Online
Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kādu eļļu lejam iekš M20?
Autors | Ziņojums |
Indo | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5160
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
2004-09-16 10:30, Polaris rakstīja:
nu ja.. nahaljavu i uksus sladkij
uzlikshu tev uksusu nahaljavu un tad paskatiisimies cik sladkijs tas buus | Offline | | |
GA3 | | Kopš: 29. Jun 2003
Ziņojumi: 1401
Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi
| Leju Autoplusaa, ellas daudzums uz manu motoru un filtrs, kopaa sanaak ap 20-22 latiem. Preciizi neatceros, tachu man maajaas pierakstiits. Ellas nosaukumu arii neatceros, bet noteikti nekas kraaninju pagarinoshs nav.
Mans mehaanikjis teica, ka izjaucot motoru, kuraa Castrol liets, ir patiikami skatiities - ne piedegumu, ne slimiiga nodiluma (pie normaaliem auto ekspluataacijas apstaakljiem). Ella izlejamaa, modeli varu meeginaat noskaidrot. | Offline | | |
NixN | | Kopš: 26. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1983
Braucu ar: S6 2.2T
| nu noskaidro plz
----------------- We Are All Made of Stars | Offline | | |
Blackadder | | Kopš: 15. May 2002
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2144
Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d
| Ko bija lējis iepriekšējais saimnieks, neesmu īsti drošs. Bagāžniekā atradu kannu ar "Statoil" minerālo. Ēda eļļu aptuveni 1 litrs uz 2000-3000 km.
Tagad ielēju "Addinol" pussintētiku, viskozitāti no galvas neatceros. Vismaz ilgu laiku vairs neēda, tagad dažas nedēļus neesmu apskatījies.
Tiesa gan, jāatzīst, pie eļļas maiņas apskatījos un pamanīju, ka eļļas noliešanas skrūvei ir čupā vītne. Attiecīgi, iepriekšējie eļļas mainītāji nebija piegriezuši kā nākās skrūvi un tur pilēja garām. Kad pats skrūvēju to skrūvi iekšā, pacentos uzmanīgi piegriezt, cik nu varēja ar to tizlo vītni... lai nu kā, vairs nepil eļļa.
Ā, jā, motora nobraukums ir virs 350 tūkst. - ij tāpat neēd.
Sintētiku neleju tāpēc, ka tai nav piemērota viskozitāte atrodama - nu tur W15. | Offline | | |
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13422
Braucu ar: BMW
|
2004-09-15 22:11, Bosnija rakstīja:
un vispar, 2,5 24 v dzinejs ir konkrets mēsls, vel ne no viena nesmu dzirdejis- ooo lopā griežās, pārsvarā ar viņiem ir problēmas
Kas tad ir ar viņiem? M20 nedrīkstēja nekādā gadījumā pārkarsēt. M50 gan jau ka tas pats - kas vēl par šaizēm tipiskām tur ir?? Nezinu iekš 525 24v - gāja ļoti normāli.
Par eļļu - pofig, ko YUR ielej ar to braucam, sintētiku protams. | Offline | | |
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13422
Braucu ar: BMW
| vēl problema ir tā ka troikās visi lielie motori ir nodzīti dafiga. | Offline | | |
GA3 | | Kopš: 29. Jun 2003
Ziņojumi: 1401
Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi
| ok, meginashu noskaidrot. | Offline | | |
Garaiss | | Kopš: 10. Apr 2004
Ziņojumi: 11536
Braucu ar: FXD
| es savam tikko samainiiju, ieprieksheejais saimnieks leeja pussinteetisko, kaadu nezinu, tagad ieleeju CASTROL 5W40 sintetisko, motors uzreiz patiikamaak duuc.....
----------------- Lietotas moto rezerves daļas:
stores.ebay.co.uk/Worlds-best-motoparts
| Offline | | |
|
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Aa nu vot aizraavos un aizmirsu - Mobil1 sinteetikas izlejamaas par labaam cenaam var dabuut ieksh Ribeksiina Shodas servisa uz Maskachkas kur griezhaas (vai iet saansliidee) uz krievu lidinju tikai bik taalaak. Tikai pa kramam neaizmirst panjem kanninju vai dazhas
Ee bet superruulzhi davai mainat vaarstu bliivsleegus. Besii ka behas laizh duumus | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Blj kaarteejais abloms, braucu maajaas un nochekoju ka tur vairs nav Shkoda bet Citroen.. Nezinu vai tur joprojaam to eljlju tirgo. Bet nu reaali nesen veel bija Shkoda un M50 behai pa Ls 22 vai 24 Mobil1 synth 5w-50 eljlju dabuuju. | Offline | | |
NixN | | Kopš: 26. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1983
Braucu ar: S6 2.2T
| Ko cilveeki domaa par eljam kas satur molibdena disulfitu (MoS2) Itkaa jau teoretiski tai vielai vajadzeetu samazinaat berzi, bet kaa ir praktiski? Kads var pa shito teemu kautko pateikt iz dziives?!
----------------- We Are All Made of Stars | Offline | | |
Bron | | Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
|
2005-02-03 19:04, Polaris rakstīja:
Ko cilveeki domaa par eljam kas satur molibdena disulfitu (MoS2) Itkaa jau teoretiski tai vielai vajadzeetu samazinaat berzi, bet kaa ir praktiski? Kads var pa shito teemu kautko pateikt iz dziives?!
Manupraat suudiigaak nepalix bet nu manaami labaak arii diez vai.
Tur taa pamatideja laikam bija taada - gaaz to suudu jaunaa dzineejaa un vinjsh ies 2X ilgaak nekaa standartaa paredzeec. Tikai diemzheel neviens tik ilgi ar vienu auto nebrauc | Offline | | |
Bron | | Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
| BTW vai kaut kur nevar saprotamaa valodaa (LV, RU) palasiities par taam elljas darbaspeejas klaseem? | Offline | | |
Vadik | | Kopš: 25. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5279
Braucu ar: nine eleven turbo
| pochitai luchshe literaturu v internete | Offline | | |
angiins | | Kopš: 09. Sep 2004
Ziņojumi: 8865
Braucu ar: ar ko pagadās
|
2005-02-03 19:04, Polaris rakstīja:
Ko cilveeki domaa par eljam kas satur molibdena disulfitu (MoS2) Itkaa jau teoretiski tai vielai vajadzeetu samazinaat berzi, bet kaa ir praktiski? Kads var pa shito teemu kautko pateikt iz dziives?!
Pēdējo reiz, kad mainīju ar tādu iegāzu, itkā sliktāk nepalika, bet vai labāk | Offline | | |
Blackadder | | Kopš: 15. May 2002
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2144
Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d
| Diezgan bezjēdzīgs pasākums. Molibdēna disulfīds patiešām ļoti labi samazina berzi, bet diemžēl tas nešķīst ogļūdeņražos, bet cietu daļiņu veidā peld pa to eļļu un līdz ar to tam arī ir tendence nogulsnēties un faktiski no tā vairs nav nekādas īpašas jēas. Šī iemesla dēļ nopietnākie ražotāji molibdēna disulfīdu kā piedevu motoreļļām praktiski nelieto.
Savukārt dažādās biezajās ziežvielās ļoti noslogotiem molibdēna disulfīds ir ārkārtīgi efektīva piedeva.
Teorētiski nekāda sliktuma no tā, ka ieliesi eļļu ar molibdēna disulfīda piedevu, tev nebūs, bet praksē ir tā, ka vajadzētu uzreiz ar kritisku aci pievērst uzmanību tam, kas ir šīs eļļas ražotājs, un vai šī ražotāja vārds vieš pietiekami lielu uzticību tam, ka pati bāzes eļļa ir laba. Man, piemēram, nevieš uzticību ražotāji, kas mēģina aizmālēt klientam acis ar patiesībā neefektīvu piedevu...
2005-02-03 19:04, Polaris rakstīja:
Ko cilveeki domaa par eljam kas satur molibdena disulfitu (MoS2) Itkaa jau teoretiski tai vielai vajadzeetu samazinaat berzi, bet kaa ir praktiski? Kads var pa shito teemu kautko pateikt iz dziives?!
| Offline | | |
|
Bron | | Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
|
2006-01-06 16:58, Blackadder rakstīja:
Diezgan bezjēdzīgs pasākums. Molibdēna disulfīds patiešām ļoti labi samazina berzi, bet diemžēl tas nešķīst ogļūdeņražos, bet cietu daļiņu veidā peld pa to eļļu un līdz ar to tam arī ir tendence nogulsnēties un faktiski no tā vairs nav nekādas īpašas jēas. Šī iemesla dēļ nopietnākie ražotāji molibdēna disulfīdu kā piedevu motoreļļām praktiski nelieto.
Savukārt dažādās biezajās ziežvielās ļoti noslogotiem molibdēna disulfīds ir ārkārtīgi efektīva piedeva.
Teorētiski nekāda sliktuma no tā, ka ieliesi eļļu ar molibdēna disulfīda piedevu, tev nebūs, bet praksē ir tā, ka vajadzētu uzreiz ar kritisku aci pievērst uzmanību tam, kas ir šīs eļļas ražotājs, un vai šī ražotāja vārds vieš pietiekami lielu uzticību tam, ka pati bāzes eļļa ir laba. Man, piemēram, nevieš uzticību ražotāji, kas mēģina aizmālēt klientam acis ar patiesībā neefektīvu piedevu...
Tas viss ir pareizi - Molibdena disulfiids tieshaam ir efektiivs uzduljkjotaa veidaa bet ja jau gana nopietni kantori (piem LiquiMoly) piedaavaa ellju ar MoS2 tad ne jau nje_za_hui vinjiem 50% no Vaacijas autokjiimijas tirgus. Pietiek noveerst taa piemaisiijuma sagulshanos vienaa klucii karterii un viss bumbaas: aatri uzduljkjosies un atkal veix savas funkcijas | Offline | | |
charbis | | Kopš: 18. Jan 2005
Ziņojumi: 2000
Braucu ar: e30 cabrio un f06
| M20 nedrīkstēja nekādā gadījumā pārkarsēt. M50 gan jau ka tas pats - kas vēl par šaizēm tipiskām tur ir?? Nezinu iekš 525 24v - gāja ļoti normāli.
Kapeec nedriiksteeja paarkarseet? Nekaadu probleemu, es paarkarseeju nosliipeeju galvu un sakraameeju kopaa. iet kaa gaaja. Nu protams ka tas nevienam motoram par labu nenaak, bet kapeec uzsvars uz M20?????? | Offline | | |
Bron | | Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
|
2006-01-06 17:33, chabijs rakstīja:
Nu protams ka tas nevienam motoram par labu nenaak, bet kapeec uzsvars uz M20??????
Paskaties topika nosaukumu | Offline | | |
IMI | | Kopš: 19. Apr 2009
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
| molibdena disulfids uzklajas uz virsmaam ... un aizsargā tās, un palielina kompresiju, ja ta bija apšaubāma .. Moskvicham pirms - kompresija 8,5+/-2,5 ka kura cilindraa .. pec piedevu piestraades peedinjaas .11,5-12 ...
BET KATRS JAU VAR DARIT KA GRIB ... (iesaku skalot dzinejus pie eļļas maiņas, lielaakais effekts -- ielejam jebkuru 9komponentu engineflush 15mindarbinam un atstajam uz nakti. no rita uzsildam dzineju un lejam aaraa krokodiilus) | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|