Online

Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Labākā attiecība ZS / LVL?

AutorsZiņojums
Ekimons
20. Aug 2013, 22:24 #81

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

tas golfs, kas te figurē, šķiet labs...
zs/lvl - 100% drošs variants
Offline
kars
20. Aug 2013, 22:26 #82

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


20 Aug 2013, 22:22:28 user rakstīja:

20 Aug 2013, 22:20:52 kars rakstīja:
mk2 jau sen ir future classic tikai pie mums nezkāpēc viņs ir nenovērtēts, joprojām visiem asociējās ar pāķu vāģi


pieraksti, ka joks! daži vēl toč nopietni to uztvers


suchen.mobile.de/auto/volkswagen-golf paskaties cik maksā
Offline
Locis
20. Aug 2013, 22:35 #83

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11223

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


20 Aug 2013, 19:37:46 edzhaans rakstīja:

20 Aug 2013, 19:31:43 kars rakstīja:
Tā honda un turbo ar 1k budžetu neizklusās visai uzticams projekts Depo tak minēja ka vajagot stock

Lai ņem 328 e36, ja neapmierinās 0-100km/h laiks tad lai izmet ārā visu salonu/tepiķus un uzliek īsāku reduktoru, būs 6 sec. simtiņš

M50 kolektors un čips, būs lēti. ~210-220 zs


nu huuuuuuuj viņ zin vai ar to vien pietiks,lai 20-30 hp dabūtu..
Offline
Belluuns
20. Aug 2013, 22:41 #84

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

user, ej mazgā klāju, nepiedirs atkal visu ar savu ačgārno viedokli
Offline
Belluuns
20. Aug 2013, 22:47 #85

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

man jau ir golf divi, tāka ej pats stāvi
Offline
edzhaans
20. Aug 2013, 22:47 #86

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


20 Aug 2013, 22:45:14 user rakstīja:

20 Aug 2013, 22:41:40 Belluuns rakstīja:
user, ej mazgā klāju, nepiedirs atkal visu ar savu ačgārno viedokli


ej stāvi rindā pēc klasikas! Golf 2


Klasika jau ir, tikai otra problēma, to eksemplāru ir tik daudz, ka tas nav retums, klasika un rets auto ir divas dažādas lietas, un to bieži jauc.
Offline
Belluuns
20. Aug 2013, 22:49 #87

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

pagaidi piecus gadus un ar uguni nedabūsi, tāpat kā vecās audi kupejas.
Offline
rosigais
20. Aug 2013, 22:56 #88

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību


20 Aug 2013, 22:22:28 user rakstīja:

20 Aug 2013, 22:20:52 kars rakstīja:
mk2 jau sen ir future classic tikai pie mums nezkāpēc viņs ir nenovērtēts, joprojām visiem asociējās ar pāķu vāģi


pieraksti, ka joks! daži vēl toč nopietni to uztvers

jā, jā
http://youtu.be/mRos4YRyQQk" target="_blank" title="http://youtu.be/mRos4YRyQQk" class="postlink">http://youtu.be/mRos4YRyQQk
http://youtu.be/mRos4YRyQQk" target="_blank" title="http://youtu.be/mRos4YRyQQk" class="postlink">http://youtu.be/mRos4YRyQQk
Offline
xjs_4
20. Aug 2013, 22:57 #89

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23863

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2

Golfs ir tieshi tāds pat sūds kā vecās BMW miskastes , e30/e36/e34/e32 utt . Protams ja viņš ir kā jauns ir kautkāda vērtība 2-3K eur , bet tie ir griesti par mega mega sterilu aparātu

-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
edzhaans
20. Aug 2013, 22:59 #90

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


20 Aug 2013, 22:57:49 xjs_4 rakstīja:
Golfs ir tieshi tāds pat sūds kā vecās BMW miskastes , e30/e36/e34/e32 utt . Protams ja viņš ir kā jauns ir kautkāda vērtība 2-3K eur , bet tie ir griesti par mega mega sterilu aparātu

Tagad izskaidro kāda jēga savā īpašumā iegūt 100% sterilu mint kondišen 2tro Golfu, kas nav GTI
Offline
rosigais
20. Aug 2013, 23:01 #91

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību


20 Aug 2013, 22:56:07 rosigais rakstīja:

20 Aug 2013, 22:22:28 user rakstīja:

20 Aug 2013, 22:20:52 kars rakstīja:
mk2 jau sen ir future classic tikai pie mums nezkāpēc viņs ir nenovērtēts, joprojām visiem asociējās ar pāķu vāģi


pieraksti, ka joks! daži vēl toč nopietni to uztvers

jā, jā
http://http://youtu.be/mRos4YRyQQk[/IMG]

[IMG]
Offline
xjs_4
20. Aug 2013, 23:01 #92

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23863

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2


20 Aug 2013, 22:59:24 edzhaans rakstīja:

20 Aug 2013, 22:57:49 xjs_4 rakstīja:
Golfs ir tieshi tāds pat sūds kā vecās BMW miskastes , e30/e36/e34/e32 utt . Protams ja viņš ir kā jauns ir kautkāda vērtība 2-3K eur , bet tie ir griesti par mega mega sterilu aparātu

Tagad izskaidro kāda jēga savā īpašumā iegūt 100% sterilu mint kondišen 2tro Golfu, kas nav GTI


nu braukt , mosh neluziis liidz 150k un buus super ekovaagens un galu galā 2.00 - 3000.00 eur. Pa diviiti es panjemtu

-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
kurlis
20. Aug 2013, 23:07 #93

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com

eu, eu, bet tad tiek safista ZS/LVL attiecība
Offline
Belluuns
20. Aug 2013, 23:08 #94

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

apspriežamas ir tač tikai top versijas, 1.6 karbiķis toč nevienam nebija, nav un nebūs vajadzīgs
Offline
kars
20. Aug 2013, 23:12 #95

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


20 Aug 2013, 23:08:48 Belluuns rakstīja:
apspriežamas ir tač tikai top versijas, 1.6 karbiķis toč nevienam nebija, nav un nebūs vajadzīgs


Fakts, lūdzu Volkswagen Golf GTI 16V Orginal! ar 130k noskrējienu pa vidusmēra cenu, dārgākie maksā 20k+

[ Šo ziņu laboja kars, 20 Aug 2013, 23:13:25 ]

Offline
7S
20. Aug 2013, 23:15 #96

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4335

Braucu ar:

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
8203
20. Aug 2013, 23:31 #97

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW

Šobrīd ceļamus pirmos golfus grūti atrast. Vēl daži gadi un otros golfus arī nevarēs atrast. Viss jaunais ir labi aizmirsts vecais. Cik šaurai jābūt domāšanai, lai to nesaprastu?
Offline
Indo
21. Aug 2013, 00:23 #98

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5142

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Uuui. Shis topiks noteikti ir interesantaaks par "parunaasim par sievieteem"...

Turpinat!
Offline
wheelie
21. Aug 2013, 01:20 #99

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6799

Braucu ar: 1.6


20 Aug 2013, 22:57:49 xjs_4 rakstīja:
Protams ja viņš ir kā jauns ir kautkāda vērtība 2-3K eur , bet tie ir griesti par mega mega sterilu aparātu


no 25k eur un uz augšu
http://www.youtube.com/watch?v=3V6KyTHy8fA





-----------------
8)
Offline
Papakarlo
21. Aug 2013, 01:34 #100

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


21 Aug 2013, 01:20:26 wheelie rakstīja:

20 Aug 2013, 22:57:49 xjs_4 rakstīja:
Protams ja viņš ir kā jauns ir kautkāda vērtība 2-3K eur , bet tie ir griesti par mega mega sterilu aparātu


no 25k eur un uz augšu
http://www.youtube.com/watch?v=3V6KyTHy8fA


O jā, šis uber rets

"Based on the Rallye Golf, a very limited edition Golf Mk2 variant exists, combining all of the high-line options available at the time. Designed and hand-built by the Volkswagen Motorsport division; only 71 of these "Golf Limited" models were produced. The exclusive feature package included a G60 supercharged version of the 16-valve GTI engine, mated to a sports transmission and Syncro four-wheel drive mechanism. All of these special edition models came in gunmetal grey, with five doors (except two examples built with three doors), BBS RM wheels in 6.5Jx15", US bumpers, a plain two-headlight grille with a unique blue detail, black VW logo, Hella tinted taillights, motorsport badges and a special numbered plaque. It is rumored that two examples were built with air conditioning. In 1989, these cars cost in the region of DM 68,500[7] each and were primarily sold to VAG executives and management, although a few are known to exist in Britain as of 2005. These cars produced 210 PS (154 kW; 207 hp) 252 N·m (186 lb·ft) and 0–100 km/h (0-62 mph) in 7.2 seconds, making them the most powerful VW Golfs ever produced until VW released the Mk4 R32 with 241 PS (177 kW; 238 hp) in 2003.(c)wiki"
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo