti neceļas roka, jo tur ir vēl mazāka garantija, ka tā turbīna nenomirs pēc 10k km.

Kur tu tādas cenas atrodi? Skaties Garret rūpnieciski atjaunotās, kaut vai iekš TurboBaltija.


šobrīd tīri aptuveni pēc vin koda atradu turbo oem numuru un to iemaucu epartos
Kā tajā turbobaltija saprast ko viņi tur tirgo?
Tās ir rūpnieciski restaurētās, pašu restaurētās?

viņas ir tieši tāpat restaurētas kā citur,turbīna ir gaužam vienkārš mezgls un nav tur nekādas kosmosa tehnoloģijas.Galvenais kopā liekot nesalaist sūdus iekšā,tad problēmu nebūs.Un aukstajā galā eļļas mitrums būs vienmēr,pat svaigiem auto tur ir mitrs
Mitrums jau poļubomu jā, bet nu nejau acīmredzama eļļas pile uz korpusa

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
7781
15. Aug 2018, 01:56 #92

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 813

Braucu ar:

Vispar piekrītu workshopam. Nez, kur jums tik laba pieredze, bet pēc vairakām restaurācijām Baldonē un Oken plusa, arī palicis iespaids, ka nehuja viņi nevar. Reikas un generatorus var lv sataisīt, bet turbīnas pašvaki. Vainu jaunu vai kautvai lietotu.
Offline
Lauriko
15. Aug 2018, 08:18 #93

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Nav runa par to, ka nemācētu, bet lētās komponentes ir mazliet smagākas par OE un tur arī rodas tās līknes atšķirības!
Tas par to pili ir ļoti atkarīgs no auto, ir kam ir sauss vienmēr un vienalga ar kādu turbu, ir kam pile vienmēr stāv uz aukstā gala!
Offline
MAXixt
15. Aug 2018, 12:42 #94

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13


15 Aug 2018, 01:56:41 @7781 rakstīja:
Vispar piekrītu workshopam. Nez, kur jums tik laba pieredze, bet pēc vairakām restaurācijām Baldonē un Oken plusa, arī palicis iespaids, ka nehuja viņi nevar. Reikas un generatorus var lv sataisīt, bet turbīnas pašvaki. Vainu jaunu vai kautvai lietotu.
kur jus nemat tas kantoras,oken hujoken tiri ta kurs pirmais ss.com bus? Ar to pasu turbomotorsu principa var stradat, tikai dargi un jaapruna katru detalu pirms kaut ko darit.Es konkreti sradaju ar turbopro jau 10 gadus ja ne vairak taja laika bija 2-3 nenozimigie kasjaki,ka ari nemu no viniem garrettu par loti labam cenam.
Offline
edwin
15. Aug 2018, 18:27 #95

Kopš: 19. Jun 2009

Ziņojumi: 511

Braucu ar: e61 535d


15 Aug 2018, 00:36:57 @Ridlihs rakstīja:
jūserim edwin no neringa var tak uzdot visus neskaidros jautājumus. čalis topika sākumā diezgan sīki uz visu atbildēja un izskaidroja. un var mēģināt viņam pa tiešo rokās nodot restaurējamo ļurbu.

Gandrīz 2 gadus Nēringā vairs neesmu.
Nekas droši vien tur nav mainījies, jaunas iekārtas tik iepērk ik pa laikam.
Kāsīši ir visiem, bet baigie skeptiķi var apskatīt neringa ebay shopu, pēc apgrozījuma un feedback jau vien visam jābūt skaidram.
Offline
Ridlihs
15. Aug 2018, 20:30 #96

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

To pašu arodu piekop tikai citur? Nu pat ja nestrādā, tad jau tēmu kod un pastastīt vari daudz.


Man konkrēti interesē kas tur ir ar šo variantu:



04 Oct 2016, 11:44:13 @xjs_4 rakstīja:

Var arī pēc turbīnas modeļa aliexpresā dabūt to visu serdi bez gliemeža .. atnāk nobalansēta utt. 100-150Eur




Sanāk saliek kopā visu un liek virsū bez stenda?
Offline
edwin
15. Aug 2018, 21:43 #97

Kopš: 19. Jun 2009

Ziņojumi: 511

Braucu ar: e61 535d


15 Aug 2018, 20:30:01 @Ridlihs rakstīja:
To pašu arodu piekop tikai citur? Nu pat ja nestrādā, tad jau tēmu kod un pastastīt vari daudz.


Man konkrēti interesē kas tur ir ar šo variantu:



04 Oct 2016, 11:44:13 @xjs_4 rakstīja:

Var arī pēc turbīnas modeļa aliexpresā dabūt to visu serdi bez gliemeža .. atnāk nobalansēta utt. 100-150Eur




Sanāk saliek kopā visu un liek virsū bez stenda?

Šo variantu var nopirkt daudz kur: aliexpress, ebay, no poļiem un arī pie nēringa. Tas būs ķīnas kārtridžs kuru pats (ja kaut ko saprot no skrūvēšanas) var mierīgi nomainīt pret veco vidus daļu atstājo oem gliemežus.
VNT turbokompresoru pēc vidus daļas maiņas būtu nepieciešams uzlikt uz stenda un noregulēt, jo visticamāk nebūs vajadzīgie turbospiedieni pie dažādiem apgriezieniem kā arī var būt aizture sākumā vai tieši pretēji- pārspiediens.
Bet ja ir parastā bez vnt tad tikai lego un aiziet.
Offline
Kaross
29. Nov 2018, 21:52 #98

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


14 Aug 2018, 23:17:11 @RSAWorkshop rakstīja:

14 Aug 2018, 22:23:58 @MAXixt rakstīja:
Intereses pec, kadas vietas?
Oken Pluss 3x, Turbomotors, TurboMeistars un Turbobaltic, vairs pat nav vēlme mēģināt neko. Oken pluss viedoklis-pēc turbīnas remonta, jaunas kartera ventilācijas un visu blīvējumu nomaiņas eļļas pile uz gliemeža esot ok
Nez kapēc uzliekot rūpnieciski restaurētu tādu problēmu nav, tieši tas pats ar reikām, ģeneratoriem un visa veida sūkņiem. Nav mums ne speciālistu, ne aprīkojuma, ne zināšanu ne arī vēlmes mācīties.


PAturpinot tēmu. Kas ir rūpnieciski restaurēta turbīna? Turbomotors ir rūpnīca, Nerings ir rūpnīca.
Zini no kurienes nāk Ape motors it kā "rūpnieciski" restaurētās? Tā vismaz visi viņas sauc. No Igaunijas tāda paša kantora kā jebkurš LV kantoris. Intercars? Poļiem tāds kantoris, bet viņi ņem no vairākām vietām.

Oken hujoken vispār VNT nevar dot, jo viņiem nav stenda uz kā noregulēt. Esmu jau kādas 5 viņu taisītās pārtaisījis pie Turbomotora. Un vienmēr viss ir skaisti, kad atregulē.
Neesmu nekad pie viņiem braucis, tikai atbrauc klienti un raud, ka auto neiet un nekad mūžā nerestaurēs turbīnu, jo LV nemāk to darīt. blab bla bla. Raudiens tāds pats kā pusei šeit lietotāju, kas kreisajos kantoros to dara.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
RSAWorkshop
29. Nov 2018, 21:59 #99

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


29 Nov 2018, 21:52:46 @Kaross rakstīja:

14 Aug 2018, 23:17:11 @RSAWorkshop rakstīja:

14 Aug 2018, 22:23:58 @MAXixt rakstīja:
Intereses pec, kadas vietas?
Oken Pluss 3x, Turbomotors, TurboMeistars un Turbobaltic, vairs pat nav vēlme mēģināt neko. Oken pluss viedoklis-pēc turbīnas remonta, jaunas kartera ventilācijas un visu blīvējumu nomaiņas eļļas pile uz gliemeža esot ok
Nez kapēc uzliekot rūpnieciski restaurētu tādu problēmu nav, tieši tas pats ar reikām, ģeneratoriem un visa veida sūkņiem. Nav mums ne speciālistu, ne aprīkojuma, ne zināšanu ne arī vēlmes mācīties.


PAturpinot tēmu. Kas ir rūpnieciski restaurēta turbīna? Turbomotors ir rūpnīca, Nerings ir rūpnīca.
Zini no kurienes nāk Ape motors it kā "rūpnieciski" restaurētās? Tā vismaz visi viņas sauc. No Igaunijas tāda paša kantora kā jebkurš LV kantoris. Intercars? Poļiem tāds kantoris, bet viņi ņem no vairākām vietām.

Oken hujoken vispār VNT nevar dot, jo viņiem nav stenda uz kā noregulēt. Esmu jau kādas 5 viņu taisītās pārtaisījis pie Turbomotora. Un vienmēr viss ir skaisti, kad atregulē.
Neesmu nekad pie viņiem braucis, tikai atbrauc klienti un raud, ka auto neiet un nekad mūžā nerestaurēs turbīnu, jo LV nemāk to darīt. blab bla bla. Raudiens tāds pats kā pusei šeit lietotāju, kas kreisajos kantoros to dara.
BMW 11657790994 Exch-turbo charger 1 1004.17 €

Exch ir apmaiņa, tātad restaurēta

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Kaross
29. Nov 2018, 22:28 #100

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

o.k. Šis ir cits gadījums. Pārsvarā cik esmu saskāries, tad visi tās LV nopērkāmas turbīnas sauc par "rūpnieciski" restaurētajām.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo