Online

Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kādu eļļu lejam iekš M20?

AutorsZiņojums
Indo
16. Sep 2004, 10:44 #81

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5160

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


2004-09-16 10:30, Polaris rakstīja:
nu ja.. nahaljavu i uksus sladkij


uzlikshu tev uksusu nahaljavu un tad paskatiisimies cik sladkijs tas buus
Offline
GA3
16. Sep 2004, 10:57 #82

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi

Leju Autoplusaa, ellas daudzums uz manu motoru un filtrs, kopaa sanaak ap 20-22 latiem. Preciizi neatceros, tachu man maajaas pierakstiits. Ellas nosaukumu arii neatceros, bet noteikti nekas kraaninju pagarinoshs nav.

Mans mehaanikjis teica, ka izjaucot motoru, kuraa Castrol liets, ir patiikami skatiities - ne piedegumu, ne slimiiga nodiluma (pie normaaliem auto ekspluataacijas apstaakljiem). Ella izlejamaa, modeli varu meeginaat noskaidrot.
Offline
NixN
16. Sep 2004, 11:06 #83

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T

nu noskaidro plz

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
Blackadder
16. Sep 2004, 11:14 #84

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2144

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Ko bija lējis iepriekšējais saimnieks, neesmu īsti drošs. Bagāžniekā atradu kannu ar "Statoil" minerālo. Ēda eļļu aptuveni 1 litrs uz 2000-3000 km.

Tagad ielēju "Addinol" pussintētiku, viskozitāti no galvas neatceros. Vismaz ilgu laiku vairs neēda, tagad dažas nedēļus neesmu apskatījies.

Tiesa gan, jāatzīst, pie eļļas maiņas apskatījos un pamanīju, ka eļļas noliešanas skrūvei ir čupā vītne. Attiecīgi, iepriekšējie eļļas mainītāji nebija piegriezuši kā nākās skrūvi un tur pilēja garām. Kad pats skrūvēju to skrūvi iekšā, pacentos uzmanīgi piegriezt, cik nu varēja ar to tizlo vītni... lai nu kā, vairs nepil eļļa.

Ā, jā, motora nobraukums ir virs 350 tūkst. - ij tāpat neēd.

Sintētiku neleju tāpēc, ka tai nav piemērota viskozitāte atrodama - nu tur W15.
Offline
Artis_D
16. Sep 2004, 11:56 #85

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13422

Braucu ar: BMW


2004-09-15 22:11, Bosnija rakstīja:
un vispar, 2,5 24 v dzinejs ir konkrets mēsls, vel ne no viena nesmu dzirdejis- ooo lopā griežās, pārsvarā ar viņiem ir problēmas


Kas tad ir ar viņiem? M20 nedrīkstēja nekādā gadījumā pārkarsēt. M50 gan jau ka tas pats - kas vēl par šaizēm tipiskām tur ir?? Nezinu iekš 525 24v - gāja ļoti normāli.

Par eļļu - pofig, ko YUR ielej ar to braucam, sintētiku protams.
Offline
Artis_D
16. Sep 2004, 11:57 #86

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13422

Braucu ar: BMW

vēl problema ir tā ka troikās visi lielie motori ir nodzīti dafiga.
Offline
GA3
16. Sep 2004, 13:22 #87

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi

ok, meginashu noskaidrot.
Offline
Garaiss
16. Sep 2004, 14:07 #88

Kopš: 10. Apr 2004

Ziņojumi: 11536

Braucu ar: FXD

es savam tikko samainiiju, ieprieksheejais saimnieks leeja pussinteetisko, kaadu nezinu, tagad ieleeju CASTROL 5W40 sintetisko, motors uzreiz patiikamaak duuc.....

-----------------
Lietotas moto rezerves daļas:
stores.ebay.co.uk/Worlds-best-motoparts

Offline
bmwaddict
16. Sep 2004, 15:49 #89

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Aa nu vot aizraavos un aizmirsu - Mobil1 sinteetikas izlejamaas par labaam cenaam var dabuut ieksh Ribeksiina Shodas servisa uz Maskachkas kur griezhaas (vai iet saansliidee) uz krievu lidinju tikai bik taalaak. Tikai pa kramam neaizmirst panjem kanninju vai dazhas
Ee bet superruulzhi davai mainat vaarstu bliivsleegus. Besii ka behas laizh duumus
Offline
bmwaddict
17. Sep 2004, 00:33 #90

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Blj kaarteejais abloms, braucu maajaas un nochekoju ka tur vairs nav Shkoda bet Citroen.. Nezinu vai tur joprojaam to eljlju tirgo. Bet nu reaali nesen veel bija Shkoda un M50 behai pa Ls 22 vai 24 Mobil1 synth 5w-50 eljlju dabuuju.
Offline
NixN
03. Feb 2005, 19:04 #91

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T

Ko cilveeki domaa par eljam kas satur molibdena disulfitu (MoS2) Itkaa jau teoretiski tai vielai vajadzeetu samazinaat berzi, bet kaa ir praktiski? Kads var pa shito teemu kautko pateikt iz dziives?!

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
Bron
04. Feb 2005, 08:42 #92

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2005-02-03 19:04, Polaris rakstīja:
Ko cilveeki domaa par eljam kas satur molibdena disulfitu (MoS2) Itkaa jau teoretiski tai vielai vajadzeetu samazinaat berzi, bet kaa ir praktiski? Kads var pa shito teemu kautko pateikt iz dziives?!


Manupraat suudiigaak nepalix bet nu manaami labaak arii diez vai.
Tur taa pamatideja laikam bija taada - gaaz to suudu jaunaa dzineejaa un vinjsh ies 2X ilgaak nekaa standartaa paredzeec. Tikai diemzheel neviens tik ilgi ar vienu auto nebrauc
Offline
Bron
06. Jan 2006, 14:28 #93

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

BTW vai kaut kur nevar saprotamaa valodaa (LV, RU) palasiities par taam elljas darbaspeejas klaseem?
Offline
Vadik
06. Jan 2006, 15:45 #94

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo

pochitai luchshe literaturu v internete
Offline
angiins
06. Jan 2006, 15:53 #95

Kopš: 09. Sep 2004

Ziņojumi: 8865

Braucu ar: ar ko pagadās


2005-02-03 19:04, Polaris rakstīja:
Ko cilveeki domaa par eljam kas satur molibdena disulfitu (MoS2) Itkaa jau teoretiski tai vielai vajadzeetu samazinaat berzi, bet kaa ir praktiski? Kads var pa shito teemu kautko pateikt iz dziives?!


Pēdējo reiz, kad mainīju ar tādu iegāzu, itkā sliktāk nepalika, bet vai labāk
Offline
Blackadder
06. Jan 2006, 16:58 #96

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2144

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Diezgan bezjēdzīgs pasākums. Molibdēna disulfīds patiešām ļoti labi samazina berzi, bet diemžēl tas nešķīst ogļūdeņražos, bet cietu daļiņu veidā peld pa to eļļu un līdz ar to tam arī ir tendence nogulsnēties un faktiski no tā vairs nav nekādas īpašas jēas. Šī iemesla dēļ nopietnākie ražotāji molibdēna disulfīdu kā piedevu motoreļļām praktiski nelieto.

Savukārt dažādās biezajās ziežvielās ļoti noslogotiem molibdēna disulfīds ir ārkārtīgi efektīva piedeva.

Teorētiski nekāda sliktuma no tā, ka ieliesi eļļu ar molibdēna disulfīda piedevu, tev nebūs, bet praksē ir tā, ka vajadzētu uzreiz ar kritisku aci pievērst uzmanību tam, kas ir šīs eļļas ražotājs, un vai šī ražotāja vārds vieš pietiekami lielu uzticību tam, ka pati bāzes eļļa ir laba. Man, piemēram, nevieš uzticību ražotāji, kas mēģina aizmālēt klientam acis ar patiesībā neefektīvu piedevu...


2005-02-03 19:04, Polaris rakstīja:
Ko cilveeki domaa par eljam kas satur molibdena disulfitu (MoS2) Itkaa jau teoretiski tai vielai vajadzeetu samazinaat berzi, bet kaa ir praktiski? Kads var pa shito teemu kautko pateikt iz dziives?!
Offline
Bron
06. Jan 2006, 17:06 #97

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2006-01-06 16:58, Blackadder rakstīja:
Diezgan bezjēdzīgs pasākums. Molibdēna disulfīds patiešām ļoti labi samazina berzi, bet diemžēl tas nešķīst ogļūdeņražos, bet cietu daļiņu veidā peld pa to eļļu un līdz ar to tam arī ir tendence nogulsnēties un faktiski no tā vairs nav nekādas īpašas jēas. Šī iemesla dēļ nopietnākie ražotāji molibdēna disulfīdu kā piedevu motoreļļām praktiski nelieto.

Savukārt dažādās biezajās ziežvielās ļoti noslogotiem molibdēna disulfīds ir ārkārtīgi efektīva piedeva.

Teorētiski nekāda sliktuma no tā, ka ieliesi eļļu ar molibdēna disulfīda piedevu, tev nebūs, bet praksē ir tā, ka vajadzētu uzreiz ar kritisku aci pievērst uzmanību tam, kas ir šīs eļļas ražotājs, un vai šī ražotāja vārds vieš pietiekami lielu uzticību tam, ka pati bāzes eļļa ir laba. Man, piemēram, nevieš uzticību ražotāji, kas mēģina aizmālēt klientam acis ar patiesībā neefektīvu piedevu...


Tas viss ir pareizi - Molibdena disulfiids tieshaam ir efektiivs uzduljkjotaa veidaa bet ja jau gana nopietni kantori (piem LiquiMoly) piedaavaa ellju ar MoS2 tad ne jau nje_za_hui vinjiem 50% no Vaacijas autokjiimijas tirgus. Pietiek noveerst taa piemaisiijuma sagulshanos vienaa klucii karterii un viss bumbaas: aatri uzduljkjosies un atkal veix savas funkcijas
Offline
charbis
06. Jan 2006, 17:33 #98

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06

M20 nedrīkstēja nekādā gadījumā pārkarsēt. M50 gan jau ka tas pats - kas vēl par šaizēm tipiskām tur ir?? Nezinu iekš 525 24v - gāja ļoti normāli.

Kapeec nedriiksteeja paarkarseet? Nekaadu probleemu, es paarkarseeju nosliipeeju galvu un sakraameeju kopaa. iet kaa gaaja. Nu protams ka tas nevienam motoram par labu nenaak, bet kapeec uzsvars uz M20??????
Offline
Bron
06. Jan 2006, 17:39 #99

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2006-01-06 17:33, chabijs rakstīja:
Nu protams ka tas nevienam motoram par labu nenaak, bet kapeec uzsvars uz M20??????


Paskaties topika nosaukumu
Offline
IMI
04. Nov 2010, 11:59 #100

Kopš: 19. Apr 2009

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

molibdena disulfids uzklajas uz virsmaam ... un aizsargā tās, un palielina kompresiju, ja ta bija apšaubāma .. Moskvicham pirms - kompresija 8,5+/-2,5 ka kura cilindraa .. pec piedevu piestraades peedinjaas .11,5-12 ...
BET KATRS JAU VAR DARIT KA GRIB ... (iesaku skalot dzinejus pie eļļas maiņas, lielaakais effekts -- ielejam jebkuru 9komponentu engineflush 15mindarbinam un atstajam uz nakti. no rita uzsildam dzineju un lejam aaraa krokodiilus)
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo